Ja, manipulatieve retailHenkies overal die samenzweren om Michael Saylor goedkope BTC te geven, vreselijke figuren zijn het.Ricardovv schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:29:
Maar goed wat een smerig manipulatief gebeuren is het toch.
:-)
Net als de waarde van mijn PFJDx schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:34:
De rode 5m candles worden kleiner.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik heb deze run echt wel goed kunnen profiteren, helemaal niet de top, maar gewoon dikke winst. Het is wel best zo. De stress absoluut niet meer waard. Zonnepanelen, 2 vakanties, hoop zooi, en ik ga nog een leuke ev occasion uitzoeken. Blijf hier wel rondhangen om te zien hoe het gaat met de die hards!YES schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:32:
[...]
Dan is het inderdaad prima om eruit te stappen.
Geen vertrouwen meer + nog op dikke winst staan lijkt mij de ideale combi om die stap te zetten.
Mocht de Insider op 4chan op een bepaald moment melden dat ze het vanaf dat moment allemaal netjes en eerlijk gaan laten verlopen, moeten we je dan even een heads-up geven?
Heb nu al rust in mijn lijf!
Zero.
37,5k wall nog...
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ah, Fiat Multipla. De enige fiat met vetrol.Baf schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:34:
Hahaha, zulk lachen dit. Ik heb dikke vette fiat klaar staan.
Tot morgen.Pelox schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:35:
[...]
Ik heb deze run echt wel goed kunnen profiteren, helemaal niet de top, maar gewoon dikke winst. Het is wel best zo. De stress absoluut niet meer waard. Zonnepanelen, 2 vakanties, hoop zooi, en ik ga nog een leuke ev occasion uitzoeken. Blijf hier wel rondhangen om te zien hoe het gaat met de die hards!
*CHINA REITERATES CALL FOR CRACKDOWN ON BITCOIN MINING, TRADING
Het houdt niet op...
Stel jij kocht vorig jaar maart voor 20 miljoen pak em beet 7000 BTC..Glenn Hoddle schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:35:
[...]
Ja, manipulatieve retailHenkies overal die samenzweren om Michael Saylor goedkope BTC te geven, vreselijke figuren zijn het.
Op 64 k heb je deze verkocht voor 448.000.000 samen met een paar hockey matties.. (is met groot geld)
Met een paar man bepaal je dan gewoon de markt. Met 428 miljoen kun je nooit meer verliezen.
Dit allemaal ter illustratie... gewoon om ons tweakers te pesten
Haha ja vast wel, maar de euro's zijn al onderweg naar mijn rekening
Zero.
China creëert zijn eigen buy the dip.MrFX schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:37:
*CHINA REITERATES CALL FOR CRACKDOWN ON BITCOIN MINING, TRADING
Verdomme weer een bbq kwijt
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
De 6ct komt snel dichterbij
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Fsck me, 50% btc verkocht bij 41500. Mooi zou je zeggen. Ik had alleen al gelijk een buy order 1000 lager ingesteld, gaat alleen iets dieper nu 
Als je maar blij en gelukkig bent toch.Pelox schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:35:
[...]
Ik heb deze run echt wel goed kunnen profiteren, helemaal niet de top, maar gewoon dikke winst. Het is wel best zo. De stress absoluut niet meer waard. Zonnepanelen, 2 vakanties, hoop zooi, en ik ga nog een leuke ev occasion uitzoeken. Blijf hier wel rondhangen om te zien hoe het gaat met de die hards!
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Net voor de dip de DCA BTC gezet. Wel iets lager dan dat ie stond. Sorry jongens!
Leek eerst 37,5 te zijn. Nog maar afwachten of die niet nog dieper gaat.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Zucht....BTC kan weer niet gewoon even recoveren naar 45.000 USD ofzo hoor... Nee, liever een drop mogelijk naar oude resistance levels 38.000 of 35.000 USD.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
De slecht-nieuws-show draait weer op volle toeren.
Let op hoe we hier straks helemaal niets meer over horen als de weg naar boven is ingezet.
Let op hoe we hier straks helemaal niets meer over horen als de weg naar boven is ingezet.
Je zegt het goed "als"fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:41:
De slecht-nieuws-show draait weer op volle toeren.
weekly close beneden de 21W EMA bijna zeker
Hij komt nog eerder dan ik dacht die vrije valHet Fantoom schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:12:
[...]
Stilte voor de storm, bereid je maar vast voor op een vrije val komend weekend.
Zonder dubbele vacinatie mogen we toch nergens heenHou-m-nat schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:40:
Daar gaat ieders vakantiegeld!
Buy the dip, ik heb nu mijn fiat al wel klaar staan. Orders ook. Dubbele dip en gaan.
Ha, ja, met een half miljard zou ik zeker niet meer gaan handelen, met 20 miljoen trouwens misschien nog, maar het mooie aan blockchain is dat het allemaal wordt opgeslagen. Dus ik neem aan dat je dan wel even met bewijzen kan komen.Ricardovv schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:38:
[...]
Stel jij kocht vorig jaar maar voor 20 miljoen pak em beet 7000 BTC..
Op 64 k heb je deze verkocht voor 448.000.000 samen met een paar hockey matties.. (is met groot geld)
Met een paar man bepaal je dan gewoon de markt. Met 428 miljoen kun je nooit meer verliezen.
Dit allemaal ter illustratie... gewoon om ons tweakers te pesten
En de grote wallets bepalen de markt in de praktijk niet, die doen vooral weinig tot helemaal niks. Op de meeste is vandaag en ook woensdag helemaal niks te zien aan verkoop: https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html
Pure fud allemaal.
Bodem al bereikt?
Definieer bodem
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Trying to catch a falling knife?!Baf schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:34:
Hahaha, zulk lachen dit. Ik heb dikke vette fiat klaar staan.
Waar het afvoerputje zit.troje schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:45:
Definieer bodem
Als je er hoger uitgestapt bent en je intentie is om lager in te stappen dan heb je altijd winst. Als je tijdens de drop nog uit moet stappen en dan weer in dan zou dat de falling knife zijn.
Ecodan warmtepomp
De bodem is 0.
Van een insider op een underground nieuwsnetwerk heb ik gehoord dat ze voor 6 cent gaan.
Place your orders @6,9 cent.
*geen financieel advies
V&A overspoeld word met videokaartentroje schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:45:
Definieer bodem
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
BTC weer in de aanbieding. Goed doel voor het vakantiegeld dit jaar
Ik wacht tot het mes ligt.
Ik heb nog net zoveel BTC als een week geleden maar het is wel weer flink minder waard...
De drop lijkt vandaag te komen door de announcement uit Amerika over de digitale dollar en strengere IRS. Afgelopen week China. Bitcoin ligt dus aardig onder vuur en dat schrikt investeerders af. Hopelijk slechts tijdelijk...
De drop lijkt vandaag te komen door de announcement uit Amerika over de digitale dollar en strengere IRS. Afgelopen week China. Bitcoin ligt dus aardig onder vuur en dat schrikt investeerders af. Hopelijk slechts tijdelijk...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Zo heb ik nog ooit voor €180 een 290x kunnen scoren via V&A. Best wat jaren lol mee gehad tijdens gamen
verkoop op 41500 en aanschaf op een rugje minder... vergis ik me nou, of maak je er dan nauwelijks geld op ipv transactie-fees?JT schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:39:
Fsck me, 50% btc verkocht bij 41500. Mooi zou je zeggen. Ik had alleen al gelijk een buy order 1000 lager ingesteld, gaat alleen iets dieper nu
[...]
Als je maar blij en gelukkig bent toch.
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Dan kan het nog 4 dagen zakkenAlterMann schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:48:
BTC weer in de aanbieding. Goed doel voor het vakantiegeld dit jaar
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Gelijk maar even een BTC pizza gebakken op Binance. Wie weet win ik nog wat. Geeft ook wel weer aan hoe belachelijk crypto soms is. Een BTC pizza bakken ? pfff...
Binance heeft 0,1% fee ofzo, ik pak 2,4%.dnzm schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:50:
[...]
verkoop op 41500 en aanschaf op een rugje minder... vergis ik me nou, of maak je er dan nauwelijks geld op ipv transactie-fees?
Ecodan warmtepomp
Polkadot op kraken vergeten... zijn nu onderweg naar binance
Zero.
VET gekocht op 0.90 euri,
Gaat zo de deur weer uit. Mij te eng allemaal..
Gaat zo de deur weer uit. Mij te eng allemaal..
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Sorry hoor, ik heb hier toch elke keer een ander beeld bij.Joosie200 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:37:
De boel dipt weer. Mooi op tijd voor de vrijmibo. Lekker dubbel dippen
Jaja een vrouw met een dirty mind...
Wordt het nu toch een nieuwe auto ipv een occasion?Pelox schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:52:
Polkadot op kraken vergeten... zijn nu onderweg naar binance
Ik dacht daarstraks dat langzaam herstel ingezet was, check ik juist men portfolio... boy was I wrong.
ah, op die fiets. Ja, dan houdt het nog wel over, mits de volumes ernaar zijn (en er niet een drop achteraan komt waar Skrillex nog een stijve van zou krijgen). Ik ben veel te voorzichtig in die dingen. Koop- en verkoopprijzen bedoel ik dan, niet de stijve van Skrillex.
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Maar nu is iedereen wakker, nu zakt niet meer toch... toch?
De koers maakt gewoon ff een maddafakking grote WEE boys...
En girls natuurlijk...
690k soon
En girls natuurlijk...
690k soon
[ Voor 12% gewijzigd door gijsvogel op 21-05-2021 16:55 ]
Weer een vallend mes gevangen, 2e keer deze week.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Het herstel naar $6969 is ingezetRakward schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:54:
Ik dacht daarstraks dat langzaam herstel ingezet was,
Ik begrijp uit je verhaal en uitbde reacties van anderen dat dit heel naar voor je is, ontzettend balen man.Matthias87 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:21:
Net is mij iets vervelends gebeurd, en ik kap er maar even mee.
Voor de lunch om 11:44 de boel afgesloten, en mijn posities gesloten. Dat dacht ik dus schijnbaar, maar het blijkt dat ik een positie had geopend (ik snap serieus niet hoe)..
Krijg ik 12 minuten geleden op mijn telefoon een pling (mail). Margin call.
Dit is mij nog nooit overkomen. Een vrij grote klap ook. Even genoeg nu. Volgende week hopelijk mijzelf herpakken.
Eigenlijk zou ik als noob, met alle respect, willen vragen wat dit precies in houdt. Kan iemand dit uitleggen?
Ik weet wat een long/short positie is, maar kan uit de context niet halen wat hier mis ging.
Henk en Ingrid zitten nog in de auto op weg naar huis ....JDx schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:54:
Maar nu is iedereen wakker, nu zakt niet meer toch... toch?
Ja, voor 275 een 1070 gekocht van een miner net na de eerste cryptopiek, kan ik dan nu een 3080 krijgen?Joosie200 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:49:
[...]
Zo heb ik nog ooit voor €180 een 290x kunnen scoren via V&A. Best wat jaren lol mee gehad tijdens gamen
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Volgens mij is het nog niet uitgevallen
Weer een dezelfde China nieuws. Maar beleggers zijn gewoon bang.
Pas over drie jaar een keerTh1x4nG schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:56:
[...]
Ja, voor 275 een 1070 gekocht van een miner net na de eerste cryptopiek, kan ik dan nu een 3080 krijgen?
Achja, ik zit nu in #teamrood cpu/gpu wise.
Aggr.trade loopt ook weer als een tierelier.
Als die Chinezen eruit gaan, kan ik dan weer Bitcoin minen?
Ja dat kan, maar dat is zonde van het geld. Ik koop never nooit een nieuwe.YES schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:53:
[...]
Wordt het nu toch een nieuwe auto ipv een occasion?
Als ik voor de dubbele dip had verkocht dan was het geen probleem geweest, nu moet ik wat zuiniger aan doen
[ Voor 18% gewijzigd door Pelox op 21-05-2021 17:00 ]
Zero.
37.500
Ergens halverwege toen, dus dat kwam goed. Nu maar even zien.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Eerste km duurste km.Pelox schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:59:
[...]
Ja dat kan, maar dat is zonde van het geld. Ik koop never nooit een nieuwe.
Ik pak wel een ocassion. Zou ik met een Lambo ook doen. Kun je twee lambo's scoren voor de prijs van een nieuwe bijv. Of Lambo voor jezelf en burger stationbak voor vrouw en de kinderen
aggr.trade laat alleen maar rood zien.
Vond het toen verschrikkelijk irritant dat er al 11 op stond ofzoJoosie200 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:01:
[...]
Eerste km duurste km.
Ik pak wel een ocassion. Zou ik met een Lambo ook doen. Kun je twee lambo's scoren voor de prijs van een nieuwe bijv. Of Lambo voor jezelf en burger stationbak voor vrouw en de kinderen
Net na de eerste piek kocht je een 5870Th1x4nG schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:56:
[...]
Ja, voor 275 een 1070 gekocht van een miner net na de eerste cryptopiek, kan ik dan nu een 3080 krijgen?
Opzich wel prima, een dipje op payday. Had sowieso nog niet alles er terug in gedrukt wat ik net onder de 40k had verkocht.
Dus kom maar door
Maar niet te ver want het moet ooit weer up
Dus kom maar door
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Als je al een aantal keer tegen een stevige weerstand aan zit te tikken en het lukt niet, dan wordt daarna vaak de eerstvolgende, stevige support opgezocht. 28K. Dan weer omhoog.
Ik wil niet negatief doen mensen, maar ik heb 2018 vibes all over. Misschien krijgen we nog een run aan het einde van dit jaar. Maar ik zou voorzichtig zijn de komende weken.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Gezien ik nu nog actief thuis ben (op de komende paar uur na) ff alles in usdt geparkeerd. Kijken we straks wel weer.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Excuus, de piek van 2017
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Er gebeurd helemaal niets behalve dat youtube aan het traden is
En iedereens stoploss ging opeens af
[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 21-05-2021 17:05 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ja altijd een occasion, een auto is al de slechtste investering ooit maar een nieuwe helemaal.Joosie200 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:01:
[...]
Eerste km duurste km.
Zero.
Ik wil ook niet op de feiten vooruitlopen maar heb ook het gevoel dat het voor vrij lange tijd over en uit is.zwembroek schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:04:
Ik wil niet negatief doen mensen, maar ik heb 2018 vibes all over. Misschien krijgen we nog een run aan het einde van dit jaar. Maar ik zou voorzichtig zijn de komende weken.
Vroege payday. Ik moet komende week afwachten. Wel alvast wat klaar gezet voor de weekenddip.Richh schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:04:
Opzich wel prima, een dipje op payday. Had sowieso nog niet alles er terug in gedrukt wat ik net onder de 40k had verkocht.
Dus kom maar door
" BZZZZZZZ, BZZZZZZ, BZZZZZZZ, Youtube diet iet"A87 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:05:
Er gebeurd helemaal niets behalve dat youtube aan het traden is
Kan je dus rustig instappen nuTomTorquay schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:06:
[...]
Ik wil ook niet op de feiten vooruitlopen maar heb ook het gevoel dat het voor vrij lange tijd over en uit is.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Doorgestoken kaart!!! Exacte drop om 14:14:00!!! manipulatie!11!!!
$ alias cd='rm -rf'
Het voelt alsof ik op de rode knop van Linda gedrukt heb
Zo even wat confetti over mijzelf heen gooien
Zero.
Onzin.sh4d0wman schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:49:
Ik heb nog net zoveel BTC als een week geleden maar het is wel weer flink minder waard...
Dat verhaal over China duikt iedere keer op.
Feit is dat grote institutionele beleggers massaal de dip opkopen.
Waarom? Gewoon, omdat het goedkoop is en ze hier later aan gaan verdienen.
De cijfers laten zien dat het grote geld daadwerkelijk de dip koopt.
Wat Henk en Ingrid doen zal ze een zorg wezen.
Wat moet je dus doen?
1. Niets, en afwachten.
2. Je net zo gedragen als de whales doen maar dan op kleine schaal.
Hier wat 2019 vibes: van 9 k naar 4k gepleurd. En weer omhoog naar 5,5k - helemaal mooi. Oh nee, weer terug naar 4,5k (daar zijn we dan nu ongeveer analoog aan.) En weer naar de 7k, alles opgelost, oh, nee, toch nog even sub 6k.zwembroek schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:04:
Toen duurde het uiteindelijk 6 weken voor het een beetje weer 'normaal' was - wat toen 10k was en dan nu ergens rond de 56k zou zijn gevoelsmatig.
Koop nou maar weer gewoon in.Pelox schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:09:
Het voelt alsof ik op de rode knop van Linda gedrukt heb![]()
Vanavond 69k hoorde ik iemand fluisteren
Waarom zouden de Chinese partijbobo's in de nacht van vrijdag op zaterdag nog een keertje te zeggen dat cryptomining/handel verboden moet worden. Niet een heel logisch tijdstip.dogtagz schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:08:
Doorgestoken kaart!!! Exacte drop om 14:14:00!!! manipulatie!11!!!
Ik heb nog kaas nodig. Kan jij tomaat of basilicum gebruiken?PilatuS schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:51:
Gelijk maar even een BTC pizza gebakken op Binance. Wie weet win ik nog wat. Geeft ook wel weer aan hoe belachelijk crypto soms is. Een BTC pizza bakken ? pfff...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Oh shaaaaiittt... komt nog een dip in de dip!
gijsvogel schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:11:
[...]
Koop nou maar weer gewoon in.![]()
Vanavond 69k hoorde ik iemand fluisteren
Zero.
Goed moment om kurkuma coin in te kopen?
Wanneer zou je dat dan bevestigd zien?TomTorquay schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:06:
[...]
Ik wil ook niet op de feiten vooruitlopen maar heb ook het gevoel dat het voor vrij lange tijd over en uit is.
(Ik heb er dus een heel ander idee bij, maar ik stap natuurlijk ook liever uit met een pf dat x8 is gegaan dan dat ik naar de bodem Hodl.)
Dipception!JDx schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:12:
toch verbazingwekkend dat sommige alt-coins strikt de koers van daling en stijging van bitcoin volgen. Dat is toch nergens voor nodig zijn .. zou je denken ..
There are no secrets, only information you do not yet have
Waarom denk je dat?JDx schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:12:
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!