[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 245 Laatste
Acties:
  • 869.160 views

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
YES schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 01:10:
[...]

Nee, nee, nee. Nee, gewoon, nee. Uitleg wil ik. Hoezo shitcoin!? VET een shitcoin, waarom? Uitleg graag!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20-01 15:48
YES schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 01:11:
[...]

Wat aan vooraf ingestelde orders is een FOMO aanval?
Of is die wallet dat?
De wallet bestaat uit fomo orders die ik niet meer ga/kan aanpassen :)

EDIT: De aankopen ook maar die zijn 2 uur geleden geraakt die waren wel iets meer gefundeerd.

[ Voor 15% gewijzigd door JW04 op 22-05-2021 01:18 ]

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:20

YES

Moderator General Chat
Ja wat we hier zien is gewoon dikke tech.
Weet je zeker dat dit VET is en niet ADA?

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20-01 15:48
Dit filmpje heeft in 2017/18 volgens mij best wat fud veroorzaakt, geniaal.

• YES

YES

Moderator General Chat
JW04 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 01:13:
[...]
De wallet bestaat uit fomo orders die ik niet meer ga/kan aanpassen :)
Hahaha, straks is die kleine schathemeltje rijk door jouw 'één-drankje-teveel-op-idee'. Zou toch geniaal zijn!

• zwembroek
  • Laatst online: 18-01 17:19
YES schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 01:15:
[...]

Ja wat we hier zien is gewoon dikke tech.
Weet je zeker dat dit VET is en niet ADA?
ADA heeft helemaal nog niks dat werkt... _O-

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 01:18:
[...]

ADA heeft volgens mij een hard/goed werkend promoteam, oké dat heet niet heel veel met dikke tech te maken, daar heb je een punt.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:23
Tjongejonge wat een puinhoop hebben jullie er weer van gemaakt vanavond. Wat een ellende weer.

Moet ik nu echt weer opnieuw alles verkopen en alles weer inladderen?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• YES

YES

Moderator General Chat
Richh schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 01:23:
Tjongejonge wat een puinhoop hebben jullie er weer van gemaakt vanavond. Wat een ellende weer.

Moet ik nu echt weer opnieuw alles verkopen en alles weer inladderen?
Doe ons liever een beetje uitleg hoe dit alles allemaal werkt. Wanneer worden we nou precies rijk? Is wel handig voor de bank om te weten met hypotheek en zo, snap je!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12-2025
Oh, we zijn weer gedipt.

Even 89 pagina's teruglezen :+

Edit: hodl de moeder

[ Voor 16% gewijzigd door Raaafie op 22-05-2021 01:43 ]

• Richh
YES schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 01:24:
[...]

Doe ons liever een beetje uitleg hoe dit alles allemaal werkt. Wanneer worden we nou precies rijk? Is wel handig voor de bank om te weten met hypotheek en zo, snap je!
Nou gewoon zo:

"ik verloor een half miljoen euro aan Bitcoin"
https://www.vice.com/nl/a...-miljoen-euro-aan-bitcoin

Zolang iedere retard al z'n euro's in shitcoins drukt omdat er van €100, €155.000 gemaakt moet worden, dan is het vertrouwen weg en pleurt de hele zooi in elkaar.

• Richh
Overigens toch wel blij met deze limit order :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QZmwuOsIg-xiQQ30gSoFAhJO88A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rHJBH4swZqaphMolEaiZMpfY.jpg?f=fotoalbum_large

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:22

Jumpiefox

Hoi ?

Paniek om niks weer :+
Ik heb zoiets van in 2017 hadden we in Mei..5 dagen later dan dit keer ook zo een dip. Maar dan van 40% ofzo? Ach dat het dit keer wat dieper gaat is niet gek. Prijzen liggen allemaal hoger, meer mensen met hogere winsten dus meer paniek sellers. Logisch toch :+
Bijna de dag dat de dip gebeurt is hetzelfde..niet dat dat een garantie is dat het zich allemaal precies zo gaat herhalen maar hey wie weet. En ja dit keer hebben we de 200ma verbroken etc etc..maar die whales willen gewoon 6 digits zien om ff een paar honderd miljoen binnen te harken lijkt me.

eergisteren tijdens de flash crash van #bunny een heerlijk risico genomen..bunny in kunnen kopen voor een paar usd. Stond vandaag op zijn hoogst alweer op 70 en schommelt de rest van de dag rond de 40-50ofzo.
Kansen zoeken moet je :+

The first casualty in war is always the truth...

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sI034ZDuBzE5CdA257S51ZsyRsA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/8o37sRPMFnnaMzOMIuTct14D.png?f=user_large

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wel handig. Als je in grafiek hebt gezien. Heb je ze allemaal gezien kijkt wel. Zien er wxact t zelfde uit.

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
readytoflow schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 03:09:
Wel handig. Als je in grafiek hebt gezien. Heb je ze allemaal gezien kijkt wel. Zien er wxact t zelfde uit.
Jij hebt slaap nodig. Het is je overduidelijk allemaal wat teveel. :P

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:15
Rekt wakker worden, rekt naar bed. What's new

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18-01 13:18
Als we het dan toch over mijn Avatar hebben.

Een welbekende generaal van de East-Indian Trading Company zei het volgende over Jack Sparrow:

“Do you think he plans it all out or just makes it up as he goes along?”

I like that tactic

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

• Lennie schild
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 00:22
Wakker worden met €100 winst. Vorige week zou ik zeggen 'nah 100' maar nu JOEPIE. :-)

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-01 15:29
Richh schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 01:51:
[...]

Nou gewoon zo:

Zolang iedere retard al z'n euro's in shitcoins drukt omdat er van €100, €155.000 gemaakt moet worden, dan is het vertrouwen weg en pleurt de hele zooi in elkaar.
Maar dit gaat over derivaten. Blijf ik van weg overigens. Doet mij denken aan mijn hefboom tijden.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:09
[...]

Nou gewoon zo:

Mocht je naar mij verwijzen met het €100 (mijn voorbeelf zei €5000 trouwens) —> 155k statement. Mijn punt van die post was totaal niet dat dat soort winsen normaal zijn of dat we het daar allemaal voor doen.

Ik probeerde een tegengeluid te geven op alle ‘wat een paniek hier’ ‘waar maakt men zich druk om’ ‘hodl je moeder!’ posts. Die trouwens nog steeds heel valide kunnen zijn. Maar ik vraag me wel af of dat stoere opmerkingen zijn van mensen die 1500€ hebben zien verdampen of €100.000+

En nee die laatste groep is ook niet stoerder, gaver, belangrijker whatever. Het gaat gewoon om meer geld en dus mogelijk meer emotie en daarmee, bij sommigen, meer paniek. Dat is wat ik probeerde duidelijk te maken.

Nu weer back naar random slowchat I guess. Mooon?!😊

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-01 11:54
Afgelopen week al mijn GAK met 30-50% naar beneden gehaald. Behalve voor BTC, deze met 15% en nu gewoon niet meer inloggen }:O

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-01 20:34
[...]

Nou gewoon zo:

Dit is gewoon ordinaire gokverslaving en staat mijn inziens helemaal los van crypto. Het is voor mij simpel, als je niet kunt daytraden moet je daar gewoon niet aan beginnen. Als je het dan toch doet, en je niet de risico’s respecteert is het gokken. Nu is het Bitcoin, maar het hadden ook aandelen KPN of Tesla kunnen wezen.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:04
En we zijn weer terug bij af! :-(

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Ik denk dat het de einde is, we gaan naar maart 2020 prijzen :P

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 Astral LC 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Eth had zelfs even een opleving rond dat Azië wakker werd. En net zo het lijkt gerebound op 2180 ish.

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-01 07:39
Wel lekker om in fiat te zijn nu, grootste stress op dit moment is, wanneer weer instappen ? Had toch graag de bounce vannacht bijvoorbeeld graag meegepakt.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:02

knakworst

Get more sats!

Deman23 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 07:41:
Wel lekker om in fiat te zijn nu, grootste stress op dit moment is, wanneer weer instappen ? Had toch graag de bounce vannacht bijvoorbeeld graag meegepakt.
10 minuten geleden?

Voorspellen altijd lastig, waarom niet DCA?

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-01 07:39
knakworst schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 07:48:
[...]

10 minuten geleden?

Voorspellen altijd lastig, waarom niet DCA?
Daar zat ik wel aan te denken om daarop over te stappen. Kies je dan echt een vaste dag ? (Bijvoorbeeld payday) of wacht je dan alsnog op een dip(je)

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-01 21:59

-Sander-

///M Powerrrrrr

BTC dominance schiet omhoog, terwijl de market cap gelijk blijft. Andere woorden panic sell op altcoins, hodl mensen. Op deze manier komt het niet goed anders :P

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:34
Voor mij als miner mag BTC/ETH helemaal in elkaar storten naar 3000/100 euro om daar vervolgens een hele tijd te blijven en daarna 🚀

• RazorMaron
Ik stel voor dat we One Last Hoorah doen op Shiba, gewoon even de ochtend beginnen met wat kapitaal vernietigen. :+

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:02
Dit is dat moment dat je misschien moet afvragen of je al enkele weken in de bear zit en je nog in denial bent van “buy the dip” “het komt wel goed”.

Vanavond maar de beslissing maken of ik alles naar stables zet op btc en eth na.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
keepitfrosty schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 08:14:
Dit is dat moment dat je misschien moet afvragen of je al enkele weken in de bear zit en je nog in denial bent van “buy the dip” “het komt wel goed”.

Vanavond maar de beslissing maken of ik alles naar stables zet op btc en eth na.
Je ziet gewoon geen enkele bounce, niks.. crypto is gewoon weer kapot gebeukt door de fud.

Zo naar de kapper.. kijken of ik daar het vuurtje weer kan opstoken.. "je moet nu kopen! Buy the dip!"

[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 22-05-2021 08:18 ]

Zero.

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:29

oNo

Ik wacht de zaterdagdip nog even af om weer wat bij te kopen :+

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:17

WhySoSerious

Be the change.

Wat lees ik hier allemaal veel negatieve dingen zeg. Heb alle weak hands gerapporteerd :(

Met jullie FUD

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:20

Tijn96

In speed we trust

Vandaag mijn eerste miner uitbetaling gekregen! Gaat goed allemaal zo! Me happy :)

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-01 15:52

spacer

SAP nerd

Altijd weer frustrerend dat je door HODL REKT lijkt te gaan maar door op tijd uitstappen en weer instappen nog winst kan maken in dit soort situaties. Maar ja gewoon geen tijd door werk en gezin en niet de juiste kennis.
Bleh! :|

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:19:
[...]

Niet dat ook maar iets zegt over het hebben van enige kennis, maar:

Fuck yeah! Ik heb vanmiddag het item uitgeknipt en ingelijst. In de grootste krant van Nederland staan overkomt je ook niet elke dag :*)
Is ie hier al beland? Heb geen geld meer voor een telegraaf 🤣

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Stokstaart
Stokstaart schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:45:
[...]

Sterker nog, ik vermoed dat het 'doel' van deze dip is om de BTC.D weer omhoog te krijgen. Zolang dat dus niet lukt zullen we imho geen reversal krijgen.
Well that aged quickly..

• YES

YES

Moderator General Chat
5% gestegen sinds jij het zei toch?

• stranger1851
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 28-04-2023
HaruHaru schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:55:
[...]

Geloof me, als ze 0 zijn, ben jij je geld kwijt ;)
Maar die 0 wordt weer 1, of 2 of 3.....of 144000

• Stokstaart
YES schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 08:41:
[...]

5% gestegen sinds jij het zei toch?
Weet niet precies, maar wel een duidelijke reversal.. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qPPSxpeA6jBHeRTpEGXam_RrQQk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bcGOrgdrtDpiOBRjpbQlVPpd.png?f=fotoalbum_large

• Pelox
Gelukkig is het lekker weer.

Zero.

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 08:49:
Gelukkig is het lekker weer.
Zo meteen lekker de jongens voetbaltraining geven, genieten -O-

• YES

YES

Moderator General Chat
Stokstaart schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 08:47:
[...]

Weet niet precies, maar wel een duidelijke reversal.. [Afbeelding]
Ja inderdaad, doordat je het zelf aanhaalde ging ik nog eens kijken maar je hebt je uitspraak mooi getimed in ieder geval. In principe is het goed nieuws voor de bullrun dat BTC nog wat van zijn dominantie terug pakt toch? Of staat dat er los van?

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:39
Gewoon even op coinmarketcap de BTC koers bekijken op de maximale tijd en met een logaritmische as. Niets aan de hand.

• spacer
  • Laatst online: 10-01 15:52

spacer

SAP nerd

En waar is die shitcoin BNB mee bezig? Een week geleden nog ruim boven de 600 🙄.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-01 22:54

JT

VETAK y0

Fucking hell. Nachten weinig geslapen (gewoon zelf te laat naar bed en niet vanwege crypto). Gisteravond om 20:30 nog even met z'n tweeen 2 kuub weggeschept, daarna nog wat dingen helpen verhuizen. Veel te laat erin want als ik zo laat bezig ben dan ben ik klaarwakker. Na 01:00 erin.

Kleine naast het bed om 07:00. Moest naar de wc, ging demonstratief op de grond zitten in de badkamer toen ik haar vroeg nog even naar bed te gaan (hopeloze poging). Koppijn vanwege slaaptekort.

En dan dit.

YOU CRACK ME UP! :D I lol'd. Loudly.

Kleine: wat is er zo grappig papa?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hIxdWGkeM6QZPeMNKPfa7SsP5k0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xfvDX4iVmThSr3gkEMnpNqmZ.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-01 22:10
Wakker worden met ruim - 30%, kan nog erger.
Mensen nog bijgekocht?

Had afgelopen woensdag al voor 1000e bijgekocht in de dip. Begon begin mei met 2500e. Kan nog niet echt zeggen, dat we lekker zijn begonnen. Merk trouwens echt nul stress. Geld niet nodig dus ga voor hodl.

Wel nieuwsgierig of het dit weer naar break even kan gaan. Twijfel al om weer bij te kopen. ADA zelfs op 1.4d maar wacht nu wel even.

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-12-2025
Al degene die hier zo negatief lopen te doen. Stap uit en zoek iets anders om te doen met je tijd :P
Ik zie het nog altijd positief in :D

• elektriekert
  • Laatst online: 13:54
Grappig om het sentiment hier te zien zo een paar dagen.

Ik moet bekennen dat het ook wel enigzins vreemd voelt om die 700% over de gehele PF te zien verdwijnen.
Anderzijds had ik al wat leuke winst eruit gehaald.

Gelukkig ben ik een 2017 veteraan en heb ik er nog steeds vertrouwen in dat dit niet het eind is deze bullrun.

Het is “gewoon” een “””gezonde””” correctie.
hoop ik

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
elektriekert schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:02:

Ik moet bekennen dat het ook wel enigzins vreemd voelt om die 700% over de gehele PF te zien verdwijnen.

Gelukkig ben ik een 2017 veteraan en heb ik er nog steeds vertrouwen in dat dit niet het eind is deze bullrun.

hoop ik
Haha jup. Ik heb gelukkig dit continue van de zijlijn kunnen bekijken en de bounce na de flashcrash kunnen profiteren. Maarja heb geen zin om vallende messen te vangen dus ik kijk nog even aan, ik denk dat we nog 1 keertje dieper moeten

• stranger1851
Ik heb een hoop alts omgezet naar ETH, dat geeft me meer rust. Maar ik weiger uit te stappen.
Verder is die hele bullrun absoluut niet over, we gaan nog knallen tot eind van het jaar of langer zelfs.

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Na dagen volop spectaten en speelgeld kan ik de grafieken nu wel redelijk lezen heb ik het gevoel, het blijft onvoorspelbaar, maar heb toch iets van 80% van de keren gelijk gehad met welke kant het op gaat. Lees ze niet analytisch, ja dat doet m'n hoofd, maar zie het soort van voor me zoals je bij een voetbalwedstrijd kan zien of een club wel zal winnen of niet. Maar er kan natuurlijk een rode kaart of penal vallen.

Vandaag kan ik er helaas geen brood van bakken.

Heb ook nog niet het idee dat ik er klaar voor ben om er serieus geld in te stoppen als ik kijk wat een klein beetje geld al voor gestress met zich mee brengt, maar deze weken zijn ook wel extreem.

Heb trouwens al bijna 10 jaar crypto, was vroeger erg fan van de Litecoin. Maar nooit actief gehandeld.

Wordt het tijd om over te stappen naar Binance of voldoet Coinbase (Pro). Heel vroeger had ik een hele andere site, volgens mij blockchain ofzo kan dat? Of gewoon mtgox? Wel een grote.

Edit: wat ik nu zou gokken (voor de leuk), zo toch nog even terug schommelen rond de 37.2 ofzo

[ Voor 16% gewijzigd door JDx op 22-05-2021 09:11 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• elektriekert
zwembroek schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 01:18:
[...]

Een eigen wallet waarvan de blank screen fix niet altijd werkt :Y

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
stranger1851 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:07:
Ik heb een hoop alts omgezet naar ETH, dat geeft me meer rust. Maar ik weiger uit te stappen.
Verder is die hele bullrun absoluut niet over, we gaan nog knallen tot eind van het jaar of langer zelfs.
Tja ik vind dat altijd mooi om te lezen, helden! Ik ben zelf beter in het timen van uitstap momenten dan de moonshots. Pak vaak in shitcoin casino veel te vroeg de winst. Echter heb ik sinds begin Mei telkens op het juiste moment weten te verkopen en telkens de dip gekocht. Al met al sta ik nog +87,2% de afgelopen 30 dagen dus mag niet klagen

• Crawl NL
  • Nu online

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-01 02:28
De bubbel is gewoon aan t klappen. Typisch gedrag dat nu gebeurd: zij die er vroeg in zaten hebben de dikke winst eruit getrokken. De boel kakt in, de mensen die later gekocht hebben verkopen hun boel voor nog net wat winst. De boel kakt nog verder in en dan zitten daar de mensen die enkel verlies hebben, die nu wachten en hopen dat alles terug gaat stijgen, of het maar met verlies van de hand doen, wat de trend nog verder naar beneden drukt. Ben benieuwd of men er hierna nog vertrouwen in krijgt en dat we weer een nieuwe bullrun krijgen.

• Stokstaart
YES schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 08:51:
[...]

Ja inderdaad, doordat je het zelf aanhaalde ging ik nog eens kijken maar je hebt je uitspraak mooi getimed in ieder geval. In principe is het goed nieuws voor de bullrun dat BTC nog wat van zijn dominantie terug pakt toch? Of staat dat er los van?
Ik denk zelf goed nieuws ja. Dit lijkt het leermoment te worden voor alle doge, shiba en safemoon yolo's dat er maar 1 koning is. Als al dat geld in BTC vloeit als we straks weer omhoog gaan (hoop ik tenminste), kan het heel hard gaan.

BTC is de godfather en het is tijd dat hij alle capo's en onderbazen even laat zien dat ze geen ideeen moeten krijgen.

• el frikandel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-10-2025
Stokstaart schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:22:
[...]

Ik denk zelf goed nieuws ja. Dit lijkt het leermoment te worden voor alle doge, shiba en safemoon yolo's dat er maar 1 koning is. Als al dat geld in BTC vloeit als we straks weer omhoog gaan (hoop ik tenminste), kan het heel hard gaan.

BTC is de godfather en het is tijd dat hij alle capo's en onderbazen even laat zien dat ze geen ideeen moeten krijgen.
My thoughts

• JDx

JDx

Ben ik ^

benchMarc schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:22:
De bubbel is gewoon aan t klappen. Typisch gedrag dat nu gebeurd: zij die er vroeg in zaten hebben de dikke winst eruit getrokken. De boel kakt in, de mensen die later gekocht hebben verkopen hun boel voor nog net wat winst. De boel kakt nog verder in en dan zitten daar de mensen die enkel verlies hebben, die nu wachten en hopen dat alles terug gaat stijgen, of het maar met verlies van de hand doen, wat de trend nog verder naar beneden drukt. Ben benieuwd of men er hierna nog vertrouwen in krijgt en dat we weer een nieuwe bullrun krijgen.
De mining profitability van Bitcoins is ook bedroevend, in USD natuurlijk, maar ook in mBTC/dag.

Dit schijnt te liggen aan de lagere vraag.

• benchMarc
JDx schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:25:
[...]

De mining profitability van Bitcoins is ook bedroevend, in USD natuurlijk, maar ook in mBTC/dag.

Denk aan alle RTX-kaarten die dadelijk beschikbaar komen... ;)

• JDx

JDx

Ben ik ^

benchMarc schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:27:
[...]

Yep, wacht erop haha. Zag net ook een ad op Tweakers, PRIJSDALING, denk wow nu al, gewoon zelfde prijs als 2 weken geleden. PUBG begint het zwaar te krijgen en heb net een 4K scherm, dat wil sowieso niet.

• YES

YES

Moderator General Chat
elektriekert schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:02:

hoop ik
benchMarc schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:22:
Mooi hoe ver sentimenten uit elkaar liggen nu. Of we nou nog een (eind)sprint in de bullrun gaan krijgen, nog maanden sideways gaan of langzaamaan de vernieling in gaan met zijn allen, dit soort tegenstellingen in zienswijze kan ik oprecht van genieten, haha :D

• benchMarc
JDx schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:29:
[...]

Yep, wacht erop haha. Zag net ook een ad op Tweakers, PRIJSDALING, denk wow nu al, gewoon zelfde prijs als 2 weken geleden. PUBG begint het zwaar te krijgen en heb net een nieuw 4K scherm, dat wil sowieso niet.
Ik heb toevallig 3 dagen geleden mn 3090 binnen gekregen, voor 2600eur :') Heb een LG CX oled dus moest een hdmi 2.1 kaart hebben. En met al die verhalen dat de tekorten tot in 2022 kunnen duren...

• gunther1
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-10-2021
Momenteel ook verlies met BTC maar blijf toch zitten. Om break even te spelen moet hij terug 34450 euro aantikken. zal wel weer goed komen.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:02
Pelox schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 08:16:
[...]

Je ziet gewoon geen enkele bounce, niks.. crypto is gewoon weer kapot gebeukt door de fud.

Zo naar de kapper.. kijken of ik daar het vuurtje weer kan opstoken.. "je moet nu kopen! Buy the dip!"
Ik heb inmiddels al het merendeel naar binance geschoven klaar om omgezet te worden naar stables. Het hele het is pas verlies als je verkoopt verhaal is wat onzinnig imo als je een verdere drop verwacht. Dan beter je winst in cryo freeze stoppen for the time being.

• Pelox
[...]

Ieder nadeel hep zen voordeel. 8)

Zero.

• JDx

JDx

Ben ik ^

benchMarc schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:31:
[...]

Ik heb toevallig 3 dagen geleden mn 3090 binnen gekregen, voor 2600eur :') Heb een LG CX oled dus moest een hdmi 2.1 kaart hebben. En met al die verhalen dat de tekorten tot in 2022 kunnen duren...
Oef, ik kocht mijn 980 voor 600 euro ofzo, was toen het topmodel, stuk duurder dan de 970, maar nooit spijt van gehad, ding trekt de meeste games al dik 5 jaar.

Wil nu graag een 3060TI ofzo (best price/quality?), maar die gaat al buiten het budget vallen momenteel.

• YES

YES

Moderator General Chat
Stokstaart schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:22:
[...]

Zou crypto niet iets zijn voor de onderwereld? Ik bedoel niet als betaalmiddel of witwas spul (want dat wordt wellicht al gedaan en daardoor worden nu wat onderbazen die dat geadviseerd hebben aan hun bazen al dagen zwetend wakker), maar meer iets van een systeem met tokens en stemrecht op basis van die tokens.

Tokens verdien je door bepaalde acties voor je organisatie, een beetje zoals respect werkt zeg maar, of door heel veel geld neer te leggen. Vervolgens kan er gestemd worden over welke weg de organisatie in moet slaan, afpersing, cocaïnesmokkel, ondergrondse martelcontainers verkopen of toch nog een xtc/meth lab in Noord Brabant erbij.
Eventueel nog een elite clubje waar je alleen in mag vanaf een bepaald aantal of percentage tokens van de circulating supply, die mogen stemmen over liquidaties (en dan heb ik het niet over tokens omzetten in euro's) bijvoorbeeld.

Als een lid van de organisatie komt te overlijden en niemand heeft toegang tot zijn wallet neemt de schaarste van de token ook nog eens toe. Wellicht een soort van bijdruk mechanisme bedenken voor als er teveel overlijden die hun tokens niet nalaten aan iemand en de boel op raakt?

:+

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:30

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

[...]

Van een oud vrouwtje geweest, alleen voor Excel gebruikt. Tweedehands grafische kaarten ga ik niet aan beginnen.

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-01 14:54
stranger1851 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 08:46:
[...]

Maar die 0 wordt weer 1, of 2 of 3.....of 144000
Nee, natuurlijk niet. 0 is niks. Betekent gratis, geen waarde, bankrupt, op, 0 = emptiness. 100x0=0. Maaaaaar, als die 0.0001$ zou zijn, dan zou het inderdaad weer kunnen stijgen. Dus een project hodlen dat 0 is, is dus gewoon..... Niks 👍😅

• elektriekert
benchMarc schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:31:
[...]

Nog nooit gemined maar wellicht een idee, voor die 2600€ }:O

• Pelox
BTC100K2021 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:36:
[...]

Van een oud vrouwtje geweest, alleen voor Excel gebruikt. Tweedehands grafische kaarten ga ik niet aan beginnen.
Aanbod in de winkel zal ook weer toenemen voor spotprijzen

Zero.

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:37:
[...]

Volgens mij zit de schaarste hem niet alleen in het feit dat miners alle kaarten opkopen toch? Ook productie loopt niet top dacht ik, met allerlei redenen?

• benchMarc
YES schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:29:
[...]

[...]

Mooi hoe ver sentimenten uit elkaar liggen nu. Of we nou nog een (eind)sprint in de bullrun gaan krijgen, nog maanden sideways gaan of langzaamaan de vernieling in gaan met zijn allen, dit soort tegenstellingen in zienswijze kan ik oprecht van genieten, haha :D
Ik vind het ook wel mooi al zeg ik het zelf. Vanaf het begin zei ik al dat die volatiliteit leuk is, maar heel slecht voor het vertrouwen uiteindelijk. En dat is wat iets wel of niet laat werken: vertrouwen, niks anders. De techniek er achter kan nog zo goed zijn, maar zonder vertrouwen overleeft het niet. Acties zoals in 2017/2018 en nu kunnen tesamen uiteindelijk de doodssteek worden. Het kan ook nog wel goedkomen, maar ik zie die kans minimaal in. Verreweg de meesten liften mee op de ziek hoge volatiliteit en maar weinig investeren omdat ze er het volste vetrouwen in hebben.
Jan en allemaal om me heen zag ik crypto's kopen de laatste tijd, dus ik had 95% van mn pf in usdt omgezet en speel nog met wat winst, die ik laat staan. Puur voor de lol.

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-01 15:29
Hoe zouden bedrijven als microstrategy en Tesla zich voelen?

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:04
YES schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:38:
[...]

Volgens mij zit de schaarste hem niet alleen in het feit dat miners alle kaarten opkopen toch? Ook productie loopt niet top dacht ik, met allerlei redenen?
Zoals de meeste Elon de schuld geven van deze dip, zo zijn er genoeg mensen die denken dat de tekorten ontstaan zijn door miners..

Mensen zoeken gewoon een zondebok :)

[ Voor 44% gewijzigd door BTFD op 22-05-2021 09:40 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-01 21:45
Wackmack schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:00:
Wakker worden met ruim - 30%, kan nog erger.
Mensen nog bijgekocht?

Had afgelopen woensdag al voor 1000e bijgekocht in de dip. Begon begin mei met 2500e. Kan nog niet echt zeggen, dat we lekker zijn begonnen. Merk trouwens echt nul stress. Geld niet nodig dus ga voor hodl.

Wel nieuwsgierig of het dit weer naar break even kan gaan. Twijfel al om weer bij te kopen. ADA zelfs op 1.4d maar wacht nu wel even.
Sja, het jeukt hier ook maar heb al eerder bijgekocht, veel te hoog achteraf haha. Ik laat het nu even voor wat het is.

• Wimo.
  • Laatst online: 15:41

Wimo.

Shake and Bake!

Meeste rtx kaarten draaien eth miners. Ik heb er 14 maar geen haar op mn hoofd denkt erover om te stoppen met minen.

• Pelox
-Splash- schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:40:
Hoe zouden bedrijven als microstrategy en Tesla zich voelen?
Microstrategy had weer bijgekocht las ik net..

Zero.

• elektriekert
Ik zie dat de top wallets wel XRP bijkopen, dat geeft me toch wel een veilig gevoel ;)

:9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/puaXw_sQs43GBComgsdR2M61JkA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tlqCiucJf4ANflHbM7xKAwUU.png?f=fotoalbum_large

• JDx

JDx

Ben ik ^

[...]

De prijzen van videokaarten zal ik nooit meer spotprijzen noemen, relatief misschen...

Edit: en dan bedoel ik dat een leuke videokaart om te gamen de helft van het minimumloon kost.

[ Voor 15% gewijzigd door JDx op 22-05-2021 09:45 ]

• benchMarc
BTFD schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:40:
[...]

Zoals de meeste Elon de schuld geven van deze dip, zo zijn er genoeg mensen die denken dat de tekorten ontstaan zijn door miners..

Mensen zoeken gewoon een zondebok :)
De markt stond door de megastijgingen keihard gespannen als een veer, en Elon is degene geweest die er een tikje tegen aan gaf zodat de veer sprong. De mensen zijn zelf de oorzaak met alle hebberigheid en moon-illusie. Als Elon het niet was dan was het wel iets of iemand anders geweest. Al blijf ik erbij dat hij wel gewoon zn muil had moeten houden met die klote doge.

• stranger1851
HaruHaru schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:36:
[...]

Nee, natuurlijk niet. 0 is niks. Betekent gratis, geen waarde, bankrupt, op, 0 = emptiness. 100x0=0. Maaaaaar, als die 0.0001$ zou zijn, dan zou het inderdaad weer kunnen stijgen. Dus een project hodlen dat 0 is, is dus gewoon..... Niks 👍😅
Er staat dan nog steeds 1 ETH in de wallet ter waarde van 0 😉

• YES

YES

Moderator General Chat
benchMarc schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:39:
[...]
Ik vind het ook wel mooi al zeg ik het zelf. Vanaf het begin zei ik al dat die volatiliteit leuk is, maar heel slecht voor het vertrouwen uiteindelijk. En dat is wat iets wel of niet laat werken: vertrouwen, niks anders. De techniek er achter kan nog zo goed zijn, maar zonder vertrouwen overleeft het niet. Acties zoals in 2017/2018 en nu kunnen tesamen uiteindelijk de doodssteek worden. Het kan ook nog wel goedkomen, maar ik zie die kans minimaal in. Verreweg de meesten liften mee op de ziek hoge volatiliteit en maar weinig investeren omdat ze er het volste vetrouwen in hebben.
Jan en allemaal om me heen zag ik crypto's kopen de laatste tijd, dus ik had 95% van mn pf in usdt omgezet en speel nog met wat winst, die ik laat staan. Puur voor de lol.
Ik zie het nog wel iets gunstiger in dan jij hier beschrijft. Het hoort ook bij een nog relatief jong fenomeen, een nieuw soort van betalen is aan het ontstaan en gaat nu nog gepaard met stuiptrekkingen en groeischeuten. De markt is nog compleet manipuleerbaar en mede daardoor ook gevaarlijk. Dit kan ook het voortbestaan van een heleboel crypto's bedreigen op de lange termijn, ook voor bitcoin, daarover ben ik het met je eens.

Maar de techniek, het principe erachter, ik denk dat dat echt iets blijvends is. Blockchain blijft, daarvan ben ik overtuigt. Muntjes denk ik ook wel maar als het echt volwassen is niet meer zo ontzettend veel verschillende en volatiel als nu. Maar dat gaat nog een hele tijd duren denk ik.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:23
JDx schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:25:
[...]

Heb je ook n bron?
Ik ben nl heel benieuwd bij welke prijs het omslagpunt ligt (ver onder de huidige prijs denk ik zelf)

Ik lul ook zomaar wat

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:30

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

[...]

Zou fijn zijn, kan ik ook eens upgraden.

• benchMarc
JDx schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:35:
[...]

Oef, ik kocht mijn 980 voor 600 euro ofzo, was toen het topmodel, stuk duurder dan de 970, maar nooit spijt van gehad, ding trekt de meeste games al dik 5 jaar.

Wil nu graag een 3060TI ofzo (best price/quality?), maar die gaat al buiten het budget vallen momenteel.
Same here toevallig, al koste ie destijds maar 450eur :). Zat in mijn pc van 2013, die ik nu heb vervangen met allemaal nieuwe componenten. Vorig jaar een rtx 2060 aangeschaft voor 450eur, en gisterenavond in no-time verkocht aan een gastje die hem om 22:30 al kwam ophalen, voor 400eur. Had er meer voor kunnen vragen (hier in Noorwegen in elk geval), maar kon het niet over mn hart verkrijgen om een 2e hands kaart voor meer dan de nieuwprijs te verkopen. Ach, ik er snel vanaf en dat menneke blij dat ie kan gamen.

• el frikandel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-10-2025
Zolang BTC niet onder de $1056,- zakt slaap ik als een os.

• JDx

JDx

Ben ik ^

shovelhead1340 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:45:
[...]

Heb je ook n bron?
Ik ben nl heel benieuwd bij welke prijs het omslagpunt ligt (ver onder de huidige prijs denk ik zelf)
Ik minede met mijn GTX980 nog iets van 1,80 USD per dag, deed ik om te proberen, ging af en toe aan bij mooi weer, bij goed bevallen, serieuzer opzetten.

Nu haal ik lang geen USD per dag. En de prijs is niet gehalveerd de afgelopen paar weken. Het zou logischer zijn als ik nu rond de 1,20 per dag zou zitten?

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A4o03UkxxsoJEvdF64qnhYzrEjc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AJ8RkIUmCfpZv1OILSzyJQvT.jpg?f=fotoalbum_large

Daar is die weer
Geloof er weinig van.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Darrell schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:49:
[Afbeelding]

Daar is die weer
Geloof er weinig van.
Aldus een gefrustreerde BTC bezitter?

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 07-01 22:48
Misschien zou je van het idee af moeten stappen dat een Bitcoin waarde heeft. En meer moeten denken; “welke spreekwoordelijke gek wil straks meer betalen dan ik heb betaald”.

Projecteer dit op de ATH van half april en het sentiment van afgelopen weken met de regelmatige flashcrashes van duizenden dollars in een paar minuten. Waar Bitcoin net aan een beetje van kan krabbelen. Maar ook weer langzaam weg glijd.

Ik zie de “jij praat fud” reacties tegemoet. Maar wees gewoon realistisch. Zelfs nu met verlies er uit stappen kan een stuk rendabeler zijn als je straks er veel meer Bitcoin voor in kan slaan bij de volgende cyclus, die zeker gaat komen.

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:49:
[Afbeelding]

Daar is die weer
Geloof er weinig van.
Ik had wel even verwacht dat hij zou zeggen dat hij de afgelopen vier jaar precies drie kwartier slaap gehad heeft.

Hij begint nu ook gewoon mensen stupid te noemen. Mooi.

• RazorMaron
We gaan goed eten.

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-01 14:54
stranger1851 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:45:
[...]

Er staat dan nog steeds 1 ETH in de wallet ter waarde van 0 😉
Ja idd haha heb je een ETH twv 0, dus doet ook niks meer

• YES

YES

Moderator General Chat
Op de 15m chart vormt zich weer een mooie driehoek volgens mijn tekenkunsten :)
Gaat dus vandaag wel weer een uitbraakje komen denk ik. Naar boven of beneden, dat moet je mij niet vragen want ik heb geen idee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RWbT_0bd7M9KFrGKNufnsw17Sy0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QixUQukc2zkfRVMfldGLgYJ9.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 68 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!