Vind 't langzaam aan niet grappig meer. Bijna 15k verdampt terwijl ik voor de crash nog dacht aan uitcashen ivm oplevering woning volgende maand.
Naja zie wel waar 't schip strandt
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Geloof maar in de 12k theorie, vandaar is het mooi afspringen naar 90K.JDx schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:13:
Denk zo wel wat kopen, geloof niet helemaal in die 30k theorie, maar goed, moet ook een keer mis gaan toch.
XRP = trash
🧙♂️A87 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:15:
[...]
30-32 kan makkelijk
Ik wil het niet eens zien ik ga weg en bid dat ik winst heb als ik om 10 uur thuis ben
Wish me luck
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
[ Voor 5% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 21-05-2021 18:18 ]
Als je het nodig had gehad had je dat moeten doen, simple as that.Hertog_Martin schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:15:
Vind 't langzaam aan niet grappig meer. Bijna 15k verdampt terwijl ik voor de crash nog dacht aan uitcashen ivm oplevering woning volgende maand.
PrimafRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:18:
Met de hoeveelheid shit die we over ons heen hebben gehad de afgelopen weken vind ik Bitcoin er nog verrassend goed bij liggen eigenlijk. Dit weekend 45k?
Een close beneden de 21W EMA is de ultieme bear market indicaotor, en 45K zit eronderfRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:18:
Dit weekend 45k?
Beloofd? Dan koop ik nu btc.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:18:
Met de hoeveelheid shit die we over ons heen hebben gehad de afgelopen weken vind ik Bitcoin er nog verrassend goed bij liggen eigenlijk. Dit weekend 45k?
[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 21-05-2021 18:23 ]
Zero.
Sorry ik heb echt helemaal niks met TA. Zeker niet in een bear market.The Redman schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:21:
[...]
Een close beneden de 21W EMA is de ultieme bear market indicaotor, en 45K zit eronder
Ik ook niet, alleen traden veel mensen er wel naar.. en dus speelt speelt een rol.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:23:
[...]
Sorry ik heb echt helemaal niks met TA. Zeker niet in een bear market.
Zero.
[ Voor 4% gewijzigd door JDx op 21-05-2021 18:26 ]
Helaas ging het hier om categorie bastardRichh schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:25:
[...]
Heel relatable, ik ben zelf ook wel eens een bbq verloren door een foutje![]()
[Afbeelding]
ThatsApp.PheraX schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:27:
Wat is TA?
TandartsPheraX schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:27:
Wat is TA?
Technische astrologie.PheraX schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:27:
Wat is TA?
TA+ verzekering.
Zou graag 2 duimpjes willen geven maar gaat niet.
VPN.Darrell schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:29:
[...]
Zou graag 2 duimpjes willen geven maar gaat niet.
Totale AnticlimaxPheraX schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:27:
Wat is TA?
Waarom niet 69k.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:18:
Transactionele AnalysePheraX schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:27:
Wat is TA?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
PheraX schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:27:
Wat is TA?
Maareh, Technical(of trend) Analysis /Donnie Azoff : The IRS, they allow for T&A, it's fine.
Max Belfort : T&E. T and E. It's T and E!
Transports Internationaux RoutiersJDx schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:31:
Leuk al die afkorting, heb me ook jaren afgevraagd wat TIR is en als ik thuis kwam vergat ik het op te zoeken.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
De hele wereld en ons complete financiële systeem zit in een dip.OkkE schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:35:
Het was is het vorige deel (woensdag) geloof ik ook al gemeld, maar het is niet alleen Bitcoin of crypto dat nu "in een dip" zit. Ook de aandelen zijn gezakt, dus er is wel meer aan de hand. Zie bijv. de S&P500: https://finance.yahoo.com/quote/%5ESPX
Met meer aan de hand bedoel je - stonks (do not) only go up?OkkE schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:35:
Het was is het vorige deel (woensdag) geloof ik ook al gemeld, maar het is niet alleen Bitcoin of crypto dat nu "in een dip" zit. Ook de aandelen zijn gezakt, dus er is wel meer aan de hand. Zie bijv. de S&P500: https://finance.yahoo.com/quote/%5ESPX
Hodl. En buy the dip, zodra mijn vakantiegeld binnen is.Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:37:
[...]
De hele wereld en ons complete financiële systeem zit in een dip.
Big reset soon. Hodl.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Bij mij twee punten in de plusOkkE schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:35:
Verwijderd
De dip koop ik nog lang niet.OkkE schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:37:
[...]
Hodl. En buy the dip, zodra mijn vakantiegeld binnen is.
Ik denk dat we ook die 20k gaan testen of zelfs lager.Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:44:
[...]
De dip koop ik nog lang niet.
Als 65k naar 28k in 6 weken mogelijk is, is een re-test van de 20k zeker niet onmogelijk. Ik ga me niet meer aan vallende messen snijden, die tijd heb ik wel gehad.
Laat het eerst maar eens uitrazen.
Deze week de fout gemaakt om alts te kopen in de dip. Nu heb ik het grootste gedeelte gisteren al verkocht, maar ik had na al die tijd toch beter moeten weten. Falling knives alts kopen met deze onrust is vragen om problemen.Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:44:
[...]
Als 65k naar 28k in 6 weken mogelijk is, is een re-test van de 20k zeker niet onmogelijk. Ik ga me niet meer aan vallende messen snijden, die tijd heb ik wel gehad.
Watje!Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:44:
[...]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Inmiddels dicht, loopt weer een nieuwe, maar die staat op -5%, hodl!
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Heb link gekocht in de dip, met 25% winst verkocht. Je moet wel echt de dip kopen.blabla1986 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:51:
[...]
Deze week de fout gemaakt om alts te kopen in de dip. Nu heb ik het grootste gedeelte gisteren al verkocht, maar ik had na al die tijd toch beter moeten weten. Falling knives alts kopen met deze onrust is vragen om problemen.
Wat is een retest, dat is me nog niet helemaal helder.Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:44:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door JDx op 21-05-2021 18:54 ]
Een ander woord voor panic selling.JDx schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:53:
[...]
Wat is een retest, dat is me nog niet helemaal helder.
Gewoon expres enorm laten zakken om te kijken waar de bodem ligt?
Zero.
Hahaha. Zolang je youtubers gaat geloven in een bullmarket verdien je ook wel een beetje rektness!blabla1986 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:35:
Benjamin Cowen gaf aan dat als we dieper retesten vanaf de 40K, de absolute piek waarschijnlijk hoger ligt.
Met deze dip moeten we dan toch juist blij zijn?
Alle proemn in n drek
Ik geef je groot gelijk.Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:44:
[...]
Verwijderd
Nope. Niet elke BTC is hetzelfde vanwege de historie. Tainted coins worden verkocht onder marketvalue, terwijl coinbase (mining reward) BTCs voor een premium verkocht kunnen worden. Dit is een probleem met alle surveillance *kugh* transparent blockchains, waarbij je als merchant/ontvanger kans loopt om door een derde partij (bijv. chainanalysis) je transactie afgeschoten ziet worden. TradeOgre is een goed voorbeeld waar je BTC onder marketvalue komt kopen, terwijl Monero juist boven market value verkocht wordt.Qunix schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:35:
1 BTC = 1 BTC, ook morgen en later!
Verwijderd
Haha. Ik ben er inmiddels wel achter: als je winst wil maken in crypto, moet je goed kunnen traden, of gewoon veel geduld hebben.Firestorm schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:48:
Zinnige taal van @Verwijderd , het moet niet veel gekker worden
Waar maakt hij zich nog druk om, hij had toch alles al verkocht?Bierkameel schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:55:
[YouTube: Why Bitcoin is Going to Zero - The Hidden Threat to Cryptocurrency.]
Entertainment only, die dude is altijd zo sarcastisch dat je niet eens weet of ie serieus is of niet
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
TomTorquay schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:31:
[...]
Transactionele Analyse
Wikipedia: Transactionele analyse
< dit stukje webruimte is te huur >
[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 21-05-2021 19:03 ]
Ik zit er ook wel zo in hoor, er zijn veel non market indicatoren die gelijkenis vertonen met 2008. Denk aan grootschalige fraude en toename van debt. Ik denk zelfs dan zonder de US stimulus cheques er al genoeg defaults waren geweest om weer een hele bende te starten.Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:37:
[...]
De hele wereld en ons complete financiële systeem zit in een dip.
Big reset soon. Hodl.
Famous last wordsYES schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:04:
aex351 en zZz melden zich binnen 5 minuten van elkaar in het topic. We gaan er allemaal aan mensen!
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Steady in de maak, daarna een dikke vette rooie...JDx schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:00:
Nu even een steady 15m candle en dan nog een rooie, dan ga ik echt kopen
Best zinnige informatie, maar man wat is die vent vermoeiend om naar te luisteren. Praten zonder interpunctie...Bierkameel schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:55:
[YouTube: Why Bitcoin is Going to Zero - The Hidden Threat to Cryptocurrency.]
Entertainment only, die dude is altijd zo sarcastisch dat je niet eens weet of ie serieus is of niet
Ah, dus verse Bitcoins zijn duurder. Wel logisch eik.Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:58:
[...]
Nope. Niet elke BTC is hetzelfde vanwege de historie. Tainted coins worden verkocht onder marketvalue, terwijl coinbase (mining reward) BTCs voor een premium verkocht kunnen worden. Dit is een probleem met alle surveillance *kugh* transparent blockchains, waarbij je als merchant/ontvanger kans loopt om door een derde partij (bijv. chainanalysis) je transactie afgeschoten ziet worden. TradeOgre is een goed voorbeeld waar je BTC onder marketvalue komt kopen, terwijl Monero juist boven market value verkocht wordt.
Dit heet fungibility. BTC is niet fungible, want niet elke BTC is hetzelfde.
On-topic: so about that price prediction...
Verwijderd
Ja dat gaat een grote klap worden denk ik...magic45 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:06:
[...]
Ik zit er ook wel zo in hoor, er zijn veel non market indicatoren die gelijkenis vertonen met 2008. Denk aan grootschalige fraude en toename van debt. Ik denk zelfs dan zonder de US stimulus cheques er al genoeg defaults waren geweest om weer een hele bende te starten.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
GeduldKhaelos schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:13:
Normaal staat een Ideal transactie meteen op Binance, nu al een paar minuten niks.. drukte zeker?
Nee, ze dachten we geven het geld maar direct aan degene die markt manipuleren. Waarom wachten als het ook meteen kanKhaelos schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:13:
Normaal staat een Ideal transactie meteen op Binance, nu al een paar minuten niks.. drukte zeker?
Ja hoe moet ik dan een dip kopenaex351 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:14:
[...]
Nee, ze dachten we geven het geld maar direct aan degene die markt manipuleren. Waarom wachten als het ook meteen kan. Weet jij ook meteen waar je aan toe bent.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Goed verhaal dit. Het beste vind ik nog dat ze tot deze conclusie komen door puur naar de grafiek te kijken. Een analyze op de Bitcoin wallets - geldstromen enz - is niet relevant natuurlijk.HoppyF schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:14:
Hier een goede uitleg over de recente crash.
Blijkt dus vooral veroorzaakt te worden door nieuwkomers die panic sellen.
Grote investeerders en long term holders maken zich geen zorgen en kopen de dip.
Ook wel logisch want tegenover iedere panic seller moet een koopgrage koper staan!
Bron:
https://insights.glassnod...ek-on-chain-week-20-2021/
Long Term Holders are Buying this Dip
In almost perfect opposition to new entrants panic selling, long term holders appear to be buying the dip and accumulating cheaper coins. Whilst the count of non-zero addresses has fallen during this correction, the number of addresses that are in accumulation have increased by 1.1% since the recent low. Accumulation addresses are defined as those which have at least two incoming transactions but have never spent any coins.
[Afbeelding]
Today I REKT?JDx schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:31:
Leuk al die afkorting, heb me ook jaren afgevraagd wat TIR is en als ik thuis kwam vergat ik het op te zoeken.
Hehe nee iets op vrachtwagens, iets dat je zonder controle de grens over mag ofzo?
Er staat nog een vacature open bij Glassnode, Data Scientist.aex351 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:18:
[...]
Goed verhaal dit. Het beste vind ik nog dat ze tot deze conclusie komen door puur naar de grafiek te kijken. Een analyze op de Bitcoin wallets - geldstromen enz - is niet relevant natuurlijk.. Ze hadden ook nog even een pijl omhoog moeten tekenen om aan de geven dat de koers hoe dan ook gaat stijgen
![]()
.
Biologische scharrelbitcoins zijn helemaal kneitertje-duur.PP_Sound schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:08:
[...]
Ah, dus verse Bitcoins zijn duurder. Wel logisch eik.
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Mag hopen dat je het niet nu nodig hebt?Hertog_Martin schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:15:
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Dan heb je nog niet naar de FairTrade bitcoins gekeken.dnzm schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:24:
[...]
Biologische scharrelbitcoins zijn helemaal kneitertje-duur.
Nee het is niet nodig, maar het was wel zo'n moment van misschien mooi moment zo om uit te cashen. Maar voor ik kon handelen ging 't ineens rap naar benee
aex351 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:18:
[...]
Goed verhaal dit. Het beste vind ik nog dat ze tot deze conclusie komen door puur naar de grafiek te kijken. Een analyze op de Bitcoin wallets - geldstromen enz - is niet relevant natuurlijk.. Ze hadden ook nog even een pijl omhoog moeten tekenen om aan de geven dat de koers hoe dan ook gaat stijgen
![]()
.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
nothing stops this train
Niet van mij op toepassing
Elon is een lul die mensen Doge heeft laten kopen. Er gaan zo enorm veel mensen zo enorm veel geld verliezen door zijn Doge Tweets. Voor hem is het allemaal een grap, maar genoeg mensen worden er keihard door genaait. Natuurlijk ook wel de schuld van die mensen zelf, maar Elon is er ook verantwoordelijk voor.
[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 21-05-2021 19:37 ]
Nou een dikke rooie kwam niet meer, maar ben wel ingestapt weer, op ADA dan.JDx schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:17:
[Afbeelding]
Dat was die steady candle, nu de dikke rooi pls, thanks, kan ik daarna rustig een spelletje doen.

[ Voor 16% gewijzigd door JDx op 21-05-2021 19:37 ]
Achieving truly decentralized finance – power to the people – is a noble & important goal.
— Elon Musk (@elonmusk) 21 mei 2021
Layer count depends on projected bandwidth & compute, both rising rapidly, which means single layer network can carry all human transactions in future imo.
For now, Lightning is needed.
Ik denk het niet. Het kan eventueel ingezet worden als catalysator. Maar hij heeft echt wel een punt met de dingen die hij zegt. Bitcoin in huidige vorm gaat het gewoon niet worden. Daar moet een doorontwikkeling op plaatsvinden.PilatuS schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:35:
[...]
Elon is een lul die mensen Doge heeft laten kopen. Er gaan zo enorm veel mensen zo enorm veel geld verliezen door zijn Doge Tweets. Voor hem is het allemaal een grap, maar genoeg mensen worden er keihard door genaait. Natuurlijk ook wel de schuld van die mensen zelf, maar Elon is er ook verantwoordelijk voor.
[ Voor 63% gewijzigd door aex351 op 21-05-2021 19:38 ]
Alleen boeit het niemand als die één Btc één Euro vertegenwoordigd, iedereen zit hier voor de grote fictieve nummers.Qunix schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:35:
€1,- = €1,- en morgen misschien minder.
1 BTC = 1 BTC, ook morgen en later!
Joined waitlist...srdevil schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:37:
Nieuwe EARN op coinbase, iedereen die Matic heeft gemist kan nu wat gratis krijgen: https://www.coinbase.com/...20Tracking%20Link&irgwc=1
1 ETH
2 validators
3 blockchain ETH
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq