[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 245 Laatste
Acties:
  • 869.184 views

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:27

MicroWhale

The problem is choice

yoeri1989 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:34:
Iemand hier een 'verklaring' waarom Ripple zo 'laag' blijft? Rechtzaak nieuws?
Is er reden dat ie moet stijgen dan?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-12-2025
Mooody schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:43:
Hebben jullie ook weleens dat je helemaal niet zo heel nodig hoeft te poepen, maar dat je wel op de wc gaat zitten om zodoende rustig de koersen te kunnen bekijken?
Huh wat?

*dit bericht is verzonden vanaf een wc

• yoeri1989
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:03
MicroWhale schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:43:
[...]

Is er reden dat ie moet stijgen dan?
Nee dat niet, zie alleen in mn PF dat alles na de dip van eergister redelijk een bounce ervaart alleen Ripple niet. Vandaar de vraag.

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
gijsvogel schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:44:
[...]

Huh wat?

*dit bericht is verzonden vanaf een wc
the i-Toilet?

• Stokstaart
  • Laatst online: 28-12-2025
We hadden het gisteren over of de markt overheated is of niet, onderstaand 1 van de redenen waarom ik van mening ben dat het niet zo is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WNPL-ngIk5FRP2oUsTI7ETdSVt0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ytXKN4UqC2mcDtsaOi3uIVek.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• gijsvogel
  • Laatst online: 08-12-2025
Nee, een soort van kantoor, met hightech internetverbinding, pluche bril en geurkaarsjes.
De ideale plek voor een 'pump en dump' 8)

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Stokstaart schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:48:
We hadden het gisteren over of de markt overheated is of niet, onderstaand 1 van de redenen waarom ik van mening ben dat het niet zo is.

[Afbeelding]
Maar de OGs zeggen 30k :'(

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:31:
Ik weet niet hoe het met die intelligentie van de Vlaamse Albanezen zit, maar de zware overvallers hier zijn over het algemeen jong, oerstom en erg gewelddadig. Met oerstom bedoel ik echt licht zwakzinnig, IQ van rond de 75, en dan geloof ik zo dat ze worden aangevoerd door iemand met een IQ van 85 die te veel gangsterfilms kijkt en z'n info van YouTube haalt. Bij dat gedoe in Amsterdam stond er letterlijk eentje zonder aanleiding in de lucht te schieten met een automatisch wapen. Dan ben je echt wel een debieltje.
:o
Nee, hier zijn zware gangsters toch eerder professionals. Het type dat jij beschrijft houdt het hier in Vlaanderen bij kleinere winkelovervallen, oude dametjes beroven, drugshandel en auto's in brand steken. Grotendeels zonder automatische wapens. Toch een cultuurverschilletje dan :)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:02

knakworst

Get more sats!

[Afbeelding]
Wat betekent die groene stip? Ik zie er een paar voor een flinke bullrun maar ik zie er ook eentje begin januari 2018.

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:20
yoeri1989 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:45:
[...]

Nee dat niet, zie alleen in mn PF dat alles na de dip van eergister redelijk een bounce ervaart alleen Ripple niet. Vandaar de vraag.
Dit?

https://newsbit.nl/rechter-deelt-flinke-klap-uit-aan-ripple/

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
knakworst schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:52:
[...]

Wat betekent die groene stip? Ik zie er een paar voor een flinke bullrun maar ik zie er ook eentje begin januari 2018.
Dik oversold

Zero.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:27

MicroWhale

The problem is choice

knakworst schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:52:
[...]

Neeeeeee, niet naar de betekenis vragen!! :/

Dan gaat heel de mystiek van zo'n grafiek af. Ik vind het super leuk om naar dit soort grafieken te kijken. Vóóral als ik NIET weet waar ik naar kijk. Dan kun je er namelijk zelf allerlei betekenissen aan hangen. Zodra de betekenis van alles bekend is ga je er toch anders naar kijken. :P

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

[Afbeelding]
Leuk geprobeerd!
Die chart is niet van toepassing, staat er immers boven.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mooody schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:54:
[...]

Leuk geprobeerd!
Haha! Nice one!

• keinless
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-08-2024
Mooody schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:54:
[...]

Leuk geprobeerd!
Hahahah scherp!!

• TomTorquay

[Afbeelding]
Je ziet dat het in 2018 ook oversold was en na een initiële bounce gewoon weer steil bergaf ging met de koers.

• Pelox
TomTorquay schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:57:
[...]

Je ziet dat het in 2018 ook oversold was en na een initiële bounce gewoon weer steil bergaf ging met de koers.
Precies, ik wacht dus ook op die bounce nu.. hopelijk komt die nog, 49/50k?

Zero.

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Pelox schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:59:
[...]

Precies, ik wacht dus ook op die bounce nu.. hopelijk komt die nog, 49/50k?
Hoop het ook, al lijkt er ook een rising wedge op de 1H als dat zo is denk ik dat we eerst nog een stuk naar beneden zullen vallen.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:25
Mooi zo!
Weg met XRP.
Dit soort coins kunnen we missen als kiespijn.
Nu nog even DOGE er achteraan graag dan kunnen we daarna weer gewoon verder waar we gebleven waren.

• malarkan
HoppyF schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:09:
[...]

Mooi zo!
Weg met XRP.
Dit soort coins kunnen we missen als kiespijn.
Nu nog even DOGE er achteraan graag dan kunnen we daarna weer gewoon verder waar we gebleven waren.
wat is er mis met Ripple?

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:25
malarkan schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:09:
[...]

Alles!
Kijk naar deze grafiek, zoom uit naar ALL en pak de maand januari 2018 maar en vergelijk dit met de koers van nu.
https://coinmarketcap.com/currencies/xrp/

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-01 11:23
[...]

Wat niet?

Het is niet decentraal, het is daardoor eigenlijk geen crypto, er zijn er miljarden en die worden door een klein clubje beperkt uitgegeven om zo met een zeer beperkt handelsvolume een gigantische market cap op te blazen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NJC9ZYABZdRcFXR72DwEKSKFXqA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PFHZidN1NpCRuYZTKAmFa7jQ.jpg?f=user_large

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11-2025

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

[Afbeelding]
Waar kijken we naar? iets van een legenda bij een grafiek is wel handig.

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-01 14:17
[...]

Het zelfde als Doge: De aanhanger heeft geen flauw idee wat het werkelijk is. (wat van genoeg andere crypto ook valt te zeggen, maar xrp heeft wel een speciaal plekje)

[ Voor 16% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 21-05-2021 13:18 ]

• Richh
mannowlahn schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:12:
Ik zie hier madelon vos wel eens genoemd worden, ik ken haar eigenlijk niet zo. Maar een video waar ze onderdeel van is kan waarschijnlijk de reden zijn van die grote overval in Amsterdam deze week. In januari ging ze met een een of andere dude die zich influencer noemt op bezoek bij dat bedrijf. "Het is eigenlijk een geheime locatie" hahaha lol. Soms vraag je je wel eens af, hoe kunnen mensen zo dom zijn, waarom zou je als bedrijf jezelf zo publiekelijk maken. Ik weet het, redelijk offtopic maar daarom is goud kut, er is altijd wel weer een jan doedel die niet snapt.

https://www.gelderlander....aan-cameraploeg~ada2bb18/
Denk je echt dat dit door zo'n video komt? Tuurlijk is de locatie 'geheim' maar er zullen ruim voldoende mensen wel degelijk weten van deze plek.
Schone Edelmetalen BV wordt niet genoemd in de video, maar als je dit weet is 1 google opdracht voldoende :P

De overvallers komen zelf niet uit Nederland en zullen echt niet op basis van deze 'influencers' half Google Streetview hebben afgezocht om de shots te vergelijken, want echt duidelijk in beeld is de locatie zeker niet gekomen.

Hell, zelfs dan is het risico maar wat groot dat je net precies een lege waardetransport-auto target :P 50% kans.

[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 21-05-2021 13:23 ]

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12-2025
[...]

Ripple heeft zelf weet ik hoeveel XRP in handen. Lekker cashen en prijs manipuleren. Nee dankje.

• malarkan
ik was serieus, ik heb geen idee over de aversie tegen een bepaalde coin.
HoppyF schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:12:
[...]

Alles!
Kijk naar deze grafiek, zoom uit naar ALL en pak de maand januari 2018 maar en vergelijk dit met de koers van nu.
https://coinmarketcap.com/currencies/xrp/
dit zegt zelf niets, dit heb ik veel vaker gezien bij coins.
Richh schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:13:
[...]

Wat niet?

Het is niet decentraal, het is daardoor eigenlijk geen crypto, er zijn er miljarden en die worden door een klein clubje beperkt uitgegeven om zo met een zeer beperkt handelsvolume een gigantische market cap op te blazen.
hmm dat moet ik dan eens goed bekijken, thanks!

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-01 12:41
malarkan schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:19:
[...]

ik was serieus, ik heb geen idee over de aversie tegen een bepaalde coin.
[...]

dit zegt zelf niets, dit heb ik veel vaker gezien bij coins.

[...]

hmm dat moet ik dan eens goed bekijken, thanks!
Heel goed dat je tegengas geeft. Stelletje haters hier :+

• anti elppa
  • Laatst online: 12:54
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:17:
[...]

Het zelfde als Doge: De aanhanger heeft geen flauw idee wat het werkelijk is. (wat van genoeg andere crypto ook valt te zeggen, maar xrp heeft wel een speciaal plekje)
nee, doge is uiteraard een meme en niet al te serieus. Maar het is wel transparant. Nadeel is enorme supply elke dag, en een paar oude users met flinke zakken vol Doge. Maar doge vergelijken met ripple gaat echt te ver

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:27
Wackmack schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:03:
[...]

Bedoel je beide accounts? Zie trouwens dat ze het vooral wat breder trekken qua content. Passief inkomen lijkt het doel.
Dat eenrijkerleven heb ik wel eens voorbij zien komen maar heeft me niet getrokken.

Dat Focus op Financiën is crap wat mij betreft. Ik zal laatst een stukje over VeChain. Vet positief natuurlijk, vol met nieuws uit 2017/2018. Niks recents. En ondanks dat Vechain al weet ik veel x25 was gegaan was het vooral longterm een goede investering! :r

Wat kijk ik? Dat verschuift nog wel eens. Goede content creators komen en gaan. Toch wat tip:

Denome vind ik wel vermakelijk. Hij heeft vorig jaar ontslag genomen en schuift vooral met shitcoins voor maximaal rendament. Hij komt regelmatig met grappige nieuwe dingen en benoemt risico's.

Dan Held is een Bitcoin maximalist van het 1e uur. Hij pakt 1 onderwerp aan en zal dan met tal van uitgedachte beredeneringen komen waarom Bitcoin alles is. Twijfel je aan Bitcoin? Dan geeft hopium

Dan kijk in de laatste tijd nog wel naar onze boys van Doopiecash. Chris trade al zo'n 15 jaar. Dat merk je ook wel. prik door het accent heen. Die man snapt het. Daarnaast hebben ze erg veel content. Bijna dagelijse updates, livestreams en gratis trading course.

Bob Loukas, Chriss Dunn, InvestAnswers ook goede content wat mij betreft

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Stokstaart
Firestorm schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:15:
[...]

Waar kijken we naar? iets van een legenda bij een grafiek is wel handig.
NVT is MC / daily volume geloof ik. Iig een indicator die aan geeft of BTC under- dan wel oversold is.

• Pelox
anti elppa schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:22:
[...]

nee, doge is uiteraard een meme en niet al te serieus. Maar het is wel transparant. Nadeel is enorme supply elke dag, en een paar oude users met flinke zakken vol Doge. Maar doge vergelijken met ripple gaat echt te ver
Ik bezit geen xrp meer, al jaren niet meer.. maar het is wel deze niet-cryptomunt welke mij naar de echte crypto's heeft gebracht, dus ik ben xrp toch wel dankbaar daarvoor. :)

Zero.

• Stokstaart
Gelukszoekr schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:23:
[...]

Dat eenrijkerleven heb ik wel eens voorbij zien komen maar heeft me niet getrokken.

Dat Focus op Financiën is crap wat mij betreft. Ik zal laatst een stukje over VeChain. Vet positief natuurlijk, vol met nieuws uit 2017/2018. Niks recents. En ondanks dat Vechain al weet ik veel x25 was gegaan was het vooral longterm een goede investering! :r

Wat kijk ik? Dat verschuift nog wel eens. Goede content creators komen en gaan. Toch wat tip:

Denome vind ik wel vermakelijk. Hij heeft vorig jaar ontslag genomen en schuift vooral met shitcoins voor maximaal rendament. Hij komt regelmatig met grappige nieuwe dingen en benoemt risico's.

Dan Held is een Bitcoin maximalist van het 1e uur. Hij pakt 1 onderwerp aan en zal dan met tal van uitgedachte beredeneringen komen waarom Bitcoin alles is. Twijfel je aan Bitcoin? Dan geeft hopium

Dan kijk in de laatste tijd nog wel naar onze boys van Doopiecash. Chris trade al zo'n 15 jaar. Dat merk je ook wel. prik door het accent heen. Die man snapt het. Daarnaast hebben ze erg veel content. Bijna dagelijse updates, livestreams en gratis trading course.

Bob Loukas, Chriss Dunn, InvestAnswers ook goede content wat mij betreft
Willy Woo, Jacob Canfield, Lyn Alden

• anti elppa
  • Laatst online: 12:54
Pelox schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:25:
[...]

Ik bezit geen xrp meer, al jaren niet meer.. maar het is wel deze niet-cryptomunt welke mij naar de echte crypto's heeft gebracht, dus ik ben xrp toch wel dankbaar daarvoor. :)
Heb ze in het pre-bull seizoen 2017 wel gehad en er een leuk ritje mee gemaakt een aantal dagen. Maar dat was puur voor de pump en dump. Die troep langer dan een week houden is echt niet oke

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• yoeri1989
Oke, ik dacht dat Ripple inderdaad ook wel 'oké' was. Echter door jullie commentaar even wat nagelezen en misschien wel de miskoop van mij in crypto tot nu toe.

Hopen dat ie nog wat terug kan komen en dan maar snel verkopen!

• Pelox
yoeri1989 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:34:
Oke, ik dacht dat Ripple inderdaad ook wel 'oké' was. Echter door jullie commentaar even wat nagelezen en misschien wel de miskoop van mij in crypto tot nu toe.

Stel dat ze de rechtszaak winnen... dan knalt hij echt omhoog hoor. Maar of dat reeel is weet ik niet.

Zero.

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

TomTorquay schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:51:
[...]

:o
Nee, hier zijn zware gangsters toch eerder professionals. Het type dat jij beschrijft houdt het hier in Vlaanderen bij kleinere winkelovervallen, oude dametjes beroven, drugshandel en auto's in brand steken. Grotendeels zonder automatische wapens. Toch een cultuurverschilletje dan :)
In Nederland gaat er al een tijd iets flink verkeerd qua repressie: https://www.groene.nl/art...mijn-9mm-helemaal-geleegd
In Amsterdam had je dus een top-600. Inmiddels is dat een top-1000; dat zijn de 1000 ergste beroepscriminelen onder de 30. In eens stad waar je überhaupt maar 200k mensen onder tussen de 12 en de 30 hebt, hè. En dan zijner dus blijkbaar legio crimineeltjes die die top-1000 niet halen. In Vlaanderen kan je voor mijn gevoel nog over straat zonder kans door een verdwaalde kogel geraakt te worden. Hier in principe niet.

En het is toch raar, als je dan zo nodig snel rijk wil worden, kan je toch ook gewoon op het juiste moment in shitcoins stappen. Zo'n goudkraam overvallen gaat je niet echt in de koude kleren zitten, dunkt me.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

TomTorquay schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:57:
[...]

Dat klopt, maar qua eerdere stijging en val lijkt dit meer op die van 2017 eigenlijk.

In het algemeen lijkt me trouwens dat dit te weinig informatie is om iets deugdelijks mee te kunnen voorspellen.

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
mannowlahn schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:12:
Ik zie hier madelon vos wel eens genoemd worden, ik ken haar eigenlijk niet zo. Maar een video waar ze onderdeel van is kan waarschijnlijk de reden zijn van die grote overval in Amsterdam deze week. In januari ging ze met een een of andere dude die zich influencer noemt op bezoek bij dat bedrijf. "Het is eigenlijk een geheime locatie" hahaha lol. Soms vraag je je wel eens af, hoe kunnen mensen zo dom zijn, waarom zou je als bedrijf jezelf zo publiekelijk maken. Ik weet het, redelijk offtopic maar daarom is goud kut, er is altijd wel weer een jan doedel die niet snapt.

https://www.gelderlander....aan-cameraploeg~ada2bb18/
Madelon is een toppertje d:)b
Wou dat ik zo een cryptonerd als vriendin had O+
Lekker de hele dag trade wedstrijdjes doen *O*
Allebei stoppen met werken en vol in crypto gaan
Waar vind je zo iemand?

https://opensea.io/seaart

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 20:00
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:37:
[...]

In Nederland gaat er al een tijd iets flink verkeerd qua repressie: https://www.groene.nl/art...mijn-9mm-helemaal-geleegd
In Amsterdam had je dus een top-600. Inmiddels is dat een top-1000; dat zijn de 1000 ergste beroepscriminelen onder de 30. In eens stad waar je überhaupt maar 200k mensen onder tussen de 12 en de 30 hebt, hè. En dan zijner dus blijkbaar legio crimineeltjes die die top-1000 niet halen. In Vlaanderen kan je voor mijn gevoel nog over straat zonder kans door een verdwaalde kogel geraakt te worden. Hier in principe niet.

En het is toch raar, als je dan zo nodig snel rijk wil worden, kan je toch ook gewoon op het juiste moment in shitcoins stappen. Zo'n goudkraam overvallen gaat je niet echt in de koude kleren zitten, dunkt me.
Belgie was in 2015 nog koploper in het aantal doden door vuurwapens in West-Europa. Lijkt me erg sterk dat dit in 6 jaar tijd volledig is omgeslagen.

• malarkan
enomiss schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:45:
[...]

Waar vind je zo iemand?
je kunt het bij dat bedrijf wat overvallen is vragen, even de rollen omdraaien, ipv dat zij gevonden worden door haar ;)

:+ :+

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:52
yoeri1989 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:34:

Niet te veel naar anderen luisteren wanneer je handelt, doen wat je zelf goed lijkt.

• Pelox
Nopheros schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:47:
[...]

Niet te veel naar anderen luisteren wanneer je handelt, doen wat je zelf goed lijkt.
Sowieso

Zero.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-01 21:33

The Chosen One

Zie signature!

Ik volg altijd het advies op van de 3 posts voor en na mij.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• malarkan
The Chosen One schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:50:
mij geld geven is super slim!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:42

YES

Moderator General Chat
Sell it all

• TomTorquay
BoB_HenK schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:46:
Belgie was in 2015 nog koploper in het aantal doden door vuurwapens in West-Europa. Lijkt me erg sterk dat dit in 6 jaar tijd volledig is omgeslagen.
Het ligt genuanceerder. De meeste van die doden zijn slachtoffer van een familiedrama, zelfmoord of terroristische actie. Niet van een kleine crimineel die met een automatisch wapen tekeer gaat, dat is hier nagenoeg ongezien. Dus het gevoel van veiligheid ligt hier - als de terrorismedreiging laag is, zoals nu - in België wel hoger, lijkt me. Al gaan Antwerpen en Brussel wel steeds sneller Amsterdam achterna.

[ Voor 6% gewijzigd door TomTorquay op 21-05-2021 13:55 ]

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Afbeeldingslocatie: https://pepbc.nl/wp-content/uploads/2019/03/Elke.gif

Missed it!

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• Gelukszoekr
[...]

Waar vind je zo iemand?
Madelon heeft ook Bitcoin tunnelvisie hè. Daar moet je niet aankomen met je tassen shitcoins

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

BoB_HenK schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:46:
[...]

Dat verwacht ik ook niet. Maar een geladen wapen stelt niks voor tot iemand de trekker overhaalt. Ik heb in België gewoond, in Brussel zelfs, en dat was behoorlijk onveilig. Maar als ze daar op mensen schieten is het opzettelijk. Ze schieten niet maar wat in het rond zoals hier. Ook vind je in Brussel geen afgehakte hoofden op straat zoals in Amsterdam. En in Brussel zijn zeker meer gekken op straat dan hier, en vast ook nog wel meer criminelen, maar hier zijn ze een stuk gevaarlijker voor wie zelf niks met criminaliteit van doen heeft.

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

[...]

Waar vind je zo iemand?
Is ze lekker?

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
Neutraal

• Gelukszoekr
Puntige knieën

• enomiss
Gelukszoekr schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:57:
[...]

Madelon heeft ook Bitcoin tunnelvisie hè. Daar moet je niet aankomen met je tassen shitcoins
Ach dat is haar YouTube personality. Wie weet wat ze stiekem erbij doet met een zakcentje.
Mooi discussie voer voor aan tafel. ;)

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-01 15:29
enomiss schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:05:
[...]

Ach dat is haar YouTube personality. Wie weet wat ze stiekem erbij doet met een zakcentje.
Mooi discussie voer voor aan tafel. ;)
Ze zit 50 procent in doge. Zeker.

• enomiss
-Splash- schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:05:
[...]

Ze zit 50 procent in doge. Zeker.
Sowieso. Vrouwen houden van hondjes

• -Splash-
Wel vermakelijke filmpjes maakt ze, voor mij persoonlijk niet meer dan dat; vermakelijk. Ze doet ook iets met cursussen, dat lijkt mij wel interessant. Ook leuk om het verhaal van Didi Taihuttu te horen. Sympathieke gast.

Ik vind hem persoonlijk niet de visionair waarvoor sommige hem aan zien. Het voelt een beetje als alles op rood zetten in het casino en dan ook nog erop laten vallen. Wil niet zeggen dat ik erg jaloers ben haha.

[ Voor 7% gewijzigd door -Splash- op 21-05-2021 14:11 ]

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04-2025
op z'n hondjes....... on topic, 98 % Ethereum , die zie ik komende maanden wel hoger hoger hoger gaan :)

• feye1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-11-2025
-Splash- schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:10:
Wel vermakelijke filmpjes maakt ze, voor mij persoonlijk niet meer dan dat; vermakelijk. Ze doet ook iets met cursussen, dat lijkt mij wel interessant. Ook leuk om het verhaal van Didi Taihuttu te horen. Sympathieke gast.

Ik vind hem persoonlijk niet de visionair waarvoor sommige hem aan zien. Het voelt een beetje als alles op rood zetten in het casino en dan ook nog erop laten vallen. Wil niet zeggen dat ik erg jaloers ben haha.
Ik ken Didi van vroeger nog wel een beetje, die was sowieso altijd al knotsgek. Maar mooie gok van hem geweest ja. Verder prima gozer hoor. :P

• TWeaKLeGeND
anti elppa schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:22:
[...]

Dat doge een grap is gebaseerd op wat edits van oude btc code snappen velen dus niet. Net zoals mensen in xrp army niet snappen dat xrp en het bedrijf ripple iets anders zijn.

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 20:00
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:59:
[...]

Dat verwacht ik ook niet. Maar een geladen wapen stelt niks voor tot iemand de trekker overhaalt. Ik heb in België gewoond, in Brussel zelfs, en dat was behoorlijk onveilig. Maar als ze daar op mensen schieten is het opzettelijk. Ze schieten niet maar wat in het rond zoals hier. Ook vind je in Brussel geen afgehakte hoofden op straat zoals in Amsterdam. En in Brussel zijn zeker meer gekken op straat dan hier, en vast ook nog wel meer criminelen, maar hier zijn ze een stuk gevaarlijker voor wie zelf niks met criminaliteit van doen heeft.
Is dit niet gewoon een stukje projectie? Je doet nu net alsof je dagdagelijks de een reële kans loopt door een rondvliegende kogel geraakt te worden. Ondertussen had Amsterdam in 2020 het laagste aantal vuurwapendoden in decennia. Belgie registreert ondertussen de meeste overvallen per inwoner in Europa, factor 3 groter dan in NL. Nu zal er ongetwijfeld een verschil in werkwijze zijn, maar dat verklaart onmogelijk dit verschil.

Veiligheid is uiteindelijk een subjectief onderwerp, cijfers die ik zie vind ik echter slecht aansluiten bij wat je omschrijft.

• yoeri1989
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:13:
[...]

Dat doge een grap is gebaseerd op wat edits van oude btc code snappen velen dus niet. Net zoals mensen in xrp army niet snappen dat xrp en het bedrijf ripple iets anders zijn.
Kun je deze comment wellicht wat verder onderbouwen voor mij als n00b?

• Ricardovv
  • Laatst online: 07-01 22:48
Het lukt mij nooit om die Madelon filmpjes langer dan 10 minuten te kijken... ze is mij iets te over enthousiast.

• dnzm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-01 21:49

dnzm

Knorrig

Peterre schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:10:
op z'n hondjes....... on topic, 98 % Ethereum , die zie ik komende maanden wel hoger hoger hoger gaan :)
Sjezus, ik dacht dat ik een hoog percentage ETH had...

Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl

• TWeaKLeGeND
yoeri1989 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:16:
[...]

Kun je deze comment wellicht wat verder onderbouwen voor mij als n00b?
Welke?

[ Voor 103% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 21-05-2021 14:24 ]

• yoeri1989
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:17:
[...]
Net zoals mensen in xrp army niet snappen dat xrp en het bedrijf ripple iets anders zijn.
Deze?

• -Splash-
Ricardovv schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:16:
Het lukt mij nooit om die Madelon filmpjes langer dan 10 minuten te kijken... ze is mij iets te over enthousiast.
Niet zo gek. Bitcoin is leuk, maar waar verdient zij enorm veel geld mee? Haar community (30 euro per maand en iets van 1000 mensen?), Haar cursussen en video's. Dan ben ik ook wel enthousiast.

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-01 19:34
Net is mij iets vervelends gebeurd, en ik kap er maar even mee.

Voor de lunch om 11:44 de boel afgesloten, en mijn posities gesloten. Dat dacht ik dus schijnbaar, maar het blijkt dat ik een positie had geopend (ik snap serieus niet hoe)..

Krijg ik 12 minuten geleden op mijn telefoon een pling (mail). Margin call.

Dit is mij nog nooit overkomen. Een vrij grote klap ook. Even genoeg nu. Volgende week hopelijk mijzelf herpakken.

• YES

YES

Moderator General Chat
Gewoon, of je ff wil uitleggen wat DOGE precies is en hoe het ontstaan is. Daarna graag wat Ripple is en dan wat XRP is en als je daarmee klaar bent wat het verschil tussen die twee is. Graag wel tot max 1.000 woorden beperken want ik heb niet de hele dag de tijd.

:+

• TWeaKLeGeND
Het bedrijf ripple en alle 'technologie die banken gaan gebruiken bla bla' staan los van de munt xrp. Maar het zijn de berichten over dat banken ripple tech gaan gebruiken die mensen xrp laten hypen. De munt is gebruikt om het bedrijf te financieren voor zover ik kan oordelen. (ik ben niet bekend met the latest en the greatest, dus lees jezelf in over of dit nu anders is, maar dit is wel wat het jaren lang is geweest bij xrp).

Banken gaan ff xrp gebruiken zodat de gewone man die het opgekocht heeft er rijk van kan worden..? Tjah..

[ Voor 10% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 21-05-2021 14:26 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Matthias87 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:21:

Voor de lunch om 11:44 de boel afgesloten, en mijn posities gesloten. Dat dacht ik dus schijnbaar, maar het blijkt dat ik een positie had geopend (ik snap serieus niet hoe)..

Dit is mij nog nooit overkomen. Een vrij grote klap ook. Even genoeg nu. Volgende week hopelijk mijzelf herpakken.
Bah, naar! Kan me voorstellen dat je je dan even flink klote voelt, alsof je bedrogen bent door je eigen acties zeg maar.
Goed om ff afstand te nemen, nu meteen willen compenseren gaat alleen maar negatief uitpakken. Goed weekend voor zover je daar nog van kan genieten :(:)

• graceful
  • Niet online
:S :r
-Splash- schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:19:
[...]

Niet zo gek. Bitcoin is leuk, maar waar verdient zij enorm veel geld mee? Haar community (30 euro per maand en iets van 1000 mensen?), Haar cursussen en video's. Dan ben ik ook wel enthousiast.
ze Mot ergens die 7 van betalen :9~

[ Voor 56% gewijzigd door graceful op 21-05-2021 14:26 ]

• yoeri1989
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:22:
[...]

Het bedrijf ripple en alle 'technologie die banken gaan gebruiken bla bla' staan los van de munt xrp. Maar het zijn de berichten over dat banken ripple tech gaan gebruiken die mensen xrp laten hypen. De munt is gebruikt om het bedrijf te financieren voor zover ik kan oordelen. (ik ben niet bekend met the latest en the greatest, dus lees jezelf in over of dit nu anders is, maar dit is wel wat het jaren lang is geweest bij xrp)
Hier ga ik me inderdaad verder op inlezen, ontzettend bedankt voor je reactie!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Balen man, zuur!

• TWeaKLeGeND
yoeri1989 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:26:
[...]

Hier ga ik me inderdaad verder op inlezen, ontzettend bedankt voor je reactie!
Neemt btw zeker niet weg dat je er mee kan verdienen, maar weten waar je mee bezig bent blijft belangrijk.

• -Splash-
graceful schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:25:
[...]

[...]

Die 7 had ze in bruikleen van de dealer? Je moet mensen toch wel enthousiast krijgen over je 7 IPV die lambo's. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door -Splash- op 21-05-2021 14:29 ]

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-01 09:52
[...]

[...]

Ze heeft op insta best leuke foto's 🙂

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

BoB_HenK schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:13:
[...]

Is dit niet gewoon een stukje projectie? Je doet nu net alsof je dagdagelijks de een reële kans loopt door een rondvliegende kogel geraakt te worden. Ondertussen had Amsterdam in 2020 het laagste aantal vuurwapendoden in decennia. Belgie registreert ondertussen de meeste overvallen per inwoner in Europa, factor 3 groter dan in NL. Nu zal er ongetwijfeld een verschil in werkwijze zijn, maar dat verklaart onmogelijk dit verschil.

Veiligheid is uiteindelijk een subjectief onderwerp, cijfers die ik zie vind ik echter slecht aansluiten bij wat je omschrijft.
Letterlijk de eerste zin uit het Parool-artikel dat je aanhaalt: "Wie van een afstand kijkt naar de zaken waarbij dit jaar doden vielen door geweld in de stad, vallen twee dingen op. De domme ongelukken door jonge mannen die met vuurwapens speelden en de ruzies om bijna niets die levens kostten." En de boodschap dat velen schotwonden en messteken overleefden.
Er is gewoon een reële kans dat je door rondvliegende kogels wordt geraakt, en die was er pakweg 20 jaar geleden niet. En m'n punt was nou net dat het geweld hier juist zoveel omstanders raakt, mensen die nergens iets mee te maken hebben, dit heb je vast niet gemist: https://www.parool.nl/ams...met-dat-horloge~b1a6c993/

Wat trouwens niet meehelpt in Nederland is dat de politiek zo graag 'gemengde wijken' wil, waardoor je in grote(re) steden best een half miljoen voor een appartement kan betalen, maar nog steeds overal tussen het tuig woont. Dat vind ik het grootste verschil met België, wie in Brussel goed bij zijn hoofd is gaat niet na donker naar Molenbeek of Sint-Joost, maar er zijn wijken waar je je altijd prima veilig voelt. Daar wonen groepen redelijk gescheiden van elkaar. In Nederland in de randstad is dat toch anders. Brussel voelde voor mij overigens zeker gewelddadiger aan, dus de cijfers zullen dat wel staven, maar niet gevaarlijker voor mij persoonlijk.

Die getallen van 'overvallen' waarvan aangifte gedaan wordt, laat ik even voor wat het is. Ze zullen niet in alle landen politiebureaus hebben die een keer per maand op vrijdag open zijn waar ze na het maken van een afspraak gewoon weigeren je aangifte op te nemen. Ik vind het trouwens opvallend dat Nederlanders bij alles maar blijven doen of het wel meevalt. Ik heb redelijk vergelijkingsmateriaal na in 5 landen te hebben gewoond, en het NL van nu is zeker niet meer de veiligste van die 5. (En ja, dat is zoals met alles een beetje subjectief.)

[ Voor 5% gewijzigd door Glenn Hoddle op 21-05-2021 14:31 ]

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:35

lasharor

7 december 2004

Weet niet wat mensen in haar zien. Ze weet het leuk te vermarkten maar voor spek en bonen TA of training geven kan ik ook.

• yoeri1989
@TWeaKLeGeND

Even wat opgezocht en via hun eigen website op het volgende gestuit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eU_aO023cKtT6IjV-8tiAtF9iuE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WBQc67otKzOBGxL6jD0j5Lte.png?f=fotoalbum_large

Kortom was je samenvatting zeer on point.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Hi

Ik heb net een hele domme fout gemaakt. Ik had een withdraw vanuit Binance naar crypto.com gedaan. Het ging hier om INJ

Vervolgens heb ik een bevestiging gehad dat de withdraw was gelukt. Maar had het nog niet ontvangen in crypto.com.

Nu las ik later dat crypto.com geen BEP20 ondersteund...

Denken jullie dat er iets is dat ik kan doen? Gaat het automatisch terug naar Binance of ben ik het gewoon kwijt ? :'(

UberLurker Departement #GG.

• TWeaKLeGeND
Skrunsies schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:32:
Hi

Ik heb net een hele domme fout gemaakt. Ik had een withdraw vanuit Binance naar crypto.com gedaan. Het ging hier om INJ

Vervolgens heb ik een bevestiging gehad dat de withdraw was gelukt. Maar had het nog niet ontvangen in crypto.com.

Denken jullie dat er iets is dat ik kan doen? Gaat het automatisch terug naar Binance of ben ik het gewoon kwijt ? :'(
Ligt aan hoe lief crypto.com is en daar kan ik je persoonlijk niks over vertellen. Technisch gezien kunnen ze je wel helpen. Automatisch terug zal alleen gebeuren als crypto.com dat zo doet, maar dan gaat het terug naar binance niet naar jou. (binance zou je daar dan weer mee kunnen helpen als die lief is of als ze dat toevallig ook automatisch doen inmiddels uit de ervaring van meer mensen die deze fout maken)

Hopelijk een niet al te dure les. Altijd double/triple check! Ik heb soortgelijke fouten (1-2x) ook gemaakt en ben geholpen door de exchange destijds.

[ Voor 25% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 21-05-2021 14:41 ]

Verwijderd

Hodl.

• TWeaKLeGeND
Je laat me schrikken, snel ff chart kijken of er een flashcrash gaande is :p nope, just random Jaapio hodl

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-01 19:34
YES schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:23:
[...]

Bah, naar! Kan me voorstellen dat je je dan even flink klote voelt, alsof je bedrogen bent door je eigen acties zeg maar.
Goed om ff afstand te nemen, nu meteen willen compenseren gaat alleen maar negatief uitpakken. Goed weekend voor zover je daar nog van kan genieten :(:)
Thanks. Daar ben ik ook bang voor, tilt traden. Maar niet doen dus.
Zeker. Grootste bedrag voor mij wat ik heb zien verdampen.

• graceful
  • Niet online
-Splash- schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:29:
[...]

Die 7 had ze in bruikleen van de dealer? Je moet mensen toch wel enthousiast krijgen over je 7 IPV die lambo's. ;)
Waarmee ze die serie maakt is 'n andere. Da's nu een X7.
J183JR is van haar zelf.
Vraag me oprecht af of hij echt 'bearish' was toen d'r tijd. Volgens mij riepen ze toen ook allemaal 'het is een dip''koop de dip'. Maar wat herinner ik mij nog :D

Edit: die gast tweet teveel, terug scrollen is geen beginnen aan ;w

[ Voor 41% gewijzigd door graceful op 21-05-2021 14:46 ]

• -Splash-
graceful schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:40:
[...]

Waarmee ze die serie maakt is 'n andere. Da's nu een X7.
J183JR is van haar zelf.
Oh, doet ze vrij netjes. :)

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik zit er ook rationeel maar hoopvol in. We zien nu dat bitcoin stabilisee..

MOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOON SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/teI75Fvz7ixaj1L2DLG1hA8EpfE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/7TIIf17SunGMpRiynaElhs5B.gif?f=user_large

• Pelox

Wat klote... even focus op andere zaken.. succes.
Skrunsies schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:32:
Hi

Ik hoop dat het automatisch teruggestort wordt.. fingers crossed.. heb hier zelf geen ervaring mee..

Zero.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

yoeri1989 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:31:
@TWeaKLeGeND

Even wat opgezocht en via hun eigen website op het volgende gestuit:

[Afbeelding]

Kortom was je samenvatting zeer on point.
Ze hadden bij "Who owns it" bij XRP nog even de toevoeging kunnen maken dat de Ripple-oprichters hele grote bergen XRP bezitten die ze op regelmatige basis op de markt dumpen om zodoende zichzelf nog meer te verrijken.

Vreemd dat dat er niet bij staat ;)

Ripple zal het best leuk kunnen doen, maar XRP is een van de meest onzinnige tokens in de cryptomarkt. Enkel zinnig voor de bankrekening van Larsen, McCaleb (nu XLM) en kornuiten.

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 21-05-2021 14:54 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Gelukszoekr
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tPccrzh.png

• Richh
Volgens mij is dat ding flink gesponsord door BMW ;)

• Richh
Haha gaat Crypto Roel nu ook al een pump initieren? :7

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-01 07:23
Richh schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:51:
[...]

Haha gaat Crypto Roel nu ook al een pump initieren? :7
10 mensen bij de AFM vonden dit leuk :+

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025

Jezus, wat klote. Inderdaad niet gaan overcompenseren door hogere leverage toe te passen, hoe verleidelijk het ook is. Wellicht paar dagen niks doen, een strategie bepalen met instap- & uitstapmomenten en de verliezen gradueel terugverdienen door verstandige swing posities in te nemen :)

Even wat anders, ik heb nu een deel van mijn PF (nu 95% USDT) op Kraken staan en een deel op Binance. Kan iemand een reden bedenken waarom ik niet alles overzet naar Binance? Het is veel sneller, de app werkt als een tiet, iDeal... Los van exchange risk dan, zie ik geen echte reden om dit niet te doen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Verwijderd

Fucked up man... Ff de zinnen verzetten...

• Pelox
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 14:55:
[...]

Even wat anders, ik heb nu een deel van mijn PF (nu 95% USDT) op Kraken staan en een deel op Binance. Kan iemand een reden bedenken waarom ik niet alles overzet naar Binance?
Nee.. Ik stake alleen op kraken, verder niks. Trade staat op binance.

Zero.

Pagina: 1 ... 58 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!