als je een beetje je best doet en Amazon in de gaten houd is het niet zo moeilijk om een PS5 te bemachtingen. ik heb hem al een half jaar thuis staan. Eventueel via de distill app, krijg je alerts als er voorraad is
Ha, daar heb ik niet opgewacht.Kol Nedra schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:02:
[...]
PS5 wordt pas interessant voor mij als er daadwerkelijk goede games erop zijn, en een slim edition. Liefst zwart anders moet ik hem eerst ook nog zwart maken 👀
Lang leve Dbrand black plates
Overigens speel ik vooral mijn PS4 backlog weg op het moment. Valhalla is mijn enige PS5 game
ik wacht nog ff op de huizendip, die er ongetwijfeld ook gaat komenRichh schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:03:
[...]
Zou mooi ruk zijn. Dinsdag bezichtiging, dan zouden we mogelijk op de top van de markt een huis kopen
We love the smell of innovation in the morning!
https://media0.giphy.com/media/12IOWYBrqTZCg0/giphy.gifMalarky schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:02:
Mooie bodemvorming voor alle coins, ik ga er vanuit dat dit het is. Mijn instapmoment nu.
Geen FA.
Zolang de vraag groter is dan het aanbod denk ik dat dit nog wel mee zal vallenRichh schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:03:
[...]
Zou mooi ruk zijn. Dinsdag bezichtiging, dan zouden we mogelijk op de top van de markt een huis kopen
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik ook hoor. Alleen ben ik niet er van weggeblazen. De dualsense controller is een fijne toevoeging. Maar van snelle laadtijden merk ik weinig.nemesis2212 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:04:
[...]
als je een beetje je best doet en Amazon in de gaten houd is het niet zo moeilijk om een PS5 te bemachtingen. ik heb hem al een half jaar thuis staan. Eventueel via de distill app, krijg je alerts als er voorraad is
Vraag, aanbod, stikstofgedoe, prijs bouwmaterialen, tijd nodig om bij te bouwen....NoE schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:04:
[...]
ik wacht nog ff op de huizendip, die er ongetwijfeld ook gaat komen
Ik denk over een jaar of 8 a 10 dat de huizenmarkt wel een keer instort ja.
Ik diamond hand niks op het moment behalve btc en eth. De rest zit zo goed als in stables. Pak het op een overtuigende bounce wel weer mee.Tominatie schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:00:
hebben jullie nog diamond hands stel de $30K gaat verloren? Pff zie mijzelf er wel voor aan dat ik straks in paniek dan verkoop net onder de $30K, vol op de bodem.
Ik denk dat ik mezelf in bescherming moet nemen, binance uitloggen en appje verwijderen.
Forced hodl.
ADA en BNB terug uit een locked staking periode. Das nu wel pret haha. Laat die wel staan.
Meer kopen in de dip brengt mijn gemiddelde aankoop bedrag waar iets omlaag iiggijsvogel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:02:
[...]
Gewoon alles hodlen man, JUST BUY MOARRR AT THE DIP!
Best strategy ever.
He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext
Als al die babyboomers klaar zijn met hodlen van het leven, zeg maargijsvogel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:06:
[...]
Vraag, aanbod, stikstofgedoe, prijs bouwmaterialen, tijd nodig om bij te bouwen....
Ik weet er niet zoveel vanaf, maar stables zijn toch stable omdat ze aan een fiat gekoppeld zitten? Wat is dan het nut van een stablecoin tov de fiat hebben? Of krijg je daar een goede APY over?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
In die tijd kan nog een boel gebeuren natuurlijk, maar het zou mij niet verbazen als het langer duurt dan die tijd.gijsvogel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:06:
[...]
Vraag, aanbod, stikstofgedoe, prijs bouwmaterialen, tijd nodig om bij te bouwen....
Mooi dat coins als DOT/USDT ook exactt hun dip van de flash crash hebben aangetikt.
Daar kopen traders heel gretig op in nu.
Daar kopen traders heel gretig op in nu.
[ Voor 3% gewijzigd door Malarky op 23-05-2021 12:09 ]
Natuurlijk, want het is een stukje marketing en reclame. Ik weet niet hoeveel ze er zelf nog holden, maar ze gaan toch niet zelf bijkopen om die koers maar omhoog te krijgen? Dat doen wij met zijn allen wel voor ze.Sjuul100 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:03:
[...]
Maar binance ziet toch liever dat binance coin $670 waard is dan die $3 een paar jaar geleden?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ben benieuwd of we nog verder zakken, de dip lijkt een beetje stabiel
He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext
Stables geven inderdaad betere apy en vaak ook sneller weer inkopen omdat niet alle coins gepaird zijn met bijv euro.anandus schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:08:
[...]
Als al die babyboomers klaar zijn met hodlen van het leven, zeg maar
[...]
Ik weet er niet zoveel vanaf, maar stables zijn toch stable omdat ze aan een fiat gekoppeld zitten? Wat is dan het nut van een stablecoin tov de fiat hebben? Of krijg je daar een goede APY over?
Het valt op dat pas bij een echt harde drop die V shape recovery komt. Ben idd benieuwd of het nu zijwaarts gaat tot de volgende drop en dat dan die harde drop van BTC volgt met daarop volgend een V shape recovery en daarna weer tijdelijk up.martinvdm schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:11:
Ben benieuwd of we nog verder zakken, de dip lijkt een beetje stabiel
Goedemorgen allemaal. Oh crap, het is al middag.
Deze week vakantiegeld. Daarna mag ie weer omhoog
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Te laat, we zijn al 2k gestegen.Gelukszoekr schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:18:
Goedemorgen allemaal. Oh crap, het is al middag.
Zero.
"slowchat" topic dus geen hond (of doge) die het leest want alles verdwijnt meteen onder een avalanche van andere onzin. Maar. Aluhoedje op. Op 1 juni a.s. geeft het pentagon een rapport vrij mbt zgn. UAP's, oftewwel unexplained aerial phenomona. Zeg maar ufo's. Feit dat ze er uberhaupt onderzoek naar doen en ook officieel video opnames etc hebben vrijgegeven is al heel bijzonder en zegt al heel veel. Stel nou eens dat ze inderaad iets gaan roepen als, yep, er gebeuren rare dingen die we met de huidige techniek niet kunnen verklaren en het gebeurt steeds vaker. Het is echt. Ik geloof niet dat ze zullen zeggen dat ze aliens hebben op area51, maar als er uit dat rapport ook maar iets blijkt wat aangeeft dat men geen idee heeft wat ze al jaren (!] op radar etc zien, en rusland en china worden uitgesloten als mogelijheid, dan kon de economie daar wel eens een heel hard van onderuit gaan... black swan event. Paniek. Nogmaals, hoog aluhoedje gehalte. Maar toch. 1 juni is volgende week. Zo, en nu weer terug naar de serieuze slowchat.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BCc1VCfXVsATB7iZJoNrF17I.jpg?f=user_large)
Uit @Verwijderd bibliotheek gejat, voor de komende drie jaar genoeg te vinden
Ik zag er al een draadje over op Twitter:jowi schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:19:
"slowchat" topic dus geen hond (of doge) die het leest want alles verdwijnt meteen onder een avalanche van andere onzin. Maar. Aluhoedje op. Op 1 juni a.s. geeft het pentagon een rapport vrij mbt zgn. UAP's, oftewwel unexplained aerial phenomona. Zeg maar ufo's. Feit dat ze er uberhaupt onderzoek naar doen en ook officieel video opnames etc hebben vrijgegeven is al heel bijzonder en zegt al heel veel. Stel nou eens dat ze inderaad iets gaan roepen als, yep, er gebeuren rare dingen die we met de huidige techniek niet kunnen verklaren en het gebeurt steeds vaker. Het is echt. Ik geloof niet dat ze zullen zeggen dat ze aliens hebben op area51, maar als er uit dat rapport ook maar iets blijkt wat aangeeft dat men geen idee heeft wat ze al jaren (!] op radar etc zien, en rusland en china worden uitgesloten als mogelijheid, dan kon de economie daar wel eens een heel hard van onderuit gaan... black swan event. Paniek. Nogmaals, hoog aluhoedje gehalte. Maar toch. 1 juni is volgende week. Zo, en nu weer terug naar de serieuze slowchat.
https://twitter.com/CNN/status/1396322765758771200?s=19
Die gaan pas onder de 12000 drukken.Pelox schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:58:
Blijft wel spannend want er hoeft maar 1 whale op buy te drukken en alles is weer anders. Moeten ze wel drukken..
XRP = trash
Wat is dat nou voor slome zooi, denk zakken wel door de 34k, potje PUBG en hangen nog steeds aan die 35... yo.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Stiekem verdenk ik dat Satoshi Nakamoto een alien is en ons regiem omver probeert te werpenjowi schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:19:
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Is er hier trouwens nog iemand die vanaf de top op 64,8k een short geopend heeft ofzo en die nog loopt?
Screenshot or it never happenedgijsvogel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:25:
Is er hier trouwens nog iemand die vanaf de top op 64,8k een short geopend heeft ofzo en die nog loopt?
Dat is te hopen, als dit doorzet dan kunnen wij niet meer kopen wat we willenNoE schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:04:
[...]
ik wacht nog ff op de huizendip, die er ongetwijfeld ook gaat komen
Maar dat zorgt dus ook wel voor FOMO.
Zeiden ze in 2008 ook.MrFX schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:05:
[...]
Zolang de vraag groter is dan het aanbod denk ik dat dit nog wel mee zal vallen
[ Voor 26% gewijzigd door Richh op 23-05-2021 12:28 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
En dan over een jaar of 10 zwaar teleurgesteld is omdat we zijn wapen hebben geadopteerd en daarmee ons hele monetaire systeem een facelift hebben gegeven.MrFX schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:25:
[...]
Stiekem verdenk ik dat Satoshi Nakamoto een alien is en ons regiem omver probeert te werpen
Dacht vanmorgen cheap in te kopen, op het goedkoopste van het goedkoopste panicsell
I sold the dip
Heel hoog alu gehalte, maar zelfs als. Zou dat geen reden zijn voor algehele crash. Life goes on.jowi schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:19:
Herkenbaar voor mij een paar dagen geleden, maar de aanhouder wint, buy orders komen gevaarlijk dichtbij
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik had de mijne toch iets te hoog gezet. Alsnog niet ontevreden want weer satjes meer voor dezelfde dollars. Onder invloed van hopium hoopte ik dat die dip nog ietsje hoger lag. Maar goed. Wie weet gaan we uiteindelijk alsnog op onze bek richting de 30kRickvN schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:33:
[...]
Herkenbaar voor mij een paar dagen geleden, maar de aanhouder wint, buy orders komen gevaarlijk dichtbij
jowi schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:19:
Koop maar hoger terug, dan kan ik Jaapio's 36k babe posten, en bedankt
Toch fijn dat iemand dit oppakt. Ik vind dat als we zo'n dip moeten doorstaan, dan verdienen we die babes ook nog een keer als we eindelijk weer (iets) omhoog gaan.knakworst schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:35:
[...]
Je moet toch een beetje de moed erin houden he zo op pinksterzondag.YES schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:36:
[...]
Toch fijn dat iemand dit oppakt. Ik vind dat als we zo'n dip moeten doorstaan, dan verdienen we die babes ook nog een keer als we eindelijk weer (iets) omhoog gaan.
We kunnen nu nog de downtrend van onder aantikken en dan eindigt het niet best.knakworst schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:35:
[...]
Als we daar overheen gaan koop ik vanavond wel weer terug op 39k ofzo
Ben dan vooral benieuwd aan hoeveel dollar daar van winst is en hoeveel dollar je dan al kwijt bent aan funding fees en of die funding fees je winsten al bijna of helemaal hebben opgegeten.gijsvogel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:25:
Mee eens, ik verwacht 28k eerder dan 39k. Maar het blijft crypto.Richh schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:39:
[...]
We kunnen nu nog de downtrend van onder aantikken en dan eindigt het niet best.
Als we daar overheen gaan koop ik vanavond wel weer terug op 39k ofzo
Eth is ook zomaar van 1990 naar 2170 inmiddels.
[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 23-05-2021 12:42 ]
** Niet op de man spelen **
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 23-05-2021 13:44 ]
waar blijft de update van de 4chan insider
De mavo heb ik inderdaad niet afgemaakt aangezien ik nooit op de mavo heb gezeten. Vmbo overigens ook niet. Lezen en begrijpen gaat me met mijn master communicatiewetenschappen heel behoorlijk af
Het feit dat je überhaupt een connectie legt tussen zo'n rapport en crypto vind ik al bijzonder. Maar goed, ik nam jouw post (net als jijzelf) al niet serieus. Zou je aanraden om dat met mijn reactie ook niet te doen
Hoop trouwens dat we ooit nog buitenaards leven vinden. Lijkt me fantastisch.
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 23-05-2021 13:45 ]
We hebben nog even toch?Tot morgen 18:00 wellicht.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Weer een anti-tip, ik ga voor de dip!
Even een hoopvol signaal, al zou je na vorige week beter moeten weten..
@ 35K
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Maar dit is toch gewoon de zondag dip?
Zit me nu er in te verdiepen. Net voor de gein klein beetje speel geld in de margin gegooit. Vandaag even mee klooiengijsvogel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:25:
edit..
Want wachten op een moon duurt me te lang long (
[ Voor 9% gewijzigd door Prutzertje op 23-05-2021 13:05 ]
Geen zorgen, dit is TA gezien een perfecte bodem vorming. Ik zie 36100 als absolute eerste resistance: https://www.tradingview.com/chart/iex8YvL9/BTFD schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:57:
Even een hoopvol signaal, al zou je na vorige week beter moeten weten..![]()
@ 35K
Alles daarboven als een bonus
Resistance lijnen worden altijd, zeker bij de btc, gebroken als we van diep komen, dat we de ene na de andere pakken. Dus het was nog beter geweest als we vanonder de 33k kwamen
[ Voor 19% gewijzigd door Malarky op 23-05-2021 13:06 ]
Geen zorgen nog wel zelfs….Malarky schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:05:
[...]
Geen zorgen, dit is TA gezien een perfecte bodem vorming. Ik zie 36100 als absolute eerste resistance: https://www.tradingview.com/chart/iex8YvL9/
Alles daarboven als een bonus
Resistance lijnen worden altijd, zeker bij de btc, gebroken als we van diep komen, dat we de ene na de andere pakken. Dus het was nog beter geweest als we vanonder de 33k kwamen
Ik zie hem nog wel verder zakken in de loop van vandaag.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Nu is er toevallig een klein bedrijfje wat een nucleair aangedreven, en een procedé dmv kwik onder hoge druk, anti-zwaartekracht plasma heeft uitgevonden. Dit plasma wordt gebruikt rondom een vliegtuig in de vorm van een zwarte driehoek. Het vliegt al sinds midden jaren negentig en het wordt TR-3B Aurora genoemd 😎jowi schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:19:
"slowchat" topic dus geen hond (of doge) die het leest want alles verdwijnt meteen onder een avalanche van andere onzin. Maar. Aluhoedje op. Op 1 juni a.s. geeft het pentagon een rapport vrij mbt zgn. UAP's, oftewwel unexplained aerial phenomona. Zeg maar ufo's.
We gaan rekt naar de moon
Naar rechts
Krijg plotseling het idee om nu m'n boodschappen bij de Jumbo te halen
sorry voor de offtopic.. maar de eend in je avatar. Is dat niet de grootste rubberen eend van de wereld?Ducksy88 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:15:
[...]
Krijg plotseling het idee om nu m'n boodschappen bij de Jumbo te halen
Stel je toch eens voor wat BTC over 5 jaar waard zou kunnen zijn (volgens de experts), dan moeten we nu eigenlijk blij zijn
Ik heb m'n eigen avatar eens ge-reverse-image-searched en inderdaad; dit is een 18meter groot eendje van ene florentijn hofman. Nederlandse kunstenaar.Prutzertje schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:17:
[...]
sorry voor de offtopic.. maar de eend in je avatar. Is dat niet de grootste rubberen eend van de wereld?
on the side. Mooi dat je in het meest random topic van GoT toch ff excuseert voor offtopic
HIER KOMT DE ZONDAG DUMP!!!
https://twitter.com/scottmelker/status/1396424134855479298
https://twitter.com/scottmelker/status/1396424134855479298
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 23-05-2021 13:21 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Oh laatste zin ben ik zeker met je eenssOid schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:53:
[...]
De mavo heb ik inderdaad niet afgemaakt aangezien ik nooit op de mavo heb gezeten. Vmbo overigens ook niet. Lezen en begrijpen gaat me met mijn master communicatiewetenschappen heel behoorlijk af
Het feit dat je überhaupt een connectie legt tussen zo'n rapport en crypto vind ik al bijzonder. Maar goed, ik nam jouw post (net als jijzelf) al niet serieus. Zou je aanraden om dat met mijn reactie ook niet te doen
Hoop trouwens dat we ooit nog buitenaards leven vinden. Lijkt me fantastisch.
De reden dat ik de link leg lijkt me logisch. Als de economie instort, dan stort crypto in. Kijk eens 1 jaar terug naar de covid dip. Als ik een paar weken daarvoor had gezegd *aluhoedje, we krijgen een pandemie en de economie en dus crypto stort in" had je denk ik ook gezegd dat je de link tussen een virus en crypto vergezogd vond. In een wereld waar een tweet van een trol als musk al een dump veroorzaakt, wat gebeurt er dan als er echt schokkend wereldnieuws is. Dat is mijn punt.
[ Voor 6% gewijzigd door jowi op 23-05-2021 13:24 ]
Ik ga voor de F1 dip.
HFY 😂YES schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:28:
[...]
En dan over een jaar of 10 zwaar teleurgesteld is omdat we zijn wapen hebben geadopteerd en daarmee ons hele monetaire systeem een facelift hebben gegeven.
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Ik ben een daytrader die soms weken aan de zijkant staat die voor de panic sells erin komt en verkoopt bij de eerste de beste resistance.Ngangatar schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:07:
[...]
Geen zorgen nog wel zelfs….
Ik zie hem nog wel verder zakken in de loop van vandaag.
Rest van het jaar rente te trekken op oa derribit door 1 op 1 short te zijn op de Perp en daarmee longs van liquiditeit te voorzien. Dat is toch 75% per jaar voor uitsluitend platform en wallet risico. Soms een cash en carry als we heel zwaar in contango of juist backwardation traden. Dat is gegarandeerd winst tenzij platform offline gaat.
Het is allemaal behoudende winsten met sommige dagen absoluut top (als je op 28.775 instapt op Derribit van de week) met een grote marketorder op een crashende website en de rest van de winst dus uit de zekerheidjes: liquiditeit verschaffen + cash en carry + hele laffe kortlopende puts schrijven op 25k in een dip in een bullish periode.
In een bearish trend als nu betalen de shorts vooral aan de longs dus dan kun je op een DEX die aan auto compounding doet (bij Beefy finance of auto.farm) nog gemakkelijk aan wat rente komen op stable pairs. Is daar een stuk meer dan bij Binance zelfs.
Lang verhaal kort: je profiteerd gematigd van de uptrend helemaal van 4k en gematigd van de downtrend nu terug. Je wordt er niet erg rijk van in 1 of 2 jaar maar je slaapt wel rustiger.
De verlies keren zijn vrijwel allemaal als ik ook fomo een keer een dikke winst zoals velen hier wil pakken en extra ver mee wil rijden
[ Voor 13% gewijzigd door Malarky op 23-05-2021 13:37 ]
Voor de HODLERs, is het verstandig om alts om te zetten naar BTC nu?
Sommige van die woorden snap ik, maar ik zou een vertaling in het Nederlands best waarderen - het klinkt namelijk wel interessant.Malarky schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:34:
[...]
Ik ben een daytrader die soms weken aan de zijkant staat die voor de panic sells erin komt en verkoopt bij de eerste de beste resistance.
Rest van het jaar rente te trekken op oa derribit door 1 op 1 short te zijn op de Perp en daarmee longs van liquiditeit te voorzien. Dat is toch 75% per jaar voor uitsluitend platform en wallet risico. Soms een cash en carry als we heel zwaar in contango of juist backwardation traden. Dat is gegarandeerd winst tenzij platform offline gaat.
Het is allemaal behoudende winsten met sommige dagen absoluut top (als je op 28.775 instapt op Derribit van de week) met een grote marketorder op een crashende website en de rest van de winst dus uit de zekerheidjes: liquiditeit verschaffen + cash en carry + hele laffe kortlopende puts schrijven op 25k in een dip in een bullish periode.
In een bearish trend als nu betalen de shorts vooral aan de longs dus dan kun je op een DEX die aan auto compounding doet (bij Beefy finance of auto.farm) nog gemakkelijk aan wat rente komen op stable pairs. Is daar een stuk meer dan bij Binance zelfs.
Lang verhaal kort: je profiteerd gematigd van de uptrend helemaal van 4k en gematigd van de downtrend nu terug. Je wordt er niet erg rijk van in 1 of 2 jaar maar je slaapt wel rustiger.
De verlies keren zijn vrijwel allemaal als ik ook fomo een keer een dikke winst zoals velen hier wil pakken en extra ver mee wil rijden
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Welk concept vind je interessant? Voorbeeld liquiditeit verschaffen:dnzm schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:39:
[...]
Sommige van die woorden snap ik, maar ik zou een vertaling in het Nederlands best waarderen - het klinkt namelijk wel interessant.
Neem de exchange Derribit (bekend van de puts en calls). Daar kun je uitsluitend aanwezig zijn in BTC of ETH, dus je kan niet verkopen naar dollars of euro's. Daarom heeft Derribit geen spotmarket en bestaat er een index die kunstmatig qua prijs gelijk moet worden gehouden met de spotmarkets elders (bijv. Binance en Coinbase).
Omdat te doen betalen mensen die posities innemen rente aan elkaar. Als de meerderheid van de mensen long is, betalen de longs aan de shorts rente. Shorts drukken immers de bitcoin op de index naar beneden waardoor longs de bitcoin goedkoper kunnen inkopen. Dus die moeten daarvoor worden beloond.
In alle asset markten betalen longs 9/10 rente aan de shorts en niet andersom. Waarom?
- De risk/reward van een long is dat hij ongelimiteerd keer zijn inzet kan terughalen. Immers een crypto kan zomaar x100 gaan, maar hij kan maar 1x zijn inleg verliezen. Een short daarentegen kan maximaal zijn inleg verdubbelen (als bitcoin naar 0 gaat).
- Oppertunisme in de crypto markt is groots aanwezig. Wie gaat er nu geld storten op een crypto exchange om daarmee het hele jaar short te gaan. Niemand bijna toch? Zeker niet als ik longs afgelopen maanden vertel dat ik 'slechts' 75% APR (APY met compounding interest niet echt berekend) per jaar krijg, terwijl zij allemaal x2 of x3 in korte tijd gaan. Dat klinkt niet als 'interessant'.
- Een bearish trend is vrijwel altijd korter dan een bullish trend. Immers de rode candles naar beneden zijn altiijd een multiplier van de groene candles omhoog. Dat is in alle markten meestal zo.
Loop je dan geen risico om geliquideerd te worden? Nee. Stel je stort 1 bitcoin op Derribit en je gaat ook 1 bitcoin short op de index. Dan heb je een 0-positie. Je wint niks als de bitcoin omhoog gaat en verliest niets als de bitcoin omlaag gaat. Je ontvangt uitsluitend elke ochtend om 8u onze tijd de rente van Derribit.
Je haalt 75% rendement? Dan zou ik kunnen stoppen werkenMalarky schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:34:
[...]
Dat is toch 75% per jaar voor uitsluitend platform en wallet risico
Das ook een first in het slowchat topicPrutzertje schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:17:
sorry voor de offtopic..
Hier is de rente per 8h die je krijgt als short: https://www.deribit.com/1...?instrument=BTC-PERPETUALDionYx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:48:
[...]
Je haalt 75% rendement? Dan zou ik kunnen stoppen werken
Die ligt nu uiteraard dicht bij 0, dus de consequentie is dat als de bitcoin staat te beuken naar die 100k je ook braaf aan de zijlijn liquiditeit staat te verschaffen voor 0,75% per dag.
En uiteraard is leverage in beginsel 0 (tenzij cash en carry op een contract, bij interesse daarvoor later meer) dus je kan alleen rendement pakken op eigen geld.
[ Voor 14% gewijzigd door Malarky op 23-05-2021 13:52 ]
Always has beenstranger1851 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:39:
YES, alleen ADA, ETH en BTC.stranger1851 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 13:39:
vandaag toch maar DOT naar BTC getrade
oh ja en PZM ook HODL
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 23-05-2021 13:55 ]
nothing stops this train
Ik zei het hier eerder al, de bitcoin dominance zit echt op de rakket naar de moon en heeft heel veel goed te maken ook van afgelopen maanden: https://www.tradingview.com/chart/iex8YvL9/
Dus het ligt eraan. Door de linie genomen is btc nu een betere long en elke dag dat de btc.d weer hoger staat en iets van zijn giga verliezen hersteld heeft wordt dat bevestigd.
34 incoming?
Edit: Songtekst is nog soort van on point ook...
We've only just begun to live
White lace and promises
A kiss for luck and we're on our way
(We've only begun)
Before the risin' sun, we fly
So many roads to choose
We'll start out walkin' and learn to run
(And yes, we've just begun)
Sharing horizons that are new to us
Watching the signs along the way
Talkin' it over, just the two of us
Workin' together day to day
Together
And when the evening comes, we smile
So much of life ahead
We'll find a place where there's room to grow
(And yes, we've just begun)
Sharing horizons that are new to us
Watching the signs along the way
Talkin' it over, just the two of us
Workin' together day to day
Together
Together
And when the evening comes, we smile
So much of life ahead
We'll find a place where there's room to grow
And yes, we've just begun
[ Voor 58% gewijzigd door gijsvogel op 23-05-2021 14:03 ]
Nou ik snap er niks van vandaag...
Bitcoin vergat even dat hij omlaag moest, gelukkig hersteld hij zn fout nuJDx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:02:
Wat snap je niet?JDx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:02:
Ik kijk nu voor het eerst en zie dat het weer aan het dippen is, zoals elke zondag. Precies volgens plan.
Ik volgde het al nietjorwas schreef op zondag 23 mei 2021 @ 14:04:
[...]
Bitcoin vergat even dat hij omlaag moest, gelukkig herdteld hij zn fout nu
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/OczcC7yLTtuZpFK3KkGFZp6c.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Bo8u39MU4phrhcjM5meJXAH8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6rLM1wPaUlKUDogepyPGV5Tp.jpg?f=fotoalbum_large)