Alle proemn in n drek
Naar de moon! 69k of zoals Insider zegt 70k!YES schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:59:
Op de 15m chart vormt zich weer een mooie driehoek volgens mijn tekenkunsten
Gaat dus vandaag wel weer een uitbraakje komen denk ik. Naar boven of beneden, dat moet je mij niet vragen want ik heb geen idee.
[Afbeelding]
Zero.
Iedereen verwacht naar beneden dus uitbraak naar boven met talloze liquidaties. 70k 69k soon.YES schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:59:
Gaat dus vandaag wel weer een uitbraakje komen denk ik. Naar boven of beneden, dat moet je mij niet vragen want ik heb geen idee.
[Afbeelding]
5g... corona... chiptekort.. crypto bullrun.. interessant.. heel interessant.Bierkameel schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:00:
[...]
Het grootste probleem is het chiptekort, maar dat komt weer door die corona vaccins, anders krijgen we niet iedereen op 5G.
Zero.
Als ie maar niet teveel slaapt!
Hij gaat er serieus nu ook aan de bovenkant doorheenknakworst schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:00:
[...]
Iedereen verwacht naar beneden dus uitbraak naar boven met talloze liquidaties. 70k 69k soon.
Ik zou er 1 euro voor geven.HaruHaru schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:56:
[...]
Ja idd haha heb je een ETH twv 0, dus doet ook niks meer
Gaat allemaal om vertrouwen.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Phineas is that you?YES schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:59:
[Afbeelding]
Zelfde hier. Anders blijf je maar kopen. Misschien duurt de run omhoog, nu wel 6 jaar, niemand weet het. Als munten nog echt veel goedkoper worden, dan ga ik er nog naar kijken zoals ADA op 1 dollar.Sluw schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:40:
[...]
Sja, het jeukt hier ook maar heb al eerder bijgekocht, veel te hoog achteraf haha. Ik laat het nu even voor wat het is.
Ben bij Binance begonnen via de App en dan alles in de lite omgeving, werkt natuurlijk super makkelijk.
Wil mij nu meer inlezen omtrent stop/loss, stats, enz. Weet iemand een goede bron? Filmpje?
Omhoog zo te merken. Begin van de nacht toch in positie gegaan en vanmorgen ook nog een keer. Ik ben nu echter tevreden met een lager % winst dan normaal. Toch een soort van angst, of verstandig?YES schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:59:
[Afbeelding]
Dat ik in wat andere munten ben geFOMO'd (KSM, MATIC, LINK) en daar dan dik de hoofdprijs voor heb afgetikt, da's gewoon dommigheid, achteraf gezien. Ik twijfel nu even of ik daar mijn verlies moet slikken of dat ik het nog even aankijk of die nog wat opkrabbelen. Met al die tegenstrijdige verhalen ("we krijgen nog een oplevinkje" VS "20K soon") kan ik er geen peil op trekken.
BTC en ETH zie ik op termijn wel weer terugkomen, maar van al die alts? Geen idee. Hoe zien de meer ervaren mensen dat?
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Hahah ik vond deze ook wel grappig.benchMarc schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:09:
De wens van iedereen die "moon" riep is nu in vervulling gegaan. Crypto's zijn flink nu aan het moonen:
[Afbeelding]
Beide. Angst, maar ook gewoon verstandig.MRDutchfreakNL schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:08:
[...]
Omhoog zo te merken. Begin van de nacht toch in positie gegaan en vanmorgen ook nog een keer. Ik ben nu echter tevreden met een lager % winst dan normaal. Toch een soort van angst, of verstandig?
HODLdnzm schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:10:
Man, wat een week, per ongeluk in de crypto rollen, en dan in wat BTC (prima), ETH (ook prima) en ADA (komt wel weer goed, denk ik?) steken - dat staat nu allemaal lager dan toen ik erin stapte, maar dat is te verwachten als je anderhalve dag na de ATH van alles en zijn moeder instapt. Dat "voelt" wat zuur, maar daar was weinig aan te doen.
Dat ik in wat andere munten ben geFOMO'd (KSM, MATIC, LINK) en daar dan dik de hoofdprijs voor heb afgetikt, da's gewoon dommigheid, achteraf gezien. Ik twijfel nu even of ik daar mijn verlies moet slikken of dat ik het nog even aankijk of die nog wat opkrabbelen. Met al die tegenstrijdige verhalen ("we krijgen nog een oplevinkje" VS "20K soon") kan ik er geen peil op trekken.
BTC en ETH zie ik op termijn wel weer terugkomen, maar van al die alts? Geen idee. Hoe zien de meer ervaren mensen dat?
Meer ervaren ben ik zeker niet, maar ik heb best wel wat LINK dat in mijn pf blijft.dnzm schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:10:
Man, wat een week, per ongeluk in de crypto rollen, en dan in wat BTC (prima), ETH (ook prima) en ADA (komt wel weer goed, denk ik?) steken - dat staat nu allemaal lager dan toen ik erin stapte, maar dat is te verwachten als je anderhalve dag na de ATH van alles en zijn moeder instapt. Dat "voelt" wat zuur, maar daar was weinig aan te doen.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
De Binance academy is een goed beginWackmack schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:07:
[...]
Zelfde hier. Anders blijf je maar kopen. Misschien duurt de run omhoog, nu wel 6 jaar, niemand weet het. Als munten nog echt veel goedkoper worden, dan ga ik er nog naar kijken zoals ADA op 1 dollar.
Ben bij Binance begonnen via de App en dan alles in de lite omgeving, werkt natuurlijk super makkelijk.
Wil mij nu meer inlezen omtrent stop/loss, stats, enz. Weet iemand een goede bron? Filmpje?
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
4Chan, dat is toch dat forum waar mensen totaal niet komen om te trollen?Darrell schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:49:
[Afbeelding]
Daar is die weer
Geloof er weinig van.
Ach, het hoeft niet eens waar te zijn. Als maar genoeg mensen het geloven gebeurt het toch.
[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 22-05-2021 10:23 ]
Maktub
Balls of steel, precies wat de markt nu nodig heeftIntelcore schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:18:
Heb voorzichtig weer wat ETH, Link en Ada gekocht
Want? Ben wel benieuwd naar je onderbouwing.RazorMaron schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:12:
[...]
Meer ervaren ben ik zeker niet, maar ik heb best wel wat LINK dat in mijn pf blijft.
😂
We dienen dit allen te zien als een ultimate sale, Cyber Monday as it were.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Grote kans dat de grootste wallets exchanges zijn en men dus spul uit de hodl haalt om daar te verkopen. Dan is juist een toenemend aantal een negatief iets voor de koers.elektriekert schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:42:
Ik zie dat de top wallets wel XRP bijkopen, dat geeft me toch wel een veilig gevoel![]()
[Afbeelding]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
“Do you think he plans it all out, or just makes it up as he goes along?”dnzm schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:20:
[...]
Want? Ben wel benieuwd naar je onderbouwing.
[...]
😂
Ik hou me bezig met bovenstaande filosofie op dit moment. Ik ga vandaag pas echt kijken waar ik in heb geïnvesteerd. Straks meer!
Hier lijkt alsof ik niet mag instappen..Intelcore schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:18:
Heb voorzichtig weer wat ETH, Link en Ada gekocht
Gisteren de ETH op 2099 gezet, raakt hij de 2101..
Vanmorgen op de ETH op 2175 gezet, raakt hij de 2185
ADA op 1,375 gezet, raakt hij de 1.379
DAN NIET!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ah, de YOLO-strategie, wie kent hem niet. 😉RazorMaron schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:22:
[...]
“Do you think he plans it all out, or just makes it up as he goes along?”
Ik hou me bezig met bovenstaande filosofie op dit moment. Ik ga vandaag pas echt kijken waar ik in heb geïnvesteerd. Straks meer!
Met BTC en ETH zit je altijd safe. Al gaan ze naar 1 euro nu, verdien je altijd weer op op lange termijn.dnzm schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:10:
Ik geloof ook wel dat de meeste top 10 alts altijd wel weer terug zullen komen, maar of die altijd weer hun ATH halen na een bearmarket weet ik niet. Zelfs shitcoins komen na 3 jaar weer terug maar er zijn er ook waar je 90 procent op verliest en die zie je nooit meer terugkomen.
[ Voor 17% gewijzigd door CyberMania op 22-05-2021 10:27 ]
Tijd dat ik weer stop met werken volgens mij..
Zero.
Wat betreft de teloorgang van crypto: ik denk dat crypto een veel te waardevolle en lucratieve business is voor de vele whales om het te laten vallen. Een tweetje hier, een aankoop daar en de prijzen schieten weer de lucht in. Te makkelijk geld verdienen voor de partijen die zoveel invloed hebben. Die kans gaan ze echt niet zomaar laten dood bloeden.
En al die whales zorgen er wel voor dat alles op niveau blijft, waarna op een gegeven moment de fomo van ons stervelingen weer aanwakkert en de prijzen doen stijgen. En zie daar, 69k, moon, lambo's etc.
Ik denk dus dat we een tijdje opzij gaan en daarna weer rustig de weg naar boven gaan vinden. Maar wie ben ik
Over 10 jaar lach je om dezs prijzen en baal je dat je niet wat ruimer inzette..BTFD schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:23:
[...]
Hier lijkt alsof ik niet mag instappen..![]()
DAN NIET!
Daarom kun je beter gespreid instappen ipv alles op een bepaald niveau willen inkopen.BTFD schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:23:
[...]
Hier lijkt alsof ik niet mag instappen..![]()
DAN NIET!
Hallon,dnzm schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:10:
In tijden dat BTC het slecht doet (zich begeeft onder de 20w moving average), is het relatief risicovol om altcoins te accumuleren. Dit zie je ook terug in de zogenaamde Bitcoin Dominance (Google), die normaliter stijgt wanneer BTC in een evidente downtrend zit. Of je je posities met verlies wil verkleinen of dat je ze wilt aanhouden, kunnen wij geen uitspraak over doen, maar je kan je wel richten op BTC en op basis van de door jou verwachte te nemen richting van BTC, verschillende strategieën bedenken. Hopelijk heb je er wat aan.
Gr gr,
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
When WW?Pelox schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:26:
Leuk weetje.. verloor mijn baan op 15 sep 2020, dit was ongeveer de start van de bullrun.. De eerste werkdag van mijn nieuwe baan was op 10 mei.. einde bullrun?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Het lek is boven. Crowdfund starten dat pelox met pensioen kan?Pelox schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:26:
Leuk weetje.. verloor mijn baan op 15 sep 2020, dit was ongeveer de start van de bullrun.. De eerste werkdag van mijn nieuwe baan was op 10 mei.. einde bullrun?
Stuur me al je shitcoins op! Dan stuur ik jullie naar de maan!Darrell schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:33:
[...]
Het lek is boven. Crowdfund starten dat pelox met pensioen kan?
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 22-05-2021 10:35 ]
Zero.
Ja, het de deur uitdoen van de alts zou ook vooral zijn om BTC aan te vullen als die laag staat. Die zie ik wel weer klimmen op termijn.Jedi_Pimp schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:29:
[...]
Hallon,
In tijden dat BTC het slecht doet (zich begeeft onder de 20w moving average), is het relatief risicovol om altcoins te accumuleren. Dit zie je ook terug in de zogenaamde Bitcoin Dominance (Google), die normaliter stijgt wanneer BTC in een evidente downtrend zit. Of je je posities met verlies wil verkleinen of dat je ze wilt aanhouden, kunnen wij geen uitspraak over doen, maar je kan je wel richten op BTC en op basis van de door jou verwachte te nemen richting van BTC, verschillende strategieën bedenken. Hopelijk heb je er wat aan.
Gr gr,
Er zullen genoeg miljonairs zijn die nog niet uitgecashed hebben, vooral nu niet omdat iedereen maar gaat panic-sellen. Wanneer het weer rustiger wordt gaan we weer terug naar 50-55k......MOON SOON!
nothing stops this train
Inderdaad mijn vrouw heeft sinds het vaccin last van opvliegers, zou haar chip overklokt zijn en daardoor oververhit raken??Bierkameel schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:00:
[...]
Het grootste probleem is het chiptekort, maar dat komt weer door die corona vaccins, anders krijgen we niet iedereen op 5G.
Herken de locatie van lange donderdagavonden en te lange vrijdagochtendenbenchMarc schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:09:
De wens van iedereen die "moon" riep is nu in vervulling gegaan. Crypto's zijn flink nu aan het moonen:
[Afbeelding]
Zat eraan te komen, durfde er alleen niet op te gokken.
Maar niet veel verder dan 37.2 had ik gepost.
[ Voor 10% gewijzigd door JDx op 22-05-2021 10:46 ]
Momenteel alles in stable coins. Ik wacht wel ff. Hoef niet de absolute dip of piek te kopen. Ik lift wel mee op de trend. Het vertrouwen dat btc nog zou stijgen na relatief lange tijd zijwaarts werd steeds lager. Ook hier werd steeds meer gewaarschuwd voor de bear...
En dat is het "mooie" van de markt. Wordt beïnvloed door sentiment en vertrouwen. Dus ik volg het sentiment en vertrouwen wel. En momenteel is dat er duidelijk niet.
naast wat mensen die altijd HODL roepen. Leuk bij 10% verlies. Niet bij 50%. Dan had je IMHO al uit moeten zijn... Misschien verkoop je dan net de dip en heb je 2x 10% verlies. Dat kun je 2x achter elkaar doen en dan heb je nog minder verlies dan wanneer die echt crasht.
Geen TA hier. Daarvoor doe ik dit véél te kort. Maar op basis van sentiment en gevoel tot nu toe de winsten prima gepakt en de verliezen beperkt gehouden. HODL is leuk als iedereen vertrouwen heeft. Niet zo top als het gros van de markt pessimistisch is.
Ik zal nooit de top verkopen, en de dip kopen. Maar zolang het lekker volatile is zal het altijd rendabel zijn om net na de top te verkopen en te kopen. Zal er ook genoeg naast zitten. Maar tot noch toe werkt het voor me
Maar zoals altijd, DYOR enzo ;-)
[ Voor 11% gewijzigd door Waah op 22-05-2021 10:48 ]
Das wel een heel summiere stijging. Waarom niet een tikje verder?JDx schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:45:
[...]
Zat eraan te komen, durfde er alleen niet op te gokken.
Maar niet veel verder dan 37.2 had ik gepost.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
el frikandel schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:41:
[...]
Inderdaad mijn vrouw heeft sinds het vaccin last van opvliegers, zou haar chip overklokt zijn en daardoor oververhit raken??
Alle proemn in n drek
Sorry, ik dacht dat je het over professionele miners had.JDx schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:49:
[...]
Ik minede met mijn GTX980 nog iets van 1,80 USD per dag, deed ik om te proberen, ging af en toe aan bij mooi weer, bij goed bevallen, serieuzer opzetten.
Nu haal ik lang geen USD per dag. En de prijs is niet gehalveerd de afgelopen paar weken. Het zou logischer zijn als ik nu rond de 1,20 per dag zou zitten?
Voor de grote jongens is t in 2021alleen maar lucratiever geworden
https://www.buybitcoinworldwide.com/mining/profitability/
https://www.statista.com/...oin-mining-profitability/
Ik lul ook zomaar wat
Ja dit zijn dus al verouderde cijfers, de grootste crash was 9 dagen na die bovenste link.shovelhead1340 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:55:
[...]
Sorry, ik dacht dat je het over professionele miners had.
Voor de grote jongens is t in 2021alleen maar lucratiever geworden
https://www.buybitcoinworldwide.com/mining/profitability/
https://www.statista.com/...oin-mining-profitability/
Je zegt zelf 2021, het is bijna 6-2021... voor mij ging het 2 weken geleden ook nog lekker, maakt niet uit of je nou 1 dollar of 0,0001 BTC per dag kan minen, het is bijna gehalveerd.
[ Voor 15% gewijzigd door JDx op 22-05-2021 10:59 ]
nothing stops this train
Wat is dit voor meuk? Alleen die hoofdletters al... en uitroeptekens en spaties... alles!
[ Voor 39% gewijzigd door JDx op 22-05-2021 11:02 ]
NL content, sowieso
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Beste el frikandel,el frikandel schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:41:
[...]
Inderdaad mijn vrouw heeft sinds het vaccin last van opvliegers, zou haar chip overklokt zijn en daardoor oververhit raken??
Dit is een veel voorkomend probleem waar menig vrouw last van heeft. De interne chips dicht bij de baarmoeder raken overhit en dienen gekoeld te worden middels een verkoelende substantie.
Ik stel dan ook voor om dagelijks rustgevende sex te hebben. Denk erom dat dit zacht en teder dient te gebeuren anders raakt het systeem overbelast.
M.v.g.
Dokter Bernard
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
MrFX schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 11:01:
[...]
Beste el frikandel,
Dit is een veel voorkomend probleem waar menig vrouw last van heeft. De interne chips dicht bij de baarmoeder raken overhit en dienen gekoeld te worden middels een verkoelende substantie.
Ik stel dan ook voor om dagelijks rustgevende sex te hebben. Denk erom dat dit zacht en teder dient te gebeuren anders raakt het systeem overbelast.
M.v.g.
Dokter Bernard
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 22-05-2021 11:03 ]
nothing stops this train
Ik weet niet hoe vaak jij geslikt hebt, maar die substantie is gewoon 37 graden (heb ik gehoord).MrFX schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 11:01:
[...]
Beste el frikandel,
M.v.g.
Dokter Bernard
Nou dankzei hun adviezen en info heb ik mooi wel zeer dikke gains met daytraden.
Ben sinds feb begonnen maar mijn totale inleg met 2.3x verdubbeld
daytraden om aantal BTC te vergroten
nothing stops this train
Van horen zeggen of niet ik oordeel daar niet over. Maar volgens mijn hangt het niet voor niets buiten het lichaam om een lagere temperatuur aan te nemen,JDx schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 11:03:
[...]
Ik weet niet hoe vaak jij geslikt hebt, maar die substantie is gewoon 37 graden (heb ik gehoord).
Doopiecash is legit.JDx schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 11:00:
[...]
Wat is dit voor meuk? Alleen die hoofdletters al... en uitroeptekens en spaties... alles!
Luister vooral naar Chris. De rechter. Die leeft al 15 jaar van de handel in van alles en nog wat. Er zit zeker wel kennis aan boord
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Max 37.138 aangetikt zie ik, ik heb geen idee hoor, gewoon soort golving die je ziet, je kan analyseren wat je wil, maar zo'n grafiek is het gemiddelde van heel veel mensen die gemiddeld hetzelfde denken.Marcjah schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:49:
[...]
Das wel een heel summiere stijging. Waarom niet een tikje verder?
Zonder concrete aanleidingen zoals een tweet of serieus nieuws volgt het een soort natuurlijke golf.
Maar zo zie ik het.
Je ziet bijvoorbeeld ook ruw terug dat continenten wakker worden of gaan slapen. Natuur.
[ Voor 8% gewijzigd door JDx op 22-05-2021 11:12 ]
Het mist nog een foto van een persoon die met een overdreven gemaakte blik van gespeelde geschiktheid naar iets buiten beeld kijkt.JDx schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 11:00:
[...]
Natuurlijk is de profitability afgelopen week gedaald als de Bitcoin prijs even halveerd.JDx schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:58:
[...]
Ja dit zijn dus al verouderde cijfers, de grootste crash was 9 dagen na die bovenste link.
Je zegt zelf 2021, het is bijna 6-2021... voor mij ging het 2 weken geleden ook nog lekker, maakt niet uit of je nou 1 dollar of 0,0001 BTC per dag kan minen, het is bijna gehalveerd.
Maar die is in n jaar ook zowat vertienvoudigd.
En op $6k hoefden er geen mining farms uit te schakelen voor zover ik weet.
Zelfs na de crash in mei 2020 én halving in mei werd er gemined (al vraag ik me af of het toen nog rendabel was).
Met dit prijspijl lijkt t me goed te doen.
Ik lul ook zomaar wat
Ging niet om of het rendabel is of niet, dat de prijs per geminede BTC daalt is uiteraard logisch.shovelhead1340 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 11:12:
[...]
Natuurlijk is de profitability afgelopen week gedaald als de Bitcoin prijs even halveerd.
Maar die is in n jaar ook zowat vertienvoudigd.
En op $6k hoefden er geen mining farms uit te schakelen voor zover ik weet.
Zelfs na de crash in mei 2020 én halving in mei werd er gemined (al vraag ik me af of het toen nog rendabel was).
Met dit prijspijl lijkt t me goed te doen.
Maar dat de profitability in BTC/dag ook daalt viel me op. Je computer kan nog steeds evenveel berekenen, maar door mindere vraag, blijkt dat ook te zakken.
Met dit prijspeil is het niet bijster rendabel meer, nog wel met een speciale miner en gratis stroom denk ik.
[ Voor 6% gewijzigd door JDx op 22-05-2021 11:15 ]
Zero.
Defineer shitcoin? Volgens sommige hier kan je beter alleen in BTC/Eth investeren. Zelf alleen xlm/dot/vet/ada gehaald. Dat valt sommige in het midden, net wel/geen shitcoin.anti elppa schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:51:
Gewoon lekker Hodlen. Anders ga je spijt krijgen over een aantal maanden. Wel zou ik nu echte shitcoins dumpen. We gaan echt nog wel ff een aantal maanden door ruig terrein. BTC dominance zal zeker stijgen en shitcoins gaan dan totaal naar de klote. De grotere alts zou je kunnen houden. Doe ik ook, maar das puur omdat ik ze al zwaar cheap gekocht heb 6 tot 12 maanden terug
Hahaha flauw 😂. Volgens mij is het doel van iedereen rendement. We gaan het zien, waar een jaar later meer oplevert
In BTC/Eth of de bekende coins zoals ADA/Dot, enz.
Als Bitcoin er een slinger aan geeft dan gaat de rest 2x zo hard onderuit.Wackmack schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 11:18:
[...]
Defineer shitcoin? Volgens sommige hier kan je beter alleen in BTC/Eth investeren. Zelf alleen xlm/dot/vet/ada gehaald. Dat valt sommige in het midden volgens de helft.
BTC heeft over de afgelopen week een kwart ingeleverd, VET ruim 40%, DOT, BNB leveren 50% in. En dan heeft Bitcoin nog maar 4% dominantie teruggepakt...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Volgens mij bedoelen mensen hier met shitcoins, coins waar tokkies geld in steken vanwege het leuke logoWackmack schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 11:24:
[...]
Hahaha flauw 😂. Volgens mij is het doel van iedereen rendement. We gaan het zien, waar een jaar later meer oplevert
In BTC/Eth of de bekende coins zoals ADA/Dot, enz.
*no disrespect
Bitcoin is toch de grootste shitcoin? Wat is het praktisch nut van Bitcoin behalve dat je ermee kan betalen? De ene dag is ie 50K waard en de volgende dag nog maar 30K.Wackmack schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 11:18:
[...]
Defineer shitcoin? Volgens sommige hier kan je beter alleen in BTC/Eth investeren.
Alle proemn in n drek
Eeeehn we zitten hier niet op nu.nl he?!Bierkameel schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 11:27:
[...]
Bitcoin is toch de grootste shitcoin? Wat is het praktisch nut van Bitcoin behalve dat je ermee kan betalen? De ene dag is ie 50K waard en de volgende dag nog maar 30K.
Mensen cashen uit in fiat, niet btc dus het gaat niet 1 op 1 op.Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 11:25:
[...]
Als Bitcoin er een slinger aan geeft dan gaat de rest 2x zo hard onderuit.
BTC heeft over de afgelopen week een kwart ingeleverd, VET ruim 40%, DOT, BNB leveren 50% in. En dan heeft Bitcoin nog maar 4% dominantie teruggepakt...
Zero.
Deels instappen??
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Het kan prima weer omhoog gaan nu, alleen vrees ik dat het daarna weer een verdieping lager naar beneden kukelt.
Vraag het aan Carl the Moon, die kan het je exactly zeggen.
Stap 1: Beginpost lezen.
Als ik de H4 chart erbij pak dan zou ik zeggen dat het na 43k weer enigsinds bullisch wordt.
[ Voor 15% gewijzigd door JDx op 22-05-2021 12:05 ]
Zero.
Dat is nog niks. Mijn vader hoort sinds zijn vaccinatie elke ochtend de windows opstart tune in zijn hoofd als hij wakker wordt.el frikandel schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:41:
[...]
Just saying.
Maar een paar dingen die mij opvallen en weerhouden van instappen:
1. Er lijken geen echte economische fundamentele ontwikkelingen de prijs van CC te bepalen. De prijs lijkt een combinatie van vraag en aanbod van speculanten en volatiliteit komt voornamelijk door bekende influencers of maatregelen door overheden (positief en negatief)
2. Er lijkt mij geen plaats voor meer dan een handvol crypto currencies in de toekomst om als echt betaal/ruilmiddel te gaan functioneren. Maar deze cc's zullen dan stabieler moeten worden tegen grote koersfluctuaties. Waarom zou een persoon of bedrijf (grote) hoeveelheden aanhouden als de koers morgen 30-50% kan klappen. Stel dat je pensioen erin zit.....
3. Overheden zullen altijd de rol van ongereguleerde cc's proberen tegen te houden. Wanneer een overheid een cc zal omarmen, zal het deze ook willen reguleren en controleren: daarmee is het grootste voordeel van cc's als echt betaalmiddel alweer verdwenen: anoniem transacties kunnen doen!
Kortom: anders dan een leuk speculatie middel lijken CCs in mijn ogen op dit moment geen toegevoegde waarde bieden op de lange termijn.
Maar daarom wel de volgende vragen:
1. Waarom worden er zoveel nieuwe CCs ontwikkelt? met welk doel anders dan hopen op waardestijging?
2. Zijn veel nieuwe CCs daadwerkelijk onderscheidend in de technologie of functionaliteit dat deze een bestaansrecht hebben?
Ik ben niet tegen CCs ook niet vies van speculeren of casino's, en begrijp dat de onderliggende techniek potentie heeft voor transacties (bv banken gebruiken dit voor Letter of Credits).
"Some people eat to live, others live to eat"
Er zijn complete landen die op bitcoin draaien. Nationaal economisch gezienFJ Cruiser schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 12:08:
Ik volg de algemene crypto trends al een paar jaar en de laatste maanden met meer interesse om vooral de werking van de markt te begrijpen. (FOMO :-))
Maar een paar dingen die mij opvallen en weerhouden van instappen:
onderliggende techniek potentie heeft voor transacties (bv banken gebruiken dit voor Letter of Credits).
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
Ik vind dit een fascinerende gedachte en speel daar zelf ook al een tijdje mee...Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:51:
Mijn Tweakers account is elk moment deleted (uiteraard op aanvraag want lol anti-UX patterns ala Facebook - godforbid dat iemand zijn account op een simpele manier kan removen).
Mijn long-term voorspelling waar niemand op zit te wachten (gezien iedereen mij toch al als gek heeft verklaard); in de komende bear market wil je (wellicht) privacy coins kopen; er gaat een paradigm shift komen waarin mensen realiseren waarom/waarvoor BTC ooit bedacht is, waarom het totaal ongeschikt is, en wat de voordelen zijn bij projecten die een community led governance hebben ipv. bedrijven als Blockstream™© en andere coins met hun foundations™© die enkel voor belangenverstrengelingen zorgen. Dingen als "WhaleAlert" zijn niet gezond in een betalingssysteem. Het is een risico als je hashrate gecentraliseerd is in China met zalen vol ASICs. "Richlists" zijn niet oke (tenzij je een Quote 500 voyeur bent I suppose). Je exchange gaat aan de hand van de historie van een BTC transactie bepalen van wie jij wel of geen funds mag ontvangen. Je exchange gaat ook weten dat jij een dildo hebt gekocht omdat ze de betalingstromen kunnen volgen.
Compliance/KYC NgU surveillance coin boys worden momenteel de markt uitgejaagd. Gelukkig zal er altijd een underground zijn van cypherpunks en anarcho capitalists. De welbekende "OG cryptos" waar ik het over had. Ik zie privacy als de next frontier in de space. Een echte digitale vervanging van fysiek cash geld. En dat zal geen BTC zijn.
Bitcoin is wat dat betreft ver afgegleden van zijn originele opzet. Valt zeker wat over te zeggen... De gigantische commerciële exposure.Verwijderd schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:16:
XMR pak ik volgende bear zeker een tasje van op. Niet zozeer vanwege de speculatie, maar vanwege de giga bult aan regulering en whitelisting die gaande is.
Ik denk dat er prima ruimte is voor een goede privacycoin in de toekomst.
Nu vind ik hem alleen wat te duur![]()
Eens kijken.
Konden we maar in de toekomst kijken.
Uiteindelijk speculeren we allemaal. De één over fiat prijzen, de ander over de toekomstige positie van overheden en welke rol een digitale vervanger van cash geld daarin kan spelen...
Er is meer dan alleen winst in fiat.
Jammer dat je gaat overigens, ik wens je oprecht het beste toe.
1. Omdat die net zo denken als ik, toen ik jong was dacht ik, waarom betalen voor een datingsite als je die zelf kan maken, waarom betalen voor hosting als je je eigen server kan aanschaffen, zo veel mogelijk mee willen pikken.FJ Cruiser schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 12:08:
Ik volg de algemene crypto trends al een paar jaar en de laatste maanden met meer interesse om vooral de werking van de markt te begrijpen. (FOMO :-))
Maar daarom wel de volgende vragen:
1. Waarom worden er zoveel nieuwe CCs ontwikkelt? met welk doel anders dan hopen op waardestijging?
2. Zijn veel nieuwe CCs daadwerkelijk onderscheidend in de technologie of functionaliteit dat deze een bestaansrecht hebben?
2. Niet om die reden, gewoon omdat mensen steeds toe zijn aan iets nieuws, als er al die tijd alleen maar BTC was gebeurde er imo niet veel. Nu hebben mensen het gevoel meer controle te hebben door te switchen van coins. Globaal volgt alles elkaar door vertrouwen (of niet) in CC's.
of 18-20k oid
[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 22-05-2021 12:22 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik snap je argumenten, jongeren willen iets nieuws... misschien word ik te oud om deze nieuwe technieken te (willen) omarmen. Of ben ik te veel gericht op waardebehoud :-)JDx schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 12:14:
[...]
1. Omdat die net zo denken als ik, toen ik jong was dacht ik, waarom betalen voor een datingsite als je die zelf kan maken, waarom betalen voor hosting als je je eigen server kan aanschaffen, zo veel mogelijk mee willen pikken.
2. Niet om die reden, gewoon omdat mensen steeds toe zijn aan iets nieuws, als er al die tijd alleen maar BTC was gebeurde er imo niet veel. Nu hebben mensen het gevoel meer controle te hebben door te switchen van coins. Globaal volgt alles elkaar door vertrouwen (of niet) in CC's.
Zijn er voorbeelden van CCs welke een compleet andere onderliggende techniek gebruiken dan BTC: dus bv andere techniek van minen en transacties bevestigen en ook minder energie verbruik enzo? wil mij daar wel eens in verdiepen
"Some people eat to live, others live to eat"
Ja hoezo. Binnenkort 1 btc voor 1 liter hoorde ik al. Wordt nog goedkoper tanken dusroflexx schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 11:33:
Iemand onlangs vanuit venlo in duitsland wezen tanken?
[ Voor 18% gewijzigd door feye1 op 22-05-2021 12:24 ]
Ben 39, maar inmiddels wel vaker gevoel dat ik achter de feiten aan loop.FJ Cruiser schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 12:22:
[...]
Ik snap je argumenten, jongeren willen iets nieuws... misschien word ik te oud om deze nieuwe technieken te (willen) omarmen. Of ben ik te veel gericht op waardebehoud :-)
Zijn er voorbeelden van CCs welke een compleet andere onderliggende techniek gebruiken dan BTC: dus bv andere techniek van minen en transacties bevestigen en ook minder energie verbruik enzo? wil mij daar wel eens in verdiepen
IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT!feye1 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 12:23:
[...]
Ja hoezo. Binnenkort 1 btc voor 1 liter hoorde ik al. Wordt nog goedkoper tanken dus
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/ZNKWcaU7sFcgTuf3QynqaJq6.jpg?f=fotoalbum_large)