Rekt natuurlijk.davy_online schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:10:
Wat gaat de weekly close voor BTC brengen, nog 12 uren te gaan.
Je neemt dus een 1:1 long en short positie in. Omdat de longs meer rente betalen dan de shorts pak je zo het verschil daartussen? Begrijp ik het goed?Malarky schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:47:
[...]
Welk concept vind je interessant? Voorbeeld liquiditeit verschaffen:
En zonder risico (op een mt. goxje na) omdat de long en short elkaar opheffen?
Risico kan je evt. nog spreiden door over meerdere platformen te spreiden lijkt me.
Maar wat is de catch? Waarom doet niet iedereen dit? (Met een 10k inleg ben je in 9 jaar miljonair met een lambo)
[ Voor 5% gewijzigd door DionYx op 23-05-2021 14:13 ]
Shit, dwars door mijn post heen, dat kan nooit goed zijn.
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Vallende mes vangendnzm schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:12:
[...]
Rapporteren maar dan. Kan je niet over je kant laten gaan.dnzm schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:12:
[...]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
zal wel zon 3-4x rood worden denkdavy_online schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:10:
Wat gaat de weekly close voor BTC brengen, nog 12 uren te gaan.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
terugkijken naar ouder data
maanden lang greed dan weken lang droppen = makes sense.
Mischien is dit de laatste rode week die er aan komt
[ Voor 27% gewijzigd door A87 op 23-05-2021 14:23 ]
Misschien wel hè.A87 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:19:
[...]
terugkijken naar ouder data
maanden lang greed dan weken lang droppen = makes sense.
Mischien is dit de laatste rode week die er aan komt
Zal wel door de 30K heen gaan, dan komt er vuurwerk en een vrije val.
Zit nauwelijks support op. 30k stelt niets voor is niet veel op getraded
En iedereen wilt wel kopen rond 10-20k
Zak,zak,zak,zak,zak,zak,zak,zak
maar lekker door,door,door,
zak maar door,door,door,door
Zak,zak,zak,zak,zak,zak,zak,zak
maar lekker door,door,door,
zak maar door,door,door,door
zak?
Tot de grond,
Schudden met die kont,
Van links, naar rechts
Het is niet erg,
Kom op, doe het
[ Voor 66% gewijzigd door A87 op 23-05-2021 14:30 ]
Verder is je laatste trade altijd 1 trade te veel.. of te wel probeer niet het onderste uit de kan te halen zowel omhoog als omlaag.
Zero.
Omdat niet iedereen, of bijna niemand, ik ook niet, dit soort constructies begrijpt en 10k heeft liggen om er aan besteden?DionYx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:11:
[...]
Je neemt dus een 1:1 long en short positie in. Omdat de longs meer rente betalen dan de shorts pak je zo het verschil daartussen? Begrijp ik het goed?
Risico kan je evt. nog spreiden door over meerdere platformen te spreiden lijkt me.
Maar wat is de catch? Waarom doet niet iedereen dit? (Met een 10k inleg ben je in 9 jaar miljonair met een lambo)
En omdat mensen die iets niet begrijpen en toch al hun spaargeld inzetten omdat iemand ze verteld dat ze snel rijk worden later vaak huilend bij Kassa en Opgelicht zitten?
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext
dit slaat kant nog walPelox schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:33:
Hoogste punt uitstappen lukt je niet, laagste punt instappen lukt je ook niet.
Verder is je laatste trade altijd 1 trade te veel.. of te wel probeer niet het onderste uit de kan te halen zowel omhoog als omlaag.
Ben bang van wel, de amerikanen worden straks wakker en die zien het dip en paniek, daarna denken de aziaten weer hetzelfde. Moment dat het lijkt te willen gaan stijgen.martinvdm schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:34:
Zou het nog verder dippen deze middag?
Gaat iedereen voor safe en verkopen ze toch maar weer alles.
Denk dat het voorbij is.
Ze geven even het voorbeeld zo te zien.JDx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:20:
Zitten de alts zich nu toch te onderscheiden van BTC of lijkt dat zo?
Ik ook, koop je straks nog een paar kaartjes als het kan, daalt je prijs per kaartje toch nog.gijsvogel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:33:
[Afbeelding]
Ik heb al een weekje kaartjes liggen, leek een koopje maar ik heb ze blijkbaar te vroeg gekocht.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Dit is geniaal, plus maker rebate.DionYx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:11:
[...]
Je neemt dus een 1:1 long en short positie in. Omdat de longs meer rente betalen dan de shorts pak je zo het verschil daartussen? Begrijp ik het goed?
ADA is nu al onder de 1 euro, ik wacht nog ff , kijken hoe goedkoop ik hem kan inslaanFordius schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:36:
[...]
Ben bang van wel, de amerikanen worden straks wakker en die zien het dip en paniek, daarna denken de aziaten weer hetzelfde. Moment dat het lijkt te willen gaan stijgen.
Gaat iedereen voor safe en verkopen ze toch maar weer alles.
Denk dat het voorbij is.
He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext
Het is opnieuw over en uit
Het is pas over als de meest fanatieke bag holders hier gaan posten dat ze hun alts gedumped hebben en paar maanden niks meer met crypto gaan doen.
Dat zijn de keerpunten in de markt.
BTW deze dip koop ik weer. DCA. 34400 wordt die vast nog wel een keer.
[ Voor 9% gewijzigd door Malarky op 23-05-2021 14:40 ]
Zoals vorige week?Malarky schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:38:
[...]
Het is opnieuw over en uit![]()
Het is pas over als de meest fanatieke bag holders hier gaan posten dat ze hun alts gedumped hebben en paar maanden niks meer met crypto gaan doen.
Zero.
Last famous wordsmartinvdm schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:38:
[...]
ADA is nu al onder de 1 euro, ik wacht nog ff , kijken hoe goedkoop ik hem kan inslaan
Bij APY's van >10% zouden al je alarmbellen af moeten gaan. Er is altijd een catch
ja het echte capituleren moet nog komen. Je merkt dat aan dat het hier nu nog veel te druk isMalarky schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:38:
[...]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
*Huilt in ADA ingeslagen hebben voor 1,84*martinvdm schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:38:
[...]
ADA is nu al onder de 1 euro, ik wacht nog ff , kijken hoe goedkoop ik hem kan inslaan
Maar hey, het staat in locked staking, wie weet is het weer wat waard als het eruit komt...
Volgens mij heb ik twee maanden terug ook een plukje voor 90 cent gekocht.martinvdm schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:38:
[...]
Even een paar maanden niks meer met crypto's doen....
In een bearmarket dippen we nog maanden/jaren achter elkaarmartinvdm schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:34:
Zou het nog verder dippen deze middag?
[ Voor 43% gewijzigd door MRDutchfreakNL op 23-05-2021 14:41 ]
Hoe lang had je ze? Daarmee kunnen we het bullish signaal afmeten.
Nexo.io?DionYx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:39:
[...]
Bij APY's van >10% zouden al je alarmbellen af moeten gaan. Er is altijd een catch
Serieus net ADA 1,21 lol tussen 2 games in. Dacht heeee dieptepunt.
Gek genoeg heb ik wel meer ADA dan vanmorgen.
[ Voor 9% gewijzigd door JDx op 23-05-2021 14:43 ]
Als Bitcoin alweer eerder stijgt, dan haal ik ze weg en stap ik in, maar het is zo verleidelijk om nu bijv. weer lage alts in te kopen terwijl het natuurlijk nog veel lager kan. Die van 28k wordt vermoedelijk wel aangetikt, de anderen zijn meer phishing orders
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
the shorts are real!!!
wacht ik post hem nog 1x
:strip_exif()/f/image/mfXjWOCKvr3jiUnoCtN5vKsf.jpg?f=fotoalbum_large)
en nee ik doe niet meer aan long en shorts, teveel risico voor mij, heb daaraan meer verlies gehad dan winst
[ Voor 85% gewijzigd door Kol Nedra op 23-05-2021 14:46 ]
nothing stops this train
- Platform risico: waar ga ik mijn geld halen als derribit offline gaat/ gehacked wordt/ er met de centen vandoor gaat?DionYx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:39:
[...]
- Wallet risico: het blijft crypto, uit de TMobile hack blijkt dat ze op iedereen voorzien kunnen hebben
- Marktomstandigheden wijzigen wezenlijk als in: de interest is vrijwel altijd slechts voor de shorts en goed voor de longs.
Over die laatste heb ik nieuws. ZELFS vandaag betalen de longs rente aan shorts, kun je nagaan hoe gelimiteerd het aantal dagen is dat het andersom is.
Niet alleen altsJustevo schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:43:
Elk groene candle wordt vakkundig terug de grond in gestampt, het grote manipuleren heeft zijn werk wederom gedaan. Meerdere alts die al bijna terug zijn op het niveau van begin januari.
Precies. Pure manipulatie.. zoals altijd. Daarom profiteren als het kan en daarna snel wegwezen uit deze markt.Justevo schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:43:
Elk groene candle wordt vakkundig terug de grond in gestampt, het grote manipuleren heeft zijn werk wederom gedaan. Meerdere alts die al bijna terug zijn op het niveau van begin januari.
Zero.
Op bitmex rekt aanzetten en dan de stapels 1+ million rekt longs zien ontploffen is ook een goede indicatorMalarky schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:38:
[...]
*wappiePelox schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:47:
[...]
Precies. Pure manipulatie.. zoals altijd. Daarom profiteren als het kan en daarna snel wegwezen uit deze markt.
Ambitieus laddertje. Ik hoop van ganze harte dat het dal niet verder gaat dan die 28kTaro schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:43:
Ik heb gisteravond maar gewoon eens wat lage orders geplaatst, ook om mijzelf te dwingen om de vrije BUSD nu nog niet in te zetten. Ik zeg zeker niet dat ik verwacht dat ze snel geraakt worden en dat nu de bearmarket begint, maar een aantal dagen geleden schoot bij de Binance BTC/USDT futures de koers al door naar de 28k. Je weet maar nooit wat er gebeurt als de paniek echt toeslaat en posities geliquideerd worden en stop losses elkaar triggeren.
Als Bitcoin alweer eerder stijgt, dan haal ik ze weg en stap ik in, maar het is zo verleidelijk om nu bijv. weer lage alts in te kopen terwijl het natuurlijk nog veel lager kan. Die van 28k wordt vermoedelijk wel aangetikt, de anderen zijn meer phishing orders
[Afbeelding]
[ Voor 96% gewijzigd door A87 op 25-05-2021 20:37 ]
Hoezo manipulatie? Shorts hebben net zoveel recht op hun winsten als longs. Niets manipulatie aan. Stuk voor stuk mensen die dagelijks beweren een long term bag holder te zijn maar vandaag alsnog (vrijwel) alles verkopen. Zo is crypto al 10 jaar.Pelox schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:47:
[...]
Precies. Pure manipulatie.. zoals altijd. Daarom profiteren als het kan en daarna snel wegwezen uit deze markt.
Als je een echte bag holder bent kijk je vandaag niet naar je PF, waarom zou je je zondag ermee verpesten je zit er immers tot 2030 in
Goed punt. Tijd voor frisse lucht.Malarky schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:49:
[...]
Hoezo manipulatie? Shorts hebben net zoveel recht op hun winsten als longs. Niets manipulatie aan. Stuk voor stuk mensen die dagelijks beweren een long term bag holder te zijn maar vandaag alsnog (vrijwel) alles verkopen. Zo is crypto al 10 jaar.
Als je een echte bag holder bent kijk je vandaag niet naar je PF, waarom zou je je zondag ermee verpesten je zit er immers tot 2030 in
Mooyal kijkt ff naar de wereld hoe alles verloopt met aandelen, crypto, bankenstelsel, bangmakerij met corona, in hoogseizoen alle prijzen x4 etcetc....... JUP we leven in een pure manipulatie wereld.Pelox schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:47:
[...]
You cannot beat them, join them!
Hoe meer macht, hoe meer manipulatie
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 23-05-2021 14:51 ]
nothing stops this train
Dit hoorde ik ook op 42k.Jnaaazer schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:49:
Gaat zo gewoon weer omhoog alle paniek verkopers zijn zo mooiweg
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
was een prima bounce inderdaad, maar dead cat bounce kan nu ook nog natuurlijkJnaaazer schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:49:
Gaat zo gewoon weer omhoog alle paniek verkopers zijn zo mooiweg
een dead cat gebeurd niet op een weekly daily en 4H tijdframemalarkan schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:50:
[...]
was een prima bounce inderdaad, maar dead cat bounce kan nu ook nog natuurlijk
Alles lazert nu in elkaar
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 23-05-2021 14:51 ]
Dooie kat confirmed.malarkan schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:50:
[...]
was een prima bounce inderdaad, maar dead cat bounce kan nu ook nog natuurlijk
Slow bleeding....
We hebben ook geen blowoff gezien aan de bovenkant, dus dat zegt allemaal niks meer.Malarky schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:53:
Het is nog steeds geen fanatiekel liquidatie dump om de laatste bagholders eraf te schudden helaas...
Slow bleeding....
Zero.
Ik heb dat interview uit je signature aangezet. Wat is dit joh?
Jammer dat F1 begint en ik hem niet kan afkijken
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
https://www.binance.com/en/trade/ONT_BTC?type=spot
ik ga een extreem lage buy-order zetten en wie weet
nothing stops this train
heheheheheheDionYx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:54:
[...]
Ik heb dat interview uit je signature aangezet. Wat is dit joh?
Dat is darryl anka die ooit een ufo zag en heeft geleerd hoe je in een trance gaat en telepatisch communiceert met dat wezen..
Het schijnt zichzelf te zijn uit de toekomst waar mee hij communiceert,.
Tijd bestaat niet.. ALLES is nu.. ook je eigen toekomst versies etc
Daar komt het op neer
[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 23-05-2021 14:56 ]
/f/image/CTgAGgPhWQMVMG6ob0yCSNdz.png?f=fotoalbum_large)
Als we nog door de 33K gaan hebben ze mij ook tuk
[ Voor 75% gewijzigd door Malarky op 23-05-2021 14:56 ]
Kunnen we hem vragen wat de de BTC koers is in 2030?A87 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:55:
[...]
hehehehehehe![]()
Dat is darryl anka die ooit een ufo zag en heeft geleerd hoe je in een trance gaat en telepatisch communiceert met dat wezen..
Het schijnt zichzelf te zijn uit de toekomst waar mee hij communiceert,.
Daar komt het op neer
Als je honderden uren conternt van hem hebt gezien plaats je die grappen niet meerDionYx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:56:
[...]
Kunnen we hem vragen wat de de BTC koers is in 2030?
Inderdaad. Slow bleeding eindigt vaak met een enorm rode diepe paniek candle die daarna gretig wordt opgekocht en een V-shaped recovery veroorzaakt. Zoals die kleine van zojuist, maar dan op grotere schaal.Malarky schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:53:
Het is nog steeds geen fanatiekel liquidatie dump om de laatste bagholders eraf te schudden helaas...
Slow bleeding....
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
28k is weinig getraded en handel op gedrevenstranger1851 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:58:
Ik gok op 28K als bodem
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Kijk gewoon naar welke levels veel is getradedTominatie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:59:
6.9K lijkt realistisch
Omgekeerde psychologie?Tominatie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:59:
6.9K lijkt realistisch
Dit besefte ik ook een keer na een (te) grote dosus hawaiian baby woodroseA87 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:55:
[...]
Daar komt het op neer
Waar moeten anders de grote jongens uitstappen, die zoeken ook een plek van okee dit is wel genoeg zo.Taro schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:57:
[...]
Inderdaad. Slow bleeding eindigt vaak met een enorm rode diepe paniek candle die daarna gretig wordt opgekocht en een V-shaped recovery veroorzaakt. Zoals die kleine van zojuist, maar dan op grotere schaal.
Ja ik ook wel een deel 1,50 gekocht maar ach. Hoe meer en lager ik nu bij koop en gemiddelder ik alles weer trekdnzm schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:40:
[...]
*Huilt in ADA ingeslagen hebben voor 1,84*
Maar hey, het staat in locked staking, wie weet is het weer wat waard als het eruit komt...
Die post heb ik gisteren al langs zien komen....Malarky schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:38:
[...]
Iets klopt hier niet
toen ik 69k begon te roepen gingen we keihard naar 0, dus nu hoop ik eenzelfde effect te creëren maar dan omhoog.Taro schreef op zondag 23 mei 2021 @ 15:00:
[...]
Omgekeerde psychologie?Hopelijk werkt het en brengt die komma Bitcoin daadwerkelijk tot 69k.
My bags are heavy.
DUPMJDx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:55:
Wat is eigenlijk het tegenovergestelde van HODL, SELL misspelled is al SELL
We lost a soldier.Tominatie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:59:
6.9K lijkt realistisch
komt goed ouwe, ik ben altijd blijven geloven en holden ook toen btc 3k was. Ik geloof nog steeds in 69K maar denk niet dat het vanavond al gaat gebeuren.
hodl.
Als je bedenkt dat BTC een jaar geleden op 3K stond en dat we nu stressen of BTC de 30K gaat holden waar praten we over?? Insane gains.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/aojodTx24AO2UnvPZALgLj7y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kN8N8mw70Lu1GQFrFM0kB9jc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RGhy3NB1RKMTZjIcxyyPPfNx.jpg?f=fotoalbum_large)