Als het zo doorgaat kunnen ze nog maar 1 product kopen bij de action ipv de hele actionKol Nedra schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:24:
[...]
alle henk en ingrids kijken misschien 1x per week naar grafiekjes, ze zijn druk bezig met facebook, tv kijken en zich netjes bezig houden met covid/vaccinatie en kijken wat ze morgen bij de Action moeten gaan kopen![]()
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Pas zodra @A87 tot aan de suicidal pink levels komt omdat ie weer bogged is, en vervolgens terugkeert doordat de quantum immortality geactiveerd isKhaelos schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:26:
Wat voor nieuws hebben we in godsnaam nodig wil deze downward trend stoppen?
Ik sta onderhand een 2ehands auto in de profit met deze short
Mischien 3e hands zelfs
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 23-05-2021 18:31 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
say whaaat????Het Fantoom schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:31:
Toch wel lekker hoor, die support op 32k
welke coinHet Fantoom schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:31:
Toch wel lekker hoor, die support op 32k
bitcoin iig niet
Eerst Vitalik, toen Musk en nu is het Satoshi. Smeerlappen zijn het.Tominatie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:29:
Haha wat een bizarre rugpull begint dit te worden.
Enige reden dat ik meer vertrouwen had in ADA was een andere achtergrondgedachte dan BTC, maar het volgt elkaar allemaal net zo goed, de ene is gewoon kutter dan de anderspacer schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:31:
Dacht blij te zijn zonder BNB maar ADA is net zo'n shitcoin. Shitcoin galore!
Nog effe en je krijgt geld toe als je een bitcoin wilErazzzer schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:31:
En ik maar bij blijven kopen. Volgens mij gaan we gewoon terug naar 0
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dat is het ding met crypto, omdat het geen onderliggende waarde heeft is het vertrouwen zo fragiel waardoor het ook weer keihard richting 0 kan idd. Kut marktjeErazzzer schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:31:
Een vastlopertje op Bitvavo is altijd een goede indicatie.
Ik ben er vrij zeker van dat dat al jaren het signaal is voor de grote traders dat we gaan pumpen en alles kopen wat goedkoop is.
[ Voor 31% gewijzigd door Malarky op 23-05-2021 18:34 ]
probably omdat bezitten mondiaal strafbaar is geworden dus de waarde negatief is
$-69 soon!
[ Voor 7% gewijzigd door The Redman op 23-05-2021 18:35 ]
Ben je een week te laat meeSjuul100 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:33:
Ik ben van de HODL, maar ik begin te twijfelen. Moet ik nu verkopen?
Alles is relatief inderdaad. Morgen is er waarschijnlijk pas reden voor paniek.
Als je niet verkoopt heb je geen verlies, lees ik hier weleens. Dus hold dan nog maar even.Sjuul100 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:33:
https://aggr.trade/#, en dan bij de settings even het knopje RIP only aantikkenMalarky schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:33:
Ik knal mijn dollars er pas in bij een liquidatie candle op de bitcoin zelf dan.
Een vastlopertje op Bitvavo is altijd een goede indicatie.
Ik ben er vrij zeker van dat dat al jaren het signaal is voor de grote traders dat we gaan pumpen en alles kopen wat goedkoop is.
Verwijderd
Maargoed, ik zit er dan ook met een grijpstuiver in als ik die bedragen van vanmiddag hier lees.
Stelletje gekken
Sjuul100 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:33:
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Vooral geloven wat men op het internet zegt!Het Fantoom schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:34:
[...]
Als je niet verkoopt heb je geen verlies, lees ik hier weleens. Dus hold dan nog maar even.
Zeker wishful thinking praatjes. Verdien je op termijn bakken met geld mee
Het goeie moment is daar nooit. Daarom altijd van te voren een bedrag voor jezelf kiezen waarop je uitstapt. Bij mij is dat bedrag inmiddels bereiktSjuul100 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:33:
Van je fouten moet je leren.
Je moet de DCA niveaus natuurlijk niet te dicht bij elkaar zetten heErazzzer schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:31:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ter nieuwsgierigheid, heb t zelf niet gevolgd. Maar wat zet men er gemiddeld in?Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:35:
Ik ben ook van de HODL, dus ik verkoop niet.
Maargoed, ik zit er dan ook met een grijpstuiver in als ik die bedragen van vanmiddag hier lees.
Stelletje gekken
https://www.voedselbankalkmaar.nl/
He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext
Verwijderd
Ik zag vanmiddag wat rijtjeshuizen voorbij komen waarvan het dak en de helft van de eerste verdieping al verdampt waspeterhhh schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:36:
[...]
Ter nieuwsgierigheid, heb t zelf niet gevolgd. Maar wat zet men er gemiddeld in?
Ik Euro's, en ik had nog een aantal flippo's uit 1986 liggen.peterhhh schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:36:
[...]
Ter nieuwsgierigheid, heb t zelf niet gevolgd. Maar wat zet men er gemiddeld in?
En ik met m’n 1.1 ADA. Vanmorgen toen die naar 1.3 ging alle ADA eruit gegooid, later hopelijk wat goedkoper terugkopen!martinvdm schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:37:
Pfff en ik was zo blij met mijn 0.95 euro ADA, damn
Maar nog steeds niet.......
[ Voor 12% gewijzigd door Malarky op 23-05-2021 18:39 ]
Maar 1 optie: HODL, HODL, HODLdrGoeroe schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:38:
[...]
En ik met m’n 1.1 ADA. Vanmorgen toen die naar 1.3 ging alle ADA eruit gegooid, later hopelijk wat goedkoper terugkopen!
He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext
Ik doe met dopjes van de Amstel bingo... geen idee waneer dat ook alweer wasgijsvogel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:38:
[...]
Ik Euro's, en ik had nog een aantal flippo's uit 1986 liggen.
Even googlen leert mij dat het 1993 was
[ Voor 7% gewijzigd door Ronald.42 op 23-05-2021 18:45 ]
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Als je hier en in andere topics een beetje meeleest, dan zie je dat de portfolios echt uiteenlopen tussen een paar honderd euro en letterlijk vele tonnen tot aan miljoenen en alles ertussenin.peterhhh schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:36:
[...]
En je kan aan de posts lang niet altijd gokken wie wie is.
NoiceTominatie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:39:
6.9K vanavond
Hoe herken je dat?Malarky schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:25:
Pff nog steeds geen liquidatie candle. Gaat die dan nu komen?
Dit stadium ben ik al voorbij. Ik zit al elke avond met mijn kontje te wiebelen voor OnlyFans om brood op de plank te krijgen
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Dipje, correctie, crash? Dat mag met recht een dikke rektaronie genoemd worden.
Even weer terug naar de realiteit mensen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Goed om te weten, dan hou ik mijn fiat nog even droogJDx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:41:
Ik heb gekocht!
Morgen ome kraken maar eens verassen met een dikke inflow aan fiat om weer even stevig de dip op te kopen....
HA! die zien ze vast niet aankomen
Die herken je direct als je hem ziet, dat is de moeder van alle candles, gewoon recht omlaag.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Desnoods 0.69k, wat maakt het ook nog allemaal uitTominatie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:39:
6.9K vanavond
Die heb je toch vaak genoeg meegemaakt? Dat de chart het niet meer kan weergevne, alles vastloopt, de candle ramsnel door het orderbook heen snelt, etc. etc.
In China wel.Tominatie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:42:
Het einde van crypto nadert
Kijk op aggr.trade en zet m bij settings op RIP only. Rode kaars en alleen maar liquidations = wat hij zegt
Want dat mag niet? Het is alleen voor de elite?Basxt schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:42:
Mooi dit. Het werd al verdacht hoeveel vrienden er opeens in crypto zaten.
Oh vanmiddag stuurde mij iemand ditVerwijderd schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:38:
[...]
Ik zag vanmiddag wat rijtjeshuizen voorbij komen waarvan het dak en de helft van de eerste verdieping al verdampt was

"-3%".
Ondertussen ook gewoon al teveel kwijt om nog te verkopen.
Ja zo snel naar beneden heb ik ook nog niet eerder gezien.Gelukszoekr schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:41:
60% in een week op een heel aantal altcoins.
Is dat niet de "Dear Diary" candleTaro schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:42:
[...]
Die herken je direct als je hem ziet, dat is de moeder van alle candles, gewoon recht omlaag.
XRP = trash
Rebbelx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:44:
Lang blijven geloven in simpele correctie maar de daling begint te groot daarvoor te worden. Eth is ondertussen al meer dan 60% onderuit tov ath.
Ondertussen ook gewoon al teveel kwijt om nog te verkopen.
Kan nog wel 5x 60% afGelukszoekr schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:41:
60% in een week op een heel aantal altcoins.
500K down the drain. Heb je verdomme een millie vergooi je het weer. Maargoed ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan.
OMG deze post nuWackmack schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:55:
Weak hands of hodl? Hodl! 1k ingelegd in XLM/ADA/DOT/VET 💪😚😋
en dit
anti elppa schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:46:
[...]
Ik heb ook ada, en daar heb ik nog steeds winst op. ETH en ltc idem. Ook als die onderwater komen doe ik ze nog niet weg. Ik geloof namelijk niet dat dit een bear van 2 jaar word maar een mini bear van 3 tot 5 maanden zoals in 2013. Ik roep dat ook al 3 maanden hier. Ik hodl dus ook mijn alts gewoon door.
Beste is nu gewoon de hele bende op je trezor/ ledger zetten en wat leuks gaan doen ipv naar crypto kijken
Herken het wel aan gokken vroeger, bij zoveel stop ik, wow gaat echt goed, bij zoveel stop ik.Tominatie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:46:
ik vertelde hier laatst over een maat van mij die de millie had gehaald mede door de NKN pump. Ondertussen is daar nog iets meer dan 500K van over omdat hij "maar" ~200K in USDT heeft gestoken.
500K down the drain. Heb je verdomme een millie vergooi je het weer. Maargoed ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan.
Als je hem ver voordat ie begonnen was 100k had gegeven was ie er nu nog blij mee. Het is nooit genoeg.
Is gewoon de kat die een paar muizen met korte broeken vangt.
met deze snelheid door 32K was al geen goed voortekendorbie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:48:
kweet niet welke bounce je bedoelt - is alvast van korte duur
Een maand geleden was het nog een miljoen waard, nu even een dip, over 3 maanden misschien wel weer 2 miljoenTominatie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:46:
ik vertelde hier laatst over een maat van mij die de millie had gehaald mede door de NKN pump. Ondertussen is daar nog iets meer dan 500K van over omdat hij "maar" ~200K in USDT heeft gestoken.
Ik denk dat ik nog even wacht_Gast_ schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:12:
Nieuwe euro's liggen klaar.
Maar ik wacht tot zondagavond.
"Als je geen flat kunt bouwen op de zuidas, wat heb je dan eigenlijk?"Tominatie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:46:
Of 2 McFlurry's.Het Fantoom schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:49:
[...]
Een maand geleden was het nog een miljoen waard, nu even een dip, over 3 maanden misschien wel weer 2 miljoen
[ Voor 20% gewijzigd door graceful op 23-05-2021 18:51 ]
Wees maar blij dat je het niet vorige week al kreeg.Qunix schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:50:
Ik hoop nog een paar dagen dat de koers laag blijft. Salaris + vakantiegeld krijg ik pas na dit weekend.
Om het autisten proof te houden?HollovVpo1nt schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:51:
Klein verzoekje van mijn kant, kunnen jullie je sarcastische opmerkingen aub met een /s oid duiden.
Die zitten overigens ook al jaren in een stabiele uptrend...
deze bounce?dorbie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 18:48:
kweet niet welke bounce je bedoelt - is alvast van korte duur
$ alias cd='rm -rf'
probeer gewoon mooie spikes te vinden zoals:
kijk op Dagcurve:
https://www.binance.com/en/trade/ONT_BTC?type=spot
meer mensen zulke spike elders gezien?
nothing stops this train
de orderboeken zijn net helemaal leeg gedumpt. Dan kun je zo'n minimale stijging met laag volume toch geen bounce noemen.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/QVOUGDkvCNuEveBzpizC7WPm.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/S23BNBIPJTBz0jg20pG41Uw7.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/YXV8SpomwaZ5tTtpStt7YW5B.jpg?f=fotoalbum_large)