Rent ie naar buiten en stapt in z’n Huracan voor een ritje.Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:28:
[...]
Hoi Lidewij,
Wat een vervelende situatie voor jou en je vriend zeg.
Wellicht kun je hem eens verleiden door voor hem te gaan zitten en jezelf te verwennen met een dikke groene d****o.
Het schijnt dat jongens die erg into crypto zijn daar opgwonden van raken.
Mocht dit niet werken kun je jezelf nog proberen te verkleden als stier, en door de slaapkamer springen en termen als 'Moooon!' en '69k soon!' roepen.
Grote kans dat dit hem triggered tot een ritje.
Succes met deze vervelende situatie!
Groetjes, Ingrid.
[ Voor 41% gewijzigd door Pelox op 20-05-2021 18:08 ]
Zero.
We gaan dus weer in herhaling tov gisteren: dump rond 18.00, pump rond 18.45
[ Voor 36% gewijzigd door D_Jeff op 20-05-2021 18:10 ]
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Zero.
[ Voor 32% gewijzigd door Pelox op 20-05-2021 18:16 ]
Zero.
Niet doen jong. Over twee/drie uurtjes staat 'ie weer waar 'ie stond.Pelox schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:15:
Zo ik verkoop weer alles.. schijtbakken manipulatie
Ja of niet.Youp1e schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:17:
[...]
Niet doen jong. Over twee/drie uurtjes staat 'ie weer waar 'ie stond.
Zero.
Alles verkocht
Na het weekendTabacca schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:15:
When moon?
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Sell the dip!Het Fantoom schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:19:
Alle winst van vandaag in 1 klap weg
Alles verkocht
Beter nu dan vannacht op de bodem van de dip.
Als Boggy dat zegt geloof ik dat, my lord
Kunnen we bij dan jou tradingles nemen? Misschien kan je een collab cursusdag organiseren met Rob Wessels.lasharor schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:21:
Volgens mij betalen hier mensen meer aan transactiekosten op trades dan dat ze uiteindelijk winst maken.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
HODL.Jedi_Pimp schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:23:
[...]
Kunnen we bij dan jou tradingles nemen? Misschien kan je een collab cursusdag organiseren met Rob Wessels.
Ben tot nu toe blij dat ik dit niet heb gedaan want dan stond ik zwaar in het verlies nu.
Zo is het. Ik ben blij dat ik met regelmaat winst heb gepakt.. hodl heeft me al eens eerder 90% gekost.. dat nooit meer.Het Fantoom schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:26:
[...]
Ben tot nu toe blij dat ik dit niet heb gedaan want dan stond ik zwaar in het verlies nu.
Zero.
Dat is het punt. Wat maakt het uit wat je nu staat.Het Fantoom schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:26:
[...]
merk dat het vaak alleen zondagnacht tm donderdag middag interessant is in de markt
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Omdat er totaal geen garantie is dat er weer nieuwe ATH's neergezet worden.lasharor schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:28:
[...]
Dat is het punt. Wat maakt het uit wat je nu staat.
Als ik die garantie had dat het over 10 jaar flink meer waard is dan maakt het niks uit idd.
[ Voor 15% gewijzigd door Het Fantoom op 20-05-2021 18:31 ]
Dan kan je je geld beter op de bank laten staanHet Fantoom schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:30:
[...]
Omdat er totaal geen garantie is dat er weer nieuwe ATH's neergezet worden.
Waarom stop je er dan geld in, alsof er garantie is dat het omhoog gaat nadat jij inkoopt.
En uiteindelijk toch echt alles met euro's betaald wordt tegenwoordigHet Fantoom schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:30:
[...]
Omdat er totaal geen garantie is dat er weer nieuwe ATH's neergezet worden.
Zero.
Gister op 30K een positie gevuld. En hij is geen cent lager gezakt
Mop mop, gas derop!
Ik heb idd een gok genomen door laat in 2020 in te stappen.lasharor schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:31:
[...]
Dan kan je je geld beter op de bank laten staan
Waarom stop je er dan geld in, alsof er garantie is dat het omhoog gaat nadat jij inkoopt.
Dat heeft goed uitgepakt met 100% winst, daarna tot aan maart steeds meer ingelegd.
Maar ik zou me echt voor m'n kop slaan als ik het nu voor elkaar krijg om minder over te houden dan de inleg.
Als ik had gehold dan was dat zeker het geval nu.
Snap je het dan nog steeds niet? Dat is gewoon de boodschap van Satoshi om je huis te verkopen, dakloos te worden en alles in Bitcoin te gooien.WhySoSerious schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:32:
Goh, ik ben weer thuis en ga rekt.
Wel als je in in februari pas bent ingestapt.Skalders schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:35:
Ik vind het elkaar een beetje tegenspreken. Hodlen en verlies maken. Dan ben je niet aan het hodlen
Zero.
"Ze"?Pelox schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:36:
Ze willen graag dat deze run stopt blijkbaar.. dat lukt wel op deze manier.
$ alias cd='rm -rf'
Nee, verlies maak je als je verkoopt. Hodlen gaat over de lange termijn. Als je midden 2017 was ingestapt en een paar maanden later uitgestapt maakte je verlies. Als je had gehodl'd tot nu had je dikke winst.Het Fantoom schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:36:
[...]
Wel als je in in februari pas bent ingestapt.
Morgen juist lekker op de top kopen. Dan weet je zeker dat je alleen hebt gekocht op het moment dat het gestegen is. Je gaat toch niet kopen als je niet weet of het naar boven of naar beneden gaat.Het Fantoom schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:22:
[...]
Beter nu dan vannacht op de bodem van de dip.
Maar als je het dan laat staan en het gaat weer omhoog ben je niet meer rekt?Het Fantoom schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:36:
[...]
Wel als je in in februari pas bent ingestapt.
[ Voor 25% gewijzigd door Pelox op 20-05-2021 18:38 ]
Zero.
Of een dik verlies, er is toch geen garantie dat het weer stijgt tot nieuwe ATH's?Skalders schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:37:
[...]
Nee, verlies maak je als je verkoopt. Hodlen gaat over de lange termijn. Als je midden 2017 was ingestapt en een paar maanden later uitgestapt maakte je verlies. Als je had gehodl'd tot nu had je dikke winst.
Nee, maar als je daar niet van uit gaan zeg je dat je niet gelooft in de toekomst van crypto en ben je eigenlijk gewoon aan het gokken. Tenzij je een heel ervaren daytrader bent zou ik dan afraden om te beleggen in crypto, maar dat is mijn meningHet Fantoom schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:38:
[...]
Of een dik verlies, er is toch geen garantie dat het weer stijgt tot nieuwe ATH's?
Just when you though President Biden wants $80 billion for an army of IRS agents to go after the rich - the administration looking to double staff to go after crypto.
— Charles V Payne (@cvpayne) 20 mei 2021
Treasury says used significantly for tax evasion and should holders should report transactions over $10,000
Geen China bans crypto maar USA taxes crypto rekt
Veel shoulds...Joosie200 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:39:
[Twitter]
Historisch gezien kan je concluderen dat we altijd nog een hogere piek hebben gehad. Dus op basis daarvan maak je met vasthouden gewoon altijd winst.Het Fantoom schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:38:
[...]
Of een dik verlies, er is toch geen garantie dat het weer stijgt tot nieuwe ATH's?
Ik heb nog altijd spijt van het feit dat ik sommige posities in 2017 verkocht heb. Had ik nu mooi 6000% gepakt ofzo
Als ze transacties vanaf 10K gaan belasten haal je toch meerdere keren 9K van je account af?Joosie200 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:39:
[Twitter]
Mop mop, gas derop!
En what if.
Maar goed in NL pakken ze crypto gewoon mee in box 3. Dus als Biden daar nu pas aan gaat denken tja.
Nou dat dus. In before smurfen.DjThase schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:41:
[...]
Als ze transacties vanaf 10K gaan belasten haal je toch meerdere keren 9K van je account af?
Is dit dan het tweede bericht die de whales weer een lekkere dip moet geven.?Joosie200 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:39:
[Twitter]
En als je jezelf wijs maakt dat het over 5 jaar toch allemaal flink weer waard moet zijn dan ben je niet aan het gokken?Skalders schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:39:
[...]
Nee, maar als je daar niet van uit gaan zeg je dat je niet gelooft in de toekomst van crypto en ben je eigenlijk gewoon aan het gokken. Tenzij je een heel ervaren daytrader bent zou ik dan afraden om te beleggen in crypto, maar dat is mijn mening
En een ervaren daytrader ben ik zeker niet. Het probleem is dat crypto totaal geen intrinsieke waarde heeft zoals een aandeel. Als een aandeel of de hele markt zwaar crasht dan kun je er vanuit gaan dat het uiteindelijk wel weer stijgt, zeker als het onder de intrinsieke waarde is gezakt. Dus dan hold ik lekker.
Maar bij crypto heb ik die zekerheid totaal niet.
Mop mop, gas derop!
Ik word hier een beetje moe van zonder enig bewijs. Hier, de grote jongens, met in veel gevallen laatste in en outflow vanuit hun wallets. Vertel me eens welke het zijn en wat ze precies doen. Wie heeft er net 2800 BTC op Binance gedumpt 40 minuten geleden? Los van een paar mensen in dit topic.Pelox schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:37:
Ja "ze". Een aantal grote jongens bepalen alles. De kleine jongens betalen alles.
https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html
Als deze meneer net zo goed analyses maakt als dat hij Engels typt, kan hij beter dansleraar worden.Joosie200 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:39:
[Twitter]
Dit soort opmerkingen snap ik nooit zo goed. Over welke crypto heb je het? Of heb je het over elke crypto? Of snap je niet zo goed dat er verschillende cryptos zijn, sommige met en sommige zonder onderliggende waarde?Het Fantoom schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:44:
[...]
En als je jezelf wijs maakt dat het over 5 jaar toch allemaal flink weer waard moet zijn dan ben je niet aan het gokken?![]()
En een ervaren daytrader ben ik zeker niet.
Het probleem is dat crypto totaal geen intrinsieke waarde heeft zoals een aandeel.
Als een aandeel of de hele markt zwaar crasht dan kun je er vanuit gaan dat het uiteindelijk wel weer stijgt, zeker als het onder de intrinsieke waarde is gezakt. Dus dan hold ik lekker.
Onder bepaalde omstandigheden mag je dat nu al. Je moet alleen wel kunnen uitleggen dat je a) niet aan het gokken was & b) express deed.DjThase schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:44:
Ik denk dat we massaal belastingkorting moeten aanvragen voor alle verliezen die we geleden hebben als we belasting moeten afdragen over de winst. ^^
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Sorry. Haal het al weer terugGlenn Hoddle schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:44:
[...]
Ik word hier een beetje moe van zonder enig bewijs. Hier, de grote jongens, met in veel gevallen laatste in en outflow vanuit hun wallets. Vertel me eens welke het zijn en wat ze precies doen. Wie heeft er net 2800 BTC op Binance gedumpt 40 minuten geleden? Los van een paar mensen in dit topic.
https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html
Met Dogecoin heb je geen ervaring nodig. De spelregels zijn simpel: Kopen, nooit verkopen, vast houden wat er ook gebeurd en zo gaan we naar de maan. Een echte Dogecoin'er: https://www.nytimes.com/2...-and-hes-not-selling.htmlSkalders schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:39:
[...]
Nee, maar als je daar niet van uit gaan zeg je dat je niet gelooft in de toekomst van crypto en ben je eigenlijk gewoon aan het gokken. Tenzij je een heel ervaren daytrader bent zou ik dan afraden om te beleggen in crypto, maar dat is mijn mening
Met die bronnen die ik gisteren gaf kan je teruglezen dat Bitcoin is gemanipuleerd. Dat heeft weinig met gekke complottheorie te maken. Er werd gewoon even van te voren precies aangegeven welke acties er zouden gaan gebeuren, inclusief tijd (en om het nog makkelijker te maken inclusief timezone). Alles is ook precies zo gebeurd.fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:46:
Tja. Ik begin er wel steeds meer in te geloven. Ik ben absoluut geen complotgekkie, maar de shitshow aan slecht nieuws rondom Bitcoin is op z’n zachtst gezegd dubieus.
[ Voor 32% gewijzigd door aex351 op 20-05-2021 18:53 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 20-05-2021 19:04 ]
Gelukkig hoeven we geen belasting af te dragen over de winst, dus dat scheelt toch weer.DjThase schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:44:
Ik denk dat we massaal belastingkorting moeten aanvragen voor alle verliezen die we geleden hebben als we belasting moeten afdragen over de winst. ^^
Nee dat laatste wist ik idd niet. Welke hebben een onderliggende waarde bv?Snikkeldrijer schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:46:
[...]
Dit soort opmerkingen snap ik nooit zo goed. Over welke crypto heb je het? Of heb je het over elke crypto? Of snap je niet zo goed dat er verschillende cryptos zijn, sommige met en sommige zonder onderliggende waarde?
Neem even een pauze, volgens mij ben je niet meer helemaal helder in je redenaties gezien je posts de afgelopen dagen. Kijk volgende week nog eens en hold of stop het in fiat en wacht een goed moment af.Pelox schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:36:
Pelox schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:36:
En de intrinsieke waarde van een 200 euro biljet is een paar cent. Naja maak er 1 euro van.Het Fantoom schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:44:
[...]
En als je jezelf wijs maakt dat het over 5 jaar toch allemaal flink weer waard moet zijn dan ben je niet aan het gokken?![]()
En een ervaren daytrader ben ik zeker niet. Het probleem is dat crypto totaal geen intrinsieke waarde heeft zoals een aandeel. Als een aandeel of de hele markt zwaar crasht dan kun je er vanuit gaan dat het uiteindelijk wel weer stijgt, zeker als het onder de intrinsieke waarde is gezakt. Dus dan hold ik lekker.
Ooit van Reichsmarken gehoord?
Een bedrijf kan gewoon failliet gaan en dan heb je ook niks aan je aandeel.
Of we stappen massaal over van Blackberry naar Iphone en dan keldert zo’n aandeel voorgoed. Of we stappen over naar electrisch rijden. Of een medicijn krijgt geen FDAapproval en..
Garantie heb je nergens.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ik reageerde op de posts van Joosie200 en D_JeffGlenn Hoddle schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:48:
[...]
Gelukkig hoeven we geen belasting af te dragen over de winst, dus dat scheelt toch weer.
Mop mop, gas derop!
Stablecoins pegged to the dollar bijvoorbeeld, in letterlijke zin.Het Fantoom schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:48:
[...]
Nee dat laatste wist ik idd niet. Welke hebben een onderliggende waarde bv?
Je ziet het liefst een mooie lineaire naar de 100k?Pelox schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:36:
Ik snap de reactie gewoon niet, hoezo is deze dip niet "natuurlijke" marktwerking?
$ alias cd='rm -rf'
Als de meneer met de cryptoboormachine mee leest: deze guy is wel interessant.Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:20:
[...] En FYI ik heb nogsteeds meer in crypto dan de meeste hier met hun paar stuivers
Frietje sate is trouwens zo fucking lekker. Doe jij ook vaak mayo erbij? En wat is de lekkerste sate saus volgens jou voor bij een frietje?fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:46:
Tja. Ik begin er wel steeds meer in te geloven. Ik ben absoluut geen complotgekkie, maar de shitshow aan slecht nieuws rondom Bitcoin is op z’n zachtst gezegd dubieus.
https://opensea.io/seaart
Expect chaosBlaim schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:52:
[Afbeelding]
KSM is toch ook echt wel als een malle gegaan zeg. Zat er nou echt zoveel lucht in of is dit een combi van markt + sell the news van dat event? Anders pak ik deze nog even op om in Karura vast te zetten.
Mijn rovers maken er een notitie van.The Redman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:58:
[...]
Als de meneer met de cryptoboormachine mee leest: deze guy is wel interessant.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
"Noted"The Redman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:58:
[...]
Allemaal highly speculative natuurlijk, maar het is weer eens wat anders dan plaatjes van spuitende walvissen.
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Na 3 keer compleet rekt te zijn gegaan en het Leger des Heils je in de cryptowinter toch een slaapplaats aanbied.sOid schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:56:
Wanneer ben je eigenlijk een Crypto OG®? Is dat boven een bepaald bedrag? Is dat na een bepaalde tijd HODLen? Moet je hiervoor een nier hebben verkocht om DOGE te kopen? Krijg je hier een diploma voor?
Zoveel vragen.
Ik hou het liever bij de Ledger des Heils.Ricardovv schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:00:
[...]
Na 3 keer compleet rekt te zijn gegaan en het Leger des Heils je in de cryptowinter toch een slaapplaats aanbied.
De bedragen die hij noemt zijn voor mij niet significant. Al denkt de heer wel dat hij een grote jongen is inmiddels.The Redman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:58:
[...]
Wyko, wel mee oppassen, kan in de fik vliegen. Vraag maar aan @YellowCubeenomiss schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:59:
[...]
Frietje sate is trouwens zo fucking lekker. Doe jij ook vaak mayo erbij? En wat is de lekkerste sate saus volgens jou voor bij een frietje?
Waar komt de boormachine meme eigenlijk vandaan? Terug in 2014/2015 hoorde ik daar niks over. Iets recents van only in America of?The Redman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:58:
[...]
Zelfde jongens als de GoT knokploegJoosie200 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:02:
[...]
Waar komt de boormachine meme eigenlijk vandaan? Terug in 2014/2015 hoorde ik daar niks over. Iets recents van only in America of?
https://nos.nl/artikel/22...n-drenthe-met-boormachineJoosie200 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:02:
[...]
Waar komt de boormachine meme eigenlijk vandaan? Terug in 2014/2015 hoorde ik daar niks over. Iets recents van only in America of?
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Dit gaat meer ergens heen dan dat walvis-gedoe, hoewel deze persoon niet geheel lijkt te beseffen dat er buiten de VS veel meer geld is dan daarbinnen.dnzm schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:59:
En weer een nieuw Reddit-draadje met gedachten over de dip van gisteren, een mogelijke verklaring en wat mogelijke toekomst-scenario's.
Allemaal highly speculative natuurlijk, maar het is weer eens wat anders dan plaatjes van spuitende walvissen.
Over whales gesproken, dat kleine dumpje van een uur geleden, puur de candle tussen 1800 en 1805, dat waren op Binance alleen al zoveel BTC dat daarvoor wallet nummer #630 in grootte daarvoor helemaal geleegd zou moeten worden. En toen was het natuurlijk nog niet klaar. En dat gaat dan om een mini-dump in een volatiele markt met dunne orderboeken, van nog geen 3k. Om even aan te geven hoe gruwelijk veel geld directe markmanipulatie zou kosten.
Zelfs Bitonic kan er niet mee overweg, die zijn down.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Goedkoop is duurkoopRonald.42 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:09:
Doe je even wat marktplaats handel om vervolgens weer in huis te komen en te zien dat de hele teringzooi weer naar beneden geflikkerd is, maar weer inkopen zeker?
Met een dubbele betekenis
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 20-05-2021 19:11 ]
Zero.
Nee, only in Drenthe.Joosie200 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:02:
[...]
Heb je een paar tientjes met marktplaats handel verdiend, kom je thuis met een paar k extra verliesRonald.42 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:09:
Doe je even wat marktplaats handel om vervolgens weer in huis te komen en te zien dat de hele teringzooi weer naar beneden geflikkerd is, maar weer inkopen zeker?
Maar we zaten op 42k.. en vielen zo door de 40 heen..Richh schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:09:
Die 40k is een pittige zo blijkt nu wel.
Zelfs Bitonic kan er niet mee overweg, die zijn down.
Zero.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/XC733MHo5uDJKEXpwTQ9QjMF.jpg?f=fotoalbum_large)