Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Bewustzijn is goed, helemaal mee eens. Iedereen die lurkt en zich laat leiden door wat iemand hier roept om tot actie in zijn PF over te gaan vind ik misschien niet zo geschikt om in crypto te investeren. Doe dat dan lekker over 5-6 jaar als de volatiliteit er wat meer af is. Als je nu HODL't en die 5-6 jaar lekker aanhoudt sta je met een grotere kans op gains dan op een downtrend je positie volledig te verpatsen. Als je die fiat zo nodig hebt dan zit je er sowieso overleveraged in.Taro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:08:
[...]
Mocht je dit baseren op mijn uitspraak hierboven: Natuurlijk mag je hodl roepen. Maar wees je hier wel bewust van de mensen die meelezen. Wat voor de ene persoon een grappige oneliner is, betekent voor de ander een keuze met financiële gevolgen.
Anyway, ik ben net voor de top in maart dit jaar pas begonnen dus doe alsjeblieft niet iets op basis van wat ik zeg. Ik heb geen keuze dan te hodlen nu. En er volgende week met m'n salaris nog meer fiat in te pompen.. en volgende maand weer.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Wel als reactie op je post. Maar ik bedoelde het in het algemeen, if that makes senseenomiss schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:03:
[...]
Dat is niet slim inderdaad. Maar er zit echt waarheid in scared money don't make money. Zo is dat ook met ondernemen. Het is akelig om er veel in te investeren maar als je het goed doet kan het wel veel meer opleveren dan het reguliere slaafse brave leven.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nee, als ik lage buy orders plaats is het altijd gebaseerd op bijvoorbeeld een lagere MA99/200 of vorig laag niveau tov de huidige koers. Ik plaats geen "phishing orders".bukkum schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:13:
Taro zet je wel eens overdreven lage nu orders als je in principe toch in fiat zou blijven voor de nacht? Ik bedoel de kans dat hij hit is klein maar je ziet gewoon af en toe die enorme wicks. Dan kan je toch ook speculeren op een enorme kortstondige daling? Na zo'n wick stijgt het eigenlijk altijd weer flink voordat een eventuele verdere drop komt. Dan kan je deze mooi meepakken.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Idd. Dit voelt als volledig gecoordineerde fud vanuit China.Baf schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:11:
Wat een stress allemaal mensen. Overmorgen mooon en iedereen juichen.
Koop BTC, ze zijn in de aanbieding.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
[...]
Probeer het eens met meer roze wolkjes ipv slechts emoticons. Niet dat je je nog enigszins in een positie conform logica kunt wringen hoor.
[ Voor 27% gewijzigd door Youp1e op 21-05-2021 22:16 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik twijfel ook om uit te stappen want ook als jeje short sluit met DIKKE winst... en je slaapt en de prijs zakt 30% ben je wel 30% kwijt lolJDx schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:15:
Poeh toch wel lekker dat ik niet naar bed was gegaan en eruit ben gestapt, sjonge...
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Hier zie je bv 3 wicks paar honderd euro lager bij etherium. Ik zie dit zomaar dit weekend weer gebeuren.bszz schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:13:
[...]
Tsja, wat is enorm laag??? Het lijkt altijd lager te kunnen ....
En terecht, smerige CZ meuk.
XRP = trash
Meestal is het een bal die steeds sneller gaat en dan weer in een V shape omhoog gaat en dan er uit
Daar zit ik ook op te azen. Toen die wicks ontstonden had ik mijn orders nog niet klaar staan. Maar nu ben ik er op voorbereid.bukkum schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:18:
[...]
Hier zie je bv 3 wicks paar honderd euro lager bij etherium. Ik zie dit zomaar dit weekend weer gebeuren.
[Afbeelding]
Ah, nooit geweten dat dat het geheime ingrediënt was van een munt: dat ze leuk en grappig moest zijn. Met alle respect, maar je beseft toch dat je in dit topic als een soort troll dan wel clown wordt bekeken?aex351 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:14:
Natuurlijk wel, alleen Dogecoin is leuk en grappig. Ik ken meer mensen die nu in de cryptocurrency zijn gestapt vanwege alle nieuws rondom Dogecoin dan Bitcoin. En dat zijn geen mensen die lekker dagelijks zitten de handelen.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Loop dan niet te kloten op een site waar je in BTC moet zitten. Ga naar Binance en stap voor de nacht uit naar USDT of een andere stable.A87 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:18:
[...]
Ik twijfel ook om uit te stappen want ook als jeje short sluit met DIKKE winst... en je slaapt en de prijs zakt 30% ben je wel 30% kwijt lol
Ja jammer dat bybit niet een switch support voor de nacht oitPilatuS schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:19:
[...]
Loop dan niet te kloten op een site waar je in BTC moet zitten. Ga naar Binance en stap voor de nacht uit naar USDT of een andere stable.
O zo te zien kan dat nu wel met USDT//
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 21-05-2021 22:22 ]
En maandag Rock The House van dezelfde artiest?Licko schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:11:
[...]
Ik deze...
Drop it!![]()
YouTube: Scoop - Drop It (Official Video)
Ik heb een buy nog lager dan dat staan. Dat is puur vanwege de volatiliteit die zich zomaar kan voordoen als ik in mijn nestje lig....bukkum schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:18:
[...]
Hier zie je bv 3 wicks paar honderd euro lager bij etherium. Ik zie dit zomaar dit weekend weer gebeuren.
[Afbeelding]
Ik hodl gewoon door. Ik ben ondertussen wel wat gewend. Dit niveau hadden we in februari nog gezien en toen werd dat nog gevierd. Het zal nog verder kunnen dalen maar ik zie het uiteindelijk wel weer bijdraaien. Of dat hopium is of realistisch moet nog blijken.JDx schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:15:
Poeh toch wel lekker dat ik niet naar bed was gegaan en eruit ben gestapt, sjonge...
Als je in fiat blijft dus helemaal geen buy orders plaatst,is heb je dan een reden om niet zo'n "gok" te wagen? Zo van niet geschoten is altijd mis?Taro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:16:
[...]
Nee, als ik lage buy orders plaats is het altijd gebaseerd op bijvoorbeeld een lagere MA99/200 of vorig laag niveau tov de huidige koers. Ik plaats geen "phishing orders".
Tijdens een bearish momentum verschuift de weekenddip na woensdagmiddagLadonna schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:24:
Weekend dip, komt er ook nog s bij he
Je bedoeld toch wel de weekend-uitverkoop? Sla je slag.Ladonna schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:24:
Weekend dip, komt er ook nog s bij he
Eens, maar ik voel persoonlijk een bepaalde verantwoordelijkheid binnen dit topic, vandaar mijn waarschuwing. Hopelijk help ik er iemand mee.Blaim schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:15:
[...]
Iedereen die lurkt en zich laat leiden door wat iemand hier roept om tot actie in zijn PF over te gaan vind ik misschien niet zo geschikt om in crypto te investeren.
Die keuze heb je wel, maar je maakt de keuze te holden en extra te investeren. Dat is uiteraard prima en misschien wel een hele goede keuze, want laten we wel zijn: Liever kopen in een dal, dan op de piek. De kans op omhoog is vanaf hier weer prima aanwezig (Buy when there's blood in the streets, even if it's your own) en dus kan dat een erg goede keuze zijn. Maar jij lijkt te accepteren dat de koers ook verder kan dalen en bent je dus bewust van de gevolgen.Ik heb geen keuze dan te hodlen nu. En er volgende week met m'n salaris nog meer fiat in te pompen.. en volgende maand weer.
Er kwam hier van de week ook al iemand langs die op de top zijn spaargeld had ingezet en het nu toch wel behoorlijk warm kreeg. Dat is waar ik mij persoonlijk zorgen om maak, al blijft het altijd iemands eigen keuze.
Persoonlijk denk ik erover weer wat CAKE in te slaan, ik heb in de 3x USD en 4x USD range verkocht, nu rond de 14.x inkopen en weer in stake zetten zou een goede zet kunnen zijn. Maar ik twijfel, over een week kan het ook 5 USD zijn. Laat ik er maar geen uitspraken over doen
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
[ Voor 26% gewijzigd door A87 op 21-05-2021 22:25 ]
Dit inderdaad. Beetje hopium, beetje van maggi.sampoo schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:22:
[...]
Ik hodl gewoon door. Ik ben ondertussen wel wat gewend. Dit niveau hadden we in februari nog gezien en toen werd dat nog gevierd. Het zal nog verder kunnen dalen maar ik zie het uiteindelijk wel weer bijdraaien. Of dat hopium is of realistisch moet nog blijken.
1x shortA87 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:25:
Shit ik snap niet hoe je met bybit naar USDT gaat. Iemand een idee hoe dat werkt daar
Weg bij bybit en naar Binance. Of is 125x leverage niet genoeg voor je?A87 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:25:
Shit ik snap niet hoe je met bybit naar USDT gaat. Iemand een idee hoe dat werkt daar
Ik moest me vanmorgen haasten en daardoor vergeten terug in posities te gaan. Soms heb je inderdaad ook wel eens geluk.JDx schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:15:
Dat doe je netjes. Al weet je net zo goed dat het in de meeste gevallen het ene oor in...Taro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:25:
[...]
Eens, maar ik voel persoonlijk een bepaalde verantwoordelijkheid binnen dit topic, vandaar mijn waarschuwing. Hopelijk help ik er iemand mee.
Ik kijk ook naar CAKE. Maar wat me hier opvalt is dat deze al momentem kwijt was en een neergaande trend had ingezet voordat Bitcoin besloot te bewegen. Maar jij ziet hier zeker een tijdelijke opleving. Even ritje $14 naar $18 meepikken ofzo...Persoonlijk denk ik erover weer wat CAKE in te slaan, ik heb in de 3x USD en 4x USD range verkocht, nu rond de 14.x inkopen en weer in stake zetten zou een goede zet kunnen zijn. Maar ik twijfel, over een week kan het ook 5 USD zijn. Laat ik er maar geen uitspraken over doen
Stap je echt dagelijks (iedere nacht) uit? Zelfs met 0,075% trading fee's tikt dat toch best aan als je dat iedere dag doet? Je trade actief gedurende de dag waardoor je dat makkelijk goedmaakt? Want een buy en hold strategie met dat dageljikse verlies om de nacht niet in positie door te brengen terwijl je slaapt, lijkt me (te) duur?MRDutchfreakNL schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:27:
[...]
Ik moest me vanmorgen haasten en daardoor vergeten terug in posities te gaan. Soms heb je inderdaad ook wel eens geluk.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Zit ok een max aan qua leverage
je kunt niet van BTC naar USDT BTC
[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 21-05-2021 22:32 ]
Het verschil is dat ik het over cryptocurrency heb en Bitcoinbelievers tsja.. heb ik geen boodschap aan. En we gaan weer over tot de orde van de dag: cryptocurrency.TomTorquay schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:19:
[...]
Ah, nooit geweten dat dat het geheime ingrediënt was van een munt: dat ze leuk en grappig moest zijn. Met alle respect, maar je beseft toch dat je in dit topic als een soort troll dan wel clown wordt bekeken?
https://www.benzinga.com/...-gamestop-other-retailers
[ Voor 12% gewijzigd door aex351 op 21-05-2021 22:34 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
Binnenkort stap ik wel weer in... Maar eerst even kijken hoe dit bloedbad verder gaat 😂
Dat is voor mij echt afhankelijk van hoe de markt zich gedraagt.twit schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:29:
[...]
Stap je echt dagelijks (iedere nacht) uit? Zelfs met 0,075% trading fee's tikt dat toch best aan als je dat iedere dag doet? Je trade actief gedurende de dag waardoor je dat makkelijk goedmaakt? Want een buy en hold strategie met dat dageljikse verlies om de nacht niet in positie door te brengen terwijl je slaapt, lijkt me (te) duur?
In dit soort weken stap ik wel een aantal keer per week in en uit als het moet ja. Beter wat kosten voor fee dan het zien verdampen.
Maar regelmatig zit ik er ook weken/maanden niet aan als ik m'n target of sell order niet raak.
Dit geldt alleen voor m'n trade potje.
[ Voor 4% gewijzigd door MRDutchfreakNL op 21-05-2021 22:41 ]
De vraag is alleen hoe diep die Dip is.
Diabetes zit in mijn familie en ik moet eerlijk zeggen dat een zo gezond mogelijke lifestyle probeer te hebben. Laten we zeggen dat cryptocurrency daar niet zo'n hele hoge bijdrage aan levert.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Ja en nee. BNB is een van de weinige coins die longterm BTC heeft outperformed. En met alle BSC activiteit is het ergens wel te verklaren.PilatuS schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:16:
De BNB stijging was ook wel extreem te noemen. Dat ding heeft zo lang op 10 of 15 dollar gezeten. Boven de 600 was complete waanzin.
Nu maar hopen op een dikke crash. Ze hebben hun cardtiers wel aangepast op de hoge BNB prijs. Wie weet straks weer "goedkoop" genieten van een 5% cashback kaart
Ja en nee inderdaad. Van 10 dollar naar 100 is prima, zelfs 200, maar 650+ ?Gelukszoekr schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:35:
[...]
Ja en nee. BNB is een van de weinige coins die longterm BTC heeft outperformed. En met alle BSC activiteit is het ergens wel te verklaren.
Nu maar hopen op een dikke crash. Ze hebben hun cardtiers wel aangepast op de hoge BNB prijs. Wie weet straks weer "goedkoop" genieten van een 5% cashback kaart
Ja, gekkenhuis. Maar ik denk voornamelijk door BSC. Die draait volgens mij nog steeds meer volume als ETH (correct me if i'm wrong)PilatuS schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:37:
[...]
Ja en nee inderdaad. Van 10 dollar naar 100 is prima, zelfs 200, maar 650+ ?
ETH is ook van €200 naar weet ik veel, €3500? gegaan? En hier heeft niemand vraagtekens bij?
Nou, niemand
Inmiddels hebben we natuurlijk overal vraagtekens bij. een goede 1.5 week geleden waren we nog behoorlijk overtuigd dat 4k pas op 40% van de weg naar 10k was die we eerder wel dan niet zouden gaan halen als je het gemiddelde sentiment zou volgen. We waren toen niet erg objectief waarschijnlijk, nu waarschijnlijk ook niet overigens gezien het bloedbadje van de laatste dagen. Misschien dat na deze piek tijd en dal tijd er een iets meer objectieve/realistische middenweg visie op dit soort coins gaat ontstaan.Gelukszoekr schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:39:
[...]
Ja, gekkenhuis. Maar ik denk voornamelijk door BSC. Die draait volgens mij nog steeds meer volume als ETH (correct me if i'm wrong)
ETH is ook van €200 naar weet ik veel, €3500? gegaan? En hier heeft niemand vraagtekens bij?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Tijdens een bull run wil iedereen een graantje mee pikken (fomo) en tijdens een goeie dip lijkt het net alsof het black friday is.
Men kijkt naar de value van de munt op dat moment en denk alleen maar aan die ATH. Ik vergelijk het een beetje met een advertentie waar korting op de advies prijs gegeven wordt. (is dat een goede vergelijking? Komt neer op dat het misleidend is).
Ik generaliseer een beetje .. gaat misschien niet op voor de personen in dit topic
Ik ben geen uitzondering hoor. Maar ben bang als ik weer geld stort dat ik niet meer weg kom met alleen een evil eye van mijn vrouw.
[ Voor 7% gewijzigd door Tranzy op 21-05-2021 22:44 ]
Ik heb ook een leuke computer..
Klopt, maar dan heb ik mijn verantwoordelijkheid genomenGelukszoekr schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:28:
[...]
Dat doe je netjes. Al weet je net zo goed dat het in de meeste gevallen het ene oor in...
Ik ben zojuist toch ingestapt met een kleine hoeveelheid en heb nog lagere buy orders staan. Op de 1D hoop ik dat de koers weer boven de MA99 komt:Ik kijk ook naar CAKE. Maar wat me hier opvalt is dat deze al momentem kwijt was en een neergaande trend had ingezet voordat Bitcoin besloot te bewegen. Maar jij ziet hier zeker een tijdelijke opleving. Even ritje $14 naar $18 meepikken ofzo...
:fill(white):strip_exif()/f/image/RBe0ltmeSxj3hJBxS54hs3fg.png?f=user_large)
En op de 1W kan de bodem dichtbij zijn:
:fill(white):strip_exif()/f/image/ektGeS0Srr1674j2kOJRpZ55.png?f=user_large)
In een bearish situatie schiet CAKE door tot onder de 11 USD. In een bullish situatie verwacht ik een bounce rond de 12 USD. Ik ga dus ook niet meer uitleggen waar ik mijn buy orders plaats, ik hoop dat iedereen dat nu wel weet. MAAAAAR, als dit de bullrun was, dan kan CAKE maar zo terug gaan naar <1 USD, dus wees voorzichtig. Daarom is eeuwig staken ook niet handig, staken doe je vanaf het inkopen tijdens de bearmarket tot ergens in de bullmarket, niet van de omslag van bullmarket naar bearmarket. En ik blijf herhalen ivm selectief lezen en quoten: Ik zeg niet dat dat nu plaatsvindt, de bullmarket kan prima morgen doorstarten, we gaan het wel zien.
ETH vergelijken met BNB? Die 2 tokens staan loodrecht op elkaar en beide hebben waarschijnlijk een prima toekomst.Gelukszoekr schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:39:
[...]
Ja, gekkenhuis. Maar ik denk voornamelijk door BSC. Die draait volgens mij nog steeds meer volume als ETH (correct me if i'm wrong)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Nee.bukkum schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:24:
[...]
Als je in fiat blijft dus helemaal geen buy orders plaatst,is heb je dan een reden om niet zo'n "gok" te wagen? Zo van niet geschoten is altijd mis?
Ok, dan ga ik nu all in.Ricardovv schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:52:
Ik denk dat de crypto zooi, vanacht/dit weekend helemaal in elkaar zal sodemieteren.
Altijd omgekeerd denken
Dit geldt natuurlijk voor elke (shit)coin. En er zijn betere kandidaten.aex351 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:00:
[...]
Dat gebeurd alleen bij blijvende/toenemende populariteit en gebruik ervan. Er zit een complete community achter van gewone mensen. Deel ervan hoopt natuurlijk extreem rijk ervan te worden. Maar feit blijft, zodra genoeg mensen Dogecoin bezit kan het ingezet worden om daadwerkelijk betalingen ervan te doen. Dan krijgt zo'n munt daadwerkelijk 'nut' om te bezitten.
Om eerlijk te zijn begrijp ik het nut van je bijdragen hier niet echt. Zieltjes winnen voor je shitcoin? Frustratie omdat je coin niet doet wat ie zou moeten doen? Cognitieve dissonantie?
Geloof me, als ze 0 zijn, ben jij je geld kwijtstranger1851 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:55:
Ach al zou alles naar 0 gaan nu, als je BTC en ETH hebt die komen toch altijd weer terug dus je geld ben je pas kwijt als je panicsell doet. HODL!
Lekker laten staan, niet verkopen, je verlies nemen... en wie weet wat er over 2 jaar gebeurt..Ricardovv schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:52:
Ik denk dat de crypto zooi, vanacht/dit weekend helemaal in elkaar zal sodemieteren.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
De BSC is zo goed als een kopie van ETH-chain. En de tokens worden allebei gebruikt om de transactie kosten te betalen.Mooody schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:47:
[...]
ETH vergelijken met BNB? Die 2 tokens staan loodrecht op elkaar en beide hebben waarschijnlijk een prima toekomst.
Ik weet dat jij dit waarschijnlijk vloeken in de kerk vind. Maar er zijn duidelijke overeenkomsten imo
Ik kijk het nog even aan, wellicht komende weken nog wat bijstorten. Nu eerst HODL en aankijken hoe de komende weken gaan....
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Dan zou ik wachten tot het daadwerkelijk in elkaar is gedonderd.freshprince schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:55:
[...]
Ok, dan ga ik nu all in.
Altijd omgekeerd denken
De eerste smile op mijn gezicht vandaag. Doge die dit lijstje aanvoert
Nee, want er is inderdaad 100% garantie dat de oude koers gegarandeerd weer wordt gehaald.[/sarcasm]Chaes schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:44:
Als je niet verkoopt maak je ook geen verlies. Simpel.
Veel alts hebben zo'n 40% in 2 dagen ingeleverd. Vanaf wanneer zou jij het omschrijven als "daadwerkelijk in elkaar donderen" ?Ricardovv schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:57:
[...]
Dan zou ik wachten tot het daadwerkelijk in elkaar is gedonderd.
Als de geschiedenis zich ineens, na al die cycles, niet meer herhaalt dan niet neeTaro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 22:59:
[...]
Nee, want er is inderdaad 100% garantie dat de oude koers gegarandeerd weer wordt gehaald.[/sarcasm]
[ Voor 113% gewijzigd door A87 op 21-05-2021 23:27 ]
Lang niet alles heeft zijn top uit 2017 opnieuw gehaaldChaes schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:01:
[...]
Als de geschiedenis zich ineens, na al die cycles, niet meer herhaalt dan niet nee
Daarom koop je geen shitcoins…Gelukszoekr schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:02:
[...]
Lang niet alles heeft zijn top uit 2017 opnieuw gehaald
Als je daar >4 jaar op wil wachten en het risico wil nemen, dan is dat uiteraard prima. Ik persoonlijk hanteer een andere strategie, ik zou dat echt niet kunnenChaes schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:01:
[...]
Als de geschiedenis zich ineens, na al die cycles, niet meer herhaalt dan niet nee
Heb wel de focus op: ETH, SOL, CAKE, ADA, BNB en BTC. Iets met buy when there's blood in de streets.
Vergeet Casper niet ;-)Taro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:03:
[...]
Als je daar >4 jaar op wil wachten en het risico wil nemen, dan is dat uiteraard prima. Ik persoonlijk hanteer een andere strategie, ik zou dat echt niet kunnen
Heb wel de focus op: ETH, SOL, CAKE, ADA, BNB en BTC. Iets met buy when there's blood in de streets.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Het zal wel toeval zijn dat ze allemaal tegelijk gaan
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Ik vind per definitie alles behalve BTC een shitcoin. Maar los daarvan heb ik altijd wel een positief beeld gehad bij NANO en ICX. Echter hebben deze bijvoorbeeld nog niet een nieuwe ath
Alle proemn in n drek
kijk je daar ook altijd mee naar charts?magic45 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:05:
Het sentiment hier is echt heerlijk, alsof ik kerst met de in-laws aan het vieren ben.
"Kersemus".magic45 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:05:
Het sentiment hier is echt heerlijk, alsof ik kerst met de in-laws aan het vieren ben.
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
De linkerkant van de kamer wel, de andere kant is natuurlijk furieus.
2017 was een goed jaar voor mij. 2018 daarin tegen...akaQ schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:07:
Denk dat velen hier zichzelf gelukkig mogen prijzen 2017 niet meegemaakt te hebben, nu heb je nog tijd om weloverwogen beslissingen te nemen. De signalen zijn er, daling gaat nog wel even doorzetten. In 2017 waren we met een dag praktisch leeg.
Tomorrow is not today!
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
[ Voor 45% gewijzigd door JDx op 21-05-2021 23:09 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
32000?
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 21-05-2021 23:10 ]
Als ze niet al stiekum het merendeel verkocht hebben...
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Eens, maar dat is niet de reden dat ik quote.Taro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:56:
[...]
Je hebt altijd bears en bulls, uiteindelijk zal er altijd iemand gelijk en iemand anders ongelijk krijgen. Ik hecht persoonlijk weinig waarde aan niet onderbouwde koersdoelen, uitspraken, shillen, stoer gedoe, "weak hands", "paniek", stemmingsmakerij, etc.
Ik kijk naar de charts en feiten en 1 ding weet ik wel: Het cashen richting de rekening van het overgrote gedeelte van de pf op 58k was een prima keuze, al moest ik toen al uitleggen en motiveren waarom ik niet tot de >100k bleef zitten en al voor 75% was uitgestapt. Het is zo verraderlijk en moeilijk om in deze markt tegen de naïeve moonboys en permabulls in te gaan, helemaal als nieuwkomer en dat is best wel gevaarlijk.
Winst nemen blijft het belangrijkste, al kan de koers altijd nog hoger gaan. En ik sluit niet uit dat we nu weer op een bodem zitten en de bullrun vanaf hier weer doorgaat. Maar ondanks het cashen heb ik nu meer BTC in de pf dan een maand geleden, dus ik vind het allemaal prima. En instappen kan altijd weer.
Eergisteren nog 20% van het restant eruit gehaald en al enige tijd in fiat en ik blijf vooral voorzichtig de komende periode. Liever wat extra winst missen, dan winst/fiat kwijtraken.
Na deze gigantische mania en epic dump (waarin ik ook 40% heb teruggegeven vanaf m'n top) ben ik deze run in zowel $ als #BTC gegroeid, maar ik merk wel dat ik te veel op de prijs gefocusd was de afgelopen 4 maanden..
Ik weet dat ik wel wat fouten heb gemaakt, wat dingen keihard genaild heb, wat geluk heb gehad en pech hebt gehad bij het missen van bepaalde wickjes maar nu alles relatief weer saai is (of misschien is dat mijn perceptie gezien ik nu wat $ locked in heb voor n paar dagen/weken) merk ik wel dat ik gigantisch gegroeid ben in mn trading.
Geen idee of ik met mn huidige kennis uberhaupt win, maar ik merk wel dat t een leuke hobby is voor me. Tevens is t iets wat goed schaalt..al outtrade ik de markt met 0.5% per maand rendeert de tijd al snel.
@Taro is een vrij grote held door t posten van zn entries/exits ruwweg met een gedachtengang. Thanks a lot for that. Geweldige content.
Anyways, ik ben nogsteeds prima gemotiveerd om dingen te leren over traden. Eigenlijk een stuk meer nu dan tijdens bullmarket als alles uponly is. T is verdomde lastig om zelfkritisch te zijn in uponly.
Prijsactie kan ik zelf ook wel zien op coinmarketcap, vrij weinig toegevoegde waarde om die te posten
Ik heb nog geen harde acties staan maar mogelijk volgende nukes zijn voor me een instant buy (op bitcoin, je ziet nu een enorme derisk in al het andere. Als er iets vanaf hier moont is t bitcoin eerst en de rest mag kijken of t ooit nog volgt). Net als iedereen hoop ik dat t omhoog gaat, bear markets zijn kut/saai.
Ik mag vast geen linkjes naar alternatieve chatplatformen delen dus dat ga ik ook niet doen, maar wat meer perspectief ipv alles "lone-wolfen" is wel handig. Mn PMs staan open.
[ Voor 11% gewijzigd door rogier2012 op 21-05-2021 23:21 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/6bFqzFWiaimCYAjvOfSdeAaJ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fAieOmhBrBukSZ0iae1kma4z.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RAp6wcjJuQZ2ZkZu3GOCCXP6.jpg?f=fotoalbum_large)