[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 245 Laatste
Acties:
  • 869.116 views

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-01 21:45
Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:32:
[...]

Ik heb hier niets te zoeken. Tweakers = discord generatie / Windows systeembeheerders. Ik hang op IRC met crypto OGs en FOSS mensen. Mailtje voor account deletion gestuurd. Success, hf in de echochamber
;w Als je serieus wilt zijn is er het [NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic. Daar vind je de serieuzere gedachten. Dit is de slowchat vol flauwe grappen.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:07

MicroWhale

The problem is choice

enomiss schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:31:
[...]

Er zijn geen enkele transactie fees intussen gebeurd...
Als je bv 1000 euro stort op Binance dan moet er toch gewoon 1000 euro blijven staan totdat je gaat traden? Die 1000 euro is toch niet direct onderhevig aan EUR/USD koers?
Ben ik nou gek of zit er een fout in Binance?
1000 Euro's zouden 1000 Euro's moeten blijven ja.
Hoeveel is t nu waard dan? 999 Euro? of 900? Hoeveel % verschil zit er in?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:18
[...]

Ik heb hier niets te zoeken. Tweakers = discord generatie / Windows systeembeheerders. Ik hang op IRC met crypto OGs en FOSS mensen. Mailtje voor account deletion gestuurd. Success, hf in de echochamber
Uh? :?
Windows systeembeheerders?
Dat is wel een heel vies woord hè? (voor mij dan….) ;)

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
[...]

Hahaha. Een echte OG.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EzoNlRKVcAUCG7O.jpg

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
JoebarRC schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:34:
[...]

Weten we al en voor vanavond staat een dump naar 25k op de planning volgens dezelfde bronnen..
Tja... er zijn gekkere dingen gebeurd.. oh wacht 8)7

Ps.. voor de zekerheid van 29 tot 24k helemaal vol met buy orders gezet :)
Volgens mij was dat 7u UTC, oftewel vanochtend 9u NL tijd. Niet uitgekomen dus. Correct me if I'm wrong.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:35
[...]

IRC, dat is oldskool dayumn

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ik stuur gewoon nog computercode op naar m'n vrienden. Per post. Handgeschreven.

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
Back in the days via IRC 2vs2/3vs3/5vs5 groepen maken voor Counterstrike, goede oude tijd.

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:51

Tijn96

In speed we trust

als mijn TA zou kloppen loopt BTC dadelijk tegen zowel een onderweerstand aan als boven. Benieuwd wat er dan gebeurt.

Voor hetzelfde geld zit ik er volledig naast en blijven we lekker sideways gaan :+

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-12-2025
Er is zojuist een post van mij verwijderd @Taro, @.oisyn? Maar ik ben zo braaf. Zonder gekkigheid, welk bericht en waarom, kan ik dat terugvinden?
Ik heb zelfs zZz niet gebashed, dat kan het niet zijn.

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
MicroWhale schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:34:
[...]

Ik bedoel dit:

Je wilt 100 EUR omzetten naar x BUSD. Dat heeft transactiekosten van 1 euro.
Dat betekent dat je, bij het uitvoeren van die transactie, niet 99 EUR omzet naar y (<x) BUSD en Binance 1 euro transactie fee betaalt voor het uitvoeren ervan.

TENZIJ je in je instellingen hebt ingesteld dat je je transactiekosten in BNB betaalt. Dan worden wel de gehele 100 EUR omgezet naar x BUSD en wordt er 0.xxx van je BNB betaald als transactie fee.
Oke laten we het even niet hebben over EUR/BUSD, dat lijkt te kloppen.

De fout zit hem als je bij settings de weergave op EUR zet.
Dan gebeurt er op de achtergrond volgens mij dit:
EUR --> USD --> EUR
Hierdoor wordt je EUR waarde opeens koers onderhevig.
Als je de weergave op USD zet dan is je EUR waarde niet koers onderhevig.
Zou het kunnen zijn dat voor andere weergaves dan USD, Binance voor het gemak alles converteert naar USD, en van daaruit naar de weergave valuta?
Lijkt op een bug of een ontwerpfout/luiheid als je het mij vraagt.
Kan iemand dit verifiëren?
MicroWhale schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:36:
[...]

Het verschil is 0.3% Dus mijn euro's zijn 0.3% gedaald.

[ Voor 11% gewijzigd door enomiss op 20-05-2021 16:47 ]

https://opensea.io/seaart

• graceful
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:39:
[...]

Ik stuur gewoon nog computercode op naar m'n vrienden. Per post. Handgeschreven.
JIj bent hip.

Verstuurd met Postduif 83710.2 via Amsterdam Crypto OGs.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:18
Niemand weet hoeveel Nederlanders beleggen in crypto en voor hoeveel.

Cryptovaluta zoals bitcoin zijn een hype, zoveel is wel duidelijk. Nederland telt twintig bij De Nederlandsche Bank (DNB) geregistreerde aanbieders van cryptodiensten, waarmee niet gezegd is dat de toezichthouder zicht heeft op wat zich bij die instellingen afspeelt. Bovendien kan iedereen bij buitenlandse dienstverleners terecht, wat het beeld nog meer vertroebelt.

https://www.nu.nl/economi...ypto-en-voor-hoeveel.html

Uhhh…
Het is ook de bedoeling dat de DNB en AFM niet alles weten van crypto en wie zich hiermee bezig houdt.
Crypto is geen bank hè?

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-01 09:01
Jedi_Pimp schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:38:
[...]

Volgens mij was dat 7u UTC, oftewel vanochtend 9u NL tijd. Niet uitgekomen dus. Correct me if I'm wrong.
Ik heb er toch een gek gevoel buy (;)) en dus gewoon die orders er ook maar in gezet

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
Jedi_Pimp schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:38:
[...]

Tja.. dat kan natuurlijk of 7pm geen idee en dat is weer vanavond..
We zien wel, ik zit 50% fiat en heb de dip gisteren goed overleefd. Mocht het knallen naar 45+ zie ik dat ook graag, beter voor mijn perma HODL pot

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Youp1e schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:40:
Er is zojuist een post van mij verwijderd @Taro, @.oisyn? Maar ik ben zo braaf. Zonder gekkigheid, welk bericht en waarom, kan ik dat terugvinden?
Ik heb zelfs zZz niet gebashed, dat kan het niet zijn.
Het is een of andere vreemde die hier blijkbaar ook mag modereren. Dat lijkt me niet de bedoeling, maar daarvoor is er een feedback-topic elders.

• Mzzy
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 03-11-2022
Hoi mede crypto fans,

Sinds begin april gezellig mee aan het lezen. Ik volg ook het cryptocurrency deel. Erg interessant!
Tot nu toe alleen maar verlies gedraaid, maar veel plezier beleeft aan alle rollercoaster trucs van MR Bitcoin.

Groetjes

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:19
[...]
Ik moet wel zeggen dat de redactie van tweakers niet bepaald voorstander is, of zelfs maar neutraal. Nieuwsartikelen worden bijna nooit geplaatst, en als ze al geplaatst worden zijn ze zo gekleurd dat de afkeur er vanaf druipt.

• enomiss
MicroWhale schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:36:
[...]

Zie edit vorige post.

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 09:57

Ken.

\m/.([oO]).\m/

enomiss schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:41:
[...]

EUR --> USD --> EUR
Zou het kunnen zijn dat voor andere weergaves dan USD, Binance voor het gemak alles converteert naar USD, en van daaruit naar de weergave valuta?
Aha! Dat zou inderdaad kunnen verklaren waarom gisteren mijn PF (volledig FIAT, EUR) maar in waarde bleef schommelen.. Vroeg me al af hoe dat zat.

Verwijderd

[...]

Ik had me misschien beter stil kunnen houden, dit was ook weer niet de bedoeling... Excuus.

Succes met alles.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

_O- Hahahahahhha!!!! _O-

Zo reageren op een post dat het aan de toon ligt. :D Briljant. d:)b

(nog steeds jammer dat je gaat, want ik denk serieus dat je een waardevolle toevoeging was, maar ja... het staat iedereen vrij om een eigen communicatiekanaal te kiezen.)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-01 09:59
Nog mensen hier in pols gestapt? Ik had er al een paar maar gisteren nog een portie bijgekocht. Ben benieuwd waar het heen gaat.

Zero.

• Youp1e
Glenn Hoddle schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:42:
[...]

Het is een of andere vreemde die hier blijkbaar ook mag modereren. Dat lijkt me niet de bedoeling, maar daarvoor is er een feedback-topic elders.
Erg vreemd hoor. Erg vreemd. :/

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

EUR --> USD --> EUR

[...]

Ja, dat is inderdaad zo, het is meer dat hij EUR > BTC > USDT > EUR rekent en dan krijg je afrondingsverschillen. Maar je geld is er gewoon.

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-01 20:10
[...]

Nee niet weggaan je moet blijven, ik ben fan _/-\o_
Overal heb je haters en die roepen het hardst.

• enomiss
Ken. schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:47:
[...]

Aha! Dat zou inderdaad kunnen verklaren waarom gisteren mijn PF (volledig FIAT, EUR) maar in waarde bleef schommelen.. Vroeg me al af hoe dat zat.
Nou ik speculeer maar hè. Als ik naar de EUR/USD koers kijk en het verschil uitreken in % tussen storting euro's en nu, dan kom ik op 0.1% uit ipv 0.3%. dus waarom mijn euro's bij EUR weergave met 0.3% gedaald zijn....???
Anyway, de beste weergave is dus USD, de rest lijkt te schommelen...

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Wederom, de toon en je aannames, bizar. En dan het vreemd vinden dat mensen zich enigszins aan je ergeren?

Leer eens niet iedereen in hokjes te plaatsen, dan zie je dat er hier een grote diversiteit aan mensen komt en dat het best leuk kan zijn.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

EUR --> USD --> EUR

[...]

Ha, dit komt wel bekend voor ja!
Ik zou die instelling gewoon uitschakelen. Dat hele omrekenen naar EUR is totaal niet accuraat. Heb ik ook al eens gehad en bij elke schommeling tussen EUR/USD (en dat gebeurt nogal vaak) kun je je een ongeluk schrikken. Het enige waar ik naar EUR waarde kijk is in mijn portfolio-app. Dan wordt er maar 1x omgerekend en weet ik "ongeveer" hoeveel ik heb.

Dat gezegd hebbend: Ik denk niet dat je iets kwijt bent. Als je naar spot trading gaat staat daar (hopelijk?) nog gewoon de X EUR die je hebt gestort. Als dat niet het geval is: Wordt wel het juiste bedrag getoond als je de instelling uit zet?

• enomiss
Glenn Hoddle schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:50:
[...]

Ja, dat is inderdaad zo, het is meer dat hij EUR > BTC > USDT > EUR rekent en dan krijg je afrondingsverschillen. Maar je geld is er gewoon.
Waar heb je die informatie vandaan als ik vragen mag? Klinkt wel logisch, dus alles gaat eigenlijk op basis van BTC... Maar ik vind het niet logisch dat bij het wisselen van weergave deze methode gebruikt wordt...

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

enomiss schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:50:
[...]

Nou ik speculeer maar hè. Als ik naar de EUR/USD koers kijk en het verschil uitreken in % tussen storting euro's en nu, dan kom ik op 0.1% uit ipv 0.3%. dus waarom mijn euro's bij EUR weergave met 0.3% gedaald zijn....???
Anyway, de beste weergave is dus USD, de rest lijkt te schommelen...
Je euro's zitten gewoon in je spot wallet onder Euro's en doen niks. Ze schommelen niet.

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-01 13:07
[...]

Ik lurk al wat jaren rond op Tweakers. Ik reageer niet of nauwelijks op het forum. Ik ben pas afgelopen jaar begonnen met crypto. Ik ben niet van de Discord-generatie, maar ook van de IRC generatie (zelfs nog ICQ). Ik vind het ronduit onbeschoft hoe je Tweakers hier wegzet. FYI, jouw opmerkingen waren vanaf het begin al erg neerbuigend. Nou zijn er wel meerdere mensen op het forum hier (niet dit topic) die neerbuigend overkomen. Normaal negeer ik dat, maar voor jou maak ik een uitzondering. Dus: mazzel, toedels, doei, bye bye, zwaai zwaai, opgeruimd...

My 2 cents.
*O*

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

En Socios voegt weer een nieuwe sport toe aan hun store.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h7J-L2teyAj90mK8mRH9adJ77U8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Kf4fXER9AGvUbLm1IayxNCq8.png?f=user_large

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
*Ik hang op IRC met crypto OGs en FOSS mensen*

Val van mijn stoel van het lachen. Wat een flapdrol.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• graceful
  • Niet online
Niann, echte Tweakers OG _/-\o_ :9~

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Wanneer ben je eigenlijk een Crypto OG®? Is dat boven een bepaald bedrag? Is dat na een bepaalde tijd HODLen? Moet je hiervoor een nier hebben verkocht om DOGE te kopen? Krijg je hier een diploma voor?

Zoveel vragen.

• enomiss
MicroWhale schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:52:
[...]

Ha, dit komt wel bekend voor ja!
Ik zou die instelling gewoon uitschakelen. Dat hele omrekenen naar EUR is totaal niet accuraat. Heb ik ook al eens gehad en bij elke schommeling tussen EUR/USD (en dat gebeurt nogal vaak) kun je je een ongeluk schrikken. Het enige waar ik naar EUR waarde kijk is in mijn portfolio-app. Dan wordt er maar 1x omgerekend en weet ik "ongeveer" hoeveel ik heb.

Dat gezegd hebbend: Ik denk niet dat je iets kwijt bent. Als je naar spot trading gaat staat daar (hopelijk?) nog gewoon de X EUR die je hebt gestort. Als dat niet het geval is: Wordt wel het juiste bedrag getoond als je de instelling uit zet?
Als ik weergave op USD zet komt mijn EUR bedrag overeen met wat het zou moeten zijn inderdaad. Dit komt ook overeen met het bedrag wat ik kan traden als ik 100% EUR wil verkopen. Dus het is enkel een weergave probleem bij andere valuta dan USD.
@Glenn Hoddle, die schommelen dus gewoon ;)

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

enomiss schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:52:
[...]

Waar heb je die informatie vandaan als ik vragen mag? Klinkt wel logisch, dus alles gaat eigenlijk op basis van BTC... Maar ik vind het niet logisch dat bij het wisselen van weergave deze methode gebruikt wordt...
Een keer opgezocht omdat ik zag dat m'n aantal Euro's niet overeenkwam met de waarde van die Euro's volgens Binance. Maar nu kan ik het niet meer terugvinden. In de praktijk is het slechts een weergaveprobleem, dus druk heb ik me er ook niet meer over gemaakt sindsdien.

• Niann-Tsyr
graceful schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:56:
[...]

Niann, echte Tweakers OG _/-\o_ :9~
Hahaha, nee man. Zolang zit ik hier ook weer niet. Mensen moeten gewoon maar normaal doen en anders pleuren ze maar op.
*O*

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:10

St@m

@ Your Service

Ik weet niet eens wat OG betekent, maar blijkbaar ben je dan echt een baas.
Dan ben ik het sowieso.

Ik heb al gewoon bijna 50% winst op mijn gister ingelegde fiat.. poah.. #kenner.

[ Voor 29% gewijzigd door St@m op 20-05-2021 17:04 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Pelox
St@m schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:03:
Dan ben ik het sowieso.

Ik heb al gewoon bijna 50% winst op mijn gister ingelegde fiat.. poah..
Original gangster

Zero.

• graceful
  • Niet online
Jaapio dus.

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:17
Ngangatar schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:54:

[Afbeelding]
Zit er dik in (helaas) maar er gebeurt vooralsnog vrij weinig met de koers van CHZ...

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:10

St@m

@ Your Service

:') zijn ze allemaal 12 ofzo haha. En dan noemen ze zich gangster :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Pelox
Original, niet old.. maar voor @Verwijderd laten we het bij old.. dat klopt wel.

Zero.

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:41
St@m schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:03:
Dan ben ik het sowieso.

Ik heb al gewoon bijna 50% winst op mijn gister ingelegde fiat.. poah.. #kenner.
Original Gangster
Maar dat weten alleen de echte OG's.

• Youp1e
Er is maar 1 echte OG Original Gangster: Satoshi Nakamoto. Wij zijn met z'n allen slechts net aan geslaagd in de inwijding.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-01 21:33

The Chosen One

Zie signature!

Ik teken meestal met krijt een rotstekening en die gooi ik dan naar mensen toe.
Mag ik hier wel zijn met al dit nieuwerwetse gedoe?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:05:
[...]

Zit er dik in (helaas) maar er gebeurt vooralsnog vrij weinig met de koers van CHZ...
Chz lijkt sowieso niet veel te doen met alle nieuwsberichten, ik vind het echter wel heel erg leuk dat ze zeer actief zijn in hun marketing en de snelheid waarmee ze verschillende takken van sport, clubteams maar nu ook landenteams weten te connecten.

Er zijn ook zat munten waar je niets van hoort, dan is dit wel een verademing.

Verwijderd

I never met a O.G. who never did shit wrong
You tried to diss the Eazy-E, so now n*gga it's on
You and your Doggy Dogg, think that y'all hoggin' shit
Both of you bitches, can come and suck my Doggy dick
Beating up a bitch don't make you shit, but then again
Some n*ggas think it makes a man
Damn it's a trip how a n*gga could switch so quick
From wearin' lipstick, to smoking on chronic at picnics
And now you think you're bigger
But to me you ain't nothing but a bitch-ass n*gga
That ain't worth a food stamp
And at Death Row, I hear you're getting treated like boot camp
Gotta follow your sergeant's directions
Or get your ass popped with the Smith & Wesson
Learn a lesson from the Eaze
Stay in your place and don't step to real motherfuckin G's

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2021 17:14 ]

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dus wat doen we nu... aardige recovery gehad vandaag, maar dat gaat natuurlijk weer naar beneden.
Even naar fiat en terugkopen in de dip morgen? Of gaan we toch verder omhoog... wiens glazen bol doet 't 't beste?

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Wouter schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:11:
Dus wat doen we nu... aardige recovery gehad vandaag, maar dat gaat natuurlijk weer naar beneden.
Even naar fiat en terugkopen in de dip morgen? Of gaan we toch verder omhoog... wiens glazen bol doet 't 't beste?
MOON!

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ik heb die van mij net laten vallen...Zal de koers dan ook wel doen zeker..

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Iamthefish
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-01-2025
Lijkt wel het Viva forum hier :+

• revolution-nl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:44

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

Ik denk eerder een deadcat bounce >:)

Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler

• Niann-Tsyr
KcRp schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:06:
[...]

Original Gangster
Maar dat weten alleen de echte OG's.
Ik dacht dat iemand alleen OG genoemd kan worden door anderen? Niet dat je jezelf zo mag noemen, toch?

• Niann-Tsyr
Nou, nee. Ik heb daar een keer rondgekeken jaren terug en ik vond het daar kut.

• mrhankey91
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-01 20:51
revolution-nl schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:13:
[...]

Deadcat bounce on the moon?

• Iamthefish
Ik kan er geen kaas meer van maken, en dan besluit ik altijd om er maar uit te stappen. Tenzij iemand hier met een overtuigend glazenbollenverhaal komt waar ik in geloof

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

revolution-nl schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:13:
[...]

Zolang we eerst even de 45k aantikken vind ik alles best :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bPoznMetTfM1DIjjB2HulgcWJqo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bNEGrikXbU4MQ9GIMHucnNn9.png?f=fotoalbum_large

Dit lijkt vooralsnog aardig te volgen. Hopende op een uitbraak zometeen

[ Voor 47% gewijzigd door Tijn96 op 20-05-2021 17:17 ]

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:42

resusaapje

h less

Winning! Opeens hoorde ik 'blieb'. Bleek een setje XCH te zijn. Als een kind zo blij met m'n hippe Chia *O*

Zeer welkom nadat m'n halve portfolio onder water staat door de (mini-)crash :X

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025

Hoi meiden,

Elke avond als ik tegen mijn vriendje aankruip in bed, zegt hij "nog even niet schat" en gaat hij verder met het turen naar zijn smartphone. Hij kijkt dan naar een applicatie met een geel-zwart scherm en zegt dingen als "omg, weer geliekwideerd (?)" en "jezus, had Taro het weer bij het juiste eind". Het lijkt zelfs wel alsof zijn libido is gedaald en niet ingaat op mijn avances. Kunnen jullie mij hierbij helpen? Ik wil graag weer dat mijn vriend van mij houdt in plaats van van zijn crypto munten.

Groet en dank,
Lidewij

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• sOid
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:17:
[...]

Hoi meiden,

Elke avond als ik tegen mijn vriendje aankruip in bed, zegt hij "nog even niet schat" en gaat hij verder met het turen naar zijn smartphone. Hij kijkt dan naar een applicatie met een geel-zwart scherm en zegt dingen als "omg, weer geliekwideerd (?)" en "jezus, had Taro het weer bij het juiste eind". Het lijkt zelfs wel alsof zijn libido is gedaald en niet ingaat op mijn avances. Kunnen jullie mij hierbij helpen? Ik wil graag weer dat mijn vriend van mij houdt in plaats van van zijn crypto munten.

Groet en dank,
Lidewij
Korte toevoeging: "Uit frustratie kocht ik een grote groene dildo. Vreemd genoeg werd hij daar wél helemaal wild van."

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-01 21:33

The Chosen One

Zie signature!

Neem een Bitcoin* tattoo net boven de 'parkeergarage'.

*of andere favoriete crypto

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Niann-Tsyr
[...]

Hoi meiden,

Groet en dank,
Lidewij
A. Ik zou dit nooit op een forum posten. Ze weet duidelijk niet hoe ze haar vriend moet verleiden.
B. Ik zou gewoon zeggen dat het speeltijd met mij is en anders spoel ik z'n foon door de plee.

*O*

Verwijderd

[...]

Hoi meiden,

Groet en dank,
Lidewij
Hoi Lidewij,

Wat een vervelende situatie voor jou en je vriend zeg.

Wellicht kun je hem eens verleiden door voor hem te gaan zitten en jezelf te verwennen met een dikke groene d****o.

Het schijnt dat jongens die erg into crypto zijn daar opgwonden van raken.

Mocht dit niet werken kun je jezelf nog proberen te verkleden als stier, en door de slaapkamer springen en termen als 'Moooon!' en '69k soon!' roepen.

Grote kans dat dit hem triggered tot een ritje.

Succes met deze vervelende situatie!

Groetjes, Ingrid.

• Iamthefish
Hahaha oké genoeg meiden. Dit kunnen we Taro niet aan doen.

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:36
Tezos vriendjes met Red Bull Racing
https://www.redbull.com/i...mpaign=TezosAnnouncement/?

langdurige relatie, iets met NTF's ofzo. Staat al op de auto in deze donderdagtraining in Monaco.

Afbeeldingslocatie: https://img.redbull.com/images/q_auto,f_auto/redbullcom/2021/5/20/uozyixyqledy6twdm1fi/tezos-red-bull-racing

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
_O- _O- _O- _O-

Bedankt mannen, jullie maken mijn dag weer goed

Meer dan ik dacht...

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-01 21:45
Ngangatar schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:54:

[Afbeelding]
Haha Chiliz, de enige keer dat ik me door een hype heb laten leiden. Ooit op de ultratop gekocht en met verlies verkocht maar ben blij dat ik ze niet aan heb gehouden. Ik geloof wel dat er iets van hype kan ontstaan als fans voor gekke of interessante dingen kunnen stemmen via die tokens maar tot die tijd...

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:28

Side-Kick

Timmy!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vO1HifVxVazDBFurutult6HBxA4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3eDqeDdaBdigN9wQQYQFLeB9.jpg?f=fotoalbum_large

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

enomiss schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:56:
[...]

Als ik weergave op USD zet komt mijn EUR bedrag overeen met wat het zou moeten zijn inderdaad. Dit komt ook overeen met het bedrag wat ik kan traden als ik 100% EUR wil verkopen. Dus het is enkel een weergave probleem bij andere valuta dan USD.
@Glenn Hoddle, die schommelen dus gewoon ;)
Top dat het enkel een weergave probleem is. Het zou me ook zeer verbazen als het iets anders was geweest.

En top dat ze bij Nance helpen om iedereen hier te bekeren naar weergave in $. :P ;)

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Groene dilxx zijn opeens in cryptoland uitverkocht en doggie style is weer in. _O-

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Niann-Tsyr schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:54:
[...]

Ik lurk al wat jaren rond op Tweakers. Ik reageer niet of nauwelijks op het forum. Ik ben pas afgelopen jaar begonnen met crypto. Ik ben niet van de Discord-generatie, maar ook van de IRC generatie (zelfs nog ICQ). Ik vind het ronduit onbeschoft hoe je Tweakers hier wegzet. FYI, jouw opmerkingen waren vanaf het begin al erg neerbuigend. Nou zijn er wel meerdere mensen op het forum hier (niet dit topic) die neerbuigend overkomen. Normaal negeer ik dat, maar voor jou maak ik een uitzondering. Dus: mazzel, toedels, doei, bye bye, zwaai zwaai, opgeruimd...

My 2 cents.
*O*
Nog steeds het mooiste geluid voor een nieuw berichtje

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• nagynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Niann-Tsyr schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:23:
[...]

A. Ik zou dit nooit op een forum posten. Ze weet duidelijk niet hoe ze haar vriend moet verleiden.
B. Ik zou gewoon zeggen dat het speeltijd met mij is en anders spoel ik z'n foon door de plee.

*O*
Is deze manier van reageren ook de reden dat je Facebook status nu op "it's complicated" staat en je bij relatieplanet onder de nieuwe leden vermeld staat? :+ ;)

• Niann-Tsyr
nagynl schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:38:
[...]

Is deze manier van reageren ook de reden dat je Facebook status nu op "it's complicated" staat en je bij relatieplanet onder de nieuwe leden vermeld staat? :+ ;)
Ja, sure. Ik heb niets beters te doen met mijn leven.
*O*

• Stokstaart
StevenzeN schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:40:
[...]

Back in the days via IRC 2vs2/3vs3/5vs5 groepen maken voor Counterstrike, goede oude tijd.
Ik mis 1.6 nog steeds ;w Of in mIRC hangen met je Planetarion clan <3

Edit: wow, is gewoon nog steeds een ding.. http://www.planetarion.com/

[ Voor 12% gewijzigd door Stokstaart op 20-05-2021 17:48 ]

• sOid
  • Niet online
Stokstaart schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:38:
[...]

[YouTube: Icq old sound]
Ha dat is bijna hetzelfde als bij Worms!

Maar we zijn inmiddels echt compléét offtopic.

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 09:57

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[...]

Kom er spontaan achter dat ik mijn ICQ nummer nog uit mijn hoofd weet :')
Een van de fijnste messengers ooit.. 🎵*mooooi was die tijjjd🎵

• Ronald.42
  • Niet online
En dan was er ook nog ICQ2... 🙈

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• zwembroek
Wij hadden 27MC dat was pas mooi... :P

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:06
Ronald.42 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:47:
En web icq!

• MaZo
  • Niet online
[...]

Daar zijn de meesten hier te jong voor.

Is het erg dat ik mij nog steeds mijn ICQ nummer kan herinneren?

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Ken. schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:46:
[...]

Kom er spontaan achter dat ik mijn ICQ nummer nog uit mijn hoofd weet :')
Een van de fijnste messengers ooit.. 🎵*mooooi was die tijjjd🎵
Al zou ik mijn ICQ nummer willen vergeten.. Het lukt gewoon niet.. 8)
Soort Pavlov reactie het moment dat ik ohohw hoor schiet dat nummer door mijn kop :+

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:06
zwembroek schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:48:
Had je ook een 72mc naam met bijbehorende kaart? Flink wat gespaard van die kaarten.

• Stokstaart
zwembroek schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:48:
Of gewoon met 3 dozen 3,5" diskettes naar school om de nieuwe Indiana Jones te kunnen spelen. Als je geluk had en er zat niet 1 corrupte disk bij ;(

• MaZo
  • Niet online
Ronald.42 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:47:
En CU2. :*)

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-01 21:24

-Sander-

///M Powerrrrrr

MaZo schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:49:
[...]
Daar zijn de meesten hier te jong voor.

Is het erg dat ik mij nog steeds mijn ICQ nummer kan herinneren?
Haha, schitterend ik ben niet de enige gelukkig die het nummer niet meer vergeet haha.
Tijdje terug nog getest en hij deed het ook nog lol.

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-01 17:44
Laat maar Plet is nog van 75 bout modem via PTT.👴

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08-2025

d-Frag

74% completed

pletter schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:53:
Laat maar Plet is nog van 75 bout modem via PTT.👴
Gelukkig dan ben ik een niet de oudste hier, bbs'en via 2400baud :+

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• Ronald.42
  • Niet online
Tomas_ schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:50:
[...]

Had je ook een 72mc naam met bijbehorende kaart? Flink wat gespaard van die kaarten.
Ja dat was ook mooi!
President lincoln met een mooie lineair erachter op een 4 elements richtantenne.
En dan met de juiste condities een miljoen miljard keer je po box nummer en callsign roepen.

En er dan later achterkomen dat het halve dorp je op de babyfoon mee kreeg >:)

• pletter
Lol BBs dat verdomme ook oud 😂

• zwembroek
Tomas_ schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:50:
[...]

We hadden wel allemaal een naam ja, maar geen bijbehorende kaart. We gebruikten het gewoon als communicatie middel onder de vrienden groep. Toen hadden we nog geen mobiel..:P Damn wat word ik oud man. Ik had er een kameraad tussen die wel van alles deed met kaarten. Maar hij had ook een vergunning en had iets andere apparatuur.

• pletter
@zwembroek 27MC op de fiets accu achterop Vossejacht LOLOL.

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:43
Scheit irritant, zo'n tradingbot die de prijs van ARK met 0,001 per 0.1 miliseconde naar beneden drukt
Qua hoeveelheid heeft die bot ook nog een aardige lading meegekregen: 8k coins.

Juist -O-

[ Voor 29% gewijzigd door D_Jeff op 20-05-2021 18:00 ]

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Als je daar op crypto zoekt krijg je vast discussies over cryptogrammen.

• _Animal
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-11-2022
Acidrain schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:49:
[...]

Al zou ik mijn ICQ nummer willen vergeten.. Het lukt gewoon niet.. 8)
Soort Pavlov reactie het moment dat ik ohohw hoor schiet dat nummer door mijn kop :+
Pfeww.. gelukkig, dacht dat het aan mij lag maar gelukkig zijn er nog lotgenoten *O*

• pletter
Word weer aardig rood in cryptoland.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Glenn Hoddle schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:00:
[...]

Als je daar op crypto zoekt krijg je vast discussies over cryptogrammen.
Af toe lijkt het ook wel een rechts gelieerde forum of een persoonlijk dagboek van mensen :')

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:41
In het NK topic nieuws dat DNB de wallet verificatie eis heeft ingetrokken!

Ik vind helemaal mooi! *O* *O* *O*
Pagina: 1 ... 52 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!