Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
ETH heeft echt schijt aan iedereen he.DionYx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:06:
M'n BTC en ADA bag vanochtend verkocht. Had hetzelfde met ETH moeten doen.
Die beschouw ik inmiddels al als dust en doe de moeite niet eens meer daarvan af te komenHollovVpo1nt schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:08:
BNB is ook aan het kloten zeg... Daar zit toch wel zwaartepunt van mijn portfolio.
HODL en bijkopen solves your problemsxileS schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:10:
Oeps, volgens mij maak ik weer dezelfde fout als in 2018. Teveel alts gehold, om nu nog in te grijpen lijkt mij ook weer zo laat. Maar kunnen vast nog lager...
Dat denk ik al enkele dagen: nu ingrijpen zal wel te laat zijn.. en nog een diep rode candle waarvan ik denk shit was ik maar eerder...xileS schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:10:
Oeps, volgens mij maak ik weer dezelfde fout als in 2018. Teveel alts gehold, om nu nog in te grijpen lijkt mij ook weer zo laat. Maar kunnen vast nog lager...
Bijkopen, altijd bijkopen, tot je geld op is
ach lekker HODL, in 2030 staat ETH op 12k
nothing stops this train
als coin omlaag gaan of de hele markt is nooit leuk maar als je hierover irriteert en verstijffd dan gok ik dat je er iets teveel geld in hebt zittenHollovVpo1nt schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:06:
Ik snap het niet, ben geïrriteerd en ook verstijfd. Aan de ene kant denk ik hij zal toch wel stabiliseren en aan de andere kant blijft die maar omlaag knallen... Ben ook zo bang dat als ik er alle nu uit haal de recovery wel ineens komt en ik de boot mis. Ugh..
Stel jezelf dan wat verschillende doelen en stap gaandeweg deels uit. Heb ik ook gedaan, @Pelox ook, anderen ook. Voelt echt goed en geeft rust.HollovVpo1nt schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:11:
Elke cycle betrapt ik mijzelf erop en elke keer doe ik het weer. Levensveranderende profits -> gierigheid en gretigheid voor meer -> keiharde dip en back to square 1.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Gewoon HODL en kopen op de dips dan.HollovVpo1nt schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:06:
Ik snap het niet, ben geïrriteerd en ook verstijfd. Aan de ene kant denk ik hij zal toch wel stabiliseren en aan de andere kant blijft die maar omlaag knallen... Ben ook zo bang dat als ik er alle nu uit haal de recovery wel ineens komt en ik de boot mis. Ugh..
Als je geld op is moet je een lening nemen, best plan evah!
Het was even moeilijk om echt groot te verkopen, maar uiteindelijk lucht het op.. ik hodl nog steeds een plukje btc en eth. Laat ik lekker gaan. Ik zie wel.Taro schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:12:
[...]
Stel jezelf dan wat verschillende doelen en stap gaandeweg deels uit. Heb ik ook gedaan, @Pelox ook, anderen ook. Voelt echt goed en geeft rust.
Zero.
Blijft een lastig spelletje. kijk je even niet en je bent al te laatHollovVpo1nt schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:12:
[...]
Dat denk ik al enkele dagen: nu ingrijpen zal wel te laat zijn.. en nog een diep rode candle waarvan ik denk shit was ik maar eerder...
TV kopen?gijsvogel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:13:
[...]
Als je geld op is moet je een lening nemen, best plan evah!
Exact dit!Taro schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:12:
[...]
Stel jezelf dan wat verschillende doelen en stap gaandeweg deels uit. Heb ik ook gedaan, @Pelox ook, anderen ook. Voelt echt goed en geeft rust.
Sinds ik mn inleg en wat winst eruit gehaald heb zit ik alleen maar met ongeloof te kijken hoe de boel onderuit gaat.
Voorheen zat ik vooral zwaar gefrustreerd te kijken hoe de waarde van mn pf daalde.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Laat wel weten als je verkoopt, dat is een bullish signaal. Aan de ene kant is 33K de bodem die ik verwachtte aan de andere kant is het slow bleed, we hebben een echt zieke rode candle op de btc nodig om lekker gas te geven.HollovVpo1nt schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:12:
[...]
Dat denk ik al enkele dagen: nu ingrijpen zal wel te laat zijn.. en nog een diep rode candle waarvan ik denk shit was ik maar eerder...
Zeker als je bedenkt dat die 30k dip candle ook nog in de weg zit..
ik voel je man broHollovVpo1nt schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:11:
Elke cycle betrapt ik mijzelf erop en elke keer doe ik het weer. Levensveranderende profits -> gierigheid en gretigheid voor meer -> keiharde dip en back to square 1.
20K naar ~230K in iets meer dan een jaar en nu weer back naar 125k en dalende, ellende. In een week bijna gehalveerd ouwe
had ik maar...
jezus wat dom
gelukkig woon ik nog in de kelder bij moeders. Hodl naar 0
Yep, lijkt altijd net als een F1 auto achter de safetycar.A87 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:14:
Het balanceerd nu als een CLIFFHANGER
https://nieuws.btcdirect.eu/duitsland-bitcoin-kopen/
Dat zal wellicht de prijst weer wat doen stijgen.
He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
nothing stops this train
Bij een zware crash gaan we naar de pit-lane toch?JDx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:15:
[...]
Yep, lijkt altijd net als een F1 auto achter de safetycar.
Hervatting van de race eind 2023?
Deze mag bovenaan dit topic. Alsjeblieft. Het is dat al mijn coins 100% afkomstig van mining opbrengsten zijn (in een koeling, waar tulpen in staan, voor het nostalgisch gevoelTaro schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:12:
[...]
Als je het niet over roebels hebt maar echt over euro's ben je gewoon een ezel dat je niet minimaal de helft hebt veilig gesteldTominatie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:15:
[...]
ik voel je man bro
20K naar ~230K in iets meer dan een jaar en nu weer back naar 125k en dalende, ellende. In een week bijna gehalveerd ouwe![]()
had ik maar...![]()
jezus wat dom![]()
![]()
Tussen de 0 en 100Het Fantoom schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:18:
Hoe groot is de kans dat BTC binnen 5 jaar nog een keer naar 200k stijgt?
Dat zeg je nu maar als we over 2 jaar op 100K per bitcoin staan..ybos schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:18:
[...]
Als je het niet over roebels hebt maar echt over euro's ben je gewoon een ezel dat je niet minimaal de helft hebt veilig gesteld
Hodl & Dca.
Nog een keer? Wat heb ik gemistHet Fantoom schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:18:
Ik ben geen kenner maar ik denk niet zo groot. Ik denk namelijk dat tegen die tijd crypto kapot gereguleerd is.Het Fantoom schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:18:
Nee hoor, want met die helft die je er dan nog in zou hebben zitten heb je dan alsnog een godsvermogen.Tominatie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:19:
[...]
Dat zeg je nu maar als we over 2 jaar op 100K per bitcoin staan..![]()
Hodl & Dca.
Gaat hij wel naar nul had hij toch de helft van zn eerste woning in zn zak
Ouch, ik hoop dat je er van geleerd hebt. Zonder gekheid schrik ik echt van sommige reacties. Ik hoop echt dat jullie toch niet zo blind the only way is up zien en op tijd ook wat winst van tafel pakken?Tominatie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:15:
[...]
ik voel je man bro
20K naar ~230K in iets meer dan een jaar en nu weer back naar 125k en dalende, ellende. In een week bijna gehalveerd ouwe![]()
had ik maar...![]()
jezus wat dom![]()
![]()
In onze Fiat.gijsvogel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:17:
[...]
Bij een zware crash gaan we naar de pit-lane toch?
Nouja, hodlen en bijkopen maar.
Persoonlijk durf ik zelf helemaal niks momenteel. Heb een groot bedrag zien verdampen omdat ik niet had geleerd van 2017. Hopelijk, mochten we ooit weer een bullrun zien, leer ik dan wel om op tijd af te romen. Kan nu wel weer wat bijkopen, vooral als BTC onder 30k komt, maar na veel "verlies" is het lastig om extra bij te kopen.Taro schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:14:
Vanochtend wilde ik nog een gokje wagen met CAKE rond 12 USD, staat nu op 10 USD, gewoon nog 15-20% eraf, daarom niet proberen een falling knife te catchen... Liever iets te laat dan (veel) te vroeg weer instappen.
Stil zitten als u geschoren wordt.
PSN/Steam: Xamsix
Tis maar winst weetje. Ik heb mijn inleg er al een tijd geleden uit gehaald (daarvan een schroot auto gekocht en ben nu ook pokémon kaarten verzamelen(nieuwe hobby/investering)).tomtom901 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:20:
[...]
Ouch, ik hoop dat je er van geleerd hebt. Zonder gekheid schrik ik echt van sommige reacties. Ik hoop echt dat jullie toch niet zo blind the only way is up zien en op tijd ook wat winst van tafel pakken?
Geen stress. Ik hodl derest gewoon naar 0 of millie.
Hier ook, mijn zakje DOT staat nu aan -55%. DCAen in de bearmarket I guess.Bananeman schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:16:
Grote zak ADA verkocht, lichte winst. Ben officieel DOT bag holder.
BTC nu net onder de 1D EMA 360d
Tip voor meer gains:Tominatie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:22:
[...]
Tis maar winst weetje. Ik heb mijn inleg er al een tijd geleden uit gehaald (daarvan een schroot auto gekocht en ben nu ook pokémon kaarten verzamelen(nieuwe hobby/investering)).
Koop alle schaatsen op bij de plaatselijke kringloopwinkels en wacht op een mooie schaatswinter.
Prijzen x 10
CAKE heb ik op 15 verkocht, ook hier klein beetje winst uiteindelijk. Als die ff goed instort stap ik weer in en dan voor langere tijd staken is het plan.Taro schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:14:
Vanochtend wilde ik nog een gokje wagen met CAKE rond 12 USD, staat nu op 10 USD, gewoon nog 15-20% eraf, daarom niet proberen een falling knife te catchen... Liever iets te laat dan (veel) te vroeg weer instappen.
Met dit soort bedragen ben ik het niet met je eens.Tominatie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:22:
[...]
Tis maar winst weetje. Ik heb mijn inleg er al een tijd geleden uit gehaald (daarvan een schroot auto gekocht en ben nu ook pokémon kaarten verzamelen(nieuwe hobby/investering)).
Als het echt over 2 ton + gaat is dat het verschil om de rest van je leven net als ieder ander gewoon te moeten werken of om bij wijze van spreken de rest van je leven 4 dagen te kunnen werken ipv 5 dagen.
(om maar een voorbeeld te noemen, kan ook het verschil zijn tussen een appartement of meteen een hoekhuis enz)
Zero.
Opzich komt een bearmarkt op dat gebied niet zo slecht uit. Houdt ook de aandacht weer even weg van de overheden vermoed ik..HollovVpo1nt schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:20:
[...]
Ik ben geen kenner maar ik denk niet zo groot. Ik denk namelijk dat tegen die tijd crypto kapot gereguleerd is.
Maar ik wil @Tominatie niet kwijt uit dit topic. Laat hemybos schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:24:
[...]
Met dit soort bedragen ben ik het niet met je eens.
Als het echt over 2 ton + gaat is dat het verschil om de rest van je leven net als ieder ander gewoon te moeten werken of om bij wijze van spreken de rest van je leven 4 dagen te kunnen werken ipv 5 dagen.
(om maar een voorbeeld te noemen, kan ook het verschil zijn tussen een appartement of meteen een hoekhuis enz)
Huh? Nu al weer terugkopen? Je bent er net uit toch?Pelox schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:24:
Ik zet wel een ordertje net boven de 30k. Staan toch aardig wat orders rond dat punt.
Idd. Die ga ik niet meer verkopen nu. In de vorige dip nog goedkoop bijgekocht dacht ik, inmiddels staan we alweer lager.wootler schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:23:
[...]
Hier ook, mijn zakje DOT staat nu aan -55%. DCAen in de bearmarket I guess.
Is al 3x aangetikt die 30k, dat is niet wat we nodig hebben vandaag. Gewoon met een moordklap er doorheen, in 1x 29k kan iedereen instappen en zitten we over uurtje weer op 35kPelox schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:24:
Ik zet wel een ordertje net boven de 30k. Staan toch aardig wat orders rond dat punt.
Ik ben gelukkig al wat eerder uitgestapt. Maar ik zit wel te azen op weer een goed instapmoment en dan weer even een tijdje staken.Bananeman schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:24:
[...]
CAKE heb ik op 15 verkocht, ook hier klein beetje winst uiteindelijk. Als die ff goed instort stap ik weer in en dan voor langere tijd staken is het plan.
Ik ben afgelopen week uitgestapt en de afgelopen dagen speel ik wat met een tradepotje. Op de ledger staat ook nog wat voor de hodl.gijsvogel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:25:
[...]
Huh? Nu al weer terugkopen? Je bent er net uit toch?
Zero.
Same here, vorige week nog 40 DOT's bijgekocht, voor dat geld had ik er nu ff meer gehadBananeman schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:26:
[...]
Idd. Die ga ik niet meer verkopen nu. In de vorige dip nog goedkoop bijgekocht dacht ik, inmiddels staan we alweer lager.
Morgen gewoon nog n keertje bijkopen
Heb je helemaal gelijk in wel. Achteraf ook heel dom dat ik het niet wat safer heb gespeeld, leermomentje.ybos schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:24:
[...]
Met dit soort bedragen ben ik het niet met je eens.
Wel een duur leermomentje, maar op de lange termijn komt het vast goed.
Dan is 30k instappen prima toch, anders ben je misschien weer te laat.Malarky schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:27:
[...]
Is al 3x aangetikt die 30k, dat is niet wat we nodig hebben vandaag. Gewoon met een moordklap er doorheen, in 1x 29k kan iedereen instappen en zitten we over uurtje weer op 35k
Zero.
Ik voel me persoonlijk aangevallen.
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Da’s een betere prijs idd. Ik heb te lang gewacht, zonde maar so be it. Wat gaat jouw instapmoment zijn?Taro schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:27:
[...]
Ik ben gelukkig al wat eerder uitgestapt. Maar ik zit wel te azen op weer een goed instapmoment en dan weer even een tijdje staken.
[Afbeelding]
Ik geloof nog steeds in de fundamentele techniek van diverse projecten zoals ETH en ADA. Van de zomer krijgen we ETH 2.0 en ADA smart contracts, dus ik weiger te geloven dat we voor jaren weer in de kelder zitten.
@A87FreakNL schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:29:
Zijn er ook mensen die nu shorten?
Daarna kunnen we weer upperdepup
Ja hoe is het met jou @A87 - ben je al rekt?
Voorlopig 25-50 dollar per transactie op ETH, dus die mag wel even helemaal kapot. En crypto is altijd geweest buy the rumour sell the news.Ilantir schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:30:
Ik dacht ook dat de dip minder diep zou zijn. Bijgekocht toen het 'maar' -30/-40% was gegaan, maar het kan nog verder kapot.![]()
Ik geloof nog steeds in de fundamentele techniek van diverse projecten zoals ETH en ADA. Van de zomer krijgen we ETH 2.0 en ADA smart contracts, dus ik weiger te geloven dat we voor jaren weer in de kelder zitten.
Weten we de vorige bullrun nog met alts die x100 gingen omdat ze een mainnet aankondigen? Ik weet nog dat de meeste mainnets online kwamen in de donkere rode bearish dagen, als je een rimpeling op je alt naar keuze zag mocht je al blij zijn.
En dan had je nog die meuk over Mainnet 2.0 of weet ik het wat allemaal, nee ik geloof er allemaal niet in.
Denk dat iedereen dit heeft. Op een top denk je: het kan nog verder stijgen, ik loop rendement mis als ik nu uit stap.HollovVpo1nt schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:11:
Als het laag is denk je: het kan nog verder zakken dus ik leg maar niet alles in.
Heel bizar.
dat is dan ook gelijk mijn laatste strohalm. Kan iemand mijn hand vasthouden
Ook eens gedaan, dat gevoel wanneer je set aan buy orders nét niet gehit worden. Is ook niet prachtig tho
mede dankzei SHIB en SafeMoon, als ik die niet gehad had stond ik denk wel 30-40% in verlies.
nouja verlies is het niet, want ik reken terug naar dollar, jeweet wel fiat waar je toch niks aan hebt in 2030
[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 23-05-2021 15:36 ]
nothing stops this train
Je kunt op weinig historische niveaus terugvallen bij CAKE. Maar de enige waar ik iets van kan maken zijn de 1W en 1M grafieken en dan kan nu een goed instappunt zijn. Maar op 8 of 9 USD stap ik sowieso weer deels in en grote kans dat de koers dan weer boven de 1W MA25 en 1M MA7 opkrabbelt. Maarja, een koers van bijv. 1 of 2 USD is ook prima mogelijk, dit wordt echt een gokje. Daarom niet met teveel (tegelijkertijd) instappen, maar DCA'en.Bananeman schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:29:
[...]
Da’s een betere prijs idd. Ik heb te lang gewacht, zonde maar so be it. Wat gaat jouw instapmoment zijn?
:fill(white):strip_exif()/f/image/sGhBUVKNrHNiHx1vscswlKfJ.png?f=user_large)
Okee, ik ben net cryptohouder geworden.anandus schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:34:
[...]
Ik heb nul crypto, ik zit hier alleen voor het vermaak
Dan gaat-ie nu vast naar de €10k
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Maar dat is dus precies mijn punt, deze technieken lossen de hoge gas fees op (dat is de belofte), dus dan gaat "iedereen" er toch op vooruit? Je gaat of naar lagere gas fees op ETH mainnet of zet alles om naar ADA via hun ERC-20 conversie tech.Malarky schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:33:
[...]
Voorlopig 25-50 dollar per transactie op ETH, dus die mag wel even helemaal kapot. En crypto is altijd geweest buy the rumour sell the news.
Weten we de vorige bullrun nog met alts die x100 gingen omdat ze een mainnet aankondigen? Ik weet nog dat de meeste mainnets online kwamen in de donkere rode bearish dagen, als je een rimpeling op je alt naar keuze zag mocht je al blij zijn.
En dan had je nog die meuk over Mainnet 2.0 of weet ik het wat allemaal, nee ik geloof er allemaal niet in.
Respect. Succes!anandus schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:36:
[...]
Okee, ik ben net cryptohouder geworden.
Dan gaat-ie nu vast naar de €10k
Herken ik wel. Waves bv, ooit gekocht voor een euro, recent op 35 euro. Zakte wat in, maar ik had zoiets van "ach, kleine correctie".HollovVpo1nt schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:11:
Dat had ik op 30 en 25 weer.
Uitstappen is zo ontzettend moeilijk in een opgaande markt, vanwege de gretigheid en dat ik er toch niet met ziel en zaligheid qua geld in zit.
Ik heb mijn ada een paar maanden geleden voor 0,90 usd verkocht..Tominatie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:33:
Fuck ouwe ADA nadert de $1, dat is toch altijd het teken dat de correctie over is?
Zero.
Pak ook CAKE/BNB erbij, dat is zijn originele paartje daar kan je goed op zien dat die leuk aan de prijs is, wil waarschijnlijk aan onderkant van support lijn nog wel een keer zijn top bevestigen tov BNB.Taro schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:34:
[...]
Je kunt op weinig historische niveaus terugvallen bij CAKE.
/f/image/5N5KacgHKlgV2uQDsibdX8N0.png?f=fotoalbum_large)
BNB daarentegen loopt altijd tegen de BNB/ETH aan, daar zie je dat die nog wel ietwat lager kan voor support.
/f/image/Y9agE1bAqQCHprEvWKVqx2Ju.png?f=fotoalbum_large)
Ik geloof zeker in ook in support en resistance op USDT paartjes maar de mooiste lijnen zijn vaak te zien op het originele paartje.
[ Voor 28% gewijzigd door Malarky op 23-05-2021 15:40 ]
Fuck wachten op 1,20, zo gauw als BTC onder de 33k duikt, verkoop ik ADA no matter whatTominatie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:33:
Fuck ouwe ADA nadert de $1, dat is toch altijd het teken dat de correctie over is?
Ik heb me maar uitgeleefd op de vloer in de woonkamer. Inmiddels is ie er helemaal uit.Tominatie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:36:
Ik heb net een cake gebakken trouwens. Je moet wat om de rektheid te verwerken.
:strip_exif()/f/image/ek1YNgFeO6rcKxx0u8MjZ0A0.jpg?f=fotoalbum_large)
En nu wordt het tijd voor 69K dan hoeft de nieuwe vloer niet van de spaar rekening
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Hehe he je bent nu officieel verlichtHet Fantoom schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:38:
Ik krijg een beetje het gevoel dat heel die crypto handel puur gokken is
Je bent niet dom, je bent realistisch.HollovVpo1nt schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:38:
Er is denk ik geen dommere persoon in deze topic dan ik. Ik had 2 weken terug een aanzienlijk deel uit moeten cashen. Ik ga mij voor vandaag ook even terugtrekken en de emoties verwerken.
Er zijn hier ook mensen die roepen dat je moet blijven holden, want 'zolang je niks verkoopt heb je geen verlies'
Ja dat noem ik pas dom.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/n5gJjfj9nbpNjXLq3b75KFJZ.jpg?f=fotoalbum_large)