Ach, geen enkele altcoin heeft de fundamentals van BTC, dus wat zou het ook uitmaken in welke shitcoin je zityoeri1989 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:34:
Oke, ik dacht dat Ripple inderdaad ook wel 'oké' was. Echter door jullie commentaar even wat nagelezen en misschien wel de miskoop van mij in crypto tot nu toe.
Hopen dat ie nog wat terug kan komen en dan maar snel verkopen!
Dat Ripple/XRP onbegrepen is maakt niks uit voor de prijs hè. Dit verhaal is al jaren bekend. Het zal de XRP-Army een worst wezen. XRP staat al jaren in de top10 en zal dat waarschijnlijk voorlopig ook nog wel blijvenyoeri1989 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:34:
Oke, ik dacht dat Ripple inderdaad ook wel 'oké' was. Echter door jullie commentaar even wat nagelezen en misschien wel de miskoop van mij in crypto tot nu toe.
Hopen dat ie nog wat terug kan komen en dan maar snel verkopen!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Thanks, en fiat withdrawen van Kraken naar je bank, welke optie kies je dan?Pelox schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:59:
[...]
Nee.. Ik stake alleen op kraken, verder niks. Trade staat op binance.
SEPA - (Fidor), SEPA - (Bank Frick), SEPA - (InCore Bank), SEPA - (ClearJunction), Instant SEPA - (ClearJuntion)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Clear junction (instant)Jedi_Pimp schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:08:
[...]
Thanks, en fiat withdrawen van Kraken naar je bank, welke optie kies je dan?
SEPA - (Fidor), SEPA - (Bank Frick), SEPA - (InCore Bank), SEPA - (ClearJunction), Instant SEPA - (ClearJuntion)
Saaie crap
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Het is een en al stablecoin geworden.. manipulatie ten top.
Op de website zelf zie ik ze wel.gijsvogel schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:09:
[Afbeelding]
Ik zie ze nog niet via mijn app met api. Iemand die toevallig op kraken zit en ze al ziet?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Bitcoin is nu redelijk stabiel maar de alts lopen langzaam leeg vandaag. En dat op vrijdag.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Stilte voor de storm, bereid je maar vast voor op een vrije val komend weekend.
Ik wacht al zo'n 48 uur.Het Fantoom schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:12:
[...]
is dat insider info of een wild guess?Het Fantoom schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:12:
[...]
We proberen gewoon een insider uit de markt te duwen (niet Taro).
Let maar op, 7am UTC.
Targets op 25k. Daarna 69.420 soon.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Echt heel naar. Zoiets is mij laatst ook gebeurt toen ik een short wou openen, en per ongeluk een short deed. Geintje heeft me zeker een bbq gekost.Matthias87 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:21:
Net is mij iets vervelends gebeurd, en ik kap er maar even mee.
Voor de lunch om 11:44 de boel afgesloten, en mijn posities gesloten. Dat dacht ik dus schijnbaar, maar het blijkt dat ik een positie had geopend (ik snap serieus niet hoe)..
Krijg ik 12 minuten geleden op mijn telefoon een pling (mail). Margin call.
Dit is mij nog nooit overkomen. Een vrij grote klap ook. Even genoeg nu. Volgende week hopelijk mijzelf herpakken.
Vaak niet een heel lekker teken als btc sideways gaat en toch de alts geen ruimte krijgen. Iedereen lijkt wel met zijn vinger aan de trigger te zitten en af te wachten welke kant het opgaat.zwembroek schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:11:
Bitcoin is nu redelijk stabiel maar de alts lopen langzaam leeg vandaag. En dat op vrijdag.
Goeie punten, dank! Zal het nieuws, wat ze brengen wat vaker checken hoe actueel het is, goeie tip.Gelukszoekr schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:23:
[...]
Dat eenrijkerleven heb ik wel eens voorbij zien komen maar heeft me niet getrokken.
Dat Focus op Financiën is crap wat mij betreft. Ik zal laatst een stukje over VeChain. Vet positief natuurlijk, vol met nieuws uit 2017/2018. Niks recents. En ondanks dat Vechain al weet ik veel x25 was gegaan was het vooral longterm een goede investering!![]()
Wat kijk ik? Dat verschuift nog wel eens. Goede content creators komen en gaan. Toch wat tip:
Denome vind ik wel vermakelijk. Hij heeft vorig jaar ontslag genomen en schuift vooral met shitcoins voor maximaal rendament. Hij komt regelmatig met grappige nieuwe dingen en benoemt risico's.
Dan Held is een Bitcoin maximalist van het 1e uur. Hij pakt 1 onderwerp aan en zal dan met tal van uitgedachte beredeneringen komen waarom Bitcoin alles is. Twijfel je aan Bitcoin? Dan geeft hopium
Dan kijk in de laatste tijd nog wel naar onze boys van Doopiecash. Chris trade al zo'n 15 jaar. Dat merk je ook wel. prik door het accent heen. Die man snapt het. Daarnaast hebben ze erg veel content. Bijna dagelijse updates, livestreams en gratis trading course.
Bob Loukas, Chriss Dunn, InvestAnswers ook goede content wat mij betreft
zZz is het target. Hij doet alleen zo uit de hoogte dat we er niet bij kunnen. Vandaar dat we nu al de hele dag rond 40k 41k zweven. Oh en ik heb 1,5 uur slaap gehad wat totaal irrelevant is maar de ernst van de situatie aan moet dikken. Dus better believe me!Richh schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:16:
[...]
We proberen gewoon een insider uit de markt te duwen (niet Taro).
Let maar op, 7am UTC.
Targets op 25k. Daarna 69.420 soon.
Verder geen tijd om te posten, we blijven knokken met de grote man die we willen uitschakelen maar hij pareert veel. Hopelijk staat vanavond de maan in de goede stand met uranus en heeft Moby Dick niet genoeg hopium op voorraad zodat we hem de definitieve knock-out kunnen geven. Ik zou er geen levertraan om laten als die whale uit de weg geruimd is.
Als we nou eerst ff naar 38k of lager gaan. kan ik mn shorts sluiten, jullie bijkopen en daarna lekker op weg naar 69k and beyond
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Kan geen rede bedenken behalve staking van paar muntjes of als een Amerikaanse exchange lekkerder voelt.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:55:
[...]
Jezus, wat klote. Inderdaad niet gaan overcompenseren door hogere leverage toe te passen, hoe verleidelijk het ook is. Wellicht paar dagen niks doen, een strategie bepalen met instap- & uitstapmomenten en de verliezen gradueel terugverdienen door verstandige swing posities in te nemen
Even wat anders, ik heb nu een deel van mijn PF (nu 95% USDT) op Kraken staan en een deel op Binance. Kan iemand een reden bedenken waarom ik niet alles overzet naar Binance? Het is veel sneller, de app werkt als een tiet, iDeal... Los van exchange risk dan, zie ik geen echte reden om dit niet te doen.
Laat ze eerst maar eens die apps fixen en die advanced trading fatsoeneren. Lijkt wel 1995 daar. Ze verdienen het echt niet om klanten te houden. Te triest voor woorden die Pro app.
Oja de support chat op Kraken is wel een plus tov Binance.
[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 21-05-2021 15:22 ]
https://opensea.io/seaart
Heel relatable, ik ben zelf ook wel eens een bbq verloren door een foutjemerauder schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:16:
[...]
Echt heel naar. Zoiets is mij laatst ook gebeurt toen ik een short wou openen, en per ongeluk een short deed. Geintje heeft me zeker een bbq gekost.
Je had 'm achter gelaten in t park?Richh schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:25:
[...]
Heel relatable, ik ben zelf ook wel eens een bbq verloren door een foutje![]()
[Afbeelding]
$ alias cd='rm -rf'
Vergeten in de pakken op de camping?Richh schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:25:
[...]
[Afbeelding]
Holy fuck, alle nare herinneringen komen terug. Ik ben dus al meerdere BBQ's verloren door foutjes
Pas als het een grote green egg is dan moet je je echt zorgen gaan maken 😊Richh schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:27:
[...]
[...]
Holy fuck, alle nare herinneringen komen terug. Ik ben dus al meerdere BBQ's verloren door foutjes
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Zolang het het soort BBQ's als op de foto waren is het niet heel erg. Als je ergens je Weber/Geen Egg hebt laten staan twijfel ik aan andere zaken.Richh schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:27:
[...]
[...]
Het is een inschatting op basis van de traditionele weekenddips. Vrije val is misschien overdreven maar ik verwacht ook geen pumps voor maandag.
Zoals zZz en zijn OG's altijd zeggen:YES schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:20:
[...]
zZz is het target. Hij doet alleen zo uit de hoogte dat we er niet bij kunnen. Vandaar dat we nu al de hele dag rond 40k 41k zweven. Oh en ik heb 1,5 uur slaap gehad wat totaal irrelevant is maar de ernst van de situatie aan moet dikken. Dus better believe me!
Verder geen tijd om te posten, we blijven knokken met de grote man die we willen uitschakelen maar hij pareert veel. Hopelijk staat vanavond de maan in de goede stand met uranus en heeft Moby Dick niet genoeg hopium op voorraad zodat we hem de definitieve knock-out kunnen geven. Ik zou er geen levertraan om laten als die whale uit de weg geruimd is.
Keep your BTC's close but your DOGE's closer.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Met als afsluiter:
Overigens was zijn laatste post wel echt episch op het gebied van kwaliteit en zelfspotSuccess, hf in de echochamber
Ik dacht al wat is iedereen roekeloos met zijn bbq's, vind ze vaak en dan verpats ik ze voor Doge. Nu weet ik wie ik moet bedanken.Richh schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:27:
[...]
[...]
Ik hoor een nieuwe meme geboren worden?Richh schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:27:
[...]
[...]
Geen HOTDOGE getypt, gemiste kans, verder prima gewerktgijsvogel schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:36:
[...]
Ik hoor een nieuwe meme geboren worden?
[Afbeelding]
Na flufjes, tosti-ijzers en wasmachines leek het me nu wel tijd voor de bbq.gijsvogel schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:36:
[...]
Ik hoor een nieuwe meme geboren worden?
[Afbeelding]
Jammer dat het weer komend weekend een beetje tegenvalt
I'll have what he is having!YES schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:20:
[...]
zZz is het target. Hij doet alleen zo uit de hoogte dat we er niet bij kunnen. Vandaar dat we nu al de hele dag rond 40k 41k zweven. Oh en ik heb 1,5 uur slaap gehad wat totaal irrelevant is maar de ernst van de situatie aan moet dikken. Dus better believe me!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Helaas ben ik meerdere van deze kwijtgeraakt door een verkeerde inschatting.Richh schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:25:
[...]
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Oh dat is heel lang geleden.. fiat opname doe ik tegenwoordig alleen met binance sepa.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:08:
[...]
Thanks, en fiat withdrawen van Kraken naar je bank, welke optie kies je dan?
Zero.
Ja, die dingen moet je aan een kabel leggen. Nemen ze zo mee. Dat schat je zo niet in nee.zwembroek schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:41:
[...]
Helaas ben ik meerdere van deze kwijtgeraakt door een verkeerde inschatting.
[Afbeelding]
Ik denk echt dat we zo omhoog uitbreken voorbij de 42k. Best wat druk omhoog, zo lijkt het tenminste.
[ Voor 29% gewijzigd door Pelox op 21-05-2021 15:53 ]
Zero.
Het is aangekomen. Betaald met de Binance Card toen de BNB prijs een stuk hoger was. Cashback was >0.1BNB.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
DealTijn96 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:20:
Als we nou eerst ff naar 38k of lager gaan. kan ik mn shorts sluiten, jullie bijkopen en daarna lekker op weg naar 69k and beyond
Wat jou het beste uitkomt. Zo flexibel ben ik dan wel weerJoebarRC schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:55:
[...]
Dealkomt 7am EST of 7am CET of 7am GMT je beter uit..
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Ze staan er nog steeds in, vuurt u maar afTijn96 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:57:
[...]
Wat jou het beste uitkomt. Zo flexibel ben ik dan wel weer
Wie belt de Insider die de afgelopen 8 weken maar een half uur geslapen even op dan?Tijn96 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:57:
[...]
Wat jou het beste uitkomt. Zo flexibel ben ik dan wel weer
Heb je een nummer? Dan bel ik gelijk ffYES schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:58:
[...]
Wie belt de Insider die de afgelopen 8 weken maar een half uur geslapen even op dan?
Wat zijn dit voor aantallen?WoodyWindoW schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:29:
Zie die sellwall op 43k lol. Hoeft niets te zeggen natuurlijk, maar toch grappig
[Afbeelding]
Miljoenen?
Ey, van de greeneggtotaal instagramzwembroek schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:41:
[...]
Helaas ben ik meerdere van deze kwijtgeraakt door een verkeerde inschatting.
[Afbeelding]
De goede kant. Kijk, alleen maar opfleurend nieuws:keepitfrosty schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:17:
[...]
Vaak niet een heel lekker teken als btc sideways gaat en toch de alts geen ruimte krijgen. Iedereen lijkt wel met zijn vinger aan de trigger te zitten en af te wachten welke kant het opgaat.
https://cointelegraph.com...ks-bloomberg-intelligence
https://cointelegraph.com...e-more-bullish-here-s-why
https://cointelegraph.com...t-are-they-all-buying-btc
https://cointelegraph.com...dges-to-go-carbon-neutral
https://cointelegraph.com...e-crash-destroys-leverage
Fundamenteel lijkt er echt niks aan de hand. Maar dat er flink wat zenuwen zijn, ja, zo ziet het er hier op het forum wel uit inderdaad. Ik heb net toch maar wat bijgekocht.
/f/image/99ietyshxCcKlQ6WGLcPwbkl.png?f=fotoalbum_large)
Poll: Hoe gaat dit zo uitbreken?
• MOON omhoog
• REKt omlaag
• Iets anders
Ook een poll maken? Klik hier
DROOOOOOOOP
Wat de neuk is happeningJDx schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:14:
DROOOOOOOOP
Musk heeft niet eens getweet?
Ik zeg omlaagPatvs120 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:14:
[Afbeelding]
Poll: Hoe gaat dit zo uitbreken?
• MOON omhoog
• REKt omlaag
• Iets anders
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
06-btcwhale
Overigens ik bedenk me net wat:
* YES zet X-Files tune op
De Insider op 4chan beweerde dat de koers flink zou gaan zakken, tot onder de 30k. Net als zZz die hier gisteren ineens op dook om dat te vertellen.
De Insider op 4chan was zeker geen systeembeheerdertje maar werkte samen met de big boyz en OGs. Net als zZz.
De Insider op 4chan vertelde meermaals weinig slaap te hebben gehad. Hoe wordt slapen in stripverhalen geschreven? "zzz"!
Wat postte zZz als laatste hier? Een cover van een stripboek!
Mind=BLOWN.
zZz = 4chan Insider!!
* YES draait volume naar 10
[ Voor 3% gewijzigd door YES op 21-05-2021 16:22 ]
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Rekt.
Manipulatie? Ben je gek! Gezonde correctie joh.
Manipulatie? Ben je gek! Gezonde correctie joh.
[ Voor 84% gewijzigd door Pelox op 21-05-2021 16:18 ]
Zero.
Dat moet het zijn idd! Dan kan hij het ook gewoon voor ons regelenYES schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:17:
[...]
06-btcwhale
Overigens ik bedenk me net wat:
De Insider op 4chan beweerde dat de koers flink zou gaan zakken, tot onder de 30k. Net als zZz die hier gisteren ineens op dook om dat te vertellen.
De Insider op 4chan was zeker geen systeembeheerdertje maar werkte samen met de big boyz. Net als zZz.
De Insider op 4chan vertelde meermaals weinig slaap te hebben gehad. Hoe wordt slapen in stripverhalen geschreven? "zzz"!
Wat postte zZz als laatste hier? Een cover van een stripboek!
Mind=BLOWN.
zZz = 4chan Insider!!
* YES Zet X-Files tune op volume 10 aan
[Afbeelding]
Yeah weer actie op dit topic. Moeten wel rekt gaan maar ja.
Dacht even dat er AMD GPU's te koop zouden zijnJDx schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:14:
DROOOOOOOOP
En daar gaan we weer.
Amerikanen worden wakker: dumpen.
Aziaten worden wakker: dumpen.
En in het weekend zien we dit patroon niet. Rara wie doet dit toch.
Amerikanen worden wakker: dumpen.
Aziaten worden wakker: dumpen.
En in het weekend zien we dit patroon niet. Rara wie doet dit toch.
[ Voor 8% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 21-05-2021 16:19 ]
PAAAAAAANNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKK. Grab a beer, run like hell
Grab a beer and enjoy the ride. in die modus zit ik nu na een slapeloze nacht met de gedachte dat mn taktiek het niet zou doen. Nu hopen dat het goed doorjaagt naar beneden ff.Valar Morghulis schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:19:
PAAAAAAANNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKK. Grab a beer, run like hell
In de Sale met die hap!
Ik zit al aan een biertje, Dus wat veREKT mij dat nou.
HODL!
HODL!
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
volgens mijn was die 7:00 UTC toch een andere timezone
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Half de traders net aan de vrijmibo, alles over toetsenbord...Valar Morghulis schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:19:
Ik stem op de poll, en REKT OMLAAG gaat ie.. Hoe is het mogelijk...
Zal hier wel iets mee te maken hebben.
https://decrypt.co/71611/...&utm_source=coinmarketcap
https://decrypt.co/71611/...&utm_source=coinmarketcap
Bull is echt voorbij hoor. Lekker hodl allemaal.. tot we weer op -90% zitten.
Zero.
Echt he... ik dacht nog zal ik al in gaan met mijn verse fiat.. moest eerst ff zeiken.. jeuh...
Net op tijd
Net op tijd
Het aantal posts per minuut stijgt weer, er is weer een dip gaande. Iemand zou hier een tradingbot aan moeten koppelen.
36.8k$ alles weerstand toch? benieuwd of we die gaan halen
Pelox schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 15:52:
Ik denk echt dat we zo omhoog uitbreken voorbij de 42k. Best wat druk omhoog, zo lijkt het tenminste.
Vraag me soms echt af of @Pelox meerdere persoonlijkheden heeftPelox schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:22:
Bull is echt voorbij hoor. Lekker hodl allemaal.. tot we weer op -90% zitten.
Wooo door de 38k
de volgende support lijn ligt pas op $6969
A stemmingswisseling a day,sOid schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:26:
[...]
[...]
Vraag me soms echt af of @Pelox meerdere persoonlijkheden heeft
keeps the innerlijke rust away.
Alles moet weer kapot vandaag geloof ik.
Alles zag er uit alsof we omhoog gingen, continu druk omhoog en dan rammel omlaag. Heel gezond, weer even de bodem testen. Lol.sOid schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:26:
[...]
[...]
Vraag me soms echt af of @Pelox meerdere persoonlijkheden heeft
Nou het is ze geluk, ik heb alles verkocht. Tot over 4 jaar. Ik ben weg met mijn winst.
Voor de hodlers succes!
Zero.
En daarna pas op $420.The Redman schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:27:
de volgende support lijn ligt pas op $6969
Maar vanaf daar ligt de weg naar boven wel echt vrij.
Ja of bezaaid met lijken, kan ook nog. Of beren op de weg. Weet ik t.
Maar goed wat een smerig manipulatief gebeuren is het toch.
:-)
En je NEO straks voor het dubbele weer terugkopen, nicePelox schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:28:
[...]
Alles zag er uit alsof we omhoog gingen, continu druk omhoog en dan rammel omlaag. Heel gezond, weer even de bodem testen. Lol.
Nou het is ze geluk, ik heb alles verkocht. Tot over 4 jaar. Ik ben weg met mijn winst.![]()
Voor de hodlers succes!
$187
Ze zoeken het maar uit. Ik heb dikke winst daar gaat het om.The Redman schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:29:
[...]
En je NEO straks voor het dubbele weer terugkopen, nice
Zero.
📜🤲🏻Pelox schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:28:
[...]
Alles zag er uit alsof we omhoog gingen, continu druk omhoog en dan rammel omlaag. Heel gezond, weer even de bodem testen. Lol.
Nou het is ze geluk, ik heb alles verkocht. Tot over 4 jaar. Ik ben weg met mijn winst.![]()
Voor de hodlers succes!
Waar zie jij manipulatie? Ik zie een weigering op MA25(4h), een bearish krantenkop en een bull run die uitgeraasd is. Dan krijg je dit soort drops.Ricardovv schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:29:
Maar goed wat een smerig manipulatief gebeuren is het toch.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Je mist mijn smileyTomTorquay schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:31:
[...]
Waar zie jij manipulatie? Ik zie een weigering op MA25(4h), een bearish krantenkop en een bull run die uitgeraasd is. Dan krijg je dit soort drops.
Dan is het inderdaad prima om eruit te stappen.Pelox schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:30:
[...]
Ze zoeken het maar uit. Ik heb dikke winst daar gaat het om.
Geen vertrouwen meer + nog op dikke winst staan lijkt mij de ideale combi om die stap te zetten.
Mocht de Insider op 4chan op een bepaald moment melden dat ze het vanaf dat moment allemaal netjes en eerlijk gaan laten verlopen, moeten we je dan even een heads-up geven?
Ik verkoop ook, ik pak m'n verlies wel, vertrouw deze shizzle niet meer, kan nog net een frikandel speciaal halen in ieder geval.
Mijn verse fiat blijft nog even staan iig.
Joe goed weekend en tot volgende week!Pelox schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:28:
[...]
Voor de hodlers succes!
Angst, de slechtste raadgever.
Als er al een moment is om te verkopen dan is het niet nu.
Als er al een moment is om te verkopen dan is het niet nu.
[ Voor 50% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 21-05-2021 16:34 ]
Hahaha, zulk lachen dit. Ik heb dikke vette fiat klaar staan.
De rode 5m candles worden kleiner.
nvm
Jaapio weer op een verkeerde knop gedrukt?
DoeiPelox schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 16:30:
[...]
Ze zoeken het maar uit. Ik heb dikke winst daar gaat het om.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/gMJiRq5zma8law3slXWKcAfM.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SSxuxNEVdQ7CDCKXlCmRqY7P.jpg?f=fotoalbum_large)