[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 245 Laatste
Acties:
  • 869.160 views

• feye1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-11-2025
Taro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:40:
[...]

:)

Zit all-in, inmiddels +11% erbij sinds een half uur geleden. Maar nu komt de twijfel, houden of verkopen voor de nacht...
Verkopen joh. Morgen alles op je gemak bekijken.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-01 22:54

JT

VETAK y0

Michel2 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:41:
[...]

Knal er gewoon een stop los in
En/of gedeeltelijk eruit/stop-loss.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

omdat iemand de prijs 7% omhoog trapt? This is part of the game

[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 21-05-2021 23:44 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-01 20:55
Wanneer mogen we het nu officieel een bearmarket gaan noemen?

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04-2025
[...]

Zit all-in, inmiddels +11% erbij sinds een half uur geleden. Maar nu komt de twijfel, houden of verkopen voor de nacht...
Gisteren zei je dat je denkt dat er een bounce komt en dan nog lager

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
[...]

Zou even daily close afwachten..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:20

Tijn96

In speed we trust

A87 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:43:
[...]

omdat iemand de prijs 7% omhoog trapt? This is part of the game
maar vallen we zo dan weer naar beneden of wordt iedereen weer ineens positief?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-12-2025
[...]

Ik ben ook in gegaan. De daily toont me dat we terug even omhoog gaan.
Zal wel zien of ik rekt ga of niet.
Meestal als het sentiment hier in het putje zit gaat ie terug omhoog.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-01 22:03
Het Fantoom schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:43:
Dan mag ie nog wel wat dieper gaan hoor. :P Onder de 30k gaat 't een dingetje worden imo.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:20

YES

Moderator General Chat
Blaim schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:40:
[...]

Ja, gast allemaal lekker maar je moet nog wel even vertellen wanneer je dus weer ingestapt bent. :D

Proost btw!
Ik kwam net thuis en heb de hele avond braaf niet op mijn telefoon gekeken. Zag dus toen pas wat een slagveld het was en heb meteen een deel weer ingekocht. Dit was wel na de eerste bounce vlak onder de 36k. Ik weet niet of het een goed besluit was omdat we misschien nog wel weer verder gaan dalen, maar ik heb gewoon een bult meer sats verdient daarmee. Daar gaat het me om.

• A87
  • Niet online

A87

Dit is gewoon een stoploss hunter..

• JT

JT

VETAK y0

A87 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:43:
[...]

omdat iemand de prijs 7% omhoog trapt?
(7% * 10) - 1 = 69k = moon soon

Afbeeldingslocatie: https://shapeshift.zendesk.com/hc/article_attachments/360000127350/moonman.gif

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:32

lasharor

7 december 2004

A87 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:46:
Dit is gewoon een stoploss hunter..
Laten we net doen alsof dit allemaal door 1 persoon komt :P

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Voor als nog geen gekke entry van mij bij eth. Maar wie weet wat Azië voor gekkigheid gaat uithalen terwijl ik op een oor lig.

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:18
Dat m’n winst deels verdampt is interesseert me eigenlijk weinig. Waar ik het moeilijker mee heb is het gebrek aan fiat om nu in te zetten...

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11-2025

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Mijn liquidation staat op 26.882 USD nu. Hopelijk raken we die, de komende 1-2 weken niet. :P

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:42:
[...]

Ik moet er eerst een week rustig nadenken van vrouwlief.. ik wilde morgen al naar een garage rijden.. misschien maar goed, even rustig kijken.
Complimenten voor je vrouw. Ze kunnen je soms teveel willen afremmen maar dit lijkt me een goed idee, investeren in auto's is sowieso kut eigenlijk :+
(Ik heb echt niets met auto's, een aantal collega's wel en die mag ik graag vertellen dat ik geld uitgeven aan een auto voor hetzelfde is als geld weggooien, altijd leuk :P )

Maar even zonder gein: in euforie of paniek knopen doorhakken is vaak een slecht idee dus ik snap de gedachtegang van de vrouw des huizes wel d:)b

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
YES schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:48:
[...]

Complimenten voor je vrouw. Ze kunnen je soms teveel willen afremmen maar dit lijkt me een goed idee, investeren in auto's is sowieso kut eigenlijk :+
(Ik heb echt niets met auto's, een aantal collega's wel en die mag ik graag vertellen dat ik geld uitgeven aan een auto voor hetzelfde is als geld weggooien, altijd leuk :P )

Maar even zonder gein: in euforie of paniek knopen doorhakken is vaak een slecht idee dus ik snap de gedachtegang van de vrouw des huizes wel d:)b
Is ook gewoon een goed idee. Auto's heb je niks aan ook. :P

Misschien koop ik wel een nieuwe duc oOo

Zero.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ladonna schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:43:
[...]

Gisteren zei je dat je denkt dat er een bounce komt en dan nog lager
Gisteren zei ik: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3" En dat is ook gebeurd, daarna een verdere daling naar 33.5k (=lager).

Ik weet niet of ik voor de nacht durf te gokken op verder omhoog vanaf de huidige koers, maar ik denk dat ik de gok neem incl. een aantal stop losses op de grootste delen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Het Fantoom schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:43:
Dat is wel een goeie.

Het volume is een factor 5 t.o.v. 2017, Bitcoins is schaarser geworden en de vraag is groter. Het is eigenlijk de vraag of Bitcoin de asset is waar je je geld op moet inzetten op dit moment.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Mijn Tweakers account is elk moment deleted (uiteraard op aanvraag want lol anti-UX patterns ala Facebook - godforbid dat iemand zijn account op een simpele manier kan removen).

Mijn long-term voorspelling waar niemand op zit te wachten (gezien iedereen mij toch al als gek heeft verklaard); in de komende bear market wil je (wellicht) privacy coins kopen; er gaat een paradigm shift komen waarin mensen realiseren waarom/waarvoor BTC ooit bedacht is, waarom het totaal ongeschikt is, en wat de voordelen zijn bij projecten die een community led governance hebben ipv. bedrijven als Blockstream™© en andere coins met hun foundations™© die enkel voor belangenverstrengelingen zorgen. Dingen als "WhaleAlert" zijn niet gezond in een betalingssysteem. Het is een risico als je hashrate gecentraliseerd is in China met zalen vol ASICs. "Richlists" zijn niet oke (tenzij je een Quote 500 voyeur bent I suppose). Je exchange gaat aan de hand van de historie van een BTC transactie bepalen van wie jij wel of geen funds mag ontvangen. Je exchange gaat ook weten dat jij een dildo hebt gekocht omdat ze de betalingstromen kunnen volgen.

Compliance/KYC NgU surveillance coin boys worden momenteel de markt uitgejaagd. Gelukkig zal er altijd een underground zijn van cypherpunks en anarcho capitalists. De welbekende "OG cryptos" waar ik het over had. Ik zie privacy als de next frontier in de space. Een echte digitale vervanging van fysiek cash geld. En dat zal geen BTC zijn.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:02

Bever!

3

Wave 1 done, nu klein respijt met wave 2
We gaan tm 5 guys succes en weltrusten

• dnzm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-01 21:49

dnzm

Knorrig

Mooody schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:50:
[...]

Dat is wel een goeie.

Het volume is een factor 5 t.o.v. 2017, Bitcoins is schaarser geworden en de vraag is groter. Het is eigenlijk de vraag of Bitcoin de asset is waar je je geld op moet inzetten op dit moment.
We kunnen beter over op DOGE. Dat is veel bekender en heeft nog eens een echt nut ook! 😉

Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl

• A87
  • Niet online

A87

JT schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:46:
[...]

(7% * 10) - 1 = 69k = moon soon

[Afbeelding]
triggered

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:51:
Mijn Tweakers account is elk moment deleted (uiteraard op aanvraag want lol anti-UX patterns ala Facebook - godforbid dat iemand zijn account op een simpele manier kan removen).

Mijn long-term voorspelling waar niemand op zit te wachten (gezien iedereen mij toch al als gek heeft verklaard); in de komende bear market wil je (wellicht) privacy coins kopen; er gaat een paradigm shift komen waarin mensen realiseren waarom/waarvoor BTC ooit bedacht is, waarom het totaal ongeschikt is, en wat de voordelen zijn bij projecten die een community led governance hebben ipv. bedrijven als Blockstream™© en andere coins met hun foundations™© die enkel voor belangenverstrengelingen zorgen. Dingen als "WhaleAlert" zijn niet gezond in een betalingssysteem. Het is een risico als je hashrate gecentraliseerd is in China met zalen vol ASICs. "Richlists" zijn niet oke (tenzij je een Quote 500 voyeur bent I suppose). Je exchange gaat aan de hand van de historie van een BTC transactie bepalen van wie jij wel of geen funds mag ontvangen. Je exchange gaat ook weten dat jij een dildo hebt gekocht omdat ze de betalingstromen kunnen volgen.

Compliance/KYC NgU surveillance coin boys worden momenteel de markt uitgejaagd. Gelukkig zal er altijd een underground zijn van cypherpunks en anarcho capitalists. De welbekende "OG cryptos" waar ik het over had. Ik zie privacy als de next frontier in de space. Een echte digitale vervanging van fysiek cash geld. En dat zal geen BTC zijn.
Proost!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zG1-YKrX_J9UD98J1NLmOcXxQqw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/e2hSXyulbkp6LwaA5fPxh7qS.gif?f=user_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• JT

JT

VETAK y0

Ok ok ik weet niet wat ik net meemaak. Ik leg uit hoe diep de dip nu is en dat ik niet uitsluit dat we de bearmarket betreden maar dat het ook weer omhoog kan gaan. Risicomijdend (alhoewel dat een tikje veranderd is sinds we bij elkaar zijn), gek op sparen, heeft niks met digitaal.
We kunnen er nog 500 a 1000 euro instoppen?
Afbeeldingslocatie: https://img.pngio.com/hd-shocked-face-transparent-oh-my-gosh-clipart-transparent-png-shocked-png-820_867.png

*;

Maar nu is 1000 mij iets teveel risico :P Dat is echt momenteel een EXTREEM significant deel van wat er totaal in zit :+ Zelfs 500 vind ik nog wel spannend, ik lig er nu niet echt wakker van :D

Ecodan warmtepomp

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-12-2025
Ik begin nu eindelijk ook te begrijpen waarom er op 02:00 soms zoveel actie naar boven/beneden is.
Dat is dus de daily close. Dat wist ik niet...

• dnzm

dnzm

Knorrig

K.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:25

Tldr
Kthxbai

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

dnzm schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:51:
[...]

We kunnen beter over op DOGE. Dat is veel bekender en heeft nog eens een echt nut ook! 😉
8)7
Ik doel uiteraard op Ethereum. De markt verschuift een beetje door de Elon-energy-FUD, maar ook dankzij de meer dan gunstige vooruitzichten van ETH.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• YES

YES

Moderator General Chat

@Taro wil je aub ingrijpen en het deleten van deze persoon zijn account tegengaan? Deze post en zijn Suske en Wiske cover legitimeren m.i. dat hij zelf niet meer zijn account mag opheffen. Hij heeft ons teveel te bieden.

De cover, goede zelfspot en een mooie knipoog waar we allemaal wat mee kunnen. Deze post, wie het ontkent dat er een kern van waarheid in zit is gek, ik vind het een solide advies, die pas aan het eind wat doordraaft in toekomstbeelden.

Aan de andere kant, @Verwijderd zou nooit willen dat iemand hier tegen zijn wil lid moet blijven, dus wie ben ik ook om dit soort dingen te vragen. @Verwijderd , ik hoop dat je blijft rondhangen bij ons, scheld ons verrot, lach ons uit, vraag ons hoe het was bij de voedselbank, alsjeblieft.

On a serious note: ik vond je post serieus wel een goede, privacy/activistisch gerichte projecten die bepaalde mensen/groepen kunnen helpen door middel van dit soort techniek is een flinke use case en een interessante ook!

[ Voor 4% gewijzigd door YES op 21-05-2021 23:59 ]

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Vertel er dan wel bij dat de bitcoinkoers dan waarschijnlijk keldert van € 2 miljoen naar € 1,2 miljoen. Dat doet nog steeds pijn, vooral voor diegenen die voor € 2 miljoen hebben ingeslagen maar wie nog wat heeft met inkoopprijs € 60.000 hoeft niet al te rouwig te zijn.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:09
Taro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:50:
[...]

Gisteren zei ik: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3" En dat is ook gebeurd, daarna een verdere daling naar 33.5k (=lager).

Ik weet niet of ik voor de nacht durf te gokken op verder omhoog vanaf de huidige koers, maar ik denk dat ik de gok neem incl. een aantal stop losses op de grootste delen.
Voelt altijd goed om medestanders te hebben die Long de nacht in gaan. Wakker worden , refresh slepen in delta en dan die 1-2 seconde dat je denkt ' please please , zeg minimaal X EUR.. pf waarde' . We gaan het zien morgen..

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Aslanboy1905
  • Niet online
Jongens!! Ik ben er toch helemaal uitgestapt. Dat is de reden van de bounce nu ook :+. Paar weken geleden stond ik op 65% winst, nu 5% :) (ja toch stiekem in de Delta app gekeken). Ik zeg dit in het openbaar zodat mensen gewoon zien hoe hard het kan gaan. Ik zat slechts 4 maanden (!!) in crypto! 65% winst is ongelooflijk veel in zeer korte tijd voor een newbie die alleen ging HODLen! maar -60% dus ook :) (dus uiteindelijk +5% winst om verwarring te voorkomen). Gezien ik niet armer of rijker werd had ik geen winsten gepakt. Volgende keer zal ik dat zeker wel doen.

Waarom ben ik er toch uitgestapt? Ik had aan mezelf beloofd dat ik eruit zou stappen zodra BTC een close heeft onder de 20W EMA en 21W SMA . Dat tweede gaat straks hoogstwaarschijnlijk gebeuren en dan denk ik dat de koers verder zal zakken. Ik geloof in de charts en historisch gezien is dat op korte termijn bijna nooit positief geweest. Enerzijds heb ik er spijt van, omdat ik op korte termijn (0 -1.5 jaar) dit geld niet nodig heb en ik loop de risico dat het over twee weken weer heel anders zal zijn (69k soon >:) ). Anderzijds geloof ik erin dat het nog veel meer kan zakken en dan is het gewoon niet slim om simpelweg te HODLen, terwijl ik goedkoper kan instappen als ik tijdelijk langs de zijlijn sta. Ik hoop dat we moon gaan, omdat het makkelijk is om weer in het groen te staan in een bullmarket. Ik ben dus niet iemand die hoopt dat we nu naar 20k gaan, omdat ik eruit ben gestapt ;)

Ik heb nu niet met verlies verkocht maar had dezelfde keuze gemaakt als ik wel met verlies zou uitstappen. Tien tot twintig procent verlies is niks vergeleken met hoe verder het nog mogelijk kan zakken (dit geld helaas niet voor de mensen die vorige week zijn begonnen met crypto). Het is dus belangrijk dat je voor jezelf een exit-strategie bepaalt. Ik geloof stiekem dat het goed gaat komen dus ik houd mijn crypto potje zelfs nog op de exchanges maar please maak de juiste keuzes voor jezelf. Het is belangrijk hoe JIJ je voelt over je investering. Luister niet naar iedereen die HODL roepen. Ook niet naar de paniekzaaiers die zeggen dat je moet verkopen. Ik kon ook makkelijk Diamond Hands BABYY HODL 4 LIFE roepen en 3 jaar lang niet naar mijn portfolio kijken omdat het me werkelijk bijna niks zou schelen als ik het geld zou verliezen. Maar zou jij dit ook kunnen doen? Denk hierover na en bepaal voor jezelf wat je (exit)strategie zal zijn.

Stiekem denk ik dat HODLen toch de beste optie is. Maar ik vertrouw de overheden en WEF simpelweg gewoon niet. Heb het gevoel dat ze BTC kapot willen maken. Ze gaan in de komende jaren met hun eigen digitale munt komen dus who knows wat ze allemaal gaan proberen om BTC tegen te werken. Ik vind het raar dat BTC daalt als overheden bitcoin verbieden, terwijl bitcoin er toch juist is om onafhankelijk te zijn van het "systeem"?

Moest toch even mijn frustratie uiten :). Dit was geen afscheidspost of iets dergelijks. Wilde alleen even kort mijn situatie met jullie delen. Hopelijk vinden we weer de weg naar 60k BABY LETS GO!

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:50:
[...]

Is ook gewoon een goed idee. Auto's heb je niks aan ook. :P

Misschien koop ik wel een nieuwe duc oOo
Met een duc bedoel je een Ducati? Had @WhySoSerious er niet ooit één te koop staan?

• Pelox
YES schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:00:
[...]

Met een duc bedoel je een Ducati? Had @WhySoSerious er niet ooit één te koop staan?
;)

Zero.

• trader1212
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 24-12-2021
Gelukszoekr schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:05:
[...]

Ik vind per definitie alles behalve BTC een shitcoin. Maar los daarvan heb ik altijd wel een positief beeld gehad bij NANO en ICX. Echter hebben deze bijvoorbeeld nog niet een nieuwe ath
Dan begrijp echt niet wat blockchain dus inhoud...
Bitcoin zelfs is shitcoin als het gaat om adoptie met de technische beperkingen die BTC heeft.

[ Voor 11% gewijzigd door trader1212 op 22-05-2021 00:04 ]

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Stel ik ga naar het casino met 100 euro.

Dan is het toch niet leuk als je met 105 euro naar huis gaat?

Het geld wat je mee hebt genomen kon je waarschijnlijk missen.

Anders nam je het niet mee.

• YES

YES

Moderator General Chat
Aslanboy1905 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:59:
Jongens!! Ik ben er toch helemaal uitgestapt. Dat is de reden van de bounce nu ook :+. Paar weken geleden stond ik op 65% winst, nu 5% :) (ja toch stiekem in de Delta app gekeken). Ik zeg dit in het openbaar zodat mensen gewoon zien hoe hard het kan gaan. Ik zat slechts 4 maanden (!!) in crypto! 65% winst is ongelooflijk veel in zeer korte tijd voor een newbie die alleen ging HODLen! maar -60% dus ook :). Gezien ik niet armer of rijker werd had ik geen winsten gepakt. Volgende keer zal ik dat zeker wel doen.

Waarom ben ik er toch uitgestapt? Ik had aan mezelf beloofd dat ik eruit zou stappen zodra BTC een close heeft onder de 20W EMA en 21W SMA . Dat tweede gaat straks hoogstwaarschijnlijk gebeuren en dan denk ik dat de koers verder zal zakken. Ik geloof in de charts en historisch gezien is dat op korte termijn bijna nooit positief geweest. Enerzijds heb ik er spijt van, omdat ik op korte termijn (0 -1.5 jaar) dit geld niet nodig heb en ik loop de risico dat het over twee weken weer heel anders zal zijn (69k soon >:) ). Anderzijds geloof ik erin dat het nog veel meer kan zakken en dan is het gewoon niet slim om simpelweg te HODLen, terwijl ik goedkoper kan instappen als ik tijdelijk langs de zijlijn sta. Ik hoop dat we moon gaan, omdat het makkelijk is om weer in het groen te staan in een bullmarket. Ik ben dus niet iemand die hoopt dat we nu naar 20k gaan, omdat ik eruit ben gestapt ;)

Ik heb nu niet met verlies verkocht maar had dezelfde keuze gemaakt als ik wel met verlies zou uitstappen. Tien tot twintig procent verlies is niks vergeleken met hoe verder het nog mogelijk kan zakken (dit geld helaas niet voor de mensen die vorige week zijn begonnen met crypto). Het is dus belangrijk dat je voor jezelf een exit-strategie bepaalt. Ik geloof stiekem dat het goed gaat komen dus ik houd mijn crypto potje zelfs nog op de exchanges maar please maak de juiste keuzes voor jezelf. Het is belangrijk hoe JIJ je voelt over je investering. Luister niet naar iedereen die HODL roepen. Ook niet naar de paniekzaaiers die zeggen dat je moet verkopen. Ik kon ook makkelijk Diamond Handy BABYY HODL 4 LIFE roepen en 3 jaar lang niet naar mijn portfolio kijken omdat het me werkelijk bijna niks zou schelen als ik het geld zou verliezen. Maar zou jij dit ook kunnen doen? Denk hierover na en bepaal voor jezelf wat je (exit)strategie zal zijn.

Stiekem denk ik dat HODLen toch de beste optie is. Maar ik vertrouw de overheden en WEF simpelweg gewoon niet. Heb het gevoel dat ze BTC kapot willen maken. Ze gaan in de komende jaren met hun eigen digitale munt komen dus who knows wat ze allemaal gaan proberen om BTC tegen te werken. Ik vind het raar dat BTC daalt als overheden bitcoin verbieden, terwijl bitcoin er toch juist is om onafhankelijk te zijn van het "systeem"?

Moest toch even mijn frustratie uiten :). Dit was geen afscheidspost of iets dergelijks. Wilde alleen even kort mijn situatie met jullie delen. Hopelijk vinden we weer de weg naar 60k BABY LETS GO!
Frustratie? Zeer sterke post. Ik denk dat je hem gewoon nog een keer of drie, vier door de week overdag moet posten. Teveel mensen gaan blind uit van winst die toch wel komt.

• YES

YES

Moderator General Chat
Aarebe1 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:05:

Als ik naar het casino ga met 100 euro drink ik er 40 euro van op. De overige 60 ga ik mee proberen die 40 euro terug te verdienen. Als ik dan met 105 euro naar huis ga heb ik 45 euro winst, prima rendement!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

YES schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:05:
[...]

Frustratie? Zeer sterke post. Ik denk dat je hem gewoon nog een keer of drie, vier door de week overdag moet posten. Teveel mensen gaan blind uit van winst die toch wel komt.
Precies, winst is winst en dat had je misschien niet gehad als je helemaal niet was ingestapt. Denk wel dat het korte termijn beeld hier af en toe overheerst en dat neigt meer naar traden dan investeren. Als je wilt traden dan heb je aardig wat ervaring nodig om er in de plus uit te komen. Heb je dat niet? Ga dan lekker investeren en denk dan aan termijnen van jaren ipv maanden.

• Het Fantoom
Ik ben dus niet iemand die hoopt dat we nu naar 20k gaan, omdat ik eruit ben gestapt ;)
Zo iemand ben ik dus wel _/-\o_
Ik hoop altijd dat het stijgt als ik long zit en hoop dat het lekker flink zakt als ik short ga of niks heb in de hoop goedkoper in te kopen.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-01 16:11

Ha, jij bent er dus eentje die meer genoegdoening haalt uit het feit dat je die hele 100 euro liever verliest aan het einde van de avond dan je denkt mmm ik heb nu nog 105 euro over en ik kom volgende keer terug en dan probeer ik het nog een keer. Iets van YOLO?

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

YES schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:07:
[...]

Als ik naar het casino ga met 100 euro drink ik er 40 euro van op. De overige 60 ga ik mee proberen die 40 euro terug te verdienen. Als ik dan met 105 euro naar huis ga heb ik 45 euro winst, prima rendement!
Saai.

Maar goed ieder z'n ding.

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Sahara schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:07:
[...]

Ha, jij bent er dus eentje die meer genoegdoening haalt uit het feit dat je die hele 100 euro liever verliest aan het einde van de avond dan je denkt mmm ik heb nu nog 105 euro over en ik kom volgende keer terug en dan probeer ik het nog een keer. Iets van YOLO?
Jup

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
YES schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:05:
[...]

Teveel mensen gaan blind uit van winst die toch wel komt.
Maar als je te schijterig bent ga je ook nat. :P

Emotie onder controle houden is verdomt lastig. :Y

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:09

Stel je gaat naar het casino met 5000€. Het is half 1 en je staat na 2 jackpots én een royal flush op een bizarre winst van 155.000€. Je kunt nog een uurtje naar de highstakes blackjack €15k per hand. Ga je er nog voor en vergeef je het jezelf als je met €8000 thuiskomt nadat je €160k had een uurtje eerder?

Ik denk echt dat je dat scenario voor je moet zien voor een deel van de mensen hier. Random getallen als voorbeeld, maar orde van grootte in aantal keer inleg winst en ook enigzins de absolute getallen zelf zijn niet gek. Als je je dat beseft maar nog steeds bij jouw visie blijft. Fair enough, dan heb je grotere ballen dan ik☺️

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• YES

YES

Moderator General Chat
Aarebe1 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:07:
[...]

Saai.

Maar goed ieder z'n ding.
Klopt. Ik ben een saaie lul. Wel een dronken lul, maar doodsaai. En met 5 euro winst :+

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

twit schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:08:
[...]

Stel je gaat naar het casino met 5000€. Het is half 1 en je staat na 2 jackpots én een royal flush op een bizarre winst van 155.000€. Je kunt nog een uurtje naar de highstakes blackjack €15k per hand. Ga je er nog voor en vergeef je het jezelf als je met €8000 thuiskomt nadat je €160k had een uurtje eerder?

Ik denk echt dat je dat scenario voor je moet zien voor een deel van de mensen hier. Random getallen als voorbeeld, maar orde van grootte in aantal keer inleg winst en ook enigzins de absolute getallen zelf zijn niet gek. Als je je dat beseft maar nog steeds bij jouw visie blijft. Fair enough, dan heb je grotere ballen dan ik☺️
Ik heb het over 100 euro en jij komt met 155k? Sorry ik was je na 2 zinnen al kwijt. 8)7

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
trader1212 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:04:
[...]

Bitcoin zelfs is shitcoin als het gaat om adoptie met de technische beperkingen die BTC heeft.
Ik twijfel zelf eerder aan jouw kennis van de markt. Van @Gelukszoekr weet ik dat hij zn vlieguren wel heeft verdiend..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Het Fantoom
[...]

Ligt eraan hoeveel geld je nog achter de hand hebt.
Elon Musk zal het aan z'n reet roesten of hij met een ton meer of minder naar huis gaat.

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-01 09:01

Hoe zou dat niet leuk kunnen zijn? Ik heb heel de avond leuke spelletjes gespeeld en het heeft mij geen cent gekost...ik kan slechtere dingen verzinnen.

Ik zit hier niet om keihard cash te verdienen, ik doe het omdat ik het leuk vind.

• YES

YES

Moderator General Chat
Aarebe1 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:09:
[...]

Ik heb het over 100 euro en jij komt met 155k? Sorry ik was je na 2 zinnen al kwijt. 8)7
Moet je nagaan dat je met 100 euro naar het casino gaat en twee zinnen later al 155k hebt. Dan ben je een goede gokker hoor!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Pelox schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:42:
[...]

Ik moet er eerst een week rustig nadenken van vrouwlief.. ik wilde morgen al naar een garage rijden.. misschien maar goed, even rustig kijken.
Koop iets waar de kop vanaf is, nieuw is zonde, want -10% als je de showroom uitrijdt.
Mocht je denken, ja maar een hele nieuwe is niet onvoorzichtig mee omgesprongen;

Als het van een boot komt worden ze met koude motor vol in de toerenbegrenzer bumper aan bumper van de boot gereden, want tijd is geld.

XRP = trash

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-12-2025
[...]

Als het goed is ben je na die eerste jackpot al naar huis gerend.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Aarebe1 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:09:
[...]

Als ik naar het casino ga en na 2 minuten maak ik van mijn 100 euro er 105, dan ga ik niet naar huis.

Maar als ik al lekker 4 uur heb lopen spelen en dan weer bij de 105 aan kom, dan kan ik prima stoppen.

Leuke rit gehad en zonder verlies eruit stappen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

YES schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:11:
[...]

Moet je nagaan dat je met 100 euro naar het casino gaat en twee zinnen later al 155k hebt. Dan ben je een goede gokker hoor!
_O- _O- _/-\o_

Good night boys.

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

magic45 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:11:
[...]

Ik zit hier niet om keihard cash te verdienen, ik doe het omdat ik het leuk vind.
-O-

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:29
trader1212 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:04:
[...]
Het is maar wat je van bitcoin verwacht hè. Maar waar sla ik volgens jouw de plank volledig mis als het gaat om de blockchain?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• YES

YES

Moderator General Chat
Slaap lekker!

• dnzm

dnzm

Knorrig

Stokstaart schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:10:
[...]

Ik twijfel zelf eerder aan jouw kennis van de markt. Van @Gelukszoekr weet ik dat hij zn vlieguren wel heeft verdiend..
Heeft er zelfs de Telegraaf mee gehaald!

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-01 12:41

ET phone home

• Sahara
Mr_Ripple schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:11:
[...]

Koop iets waar de kop vanaf is, nieuw is zonde, want -10% als je de showroom uitrijdt.
Mocht je denken, ja maar een hele nieuwe is niet onvoorzichtig mee omgesprongen;

Als het van een boot komt worden ze met koude motor vol in de toerenbegrenzer bumper aan bumper van de boot gereden, want tijd is geld.
@Pelox Ik zou gewoon op mobile.de kijken naar een hele recente tweedehands auto uit Duitsland.. die hebben sowieso heel veel opties.. en zoals @Mr_Ripple zegt ben je al 10% armer als je de showroom uit bent gereden..

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:14:
[...]

Het is maar wat je van bitcoin verwacht hè. Maar waar sla ik volgens jouw de plank volledig mis als het gaat om de blockchain?
Nou ja, weet je... Bitcoin, suuuuper traaaaag. Echt héééél traag zeg maar. Andere coins? Betere tech, veeeeeeeul sneller. Dus beter! Ja? Snap je wel toch? Veel beter en veel sneller! Bitcoin is echt kut weet je. Andere kripto's zijn gewoon beter en goedkoper. Voor 100 euro wordt je rijk. Voor 500 pas echt rijk natuurlijk, maar met 100 kan het al.

Bitcoin is echt kut. Langzaam, log, niet makkelijk te verhandelen en is er al sinds het begin, heel vervelend, als een soort indicator van waarde ten opzichte van andere betaalmiddelen. Weet je wel, hetzelfde als goud dat is voor geld als de euro en dollar. En daar balen we toch ook met zijn allen van? Wie wil er nou goud hebben. Bah, goud. Ugh.

• Gelukszoekr
dnzm schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:16:
[...]

Heeft er zelfs de Telegraaf mee gehaald!
Niet dat ook maar iets zegt over het hebben van enige kennis, maar:

Fuck yeah! Ik heb vanmiddag het item uitgeknipt en ingelijst. In de grootste krant van Nederland staan overkomt je ook niet elke dag :*)

• magic45
Nou heel die dip weer mooi glad gepoetst, op naar de volgende.

• Aslanboy1905
  • Niet online
Het Fantoom schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:07:
[...]

Zo iemand ben ik dus wel _/-\o_
Ik hoop altijd dat het stijgt als ik long zit en hoop dat het lekker flink zakt als ik short ga of niks heb in de hoop goedkoper in te kopen.
Hoe ik erover denk is dat als we naar 20k zakken dat we een lange tijd niet weer de weg omhoog zullen zien. Aan de andere kant is het wel zo dat als we vanaf nu weer omhoog gaan, we heel moeilijk de 20k zullen zien. Dan heb je de boot gemist maar als we omhoog gaan is het ook makkelijk om weer in het groen te staan. Je hoeft slechts in een paar goeie projecten te investeren (ETH, ADA, DOT) en je staat gegarandeerd dik in de plus.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• Sahara
Aslanboy1905 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:20:
[...]

Hoe ik erover denk is dat als we naar 20k zakken dat we een lange tijd niet weer de weg omhoog zullen zien. Aan de andere kant is het wel zo dat als we vanaf nu weer omhoog gaan, we heel moeilijk de 20k zullen zien. Dan heb je de boot gemist maar als we omhoog gaan is het ook makkelijk om weer in het groen te staan. Je hoeft slechts in een paar goeie projecten te investeren (ETH, ADA, DOT) en je staat gegarandeerd dik in de plus.
Het is slechts een moment opname nu.. natuurlijk stijgt het wat na een harde sell off.. maar de vraag is simpel, waarom zijn we bij de 36k aanbeland als het weken terug nog boven de 60k stond.. Die daling is geen buy the dip meer, dat is meer dan dat. Het gaat nooit in 1 klap naar 20k, gaat nog wel wat tijd overheen.

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-01 13:02

NoE

Que?

het voelt een beetje als eind 2017, toen de bedenker/eigenaar van LTC zijn stack had verkocht... nu hebben we Elon gehad...

We love the smell of innovation in the morning!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-01 22:03
China <3 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yz9m6NIMnNGTcIDZe8UWZe1uyxo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ymk4THhvXufFxl7JbZ9YTPu7.jpg?f=fotoalbum_large

• JT

JT

VETAK y0

Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:19:
[...]

Niet dat ook maar iets zegt over het hebben van enige kennis, maar:

Fuck yeah! Ik heb vanmiddag het item uitgeknipt en ingelijst. In de grootste krant van Nederland staan overkomt je ook niet elke dag :*)
Oh echt :D Is er ook een link van ofzo?

Ecodan warmtepomp

• GekkeHenk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-12-2025
Jongens!! Ik ben er toch helemaal uitgestapt. Dat is de reden van de bounce nu ook :+. Paar weken geleden stond ik op 65% winst, nu 5% :) (ja toch stiekem in de Delta app gekeken). Ik zeg dit in het openbaar zodat mensen gewoon zien hoe hard het kan gaan. Ik zat slechts 4 maanden (!!) in crypto! 65% winst is ongelooflijk veel in zeer korte tijd voor een newbie die alleen ging HODLen! maar -60% dus ook :) (dus uiteindelijk +5% winst om verwarring te voorkomen). Gezien ik niet armer of rijker werd had ik geen winsten gepakt. Volgende keer zal ik dat zeker wel doen.

Ik heb nu niet met verlies verkocht maar had dezelfde keuze gemaakt als ik wel met verlies zou uitstappen. Tien tot twintig procent verlies is niks vergeleken met hoe verder het nog mogelijk kan zakken (dit geld helaas niet voor de mensen die vorige week zijn begonnen met crypto). Het is dus belangrijk dat je voor jezelf een exit-strategie bepaalt. Ik geloof stiekem dat het goed gaat komen dus ik houd mijn crypto potje zelfs nog op de exchanges maar please maak de juiste keuzes voor jezelf. Het is belangrijk hoe JIJ je voelt over je investering. Luister niet naar iedereen die HODL roepen. Ook niet naar de paniekzaaiers die zeggen dat je moet verkopen. Ik kon ook makkelijk Diamond Hands BABYY HODL 4 LIFE roepen en 3 jaar lang niet naar mijn portfolio kijken omdat het me werkelijk bijna niks zou schelen als ik het geld zou verliezen. Maar zou jij dit ook kunnen doen? Denk hierover na en bepaal voor jezelf wat je (exit)strategie zal zijn.

Mooie en eerlijke post! Ik heb zojuist hetzelfde gedaan. De vorige bull run heb ik verlies gemaakt. Al mijn transacties heb ik echter bijgehouden. Mijn winsten deze bull run hebben de verliezen van de vorige bull run ruimschoots gecompenseerd. Eindstand: 48% rendement. Prima! Dit had ook eenvoudig 220% kunnen zijn, maar goed is goed. Het constant charts bekijken begin ik behoorlijk beu te worden dus ik pak m'n winst. Niemand pakt me dat meer af.

De belangrijkste les die ik zelf heb getrokken uit deze bull run? Investeer maandelijks c.q. DCA tijdens een bear market. Zoals @Taro een paar posts terug al postte over CAKE: accumuleer tijdens de bear market, stake je CAKE tijdens de bear market en acteer tijdens de bull run.

De vorige bull run was ik eigenlijk ook te laat: zwaar veel geld er tegenaan klappen tijdens een bull run is geen strak idee. Net als bij mijn normale aandelen ga ik mezelf aanwennen maandelijks crypto aan te schaffen na salarisuitbetaling. Maar echter alleen wanneer deze gekte over is, dan lig ik er ook niet meer van wakker.

• Aslanboy1905
  • Niet online
Sahara schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:23:
[...]

Het is slechts een moment opname nu.. natuurlijk stijgt het wat na een harde sell off.. maar de vraag is simpel, waarom zijn we bij de 36k aanbeland als het weken terug nog boven de 60k stond.. Die daling is geen buy the dip meer, dat is meer dan dat. Het gaat nooit in 1 klap naar 20k, gaat nog wel wat tijd overheen.
Zo denk ik er ook over. Vandaar dat ik nu langs de zijlijn sta en het rustig aankijk. Ik heb me wat meer verdiept in de vorige bullruns en toen ging het ook niet in 1 keer met 80% omlaag. Het is dus nooit te laat om je crypto in fiat om te zetten. Al is het maar tijdelijk. Misschien gaan we een lange tijd sideways maar de altcoins trekken wel leeg en ik zat voornamelijk in de altcoins dus dat is ook een reden voor mij geweest om alles in FIAT om te zetten.

• magic45
Dit he.... :')

• trader1212
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 24-12-2021
Stokstaart schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:10:
[...]

:F Als jij denkt dat bitcoin op lange termijn slaagt als ze niks doen aan de technische limitatie

• Pelox
Iedereen uitgestapt? Moon.

Zero.

• Gelukszoekr
JT schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:28:
[...]

Oh echt :D Is er ook een link van ofzo?
Heb je een link gestuurd. Het item zit achter een paywall.

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Mooie kansen weer geweest om goed(koop) in te kopen. Volgende week weer een dik salaris + vakantiegeld om er in te steken.

Ben nu als Westerner aan het speculeren op sharding tech uit Singapore omdat daar een 27-jarige Chinese Dr. Anders een uitvinding heeft gedaan in computational science die zogenaamd een layer 3 unicum heeft uitgevonden.. En het gekke is, dat is allemaal begonnen omdat Thierry Baudet, mijn politieke arch nemesis, een degelijk project op z'n Twitter heeft geshilled.

2021 mensen. Wees blij dat je als technisch savant je kunt inlezen over projecten op 10.000km afstand en er ook nog je bijdrage aan kunt leveren. Volgende week broke,of over 5 jaar multimiljonair over de rug van een stel vernuftige Aziaten. 8)7

Edit: mid game goal voor mij is zo'n vette Kia EV6 aan te kunnen schaffen. GT editie als het meezit. Lekker blazen met zo'n ding met de kinderen op de achterbank. Die Aziaten man, slim volk. O+

Edit2: ik lijkt nu sarcastisch maar heb wel degelijk een mancrush opDr. Xiang Ying van MultiVAC en wat ie probeert te bereiken met zijn unieke sharding tech. Sinds vandaag is er staking op de eerste (test) versie van mainnet met dikke bonussen. Trustless consensus mechanisms. 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Blaim op 22-05-2021 00:50 ]

• Aslanboy1905
  • Niet online
GekkeHenk schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:29:
[...]

Mooie en eerlijke post! Ik heb zojuist hetzelfde gedaan. De vorige bull run heb ik verlies gemaakt. Al mijn transacties heb ik echter bijgehouden. Mijn winsten deze bull run hebben de verliezen van de vorige bull run ruimschoots gecompenseerd. Eindstand: 48% rendement. Prima! Dit had ook eenvoudig 220% kunnen zijn, maar goed is goed. Het constant charts bekijken begin ik behoorlijk beu te worden dus ik pak m'n winst. Niemand pakt me dat meer af.

De belangrijkste les die ik zelf heb getrokken uit deze bull run? Investeer maandelijks c.q. DCA tijdens een bear market. Zoals @Taro een paar posts terug al postte over CAKE: accumuleer tijdens de bear market, stake je CAKE tijdens de bear market en acteer tijdens de bull run.

De vorige bull run was ik eigenlijk ook te laat: zwaar veel geld er tegenaan klappen tijdens een bull run is geen strak idee. Net als bij mijn normale aandelen ga ik mezelf aanwennen maandelijks crypto aan te schaffen na salarisuitbetaling. Maar echter alleen wanneer deze gekte over is, dan lig ik er ook niet meer van wakker.
Netjes hoor. En winst = winst hé! Ik denk ook dat ik maandelijks een vast bedrag ga overmaken als we in een bearmarket zitten. Als ik in 4 maanden tijd op +65% winst kon staan door simpelweg te HODLen, dan wil ik niet weten hoeveel winst ik had kunnen maken als ik tijdens de bearmarket had ingekocht. Met deze ervaring kan ik in de toekomst leuk geld verdienen als deze gekte inderdaad nog bestaat :)

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Net blij dat ik uitgestapt was en nu met een FOMO naar bed, yooo, fuck alle crypto's :')

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• JT

JT

VETAK y0

JDx schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:36:
Net blij dat ik uitgestapt was en nu met een FOMO naar bed, yooo, fuck alle crypto's :')
Ik heb geen paper hands meer en me gerealiseerd dat dit waarschijnlijk te laat was om uit te stappen, zit er dus nog in :P Nu nog beslissen wat ik voor de nacht doe. op de 15m en 1u zit er een MA lijn rond de 39335. Twijfel of ik daar een sell order zal zetten.

Ecodan warmtepomp

• Aslanboy1905
  • Niet online
Het grappige is dat deze video in 2015 is geüpload :+

• YES

YES

Moderator General Chat
GekkeHenk schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:29:
[...]

Precies. Ik heb in 2017 voor het eerst geld in crypto gestoken, na de klap in 2018 heb ik het verder genegeerd en nu ben ik er eind januari eigenlijk gewoon weer te laat weer ingestapt.

Mijn enige verschil met de vorige keer is dat ik nu wat meer gelezen heb over de halving cycle. En op basis daarvan was mijn doel nu, sats verzamelen. En hoe kansloos het ook klinkt, de afgelopen week lukte dat het best. Dips zijn daar uitermate geschikt voor, al moet je natuurlijk geluk hebben want we zijn niet allemaal Taro die het tot op de dollar goed inschat.

Mijn doel is (nu) niet het behalen van winst in euro's of dollars, ik wil zoveel mogelijk sats verzamelen en dan hopen dat mijn idee over bitcoin (het gaat hoe dan ook een defining rol spelen in onze toekomst, in welke vorm weet ik niet) uitkomt, en het later veel centjes oplevert. Het sats verzamelen gaat me aardig af maar ik hou er alsnog rekening mee dat dit alles over een paar jaar ook gewoon niks meer waard zou kunnen zijn.

Mocht het ooit echt veel geld waard worden dan hoop ik ook dan nog de beheersing te hebben om in stappen uit te cashen :)

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
RazorMaron schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:41:
Gister ook maar begonnen met crypto en heb toch een partij lopen kutten sindsdien.

In aandelen ben ik heel rustig en boeien de prijzen mij niet. I am in it for the long long term.

Bij crypto was het na 3 uurtjes chaos, ik had beetje BTC en VET, beetje HOT gekocht daarna. Ik dacht, oke dit gewoon houden.

Begon ik uiteindelijk 3x VET bij te kopen terwijl deze aan t dalen was. Daar begon het fout te gaan. Vervolgens mijn BTC met verlies verkocht en vandaag heb ik opeens INJ en LINK in mijn portfolio. Waarvan ik de laatste een stuk of 3/4x heb bijgekocht terwijl deze daalde.

Zoals jullie zien, erg impulsief allemaal.

Nu wacht ik gewoon tot die BTC gaat crashen en dan ga ik er volop geld in pompen.

Dat is het laatste wat ik ga doen zonder na te denken.

Morgen beginnen we met het maken van een plan voor dit hele crypto gebeuren. d:)b

Edit: Heb BTC wel 'op tijd' verkocht. Das het enige goede tot nu toe.
Slim van je om zonder plan de ene shitcoin na de andere te kopen in een dalende markt. HOLO en VET....het wordt hier steeds gekker. Dan nog mensen die Shiba kopen, de andere trade alleen 10x leverage en gaat elke dag rekt in een bullrun, wat gebeurt hier.... 8)7

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• JT

JT

VETAK y0

00:42 :') Morgen staat er weer een wekker op 2 benen naast mijn bed, hoeveel btc of winst ik ook zou hebben :')

:w

Ecodan warmtepomp

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18-01 13:18
zwembroek schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:42:
[...]

Slim van je om zonder plan de ene shitcoin na de andere te kopen in een dalende markt. HOLO en VET....het wordt hier steeds gekker. Dan nog mensen die Shiba kopen, de andere trade alleen 10x leverage en gaat elke dag rekt in een bullrun, wat gebeurt hier.... 8)7
Trust the process, die dingen gaan mij rijk maken.

Tenzij mijn plan morgen tot een andere conclusie komt. 8)7

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:52
zwembroek schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:42:
[...]

VET een shitcoin?

• YES

YES

Moderator General Chat
RazorMaron schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:50:
[...]

Trust the process, die dingen gaan mij rijk maken.

Tenzij mijn plan morgen tot een andere conclusie komt. 8)7
Iets met je avatar..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EATmtD7TNVKBtfP2EuYgXSKUKvU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XlwJur9eTYBBE4nbBmccKbKv.gif?f=user_large
:+

• GekkeHenk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-12-2025
YES schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:40:
[...]

Precies. Ik heb in 2017 voor het eerst geld in crypto gestoken, na de klap in 2018 heb ik het verder genegeerd en nu ben ik er eind januari eigenlijk gewoon weer te laat weer ingestapt.

Mijn enige verschil met de vorige keer is dat ik nu wat meer gelezen heb over de halving cycle. En op basis daarvan was mijn doel nu, sats verzamelen. En hoe kansloos het ook klinkt, de afgelopen week lukte dat het best. Dips zijn daar uitermate geschikt voor, al moet je natuurlijk geluk hebben want we zijn niet allemaal Taro die het tot op de dollar goed inschat.

Mijn doel is (nu) niet het behalen van winst in euro's of dollars, ik wil zoveel mogelijk sats verzamelen en dan hopen dat mijn idee over bitcoin (het gaat hoe dan ook een defining rol spelen in onze toekomst, in welke vorm weet ik niet) uitkomt, en het later veel centjes oplevert. Het sats verzamelen gaat me aardig af maar ik hou er alsnog rekening mee dat dit alles over een paar jaar ook gewoon niks meer waard zou kunnen zijn.

Mocht het ooit echt veel geld waard worden dan hoop ik ook dan nog de beheersing te hebben om in stappen uit te cashen :)
Same, sats verzamelen op de lange termijn it is! En mocht die bullrun nog onverwacht langer duren dan heb ik de diamond hands gewoon niet. Wie heeft er hier wel diamond hands? De gasten die ETH voor 10 euro hebben gekocht en zelfs nog 800% rendement hadden tijdens de COVID-crash? :P

Je gevoel bij deze markt is ook totaal anders wanneer je consequent 250 euro per maand inlegt, gespreid over 3 jaar, i.p.v. bijv. 5k in één keer. Ik behoorde overigens tot de laatste categorie :D.

• Pelox
GekkeHenk schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:55:
[...]

Same, sats verzamelen op de lange termijn it is! En mocht die bullrun nog onverwacht langer duren dan heb ik de diamond hands gewoon niet. Wie heeft er hier wel diamond hands? De gasten die ETH voor 10 euro hebben gekocht en zelfs nog 800% rendement hadden tijdens de COVID-crash? :P
Tijdens de covid crash was eth 60 euro. Dus met een aankoop van 10 euro had je maar 6x je inleg. ;)

Zero.

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

[...]
Je gevoel bij deze markt is ook totaal anders wanneer je consequent 250 euro per maand inlegt, gespreid over 3 jaar, i.p.v. bijv. 5k in één keer. Ik behoorde overigens tot de laatste categorie :D.
Het verschil is een verstandige DCA strat met entry en exit plan... of over leveraged positie waarbij je geen risico inschatting hebt gedaan. Maar lump sum is niet altijd even onverstandig hoor. Zeker niet als je voldoende markt kennis hebt.

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Die laatste categorie waartoe jij behoort, dat zou ik dus niet kunnen. Ik kan gewoon niet zomaar ineens een bedrag van die grote ergens insteken waar ik niet zoveel van weet. Welke Nigeriaanse Prins mij ook belt, hij zal over DCA moeten beginnen want anders heeft hij aan mij geen goede.

Ik heb initieel wel een basisbedrag ingeleverd maar dat komt echt niet in de buurt van zulke bedragen. Nu kijk ik per maand wat ik over heb en welk deel van wat ik over heb, ik in crypto wil steken. Ik handel ook zonder enige zorg, dat maakt beslissingen nemen ook een stuk makkelijker.

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 00:57:
[...]

Tijdens de covid crash was eth 60 euro. Dus met een aankoop van 10 euro had je maar 6x je inleg. ;)
Wat een sloeber zou je dan zijn zeg :+

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik ga mijn biertje opdrinken en dan slapen. Morgen vraagt de jeugd weer om een goed verzorgde voetbaltraining dus ik ben het ze verplicht met een enigszins teleurstellende training op de proppen te komen. Ik gok maar zo dat we vannacht niet echt verder gaan dalen maar ik ga wel wat buy orders krap boven de 30k zetten en een paar sell orders als we toch stiekem de 40k gaan knuffelen. Waarop dit gebaseerd is? Mijn fles Grolsch!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Nog even laatste shoutout naar de real OG Crypz. Weltruste jongens. HODL on en stay safu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ko627Ij7rQPnROMIG_RrxhYUBMw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/osug7u6WID2CJSjHdB3LGQ8C.png?f=user_large

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
Een dikke mega vette dikke shitcoin ja. Welterusten... :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20-01 15:48
Ah shit.. 1 drankje te veel en ik heb weer een fomo aanval.

Buy orders van Cake, ADA, Dot, Link, SOL en Doge geraakt. Is niet anders.. In het verleden hebben mijn fomo aankopen een 50/50 resultaat.

Ook een spaar wallet voor de toekomstige kleine geopend met 500$ van alle top 5 coins 50$ op alle top 6 t/m 15 coins op dit moment. Seed overgedragen en die krijg ik pas over 18 jaar terug :P

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 01:07:
[...]

Een dikke mega vette dikke shitcoin ja. Welterusten... :)
Nee, nee, nee. Nee, gewoon, nee. Uitleg wil ik. Hoezo shitcoin!? VET een shitcoin, waarom? Uitleg graag!

• Gelukszoekr

• YES

YES

Moderator General Chat
JW04 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 01:10:
Ah shit.. 1 drankje te veel en ik heb weer een fomo aanval.

Buy orders van Cake, ADA, Dot, Link, SOL en Doge geraakt. Is niet anders.. In het verleden hebben mijn fomo aankopen een 50/50 resultaat.

Ook een spaar wallet voor de toekomstige kleine geopend met 500$ van alle top 5 coins 50$ op alle top 6 t/m 15 coins op dit moment. Seed overgedragen en die krijg ik pas over 18 jaar terug :P
Wat aan vooraf ingestelde orders is een FOMO aanval?
Of is die wallet dat?
Pagina: 1 ... 67 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!