[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 245 Laatste
Acties:
  • 869.217 views

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
resusaapje schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:11:
[...]

Ik heb nog kaas nodig. Kan jij tomaat of basilicum gebruiken? 8)
Krijg flashbacks van de vorige actie :P

Ik heb 2 kleine trades gemaakt met BTC en toen had ik ze allemaal. Nu ook alles over behalve het BTC logo.

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

knakworst schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:11:
[...]

Waarom zouden de Chinese partijbobo's in de nacht van vrijdag op zaterdag nog een keertje te zeggen dat cryptomining/handel verboden moet worden. Niet een heel logisch tijdstip.
Ze zijn gewoon knetterdronken de TV-studio ingewandeld, en niemand die ze natuurlijk echt durft tegen te houden.

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-01 03:43
zeroday schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:13:
toch verbazingwekkend dat sommige alt-coins strikt de koers van daling en stijging van bitcoin volgen. Dat is toch nergens voor nodig zijn .. zou je denken ..
Laat zien hoe onvolwassen de Crypto market is.
Gewoon letterlijk elke alt coin doet gewoon mee als baas btc naar beneden gaat.
Zelfs eth volgt het.

Meteen ook reden waarom het hele markt makkelijk te manipuleren is.

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Als je de afgelopen dagen ruig bekijkt, maar weet het natuurlijk niet, dan was ik donders rijk.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Toch geen fake nieuws

"For all the people saying the latest China Bitcoin mining news is FUD: it is not! This news is real, China is officially announced it is starting to ban Bitcoin mining. Short term this causes a price shock of course, but long term this should be healthy for the market."

• PilatuS
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:10:
[...]

Hier wat 2019 vibes: van 9 k naar 4k gepleurd. En weer omhoog naar 5,5k - helemaal mooi. Oh nee, weer terug naar 4,5k (daar zijn we dan nu ongeveer analoog aan.) En weer naar de 7k, alles opgelost, oh, nee, toch nog even sub 6k.
Toen duurde het uiteindelijk 6 weken voor het een beetje weer 'normaal' was - wat toen 10k was en dan nu ergens rond de 56k zou zijn gevoelsmatig.

[Afbeelding]
Correcties buiten een bullrun om vind ik wel anders. Nu hebben we een mega run gedaan met nieuwe ATH. Ik vind dat niet te vergelijken met bewegingen in de bearmarket.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
mengenli schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:15:
Toch geen fake nieuws

"For all the people saying the latest China Bitcoin mining news is FUD: it is not! This news is real, China is officially announced it is starting to ban Bitcoin mining. Short term this causes a price shock of course, but long term this should be healthy for the market."
Bron?

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-01 14:18
Toch geen fake nieuws

Ik heb geen tijd voor long term. Ik wil nu rijk worden.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:16:
[...]

Persoonlijke lening aanvragen bij je bank, staat binnen een paar sec op je rekening.

Alle proemn in n drek

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-01 07:23
Toch geen fake nieuws

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fDjP0xTRFnY6tWw0VnjmKvOUlnU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/F72u9tlnKbv4js5t8O1eGlJt.png?f=fotoalbum_large

bron:

https://cbeci.org/mining_map

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-01 13:39

JT

VETAK y0

dnzm schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:54:
[...]

ah, op die fiets. Ja, dan houdt het nog wel over, mits de volumes ernaar zijn (en er niet een drop achteraan komt waar Skrillex nog een stijve van zou krijgen). Ik ben veel te voorzichtig in die dingen. Koop- en verkoopprijzen bedoel ik dan, niet de stijve van Skrillex.
Nou, niks wereldschokkend hoor. Kleine 300 dollar. Het is ook een beetje om te leren. Aan de andere kant, elke dag 2,4% zeg ik geen nee tegen :P

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-01 13:46

resusaapje

h less

fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:16:
[...]

Dat kan. Geef mij kaas, dan krijg jij tomaat of basilicum. Allebei rijk 8)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als Noorwegen slim is gaan alle miners aan de waterkrachtcentrales. Kan Elon ook weer blij instappen of zelf zijn eigen mining factory openen vol met Tesla solar daken }:O

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Dit lijkt specifiek te gaan over Binnen-Mongolië, dat vooral op kolen draait. Zou gezien de Chinese houding qua milieu ook niet onlogisch zijn: https://www.coindesk.com/...to-mining-industry-report

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:13:
Wanneer zou je dat dan bevestigd zien?

(Ik heb er dus een heel ander idee bij, maar ik stap natuurlijk ook liever uit met een pf dat x8 is gegaan dan dat ik naar de bodem Hodl.)
Ik ga hier uiteraard geen financieel adviseur spelen. DYOR. Maar ik wil gerust open kaart spelen met wat ik voor mezelf aanhou. Als we niet terug boven de 42k geraken, dan zie ik het somber in. Dus als we tegen het laatste weekend van mei nog steeds onder dat niveau zitten, dan denk ik dat de bull run 'officieel' over is. Te veel death crosses en bearish divergences achter de rug dan. Teruggevallen in de meeste Bollinger bands. Of dat dan een lange bear markt betekent of eerder een relatief korte consolidatie, dat is de vraag van 10 miljoen.

Maar goed, dat is mijn visie. Het laatste dat ik zou doen is zomaar een random pipo op het internet geloven. Ik heb er ook al vaak naast gegokt.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:08
Pelox schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:09:
Het voelt alsof ik op de rode knop van Linda gedrukt heb :9

Zo even wat confetti over mijzelf heen gooien *O*
Gefeliciteerd Pelox. Ik ben gister uitgestapt. Binnen 5 min stond alles op de rekening. Prachtige winsten maar het had nog veel meer kunnen zijn. In ieder geval 2018 verliezen terug plus winsten van deze ronde. Slimme beslissing. Komt vanzelf weer een nieuwe ronde.Proost! :9B :9B :9B

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• JT

JT

VETAK y0

TomTorquay schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:06:
[...]

Ik wil ook niet op de feiten vooruitlopen maar heb ook het gevoel dat het voor vrij lange tijd over en uit is.
Likewise. Als het zo nog een halve week blijft ofzo dan ga ik serieus overwegen om ofwel uit te stappen ofwel stop losses te zetten. En als ik er dan helemaal uit ben, voor de volgende bull run/in de bear market pas weer instappen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
Tijn96 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:57:
[...]

Wat jou het beste uitkomt. Zo flexibel ben ik dan wel weer
Ik denk dat ik iets te vroeg ben geweest, was het al ergens 7am? :)
Nu deel 2 van de deal, omhoog toch ? Toch ? Toch ?

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:04
Zijn dit de liquidaties?? ;w

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
zwembroek schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:21:
[...]

Gefeliciteerd Pelox. Ik ben gister uitgestapt. Binnen 5 min stond alles op de rekening. Prachtige winsten maar het had nog veel meer kunnen zijn. In ieder geval 2018 verliezen terug plus winsten van deze ronde. Slimme beslissing. Komt vanzelf weer een nieuwe ronde.Proost! :9B :9B :9B
Zo is het! :9B :9B :9B Het had inderdaad veel meer kunnen zijn.. c'est ca

enne ik heb toch nog heel stiekem een flufje btc en een snuifje eth op de ledger laten staan.. ssst niet zeggen

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 21-05-2021 17:23 ]

Zero.

• JT

JT

VETAK y0

Pelox schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:23:
[...]

Zo is het! :9B :9B :9B

enne ik heb toch nog heel stiekem een flufje btc en een snuifje eth op de ledger laten staan.. ssst niet zeggen
Ach ja, waarom niet. Als het nu nog keer 2 gaat ofzo...je weet niet. Mischien dat zelfs dat SF2X5000KDOLLAR model uit komt, leuk als je dan nog 500e had staan.

Ecodan warmtepomp

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-01 12:05
Heerlijk, net een zak USD Coin kunnen kopen.... lag voor het oprapen @ 1 USD

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:12

Darrell

Fiat moonboy

In ander (belangrijker) nieuws, het paard van sinterklaas is overleden. -O-

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04-2025

iVibes

We Were Meant to Fly

besteller2019 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:12:
Goed moment om kurkuma coin in te kopen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9uoM-y3juH8NyRQDePm04tQFOKE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/v0WU8neITeMrQiHQ5owJRkYo.png?f=user_large

Ik hoorde dat Kurkuma wel goed is als je veel twijfelt, weinig zelfvertrouwen hebt en als je onzekerheid chronische vormen aanneemt...

Gewoon te koop bij de Trekpleister: Davitamon Kurkuma Capsules

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• PilatuS
  • Niet online
TomTorquay schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:21:
[...]
Als we niet terug boven de 42k geraken, dan zie ik het somber in.
Ik zie dit nog wel verder omhoog gaan. Misschien wel iets als 50k raken. Iedereen weer hopium voor een nieuwe ATH om dan weer 25% op 1 dag te dumpen. In 2018 hadden we ook mega runs terug omhoog.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik geef nog tot m'n pizza klaar is :9

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

TomTorquay schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:21:
[...]

Ik ga hier uiteraard geen financieel adviseur spelen. DYOR. Maar ik wil gerust open kaart spelen met wat ik voor mezelf aanhou. Als we niet terug boven de 42k geraken, dan zie ik het somber in. Dus als we tegen het laatste weekend van mei nog steeds onder dat niveau zitten, dan denk ik dat de bull run 'officieel' over is. Te veel death crosses en bearish divergences achter de rug dan. Teruggevallen in de meeste Bollinger bands. Of dat dan een lange bear markt betekent of eerder een relatief korte consolidatie, dat is de vraag van 10 miljoen.

Maar goed, dat is mijn visie. Het laatste dat ik zou doen is zomaar een random pipo op het internet geloven. Ik heb er ook al vaak naast gegokt.
Tuurlijk - ik vond het interessant omdat ik wel DYOR, maar met een hele andere uitkomst qua idee over de toekomst dan jij (en ook duidelijk met een andere voorkeur voor fundamenteel vs technisch.)
En er komt ergens vrij binnenkort een moment dat één van ons beiden echt duidelijk ongelijk krijgt. Als jij dat bent is er (voor mij) niks aan de hand, maar als ik er helemaal naast zit kan ik toch maar beter weten hoe de mensen die wel gelijk hadden het zien. Want dan kan ik blijkbaar zelf totaal niet inschatten wanneer ik naar de uitgang moet rennen.

• yoeri1989
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-01 15:52
SNX en Monero niet aan het dippen?!

• JT

JT

VETAK y0

PilatuS schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:27:
[...]

Ik zie dit nog wel verder omhoog gaan. Misschien wel iets als 50k raken. Iedereen weer hopium voor een nieuwe ATH om dan weer 25% op 1 dag te dumpen. In 2018 hadden we ook mega runs terug omhoog.
Als het nog een tijdje brak blijft en dan toch nog gaat stijgen voor een pre-bear opleving dan is het nog wel aardig om dan een uitstap-stoploss te zetten die je mee omhoog laat bewegen.

Ecodan warmtepomp

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Scirocco schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:55:
[...]

Ik begrijp uit je verhaal en uitbde reacties van anderen dat dit heel naar voor je is, ontzettend balen man.

Eigenlijk zou ik als noob, met alle respect, willen vragen wat dit precies in houdt. Kan iemand dit uitleggen?
Ik weet wat een long/short positie is, maar kan uit de context niet halen wat hier mis ging.

:X :?
Mogelijk geprobeerd de positie te sluiten met een afsluitende order, maar dat de waarde van die nieuwe order OF groter was dan de lopende order (Dus je sluit hem niet alleen af, maar gokt ook ineens de andere kant op), of de nieuwe order is de verkeerde kant op (Je wil bijv. een long sluiten, maar ipv voor hetzelfde bedrag te shorten open je een long voor hetzelfde bedrag) en dus wordt de waarde van de order verdubbeld. Aanname natuurlijk, maar in dit soort gevallen is het "Reduce only" vinkje erg fijn.

Als je dan geliquideerd wordt ben je je volledige inzet kwijt. Dus je muntjes zijn niet minder waard geworden, maar je volledige inzet is weg... Dat kan erg heftig uitpakken.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-01 12:03
Waar is dat China eigenlijk goed voor? Ik pleit voor algehele afschaffing.

• fRiEtJeSaTe
akaQ schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:29:
Nou dat zie je toch. Voor buy the dip.

• Southern Sun
  • Laatst online: 23-01 14:31
Mooie bevestiging dat dit inderdaad slecht combineert met werk :') vanmorgen vroeg wat ingelegd en tegen het middaguur besloten dat het wel weer goed was en eruit gehaald. Geeft toch meer rust. Net klaar, kids opgehaald en nu Watskeburt!

[ Voor 9% gewijzigd door Southern Sun op 21-05-2021 17:31 ]

• JT

JT

VETAK y0

Glenn Hoddle schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:28:
[...]

Tuurlijk - ik vond het interessant omdat ik wel DYOR, maar met een hele andere uitkomst qua idee over de toekomst dan jij (en ook duidelijk met een andere voorkeur voor fundamenteel vs technisch.)
En er komt ergens vrij binnenkort een moment dat één van ons beiden echt duidelijk ongelijk krijgt. Als jij dat bent is er (voor mij) niks aan de hand, maar als ik er helemaal naast zit kan ik toch maar beter weten hoe de mensen die wel gelijk hadden het zien. Want dan kan ik blijkbaar zelf totaal niet inschatten wanneer ik naar de uitgang moet rennen.
Optie 3: het is een gok, geen pijl op te trekken en een van beide heeft verkeerd gegokt.

Ecodan warmtepomp

• JDx

JDx

Ben ik ^

akaQ schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:29:
Soort Friesland of Braburg.

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-01 22:46
Southern Sun schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:30:
Mooie bevestiging dat dit inderdaad slecht combineert met werk :') vanmorgen vroeg wat ingelegd en tegen het middaguur besloten dat het wel weer goed was en eruit gehaald. Geeft toch meer rust. Net klaar, kids opgehaald en nu Watskeburt!
Ik kon juist gisteren en vandaag niets doen tijdens werk, dus net eventjes wat ingelegd.
Rekt. :') Maar hé, het is weekend. :9B

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01 18:13

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
Het is wel de anti BTC week zeg.
Maar de onderliggende boodschap mag niet genegeerd worden: het energie verbruik van btc mining is op dit de grote reden tot BTC verbanning.
Misschien is het tijd voor een nieuwe koning, ETH 2 zou een hele goede optie zijn toch?.
Daarmee heb je in ieder geval een flinke besparing, wil je nog meer moet je naar de cardano / ksm/dot alternatieven kijken

Maar totdat de super grote whales hun potje hebben verkocht zal BTC wel verdedigd worden, maar voor de toekomst zie ik BTC niet meer als eeuwig

• JDx

JDx

Ben ik ^

JDx schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:28:
Ik geef nog tot m'n pizza klaar is :9
Weet je zeker dat je jezelf wil quoten? Ja, nog 5 minuten... tot straks :9

• twit
  • Laatst online: 21-01 15:09
zeker , alleen al van meer dan 24u geleden vrees ik. Dat gaat ons vandaag niet meer redden :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01 18:13
twit schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:36:
[...]

zeker , alleen al van meer dan 24u geleden vrees ik. Dat gaat ons vandaag niet meer redden :)
Zat in de Kraken nieuwsbrief :D

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• besteller2019
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 21:52
China wakker. Maakt niet uit volgens de experts.

• fRiEtJeSaTe
On Wednesday, a similar piece of news dragged the leading cryptocurrency down to $30,000. At that time, a group of three payments and financial associations reiterated the central bank's initial ban from 2017. The three associations were the National Internet Finance Association of China, the China Banking Association, and the Payment and Clearing Association of China.

Voor wie zich afvraagt of dit gecoördineerd is.
Bron.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:15
Was gisteren al bekend gemaakt, dus zal weinig verandering gaan brengen..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 07:16

troje

was here!

gaan we weer

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Is het verbieden van bitcoin mining niet juist bullish?

• pletter
  • Laatst online: 23-01 17:37
18:00 dip

• fRiEtJeSaTe
Darrell schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:40:
Is het verbieden van bitcoin mining niet juist bullish?
Op korte termijn niet, dat zag je wel toen de stroom in een mining gebied in China uit ging.
Op lange termijn wel.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-01 15:13

WhySoSerious

Be the change.

Waarom zijn die whales nou weer op mij als kleine Henk aan het dumpen? :(

Soms word je er wel een beetje flauw van :|

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-01 22:03
Hoe vaak gaan we de China FUD nog horen? Ik denk ieder jaar minimaal 4x. Wie biedt hoger?

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-01 11:02
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:10:
[...]

De goede kant. Kijk, alleen maar opfleurend nieuws:
https://cointelegraph.com...ks-bloomberg-intelligence
https://cointelegraph.com...e-more-bullish-here-s-why
https://cointelegraph.com...t-are-they-all-buying-btc
https://cointelegraph.com...dges-to-go-carbon-neutral
https://cointelegraph.com...e-crash-destroys-leverage

Fundamenteel lijkt er echt niks aan de hand. Maar dat er flink wat zenuwen zijn, ja, zo ziet het er hier op het forum wel uit inderdaad. Ik heb net toch maar wat bijgekocht.
Bitcoin says No! :)

• audiojunk
  • Laatst online: 23-01 17:47
Luca schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:44:
Hoe vaak gaan we de China FUD nog horen? Ik denk ieder jaar minimaal 4x. Wie biedt hoger?
Hele staatspartij zit short met een hefboom van 100 dus nog vaak genoeg :X

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

• TomTorquay
JDx schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:31:
Soort Friesland of Braburg.
Zal maar niet vragen wat je van Vlaanderen vindt, zeker? :|

• JDx

JDx

Ben ik ^

TomTorquay schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:47:
[...]

Zal maar niet vragen wat je van Vlaanderen vindt, zeker? :|
Prima.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Mjah ik ben het wel eens met jaapio. Er wordt aardig wat eelt op de zieltjes gekweekt en btc komt hier meer resilient uit dan ooit.

Daarnaast. Hoe langer dit aanhoudt hoe hoger de piek.

En ik denk ook dat heel silicon valley en de 1% nu lekker aan het shoppen zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Darrell op 21-05-2021 17:50 ]

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 10:08
Blijft toch altijd bizar dat overheden dit alles altijd willen verbieden, vervolgens tot de conclusie komen dat het niet lukt en dan het maar proberen taxeren en uiteindelijk proberen zelf geld te verdienen aan hetgene men oorspronkelijk wou verbieden!

• TomTorquay
Interessant antwoord :')

• Tabacca
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 02-01 19:57
Het lijkt erop dat we nog wat verder door gaan zakken boys, HODL

• Chaes
  • Laatst online: 21-01 15:53

Chaes

#HODL

Die 4chan guy had het over $25k ofzo toch?

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:34

Side-Kick

Timmy!

Chaes schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:53:
Die had ook 70k beloofd :(

• robino007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:32
Harmony ONE onder de 10c gekocht, grote blij!

• fRiEtJeSaTe
robino007 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:54:
Harmony ONE onder de 10c gekocht, grote blij!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HPYj6OKuczKNpAHykjfPC8iBVQk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ZMdijQAruOLFGgwGBW0Ej1GD.png?f=user_large
?

• hansvanochten
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-01 20:50
Ben blij dat ik uitgestapt bent. Dat 10% droppen in 2 uur tijd kan mijn tere zieltje echt niet aan.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6-08A7-m7HpzRPW1POfpyW-OoKU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nCUTTAWMXzK1GhD07qu7Zzsp.jpg?f=user_large

• JDx

JDx

Ben ik ^

Must... stay... strong... poep er nog 1 rooie kaars uit... dan is het mooi :9

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hzf9VQDNJfY6WWMsja1-VPqUc-M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZH0vju5lHIa8vWOkLb2XW39z.webp?f=user_large

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-01 03:11

robhof

Lembongan view

Mooi moment voor wat extra ADA?

• pletter
  • Laatst online: 23-01 17:37
** Kap eens met die plaatjes **

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 21-05-2021 18:00 ]

• Chaes
  • Laatst online: 21-01 15:53

Chaes

#HODL

Blijkt dat China aankondigt dat het Bitcoin mining officieel gaat verbieden. Ach ja, leuk.

Edit: al genoemd zie ik.

[ Voor 13% gewijzigd door Chaes op 21-05-2021 17:59 ]

• audiojunk
  • Laatst online: 23-01 17:47
JDx schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:58:
Must... stay... strong... poep er nog 1 rooie kaars uit... dan is het mooi :9
Ik zie toch liever een mooie hamer 8)7

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-01 14:52
Moet altijd een beetje grinniken om mensen die over de technieken achter bepaalde coins praten, van die utopiaanse plannen. Crypto is één grote manipulatie show. De een verdient er geld mee, de anders verliest. Maar uiteindelijk trappen we er allemaal in. 10 jaar verder en we zijn nog geen steek verder behalve dat een klein groepje mensen het grootste gedeelte in handen heeft. Zoals het altijd gaat zeg maar.

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11-2025

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Chaes schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:59:
Blijkt dat China aankondigt dat het Bitcoin mining officieel gaat verbieden. Ach ja, leuk.

Edit: al genoemd zie ik.
Dat is toch alleen maar goed? minder aanbod = hogere prijs :?

[ Voor 65% gewijzigd door Firestorm op 21-05-2021 18:01 ]

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-01 23:14
Chaes schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:53:
22K :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QX8azGMt49oVm7TrT6aUq01uFxo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SBwQj0C1H5UVPxHwfnmQLtTb.png?f=fotoalbum_large

• JDx

JDx

Ben ik ^

Jeetje Cardano helemaal vercrackt op 1,50...

• fRiEtJeSaTe
Justevo schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:00:
10 jaar verder en we zijn nog geen steek verder behalve dat een klein groepje mensen het grootste gedeelte in handen heeft. Zoals het altijd gaat zeg maar.
Behalve dan dat je multimiljonair was geweest als je 10 jaar lang had gehodled. Ik ben het deels eens met je verhaal, maar om nou te zeggen dat we geen steek verder zijn, nee.

[ Voor 12% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 21-05-2021 18:03 ]

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:13
Firestorm schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:01:
[...]

Er wordt nog steeds elke 10 minuten een block gevonden. Dus er wordt net zoveel Bitcoin gemined als voorheen. :+

Edit: Misschien moet er wel méér verkocht worden bij lagere prijzen, om de kosten te betalen.

[ Voor 14% gewijzigd door The Redman op 21-05-2021 18:04 ]

• josvaesen
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-03-2025
Dip, dip dat.
Geld opmaken, Chouffe drinken

Wat een hobby

• Tabacca
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 02-01 19:57
Firestorm schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:01:
[...]

Dat wel maar het is korte termijn FUD

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-01 14:52
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:02:
[...]

Behalve dan dat je multimiljonair was geweest als je 10 jaar lang had gehodled. Ik ben het deels eens met je verhaal, maar om nou te zeggen dat we geen steek verder zijn, nee.
Van alle tientallen miljoenen mensen die crypto hebben gehad zijn dat er misschien een paar duizend. Bijna niemand houdt het tien jaar vol zonder uit te betalen.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik nog poep er een dikke rode kaars uit en dan is het goed, toch wachten op nog een kaars :')

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

Aardig grote groene dolle omhoog nu.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Justevo schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:00:
Moet altijd een beetje grinniken om mensen die over de technieken achter bepaalde coins praten, van die utopiaanse plannen. Crypto is één grote manipulatie show. De een verdient er geld mee, de anders verliest. Maar uiteindelijk trappen we er allemaal in. 10 jaar verder en we zijn nog geen steek verder behalve dat een klein groepje mensen het grootste gedeelte in handen heeft. Zoals het altijd gaat zeg maar.
Hup, ksst! Terug naar het kantklos-topic, en gauw!

Wat is het toch met mensen die hier een beetje langs komen om kritiek te plempen.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11-2025

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

The Redman schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:02:
[...]

Er wordt nog steeds elke 10 minuten een block gevonden. Dus er wordt net zoveel Bitcoin gemined als voorheen. :+
Blijkt maar weer dat ik er in zit voor de tech :+

• JDx

JDx

Ben ik ^

Side-Kick schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:04:
It's a trap.

• TomTorquay
Inkopende whale?

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:13
Op een leeg orderboek is dit een verwaarloosbare candle. Volume is ook laag.

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11-2025
deze heb ik ook nog ergens liggen

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:31

knakworst

Get more sats!

Eigenlijk zou je Coinbase aandelen moeten kopen, al die handel iedere keer lijkt me goed nieuws. Het aandeel staat wel fors lager, blijkbaar op de verwachting van een koude cryptowinter.

• JDx

JDx

Ben ik ^

green-tea schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:06:
[...]

deze heb ik ook nog ergens liggen
Ik heb deze

Afbeeldingslocatie: https://beautifulmedia.files.wordpress.com/2016/02/click-50eae812b84e8.jpg

• fRiEtJeSaTe
knakworst schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:06:
Eigenlijk zou je Coinbase aandelen moeten kopen, al die handel iedere keer lijkt me goed nieuws. Het aandeel staat wel fors lager, blijkbaar op de verwachting van een koude cryptowinter.
Zou er wat voorzichtig mee zijn. Als het nog verder rekt gaat is het wachten op de eerste exchange met liquiditeitsproblemen.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Je gebruikt de 1 minute chart neem ik aan? Zoom eens uit. Ik kan je sowieso de 3 minute boven de 1 minute chart aanraden, die plaatst alles al iets meer in perspectief.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• JDx

JDx

Ben ik ^

Mensen kopen maar voorzichtigjes bij.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

2x short nu met stoploss helaas is die stoploss 5% van mijn entree
Kutte van crypto. Dat risico is altijd zo groot

Ik had net ook 100 euro verlies ook in een long nadat die drop klaar was jammer.
Verliezen blijft een scheit gevoel

[ Voor 61% gewijzigd door A87 op 21-05-2021 18:14 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

Taro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:08:
[...]

Je gebruikt de 1 minute chart neem ik aan? Zoom eens uit. Ik kan je sowieso de 3 minute boven de 1 minute chart aanraden, die plaatst alles al iets meer in perspectief.
Ik laat me graag gek maken door aggr.trade. Was nog minder dan een minuut zelfs. Maar je hebt gelijk, dat geeft totaal geen beeld.

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
Nieuwe euro's liggen klaar.

Maar ik wacht tot zondagavond.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E15gAOCX0AA3CJb?format=png&name=small

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03:36
Alles door het putje

• JDx

JDx

Ben ik ^

Denk zo wel wat kopen, geloof niet helemaal in die 30k theorie, maar goed, moet ook een keer mis gaan toch.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

JDx schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:13:
Denk zo wel wat kopen, geloof niet helemaal in die 30k theorie, maar goed, moet ook een keer mis gaan toch.
30-32 kan makkelijk

Ik wil het niet eens zien ik ga weg en bid dat ik winst heb als ik om 10 uur thuis ben 8)7
Wish me luck

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 21-05-2021 18:15 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Pagina: 1 ... 61 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!