Bij mij ook 15 minuten. Komt idd goed. 😉Firestorm schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:14:
[...]
Geduldhet duurt al een paar dagen wat langer, denk aan 15min tot half uur.
2.50 euro rijker.srdevil schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:37:
Nieuwe EARN op coinbase, iedereen die Matic heeft gemist kan nu wat gratis krijgen: https://www.coinbase.com/...20Tracking%20Link&irgwc=1
1 ETH
2 validators
3 blockchain ETH
Gratis patatje vanavond
Nee hold
Als Matic over 20 jaar 500.000 eur waard is ben je millionair
Wie gaat er weer in?
🤣
🤣
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ik kan ernaast zitten, maar ik wacht tot zondag voor nieuwe investeringen.
[ Voor 6% gewijzigd door _Gast_ op 21-05-2021 19:54 ]
No way, heb je de charts gezien?! Ik verwacht wel weer even onder de 30k te komen binnenkort. Daarna ga ik pas weer denken aan bijkopen.
Goh ja, ik ben ook wel benieuwd naar de instapniveau's van de andere menschen hier.. Ik heb buy orders staan op 35, 34, 32.5 en 30k
[ Voor 3% gewijzigd door Marcjah op 21-05-2021 19:58 ]
Ik! buy order staat @22500
Wanneer moon? Vast pas over maanden, als niemand het er meer over heeft..
Amai amai!!!
Ik ben bang de boot te missen, wakker te worden met BTC op 50K...
Maar mocht hij verder dippen, meer munten 😛
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ik zit er al in, op 37k gekocht in die mooie rode candle met de hoop op een bounce maar die bleef uit
Waarom zo hoog? Het staat nu rond de 37k ?Marcjah schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:54:
[...]
Goh ja, ik ben ook wel benieuwd naar de instapniveau's van de andere menschen hier.. Ik heb buy orders staan op 55, 54, 52.5 en 50k staan
Ho kak! ik bedoelde 35k t/m 30k
Ik voel een enquête aankomen!!!
Ik gok op 31888 en 32 cent
Waarom? Omdat mijn serie op pauze staat op 31:88 en aangezien dat niet kan. Een 8 erachter
Edit: dit moet haast wel kloppen.
Ik kan met wat fantasie een support lijn tekenen op 31888
Ik gok op 31888 en 32 cent
Waarom? Omdat mijn serie op pauze staat op 31:88 en aangezien dat niet kan. Een 8 erachter
Edit: dit moet haast wel kloppen.
Ik kan met wat fantasie een support lijn tekenen op 31888
[ Voor 41% gewijzigd door streamnl op 21-05-2021 20:00 ]
Ik dacht dat je bij de Buy High Sell Low club hoorde.Marcjah schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:58:
[...]
Ho kak! ik bedoelde 35k t/m 30k. Ik ben er niet helemaal meer bij na zo'n lange werkdag..
KUT IS DAT HEH!! dat je bitcoin opeens 10% minder waard is omdat de prijs 10% dropte, ook al zit je niet in een trade
\Zeker als trader is dit moeilijk te verteren.
Je doet 2 slechte trades verliest 200euro.. dan opeens zakt de markt en heb je 1000 euro minder FUCK ME
Je doet 2 slechte trades verliest 200euro.. dan opeens zakt de markt en heb je 1000 euro minder FUCK ME
[ Voor 54% gewijzigd door A87 op 21-05-2021 20:08 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Maar als je een short opent blijf je toch ondertussen niet in BTC zitten? Dan reken je toch op een daling. Of was het een hedge?A87 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:05:
KUT IS DAT HEH!! dat je bitcoin opeens 10% minder waard is omdat de prijs 10% dropte, ook al zit je niet in een trade
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
1 BTC = 1 BTC...A87 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:05:
zolang je niet verkoopt, geen verlies...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Als je niet zit te traden zit je automatisch in BTC (bybit)Taro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:10:
[...]
Maar als je een short opent blijf je toch ondertussen niet in BTC zitten? Dan reken je toch op een daling. Of was het een hedge?
Gast ik moet altijd zo lachen om jouA87 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:05:
KUT IS DAT HEH!!
FUCK ME
Klopt, maar je kunt ook een 1x short openen, dat is redelijk veilig.A87 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:11:
[...]
Als je niet zit te traden zit je automatisch in BTC (bybit)
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
ronnym schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:11:
[...]
Mijn zwager is vandaag ingestapt in SHIBA
Of dat nou zo’n verstandige keus is 🤪
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Weerstand nu op 36.8k ong?
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Alleen voor hoe lang. Ik vermoed dat de boel zo in elkaar klaptTijn96 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:16:
Vanaf nu ben je weer aan de beurt inderdaad!JoebarRC schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:21:
[...]
Ik denk dat ik iets te vroeg ben geweest, was het al ergens 7am?![]()
Nu deel 2 van de deal, omhoog toch ? Toch ? Toch ?
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Ik ga er in ieder geval niet op traden op t momentMrFX schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:17:
[...]
Alleen voor hoe lang. Ik vermoed dat de boel zo in elkaar klapt
De ene hond kruipt achterop de andere hond. Zo worden shitcoins gemaakt...ronnym schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:17:
[...]
Sorry u moet me even helpen. Wat bedoelt u hiermee te zeggen?
Lekker veel voor weinig, zoals een echte nederlander zich betaamt..ronnym schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:11:
[...]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Waarom Shiba? Die coin gaat echt letterlijk sinds het op Binance aangeboden wordt naar beneden. Misschien dat hij nu nog geluk heeft en dat het op zeer korte termijn nog 1x 10% stijgt, na de val van vandaag. Maar dat is het dan ook wel lijkt mij.ronnym schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:11:
[...]
< dit stukje webruimte is te huur >
Dit een cynische post m.b.t de twee memecoins genaamd Doge en Shib.ronnym schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:17:
[...]
1x short en op bitmex en wrs ook bybit is synthetische cash positie zonder liqTaro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:12:
[...]
Klopt, maar je kunt ook een 1x short openen, dat is redelijk veilig.
Klopt, daarom veiligBever! schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:21:
[...]
1x short en op bitmex en wrs ook bybit is synthetische cash positie zonder liq
Shiba INU is zogenaamd de Dogecoin killer coin. Het had even veel hype. Maar die complete munt is aan het instorten. Je zwager kan dan veel beter Dogecoin kopen, de CEO daarvan is Elon Musk. The Dogefather.ronnym schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:17:
[...]
[ Voor 13% gewijzigd door aex351 op 21-05-2021 20:23 ]
Op advies van vrienden van hem is hij hierin ingestapt.aex351 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:20:
[...]
Waarom Shiba? Die coin gaat echt letterlijk sinds het op Binance aangeboden wordt naar beneden. Misschien dat hij nu nog geluk heeft en dat het op zeer korte termijn nog 1x 10% stijgt, na de val van vandaag. Maar dat is het dan ook wel lijkt mij.
Hij adviseerde me hetzelfde te doen. Mijn gevoel zei om het niet te doen. Goede keus lijkt me als zo naar de koers kijk
Het is altijd een goed idee om niet in shitcoins te stappen (zei ik ook tegen mijzelf toen dogecoin x100 ging en ik vanaf de zijlijn toekeek).ronnym schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:24:
[...]
Op advies van vrienden van hem is hij hierin ingestapt.
Hij adviseerde me hetzelfde te doen. Mijn gevoel zei om het niet te doen. Goede keus lijkt me als zo naar de koers kijk
We gaan naar de 0. Ik sta dik in de min. Maar Hodllll for life.
dan kun je net zo goed geld opnemen en de benen nemenTaro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:12:
[...]
Klopt, maar je kunt ook een 1x short openen, dat is redelijk veilig.
Het gevaar van bitcoin is dat als het omhoog gaat het ook meteen zo extreem is. ook 1x is not safe
Leverage om te compenseren van prijsdaling
[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 21-05-2021 20:29 ]
Verlies je ook geen 1000 euro in een paar minutenA87 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:28:
[...]
dan kun je net zo goed geld opnemen en de benen nemen
Het gevaar van bitcoin is dat als het omhoog gaat het ook meteen zo extreem is. ook 1x is not safe
Leverage om te compenseren van prijsdaling
Heb je weleens geld gecashed uit crypto? Voor mij voelt het alsof je strategie is: Als ik vandaag niet rekt ga, dan zeker morgen wel.A87 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:28:
[...]
dan kun je net zo goed geld opnemen en de benen nemen
Heel lang geleden een keer, je moet toch eerst opbouwenTaro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:32:
[...]
Heb je weleens geld gecashed uit crypto? Voor mij voelt het alsof je strategie is: Als ik vandaag niet rekt ga, dan zeker morgen wel.
ik ging altijd 25x etc. toendertijd. Vind je gek dat ik rekt ging
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 21-05-2021 20:33 ]
Ben wel benieuwd wat de markt gaat doen. Gaat alleen maar lager.
Het schijnt dat een vereiste voor het opbouwen is dat je tussendoor niet rekt gaat. Maar heb ik ergens gehoord hoor, dus weet niet of het waar is.A87 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:32:
[...]
Heel lang geleden een keer, je moet toch eerst opbouwen
*support of steunTijn96 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:16:
Hah net 200$ eth verstuur van m'n metamask naar m'n Binance, koste welgeteld 4$
Is de crash nog ergens goed voor, lage gas fees
Is de crash nog ergens goed voor, lage gas fees
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Jammer om te horen dat je zwager geen goede vrienden heeft.ronnym schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:24:
[...]
Maktub
Gister ook maar begonnen met crypto en heb toch een partij lopen kutten sindsdien.
In aandelen ben ik heel rustig en boeien de prijzen mij niet. I am in it for the long long term.
Bij crypto was het na 3 uurtjes chaos, ik had beetje BTC en VET, beetje HOT gekocht daarna. Ik dacht, oke dit gewoon houden.
Begon ik uiteindelijk 3x VET bij te kopen terwijl deze aan t dalen was. Daar begon het fout te gaan. Vervolgens mijn BTC met verlies verkocht en vandaag heb ik opeens INJ en LINK in mijn portfolio. Waarvan ik de laatste een stuk of 3/4x heb bijgekocht terwijl deze daalde.
Zoals jullie zien, erg impulsief allemaal.
Nu wacht ik gewoon tot die BTC gaat crashen en dan ga ik er volop geld in pompen.
Dat is het laatste wat ik ga doen zonder na te denken.
Morgen beginnen we met het maken van een plan voor dit hele crypto gebeuren.
Edit: Heb BTC wel 'op tijd' verkocht. Das het enige goede tot nu toe.
In aandelen ben ik heel rustig en boeien de prijzen mij niet. I am in it for the long long term.
Bij crypto was het na 3 uurtjes chaos, ik had beetje BTC en VET, beetje HOT gekocht daarna. Ik dacht, oke dit gewoon houden.
Begon ik uiteindelijk 3x VET bij te kopen terwijl deze aan t dalen was. Daar begon het fout te gaan. Vervolgens mijn BTC met verlies verkocht en vandaag heb ik opeens INJ en LINK in mijn portfolio. Waarvan ik de laatste een stuk of 3/4x heb bijgekocht terwijl deze daalde.
Nu wacht ik gewoon tot die BTC gaat crashen en dan ga ik er volop geld in pompen.
[ Voor 4% gewijzigd door RazorMaron op 21-05-2021 20:46 ]
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Bijkopen nuRazorMaron schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:41:
Gister ook maar begonnen met crypto en heb toch een partij lopen kutten sindsdien.
Voorlopig blijft ie nog onder t lijntje wat ik een paar uur terug getekend heb:
Zo te lezen heb je de strategie van @A87 al onder de knieRazorMaron schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:41:
Sorry ik kon me niet inhouden
En wat is zijn strategie dan?sOid schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:43:
[...]
Zo te lezen heb je de strategie van @A87 al onder de knie
Sorry ik kon me niet inhouden
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Fucking schitterend ditTaro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:36:
[...]
Het schijnt dat een vereiste voor het opbouwen is dat je tussendoor niet rekt gaat. Maar heb ik ergens gehoord hoor, dus weet niet of het waar is.
Waarom wil je zo graag dalende coins kopen? Koop ze lekker op de weg omhoog. Voorkomt dat je REKT gaat.RazorMaron schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:41:
Meer geld in een verliezende positie gooien is een slèècht idee
[ Voor 3% gewijzigd door The Redman op 21-05-2021 20:47 ]
ADHD, drank, beetje paddo's en crypto: geweldige combinatie!. Je bent lekker begonnenRazorMaron schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:41:
Achteraf je plan maken...
Helaas ben ik een sucker for 'buy the dip'.The Redman schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:45:
[...]
Waarom wil je zo graag dalende coins kopen? Koop ze lekker op de weg omhoog. Voorkomt dat je REKT gaat.
Crypto markten bewegen ongeveer 100x sneller dan aandelen, een dip bij aandelen is een normale koers beweging bij cryptoRazorMaron schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:47:
[...]
Helaas ben ik een sucker for 'buy the dip'.
Ik zeg je heel eerlijk, ik heb geen idee.The Redman schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:45:
[...]
Waarom wil je zo graag dalende coins kopen? Koop ze lekker op de weg omhoog. Voorkomt dat je REKT gaat.
Meer geld in een verliezende positie gooien is een slèècht idee
Paar YouTube crypto video's verder dacht ik dat ik de hele wereld aankon ofs. Had niet eens iets onverstandigs genuttigd.
Ik zal morgen eens even inspecteren hoe groot de schade is en een plan maken.
Net BTC én Doge gekocht. En Loom, maar ik weet niet precies wat dat is, maar die srond op -7%, dus dat zal wel goed zijn. 'Buy the Dip' enzo.
Als ik Reddit moet geloven op r/Doge ga ik er rijk van worden zeker, alleen nu is de vraag waneer? hopelijk vrij snel, want ik heb al een nieuwe Jaguar besteld.
Als ik Reddit moet geloven op r/Doge ga ik er rijk van worden zeker, alleen nu is de vraag waneer? hopelijk vrij snel, want ik heb al een nieuwe Jaguar besteld.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Take your time! De laatste keer dat ik crypto kocht was ruim 4 jaar geleden. Is so relaxed.
De startpost is een goed beginRazorMaron schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:50:
[...]
Ik zeg je heel eerlijk, ik heb geen idee.
Paar YouTube crypto video's verder dacht ik dat ik de hele wereld aankon ofs. Had niet eens iets onverstandigs genuttigd.
Ik zal morgen eens even inspecteren hoe groot de schade is en een plan maken.
Wachten tot de BTC crasht? Wat doet ie nu dan en heeft ie de afgelopen week gedaan ?RazorMaron schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:41:
Nog verder beneden de 35k mag ik toch niet hopen 🤞
Gvd, het wordt weer spannend met Bitcoin.
https://opensea.io/seaart
aex351 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:23:
[...]
Shiba INU is zogenaamd de Dogecoin killer coin. Het had even veel hype. Maar die complete munt is aan het instorten. Je zwager kan dan veel beter Dogecoin kopen, de CEO daarvan is Elon Musk. The Dogefather..
Ik heb die boot vrijwel gemist. Stond letterlijk vanaf de kade toe te kijken hoe die de 30k raakte. Maar toen hij tegen de 40k aankwam begon ik in het water erachteraan te zwemmen.mannetje19 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:54:
[...]
Wachten tot de BTC crasht? Wat doet ie nu dan en heeft ie de afgelopen week gedaan ?
Tip, laat je telefoon uit morgenochtend.mannetje19 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:54:
[...]
Wachten tot de BTC crasht? Wat doet ie nu dan en heeft ie de afgelopen week gedaan ?
Bullish hopium?mannetje19 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:54:
[...]
Jij gaat rekt.
Even serieus
Wat denken jullie?
Wordt het binnen 1 maand:
Bitcoin die eerst aardig wat daalde, dan sideways, daarna kwamen de altcoins op en ETH als laatste naar all time high. Daarna donderde alles helaas flink in elkaar.
Verder had je toen "Gek" McAffee en nu heb je "Meneer" Elon....
Wat denken jullie?
Wordt het binnen 1 maand:
- 20.000
- 50.000
Bitcoin die eerst aardig wat daalde, dan sideways, daarna kwamen de altcoins op en ETH als laatste naar all time high. Daarna donderde alles helaas flink in elkaar.
Support op de 35K dollar moet toch wel lukken? 😉
ETH 2300-2400 support? 😆
Als deze bedragen niet houden wordt het een pittig weekend...
Eerder 20 dan 50wvansl schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:59:
Even serieus
Wat denken jullie?
Wordt het binnen 1 maand:Ik herinner me de crash van 2017 nog best goed en ik zie ergens wel veel vergelijkingen.
- 20.000
- 50.000
Ik zou misschien toch denken aan de 20.000$ eerlijk gezegd. Dat hij nog even door de support-lijnen van de 30k denderd, en daarna gaat het hard. Het is beste mogelijk, op de korte termijn ziet alles er zeer onzeker uit.wvansl schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:59:
Even serieus
Wat denken jullie?
Wordt het binnen 1 maand:Ik herinner me de crash van 2017 nog best goed en ik zie ergens wel veel vergelijkingen.
- 20.000
- 50.000
En als we dan echt in de bear komen, dan is het ook eventjes zo 3 jaar weer koel
Wordt nog veel spannender.enomiss schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:55:
Gvd, het wordt weer spannend met Bitcoin.
XRP = trash
In het verleden waren dit helemaal niet interessante levels. Ik zie dan ook niet in hoe je daar een supportlijn op kan tekenenmannetje19 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:00:
[...]
Support op de 35K dollar moet toch wel lukken? 😉
ETH 2300-2400 support? 😆
Als deze bedragen niet houden wordt het een pittig weekend...
Dikke kans dat er nog 70% afgaat. We sluiten zondag waarschijnlijk de week beneden de 21W EMA.
[ Voor 6% gewijzigd door The Redman op 21-05-2021 21:05 ]
Het ziet er zeer slecht uit, ik had tot vandaag nog hoop. IK zat niet in een trade tot er opeens 10% af ging.The Redman schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:04:
[...]
In het verleden waren dit helemaal niet interessante levels. Ik zie dan ook niet in hoe je daar een supportlijn op kan tekenen![]()
Dikke kans dat er nog 70% afgaat. We sluiten zondag waarschijnlijk de week beneden de 21W EMA.
Ik ging long wat dom was (ik dacht die 10% gaat herstellen), verloor 100 euro en sloot handmatig af..
Toen short gegaan want het ziet er naar uit dat 32K komt
Hebben jullie dat ook, dat je op elke willekeurige grafiek d denkbeeldige TA lijnen gaat zitten tekenen? en daarbij gedachten in crypto-termen hebt?
Na de Forcella dump volgt een korte accumelatiefase, waarin koers gezet wordt richting hogere levels om zo de zoncolan-cycle te voltooien. Dat soort gedachten zeg maar, wordt er gek van.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hoNqZbEJST7j1SHQscuiTk6j.jpg?f=user_large)
Misschien toch maar even een crypto-break nemen...
Na de Forcella dump volgt een korte accumelatiefase, waarin koers gezet wordt richting hogere levels om zo de zoncolan-cycle te voltooien. Dat soort gedachten zeg maar, wordt er gek van.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hoNqZbEJST7j1SHQscuiTk6j.jpg?f=user_large)
De tijd leert of het tij keert
Ta fuckt soms met je mind en ga je domme dingen doen. Die lijntjes etc zijn gevaarlijk.raq schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:07:
Hebben jullie dat ook, dat je op elke willekeurige grafiek d denkbeeldige TA lijnen gaat zitten tekenen? en daarbij gedachten in crypto-termen hebt?
Soms gewoon boerenverstand gebruiken
[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 21-05-2021 21:10 ]
Ik ben inmiddels toch wel ruim onder het bedrag aan het komen waarvan ik altijd zei als ik daar onder kom gaat alles de deur uit. 2017 gebeurt me niet nog een keer etc.
Deze markt , zeker zonder stop losses op je posities, blijft toch wel een heel extreem iets om in te zitten. Ik heb net weer zo’n 20 minuten gewoon fulltime aggr.trade zitten kijken. Ik merk echt dat ik zo’n beetje dedicated naar koersen staar, hopend op groene candles.
Niet bijster gezond. Nu uitstappen is waarschijnlijk ook geen bijster best punt meer maar toch. Misschien dat ik @Pelox maar moet gaan volgen. De opluchting die hij eerder vanavond beschreef is ook wel wat waard.
Deze markt , zeker zonder stop losses op je posities, blijft toch wel een heel extreem iets om in te zitten. Ik heb net weer zo’n 20 minuten gewoon fulltime aggr.trade zitten kijken. Ik merk echt dat ik zo’n beetje dedicated naar koersen staar, hopend op groene candles.
Niet bijster gezond. Nu uitstappen is waarschijnlijk ook geen bijster best punt meer maar toch. Misschien dat ik @Pelox maar moet gaan volgen. De opluchting die hij eerder vanavond beschreef is ook wel wat waard.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik woon in een boerendorp.A87 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:09:
[...]
Ta fuckt soms met je mind en ga je domme dingen doen. Die lijntjes etc zijn gevaarlijk.
Soms gewoon boerenverstand gebruiken
(Echt waar, sommige lopen hier nog steeds op klompen)
Maar om nou aan hun advies over crypto te vragen…
Ik HODL wel gewoon
Toch opmerkelijk dat er zo laag zoveel buy orders staan, je zou bijna denken dat het een target (25.2K) is voor een volgende dump..
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
-nevermind
[ Voor 97% gewijzigd door Gelukszoekr op 21-05-2021 21:26 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ben nu ook volledig in fiat.
Elke keer als ik kijk is er weer 1k weg.
Zie het niet snel goedkomen nu. In ieder geval nog iets boven mijn inleg, hoop tijd gebruikt om weinig te verdienen 😆
Maar goed ik loop ook op klompen mischien ligt het daaraan
Zie het niet snel goedkomen nu. In ieder geval nog iets boven mijn inleg, hoop tijd gebruikt om weinig te verdienen 😆
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Het punt vooral is dat Shiba Inu (SHIB) alleen maar omlaag aan het gaan is. Nu moet ik bekennen dat ik ook een aantal SHIB munten heb. Alleen verder weinig naar omgekeken, had even wat anders te doen, en geen stop loss neergezet (ronnym schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 20:24:
[...]
Ik was het gewoon zat eigenlijk en heb natuurlijk een leuke winst.. Hele dagen koersen staren en de stress was het mij niet meer waard. Zoals ik al aangaf. Ik heb niet alles verkocht, heb nog wat op de ledger mochten we toch doorstijgen nu of over 26 jaar. Daarnaast heb ik al de afgelopen maanden best veel winst gepakt. Je moet voor jezelf even goed nadenken wat je wilt.twit schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:10:
Ik ben inmiddels toch wel ruim onder het bedrag aan het komen waarvan ik altijd zei als ik daar onder kom gaat alles de deur uit. 2017 gebeurt me niet nog een keer etc.
Eventueel met een deel uitstappen kan ook he. Nogmaals je moet gewoon even rustig nadenken wat je wilt.
Zero.
goed bezig, wegwezen dit kan zomaar weer 10k wordenRonald.42 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:25:
Ben nu ook volledig in fiat.
Gewoon hodlen, no weak hands!!
Edit:
Indien het geld is wat je kan missen.
Edit:
Indien het geld is wat je kan missen.
[ Voor 44% gewijzigd door Aarebe1 op 21-05-2021 21:31 ]
Orderboeken zijn natuurlijk fake afDutchCrownNL schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:21:
Toch opmerkelijk dat er zo laag zoveel buy orders staan, je zou bijna denken dat het een target (25.2K) is voor een volgende dump..![]()
[Afbeelding]
oh noes, dacht toch echt ff ADA op z'n laagst te hebben gekocht, max 1,50 floor, maar hij knalt er zo door ben ik bang. Max voor voorlopig bedoel ik dan, dacht rond 1,70 weer eruit voor vannacht... helaas.
[ Voor 26% gewijzigd door JDx op 21-05-2021 21:29 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Pas op, er zijn mensen die er over denken om uit te stappen en na dit soort berichten denken: Ach ja, laat ik maar holden. 10k lager balen ze ervan. De koers kan natuurlijk ook omhoog, maar denk wel na over je publiek hier.Aarebe1 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:28:
Gewoon hodlen, no weak hands!!
And here we go...JDx schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:29:
oh noes, dacht toch echt ff ADA op z'n laagst te hebben gekocht, max 1,50 floor, maar hij knalt er zo door ben ik bang. Max voor voorlopig bedoel ik dan, dacht rond 1,70 weer eruit voor vannacht... helaas.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Mee eens, 27K is echt een appeltje eitje denk ikTaro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:30:
[...]
Pas op, er zijn mensen die er over denken om uit te stappen en na dit soort berichten denken: Ach ja, laat ik maar holden. 10k lager balen ze ervan. De koers kan natuurlijk ook omhoog, maar denk wel na over je publiek hier.
Al die long posities op 35k
Excuse me.Taro schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:30:
[...]
Pas op, er zijn mensen die er over denken om uit te stappen en na dit soort berichten denken: Ach ja, laat ik maar holden. 10k lager balen ze ervan. De koers kan natuurlijk ook omhoog, maar denk wel na over je publiek hier.
ik denk 27.5k in het weekend met een spikedip op 25k
nothing stops this train
Je moet echt verdomd wakker blijven in deze markt ... echt hardcore dit
Volgens mij gaat alles omlaag....aex351 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:25:
[...]
Het punt vooral is dat Shiba Inu (SHIB) alleen maar omlaag aan het gaan is....
Ada voor $1.50 was écht spotgoedkoop inderdaadJDx schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:29:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/P35Tmt720irUcpugZbHz7qRO.png?f=fotoalbum_large)