[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 245 Laatste
Acties:
  • 869.092 views

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-01 14:17
.GoO schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:09:
[...]

Precies, dikke kans dat als je nu koopt je op een bepaald moment sowieso weer 100+% winst hebt bij een nieuwe ATH. Het kan misschien een paar maanden of jaar duren, maar als je er voor de lange termijn in zit is dat geen probleem.
Geen probleem is zwaar overdreven, maar perspectief hebben gaat niemand pijn doen inderdaad

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-11-2025
Ik lees steeds meer dat dit geen bearish markt is maar een collapse.. Ik heb net als iedereen hier een groot deel van mijn wallet zien verdampen. Ik heb er maar voor gekozen om mijn gehele portfolio op staking te zetten en hopen deze storm een beetje normaal door te komen.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
TWeaKLeGeND schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:10:
[...]

Geen probleem is zwaar overdreven, maar perspectief hebben gaat niemand pijn doen inderdaad
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jxcOGMtsuWosqMzc1xS-F9TQGKM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2bAIdwTmIwyAGe7HXQFqk0C4.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Ik zie wel teveel mensen om mij heen die blind geloven in HODL, gewoon geduld hebben, heb tijd genoeg.

Maar zich er niet in verdiepen en totaal niet volgen.

[ Voor 21% gewijzigd door JDx op 23-05-2021 17:11 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• martinvdm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:30

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ilrStZVZ4QUcQOTpozF8UArRLbk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m4fDSgAIj9dAW6cWfim7ZZDI.jpg?f=fotoalbum_large
Hopen dat hij het houdt en omhoog gaat

He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext

• JDx

JDx

Ben ik ^

martinvdm schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:12:
[Afbeelding]
Hopen dat hij het houdt en omhoog gaat
Elke keer als ik jouw naam zie moet ik 2x kijken, mijn username is bij veel officiele dingen jordivdm en mn broertje heet marwin :9

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:30
JDx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:11:
Ik zie wel teveel mensen om mij heen die blind geloven in HODL, gewoon geduld hebben, heb tijd genoeg.

Degenen die nu nog HODLen hebben zeker vetrouwen :P

Overigens heb ik dat zelf ook wel, maar het gaat simpelweg om teveel geld wat ik mogelijk op korte termijn nodig heb.

En winst is winst.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-01 12:33

Die magische internetmuntjes lopen niet weg ;)

Maar zonder gekheid zolang h4 geen trendbreuk laat zien koop ik niks.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-01 18:04

Klopt dat niet dan? Als je naar de geschiedenis kijkt van btc/eth? Ik hodl ook. Tijd zat, geld niet nodig dus als je bijvoorbeeld twee jaar moeten wachten, zodat je rendement keer 3 gaat, is dat toch prima? Waarom zou je nu met bijvoorbeeld 50% verkopen?

• Moineau
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 07-01 13:42
JDx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:47:
[...]

Maar dan zie je dit dus als een soort van belegging voor later, maar met meer risico?

Ik zie crypto juist iets om snel geld mee te verdienen of verliezen. Kan je niet beter gewoon sparen dan? Of is het het gevoel dat je dit meer onder controle hebt dan een beleggingsfonds ofzo.
Ik ben er ooit aan begonnen omdat ik wilde weten wat het was, hoe het werkte, en wat het zou doen. Daarom zit ik er niet met veel geld in, ik wil graag kunnen slapen 's nachts ;) Dat mensen er hun vakantiegeld tegenaan gooien, nee, niks voor mij. Toen ik op zwaar verlies stond, was dat jammer, maar geen ramp. Daarna heb ik mij verbaasd over hoe makkelijk het weer omhoog ging.

En nu, tja, ik zie wel waar ik uitkom, ik ga gewoon met die achtbaan mee. Ik weet nu wel dat als de boel weer eventueel omhoog vliegt, ik er op een gegeven moment uitstap, en misschien weer wacht tot de boel weer in elkaar zakt. Gebeurt dat niet, dan heb ik toch een leuke winst.

Alles wat ik als winst er uit kan slepen is sowieso een beter rendement dan de spaarrekening. Maar ondanks de winst die ik nu heb, heb ik niet de aandrang om alles eruit te halen.

Ik zie het gewoon als een experiment.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-01 14:54

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

#voedselbank en #bijsluxonderdebrug zijn trending op Twitter.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Wackmack schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:13:
[...]

Klopt dat niet dan? Als je naar de geschiedenis kijkt van btc/eth? Ik hodl ook. Tijd zat, geld niet nodig dus als je bijvoorbeeld twee jaar moeten wachten, zodat je rendement keer 3 gaat, is dat toch prima? Waarom zou je nu met bijvoorbeeld 50% verkopen?
Dan moeten ze ook niet elke dag in hun pf kijken.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-01 14:56

Malarky

Wils voor wat ieder

AlphaWierie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:10:
Ik lees steeds meer dat dit geen bearish markt is maar een collapse.. Ik heb net als iedereen hier een groot deel van mijn wallet zien verdampen. Ik heb er maar voor gekozen om mijn gehele portfolio op staking te zetten en hopen deze storm een beetje normaal door te komen.
Het is echt allemaal zo heftig niet hoor, er staan nog plenty coins x50 ten opzichte van vorig jaar of zelfs x100.

Nu gaat het een keer /3 en is het een collapse. We komen vanaf 3750 he. Onderstaande plaat heb ik afgelopen paar maanden al een paar keer gedeeld hier. BTC/USDt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qLhBLvcRqvgMRZshhzUWQCpjMpg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aDDSYTSAzJwaczAuM1Cg7ke4.png?f=fotoalbum_large

De roze lijn, loopt vandaag rond de 17k maar natuurlijk oplopend, als we die aantikken ziet het er allemaal nog gewoon heel netjes en gezond uit op de chart.

Crypto traders laten zich al 12 jaar lang wijsmaken dat deze bullrun echt-echt-echt anders is dan alle andere.

Ps: jah die zwarte lijn boven 64k trok ik 4 weken geleden ook al >:)

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-01 15:59
Change van euro naar dollar voor wallet doet me goed :)

• JDx

JDx

Ben ik ^

BTC100K2021 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:15:
Bij mij woke, broccoli en Ibiza 8)7

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 07-01 22:48
Xamsix schreef op zondag 23 mei 2021 @ 16:51:
[...]

Als je er zo in staat, wat doe je dan hier?
Uhm wachten totdat ik straks goedkoop kan opscheppen.

Grappig dat je niet kritisch mag zijn. Het systeem is niet alleen maar halleluja. Als mensen echt denken dat ze op top of vlak na top te zijn ingestapt om met 70% verlies of meer te moeten hodlen dan spoor je niet. Helemaal niet als dit ook nog een keer aangemoedigd word.

De bodem is namelijk nog lang niet in zicht.. de markt is aan het afkoelen. Ik zie in dit tempo BTC richting 10 tot 15k gaan. Of het het nou wel of niet geloofd.

Er is straks zoveel meer BTC te pakken door gewoon in positie te blijven ipv je PF te laten doodbloeden.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Ricardovv schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:19:
[...]

Grappig dat je niet kritisch mag zijn. Het systeem is niet alleen maar halleluja. Als mensen echt denken dat ze op top of vlak na top te zijn ingestapt om met 70% verlies of meer te moeten hodlen dan spoor je niet. Helemaal niet als dit ook nog een keer aangemoedigd word.

De bodem is namelijk nog lang niet in zicht.. de markt is aan het afkoelen. Ik zie in dit tempo BTC richting 10 tot 15k gaan. Of het het nou wel of niet geloofd.

Er is straks zoveel meer BTC te pakken door gewoon in positie te blijven ipv je PF te laten doodbloeden.
Dan verkoop je nu je hele PF en zitten we over 2 weken op een nieuwe ATH. Dan heb je pas echt verlies.

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
[...]

kritisch zijn houdt iedereen scherp, het is wel afhankelijk op welke manier je kritisch bent. Er zit een verschil tussen gewoon een kritische vraag stellen of iemand op zijn positie aanvallen (en nog veel ruimte daar tussen.)

dat eerste zorgt voor discussie, dat tweede voor een getouwtrek omdat ego's in gevaar komen (zeg niet dat je dat gedaan hebt maar is iets wat gewoon vaak voor komt op fora. )

• JDx

JDx

Ben ik ^

We zitten weer op hetzelfde punt als vanmorgen en vannacht, nu up en straks weer dik down?

[ Voor 7% gewijzigd door JDx op 23-05-2021 17:24 ]

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
als je die weekly's bekijkt bij de meeste crypto's lijkt het net alsof we keihard zijn gerugpulled

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
Malarky schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:17:
[...]

Het is echt allemaal zo heftig niet hoor, er staan nog plenty coins x50 ten opzichte van vorig jaar of zelfs x100.

Nu gaat het een keer /3 en is het een collapse. We komen vanaf 3750 he. Onderstaande plaat heb ik afgelopen paar maanden al een paar keer gedeeld hier. BTC/USDt
[Afbeelding]

De roze lijn, loopt vandaag rond de 17k maar natuurlijk oplopend, als we die aantikken ziet het er allemaal nog gewoon heel netjes en gezond uit op de chart.

Crypto traders laten zich al 12 jaar lang wijsmaken dat deze bullrun echt-echt-echt anders is dan alle andere.

Ps: jah die zwarte lijn boven 64k trok ik 4 weken geleden ook al >:)
Van 64k naar 17k is vast heel gezond, maar niet voor mij.

Zero.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-01 21:12

Chaes

#HODL

Das niet gezond voor de portemonnaie.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Pelox schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:25:
[...]

Van 64k naar 17k is vast heel gezond, maar niet voor mij.
De DNB had nog zo gezegd afgelopen maanden dat crypto een volatiele markt was :*)

Wat x100 gaat in een paar maanden gaat ook wel eens /3.

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:07

Bad Brains

<(0.o)>

[...]

Lekker aan't gaslighten?

Je praat alsof je exact weet wat er gaat gebeuren en dat iedereen een dumbass is als ie niet doet wat jij preekt.
Beetje vervelend.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:15:
Insert:
*not sure if trolling or being serious* meme

Meer dan ik dacht...

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12-2025
[...]

Persoonlijk ben ik ongeveer 5 jaar geleden ingestapt, dat leek toen ook een top te zijn. In 2017 werd er een nieuwe top bereikt waarna een gigantische crash volgde. Toch sta ik, ondanks de huidige pullback, nog ongeveer 15x zo hoog als de die top toen (2017).

Als je hoog bent ingestapt en in crypto "gelooft" dan vind ik het niet raar als je hold. Immers zit je er dan in voor de lange termijn als het goed is.

Het is na een crash wel makkelijk om met nu-jij reacties te komen dat het allemaal 0 waard is en gebakken lucht. Als je dat echt gelooft, dan ben je voor het snelle geld gekomen en kun je inderdaad nu pijn lijden.

Ieder z'n eigen intentie en strategie natuurlijk, maar holden is niet per definitie een slechte tactiek.

PSN/Steam: Xamsix

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Wel een dilemma hoor, wacht je nog met instappen, met als risico dat je een stuk van de weg omhoog mogelijk gaat missen, of als risico dat het nog een keer echt hard onderuit gaat, en je dus nóg meer verlies hebt? Is dit inderdaad een dip in een cycle, of het begin van een misschien wel jarenlange bearmarket..? Op zich geloof ik in bitcoin, en als dit de ath top was, dan was het wel een heeeeeeele vreemde... ergens weet ik dat hier heel wat gemanipuleerd is, je ziet op glassnode ook wat de big boys NU doen. Kopen kopen kopen en nog eens kopen... en die gasten weten echt welke kant het op gaat, dus wat dat betreft zou dit wel eens een instapmoment kunnen zijn uit duizenden... maar ja, zij hebben ook een veel langere adem. En toch durf ik het nog niet. Technisch gezien, het geloof er in en het verstand zegt buy the f-ing dip, de angst en de portemonnee zeggen heel hard nee...

• streamnl
  • Niet online
Petertje750 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:18:
Change van euro naar dollar voor wallet doet me goed :)
En ik ben sinds enkele dagen heel erg blij met de "hide balance" knopje

Meer dan ik dacht...

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:28
eerst keek ik altijd naar de daily chart, maar nu is het fijner om naar long term te kijken en naar weelky en monthly chart te kijken :)
dan zie je dat er nog niks aan de hand is :+

[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 23-05-2021 17:38 ]

nothing stops this train

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-01 18:33
[b]Ricardovv in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17"

Ik ben ook pas begonnen en ik HODL ook gewoon. Uiteindelijk gaan er toch weer ATH's bereikt worden (met deftige munten), is het nu niet dan wel met de volgende bullrun

Ik heb geen glazen bol dus weet niet wanner die whales terug beginnen inkopen. HODL it is

iRacing Profiel

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik ga shoarma halen en als ik terug kom wil ik actie hebben gemist :o

• Kol Nedra
JDx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:38:
Broodje kipdoner met knoflook en sambal please :*)

nothing stops this train

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-01 09:01
Kol Nedra schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:41:
[...]

Double down please

• DionYx
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-12-2025
Goed plan jongens. Dat ga ik ook doen. Kom ik ook nog even buiten dit weekend.

• Ro-Maniak2
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:15
Ik zeg kopekopekope heren!! Want er komt zeker weer een ath, crypto gaat alleen maar omhoog voor eeuwig… en dan helpt u mij hier geleden verlies weer even wat sneller goed te maken. ;) :+

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:08
Crypto, waar resultaten uit het verleden een garantie voor de toekomst zijn ..... 8)7

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Scifo83 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:38:
[...]

toch weer ATH's bereikt worden (met deftige munten)
dit is nou precies waar bagholders rekt op gaan :+

• Kol Nedra
bszz schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:46:
Crypto, waar resultaten uit het verleden een garantie voor de toekomst zijn ..... 8)7
toekomst, bleh niet over nadenken, steeds maar meer ellende op de wereld en minder vrijheid :X

nothing stops this train

• Tominatie
  • Niet online
ik pleur mijn ETH ff richting de zijlijn, heb ik iig wat safe gespeeld want we gaan sowieso lager dan koop ik wel weer in, fuck dit.

de bodem is in boys, i sold

• Kol Nedra
Tominatie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:50:
ik pleur mijn ETH ff richting de zijlijn, heb ik iig wat safe gespeeld want we gaan sowieso lager dan koop ik wel weer in, fuck dit.

nothing stops this train

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:45
JDx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:38:
Kheb net zuurkool stamppot gemaakt dat past beter bij de koers en het weer.

• Error404!
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08-12-2025
Heb alle kleine coins waar ik x3/x4 op heb gedraaid verkocht, nu buy orders voor vechain en cardano geplaatst.

Misschien een hele domme zet, maar goed tijd zal het leren. Kan wel nog een keer een bear market holden.

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 07-01 22:48
Bad Brains schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:29:
[...]

Lekker aan't gaslighten?

Je praat alsof je exact weet wat er gaat gebeuren en dat iedereen een dumbass is als ie niet doet wat jij preekt.
Beetje vervelend.
Nouja even de feiten dan maar?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BIpOHIakodQGD1o0rIF5blY3voE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SBC1KmRz86YmSSr6MiKi8O1l.jpg?f=fotoalbum_large

• The Redman
  • Nu online
Al die SODL berichten... De raket naar $288K kan dus elk moment vertrekken :D

• chang1982
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-09-2022
ben ook al vanaf de 45 k aan het verkopen ,en denk zo weer

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Tominatie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:50:

Dan gaan we nu omhoog. 33k houdt het dus toch :)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
ICP doet het relatief gezien erg goed, ga ik net als SOL in de pf drukken als ik vermoed dat de bodem daar is.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• hansvanochten
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-01 20:06
jowi schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:37:
Wel een dilemma hoor, wacht je nog met instappen, met als risico dat je een stuk van de weg omhoog mogelijk gaat missen, of als risico dat het nog een keer echt hard onderuit gaat, en je dus nóg meer verlies hebt? Is dit inderdaad een dip in een cycle, of het begin van een misschien wel jarenlange bearmarket..? Op zich geloof ik in bitcoin, en als dit de ath top was, dan was het wel een heeeeeeele vreemde... ergens weet ik dat hier heel wat gemanipuleerd is, je ziet op glassnode ook wat de big boys NU doen. Kopen kopen kopen en nog eens kopen... en die gasten weten echt welke kant het op gaat, dus wat dat betreft zou dit wel eens een instapmoment kunnen zijn uit duizenden... maar ja, zij hebben ook een veel langere adem. En toch durf ik het nog niet. Technisch gezien, het geloof er in en het verstand zegt buy the f-ing dip, de angst en de portemonnee zeggen heel hard nee...
Het is toch een Risk/Reward kwestie?
Het risico dat het hier nog veel verder zakt lijkt me redelijk groot.
Of je nu instapt op 30k en het weer up gaat of 35/40k maakt voor het reward deel niet zoveel uit.

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-01 18:56

me1299

$ondertitel

Vast al 100x beantwoord, maar is een ideal betaling op coinbase instant?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-01 17:03
Sjuul100 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:55:
Wie veroorzaken deze crash, weet iemand welke whales nu verkopen?
whales verkopen niet, die openen enorme shorts. Retail selled. Dat zie je hier op tweakers ook gebeuren. Vervolgens sluiten de whales de shorts in enorme winst en kopen ze graag de goedkope coins van iedereen hier.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Goblin Town here we come

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
wat bedoel je hier nou weer mee.
troll city?

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:31
Taro schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:57:
ICP doet het relatief gezien erg goed, ga ik net als SOL in de pf drukken als ik vermoed dat de bodem daar is.
Inderdaad, komt misschien ook wel omdat ICP al veel gezakt was vanaf de launch. Heb me daar toch even flink op verkeken en veel te hoog ingekocht... Dan maar wat bijkopen in een flinke crash. ICP is eigenlijk m'n enige hodl muntje, rest in fiat.

[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 23-05-2021 18:01 ]

• Kol Nedra
anti elppa schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:59:
[...]

whales verkopen niet, die openen enorme shorts. Retail seld. Dat zie je hier op tweakers ook gebeuren. Vervolgens sluiten de whales de shorts in enorme winst en kopen ze graag de goedkope coins van iedereen hier.
dit klopt idd, de fear zit erin, kettingreactie van alle henk en ingrids die verkopen, wanneer het minder hard zou gaan dalen gaat Elon en alle andere millionairs hun shorts closen waardoor we weer riching 45k+ gaan, na enkele tijd stabiel 45k krijgen henk en ingrids vertrouwen en kopen weer bij.
terwijl (ik iig) weer ga bijkopen :D

nothing stops this train

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2025

troje

was here!

XRP locked?

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-01 18:33
The Redman schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:46:
[...]

dit is nou precies waar bagholders rekt op gaan :+
Hoe bedoel je? Je kan toch moeilijk de markt voorspellen, buy the dip zeggen ze dan. Maar wat is de laagste dip lol

Ik geloof wel dat Bitcoin over 10 jaar 500.000$ kan waard zijn. Ga ik er zo lang blijven inzitten. Nope, zal ergens gaandeweg mijn winst er wel uitnemen. Maar nu HODL ik.

En neen ik zit niet in dogecoin, shibacoin gezever :p

[ Voor 5% gewijzigd door Scifo83 op 23-05-2021 18:05 ]

iRacing Profiel

• JDx

JDx

Ben ik ^

Kol Nedra schreef op zondag 23 mei 2021 @ 17:41:
[...]

Ik ga investeren in broodjes Doner, die dingen worden alleen maar meer waard :D

• Tominatie
  • Niet online
bodemloze put

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-01 21:58
Mooie rooie candle

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Die Chinees op 4chan zei toch dat hij nu weer omhoog zou moeten gaan? :')

• Tominatie
  • Niet online
Qunix schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:08:
Die Chinees op 4chan zei toch dat hij nu weer omhoog zou moeten gaan? :')
chinezen zijn niet te vertrouwen

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Dat weet je niet zeker, zeker niet in deze markt.
Vooral ook niet omdat er een aantal grote spelers mee doen, en die doen wel alsof ze zo begaan zijn met bitcoin maar is dat ook wel zo.
Of is het voor hun niets meer dan een interessante asset waar je snel geld mee kunt verdienen.

XRP = trash

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:43

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Tominatie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:09:
[...]

chinezen zijn niet te vertrouwen
Beter voorkomen dan Chinezen was het toch?

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-01 13:34

Tijn96

In speed we trust

Strakke timing!

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-01 18:56

me1299

$ondertitel

Ter test 25 eurie op coinbase gestort met IDEAL, maar dat is helaas dus niet instant.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 17-01 14:02
Mr_Ripple schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:09:
[...]

Of is het voor hun niets meer dan een interessante asset waar je snel geld mee kunt verdienen.
Het is voor hun (sic) niets meer dan een interessante asset waar je snel geld mee kunt verdienen.

Maktub

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Mr_Ripple schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:09:
[...]

Dat weet je niet zeker, zeker niet in deze markt.
Vooral ook niet omdat er een aantal grote spelers mee doen, en die doen wel alsof ze zo begaan zijn met bitcoin maar is dat ook wel zo.
De grote spelers zijn zeker begaan met de bitcoin, daarom willen ze er ook graag zo veel. Dat is dezer weken weer gelukt. Sell high-buy cheap. >:)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
me1299 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:11:
Ter test 25 eurie op coinbase gestort met IDEAL, maar dat is helaas dus niet instant.
Mooi toch? Kan je nóg lager inkopen :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• davy_online
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-12-2024
Ben eens benieuwd als we de 30K raken als er een pump naar boven komt

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

De finale genadeklap hangt eindelijk in de lucht. Gaat het dan toch 30k aantikken worden?

• The Redman
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/bXVsXWC/image.png

:+

(vanaf de imo laatste bear market low)

[ Voor 26% gewijzigd door The Redman op 23-05-2021 18:14 ]

• A87
  • Niet online

A87

🎢 📉 👺
Rekt City

[ Voor 96% gewijzigd door A87 op 23-05-2021 18:15 ]

• A87
  • Niet online

A87

Malarky schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:12:
De finale genadeklap hangt eindelijk in de lucht. Gaat het dan toch 30k aantikken worden?
wat heb jij met 30k :9

• Kol Nedra
A87 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:16:
[...]

wat heb jij met 30k :9
20k is ook mogelijk, maar onder de 20k wordt het wel spannend!

nothing stops this train

• Tominatie
  • Niet online
20K vanavond denk ik.

• roflexx
  • Laatst online: 26-06-2025
Kol Nedra schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:17:
[...]

Waarom

• Tominatie
  • Niet online
eth ook alweer -$100 lol, maar weer ff terugkopen of wachten?

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Sowieso support rond 29/30k gezien de heenweg van de BTC.

Maar we hebben liquidaties nodig een serieuze rode candle, niet dit behoudend slow bleeding. Dat is de ellende.

[ Voor 23% gewijzigd door Malarky op 23-05-2021 18:18 ]

• besteller2019
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01 22:12
Lekker goedkoop boodschappen doen weer.

• Mipla
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 06-12-2021
Flinke buyorders op 32.000

• A87
  • Niet online

A87

goeie vraag, maar denk ik is na dan.. Waarom denk je

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Hehe nu is er actie ook op de alts, serieuze marketorders van serieuze wales.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Doge staat nog op plek 4. De bodem is nog lang niet in zicht. :+

• JDx

JDx

Ben ik ^

Wel vaag dat bijv ADA niet hardop volgt...

• A87
  • Niet online

A87

Geen grote shorter/bedrijf etc, die hier uitstapt.. de prijs vaN je BTC kakt te snel in om om te wisselen voor valuta's.

Die wachten dit allemaal af tot het afgekoeld is en sideways gaat

[ Voor 31% gewijzigd door A87 op 23-05-2021 18:21 ]

• Kol Nedra
kijk maar naar de piek van eind 2017- begin 2018, dat was de hoogste piek dus dat moet echt wel de minimale supportlijn zijn voor 2021

nothing stops this train

• streamnl
  • Niet online
JDx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:20:
Wel vaag dat bijv ADA niet hardop volgt...
.
En hopelijk blijft dat zo O-)

Meer dan ik dacht...

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-01 23:02
Hoppa below 32k..

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:18

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:17:
[...]

Het wordt zeker spannend, @Verwijderd bitcoin babes beginnen vanaf 17k...

• Kol Nedra
Luuk schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:20:
Doge staat nog op plek 4. De bodem is nog lang niet in zicht. :+
alle henk en ingrids kijken misschien 1x per week naar grafiekjes, ze zijn druk bezig met facebook, tv kijken en zich netjes bezig houden met covid/vaccinatie en kijken wat ze morgen bij de Action moeten gaan kopen ;) :+

nothing stops this train

• JDx

JDx

Ben ik ^

streamnl schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:23:
[...]
.
En hopelijk blijft dat zo O-)
Volgt nu... maar BTC is dan ook wel mega aan het instorten...

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-01 12:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lNDZp92EW7vyI9fjJjCW_nkieBI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AXQjPfrpf7eEH8teNJoI9YiE.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Pff nog steeds geen liquidatie candle. Gaat die dan nu komen?

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-01 23:02
Wat voor nieuws hebben we in godsnaam nodig wil deze downward trend stoppen? -O-

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• roflexx
  • Laatst online: 26-06-2025
A87 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:19:
[...]

goeie vraag, maar denk ik is na dan.. Waarom denk je
Geen idee

• A87
  • Niet online

A87

30K is geen support.. hier is amper op getraded

[ Voor 57% gewijzigd door A87 op 23-05-2021 18:26 ]

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-12-2025
Malarky schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:25:
Pff nog steeds geen liquidatie candle. Gaat die dan nu komen?
Iedereen zit short denk ik ;)

• Tominatie
  • Niet online
20K is support @A87

• A87
  • Niet online

A87

roflexx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:26:
[...]

Geen idee

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Arme CAKE
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J8Bo_f1DJMHwNwSq1AnZ9CuLv60=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8ylFQgyo4y1l51cx2TEwKLxm.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 82 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!