[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 245 Laatste
Acties:
  • 869.163 views

Verwijderd

@Verwijderd en de crypto OG's.

Het is diep in de nacht wanneer hij inlogt op IRC. Met zwetende handen tikt hij zijn username en wachtwoord. 'Dit is geen kattenpis...' schiet er door zijn hoofd. 'Als die heads-up waarheid blijkt... Mijn god...'

Hij scrolt naar zijn faforiete channel, waar de OG's hangen. De Original Gangsters die meer Bitcoin hebben dan Coinbase, Kraken, Bitfinex en Binance bij elkaar. Dit is de bron, hier hangen de whales. Tripple Cryp Shorty's die in 2009 duizenden Bitcoins hebben gemined, miljoenen Bitcoins hebben gekocht en nu controle hebben over de complete markt.

'Yo people. zZz in the house!'

Even blijft het stil. Dan ziet hij een bericht verschijnen van user: Getgo420.

Getgo420: 'Yeah zZz brotha from anotha motha, waddup. Got you some important information dawg, know i'm saying. I see these punks going up and down with the flow, you know. These motherfuckers gasta go. We be dumping this shit on 'em, aight? Ain't that right @nizzlehizzle?'

nizzlehizzle: 'Yo Getgo420 we hear what the fuck you sayin'. All ma coins be trippin' on these bitchass speculators yo. Them hustlers gasta go. We be dumpin' them shitloads on the market befo 3. P to tha M, double dip, shit. I ain't got time to be on a next hit. Be ready fo some dippin' you nevah evah gonna see again soon. Bring the AK's bro, this gonna be a war, know I'm sayin'?'

zZz: 'What do you guys mean? Are you going to dump coins on the market?'

GetGo420: 'Yeah bro you heard that right yo. These OG's ain't playin', know i'm sayin'? We heard that mothafucka Graig Wright is running a big long, know i'm saying? We gon' bankrupt that mothafucka. nizzlehizzle, maddawgclick, triggabigga, shorty69, Taro, sip&dip420 and me gon' dump a big bag on 'em. Ain't that right shorty69?'

Shorty69: 'Yeah ma man, I hear ya, I hear ya. I gast these coins already on the fuckin' way to Coinbase and Kraken. Got ma man sitting on WhaleAlert, he be keepin' things quiet. 'Finex already notified yo.'

sip&dip420: 'Fuck this mothafuckin' bitchass mothafuck with hiz fake Bcash shiz. Coinz on the way bro's. I ain't trippin' over this bitchass with lawsuits and shiz. He be messin' with that whitepaper, he be messin' with me. Buinnes as usual. Bankrupt that sorryass biatch.'

'Mijn god.' Schiet er door zZz's hoofd. 'Al die arme mensen op Tweakers.' Denkt hij. Ik moet die simpele zielen waarschuwen. Al die noobs die recentelijk zijn ingestapt...' Als deze coins de markt overspoelen... Ik wil ze wakkerschudden...' denkt hij. 'Maar ik moet voorzichtig zijn... Als ik deze OG's hun plannen dwarsboom... Mijn god...' Bloederige beelden van een ruthless drive-by schieten door zijn hoofd.

Hij opent zijn Free Open Source Software browser en haast zich naar Tweakers.net. In zijn stressvolle gemoedstoestand typt hij het volgende bericht:

'Market is up omdat men aan het DCA'n is. "Buy the dip" etc. Geef het een maand en BTC is 30k. :-)'

Een geluid klinkt uit zijn IRC.

triggabigga: 'Yo zZz waddup. Me sees you on that tweak forum yo. I just gasta say: don't be ruining this operation bro. We can't be havin' that shit bro, know i'm sayin'? I know you got that big heart and shit. You a good man. But this be buinnes bro. And me and these other big bagged brothes can't be havin' that risk all up in this buinnes.'

zZz: 'I know, I know... But I have to warn these people. They are just simple Windows system administrators. They won't know what hit them...'

sip&dip420: 'I hear ya. But this Graig Wright motherfucker with his big leveraged long gasta go. We won't be warning again, this be big buinnes. Don't make me act a fool.'

Shorty69: 'Yeah ma man. You gasta stay humble, know I'm sayin'? Cover that shit up. We can't be havin' that. This Craig Wright mothafucka got ears everywhere. Even on that punkass tweak forum. Got a man there defending that Bcash shiz all the time bro. Make this undone befo that punk be trippin.'

Taro: 'Yo zZz bro, we be plannin' this for a long time. Ain't got time for this shiz. Me even gasta became moderator on that tweakshit forum yo. And now the cover's almost blown. Almost goin' loco here, gasta tell ya. Been sippin' on a 40 all day long. Rollin' down the street, smoking indo, sippin' on gin and juice. Layed back, with ma mind on ma money and ma money on ma mind. Been sippin' and dippin' fo a while now to get them nerves under control. Know i'm sayin'?

zZz: 'Ok guys, I didn't realize it was this big. I will fix this, give me a few minutes.'

Taro: 'You be doin' that yo, you be doin' that... Ain't got time for this bullshit dawg. Been hustling for a while now, times are hard here out on the streets with that punkass other whalegang gettin' all up in ma buiness. I been cappin asses for 3 days straight now, know i'm sayin'. Been runnin' up in gates and doin' hits for high stakes, makin' my way on fire escapes. Been doin' this for too long now.'

De gedachte aan zijn laatste real-life ontmoeting met OG Taro geeft hem nog steeds kippenvel. Deze man speelt geen spelletjes, dat realiseert hij zich maar al te goed.

Hij bekijkt het forum. Na een tijdje scrollen vanwege een gigantische bult kleurplaten van A87 ziet hij een arrogante reactie op zijn versleutelde waarschuwing. Veel van deze discord generatie idioten reageren nogal heftig op zijn goedbedoelde post.

'Fuck deze lui ook maar, ik ben ook maar een mens.' denkt hij. 'Laat ze maar REKT gaan. Ze verdienen het gewoon... Ze moesten eens weten...'

En zo ontlokte hij op sluikse wijze een random discussie. Wetende dat die arme zielen uit de Tweakers slowchat binnenkort als lamme takken op de grond zullen liggen, hun zwakke windows systeembeheer lichaampjes bedolven onder grote zware zakken waardeloze internet munten...

De berenmarkt is hier.

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-01 23:44
Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 00:45:
@Verwijderd en de crytpo OG's.

Het is diep in de nacht wanneer hij inlogt op IRC. Met zwetende handen tikt hij zijn username en

...

De berenmarkt is hier.
Ja, +duimpje.

Signature

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-01 09:01

Het is diep in de nacht wanneer hij inlogt op IRC. Met zwetende handen tikt hij zijn username en wachtwoord. 'Dit is geen kattenpis...' schiet er door zijn hoofd. 'Als die heads-up waarheid blijkt... Mijn god...'

Hij scrolt naar zijn faforiete channel, waar de OG's hangen. De Original Gangsters die meer Bitcoin hebben dan Coinbase, Kraken, Bitfinex en Binance bij elkaar. Dit is de bron, hier hangen de whales. Tripple Cryp Shorty's die in 2009 duizenden Bitcoins hebben gemined, miljoenen Bitcoins hebben gekocht en nu controle hebben over de complete markt.

Getgo420: 'Yeah zZz brotha from anotha motha, waddup. Got you some important information dawg, know i'm saying. I see these punks going up and down with the flow, you know. These motherfuckers gasta go. We be dumping this shit on 'em, aight? Ain't that right @nizzlehizzle?'

nizzlehizzle: 'Yo Getgo420 we hear what the fuck you sayin'. All ma coins be trippin' on these bitchass speculators yo. Them hustlers gasta go. We be dumpin' them shitloads on the market befo 3. P to tha M, double dip, shit. I ain't got time to be on a next hit. Be ready fo some dippin' you nevah evah gonna see again soon. Bring the AK's bro, this gonna be a war, know I'm sayin'?'

GetGo420: 'Yeah bro you heard that right yo. These OG's ain't playin', know i'm sayin'? We heard that mothafucka Graig Wright is running a big long, know i'm saying? We gon' bankrupt that mothafucka. nizzlehizzle, maddawgclick, triggabigga, shorty69, Taro, sip&dip420 and me gon' dump a big bag on 'em. Aint that right shorty69?'

Shorty69: 'Yeah ma man, I hear ya, I hear ya. I gast these coins already on the fuckin' way to Coinbase and Kraken. Got ma man sitting on WhaleAlert, he be keepin' things quiet. 'Finex already notified yo.'

sip&dip420: 'Fuck this mothafuckin' bitchass mothatfuck with hiz fake Bcash shiz. Coinz on the way bro's. I ain't trippin' over this bitchass with lawsuits and shiz. He be messin' with that whitepaper, he be messin' with me. Buinnes as usual. Bankrupt that sorryass biatch.'

'Mijn god.' Schiet er door zZz's hoofd. 'Al die arme mensen op Tweakers.' Denkt hij. Ik moet die simpele zielen waarschuwen. Al die noobs die recentelijk zijn ingestapt...' 'Als deze coins de markt overspoelen...'
'Ik wil ze wakkerschudden...' denkt hij. 'Maar ik moet voorzichtig zijn... Als ik deze OG's hun plannen dwarsboom... Mijn god...' Bloederige beelden van een ruthless drive-by schieten door zijn hoofd.

Hij opent zijn Free Open Source Software browser en haast zich naar Tweakers.net. In zijn stressvolle gemoedstoestand typt hij het volgende bericht:

'Market is up omdat men aan het DCA'n is. "Buy the dip" etc. Geef het een maand en BTC is 30k. :-)'

triggabigga: 'Yo zZz waddup. Me sees you on that tweak forum yo. I just gasta say: don't be ruining this operation bro. We can't be havin' that shit bro, know i'm sayin'? I know you got that big heart and shit. You a good man. But this be buinnes bro. And me and these other big bagged brothes can't be havin' that risk all up in this buinnes.'

zZz: 'I know, I know... But I have to warn these people. They are just simple Windows system administrators. They won't know what hit them...'

sip&dip420: 'I hear ya. But this Graig Wright motherfucker with his big leveraged long gasta go. We won't be warning again, this be big buinnes. Don't make me act a fool.'

Shorty69: 'Yeah ma man. You gasta stay humble, know I'm sayin'? Cover that shit up. We can't be havin' that. This Craig Wright mothafucka got ears everywhere. Even on that punkass tweak forum. Got a man there definding that Bcash shiz all the time bro. Make this undone befo that punk be trippin.'

Taro: 'Yo zZz bro, we be plannin' this for a long time. Ain't got time for this shiz. Me even gasta became moderator on that tweakshit forum yo. And now the cover's almost blown. Almost goin' loco here, gasta tell ya. Been sippin' on a 40 all day long. Rollin' down the street, smoking indo, sippin' on gin and juice. Layed back, with ma mind on ma money and ma money on ma mind. Been sippin' and dippin' fo a while now to get them nervers under control. Know i'm sayin'?

zZz: 'Ok guys, I didn't realize it was this big. I will fix this, give me a few minutes.'

Taro: 'You be doin' that yo, you be doin' that... Ain't got time for this bullshit dawg. Been hustling for a while now, times are hard here out on the streets with that punkass other whalegang gettin' all up in ma buiness. I been cappin asses for 3 days straight now, know i'm sayin'. Been runnin' up in gates and doin' hits for high stakes, Makin' my way on fire escapes. Been doin' this for too long now.'

De gedachte aan zijn laatste real-life ontmoeting met OG Taro geeft hem nog steeds kippenvel. Deze man speelt geen spelletjes, dat realiseert hij zich maar al te goed.

Hij bekijkt het forum. Na een tijdje scrollen vanwege een gigantische bult kleurplaten van A87 ziet hij een arrogante reactie op zijn versleutelde waarschuwing volgt. Veel van deze discord generatie idioten reageren nogal heftig op zijn goedbedoelde post.

'Fuck deze lui ook maar, ik ben ook maar een mens.' denkt hij. 'Laat ze maar REKT gaan. Ze verdienen het gewoon... Ze moesten eens weten...'

En zo ontlokte hij op sluikse wijze een random discussie. Wetende dat die arme zielen uit de Tweakers slowchat binnenkort als lamme takken op de grond zullen liggen, hun zwakke windows systeembeheer lichaampjes bedolven onder grote zware zakken waardeloze internet munten...

De berenmarkt is hier.
*O* :Y)

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:20

Tijn96

In speed we trust

GetGo420: 'Yeah bro you heard that right yo. These OG's ain't playin', know i'm sayin'? We heard that mothafucka Graig Wright is running a big long, know i'm saying? We gon' bankrupt that mothafucka. nizzlehizzle, maddawgclick, triggabigga, shorty69, Taro, sip&dip420 and me gon' dump a big bag on 'em. Aint that right shorty69?'

sip&dip420: 'Fuck this mothafuckin' bitchass mothatfuck with hiz fake Bcash shiz. Coinz on the way bro's. I ain't trippin' over this bitchass with lawsuits and shiz. He be messin' with that whitepaper, he be messin' with me. Buinnes as usual. Bankrupt that sorryass biatch.'

'Mijn god.' Schiet er door zZz's hoofd. 'Al die arme mensen op Tweakers.' Denkt hij. Ik moet die simpele zielen waarschuwen. Al die noobs die recentelijk zijn ingestapt...' 'Als deze coins de markt overspoelen...'
'Ik wil ze wakkerschudden...' denkt hij. 'Maar ik moet voorzichtig zijn... Als ik deze OG's hun plannen dwarsboom... Mijn god...' Bloederige beelden van een ruthless drive-by schieten door zijn hoofd.

Shorty69: 'Yeah ma man. You gasta stay humble, know I'm sayin'? Cover that shit up. We can't be havin' that. This Craig Wright mothafucka got ears everywhere. Even on that punkass tweak forum. Got a man there definding that Bcash shiz all the time bro. Make this undone befo that punk be trippin.'

Taro: 'Yo zZz bro, we be plannin' this for a long time. Ain't got time for this shiz. Me even gasta became moderator on that tweakshit forum yo. And now the cover's almost blown. Almost goin' loco here, gasta tell ya. Been sippin' on a 40 all day long. Rollin' down the street, smoking indo, sippin' on gin and juice. Layed back, with ma mind on ma money and ma money on ma mind. Been sippin' and dippin' fo a while now to get them nervers under control. Know i'm sayin'?

Taro: 'You be doin' that yo, you be doin' that... Ain't got time for this bullshit dawg. Been hustling for a while now, times are hard here out on the streets with that punkass other whalegang gettin' all up in ma buiness. I been cappin asses for 3 days straight now, know i'm sayin'. Been runnin' up in gates and doin' hits for high stakes, Makin' my way on fire escapes. Been doin' this for too long now.'

Hij bekijkt het forum. Na een tijdje scrollen vanwege een gigantische bult kleurplaten van A87 ziet hij een arrogante reactie op zijn versleutelde waarschuwing volgt. Veel van deze discord generatie idioten reageren nogal heftig op zijn goedbedoelde post.

De berenmarkt is hier.
Wat heb jij zitten roken?! _/-\o_

Machtig prachtig hoe je dit uit je mouw schud. Zo kun je toch als een gelukkig mens gaan slapen? Thanks

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Topic kan wel dicht, @Taro . We hebben gepiekt in de dip. Prachtig mooi dit.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Btc is hem dankbaar en gunt @Verwijderd een mooie groene kaars die heel de nacht zal duren en ons morgenochtend heerlijk laat ontwaken met dikke dikke gains. Bedankt Jaap!

Ziet hem gaan! Zo mooi! <3

Ik ga slapen.. hou hem hoog heren!

[ Voor 16% gewijzigd door Pelox op 21-05-2021 00:54 ]

Zero.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Zieke stoplosshunt net van 5% up

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:17

WhySoSerious

Be the change.

Hij bekijkt het forum. Na een tijdje scrollen vanwege een gigantische bult kleurplaten van A87 ziet hij een arrogante reactie op zijn versleutelde waarschuwing. Veel van deze discord generatie idioten reageren nogal heftig op zijn goedbedoelde post.

De berenmarkt is hier.
Ge-nie-ten!

M.n. omdat Taro opeens onderdeel was. En de kleurplaten van A _O-

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

1 groene kaars maakt nog geen zomer

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• magic45
Tijn96 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 01:01:
1 groene kaars maakt nog geen zomer
Mij was een 24k of lager BTC beloofd. Ik ben diep teleurgesteld.

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

magic45 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 01:02:
[...]

Mij was een 24k of lager BTC beloofd. Ik ben diep teleurgesteld.
Daar moeten we nog 8 uur op wachten... geduld is een schone zaak is mij geleerd...

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-12-2025
Wat is deze nou weer voor rare bogdanoff pamper? :?

• magic45
Tijn96 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 01:04:
[...]

Daar moeten we nog 8 uur op wachten... geduld is een schone zaak is mij geleerd...
Trusten ;)

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
De Gulden staat 15e op Coinmarket stijgers

https://coinmarketcap.com/currencies/gulden/

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Dit topic heeft zoveel verborgen talenten. Waarom zou iemand dit slowchat topic niet willen. Ongekend.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:52

Het is diep in de nacht wanneer hij inlogt op IRC.

De berenmarkt is hier.
Machtig epistel weer! Tnx man

Ik lul ook zomaar wat

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rc0fp120Y5fXozOEYt-yeVSC4JA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dkSOUy9rxvXiu4ZE3xs1mbYl.png?f=fotoalbum_large

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:05

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Is deze te koop bij de AKO of de Bruna?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 19-01 13:27

Shorty69: 'Yeah ma man. You gasta stay humble, know I'm sayin'? Cover that shit up. We can't be havin' that. This Craig Wright mothafucka got ears everywhere. Even on that punkass tweak forum. Got a man there defending that Bcash shiz all the time bro. Make this undone befo that punk be trippin.'

Taro: 'Yo zZz bro, we be plannin' this for a long time. Ain't got time for this shiz. Me even gasta became moderator on that tweakshit forum yo. And now the cover's almost blown. Almost goin' loco here, gasta tell ya. Been sippin' on a 40 all day long. Rollin' down the street, smoking indo, sippin' on gin and juice. Layed back, with ma mind on ma money and ma money on ma mind. Been sippin' and dippin' fo a while now to get them nerves under control. Know i'm sayin'?

De berenmarkt is hier.
Prachtig stukje proza.
Mocht je REKT gaan dan kan je je heil nog zoeken als cyberpunk auteur.

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025
Een close boven de 20 en 21 week ema zou erg goed zijn. Ik geloof nog steeds dat alts een mega rally moeten krijgen tho. De btc pairs zijn nog steeds sterk en wat mij betreft wacht iedereen op het startsignaal. Laat btc maar ff lekker sideways gaan tussen 50 en 40k terwijl alts los gaan. En dan na de zomer is het tijd voor bitcoin zijn 2e run up.

• PP_Sound
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
Inmiddels zijn er ook al aardig wat Crypto ROG's

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:39
En in 3 uur tijd weer van 42 naar 39, alles moet leeg :p

• Pelox
Wel 42k alleen zijn we te laat wakker geworden. 😐

Zero.

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-01 17:23
akaQ schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 06:40:
En in 3 uur tijd weer van 42 naar 39, alles moet leeg :p
Wat moet precies leeg?

• dnzm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-01 21:49

dnzm

Knorrig

Rien43 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 06:57:
[...]

Wat moet precies leeg?
De garage, om ruimte te maken voor die Lambo.

Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl

• akaQ
  • Laatst online: 16:39
Rien43 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 06:57:
[...]

Wat moet precies leeg?
Alles

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-01 10:44

MicroWhale

The problem is choice

Kak zeg, binnenkort naar de 30k lees ik net in het verhaal van @Verwijderd. Dikke coverup van de OG's, maar wij weten het gelukkig al. d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• PiB
  • Laatst online: 05-06-2021

PiB

twit schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:01:
[...]

Kleine tip. Er zijn wat dealers die komend weekend de Q4 Etron als sneak preview hebben staan. Lijkt mij geen gekke vervanger. Ik moet alleen nog even uitvogelen of je er ook zo briljant de binance app op kan weergeven als dat Taro dat in zijn Model 3 LR kan middels (ik denk) apple carplay :)
Nee dat is nog zo’n tekortkoming van Tesla en eigenlijk typerend voor het narcistische karakter van Elon Musk.

Tesla doet geen CarPlay, omdat Elon ervan overtuigd is dat hij het beter doet dan Apple qua software.

Note for Elon: dat hok van mij heeft vaker vastlopers en fouten gehad dan Android 10 jaar geleden had!

Sinds zijn bitcoin uitspraken ben ik de man echt een beetje gaat haten. De wanker dat het is.

Nu moet ik zeggen dat mijn scherm in de Tesla de laatste tijd niet meer echt vastloopt, of spontane reboots doet (onder het rijden een zwart scherm). Daar had iedere Tesla rijder een jaar geleden last van, ze geven het alleen niet allemaal toe 🤣

Maar functies kappen wel om de haverklap, gisteren nog “rij hulp systemen niet beschikbaar, volgende rit hersteld”. Het blijft buggy.

Intussen hebben we nog steeds geen mogelijkheid om waypoint toe te voegen in de navigatie, omdat Elon er geen meerwaarde in ziet. En zoals we de Tesla community kennen: de helft gaat met hem mee, omdat hun verlosser het zegt, ze denken niet meer rationeel na.

Die browser in de Tesla is super traag, het werkt meestal wel. Maar geef mij maar CarPlay! Dan het je ook gewoon andere apps beschikbaar. Flitsmeister bijvoorbeeld. Nog steeds op zoek naar een goede houder voor een telefoon. Niet pal onder het scherm waar mijn gloednieuwe iPhone al een belabberd gps signaal geeft.

Q4 ook prachtig inderdaad, alleen die 4% bijtelling hé... Alle nadelen van een Tesla te spijt, het blijft een hoop geld wat ik bespaar, voor een auto die vaker stilstaat dan rijdt.

Maar na Elon’s uitspraken over Bitcoin, weet ik één ding zeker: nooit meer een Tesla hierna. Grappig want ik overwoog juist om een SR+ voor de vrouw te kopen van mijn Bitcoin toen hij op $65k stond.

Als de prutser ontslaan bij Tesla, overweeg ik pas weer een Tesla. Eerder niet.

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
PiB schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 07:20:
[...]

Nee dat is nog zo’n tekortkoming van Tesla en eigenlijk typerend voor het narcistische karakter van Elon Musk.

Tesla doet geen CarPlay, omdat Elon ervan overtuigd is dat hij het beter doet dan Apple qua software.

Note for Elon: dat hok van mij heeft vaker vastlopers en fouten gehad dan Android 10 jaar geleden had!

Sinds zijn bitcoin uitspraken ben ik de man echt een beetje gaat haten. De wanker dat het is.

Nu moet ik zeggen dat mijn scherm in de Tesla de laatste tijd niet meer echt vastloopt, of spontane reboots doet (onder het rijden een zwart scherm). Daar had iedere Tesla rijder een jaar geleden last van, ze geven het alleen niet allemaal toe 🤣

Maar functies kappen wel om de haverklap, gisteren nog “rij hulp systemen niet beschikbaar, volgende rit hersteld”. Het blijft buggy.

Intussen hebben we nog steeds geen mogelijkheid om waypoint toe te voegen in de navigatie, omdat Elon er geen meerwaarde in ziet. En zoals we de Tesla community kennen: de helft gaat met hem mee, omdat hun verlosser het zegt, ze denken niet meer rationeel na.

Die browser in de Tesla is super traag, het werkt meestal wel. Maar geef mij maar CarPlay! Dan het je ook gewoon andere apps beschikbaar. Flitsmeister bijvoorbeeld. Nog steeds op zoek naar een goede houder voor een telefoon. Niet pal onder het scherm waar mijn gloednieuwe iPhone al een belabberd gps signaal geeft.

Q4 ook prachtig inderdaad, alleen die 4% bijtelling hé... Alle nadelen van een Tesla te spijt, het blijft een hoop geld wat ik bespaar, voor een auto die vaker stilstaat dan rijdt.

Maar na Elon’s uitspraken over Bitcoin, weet ik één ding zeker: nooit meer een Tesla hierna. Grappig want ik overwoog juist om een SR+ voor de vrouw te kopen van mijn Bitcoin toen hij op $65k stond.

Als de prutser ontslaan bij Tesla, overweeg ik pas weer een Tesla. Eerder niet.
Grappig! Ik heb nu een X en wil juist perse een Tesla hierna! Als je kijkt hoe ver Tesla voorloopt qua technologie en software. Laatst in een e-tron gezeten. Als je praat over slechte en trage software moet je daar eens kijken. Inderdaad het laatste jaar geen last meer van enige software bugs gehad.

Nu weer verder over crypto. ☺️

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Higher lows! (Op de 1minute).

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-01 19:34
Het ziet er eerder uit dat het zo door z'n enkels gaat..

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:11
Matthias87 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 07:51:
En daar gaan we...

Edit:

Had mijn timeframe nog op 1M staan, dus zag er dramatischer uit dan de bedoeling was..

[ Voor 21% gewijzigd door BTFD op 21-05-2021 08:06 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:40
prima.. mn vakantiegeld staat al klaar ;-)

• Pelox
@Verwijderd schrijf nog eens een stukje proza, dan zien we wellicht weer wat groens ontstaan.

Zero.

• YES
  • Laatst online: 14:20

YES

Moderator General Chat
Ben benieuwd of hij de 39.6k houdt, zo niet dan gaan we denk ik wat verder door naar beneden.

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
YES schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:03:
Ben benieuwd of hij de 39.6k houdt, zo niet dan gaan we denk ik wat verder door naar beneden.
sprak hij teder, terwijl de koers al op 39.4 stond :')

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:02
Yes hertest here we come.

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Op de 15 minuten en 1 uur ook. Maar dan zou het wel fijn zijn als hij het nu houdt.

• YES

YES

Moderator General Chat
Smultie schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:05:
[...]

sprak hij teder, terwijl de koers al op 39.4 stond :')
Haha, hij vloog er doorheen tijdens het typen inderdaad, maar hij bounced nu weer iets boven de 39.6k dus we zijn niet definitief de lul, wel weer een lower low op de 5m timeframe. Uitzoomen maar weer :+

En ik type dit nog niet en hij dondert alweer omlaag, haha.

[ Voor 7% gewijzigd door YES op 21-05-2021 08:09 ]

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:11
YES schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:07:
[...]
En ik type dit nog niet en hij dondert alweer omlaag, haha.
Stop dan met typen! :P

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• YES

YES

Moderator General Chat
Test, 1, 2, 3. :+

• Matthias87
Van mij mogen we wel weer even omlaag. Terwijl ik type gaan we?

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-01 17:03
We zijn ieder geval niet gestegen :)

• YES

YES

Moderator General Chat
Trently schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:14:
[...]

We zijn ieder geval niet gestegen :)
De ommekeer is nabij! :P

• Het Fantoom
  • Laatst online: 20-01 20:55
Sowieso gaan we ook nog richting het weekend.
Zal pas maandag worden als ik weer wat koop.

• YES

YES

Moderator General Chat
Het Fantoom schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:15:
Sowieso gaan we ook nog richting het weekend.
Zal pas maandag worden als ik weer wat koop.
Dan zitten we al lang boven de 69k, maar goed. Tot aan de 420k ligt nog genoeg marge dus je kan dan wel instappen, alsnog dikke gains :+

• PiB
  • Laatst online: 05-06-2021

PiB

HekkeySE schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 07:35:
[...]

Grappig! Ik heb nu een X en wil juist perse een Tesla hierna! Als je kijkt hoe ver Tesla voorloopt qua technologie en software. Laatst in een e-tron gezeten. Als je praat over slechte en trage software moet je daar eens kijken. Inderdaad het laatste jaar geen last meer van enige software bugs gehad.

Nu weer verder over crypto. ☺️
Als dit voorlopen is, dan nog maar geen EV hierna voor mij. Na 25.000km had ik al rond de 10% degradatie. 3 serviceafspraken later en Tesla doet gewoon niets, te zijn je 30% degradatie hebt. Het is een drama bedrijf! Proberen alles af te wimpelen. In de tussentijd krijgen mensen bij een Kia E-Niro met dergelijke degradatie gewoon een nieuw accupakket.

Ik ben echt blij dat het lease is en wens de volgende eigenaar veel sterkte! Vooral als het een privé aankoop is. De moeite die je soms moet doen om zaken als vocht in de achterlichten vervangen te krijgen. Ze zeggen gewoon “maar meneer het kan totaal geen kwaad”.

Laatste keer voorgesteld om langs het politiebureau te rijden en als ik met een boete terug zou komen, dat Tesla dan de boete op zich neemt en wél de vervanging regelt. “Nou meneer, dan vervangen we ze wel weer” inmiddels zijn er al 5(!) achterlamp units vervangen.

Maar goed op de kraakjes in mijn portier na, rijdt het prima, maar pas in een Etron ervaar je hoe stil een EV kan zijn.

Het voelt allemaal een beetje aan als my first Sony, terwijl je ook een goede installatie kunt kopen 🤣

Overigens is geluidsinstallatie één van de weinige zaken waar ik écht tevreden over ben in mijn Tesla! Die is erg goed.

Maar inderdaad, wat gaat er gebeuren? Wat mij betreft kunnen we weer omhoog hoor!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
@Verwijderd @Verwijderd _/-\o_

Bedankt voor deze pareltjes. Heerlijk begin van de vrijdag! Die Suske & Wiske nummer 1337 van Willy VanDerREKT briljant!

• Stokstaart
  • Laatst online: 28-12-2025
YES schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:03:
Ik verwacht eigenlijk dat we redelijk range bound blijven de komende tijd. De whales die deze prijsdaling hebben veroorzaakt hebben tijd nodig om hun zakken (voorraad BTC) weer te vullen, waarvoor ze de prijs binnen een bepaalde range zouden kunnen houden.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
40k is het nieuwe 56k. Bitchcoin. }:|

• YES

YES

Moderator General Chat
Stokstaart schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:27:
[...]

Ik verwacht eigenlijk dat we redelijk range bound blijven de komende tijd. De whales die deze prijsdaling hebben veroorzaakt hebben tijd nodig om hun zakken (voorraad BTC) weer te vullen, waarvoor ze de prijs binnen een bepaalde range zouden kunnen houden.
Zou het prima vinden, dan kan ik met een klein bedrag proberen de dipjes te kopen en highs te verkopen. Beetje mee oefenen zeg maar :)

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Stokstaart schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:27:
[...]

Ik verwacht eigenlijk dat we redelijk range bound blijven de komende tijd. De whales die deze prijsdaling hebben veroorzaakt hebben tijd nodig om hun zakken weer te vullen, waarvoor ze de prijs binnen een bepaalde range zouden kunnen houden.
Dat lijkt me niet helemaal logisch. Whales zijn whales, die hebben daar helemaal geen tijd voor nodig, die konden dat gewoon tijdens de laatste daling doen, voorbeeldje: https://cointelegraph.com...s-reaccumulated-3-521-btc

Er is gewoon even niet zo veel vraag, geen fomo en bange Henkies die bij elke val van 1k nu panisch wat BTC op de markt gooien dunkt me.

Of alle whales zitten met smart op hun vakantiegeld te wachten en ik zit er helemaal naast, kan ook.

• Pelox
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:32:
[...]

Dat lijkt me niet helemaal logisch. Whales zijn whales, die hebben daar helemaal geen tijd voor nodig, die konden dat gewoon tijdens de laatste daling doen, voorbeeldje: https://cointelegraph.com...s-reaccumulated-3-521-btc

Er is gewoon even niet zo veel vraag, geen fomo en bange Henkies die bij elke val van 1k nu panisch wat BTC op de markt gooien dunkt me.

Of alle whales zitten met smart op hun vakantiegeld te wachten en ik zit er helemaal naast, kan ook.
Bijna Chinees nieuwjaar en de bonussen op Wallstreet worden ook binnenkort uitgekeerd.

Zero.

• merauder
  • Laatst online: 14-01 20:34
De dip van afgelopen week heb ik van geleerd dat dergelijke situaties een uitstekend koopmoment zijn, en wanneer de Whales hun bonussen en vakantiegeld erin blazen een verkoop moment.

• Ricardovv
  • Laatst online: 07-01 22:48
Zat zo te denken, dat hele Bitcoin schaarste verhaal 21 miljoen stuks, de prijs gaat omhoog bij meer vraag is toch totaal kul?

Dat zou alleen werken als er alleen maar Bitcoin word gekocht en niemand wil het meer verkopen. Maar de praktijk is dat iedereen Bitcoin koopt om het in de toekomst aan een ander te verkopen.

Daarbij speelt dat Bitcoin praktisch gekoppeld is aan de ongekende en letterlijk onbeperkte hoeveelheid altcoins. Dit is een spel van wederzijdse uitwisseling. Dit zie je ook gewoon in de koersverlopen die nagenoeg 1 op 1 zijn. Dit kun je toch vertalen in dat er praktisch een onbeperkt aantal fictieve Bitcoins zijn in de vorm van altcoins.

Klopt deze stelling of zit ik er compleet naast en zie ik iets over het hoofd?

• jvp
  • Laatst online: 15-12-2025

jvp

merauder schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:41:
De dip van afgelopen week heb ik van geleerd dat dergelijke situaties een uitstekend koopmoment zijn, en wanneer de Whales hun bonussen en vakantiegeld erin blazen een verkoop moment.
Waarom zouden Whales hun vakantiegeld erin blazen? Ik ga er maar even vanuit dat je Henk & Ingrid bedoeld die dit jaar misschien wel helemaal geen vakantiegeld krijgen

• Pelox
jvp schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:46:
[...]

Waarom zouden Whales hun vakantiegeld erin blazen? Ik ga er maar even vanuit dat je Henk & Ingrid bedoeld die dit jaar misschien wel helemaal geen vakantiegeld krijgen
Die whales pakken het vakantiegeld wel van een ander af idd :)

Zero.

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-01 07:39
merauder schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:41:
Ik vermoed dat de meeste whales niet voor een baas werken en dus ook geen vakantiegeld hebben of überhaupt nodig hebben..

• wian
  • Niet online
Ricardovv schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:46:
Zat zo te denken, dat hele Bitcoin schaarste verhaal 21 miljoen stuks, de prijs gaat omhoog bij meer vraag is toch totaal kul?

Dat zou alleen werken als er alleen maar Bitcoin word gekocht en niemand wil het meer verkopen. Maar de praktijk is dat iedereen Bitcoin koopt om het in de toekomst aan een ander te verkopen.

Daarbij speelt dat Bitcoin praktisch gekoppeld is aan de ongekende en letterlijk onbeperkte hoeveelheid altcoins. Dit is een spel van wederzijdse uitwisseling. Dit zie je ook gewoon in de koersverlopen die nagenoeg 1 op 1 zijn. Dit kun je toch vertalen in dat er praktisch een onbeperkt aantal fictieve Bitcoins zijn in de vorm van altcoins.

Volgens mij beantwoord je zelf je vraag. Er is een onbeperkt aantal altcoins die vaak tegen bitcoins gekocht worden. Er is dus een onbeperkte vraag en een beperkt aanbod.

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01 18:13
Ik (cryptonoob) HODL en BTFD.

Deze dip gaat alles mee maar daarvoor ging ETH onafhankelijk van BTC en met het energieverhaal was het ADA wat omhoog ging en ook nu redelijk overeind blijft.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

En ook al zou het zo zijn, die paar Hollanders die Bitcoin kopen zullen niet zoveel invloed hebben op de koers, lijkt me.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Alsof je überhaupt op enige manier iets te maken krijgt met het fenomeen "vakantiegeld" als je 3000 BTC hebt.

_O-

Het is ook te gênant voor woorden, als je er over nadenkt. Wat extra fiat krijgen van je werkgever om tijdens je "vakantiedagen" (lees: 25 dagen per jaar vrijgelaten worden) stuk te slaan op goedkope Zuid-Europese kleding en andere meuk en op slecht gemaakte cocktails in je 3-sterren NH hotel in Malaga (/geenochtendhumeur).

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Katala
  • Laatst online: 13-01 20:06

Nee dat klopt niet. Hoeveel alt coins er ook zijn, je zag dat er steeds minder bitcoin beschikbaar was op exchanges en er dus meer vraag naar is. Verder zijn er heel veel partijen die alleen maar meer Bitcoin vergaten, net als ik.

Wat ik ook altijd doe, als ik trade (niet vaak) dan is het doel om er meer Satoshi aan over te houden. Kortom meer schaarste in bitcoin.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18:39
Voor wat betreft je eerste zit je, denk ik, fout. Naarmate de prijs verder stijgt blijft een aantal mensen vasthouden, en stromen nieuwe kopers in. Dit kan nog best een tijd doorzetten, waarbij de prijs blijft stijgen tot een stabiel niveau.

Voor wat betreft de alts heb ik al een tijd hetzelfde gevoel. Je moet je afvragen hoe hoog BTC had gestaan als er geen Doges en Safemoons en Cardano waren.

Kanttekening: ook naast goud is er zilver en platinum. En we hebben ook niet gekozen om roestende spijkers te accepteren in plaats van goud, gewoon omdat goud ‘te duur’ is.

Maktub

• Katala
  • Laatst online: 13-01 20:06
MrMrq schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:56:
[...]

Voor wat betreft je eerste zit je, denk ik, fout. Naarmate de prijs verder stijgt blijft een aantal mensen vasthouden, en stromen nieuwe kopers in. Dit kan nog best een tijd doorzetten, waarbij de prijs blijft stijgen tot renners stabiel niveau.

Voor wat betreft de alts heb ik al een tijd hetzelfde gevoel. Je moet je afvragen hoe hoog we al hadden gestaan als er geen Doges en Safemoons en Ada’s waren.

Kanttekening: ook naast goud is er zilver en platinum. En we hebben ook niet gekozen om roestende spijkers te accepteren in plaats van goud, gewoon omdat goud ‘te duur’ is.
Die kanttekening is ook gewoon marktwerking :)

Uiteindelijk stijgt alles in waarde waar meer vraag dan aanbod naar is. De prijzen van hout zijn ook door het dak geschoten! (Wat weer illegale houtkap aanmoedigt helaas)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• merauder
  • Laatst online: 14-01 20:34
[...]

Er zat een beetje sarcasme in mijn post die niet lekker overkwamen. Als er flink ingeslagen is de laatste tijd, gaan grote partijen er vanuit dat de boel wel weer omhoog gaat.

Beetje kunstmatige schaarste en de prijzen kunnen weer flink omhoog.

• wian
  • Niet online
Er gaan ook veel bitcoins verloren omdat computers stuk gaan, of mensen wachtwoord verliezen etc. De schaarste neemt toe.

Ik ben een complete n00b hoor, maar voor zover er zekerheid is in cryptoland denk ik dat bitcoin een safe bet is. Voor nu.

• Stokstaart
Je moet het eigenlijk vergelijken met het huidige systeem.

BTC = goud (alleen dan werkelijk schaars)

Alts = fiat (onbeperkt bij te printen)

Geen goede vergelijking op alle fronten, maar het laat wel even simpel zien wat de schaarste van BTC betekent ten opzichte van die van (de meeste) alts.

[ Voor 18% gewijzigd door Stokstaart op 21-05-2021 09:02 ]

• magic45
wian schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:59:
Er gaan ook veel bitcoins verloren omdat computers stuk gaan, of mensen wachtwoord verliezen etc. De schaarste neemt toe.

Ik ben een complete n00b hoor, maar voor zover er zekerheid is in cryptoland denk ik dat bitcoin een safe bet is. Voor nu.
Een safe bet verliest niet 33% aan waarde in een paar uur toch? Don't get me wrong, zo lang er zo veel mensen in zitten blijft er redelijk steady demand maar dit soort correcties (en vooral de manier waarop en de periode waarin) kun je niet te snel achter elkaar hebben alvorens de massa het laat vallen. Dan neemt de demand ineens wel keihard af.

• wian
  • Niet online
Bedankt! Mijn "investering" in gulden had ik al compleet afgeschreven. Eens kijken of ik die kan inwisselen in BTC.

• Stokstaart
wian schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 09:02:
[...]

Bedankt! Mijn "investering" in gulden had ik al compleet afgeschreven. Eens kijken of ik die kan inwisselen in BTC.
Meh. Nog steeds no where near ATH.

• wian
  • Niet online
magic45 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 09:01:
[...]

Een safe bet verliest niet 33% aan waarde in een paar uur toch? Don't get me wrong, zo lang er zo veel mensen in zitten blijft er redelijk steady demand maar dit soort correcties (en vooral de manier waarop en de periode waarin) kun je niet te snel achter elkaar hebben alvorens de massa het laat vallen. Dan neemt de demand ineens wel keihard af.
Voor zover er zekerheid in cryptoland bestaat. Noem 1 coin die meer zekerheid geeft op bescherming van je investering dan bitcoin.

Je moet ook even uitzoomen. De bitcoin bestaat al heel lang en is ook onder de massa al jaren bekend. Iedereen heeft de krantenkoppen kunnen lezen in 2018 toen hij crashte. En toch kochten mensen een maand geleden bitcoin nog voor 50K+

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Ja, maar dat heeft ook nog met onvolwassenheid te maken. Crypto is nog (relatief) jong, zeker als je het naast traditionele investeringsdingen (ik ken al die fancy woorden niet zo goed :+ ) zoals valuta en beurzen legt. En dat zal vast ook nog tijd kosten.

Ik weet dat het een vies woord is in crypto, maar je gaat denk ik in de toekomst niet ontkomen aan enige vorm van regulering opgelegd vanuit overheden of andere instellingen. Manipulatie is nu nog aan de orde van de dag (zo lijkt het althans) en als het een speelbal van whales/andere grote boze mannen blijft, zal de volatiliteit zo groot blijven dat échte adoptie een lastig verhaal blijft. Waarmee ik overigens helemaal niet wil beweren dat ik vind dat er met traditionele valuta goed omgesprongen wordt door de instanties die daar verantwoordelijk voor zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door YES op 21-05-2021 09:07 ]

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:03

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik ben wel volledig uitgestapt met de ETH. de shitcoins staan zo laag dat maakt niet veel goed.
Heb buy orders ETH op

1900
1800
1700
1600
1500
1400

Ben een weekend weg, dus kan pas zondag weer kijken als ik het kan laten ;)

• anandus
  • Niet online
wian schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:59:
Ik ben een keer een bitcoin (een hele) kwijtgeraakt omdat ik mijn computer opnieuw geïnstalleerd had en vergeten was mijn wallet-info te backuppen :')

Ik baalde als een stekker (want dat was toch 20 euro weggegooid, of hoeveel het toen ook was :P )
Overigens heb ik geen illusie dat ik tienduizenden euro's kwijt ben, hoor, zodra bitcoin dan 25 euro zou zijn of whatever, zou ik het met dikke winst verkocht hebben :+

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:39
[...]

Het is denk ik ook een feestje voor de old school pit traders, uit de commodities wereld (olie, metalen, sinaasappelen enzovoorts).

Die kunnen tegen enorme druk en kunnen veel risico dragen. En snel draaien. Er is niets zo mooi als een markt met veel ruimte. En veel onervaren deelnemers. En in tegenstelling tot hun tegenspelers weten ze wel hoe leverage werkt.

• wian
  • Niet online
anandus schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 09:07:
[...]
Ik ben een keer een bitcoin (een hele) kwijtgeraakt omdat ik mijn computer opnieuw geïnstalleerd had en vergeten was mijn wallet-info te backuppen :')

Ik baalde als een stekker (want dat was toch 20 euro weggegooid, of hoeveel het toen ook was :P )
Overigens heb ik geen illusie dat ik tienduizenden euro's kwijt ben, hoor, zodra bitcoin dan 25 euro zou zijn of whatever, zou ik het met dikke winst verkocht hebben :+
Precies. De grootste mythe van crypto is dat je er snel heel rijk mee kunt worden. Maar de meeste mensen pakken winst (en verlies) veel te snel.

• Stokstaart
wian schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 09:05:
[...]

Voor zover er zekerheid in cryptoland bestaat. Noem 1 coin die meer zekerheid geeft op bescherming van je investering dan bitcoin.
USDT :+

In dollarwaarde dan..

[ Voor 7% gewijzigd door Stokstaart op 21-05-2021 09:14 ]

• Valar Morghulis
  • Laatst online: 12-05-2022
BOOOOORRRRRRING, wanneer gaat er weer eens wat gebeuren:P

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:58

knakworst

Get more sats!

Stokstaart schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 09:03:
[...]

Meh. Nog steeds no where near ATH.
Ik roep al wel een paar maanden gulden 10 cent is einde bullmarket. Daar is hij nu gevaarlijk dicht bij...

• Stokstaart
[...]

Het is ook geen safe bet in regulier investeringsland, het is een assymmetrische belegging die relatief veilig is ten opzichte van overige crypto's.

• stranger1851
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 28-04-2023
Laatste moment om laag in te kopen jongens ! Hierna wordt het moon ! Altseason ! Alles gaat nu 100x over de kop!

Lamboooooo !!!!

• YES

YES

Moderator General Chat
stranger1851 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 09:16:
Laatste moment om laag in te kopen jongens ! Hierna wordt het moon ! Altseason ! Alles gaat nu 100x over de kop!

Lamboooooo !!!!
69K SOOOON!
420k SOOOON AFTERRR!

[ Voor 4% gewijzigd door YES op 21-05-2021 09:20 ]

• Valar Morghulis
  • Laatst online: 12-05-2022
YES schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 09:20:
[...]

69K SOOOON!
420k SOOOON AFTERRR!
Tering +75% lijkt me heerlijk. Dan stop ik een jaar met werken

• stranger1851
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 28-04-2023
YES schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 09:20:
[...]

69K SOOOON!
420k SOOOON AFTERRR!
Ik mis nog de 144K !

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

720P SOOOON!!!!!!

Alle proemn in n drek

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-01 10:44

MicroWhale

The problem is choice

Nu is natuurlijk de grote vraag:

*start aluhoedje bericht*

Is @Verwijderd eigenlijk wel een individu? .... of is het misschien één van de alter-ego's van @Verwijderd zelf die hij op sommige momenten niet meer kan onderdrukken, waardoor de persoonlijkheid zZz naar bovenkomt, het bewustzijn van Jaapio overneemt en het forum komt verrijken met zijn insider knowledge uit de krochten van de crypto onderwereld?!

Al die onderdrukte stress, frustratie en rektheid van het handelen in crypto kan er natuurlijk goed voor gezorgd hebben dat Jaapio een soort Jeckyll & Hyde in zich heeft ontwikkeld, waardoor dit fenomeen zich voordoet.

*einde aluhoedje bericht*

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

MicroWhale schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 09:25:

Is @Verwijderd eigenlijk wel een individu? .... of is het misschien één van de alter-ego's van @Verwijderd zelf die hij op sommige momenten niet meer kan onderdrukken, waardoor de persoonlijkheid zZz naar bovenkomt, het bewustzijn van Jaapio overneemt en het forum komt verrijken met zijn insider knowledge uit de krochten van de crypto onderwereld?!

Al die onderdrukte stress, frustratie en rektheid van het handelen in crypto kan er natuurlijk goed voor gezorgd hebben dat Jaapio een soort Jeckyll & Hyde in zich heeft ontwikkeld, waardoor dit fenomeen zich voordoet.

Zou goed kunnen, schijnt dat het snuiven van grote hoeveelheden hopium gedurende langere tijd gekke dingen met je doet. Misschien is dit wel het allerergste geval tot nu toe geobserveerd.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

anandus schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:54:
[...]

En ook al zou het zo zijn, die paar Hollanders die Bitcoin kopen zullen niet zoveel invloed hebben op de koers, lijkt me.
Je moet dat ook weer niet onderschatten. Slechts 6% van de BTC adressen heeft er meer dan 0.1 BTC inzitten. Er wordt ook slechts een beperkt aantal BTC verhandeld. Als 600.000 Nederlanders tegelijk 1000 euro aan vakantiegeld inpompt, kopen ze daarmee 15000 BTC in totaal. Dat is iets meer aan wat er op Binance werd verhandeld in die 15 minuten dat we van 37k naar 30k gingen en weer een stuk terug. Dus die paar Hollanders kunnen we degelijk een flinke invloed op de koers hebben.

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 09:25:

Ik las dit met het X-Files nummer in mijn hoofd

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

YES schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 09:32:
[...]

Ik las dit met het X-Files nummer in mijn hoofd

[ Voor 19% gewijzigd door JDx op 21-05-2021 09:36 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• Matthias87
Dat gebounce word maar saai. Laat maar eens doorklappen

• jvp
  • Laatst online: 15-12-2025

jvp

Ik betrap mijzelf er op dat iedere keer als naar de koers van onze geliefde bitcoin kijk mijn hoofd automatisch het nummer van Def Rhymz begint af te spelen...

Maakt het kijken naar de koers overigens wel een stuk vrolijker oOo

• anandus
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 09:31:
[...]

Je moet dat ook weer niet onderschatten. Slechts 6% van de BTC adressen heeft er meer dan 0.1 BTC inzitten. Er wordt ook slechts een beperkt aantal BTC verhandeld. Als 600.000 Nederlanders tegelijk 1000 euro aan vakantiegeld inpompt, kopen ze daarmee 15000 BTC in totaal. Dat is iets meer aan wat er op Binance werd verhandeld in die 15 minuten dat we van 37k naar 30k gingen en weer een stuk terug. Dus die paar Hollanders kunnen we degelijk een flinke invloed op de koers hebben.
Dan ga je er even vanuit dat iedereen in Nederland die crypto doet er 1000 euro inpompt, dat wel :P

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Bedankt voor je toestemming @Mooody
Ik zal hem een mooi plekje geven.

Hij is goed gevonden, nogmaals mijn complimenten! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KA20Eie8mINixPVTkuwbzbKgTKE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VI506LGfFw7XxnkYuDnpqNqy.jpg?f=fotoalbum_large

Meer dan ik dacht...

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01 18:13
BTC = speculatieobject Store of value

Alts = daadwerkelijke use cases, dApps, Smart contracts, POS, transacties per seconde.

Het is niet voor niets dat ADA tegen de stroom in omhoog gaat als iedereen ineens aan energie gaat denken door een Tweet van Musk. Op coinmarketcap de enige die op 10% 7d verlies zit van mijn lijstje, de rest op 20, 30%

>:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ttjfbs-mM9cE-gkD8fGDqg-HTCI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bZ2IQmaNQG6W9uFiyLcEuRlK.png?f=user_large

Met de daling van ETH ben ik blij, met de stijging van afgelopen tijd werd het voor een armoedzaaier als ik steeds moeilijker een redelijke positie op te bouwen, wacht nog maar even met de flippening ;)

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

anandus schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 09:40:
[...]

Dan ga je er even vanuit dat iedereen in Nederland die crypto doet er 1000 euro inpompt, dat wel :P
Eh, nee, ik zei 600.000 Nederlanders. Dat is ongeveer 3,4% dus. Toevallig ook het aantal waarvan wordt beweert dat ze überhaupt al BTC hebben.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Valar Morghulis schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 09:14:
BOOOOORRRRRRING, wanneer gaat er weer eens wat gebeuren:P
als je all in ONG zat vanacht dan had je x3 kunnen gaan dus...there is happening alot

in de meanwhile zit ik een shitcoin te staken voor 15% APY per dag....dus ik kan niet klagen

[ Voor 15% gewijzigd door nemesis2212 op 21-05-2021 09:58 ]

Pagina: 1 ... 56 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!