[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 245 Laatste
Acties:
  • 869.129 views

• Tabacca
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 02-01 19:57
Denk dat meneer tegen iedereen zei dat hij veel geld met crypto's pakte maar in werkelijkheid hele andere handel bedreef

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gisteren een kleine short geopend, die heeft nog op -201% (Cross, dus niet geliquideerd) gestaan en staat nu op een zeer gezonde -88%. Fijn dat die daling er zojuist was, ik hodl hem tot de bodem ;)
Youp1e schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:40:
Er is zojuist een post van mij verwijderd @Taro, @.oisyn? Maar ik ben zo braaf. Zonder gekkigheid, welk bericht en waarom, kan ik dat terugvinden?
Ik heb zelfs zZz niet gebashed, dat kan het niet zijn.
Ik was hier gisteravond voor het laatst, geen idee.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:00
Pelox schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:12:
[...]

Maar we zaten op 42k.. en vielen zo door de 40 heen..
Mja, fair enough :P

Ik weet het ook niet joh, was deze niveaus allang vergeten :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
Richh schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:14:
[...]

Mja, fair enough :P

Ik weet het ook niet joh, was deze niveaus allang vergeten :+
Iedere scheet, tweet, nieuwsbericht met het woord crypto zorgt direct voor een fikse sell off, zoveel vertrouwen is er in de markt. Vraag me af of dat nog zal herstellen deze keer.

Zero.

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:43
Youp1e schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:40:
Er is zojuist een post van mij verwijderd @Taro, @.oisyn? Maar ik ben zo braaf. Zonder gekkigheid, welk bericht en waarom, kan ik dat terugvinden?
Ik heb zelfs zZz niet gebashed, dat kan het niet zijn.
Ik had hetzelfde. Waarschijnlijk omdat omdat ik grove post had gequote waar ik om moest lachen :D

• Richh
Kijk. Hierom koop ik dus graag bij Bitonic :) lekker tegen DNB zeuren als ze domme regeltjes verzinnen.

Kan het artikel alleen niet lezen omdat de site down is, maar dat duurt vast niet zo lang.

• Richh
Pelox schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:16:
[...]

Iedere scheet, tweet, nieuwsbericht met het woord crypto zorgt direct voor een fikse sell off, zoveel vertrouwen is er in de markt. Vraag me af of dat nog zal herstellen deze keer.
Is logisch toch? Ook als je enorm veel vertrouwen hebt. Het is een self-fulfilling prophecy :P
Alles wat je hebt verkopen bij slecht nieuws en op -2% terugkopen. Gratis sats voor wie snel genoeg is.

• Pelox
Richh schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:18:
[...]

Is logisch toch? Ook als je enorm veel vertrouwen hebt. Het is een self-fulfilling prophecy :P
Alles wat je hebt verkopen bij slecht nieuws en op -2% terugkopen. Gratis sats voor wie snel genoeg is.
Ik denk dat het allemaal is gekoppeld aan die bots, scannen twitter, nieuwsitems etc zonder context en handelen daar direct op.

Zero.

Verwijderd

sOid schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:56:
Wanneer ben je eigenlijk een Crypto OG®? Is dat boven een bepaald bedrag? Is dat na een bepaalde tijd HODLen? Moet je hiervoor een nier hebben verkocht om DOGE te kopen? Krijg je hier een diploma voor?

Zoveel vragen.
Hoewel Crypto OG een hippe manier is geworden om te verwijzen naar, of respect te tonen voor, iemand die een expert is in elk facet van crypto, ligt de oorsprong ervan in de blockchain bende cultuur.

Volgens wijlen Hal Finney, en voormalig blockchain bendelid van South Central Los Angeles, Satoshi Nakamoto in 2009, werd de term voor het eerst gebruikt in het begin van de Bitcoin jaren door de in LA gevestigde Original Gangster Crypts. De term original gangster was afgeleid van de naam van de blockchain bende en stond aanvankelijk voor 'wij zijn de eerste'. (Bitcoin OG)

Crypts leden gebruikten de afkorting OG als een afkorting bij het schrijven tot welk deel van de blockchain bende ze behoorden (bijvoorbeeld Original Eastside Crypts of OG Eastside Diamond Hand Hodlers)

Later kwamen daar de 'Mainstream Hodl OG's' bij, deze blockchain bende deed zich vooral voor als OG Southside Diamond Hand Hodlers, maar bleek ondertussen om roomblanke Westerse investeerders uit de bovenste lagen van het financiële milieu te gaan. Gekenmerkt door enorme weakhands. Deze groep is veelal aanwezig in de space vanwege de speculatie en aanbidt FIAT als onderliggende waarde voor crypto.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:25

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:21:
[...]

Hoewel Crypto OG een hippe manier is geworden om te verwijzen naar, of respect te tonen voor, iemand die een expert is in elk facet van crypto, ligt de oorsprong ervan in de blockchain bende cultuur.

Volgens wijlen Hal Finney, en voormalig blockchain bendelid van South Central Los Angeles, Satoshi Nakamoto in 2009, werd de term voor het eerst gebruikt in het begin van de Bitcoin jaren door de in LA gevestigde Original Gangster Crypts. De term original gangster was afgeleid van de naam van de blockchain bende en stond aanvankelijk voor 'wij zijn de eerste'. (Bitcoin OG)

Crypts leden gebruikten de afkorting OG als een afkorting bij het schrijven tot welk deel van de blockchain bende ze behoorden (bijvoorbeeld Original Eastside Crypts of OG Eastside Diamond Hand Hodlers)

Later kwamen daar de 'Mainstream Hodl OG's' bij, deze blockchain bende deed zich vooral voor als OG Southside Diamond Hand Hodlers, maar bleek ondertussen om roomblanke Westerse investeerders uit de bovenste lagen van het financiële milieu te gaan. Gekenmerkt door enorme weakhands. Deze groep is veelal aanwezig in de space vanwege de speculatie en aanbidt FIAT als onderliggende waarde voor crypto.
Echt, hoe verzin je het toch iedere keer 8)7

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Amrezy
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-11-2025
Blijkbaar is er een Monero (XMR) crisis gaande?

https://www.reddit.com/r/...out_xmr_liquidity_crisis/

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-01 21:33

The Chosen One

Zie signature!

St@m schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:24:
[...]

Bij sommig mensen is het niet de vraag of ze een klap van de molenwiek gehad hebben maar hoe lang ze er onder gestaan hebben. :+

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• dnzm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-12-2025

dnzm

Knorrig

The Chosen One schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:25:
[...]

Bij sommig mensen is het niet de vraag of ze een klap van de molenwiek gehad hebben maar hoe lang ze er onder gestaan hebben. :+
En terug zijn blijven komen voor méér.

Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-01 10:52
Heeft er iemand vandaag nog geprobeerd om via overschrijving euro’s van Binance naar een gewone (ING) bankrekening over te maken?

Hij blijft zeggen dat mijn IBAN niet juist is. Maar ik gebruik dat rekeningnummer nu toch al 20 jaar dus ben er zeker van dat het wel correct is.

Nee ik ga het niet testen met jullie rekeningnr dus laat die mopjes maar achterwege ;-)

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
mrb85 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:30:
Heeft er iemand vandaag nog geprobeerd om via overschrijving euro’s van Binance naar een gewone (ING) bankrekening over te maken?

Hij blijft zeggen dat mijn IBAN niet juist is. Maar ik gebruik dat rekeningnummer nu toch al 20 jaar dus ben er zeker van dat het wel correct is.

Nee ik ga het niet testen met jullie rekeningnr dus laat die mopjes maar achterwege ;-)
Vandaag niet, gister wel. Was met 15 min overgemaakt op m'n rekening.

Verwijderd

[...]

Dit is wel een pareltje hoor :*)

• Het Fantoom
Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:32:
[...]

Dit is wel een pareltje hoor :*)
Je bent terug _/-\o_

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Alleen een Monero crisis. Nou. :P

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Echte OGs geven niet op.

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:47
St@m schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:24:
[...]

Die zit zwaar aan de hopium, kan niet anders :)

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-12-2025
Even anderhalf uur niet naar die handel gekeken en we zijn weer gezakt?
Kunnen 'ze' nou gewoon weer eens even naar boven inzetten?

Ik ga wel weer verder aan de tafelpoot knagen... :Z

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zHqHIlDkV6l89HRy4cbueaHsFdw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pzMHQ97jtX65hkvHxdXks1oO.jpg?f=fotoalbum_large

• Pelox
Mijn verse polsjes zijn nog groen, wellicht zit daar nog een leuke pump in.

Zero.

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Volgens reddit. Maar het zou kunnen, Monero is een beetje een vreemde eend in de bijt, als er meer regulatie komt mbt crypto is dat waarschijnlijk de eerste munt die er aan gaat. Misschien is er achter de schermen wat bezig, maar dan zou dit ook wel weer een hele rare manier zijn om dat te doen.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-01 11:51
Taro schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:13:
Gisteren een kleine short geopend, die heeft nog op -201% (Cross, dus niet geliquideerd) gestaan en staat nu op een zeer gezonde -88%. Fijn dat die daling er zojuist was, ik hodl hem tot de bodem ;)

[...]

Ik was hier gisteravond voor het laatst, geen idee.
Heb net weer mijn (dit duurt echt 40+ minuten inmiddels jongens :X) doorlees actie vanaf laatste post gisteravond 23:30 afgerond. Ben een aantal aangepaste posts tegen gekomen die waren geedit door iets van ' Janvan...' een voor mij ook nieuwe/onbekende naam. Ook in het bredere twaekers waar ik toch al sinds 2001 rondloop. Misschien dat het je een hint geeft hoe of wat :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 19-01 18:46
Dit somt het wel aardig op voor mij (en de rest hier denk ik)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UOIbz--mAEUGpwZXzdyspGitGwg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8BvyOwT1rvMFNl5uqXsDMFQu.jpg?f=fotoalbum_large

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
DjThase schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:41:
[...]

Als ze transacties vanaf 10K gaan belasten haal je toch meerdere keren 9K van je account af?
Dat staat er niet en is ook niet de bedoeling. In de USA is iedere omzet dus betalen, verkopen een taxable event. Ergens in april/mei moet je dat opgegeven en belasting betalen.
Dit gaat over transacties vanuit je offline store of ergens anders die je moet rapporteren. Dus bij iedere transactie >10k zal je via de exchange moeten aangeven waar, wanneer etc.. Die 10K is nu een threshold maar uiteindelijk tellen ze gewoon alle transacties in het belasting jaar op.
Dan weet uiteindelijk de RSI (belastingdienst) precies wat je hebt zodat ze kunnen concluderen of je belasting ontduikt :(

In Nederland dus niet, daar is het nog geloven op je blauwe ogen

• WhySoSerious
  • Laatst online: 01:59

WhySoSerious

Be the change.

Daarom Nexo :)

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@JoebarRC Nee, in NL betalen we geen winstbelasting zoals in de VS. En doen transacties er dus niet toe.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Een beetje positiviteit:
Nederland gaat KYC niet meer verplicht stellen bij aankoop van crypto. Lijkt er op dat Nederland aast op snellere adoptie om voorloper te kunnen zijn/blijven op gebied van blockchain tech.

https://www.theblockcrypt...ryptopanic&utm_medium=rss

Hier op de hogeschool wordt er al les gegeven in blockchain programmeren. We staan met zijn allen aan het begin van iets moois, profiteer er van!

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
[...]

Hoe is het eigenlijk met onze eigen @Crypts

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Mooody schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:02:
Een beetje positiviteit:
Nederland gaat KYC niet meer verplicht stellen bij aankoop van crypto. Lijkt er op dat Nederland aast op snellere adoptie om voorloper te kunnen zijn/blijven op gebied van blockchain tech.

Hier op de hogeschool wordt er al les gegeven in blockchain programmeren. We staan met zijn allen aan het begin van iets moois, profiteer er van!
Prachtig nieuws inderdaad, hopelijk kan ik m'n KYC verificatie ook nog ergens intrekken binnenkort. Zal vast wel op een schimmige backup ergens blijven staan maar als het ff kan heb ik toch liever niet dat ze het hebben op de servers van Nance en KuCoin.

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Een beetje positiviteit:

Ik ga ervan uit/ hoop dat ze in Delft en Eindhoven toch ook al bezig zijn met allerlei blockchainonderwerpen…

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter

Telt 23:15 gisteren ook? Werkt prima, stond vanochtend vroeg op de rekening.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-01 09:01
Glenn Hoddle schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:51:
[...]

Volgens reddit. Maar het zou kunnen, Monero is een beetje een vreemde eend in de bijt, als er meer regulatie komt mbt crypto is dat waarschijnlijk de eerste munt die er aan gaat. Misschien is er achter de schermen wat bezig, maar dan zou dit ook wel weer een hele rare manier zijn om dat te doen.
Mja als ik dit lees krijg ik toch jeuk. Ik heb zelf 0 exposure op Binance maar als ik dat wel zou hebben zou ik toch serieus overwegen omdat te gaan verplaatsen. Een MtGox is niet onmogelijk, als ze echt liquiditeit missen en het gaat mainstream krijg je een bankrun.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ik ga nog toch nog even Cake shillen.

Heus niet alleen omdat ik het misschien beter op de ATH had kunnen verkopen, maar naast dat het nu heel goedkoop is, PCS in de laatste 24 uur een bizar volume had en je er 160% rente op kan trekken, komen ze morgen ook nog eens met 'nieuws'. Waarschijnlijk nieuws waar Azië weer heel blij van wordt: https://twitter.com/PancakeSwap/status/1395386143693164544

Ik denk dat ze gewoon hun loterij gaan updaten en hun binaire opties hebben gerepareerd trouwens, maar ik verwacht van Cake wel een +15% morgen.

• trader1212
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 24-12-2021
magic45 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:12:
[...]

Mja als ik dit lees krijg ik toch jeuk. Ik heb zelf 0 exposure op Binance maar als ik dat wel zou hebben zou ik toch serieus overwegen omdat te gaan verplaatsen. Een MtGox is niet onmogelijk, als ze echt liquiditeit missen en het gaat mainstream krijg je een bankrun.
Of ze willen juist een bankrun veroorzaken. Nee ik zeg niet dat binance fout zit. ( heb de thread niet gelezen)

[ Voor 7% gewijzigd door trader1212 op 20-05-2021 20:13 ]

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

magic45 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:12:
[...]

Je weet dat Monero de coin voor privacyfetishisten is? Die zullen sowieso niet graag hun spul op Binance zetten. Ik zou eerder denken dat er overheden zijn die via exchanges er achter willen komen wie Monero bezit.

Liquiditeit zou ik me geen zorgen over maken. De grootste BTC wallet, met 270000 BTC, is een cold storage van Binance: https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-01 10:37

Misschien kan je het proberen met het rekeningnummer van m'n vrouw?

[ Voor 50% gewijzigd door Rien43 op 20-05-2021 20:20 ]

• ioxoxoi
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 20-05-2022

Werk je misschien met een VPN op een server niet in Nederland?

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-01 09:53
Glenn Hoddle schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:13:
Ik ga nog toch nog even Cake shillen.

Heus niet alleen omdat ik het misschien beter op de ATH had kunnen verkopen, maar naast dat het nu heel goedkoop is, PCS in de laatste 24 uur een bizar volume had en je er 160% rente op kan trekken, komen ze morgen ook nog eens met 'nieuws'. Waarschijnlijk nieuws waar Azië weer heel blij van wordt: https://twitter.com/PancakeSwap/status/1395386143693164544

Ik denk dat ze gewoon hun loterij gaan updaten en hun binaire opties hebben gerepareerd trouwens, maar ik verwacht van Cake wel een +15% morgen.
Ik heb in elk geval op de dip van vannacht een zak cake en bunny gepakt. Cake gaat zeker nog wel weer naar de 30 dollar als btc meewerkt.

• Dragon2b
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-01 09:00

Een half uur geleden een overboeking van Binance naar ABN AMRO gedaan (via SEPA). Geld was binnen 15 minuten overgeboekt.

Geen probleem

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

keepitfrosty schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:23:
[...]

Ik heb in elk geval op de dip van vannacht een zak cake en bunny gepakt. Cake gaat zeker nog wel weer naar de 30 dollar als btc meewerkt.
Je kan er ook een plukje hier op zetten. Een soort verbeterde bunny: https://frankenstein.finance/#/farms

• WhySoSerious
  • Laatst online: 01:59

WhySoSerious

Be the change.

Rien43 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:19:
[...]

Misschien kan je het proberen met het rekeningnummer van m'n vrouw?
Weet ik niet, laat het altijd op het nachtkastje achter.

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-01 09:01
Glenn Hoddle schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:16:
[...]

Je weet dat Monero de coin voor privacyfetishisten is? Die zullen sowieso niet graag hun spul op Binance zetten. Ik zou eerder denken dat er overheden zijn die via exchanges er achter willen komen wie Monero bezit.

Liquiditeit zou ik me geen zorgen over maken. De grootste BTC wallet, met 270000 BTC, is een cold storage van Binance: https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html
Dat geloof ik ook wel maar goed bij MtGox waren ze er ook 850.000 'kwijt' he...

• Palindrome
  • Laatst online: 22:10
Een beetje positiviteit:

Mooi kunnen we Gulden een keer groot maken :+

• keepitfrosty
Glenn Hoddle schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:25:
[...]

Je kan er ook een plukje hier op zetten. Een soort verbeterde bunny: https://frankenstein.finance/#/farms
Ik zit met de frankies op ftm haha.

• keepitfrosty
Glenn Hoddle schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:25:
[...]

Merlin heb je ook nog met fak hoge apy op cake (ow inmiddels wel wat gezakt zie ik)

[ Voor 5% gewijzigd door keepitfrosty op 20-05-2021 20:35 ]

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

magic45 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:31:
[...]

Dat geloof ik ook wel maar goed bij MtGox waren ze er ook 850.000 'kwijt' he...
Ik dacht iets minder, maar die waren gewoon gestolen. Mt Gox was een oorspronkelijk een soort zijproject hang-out voor Magic fans zelfs, al weet ik niet precies hoe het ook weer zat, maarom even aan te geven hoe onvolwassen de BTC-'markt' toen was. De grootste exchange zijn in 2014 is natuurlijk niet te vergelijken met de grootste zijn in 2021.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

keepitfrosty schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:33:
[...]

Ik zit met de frankies op ftm haha.
Ik heb de fantom-chain nog niet echt bezocht. Tips daarvoor?
Ik zie dat ik Metamask gewoon op fantom kan zetten, maar is werkt er iets anders dan normaal. En wat zijn de mooie plekken?

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:04:
[...]

Hoe is het eigenlijk met onze eigen @Crypts
Dat vraag ik me ook af... Ik geloof dat hij ten tijde van het slowchat opdoek experiment niet helemaal tevreden was met gang van zaken...

Hopelijk vergaat het hem goed, mis hem wel...

• Mooody

Mooody

elmoody

Palindrome schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:32:
[...]

Gulden voegt niets toe imo, zoals heel veel coins :) We hebben Bitcoin al als waardemiddel. En een uitermate volatiele asset is verre van ideaal als betaalmiddel.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Stokstaart
  • Laatst online: 28-12-2025
Bitcoin te koop onder 40k. Eenmaal... Andermaal...

VERKOCHT

[ Voor 10% gewijzigd door Stokstaart op 20-05-2021 20:48 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Qunix
  • Laatst online: 09-01-2024
Zoals @Richh al meldde hier:

DNB stelt Bitonic in het gelijk en komt terug op verificatie-eis

Gepubliceerd op 20 mei 2021

Gisteravond hebben we een besluit ontvangen van DNB over het bezwaar dat door Bitonic gemaakt is met betrekking tot de wallet-verificatie eis. De toezichthouder erkent hierin de visie van Bitonic dat de eis onrechtmatig is en nooit gesteld had mogen worden tijdens de registratie.

Oftewel, in de bezwaarprocedure stelt DNB ons toch in het gelijk. De toezichthouder was na de eerdere voorlopige voorziening die door Bitonic hierover was aangespannen al door de rechter opgedragen om het bezwaar met spoed te behandelen.

Dit betekent dat we de walletverificatie-maatregelen zo snel mogelijk gaan verwijderen. We zullen bijvoorbeeld niet langer vragen om een kopie screenshot van uw wallet en we onderzoeken welke vereenvoudigingen nog meer mogelijk zijn.

Link hier: https://bitonic.nl/news/2...-terug-op-verificatie-eis

*O* _O_ Super vet!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:22
Stokstaart schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:48:
Bitcoin te koop onder 40k. Eenmaal... Andermaal...

VERKOCHT
Tijd dat we weer naar de 42/43K gaan, en dan?
Alleen maar verder omhoog.

• Stokstaart
  • Laatst online: 28-12-2025
HoppyF schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:51:
[...]

49k testen, 45k retesten en up up :9

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Qunix
Palindrome schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:32:
[...]

Tijdje terug hadden we van veel users hier alle guldens samen overgemaakt naar een goed doel :)

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Stokstaart schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:51:
[...]

49k testen, 45k retesten en up up :9
d:)b

• HoppyF
Dit vond ik toch wel de mooiste uitspraak van de dag:
“just as the collapse of the Tulipmania was not the end of the tulip bulbs”
(Scott Minard)

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
HoppyF schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:51:
[...]

Denk het niet :)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• keepitfrosty
Glenn Hoddle schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:37:
[...]

Ik heb de fantom-chain nog niet echt bezocht. Tips daarvoor?
Ik zie dat ik Metamask gewoon op fantom kan zetten, maar is werkt er iets anders dan normaal. En wat zijn de mooie plekken?
Het is nog een beetje zoeken allemaal maar spookyswap is wel huge (de BOO token kan je ook op beefy staken in een lp pool) en zoocoin.cash (die komen binnenkort met een dex). Ester finance is volgens mij ook wel ok. Werkt in principe hetzelfde als bsc waarbij ftm je bnb is. Alleen nog veel lagere fees. Ook veel gepruts en wat rugs al maar goed het staat ook allemaal nog aan het begin zoals bsc in het begin was.

• Palindrome
  • Laatst online: 22:10
Qunix schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:54:
[...]

Tijdje terug hadden we van veel users hier alle guldens samen overgemaakt naar een goed doel :)
Paper hands 8)

• HoppyF
Want? Reden?
De schrik van Elon’s tweets zal nu wel voorbij zijn toch?

• baba420
  • Laatst online: 00:32
HoppyF schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:04:
[...]

Want? Reden?
https://outline.com/Lj8TWU

Verwijderd

The FUD is strong in this run.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-01 21:33

The Chosen One

Zie signature!

Mja, zou dat sowieso niet al moeten dan? Of is het momenteel een zwart gat wat nergens voor meetelt`?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Verwijderd

Maar, dat de FUD strong is, is ook alleen maar goed.

Stresstesten die bende. Op de grootste schaal mogelijk aub.

Indien het niet kapot gaat komt het alleen maar sterker terug.

Dat maakt of breekt het bestaansrecht.

• Qunix
Lijst met toekomstige verplichte shitcoins: https://cbdctracker.org/

[ Voor 25% gewijzigd door Qunix op 20-05-2021 21:21 ]

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-01 17:44
Lol wat is dit dan? Overheid geinstantieerd? 8)7

$ alias cd='rm -rf'

• Qunix
dogtagz schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:23:
[...]

Lol wat is dit dan? Overheid geinstantieerd? 8)7
De status van alle Central Bank Digital Currencies wereldwijd. De ene heeft het als pilot en is het testen, de andere is net begonnen met onderzoek.
Nederland heeft 3 coins als interesse. De Europese, een Nederlandse vanuit de DNB en Stella (soort token vanuit de ECB).

[ Voor 4% gewijzigd door Qunix op 20-05-2021 21:26 ]

• TomTorquay
HoppyF schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:04:
Want? Reden?
Alsof Elon's tweet eigenhandig de markt -40% heeft doen gaan. Meneer Musk is machtig, maar niet zo machtig :')

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-01 11:51
Het is niet alsof we echt boven de 40 los gelaten worden vanavond he. Hoeveel aanloopjes gaat ie nog nemen.. :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Pelox
Moldavië heeft een aardig nummer. Kan best weer een groene kaars opleveren.. Cyprus blijft wel de favoriet.. by far.

[ Voor 25% gewijzigd door Pelox op 20-05-2021 21:37 ]

Zero.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:18
https://blog.coinbase.com...coinbase-pro-734ccb2511b2

Solana Coinbase listing

🥳

Nu zal in de huidige markt de stijging wel meevallen maar toch... long term hold

DOT en KSM zullen binnenkort ook wel volgen dacht ik?

[ Voor 5% gewijzigd door Alpina op 20-05-2021 21:49 ]

• TomTorquay
Pelox schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:36:
Cyprus blijft wel de favoriet.. by far.
Knappe juffrouw inderdaad O+

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Alrighty, even weer op een wat serieuzere noot. Waar zetten we de buy orders vannacht?

Ik zit zelf te denken aan:

LINK 29
ETH 2700

(needless to say, zet ik een range van ~10 orders in de range rond een afwijking van 2% rond deze levels)

Voelt wat unsafe nog.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-01 20:12
TomTorquay schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:40:
[...]

Knappe juffrouw inderdaad O+
This me buurvrouw.... >:)

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:35

Darrell

Fiat moonboy

Ik dacht op got te zitten. Blijkt het viva forum te zijn.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:55

knakworst

Get more sats!

[...]

_/-\o_

Heb je ook nog die ondertitelde der Untergang film ergens?

Edit: https://www.captiongenerator.com/2157657/HODL

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:43:
Alrighty, even weer op een wat serieuzere noot. Waar zetten we de buy orders vannacht?

LINK 29
ETH 2700

(needless to say, zet ik een range van ~10 orders in de range rond een afwijking van 2% rond deze levels)

Voelt wat unsafe nog.
Ik heb net al LINK gekocht. ETH order geannuleerd en in LINK gestopt. Had laatst met stomme kop LINK op onhandig moment verkocht. Ben allang blij dat ik het nu voordeliger kan terugkopen. Dat eventuele verschil tussen ~30 (mijn inkoopprijs) en ~29 neem ik dan maar voor lief.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-01 16:31
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/zPLzq4c/188400618-4422742191093093-3491327507619860451-n.jpg

Die ADA gasten zijn aan de LSD ofzo. Dit soort voorspellingen gaat natuurlijk helemaal nergens over

[ Voor 4% gewijzigd door Gelukszoekr op 20-05-2021 21:48 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Het Fantoom
Gelukszoekr schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:47:
[Afbeelding]

Die ADA gasten zijn aan de LSD ofzo. Dit soort voorspellingen gaat natuurlijk helemaal nergens over
Waarom post je het dan? In dit kwaliteitsforum.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

[Afbeelding]

Wat een grapjassen...dat ze denken dat er na 2025 nog crypto bestaat.

Alle proemn in n drek

• Het Fantoom
Jedi_Pimp schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:43:

LINK 29
ETH 2700

Voelt wat unsafe nog.
Ik ga proberen BTC binnen te hengelen op 28k terwijl ik slaap.

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-01 14:12
[Afbeelding]

Ze houden in ieder geval geen rekening met een bear market haha..

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10-2025
Net moest Finland op, crypto achtige blokjes truien, even dwaalden mijn gedachten af naar de aankondiging van vechain thor begin 2018 waarbij 3 ict'ers zonder podium ervaring met een plastic thor hamer op een grote knop moesten rossen. Tijdens het even daalde de koers met 30 procent. Je krabte je ogen uit bij de vertoning, schaamde je kapot. Nu lach je erom maar krijg het niet uit m'n hoofd als er wordt beweerd hoe volwassen en toepasbaar vechain is geworden

• HoppyF
[Afbeelding]

Ach….
In 2018 dacht men dat de BTC nooit meer meer dan zo’n 18k zou gaan worden.
Ik hecht weinig waarde meer aan voorspellingen, ze kunnen weleens verrassend anders verlopen.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Ezekielll schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:52:
Net moest Finland op, crypto achtige blokjes truien, even dwaalden mijn gedachten af naar de aankondiging van vechain thor begin 2018 waarbij 3 ict'ers zonder podium ervaring met een plastic thor hamer op een grote knop moesten rossen. Tijdens het even daalde de koers met 30 procent. Je krabte je ogen uit bij de vertoning, schaamde je kapot. Nu lach je erom maar krijg het niet uit m'n hoofd als er wordt beweerd hoe volwassen en toepasbaar vechain is geworden
Dat was IJsland.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Ezekielll schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:52:
Over iemand aan de LSD gesproken...

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Darrell schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:46:
Ik dacht op got te zitten. Blijkt het viva forum te zijn.
Leuke kloon.

Motor-forum.nl

• HoppyF
r0bb schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:51:
[...]

Ze houden in ieder geval geen rekening met een bear market haha..
ADA trekt zich weinig aan van een bearmarket.

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:39
[Afbeelding]

Aaaaaah LSD, good times :9

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-01 20:56
Lijkt wel het vivaforum hier

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:44
Nog even en LSD is een shitcoin :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Mooody

Mooody

elmoody

[Afbeelding]

Komt dit van die waardeloze website https://coinpriceforecast.com/ ??
Zo ja, dan gewoon lachen.

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-12-2025
[Afbeelding]

Iedereen kan zo'n excelletje maken van eender welke crypto :D
Puur shilling. Zoveel mogelijk mensen inlokken... Die dan panic selling doen bij eerstvolgende dip.

Ik denk nog steeds 2.5-3$ end of year.
Dan de bear in :)

• TomTorquay
Herhalen ze mekaar daar ook voortdurend?

• HoppyF
Is dat alles? :?
Gaat alleen maar over de USA, daarbij nog eens bij bedragen boven de 10k.
Zit je daaronder (dat zal de meerderheid zijn van de crypto bezitters aldaar) dan is er niets aan de hand.
Kortom, storm in een glas water.

• Het Fantoom
Geen idee ik kom daar nooit, leg uit?

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-01 16:31
De Nederlandsche Bank gaat door de knieën. Dat zal vast als een verlies aanvoelen!
https://bitonic.nl/en/new...VrbLhdveez2rDJEVXBBs4n5x4

Afbeeldingslocatie: https://static.wikia.nocookie.net/simpsons/images/e/e9/Nelson_Ha-Ha.jpg/revision/latest?cb=20121205194057

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Mooody

Mooody

elmoody

HoppyF schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:54:
[...]

ADA trekt zich weinig aan van een bearmarket.
Euh, we zitten volop in een bullmarket.

Pagina: 1 ... 54 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!