https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik denk dat ik mijn rol in het hele crypto-gebeuren moet gaan herzien. Er aan meedoen kóst me tot nu toe alleen maar, ik zie op dit moment meer heil in een consultancy-rol, zo van "hier is wat ik zou doen, dus doe dat precies niet en dan komt het allemaal wel goed".Taro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:46:
[...]
Daarom is eeuwig staken ook niet handig, staken doe je vanaf het inkopen tijdens de bearmarket tot ergens in de bullmarket, niet van de omslag van bullmarket naar bearmarket.
Gaat 'em helemaal worden, ik voel het aan mijn theewater.
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Je weet wat ik bedoelSydney08 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:08:
[...]
2017 was een goed jaar voor mij. 2018 daarin tegen...
Destijds besloten niet te verkopen, was mijn crypto tot begin dit jaar vergeten. Gewoon niet meer naar om gekeken. Speelde dan ook met geld dat over is en absoluut gemist kon worden. De stijging over de afgelopen jaren was een aangename verrassing. Ik pleit dan ook voor kopen, wegzetten en vergeten.
Hopelijk zelfs veel minderSahara schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:13:
Wie eind 2017 en de hele bearmarket heeft meegemaakt.. moet hier niet raar van opkijken. Het is enkel zuur voor diegenen die die prior ervaring niet heeft. Denk dat BNB volgende week 1xx dollar kost.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ben ik ook een beetje bang voor, en dat is niet bepaald het bedrag waarvoor ik het heb ingeslagen...Sahara schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:13:
Wie eind 2017 en de hele bearmarket heeft meegemaakt.. moet hier niet raar van opkijken. Het is enkel zuur voor diegenen die die prior ervaring niet heeft. Denk dat BNB volgende week 1xx dollar kost.
Echter kan je ook omzetten direct naar binance peg usd-t...
Scheelt wat transfers. Moeite waard of gewoon omzetten naar busd of iets soortgelijks.
Bail outmagic45 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:17:
Mijn buy ladder komt bijna in beeld, krijg zweet handjes
Een buy ladder? wat is dat?magic45 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:17:
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
had net 1300 euro winst
[ Voor 36% gewijzigd door A87 op 21-05-2021 23:20 ]
Ik blijf het bizar vinden. En eerlijk gezegd ben ik zelden zo pissig op mezelf geweest. Dat ik die run dus heb meegemaakt. Exact weet hoe ik me heel 2018 gevoeld heb en nu gewoon hier weer naar Binance zit te staren en exact hetzelfde zie gebeuren. Maar niet denken dat ik inmiddels een sell heb geplaatst ofzo nee hoor, gewoon lekker boos en stik chagrijnig gaan zitten kijken hoe het verder omlaag en omlaag gaat.Sahara schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:13:
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Waarom zou je een dalend asset kopenmagic45 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:17:
Wat denk je nou zelfThe Chosen One schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:19:
Fiat in USDT laten staan (is het geen fiat meer maar ok) voor langere tijd heeft geen nadelen?
Niet getreurd, idem hier.twit schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:19:
[...]
Ik blijf het bizar vinden. En eerlijk gezegd ben ik zelden zo pissig op mezelf geweest. Dat ik die run dus heb meegemaakt. Exact weet hoe ik me heel 2018 gevoeld heb en nu gewoon hier weer naar Binance zit te staren en exact hetzelfde zie gebeuren. Maar niet denken dat ik inmiddels een sell heb geplaatst ofzo nee hoor, gewoon lekker boos en stik chagrijnig gaan zitten kijken hoe het verder omlaag en omlaag gaat.
Bedragen zijn in mijn ogen helemaal niet relevant, hiermee strooi je anderen zand in de ogen. Hou het liever bij een percentage.
Qua long-term investering vind ik 100% per jaar prima uiteraard
Bitcoin zit nu op 400% (!) sinds 1 jaar geleden. Mag voor mij nog wel ff omlaag, want 400% slaat nergens op.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 21-05-2021 23:22 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Had ze ooit per ‘toeval’ gekocht op ongeveer 25 toen ik 2500 op Binance had gezet met iDeal. Oorspronkelijk wilde ik er andere coins mee kopen, maar toen toch de hele bullrun meegemaakt.
Even wat mooie bounces pakken rond wat weerstand? Was er van de week te laat bij maar daar zat serieuze beweging in. I'm not here to HODLThe Redman schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:19:
[...]
Waarom zou je een dalend asset kopen![]()
[...]
Wat denk je nou zelf
Beetje DCA-en, doet het minder pijn.twit schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:19:
[...]
Ik blijf het bizar vinden. En eerlijk gezegd ben ik zelden zo pissig op mezelf geweest. Dat ik die run dus heb meegemaakt. Exact weet hoe ik me heel 2018 gevoeld heb en nu gewoon hier weer naar Binance zit te staren en exact hetzelfde zie gebeuren. Maar niet denken dat ik inmiddels een sell heb geplaatst ofzo nee hoor, gewoon lekker boos en stik chagrijnig gaan zitten kijken hoe het verder omlaag en omlaag gaat.
Ik had voor bnb wat op 275 staan, ook maar geannuleerd geen idee waar dit heen zakt...Joosie200 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:20:
Mijn eth buy komt nu in zicht. Toch maar even weggehaald.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Dito. Als ik nou naar de 4h kijk zou ik nog een ABCD-tje kunnen zien en hoop kunnen koesteren dat-ie pardoes omhoog schiet, maar laten we wel zijn, met deze markt...
het houd me op de been aangezien prijs per btc afneemtMartine schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:21:
[...]
Bedragen zijn in mijn ogen helemaal niet relevant, hiermee strooi je anderen zand in de ogen. Hou het liever bij een percentage.
Lekker
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hier exact hetzelfde. Ik voel met je mee.twit schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:19:
[...]
- BTC
- ETH
- SOL
- BNB
- ADA
- CAKE
- DOGE
Zijn geraakt.
Disclaimer: Ik speel nog maar met 20% van de pf, de rest staat al veilig op de bankrekening (en dat was gelukkig ook al pure winst) en dit is een gok die ik wel durf te nemen en mij ook kan permitteren. Ik accepteer dus ook -25% verlies voor vannacht. Maar na zo'n daling volgt er vaak wel weer een (tijdelijke) kleine opleving, die ik probeer mee te pakken. Voor bijv. ETH heb ik de charts in het NK topic gepost.
Hopelijk sta ik morgenochtend nog steeds achter deze keuze en volg mij vooral niet.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Het zit me de laatste tijd niet tegen qua sats verzamelen, maar dit is wel de beste geluks-move die ik gedaan heb tot nu toe. Ik vertrouwde het niet helemaal, wist dat ik niet bij de knoppen kon en zette het daarom om in fiat, terwijl ik op dat moment nog dacht, als we gaan stijgen neem ik dat verlies wel.
Extra lekker pilsje nu
Is bij mij de enige groene in het lijstje, ik zeg goed bezig. 😉Ladonna schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:23:
Met m'n 50% in usdt nu , voelt dit eigenlijk best als winst.
Heb je hoog zitten, maar doe nou ff rustig en ga gewoon DCATaro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:23:
Ik neem nu een enorme gok met een enorm risico, maar bijna alle DCA buy orders voor:
- BTC
- ETH
- SOL
- BNB
- ADA
- CAKE
- DOGE
Zijn geraakt.
Disclaimer: Ik speel nog maar met 20% van de pf, de rest staat al veilig op de bankrekening (en dat was gelukkig ook al pure winst) en dit is een gok die ik wel durf te nemen en mij ook kan permitteren. Ik accepteer dus ook -25% verlies voor vannacht. Maar na zo'n daling volgt er vaak wel weer een (tijdelijke) kleine opleving, die ik probeer mee te pakken. Voor bijv. ETH heb ik de charts in het NK topic gepost.
Hopelijk sta ik morgenochtend nog steeds achter deze keuze en volg mij vooral niet.
Wat een gedoe, wat een stress.
Kunnen we die geen trade verbod opleggen?
Voor mij is dit geen enkel gedoe en geen enkele stress, ik vind het prachtigMooody schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:24:
[...]
Heb je hoog zitten, maar doe nou ff rustig en ga gewoon DCA
Wat een gedoe, wat een stress.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
?Sjuul100 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:25:
Waarom laten we dit gebeuren door de whales?
Doe maar. Niets houd je tegen om het initiatief te nemenSjuul100 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:25:
Vraag het de insiders op Reddit gewoon even liefSjuul100 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:25:
Was 't godverdomme maar gewoon gereguleerd!Sjuul100 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:25:
Meesterlijk ingeschat. Alles wat ik erover kan zeggen. Uiteraard altijd achterafTaro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:56:
[...]
Ik kijk naar de charts en feiten en 1 ding weet ik wel: Het cashen richting de rekening van het overgrote gedeelte van de pf op 58k was een prima keuze, al moest ik toen al uitleggen en motiveren waarom ik niet tot de >100k bleef zitten en al voor 75% was uitgestapt. Het is zo verraderlijk en moeilijk om in deze markt tegen de naïeve moonboys en permabulls in te gaan, helemaal als nieuwkomer en dat is best wel gevaarlijk.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ik ga wel een deel van mijn fiat wat ik vanmiddag uit BTC gehaald heb er weer in stoppen, alts waag ik me niet aan want ik ben slecht in meerdere balletjes de lucht in houden, maar alleen voor het verzamelen van sats kan ik dit niet laten gaanTaro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:23:
Ik neem nu een enorme gok met een enorm risico, maar bijna alle DCA buy orders voor:
- BTC
- ETH
- SOL
- BNB
- ADA
- CAKE
- DOGE
Zijn geraakt.
Ik heb uiteindelijk gisteren 1 BNB verkocht voor 360 dollar, daarna steeg ie naar boven 400. Dacht overkomt mij weer, boeie, vanochtend de andere BNB verkocht voor 389 dollar.. enige waar ik van baal is dat ik het niet boven de 500 dollar heb verkocht. Voor de rest zat ik al weken in stable coins, kapitaalbehoud is toch het belangrijkste, je moet gewoon accepteren dat je buurman misschien een grotere lul heeft dan jij, daar is gewoon weinig aan te doen. Net als met je crypto portefeuille, de één heeft meer geld dan jij, maar in the end of the day moet je doen waar jij je comfortabel bij voelt. Ik vind het relaxed dat ik niet elke tien minuten naar m'n telefoon hoef te kijken waar BTC nu op staat. Kijk als het een paar dagen daalt en daarna buy the dip en dan stijgt het weer, dat is normaal.. Maar nu daalt het al een hele tijd, dan is er toch iets anders aan de hand. Exact zoals toen BTC topte op 20k en daarna telkens daalde. Seems similar. Just my 0,02 cents.twit schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:19:
[...]
Is prima dit.Sjuul100 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:25:
Robinhood praktijken willen we ook niet, al is de "30k safe" van Coinbase ook wel discutabel. Zij "redden" de price drop, maar verstoren de markt. De markt wilde in 1 rechte lijn terug naar 20k waarschijnlijk.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Support op 35k ☝🏻🤝mannetje19 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:00:
[...]
Support op de 35K dollar moet toch wel lukken? 😉
ETH 2300-2400 support? 😆
Als deze bedragen niet houden wordt het een pittig weekend...
Sensatie is het wel! De dip van eergister heb ik me kostelijk mee vermaakt. Hoeveel lol kun je hebben met grafiekjesTaro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:25:
[...]
Voor mij is dit geen enkel gedoe en geen enkele stress, ik vind het prachtig
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
NEEEVictor Belli schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:27:
Sta op tegen de gevestigde orde, vang de walvissen!
Ik stuur wel ff een mailtje naar Binance brbSjuul100 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:28:
Wat ik bedoel is dat ze met deze manipulatie de hele markt naar beneden laten gaan en zo goedkoop alles opkopen. Dat kunnen ze toch wel reguleren?
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 21-05-2021 23:29 ]
Hij zit net een paar minuten op de 35k, persoonlijk zou ik dat dan niet gelijk support noemen.
Ecodan warmtepomp
Ik heb nu +7% pf waarde erbij sinds mijn laatste post van een paar minuten geledenJT schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:28:
[...]
Sensatie is het wel! De dip van eergister heb ik me kostelijk mee vermaakt. Hoeveel lol kun je hebben met grafiekjesBizar hoeveel geld er kan verdampen in een paar minuten.
30k safe? Heeft een exchange als coinbase opgeroepen om dat als support te pakken of zo? Dat zou ik echt vrij kansloos vinden van een exchange..Mooody schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:27:
[...]
Is prima dit.
Robinhood praktijken willen we ook niet, al is de "30k safe" van Coinbase ook wel discutabel. Zij "redden" de price drop, maar verstoren de markt. De markt wilde in 1 rechte lijn terug naar 20k waarschijnlijk.
Je ziet het als ontspanning, dat kan natuurlijk ookTaro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:25:
[...]
Voor mij is dit geen enkel gedoe en geen enkele stress, ik vind het prachtig
Nee.Sjuul100 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:28:
Wat ik bedoel is dat ze met deze manipulatie de hele markt naar beneden laten gaan en zo goedkoop alles opkopen. Dat kunnen ze toch wel reguleren?
En het is ook gewoon onzin. Dit soort dingen lees je nou nooit als we omhoog gaan trouwens.
Obv Cake? Ik overweeg om voor de nacht een sell order voor m'n btc te zetten rond de 42 met de verwachting dat het dan weer in elkaar klaptTaro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:30:
[...]
Ik heb nu +7% pf waarde erbij sinds mijn laatste post van een paar minuten geledenHopelijk morgenochtend ook nog blij mee...
Ecodan warmtepomp
Kan elon musk niet alle whales uitkopen met tesla aandelen, dan hoeft niet alles te dalen.
Lees ff wat artikelen. Koers ging in een paar minuten van 30k naar 39k. Er zijn flinke aanwijzingen dat Coinbase net boven de 30k een shitload aan BTC heeft ingeslagen. Meer BTC is meer macht.YES schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:30:
[...]
30k safe? Heeft een exchange als coinbase opgeroepen om dat als support te pakken of zo? Dat zou ik echt vrij kansloos vinden van een exchange..
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 21-05-2021 23:32 ]
Help me herinneren als we omhoog gaan, dan kom ik even klagen dat ik liever goedkoper had willen inkopenGelukszoekr schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:31:
[...]
Nee.
En het is ook gewoon onzin. Dit soort dingen lees je nou nooit als we omhoog gaan trouwens.
Als het zo duidelijk is, waarom doe je er dan niet je voordeel mee?Sjuul100 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:31:
[...]
Kan elon musk niet alle whales uitkopen met tesla aandelen, dan hoeft niet alles te dalen.
Nee, alle coins samen die ik noemde.JT schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:31:
[...]
Obv Cake? Ik overweeg om voor de nacht een sell order voor m'n btc te zetten rond de 42 met de verwachting dat het dan weer in elkaar klaptAls het er al komt
Ik ben echt heel benieuwd hoe het er morgen uit ziet. Ook al wordt het nu een heel klein beetje pijnlijk, het blijft ook wel een leuke en interessante tijdsbesteding.
[ Voor 30% gewijzigd door JT op 21-05-2021 23:35 ]
Ecodan warmtepomp
Kom net thuis, zie jouw opmerking, denk ik tik ff een vraagje voor ik weer op twitter in allerlei obscure accounts zit te neuzenMooody schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:32:
[...]
Lees ff wat artikelen. Er zijn flinke aanwijzingen dat Coinbase net boven de 30k een shitload aan BTC heeft ingeslagen. Meer BTC is meer macht.
Slim gedaan van coinbase als het klopt. Zou daar dan de grote mysterieuze Insider van 4chan die 12 minuten geslapen heeft in 8 jaar, vandaan komen?
Nee.The Redman schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:19:
[...]
Waarom zou je een dalend asset kopen![]()
[...]
Wat denk je nou zelf
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Kijk live mee: klik
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ziet er niet zo slecht uit
Ecodan warmtepomp
Nou ja maandagmorgen wel lekker koopjes jagen
[ Voor 36% gewijzigd door Het Fantoom op 21-05-2021 23:38 ]
EZEL!!!Ronald.42 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:22:
[...]
Ik had voor bnb wat op 275 staan, ook maar geannuleerd geen idee waar dit heen zakt...
Na jah maar een biertje dan
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Het is een week dip tegenwoordig.Het Fantoom schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:37:
En dan moet de weekend dip nog beginnen.....
Nou ja maandagmorgen wel lekker koopjes jagen
Zero.
Aan de grafieken te zien ben jij wel heel serieus aan het inkopen … dipje werd opeens een moonshot 🤔🥳Taro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:30:
[...]
Ik heb nu +7% pf waarde erbij sinds mijn laatste post van een paar minuten geledenHopelijk morgenochtend ook nog blij mee...
Nu nog blijer je nieuwe bakkie aan het uitzoeken?
Ja, gast allemaal lekker maar je moet nog wel even vertellen wanneer je dus weer ingestapt bent.YES schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:24:
Goh, hoeveel stom geluk kan je hebben. Vanmiddag rond een uur of vier zouden mijn vriendin en ik naar vrienden voor een vrijdagmiddagborrel. Ik vertrouwde BTC niet echt, stabiel sideways betekent dat er iets staat te gebeuren. Dus 75% van mijn tradeaccount naar fiat omgezet. Vervolgens appt mijn vriendin dat het later wordt want ze is niet op tijd terug van het winkelen (goh, verrassend), zie ik de eerste dip ontstaan en een paar uur later zie ik dat we zo'n 7k omlaag gekukeld zijn.
Het zit me de laatste tijd niet tegen qua sats verzamelen, maar dit is wel de beste geluks-move die ik gedaan heb tot nu toe. Ik vertrouwde het niet helemaal, wist dat ik niet bij de knoppen kon en zette het daarom om in fiat, terwijl ik op dat moment nog dacht, als we gaan stijgen neem ik dat verlies wel.
Extra lekker pilsje nu
Proost btw!
mrb85 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:39:
[...]
Aan de grafieken te zien ben jij wel heel serieus aan het inkopen … dipje werd opeens een moonshot 🤔🥳
Zit all-in, inmiddels +11% erbij sinds een half uur geleden. Maar nu komt de twijfel, houden of verkopen voor de nacht...
Maanddip. Straks volgt de jaar dip, daarna de tweejarige dip.
Dan bouwen we weer af met de dips en begint de cycle opnieuw.
274 was de bodem, dat is pech hebben. Ik zou ook balen.Ronald.42 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:22:
[...]
Ik had voor bnb wat op 275 staan, ook maar geannuleerd geen idee waar dit heen zakt...
Ik de ETH op 2099
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Koffie en post vatten. Wat is een kort nachtje als je een autootje kan verdienen.Taro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:40:
[...]
Zit all-in, inmiddels +11% erbij sinds een half uur geleden. Maar nu komt de twijfel, houden of verkopen voor de nacht...
Knal er gewoon een stop los inTaro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:40:
[...]
Ik moet er eerst een week rustig nadenken van vrouwlief.. ik wilde morgen al naar een garage rijden.. misschien maar goed, even rustig kijken.
Zero.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/cEpiTZrCNNejkwlrFJ7sxw4V.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BgeLnbgf09D7KDDLesvKvccC.jpg?f=user_large)