[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 245 Laatste
Acties:
  • 869.160 views

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Gelukszoekr schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:57:
De Nederlandsche Bank gaat door de knieën. Dat zal vast als een verlies aanvoelen!
https://bitonic.nl/en/new...VrbLhdveez2rDJEVXBBs4n5x4

[Afbeelding]
Heeft Schimmelpik er al woest over getweet?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:29
HoppyF schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:53:
[...]

Ach….
In 2018 dacht men dat de BTC nooit meer meer dan zo’n 18k zou gaan worden.
Ik hecht weinig waarde meer aan voorspellingen, ze kunnen weleens verrassend anders verlopen.
Dat snap ik. Maar bij dit soort bedragen zal Cardano groter zijn dan de Amerikaanse economie. Zou dat niet een beetje overdreven zijn? :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:48

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Gelukszoekr schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:47:
[Afbeelding]

Die ADA gasten zijn aan de LSD ofzo. Dit soort voorspellingen gaat natuurlijk helemaal nergens over
Haha, ik teken ervoor. Heb 900 van die dingetjes :D

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

JENSEN heeft een nieuwe aflevering wat ook ff kort over BITCOIN gaat

Het is een gesprek met JENSEN en ADAM CURRY (is van MTV 1990). Is Nederlander die in Texas woont.
Op zich wel interessant dit gesprek gaat over Amerika

[ Voor 36% gewijzigd door A87 op 20-05-2021 22:02 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-01 13:50
Mooody schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:58:
[...]

Euh, we zitten volop in een bullmarket.
Ja, klopt.
Ik reageerde op de woorden bear market van @r0bb !

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:44
A87 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:00:

Het is een gesprek met JENSEN en ADAM CURRY (is van MTV 1990). Is Nederlander die in Texas woont.
Op zich wel interessant dit gaat over Amerika
Zit er pindakaas onder je Caps?

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Kunnen we het inderdaad nog even hebben over met welke strats we de nacht in gaan?

Zit zelf te twijfelen om in KSM te stappen aangezien die nog wat meer klappen heeft gepakt dan andere soortgelijke coins met zelfde MCap. Er zal vast wel een dipje ergens in de nacht komen maar heb even geen flauw idee waar ik op moet mikken. Haalt ie juist de klappen in in de nacht of gaat ie nog extra kopje onder.

Ik kan inmiddels aan een paar blokjes 36 maanden oude Parmigiano en een Duvel terwijl ik graag hoor van jullie wat jullie knabbelen en we de Viva nog even uit lezen.

Gast... jouw posts lezen alsof ik een postzegeltje LSD heb gelikt. _/-\o_

Zo voel ik me na 20 jaar niks over die ouwe rukstumper Jensen te hebben gehoord en jouw post te lezen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SyOsUZdPvL0iKIzt7ad3x5MuFl4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/oAdBMoN1ClVX7hCxJBIWsRlD.gif?f=user_large

[ Voor 38% gewijzigd door Blaim op 20-05-2021 22:06 ]

• feye1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-11-2025
Mooody schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:58:
[...]

Euh, we zitten volop in een bullmarket.
We zijn een dag omlaag gestort maar op de trampoline beland en we zitten in de bear. Leg mij dat idd maar uit ja.

• Hodl22
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-09-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H_JbpIHxb17fVwgwSrAWmOpu9-k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Xy6CQIxooqUIga2r3Q43YKeR.jpg?f=user_large

Deze hadden ze in 2020 gemaakt😂

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:07

Bad Brains

<(0.o)>

Draag jij nog een wonderbra?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• feye1
Hodl22 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:04:
[Afbeelding]

Ik vind die stijgingen en dan dalingen erin ook altijd prachtig. Hoe kunnen ze dat nu weten. Net als voorspellingen die dan in 2028 een dip verwachten, maar tot die tijd stijgt het. HOE DAN!?! :+

• HoppyF
[Afbeelding]

Die schaal links is 0,2 BTC toch? ;)

• HoppyF
Gelukszoekr schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:59:
[...]

Dat snap ik. Maar bij dit soort bedragen zal Cardano groter zijn dan de Amerikaanse economie. Zou dat niet een beetje overdreven zijn? :P
Er zijn meer dingen meer dan overdreven!
Ik noem er maar één: DOGE 8)7

• Bad Brains

Bad Brains

<(0.o)>

Als je dan toch wat wil kijken over Curry, kijk dan op zijn minst JRE.
YouTube: Joe Rogan Experience #1436 - Adam Curry

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• stranger1851
  • Laatst online: 28-04-2023
feye1 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:05:
[...]

Ik vind die stijgingen en dan dalingen erin ook altijd prachtig. Hoe kunnen ze dat nu weten. Net als voorspellingen die dan in 2028 een dip verwachten, maar tot die tijd stijgt het. HOE DAN!?! :+
Zo zie ik bv een chain link eerder naar 500 dollar gaan dan naar een 80 dollar ofzo dit jaar.
In de gekte van 2017 kon ook alles ! Geen peil op te trekken.

_/-\o_

Verwijderd

TomTorquay schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:59:
[...]

Heeft Schimmelpik er al woest over getweet?
Dit kun je toch niet zomaar typen? Die man is van adel!

Schimmelpick hoort het te zijn. :+

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:09:
[...]

Dit kun je toch niet zomaar typen? Die man is van adel!

Schimmelpick hoort het te zijn. :+
Schimmelpyck dan toch zeker?

• Gelukszoekr
[Afbeelding]

Het is so suf... Zo kan ik het ook:

Mijn BTC voorspelling. Vanaf morgen! Het kan zijn dat we naar beneden gaan. Dan komen we ergens uit in het rode vlak. Gaan we omhoog dan ergens in het groen.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/bJm760w/52431613461.jpg

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:11:
[...]

Mijn BTC voorspelling. Vanaf morgen! Het kan zijn dat we naar beneden gaan. Dan komen we ergens uit in het rode vlak. Gaan we omhoog dan ergens in het groen.

[Afbeelding]
GROOOEEN GROOEEEEEEEEEEEEEN

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Mooi, als we iedere post om en om gaan plaatsen 'ja, 't kan dooien of 't kan vriezen' dan mag ie wel op slot, toch?

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
Buy order LINK gezet op $ 28, verwacht in deze labiele posities nog wel een dipje.

Dat traden is niks voor mij dus lekker een alt in voor de HODL erbij :)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• feye1
[...]

[Afbeelding]
Sow, dat klinkt plausibel. Ik ga dit direct delen met al mijn maten. Weten ze ook wat ze kunnen verwachten!

• feye1
stranger1851 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:09:
[...]

Zo zie ik bv een chain link eerder naar 500 dollar gaan dan naar een 80 dollar ofzo dit jaar.
In de gekte van 2017 kon ook alles ! Geen peil op te trekken.

_/-\o_
Geen bezwaar tegen,

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
[...]

[Afbeelding]
Waarom is het groene vlak kleiner? Dat is niet eerlijk.

Zero.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Blaim schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:03:
Kunnen we het inderdaad nog even hebben over met welke strats we de nacht in gaan?

Zit zelf te twijfelen om in KSM te stappen aangezien die nog wat meer klappen heeft gepakt dan andere soortgelijke coins met zelfde MCap. Er zal vast wel een dipje ergens in de nacht komen maar heb even geen flauw idee waar ik op moet mikken. Haalt ie juist de klappen in in de nacht of gaat ie nog extra kopje onder.

Ik kan inmiddels aan een paar blokjes 36 maanden oude Parmigiano en een Duvel terwijl ik graag hoor van jullie wat jullie knabbelen en we de Viva nog even uit lezen.

[...]

Gast... jouw posts lezen alsof ik een postzegeltje LSD heb gelikt. _/-\o_

Zo voel ik me na 20 jaar niks over die ouwe rukstumper Jensen te hebben gehoord en jouw post te lezen:

[Afbeelding]
KSM voelt dubbel risky, enerzijds vanwege BTC en anderzijds vanwege de volatiliteit de laatste dagen en weken. De upside potentie is er zeker. Misschien kan @Mooody wat zinnigs zeggen over een instapmoment.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Gelukszoekr
Pelox schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:16:
[...]

Waarom is het groene vlak kleiner? Dat is niet eerlijk.
Die is veel groter, maar past niet op het scherm. Die groene loopt tot ∞

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-01 21:33

The Chosen One

Zie signature!

Gelukszoekr schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:47:
[Afbeelding]

Die ADA gasten zijn aan de LSD ofzo. Dit soort voorspellingen gaat natuurlijk helemaal nergens over
Bij de 1e denk je nog van ok... kan.. zal wel... en dan van huh... ok?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Jedi_Pimp schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:20:
[...]

KSM voelt dubbel risky, enerzijds vanwege BTC en anderzijds vanwege de volatiliteit de laatste dagen en weken. De upside potentie is er zeker. Misschien kan @Mooody wat zinnigs zeggen over een instapmoment.
Goed punt, ik ging er even blindelings vanuit dat de (double) dip na het event en de markt dip de prijs volledig hadden uitgehold. Ik zet 'm optimistisch laag en wacht het wel even af. Slaapt toch rustiger dan nu een market order er in gooien en maar zien wat Azië er mee doet.

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-01 12:41
Mooody schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:02:
Een beetje positiviteit:
Nederland gaat KYC niet meer verplicht stellen bij aankoop van crypto. Lijkt er op dat Nederland aast op snellere adoptie om voorloper te kunnen zijn/blijven op gebied van blockchain tech.

https://www.theblockcrypt...ryptopanic&utm_medium=rss

Hier op de hogeschool wordt er al les gegeven in blockchain programmeren. We staan met zijn allen aan het begin van iets moois, profiteer er van!
Nee. Het gaat enkel om de eis voor wallet verificatie. Daarin was Nederland uniek en daar ging de rechtszaak met Bitonic over.

Niet om KYC bij de aankoop van crypto munten, dat blijft gewoon.

• PiB
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 05-06-2021

PiB

Ik ben vanavond toch weer ingestapt met het grootste deel wat ik er eerder uitgehaald had.

“Slechts” 2,5k winst behaald over de verkoop en koop actie (verschil) en ik heb er 1/3 uit gehouden. Kan het geld met wat verbouwingen goed gebruiken!

Ingestapt tegen €32.700, met het idee dat het er ook jaren in mag blijven zitten

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Vandaag een paar stukkies gelezen over de BSC exploit van Bunny waarbij de digidief zo'n $45 mln heeft buitgemaakt. Bankroven 2.0.

Ik begreep niet helemaal hoe het werkte maar na dit artikel op theblockcrypto.com valt het kwartje. Echt bizar. Die kerel heeft in totaal $707 mln geleend om de aanval uit te voeren.

Ben wel benieuwd hoe het uiteindelijk wordt witgewassen. Die $45 mln staan nu op de ETH en BTC blockchains.

• Baf
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 12:05

Baf

slopen. alles kapot maken.

Ik vind het allemaal leuk. Lager is beter voorlopig, dan kan ik er nog wat euro's in slingeren.
Dat geroep om Lambo's... Is je huidige bakkie echt zo slecht? Doorrijden is beter voor het milieu :)

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:20

Tijn96

In speed we trust

Baf schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:51:
Ik vind het allemaal leuk. Lager is beter voorlopig, dan kan ik er nog wat euro's in slingeren.
Dat geroep om Lambo's... Is je huidige bakkie echt zo slecht? Doorrijden is beter voor het milieu :)
Milieu? Ik kom gewoon uit een goed milieu :P

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Gelukszoekr schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:22:
[...]

Ja, net als deze voorspelling die ik ooit deed :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fD2Kmm3AILPuL8kS6RnOzyzI0tY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yDiqEg0vaEwCUALk7VnZhWX5.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Baf
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 12:05

Baf

slopen. alles kapot maken.

Lambo is trouwens al een pauperbak. Bij mij in de vinex staat er gewoon een elke dag geparkeerd.

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Spanje heeft het begrepen. Je moet iets met een moon voor gegarandeerd succes

[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 20-05-2021 22:56 ]

https://opensea.io/seaart

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:20
Ja, m'n Piaggio 2T tuk tuk is echt zo slecht, maar vooruit ik zoek wel een 2de hands Aventador.

iRacing Profiel

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Lambo is toch een luxe Skoda? net als Audi

Alle proemn in n drek

• PiB
  • Laatst online: 05-06-2021

PiB

Baf schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:51:
Als bitcoiner kan mijn Tesla echt niet meer. Morgen toch maar eens de wagenparkbeheerder bellen :+

De bouwkwaliteit komt in ieder geval al wel in de buurt van een 15 jaar oude tweedehands wagen. Rammelbak die Tesla 😅

[ Voor 13% gewijzigd door PiB op 20-05-2021 22:59 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PiB schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:57:
[...]

Als bitcoiner kan mijn Tesla echt niet meer. Morgen toch maar eens de wagenparkbeheerder bellen :+
Gaat hier nog steeds prima samen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SGxyIiLq_rLi1-DbPqXECo42uPU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/egobUxaglUB2BkEnJPp4VHCA.jpg?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:02

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:22:
[...]

Die rode loopt tot onder nul. Dat is blijkbaar zodra exchanges geld gaan berekenen voor het stallen van die milieuonvriendelijke rotzooi.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:09
PiB schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:57:
[...]

De bouwkwaliteit komt in ieder geval al wel in de buurt van een 15 jaar oude tweedehands wagen. Rammelbak die Tesla 😅
Kleine tip. Er zijn wat dealers die komend weekend de Q4 Etron als sneak preview hebben staan. Lijkt mij geen gekke vervanger. Ik moet alleen nog even uitvogelen of je er ook zo briljant de binance app op kan weergeven als dat Taro dat in zijn Model 3 LR kan middels (ik denk) apple carplay :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:20
Kan je ook Nicehash installeren op een Tesla?

iRacing Profiel

• twit
Razkin schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:01:
Hehe en dan je mining rig inbouwen, chargen via de auto batterijen en het stroomverbruik declareren bij de baas? You got me thinking 8)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• knakworst

knakworst

Get more sats!

twit schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:01:
[...]

Kleine tip. Er zijn wat dealers die komend weekend de Q4 Etron als sneak preview hebben staan. Lijkt mij geen gekke vervanger. Ik moet alleen nog even uitvogelen of je er ook zo briljant de binance app op kan weergeven als dat Taro dat in zijn Model 3 LR kan middels (ik denk) apple carplay :)
Jij wilt een permaban? Het kan gewoon in de browser van de Tesla.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
twit schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:01:
[...]

Tesla doet niet aan Apple Carplay, is een ingebouwde browser op basis van Chrome. Overigens geen LR maar een Performance hier ;)

Heb best wel regelmatig onderweg de browser open met Binance BTC/USDT. Uiteraard niet ingelogd en niet om te handelen, maar wel leuk om te volgen.

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Razkin schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:01:
Nee, maar de CEO legt hoogstpersoonlijk in ieder dashboard kastje wat nice hash voor je.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V4qMCiyM7EMK1ufX5-VjN2hgIQk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/StTvMeaqUjOkeuRyNlhFCEGR.png?f=fotoalbum_large

• twit
knakworst schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:03:
[...]

Jij wilt een permaban? Het kan gewoon in de browser van de Tesla.
Ik ben me wel in electrische auto's aan het verdiepen (verplicht hier binnenkort) maar ik had me nog niet in de Tesla's verdiept. Niet mijn eerste keus op dit moment denk ik. Had geen idee dat er een native browser in zat, ok cool. Dan is dus ook gelijk mijn vraag beantwoord of het een beetje te bedienen is of dat het meer voor afkijk is , maar een keer een ander trading pair aanklikken of de week view in een dag view veranderen tijdens de file of een lange rit moet lukken. Best leuk! :)

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01 07:58
Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:48:
[...]

Hahah je bedoeld de dicegame op YoBit? _O-

Mooie tijden waren dat. Ik had op een gegeven moment een behoorlijke pluk TRX bij elkaar gediced, totdat ik 12x op rij verloor...

RDD hodl overgemaakt om te revenge dicen, weg...

DGB hodl overgemaakt om te revenge dicen, weg...
Was die coins even vergeten. Ik was vol met Bitrex bezig toen

Ik ging keihard met XVG.. te lang vast gehouden en zag mijn winst verdampen.

Ben toen in TRX gestapt en als ik me goed weet te herinneren kwam ik na de run er in.

Had ook nog een dikke pluk DGB gekocht en RDD.. die zouden mij rijk gaan maken..

Toen ook iets van 250k Dodge gekocht. (Had ik die maar bewaard)

Toen alles in ICX gestoken en later alles verkocht voor VEN. Besloten om het te laten staan voor de long run.

Veel geleerd toen. Net als file rijden.. steeds de snelle baan willen pakken.. Zenuwachtig in de nacht kijken. Buy high sell low. Maar wilde/durfde geen nieuw geld in te leggen.

Pas geleden van de profit wat geïnvesteerd in andere coins als ADA, BTC en ICX. Maar helaas is het nu even terug gelopen.

Enige wat ik aan mezelf merk is dat ik misschien te greedy ben geworden. Ik had/heb een behoorlijke zak toen kunnen kopen en daarmee nu de vruchten kunnen plukken.

Na aftrek van andere zaken is het niet genoeg om echt goed te kunnen investeren in meerdere andere munten.
Nu moet je veel inleggen om een fractie daarvan te krijgen. Dus commit je jezelf weer te veel en dat wil ik weer niet.

Of je vind een mooi nieuw project.

Sorry heel verhaal maar moest ik ff kwijt.

Ik heb ook een leuke computer..

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-01 09:01
Die koers is mij veel te stabiel, iemand nog wat FUD of mooie charts om de tijd te doden?

• Bad Brains

Bad Brains

<(0.o)>

magic45 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:16:
Die koers is mij veel te stabiel, iemand nog wat FUD of mooie charts om de tijd te doden?
Koop $FuntCuck op Poepiecoin?

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-01 23:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/97UNdzWPkV5zj-jtIzJbpwGYK78=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AMuAwtgtdKkj8djBtu9LtNTq.png?f=user_large

Krijg dit in m'n recommended op Youtube, die vertaalde titels zijn prachtig

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Vers van yahoo finance:

https://finance.yahoo.com...l-thinking-203038217.html

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Zie ik net voorbij komen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S1GRVaKgm-wsqPOPkVpe4Urm4EQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/k7nNpfwPSrPZdTQsSnQFOqOJ.png?f=fotoalbum_large

Zelfde 4chan 'insider' die de 40% marktcorrectie zogenaamd voorspelde.

Anyway, ben zelf dol op speculaasjes dus ik zet m'n buying targets nog wat lager voor vannacht.

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

sOid schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:50:
Vandaag een paar stukkies gelezen over de BSC exploit van Bunny waarbij de digidief zo'n $45 mln heeft buitgemaakt. Bankroven 2.0.

Ik begreep niet helemaal hoe het werkte maar na dit artikel op theblockcrypto.com valt het kwartje. Echt bizar. Die kerel heeft in totaal $707 mln geleend om de aanval uit te voeren.

Ben wel benieuwd hoe het uiteindelijk wordt witgewassen. Die $45 mln staan nu op de ETH en BTC blockchains.
Ik ben een beetje verbaasd over het concept flash loan - waarbij je dus in 1 transactie een lening neemt en hem weer afbetaalt. Die 707 miljoen heeft hij dus zonder onderpand kunnen lenen. Als je zoveel geld nodig hebt voor een smart contract... dat kun je toch eigenlijk alleen maar gebruiken voor dit soort geintjes, dat kan toch geen legitiem doel dienen?

Ten tweede, waarom wordt dat figuur door oa Bunny zelf, maar ook op sommige serieuze sites een 'hacker' genoemd? Hij hackte niks. Mooi gaatje in het systeem gevonden. Beetje vuil om er zo mee om te gaan. Maar dit is net zo gehackt als dat van de vegetarische slager.

• Bad Brains

Bad Brains

<(0.o)>

Ja eerste minuut heb je al in de gaten dat ze er geen fcuk van weten.
Yahoo = Fox news?
Blaim schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:27:
[...]

[Afbeelding]

Anyway, ben zelf dol op speculaasjes dus ik zet m'n buying targets nog wat lager voor vannacht.
Everyone can apreciate a F/uck Y/ouT/om/Brady post. LOL
YouTube: FYTB F*** You Tom Brady :The Origin Story

[ Voor 49% gewijzigd door Bad Brains op 20-05-2021 23:31 ]

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Taro schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:00:
[...]

[Afbeelding]
Nou, zo te zien moet je je linkerachterwiel sluiten. Vreemd wel.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
The value of DB is entirely based on.. bad bank assets?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• magic45

• A87
  • Niet online

A87

Jeaust schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:18:
[Afbeelding]

Krijg dit in m'n recommended op Youtube, die vertaalde titels zijn prachtig
funds are safu

fondsen zijn veilig _/-\o_ _/-\o_

MAMA!! MIJN FONDSEN ZIJN VEILIG!!! 8)

[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 20-05-2021 23:38 ]

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:27:
[...]

Ik ben een beetje verbaasd over het concept flash loan - waarbij je dus in 1 transactie een lening neemt en hem weer afbetaalt. Die 707 miljoen heeft hij dus zonder onderpand kunnen lenen. Als je zoveel geld nodig hebt voor een smart contract... dat kun je toch eigenlijk alleen maar gebruiken voor dit soort geintjes, dat kan toch geen legitiem doel dienen?
Het doel ontgaat mij inderdaad ook volledig. Ik vind het sowieso bizar dat je zo gemakkelijk zo veel geld kan lenen, ook als het wel voor legitiem gebruik zou zijn. Schiet z’n doel nogal voorbij imho.
Ten tweede, waarom wordt dat figuur door oa Bunny zelf, maar ook op sommige serieuze sites een 'hacker' genoemd? Hij hackte niks. Mooi gaatje in het systeem gevonden. Beetje vuil om er zo mee om te gaan. Maar dit is net zo gehackt als dat van de vegetarische slager.
Viel mij ook op ja, daarom bewust niet gebruikt in mijn post :P Al is de definitie van een hacker wel enigszins ambigu. Een loophole in een systeem vinden en daar misbruik van maken kun je best interpreteren als hacken, lijkt me.

• dnzm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-01 21:49

dnzm

Knorrig

Iets zegt me dat ETH een enorm deel van mijn wallet gaat uitmaken, geen idee nog of ik er echt slim aan doe. Maar alleen maar met BTC bezig zijn is ook weer zo wat.

Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

sOid schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:39:
Een loophole in een systeem vinden en daar misbruik van maken kun je best interpreteren als hacken, lijkt me.
Zit wat in. Ik zal bedrijven als Unilever, Shell en Booking voortaan dan maar gewoon hackers noemen.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023

[Afbeelding]

Die kerel denkt dat hij God de Vader zelf is _O-

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 18-01 19:20
TomTorquay schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:53:
[...]

Die kerel denkt dat hij God de Vader zelf is _O-
We zullen ons toch flink achter de oren krabben als het waar blijkt te zijn...

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

burnebie schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:55:
[...]

We zullen ons toch flink achter de oren krabben als het waar blijkt te zijn...
Haha dikke ontknoping: heb de 4chan thread opgezocht en die was van gisteren. Die dump had dus zogenaamd vanmorgen plaats moeten vinden. :+

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
Kreeg net een phishing mail van "binance". Of ik zo snel mogelijk mijn missende gegevens wilde aanpassen anders zou mijn account uitgeschakeld worden. Pas op mensen voor een dergelijke mail. De mail is afkomstig van netherlands@checklive.fr

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:20

Tijn96

In speed we trust

Blaim schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:58:
[...]

Haha dikke ontknoping: heb de 4chan thread opgezocht en die was van gisteren. Die dump had dus zogenaamd vanmorgen plaats moeten vinden. :+
Misschien bedoelde die dat t de 21ste zou plaatsvinden :+ gaan het morgenvroeg wel zien

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• enomiss
Er zitten wel degelijk twee punten in die mij ook al lange tijd zorgen baren:

"Especially, Labouré says, because central banks and governments are likely to begin regulating crypto by early next year — as well as potentially launching their own"

"In the end, regulating cryptocurrencies is not that difficult,” she wrote, noting that governments will jump to protect their fiscal monopoly even if they left crypto alone for innovation reasons for so long."

Je kan het FUD noemen wat je wil, maar je gelooft toch zelf niet dat wereldmachten hun munt kapot laten gaan door crypto? Ik zie zo graag een toekomst voor crypto, maar als ik er nuchter over nadenk kan het gewoon niet. Het is te mooi, te revolutionair, te lucratief, te te, en het financiële systeem hoort saai te zijn. -O-

Geef mij hoop. :|

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
Bad Brains schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:28:
[...]

Ja eerste minuut heb je al in de gaten dat ze er geen fcuk van weten.
Yahoo = Fox news?

[...]

Everyone can apreciate a F/uck Y/ouT/om/Brady post. LOL
YouTube: FYTB F*** You Tom Brady :The Origin Story
Brady GOAT

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

enomiss schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 00:06:
[...]

Er zitten wel degelijk twee punten in die mij ook al lange tijd zorgen baren:

"Especially, Labouré says, because central banks and governments are likely to begin regulating crypto by early next year — as well as potentially launching their own"

"In the end, regulating cryptocurrencies is not that difficult,” she wrote, noting that governments will jump to protect their fiscal monopoly even if they left crypto alone for innovation reasons for so long."

Je kan het FUD noemen wat je wil, maar je gelooft toch zelf niet dat wereldmachten hun munt kapot laten gaan door crypto? Ik zie zo graag een toekomst voor crypto, maar als ik er nuchter over nadenk kan het gewoon niet. Het is te mooi, te revolutionair, te te, en het financiële systeem hoort saai te zijn. -O-

Geef mij hoop. :|
Voor elk beleid moet draagvlak zijn en wat decentraal is kun je lastig reguleren, alleen maar nodeloos vertragen. Met het internet is het een stuk lastiger om een revolutionaire uitvinding zoals cryptocurrencies echt tegen te houden.

Zie zelf nog wel dat een land zoals Venezuela of Turkije een keer goed omvalt vanwege financiële regulering tov crypto. Hoop het natuurlijk niet voor ze en gun ze een vreedzame adoptie. O-) ;w

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 18-01 19:20
Blaim schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:58:
[...]

Als morgenochtend alles nog overeind staat is het een copycat-verhaal. Voor alle zekerheid toch een paar diepe buy orders gezet 😉

• enomiss
zwembroek schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 00:00:
Kreeg net een phishing mail van "binance". Of ik zo snel mogelijk mijn missende gegevens wilde aanpassen anders zou mijn account uitgeschakeld worden. Pas op mensen voor een dergelijke mail. De mail is afkomstig van netherlands@checklive.fr
Had deze een anti phishing code die overeenkwam met je ingestelde code? Waarschijnlijk niet. Het was nog nooit zo makkelijk om phishing te herkennen. *O*

• enomiss
Blaim schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 00:12:
[...]

Voor elk beleid moet draagvlak zijn en wat decentraal is kun je lastig reguleren, alleen maar nodeloos vertragen. Met het internet is het een stuk lastiger om een revolutionaire uitvinding zoals cryptocurrencies echt tegen te houden.

Zie zelf nog wel dat een land zoals Venezuela of Turkije een keer goed omvalt vanwege financiële regulering tov crypto. Hoop het natuurlijk niet voor ze en gun ze een vreedzame adoptie. O-) ;w
Natuurlijk kun je het makkelijk reguleren.
Het hoeft maar illegaal te worden. Ja het kan in theorie niet gestopt worden, want internet, maar ga jij het dan nog durven gebruiken? Waarschijnlijk niet. Ik ga ook niet het darkweb op bijvoorbeeld.
Ook met vervelend belastingbeleid kun je crypto makkelijk kapot maken. Zo moeilijk is het echt allemaal niet.

• PilatuS
  • Niet online
Blaim schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 00:12:
[...]

Als genoeg landen het bezit van crypto verboden maken is het zo goed als over. Ja, iedereen kan nog gewoon BTC verzenden, maar naar fiat gaan wordt lastig. Verder zorgt het er voor dat nieuwe instappers er zo goed als niet meer zijn. Ze hoeven crypto niet tegen te houden om het kapot te maken.

• A87
  • Niet online

A87

PilatuS schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 00:17:
[...]

Als genoeg landen het bezit van crypto verboden maken is het zo goed als over. Ja, iedereen kan nog gewoon BTC verzenden, maar naar fiat gaan wordt lastig. Verder zorgt het er voor dat nieuwe instappers er zo goed als niet meer zijn. Ze hoeven crypto niet tegen te houden om het kapot te maken.
Er zijn landen zoals Nigeria,Filipijnen oid die het bitcoin systeem ten volle benutten. Echt gebruiken.
Dus geen Western Union meer

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 21-05-2021 00:22 ]

• enomiss
A87 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 00:20:
[...]

Erzijn landen nigeria oid die het bitcoin systeem ten volle benutten. Echt gebruiken.
Dus geen Western Union maar BTC
Ja en die hebben iets te zeggen in de wereld. :')
Dat ziet het westen graag aan als experiment. Wat studies op loslaten en hun eigen muntjes lanceren.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:23
[...]

[Afbeelding]

Haha, dit zou echt ongelofelijk zijn als ze het doen en dit echt klopt.

Maar what the hell. Ik ga er mijn hodl pot niet gemoeid mee raken (zie wel waar we morgenochtend mee wakker worden), maar mijn tradepot zal ik wel ff ladderen :+

Opzich is het niet heel gek om 20k-ish te targetten, maar van mij hoeft het niet zo eigenlijk :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Pelox
A87 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 00:20:
[...]

Er zijn landen zoals Nigeria,Filipijnen oid die het bitcoin systeem ten volle benutten. Echt gebruiken.
Dus geen Western Union meer
En dan krijg je gratis en voor niks een bezoekje kees van der spek *O*

Zero.

• Richh
[...]

Als genoeg landen het bezit van crypto verboden maken is het zo goed als over.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4AUklRVE9qBFi5N_cBM9vmak-TI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/U393T40lErHNE6NLKGTk1J0L.jpg?f=user_large

Er is maar 1 mogelijkheid om crypto te verbannen, en dat is de rentes verhogen *O* en de economie normaal laten functioneren.

• enomiss
Richh schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 00:25:
[...]

[Afbeelding]

Er is maar 1 mogelijkheid om crypto te verbannen, en dat is de rentes verhogen *O* en de economie normaal laten functioneren.
Plaatje klopt niet. Als er links en rechts van het hekje bordjes staan met "het is verboden te passeren anders boete/gevangenisstraf", dan is dat hekje net zo effectief, al is het maar symboliek.

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

[...]

Een institutie moet wel een hele goede reden hebben om het verboden te maken. Regulering is denk ik eerder aan de orde en dan moet je denk ik eerder denken aan een internationaal verbond van nationaliteiten die samen komen om een standaard of verdrag op te stellen waarin een normering/systeem wordt afgesproken van digital assets. Beetje zoals het WTO doet.

Speculeren op een digitale asset zal er vanaf nu voor altijd zijn, denk ik. Ook als het bestaansrecht van een digitale currency backed door die digitale assets. De volatiliteit en markt manipulatie zal gereguleerd moeten worden en daar moet draagvlak voor zijn. Ik kijk uit naar de FUD die op politiek gebied wordt uitgespuugd door mensen die het zogenaamd goed voor hebben met jou en mij. :X

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
enomiss schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 00:13:
[...]

Had deze een anti phishing code die overeenkwam met je ingestelde code? Waarschijnlijk niet. Het was nog nooit zo makkelijk om phishing te herkennen. *O*
Ik heb zitten vergelijken, maar die code had ik blijkbaar niet ingesteld. :) Stomme is dat ik het bij Bitvavo wel allemaal aangezet heb. Nah ja, toch maar weer eens alles bij langs lopen. Heb zonet wel mijn geld eraf gehaald. Dat ging super snel moet ik zeggen stond binnen 5 min op de rekening. Ik kijk voorlopig even mee met wat de markt gaat doen. Als het nodig is dan staat het ook zo weer op binance. Kan nu wel voor het eerst zeggen dat ik alle verliezen van 2018, plus nieuwe inleg en winst op mijn rekening heb staan. Maar het voelt nu al super onwennig zonder coins.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• A87
  • Niet online

A87

[...]

[Afbeelding]

wat denk je van huizen prijzen 10x omlaag en bijbouwen '' OOo nee stikstof crisis :+ 8)
Je kan met 3d printers al huizen bouwen voor 10k

[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 21-05-2021 00:30 ]

• Richh
Taro schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:00:
[...]

[Afbeelding]
Zelfs mijn Fiat kan dit 8)

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-01 10:52
A87 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 00:28:
[...]

wat denk je van huizen prijzen 10x omlaag en bijbouwen '' OOo nee stikstof crisis :+ 8)
Perfect mogelijk. Als er 10X minder kinderen gemaakt worden, geen scheidingen meer zijn en immigratie volledig stopt.

Huizen meer dan genoeg. Maar mensen gewoon veel te veel 😄

• A87
  • Niet online

A87

mrb85 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 00:30:
[...]

Perfect mogelijk. Als er 10X minder kinderen gemaakt worden, geen scheidingen meer zijn en immigratie volledig stopt.

Huizen meer dan genoeg. Maar mensen gewoon veel te veel 😄
Is nog zat groen in nederland

• Pelox
Ondertussen glijden we weer steeds verder weg.. hopen dat de 39/40 genoeg support geeft vannacht.

Zero.

• magic45
Gaat hij nou nog door die 40k heen of wat....

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
[...]

[Afbeelding]

De economie normaal laten functioneren…dus overgaan op crypto ;)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• A87
  • Niet online

A87

magic45 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 00:32:
Is niets van te zeggen nog

• Pelox
magic45 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 00:32:
Ja die gaat hem niet houden denk ik..

En daar was hij al.. morgenochtend weer lekker rekt waarschijnlijk.. weltrusten.

[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 21-05-2021 00:33 ]

Zero.

• A87
  • Niet online

A87

Pelox schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 00:33:
[...]

Ja die gaat hem niet houden denk ik..
meten en dan weten.. er valt nog niet te meten

• magic45
A87 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 00:32:
[...]

Is niets van te zeggen nog
I know, was beetje retorisch. Geboren uit sensatie behoefte met een klein speculatief karakter.

• A87
  • Niet online

A87

50/50 dus nog niet te traden, mischien morgen nog een korte scalp

• Pelox
Waar kijken jullie?? We zijn er al doorheen gevallen he.. 40k stelt echt niks voor wat betreft support of weerstand.

[ Voor 34% gewijzigd door Pelox op 21-05-2021 00:36 ]

Zero.

• magic45
Pelox schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 00:35:
Waar kijken jullie?? We zijn er al doorheen gevallen he..
Ik moet vaker dingen vragen hier, dan volgt er vaak direct resultaat...

• A87
  • Niet online

A87

Ook al zou je dit shorten je stoploss moet dan echt 10% verder echt niet te doen :P
risk to reward is bagger hier

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 21-05-2021 00:39 ]

• Pelox
Helaas pindakaas.. weer opnieuw beginnen.. hopelijk valt de schade mee morgenochtend. Zou leuk zijn als het voor de grap groen is, btc op 42k of zo.. #hopium

[ Voor 57% gewijzigd door Pelox op 21-05-2021 00:45 ]

Zero.

• stranger1851
  • Laatst online: 28-04-2023
Hopelijk kan ik ADA zo nog goedkoop inslaan....
Pagina: 1 ... 55 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!