[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 245 Laatste
Acties:
  • 869.058 views

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

merauder schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:45:
[...]

Goede tip! Ga deze uitvoeren!
Ik moet vaak rond 05:00 naar de wc ofzo en dan zie ik opvallend vaak een enorme dip of heel af en toe een piek.

Dus je kan je orders beide kanten op zetten.

Kan je ook if orders maken? if bought > 45000 sell @ 40000 else sell at 37500 ofzo?

[ Voor 12% gewijzigd door JDx op 20-05-2021 09:51 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:30

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

JDx schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:50:
[...]

Ik moet vaak rond 05:00 naar de wc ofzo en dan zie ik opvallend vaak een enorme dip of heel af en toe een piek.
Kan je niet even een plas-api aanbieden? Dan kunnen de tradende Tweakers hier meeprofiteren!

Hmm, de woorden correlatie en causatie schieten ineens door mijn hoofd. :?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• verstappen33
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-01 08:40
JorzoR schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:40:
[...]

Kijk eens hoe Binance er uit ziet. Het lijkt een grote gokhal. Het is helemaal ge-game-ified. Allerlei shady tokens op dat platform. Dat, icm al die leverage mogelijkheden is het gewoon vragen om problemen. Binance stinkt.
Nee, Binance stinkt niet, maar mensen zijn nu blind op geld verdienen, en met leverages werken brengt gewoon een hoog risico met zich mee..

In crypto zitten nu gewoon zoveel onervaren beleggers die nog nooit gehandeld hebben en nu eigenlijk alleen maar winsten zien.. Een grote correctie zoals gisteren en de dagen ervoor zat er gewoon aan te komen.

En daarnaast het is al jaren bekend dat je je geld niet op een exchange moeten laten staan.
Koop voor een paar tientjes een ledger of een andere hardware wallet om je tokens veilig op te slaan.

Herbeleef mijn The Ride '25 https://oudeelferink.com/

• kezzman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-01 07:44
MicroWhale schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:48:
[...]

Wow, raar. Ik hoop dat er nog iets aan gedaan kan worden. Sterkte met de afhandeling. :(:)
Dankjewel. Ik ben niet de enige zie ik nu: ook een andere tweaker heeft dit vorig jaar juli meegemaakt. Zelfde beeld, email gehackt is de meest waarschijnlijke optie.
https://gathering.tweaker...bookmark/2006664/63081920

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:22
Gezien de lower-high op de 1H ETH, wacht ik nog even met instappen..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
verstappen33 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:52:
[...]

Nee, Binance stinkt niet, maar mensen zijn nu blind op geld verdienen, en met leverages werken brengt gewoon een hoog risico met zich mee..

In crypto zitten nu gewoon zoveel onervaren beleggers die nog nooit gehandeld hebben en nu eigenlijk alleen maar winsten zien.. Een grote correctie zoals gisteren en de dagen ervoor zat er gewoon aan te komen.

En daarnaast het is al jaren bekend dat je je geld niet op een exchange moeten laten staan.
Koop voor een paar tientjes een ledger of een andere hardware wallet om je tokens veilig op te slaan.
Doel je nu op dat je account gehacked kan worden als je niet zorgvulding omgaat met je security settings?
Supersterk wachtwoord op je Binance account i.c.m. met telefoon en email MFA en een supersterk wachtwoord op je e-mailadres met ook meerdere MFA lijkt me toch vrij veilig?

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:04
Valar Morghulis schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:08:
Voor de gene die gisteren de dip enigzins hebben kunnen kopen. Hebben jullie de winst alweer gepakt of ze je dit meer als een correctie voor een nieuwe run?

Heb zelf de dip goed kunnen kopen maar zit voor het eerst deze cyclus een beetje te twijfelen wat te doen (heb fors sats kunnen scoren de afgelopen 2 wkn). Zit zelf te denken aan verkopen en te wachten op de doorbraak >41K
Gisteren 50% bijgekocht van mijn PF (Zit nu 3.5K in) en sta nu alweer bijna op break-even. Alleen dat zegt niks he. Zag gisteren een daling van 25% in een uurtje.... Het idee is, HODL, leuk rendement pakken maar kan nog niet bepalen, wanneer pak je dat he?

Bij een verdubbeling van je PF, of pas bij keer 4, keer je iets uit? Lastig lastig. Geld (natuurlijk) niet nodig dus er is geen haast of stress.

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-01 19:34
BTFD schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:00:
Gezien de lower-high op de 1H ETH, wacht ik nog even met instappen..
Descending triangle dag

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:59
Ik sta sinds vannacht ook langs de zijlijn. Ik zie vooral weer een enorme inflow van Bitcoin naar de exchanges.
Ik begrijp ook niet veel van het sell the news verhaal bij Polkadot. Was het dus toch al ingeprijsd.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• verstappen33
Jackson6 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:01:
[...]

Doel je nu op dat je account gehacked kan worden als je niet zorgvulding omgaat met je security settings?
Supersterk wachtwoord op je Binance account i.c.m. met telefoon en email MFA en een supersterk wachtwoord op je e-mailadres met ook meerdere MFA lijkt me toch vrij veilig?
Ik heb niet 100% een beeld wat er mis is gegaan bij hem..
Binance bied gewoon een dienst aan, bescherming is zo goed als dat je zelf instelt..

Er gaat niets boven een hardware wallet, en alleen je geld op exchanges zetten wanneer je echt wilt handelen..

Vorig jaar toen alle klant gegevens van Ledger op straat kwamen te liggen heb ik gelijk mijn mail adressen op exchanges veranderd, omdat ik wist dat ze mij op die manier mogelijk zouden kunnen hacken..

Veiligheid is gewoon super belangrijk..

• Matthias87
Sorry voor gare snip. Zit op mn laptop. Net iig short geopend toen hij bouncte tegen de triangle. Kijken of het klopt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZM7gSOl_otFiJOD48xnBPMzSZJQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WVul2SKGdfJTPoK2zi5fsGSi.png?f=fotoalbum_large

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Nu online

LankHoar

Langharig tuig

Stokstaart schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:33:
[...]

Tipje voor de toekomst (en anderen): whitelisting aanzetten. Dan kan je alleen crypto versturen naar crypto adressen die je zelf hebt toegevoegd.
Goede tip. Ik zit even te kijken in de app maar waar doe je dit?

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:22
LankHoar schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:12:
[...]

Goede tip. Ik zit even te kijken in de app maar waar doe je dit?
Edit, de niet google versie:

https://academy.binance.c...hdrawal-address-whitelist

@dnzm Thanks 8)

[ Voor 12% gewijzigd door BTFD op 20-05-2021 10:19 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

micmulder schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:01:
[...]

Heeft die persoon geen toegang tot je pc? Binance heeft namelijk ook de device check, zodra je vanaf een ander device inlogd moet je dit ook toestaan.
Waar zit die optie? Ik krijg alleen melding als ik met een nieuw apparaat inlog.

• Jackson6
  • Niet online
verstappen33 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:08:
[...]

Ik heb niet 100% een beeld wat er mis is gegaan bij hem..
Binance bied gewoon een dienst aan, bescherming is zo goed als dat je zelf instelt..

Er gaat niets boven een hardware wallet, en alleen je geld op exchanges zetten wanneer je echt wilt handelen..

Vorig jaar toen alle klant gegevens van Ledger op straat kwamen te liggen heb ik gelijk mijn mail adressen op exchanges veranderd, omdat ik wist dat ze mij op die manier mogelijk zouden kunnen hacken..

Veiligheid is gewoon super belangrijk..
Precies, toen ik net begon op Binance/Bitvavo etc had ik daar helemaal niet over nagedacht, en dat als IT-er.

Heb sindszien al m'n emailadressen en backupemailadressen een supersterk wachtwoord gegeven, die niet in een online passwordmanager staat. Voor emailadressen zowel mail als sms MFA en ook voor de exchange accounts alles qua inloggen bevestigingen via email en sms MFA.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

kezzman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:59:
[...]

Dankjewel. Ik ben niet de enige zie ik nu: ook een andere tweaker heeft dit vorig jaar juli meegemaakt. Zelfde beeld, email gehackt is de meest waarschijnlijke optie.
https://gathering.tweaker...bookmark/2006664/63081920
Echt balen dit. Even voor mijn beeld, je had dus niet ook nog de SMS-verificatie aanstaan?

• dnzm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-12-2025

dnzm

Knorrig

Even de niet-AMP-link, aangezien AMP ruk is (niet jouw schuld, waarschijnlijk mobiel een Google-resultaatje geknip-en-plakt?): https://academy.binance.c...hdrawal-address-whitelist

Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-01 17:50
Ik lees net een artikel over dat 'professionele beleggers' uit Bitcoin lijkt te stappen.
Als dit voor nu ieder geval het sentiment van de ontwikkeling aangeeft moeten we het voorlopig met minder vermogen in de crypto wereld doen.

"Professionele beleggers stappen uit de bitcoin en kiezen voor goud als bescherming tegen inflatie, signaleert JPMorgan"
Link:
https://www.businessinsider.nl/bitcoin-goud-daling-jpmorgan/

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-01 10:30
Matthias87 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:11:
Sorry voor gare snip. Zit op mn laptop. Net iig short geopend toen hij bouncte tegen de triangle. Kijken of het klopt.

[Afbeelding]
wat is dit? eth? Als je een screenshot maakt, neem dan ff de token in ieder geval er bij.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
mannowlahn schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:20:
[...]

wat is dit? eth? Als je een screenshot maakt, neem dan ff de token in ieder geval er bij.
Gaat om ETH/USD 1h. Edit: nee wacht, ik denk ETH/EUR?

Maar inderdaad :P

[ Voor 7% gewijzigd door sOid op 20-05-2021 10:23 ]

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Trently schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:18:
Ik lees net een artikel over dat 'professionele beleggers' uit Bitcoin lijkt te stappen.
Als dit voor nu ieder geval het sentiment van de ontwikkeling aangeeft moeten we het voorlopig met minder vermogen in de crypto wereld doen.

"Professionele beleggers stappen uit de bitcoin en kiezen voor goud als bescherming tegen inflatie, signaleert JPMorgan"
Link:
Mijn crypto-radar zegt me dat je dit soort berichten niet moet vertrouwen. "Don't look at what they say, look at what they do.."

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• ethan..1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-01 21:11
kezzman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:20:
[...]

Nee, op mijn mail stond helaas geen 2FA. Nu dus wel. Ook heb ik alle geaccepteerde apparaten disabled, voor mijn Gmail dan.

Ik had nog een Binance-scherm openstaan, daar is inderdaad te zien dat een nieuwe device is geautoriseerd. SM-A805N
Das wel balen idd allemaal, maar wat ik niet begrijp bij het inloggen op Binance moet je 1 x autoriseren b.v met een telefoon en bij een aanmelding van een nieuw device dan moet je dit toch ook nog bevestigen per e-mail en per telefoon met een code voordat je bij je account kan met een nieuw device.?

Het lijkt er meer op dat ze deze gegevens allemaal al hadden en geautoriseerd via jouw account op Binance en email.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

Stokstaart schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:33:
[...]

Tipje voor de toekomst (en anderen): whitelisting aanzetten. Dan kan je alleen crypto versturen naar crypto adressen die je zelf hebt toegevoegd.
@kezzman

Nog een tip: SMS Authentication aanzetten. Krijg je voor elke aanpassing in je security + voor alle withdrawals een code via SMS die je extra moet intypen om dit te realiseren.

Betekent dat ze je telefoon moeten hebben om de 2FA, telefoonnummer of e-mail te veranderen van je Binance account. Daarnaast kan er niks verstuurd worden.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Gretzkyus
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Sms gebruik ik ook inderdaad, werkt prima.

• Matthias87
mannowlahn schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:20:
[...]

Gebruik volgende keer wel de share functie van tradingview, excuus. Wilde even tempo maken voor anderen eventueel. Mooi instapmoment voor short.

Geen financieel advies haha. Eerste keer dat ik dat moet zeggen.

• kezzman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-01 07:44
Glenn Hoddle schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:16:
[...]

Echt balen dit. Even voor mijn beeld, je had dus niet ook nog de SMS-verificatie aanstaan?
Nee, helaas niet. Blijkbaar moet je een keer flink je neus stoten om hiermee in aanraking te komen. Ik zit al jaren op Binance etc. Maar ja, de schuld zoek ik dan toch bij mijzelf. Gelukkig had ik mijn account met saldo van een andere exchange niet via mijn Gmailadres gelinkt, anders was ik dat ook nog kwijt geweest. Zowel Binance als Bittrex stonden wel gekoppeld.

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:20

watercoolertje

Untertitel

Jackson6 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:01:
[...]

Zolang je dan ook geen api-token hebt met alle rechten (withdrawn is vooral gevaarlijk) klinkt dat inderdaad behoorlijk veilig :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• JerDrie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-01 09:58

Link:
Hoe professioneel ben je dan als je na een paar maanden weer uitstapt? Mag aannemen dat een professional geen miljoenen ergens instopt zonder gedegen analyse. Ik neem dit dus ook maar met een korreltje zout...

• verstappen33
Het gevaar op de mobiel is gewoon dat je heel makkelijk erin kunt komen..

Ik heb dit voor de gein eens aan een collega laten zien, ik zag zijn toegangscode (voor face-id)..

Ik pakte zijn telefoon, en kon dus inloggen..
Vervolgens open in Binance, face-id enabled, maar werkt ook met de code die ik had..

Vervolgens doe ik een withdrawel en zit ook gelijk in zijn mail, sms en google authenticator..
Ik kan dus alles jatten zodra ik zijn telefoon had met initiele toegangs code..

Nu hoeft een hacker maar iets van mallware op je telefoon te hebben om alles te jatten en je bent het kwijt..

[ Voor 10% gewijzigd door verstappen33 op 20-05-2021 10:31 ]

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

JerDrie schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:29:
[...]

Hoe professioneel ben je dan als je na een paar maanden weer uitstapt? Mag aannemen dat een professional geen miljoenen ergens instopt zonder gedegen analyse. Ik neem dit dus ook maar met een korreltje zout...
Kuch...Tesla....

Alle proemn in n drek

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:04
Zijn die uit Bitcoin gestapt?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik zag er net weer een gepakeerd toen ik ff een wandeling maakte, wat een ondingen

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
Kuch die hodlen kuch

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Gelukszoekr schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:31:
[...]

Zijn die uit Bitcoin gestapt?
Ze hebben hun BTC nog niet verkocht maar ze accepteren het niet meer als betaalmiddel omdat het "slecht voor het milieu is"
Net alsof ze dat vantevoren niet wisten.

Alle proemn in n drek

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05-2025
Die hebben gewoon in december gekocht en voor de val verkocht, en gister na de val weer gekocht en zullen bij de volgende piek weer verkopen. Big business laat echt geen kansen liggen hoor, ongeacht wat ze naar buiten communiceren.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

• Xavorius
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21-12-2025
Jackson6 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:14:
[...]

Precies, toen ik net begon op Binance/Bitvavo etc had ik daar helemaal niet over nagedacht, en dat als IT-er.
Heb sindszien al m'n emailadressen en backupemailadressen een supersterk wachtwoord gegeven, die niet in een online passwordmanager staat. Voor emailadressen zowel mail als sms MFA en ook voor de exchange accounts alles qua inloggen bevestigingen via email en sms MFA.
Waarom SMS en niet Auth app of als het ff kan een hardware key?
Als IT-er weet je hopelijk ook dat sms niet super veilig is. Beter dan niets, maar ja.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01-01 11:17

Link:
Dat is gewoon FUD door JPMorgan. Lees link maar wat ze uitspoken.
https://www.cnbc.com/2020...aud-in-metals-trades.html

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:14
MicroWhale schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:26:
[...]

@kezzman

Nog een tip: SMS Authentication aanzetten. Krijg je voor elke aanpassing in je security + voor alle withdrawals een code via SMS die je extra moet intypen om dit te realiseren.

Betekent dat ze je telefoon moeten hebben om de 2FA, telefoonnummer of e-mail te veranderen van je Binance account. Daarnaast kan er niks verstuurd worden.
Eigenlijk bizar dat dit soort dingen niet geforceerd aangezet worden.

• Gelukszoekr
Bierkameel schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:32:
[...]

Ze hebben hun BTC nog niet verkocht maar ze accepteren het niet meer als betaalmiddel omdat het "slecht voor het milieu is"
Net alsof ze dat vantevoren niet wisten.
Ja, dat weet ik. Maar ze hebben zover wij weten niet verkocht. En daar ging het artikel over toch? Dan investeerders Bitcoin verkopen

• verstappen33
Elon doet niets wat hij niet heeft overwogen..
Dit is gewoon pure marketing..
Eerst iedereen in BTC lokken, en als alle maxies achter hem aanlopen het daadwerkelijke probleem tentoon stellen omtrent het milieu en het effect..

De groene rakkers zijn al maanden bezig om dit aan de kaak te stellen, nu gebruiken ze Musk hiervoor..

Zoals Brad het mooi kan verwoorden:
https://twitter.com/bgarl.../1389603816761438210?s=20

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

DJ-Promo schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:20:
CAKE is ook aardig ingestort. Ben benieuwd wat voor rektheid vandaag gaat brengen.
CAKE was even extra paniek door wat er met Pancakebunny gebeurde, terwijl ze toch ongerelateerd zijn en Pancakebunny ook geen hack zoals hier en daar geroepen wordt.

CAKE is nu eigenlijk veel te goedkoop: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vuvtweAAemgOEMRuPOrTO4fxYRk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JPFKVEAXChD5k84viinuqhew.jpg?f=fotoalbum_large

• Lennie schild
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14-01 08:33
Deze gaat lekker.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BeyYTzSmE5NmFVVzd6tJt8x_NWw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eXT8Tcv97XxTos3bEU0szkxu.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Ontzettend veel papershands vandaag

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Gelukszoekr schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:34:
[...]

Ja, dat weet ik. Maar ze hebben zover wij weten niet verkocht. En daar ging het artikel over toch? Dan investeerders Bitcoin verkopen
Mja BTC accepteren als betaalmiddel was natuurlijk wel een hele makkelijke methode om BTC binnen te halen :)

Alle proemn in n drek

• sOid
  • Niet online
kezzman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:27:
[...]

Nee, helaas niet. Blijkbaar moet je een keer flink je neus stoten om hiermee in aanraking te komen. Ik zit al jaren op Binance etc. Maar ja, de schuld zoek ik dan toch bij mijzelf. Gelukkig had ik mijn account met saldo van een andere exchange niet via mijn Gmailadres gelinkt, anders was ik dat ook nog kwijt geweest. Zowel Binance als Bittrex stonden wel gekoppeld.
FYI: 2FA via SMS wordt tegenwoordig afgeraden omdat het relatief eenvoudig valt te spoofen. 2FA via Google Authenticator/Authy e.d. is beter. En nog beter natuurlijk een hardwarekey.

Ah @Xavorius was me al voor :)

• Gelukszoekr
Glenn Hoddle schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:34:
[...]

CAKE was even extra paniek door wat er met Pancakebunny gebeurde, terwijl ze toch ongerelateerd zijn en Pancakebunny ook geen hack zoals hier en daar geroepen wordt.

CAKE is nu eigenlijk veel te goedkoop: [Afbeelding]
Behalve dan dat Cake draait op een gecentraliseerde chain. Dat maakt het vergelijk misschien niet helemaal eerlijk

Of ga ik nu een shitstorm aan weerwoorden over mij heen krijgen? :P

• verstappen33
Bierkameel schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:35:
[...]

Mja BTC accepteren als betaalmiddel was natuurlijk wel een hele makkelijke methode om BTC binnen te halen :)
Denk je werkelijk dat er veel tesla's zijn gekocht met BTC??

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

kezzman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:27:
[...]

Ik kan het me wel voorstellen, op zich had je het ook redelijk afgedicht. Ik erger me er ook best aan dat ik voor alles nu 3 handelingen moet verrichten, maar het is helaas blijkbaar nodig.

• elektriekert
  • Laatst online: 21:35
Stokstaart schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:22:
[...]

Mijn crypto-radar zegt me dat je dit soort berichten niet moet vertrouwen. "Don't look at what they say, look at what they do.."
Precies dit!
Hebben ze ook wallet adressen die bekend zijn of staat het in hun kwartaalcijfers ergens?

• Gelukszoekr
Bierkameel schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:35:
[...]

Marketing dingetje. Ik denk dat er niet veel Tesla's met Bitcoins verkocht zijn.

Maar Elon krijgt veel te veel aandacht. Bitcoin gaat gewoon door. Allemaal ruis die Tesla/Elon show

• verstappen33
Show me the charts, and i will tell you the news..

Alles is getimed of georchistreerd.

• micmulder
  • Laatst online: 14:45
Glenn Hoddle schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:13:
[...]

Waar zit die optie? Ik krijg alleen melding als ik met een nieuw apparaat inlog.
Onder securtiy en dan iets met devices uit mijn hoofd

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-01 22:29

The Chosen One

Zie signature!

Whitelist aangezet, authy ook maar ff aangezet, dacht dat alleen google auth mocht maar dat is principe dus dezelfde. Dan kan ik SMS ook beter gelijk uitzetten dan lijkt me?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02-2025
The Chosen One schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:40:
Whitelist aangezet, authy ook maar ff aangezet, dacht dat alleen google auth mocht maar dat is principe dus dezelfde. Dan kan ik SMS ook beter gelijk uitzetten dan lijkt me?
Als ik wat wil withdrawen moet ik een sms code invoeren, auth invoeren & e-mail code. En dan ook nog whitelist aanstaan.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
Zo ik heb ook nog even SMS authentication aangezet.. 3 dubbele beveiliging nu. Dank voor de tip!

Zero.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:36:
[...]

Behalve dan dat Cake draait op een gecentraliseerde chain. Dat maakt het vergelijk misschien niet helemaal eerlijk

Of ga ik nu een shitstorm aan weerwoorden over mij heen krijgen? :P
Centraliseerdere - het blijven op papier onafhankelijke validatoren.
Waarom maakt dat het vergelijk niet eerlijk?

Het ging me om de waarde van de transacties op het platform die een (ruim) hogere prijs zouden impliceren dan de huidige marketcap.

Overigens zie je dat Uniswap met veel minder transacties nog redelijk in de buurt komt. Dat krijg je met zulke fees. En mensen geven denk ik net wat meer om hun portemonnee dan mate van decentralisatie.

• sOid
  • Niet online
Wat betreft security is het tegenwoordig trouwens vooral gevaarlijk om je telefoon te verliezen. Op je smartphone heb je je 2FA-applicatie staan, vaak een passwordmanager, je e-mail, sms, app van exchange/bank e.d.

Als je dus een zwak password (of zo'n dom Android swipe-figuurtje waarvan de halve wereld hetzelfde patroontje gebruikt :P) hebt, kan iemand meteen overal bij. Ook de extra code die je via e-mail krijgt toegestuurd en de 2FA code zijn dan geen probleem om te achterhalen.

Dus: moeilijk password om je telefoon te unlocken (ik er een van 6 getallen) en aparte passwords om je exchange-apps te kunnen gebruiken. Zelf heb ik ook nog bewust het e-mailadres waarmee ik inlog bij exchanges niet geconfigureerd op m'n telefoon. Op die manier kan een kwaadwillende in ieder geval niet bij die code.

• Gelukszoekr
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/YtDZ5R6/lol.png

Lang leve Facebook _O-

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

micmulder schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:40:
[...]

Onder securtiy en dan iets met devices uit mijn hoofd
Ik kan daar allen ingelogde devices uitloggen, maar niks over toestemming op voorhand... en kan op de academy ook niks vinden eigenlijk. Jammer, het lijkt me wel een fijne feature.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-01 11:12

• yoeri1989
  • Laatst online: 17:54
Ik lurk al een tijdje mee, lees hier en daar wat termen waar ik nog nooit over gehoord had en leer zodoende veel van dit topic. Ook de humor tijdens de dip van gister was super om te lezen!

Anyway, ik was nog wat onderzoek aan het doen naar wat de dip heeft kunnen veroorzaken. Mensen wijzen naar Elon Musk en naar China die crypto onder vuur legt.

Echter kwam ik deze thread tegen, waar blijkblaar al op 18/5 gesproken werd over deze dip:
https://boards.4channel.o...for-those-of-you-that-are

Is het dan toch zo gemanipuleerd?

Verwijderd

Lol, ik heb 20% al voorbij zien komen :O

• micmulder
  • Laatst online: 14:45
Glenn Hoddle schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:49:
[...]

Ik kan daar allen ingelogde devices uitloggen, maar niks over toestemming op voorhand... en kan op de academy ook niks vinden eigenlijk. Jammer, het lijkt me wel een fijne feature.
Het staat blijkbaar standaard al aan, als ik het zo zie.

• Gelukszoekr
Glenn Hoddle schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:44:
[...]

Centraliseerdere - het blijven op papier onafhankelijke validatoren.
Waarom maakt dat het vergelijk niet eerlijk?

Het ging me om de waarde van de transacties op het platform die een (ruim) hogere prijs zouden impliceren dan de huidige marketcap.

Overigens zie je dat Uniswap met veel minder transacties nog redelijk in de buurt komt. Dat krijg je met zulke fees. En mensen geven denk ik net wat meer om hun portemonnee dan mate van decentralisatie.
Ik denk dat de BSC op den duur nog wel een keer "aangepakt" kan worden door overheden en instanties. Ik snap dat het aantal users en transacties vele malen hoger ligt dan bij de ETH tegenhangers. Ik vraag me alleen af of je deze wel zomaar met elkaar moet vergelijken

• verstappen33
yoeri1989 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:50:
Ik lurk al een tijdje mee, lees hier en daar wat termen waar ik nog nooit over gehoord had en leer zodoende veel van dit topic. Ook de humor tijdens de dip van gister was super om te lezen!

Anyway, ik was nog wat onderzoek aan het doen naar wat de dip heeft kunnen veroorzaken. Mensen wijzen naar Elon Musk en naar China die crypto onder vuur legt.

Echter kwam ik deze thread tegen, waar blijkblaar al op 18/5 gesproken werd over deze dip:
https://boards.4channel.o...for-those-of-you-that-are

Is het dan toch zo gemanipuleerd?
De menselijke psychologie werkt heel mooi, achteraf vinden ze altijd een verhaal wat de "oorzaak" zou kunnen zijn..
Echter de echte TA'ers zagen een dip al langere tijd aankomen..
Het was alleen een kwestie van "wanneer"..

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Tomas_ schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:33:
[...]

Eigenlijk bizar dat dit soort dingen niet geforceerd aangezet worden.
Tsja, dat is denk ik om nieuwe klanten binnen te krijgen.
Als je meteen 500 drempels over moet om te kunnen traden haken veel mensen af.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Hodl22
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-09-2022
De aanleiding voor de prijsdalingen lijken uitlatingen te zijn van twee centrale banken. Die in China maakte op woensdagochtend Nederlandse tijd bekend zich af te keren van crypto's nadat het zich eerder dit jaar juist verassend positief opstelde ten opzichte van de munten. In Europa vergeleek de ECB in een economische prognose het stuiteren van de bitcoin-koers met de Tulpenmanie.

• Jackson6
  • Niet online
Xavorius schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:32:
[...]

Als IT-er weet je hopelijk ook dat sms niet super veilig is. Beter dan niets, maar ja.
Ja uiteraard ook een Auth-app.

• keepitfrosty
Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:51:
[...]

Lol, ik heb 20% al voorbij zien komen :O
Ging mij meer om de troll van roellie en de reactie daarop :)

• Lennie schild
  • Laatst online: 14-01 08:33
always look on the bright side of life.

maar sta nog steeds in de min. LOL

Verwijderd

Wat je niet verkoopt, verlies je ook niet!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Pelox schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:44:
Zo ik heb ook nog even SMS authentication aangezet.. 3 dubbele beveiliging nu. Dank voor de tip!
Ik ook. Heb nog een hardware-key liggen die ik nog moet uitpakken en installeren (Yubi)... dat ook maar eens gaan doen.

Motor-forum.nl

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:52:
[...]

Ik denk dat de BSC op den duur nog wel een keer "aangepakt" kan worden door overheden en instanties. Ik snap dat het aantal users en transacties vele malen hoger ligt dan bij de ETH tegenhangers. Ik vraag me alleen af of je deze wel zomaar met elkaar moet vergelijken
Interessant idee. Maar hoe dan precies? Ik bedoel alles kan, maar een overheid kan het in theorie ook ETH illegaal maken om vervolgens alle 80.000 ETH validatoren aan te pakken. Dat is natuurlijk op papier lastiger dan de 21 van de BSC, maar we kennen Binance, op het moment dat zulke dreiging vanuit een overheid er is zal je zien dat BSC ineens op magische wijze besluit naar 21000 validatoren over te stappen.

Blijft trouwens dat overheden maar over 1 land gaan, of hooguit 27, dus zolang je validatoren maar over de wereld verspreid zijn is er ook niks aan de hand. En ook: BSC is natuurlijk gewoon een ETH fork - wat let ze om bij zo'n dreiging de BSC te forken, het door regelgeving bedreigde origineel af te laten sterven en door te gaan op de Binance Even Smarter Chain?

• A87
  • Niet online

A87

• keepitfrosty
Gelukszoekr schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:52:
[...]

Volgens mij wil CZ BSC ook meer decentraliseren. Wat dat "meer" betekend geen idee. Maar dat is volgens mij wel een focus punt.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Xavorius schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:32:
[...]

Allemaal dus EN, EN:
1. Wachtwoord (om binnen te komen)
2. 2FA (om binnen te komen en om transacties te bevestigen)
3. SMS code (voor bevestiging withdrawals en security aanpassingen)

• Stokstaart
MicroWhale schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:05:
[...]

Allemaal dus EN, EN:
1. Wachtwoord (om binnen te komen)
2. 2FA (om binnen te komen en om transacties te bevestigen)
3. SMS code (voor bevestiging withdrawals en security aanpassingen)
Met SMS ben je alleen wel kwetsbaar voor sim swapping toch?

• anti elppa
  • Laatst online: 19:27
Hodl22 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:57:
De aanleiding voor de prijsdalingen lijken uitlatingen te zijn van twee centrale banken. Die in China maakte op woensdagochtend Nederlandse tijd bekend zich af te keren van crypto's nadat het zich eerder dit jaar juist verassend positief opstelde ten opzichte van de munten. In Europa vergeleek de ECB in een economische prognose het stuiteren van de bitcoin-koers met de Tulpenmanie.
tja de ECB.......daar is nog nooit 1 zinnig woord uit gekomen. Vooral die franse oude grijze graftak kan er wat van. Ik zit al klaar met de popcorn iig als de rente omhoog gaat (wat USA al aangekondigd heeft). Die lagarde riep paar maanden terug nog dat rente prima nog lager kon, en dat alles onder controle was......en inflatie was ook onder controle. USA heeft nu al hoogste inflatie sinds 2008, rente moet omhoog.....let the games begin. Heel benieuwd hoe de ECB met deze shitstorm om gaat springen, want ze staan schaakmat in het kwadraat. En dan hebben ze commentaar op BTC _O- _O- _O-

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
Stokstaart schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:06:
[...]

Met SMS ben je alleen wel kwetsbaar voor sim swapping toch?
SMS alleen wel, maar de combinatie maakt dit wel een stuk minder gevaarlijk.

• Stokstaart
malarkan schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:06:
[...]

SMS alleen wel, maar de combinatie maakt dit wel een stuk minder gevaarlijk.
Als je alle opties aan hebt staan, waaronder SMS, dan ben je toch gewoon alsnog kwetsbaar? Of is het een dubbele verificatie?

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 10:09

AcoLyte!

*evil grin*

Stokstaart schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:08:
[...]

Als je alle opties aan hebt staan, waaronder SMS, dan ben je toch gewoon alsnog kwetsbaar? Of is het een dubbele verificatie?
Je dient dan zowel een SMS code, 2FA code en code via email invoeren. EN EN dus.

don't mistake lack of talent for genius.

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

anti elppa schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:06:
[...]

tja de ECB.......daar is nog nooit 1 zinnig woord uit gekomen. Vooral die franse oude grijze graftak kan er wat van. Ik zit al klaar met de popcorn iig als de rente omhoog gaat (wat USA al aangekondigd heeft). Die lagarde riep paar maanden terug nog dat rente prima nog lager kon, en dat alles onder controle was......en inflatie was ook onder controle. USA heeft nu al hoogste inflatie sinds 2008, rente moet omhoog.....let the games begin. Heel benieuwd hoe de ECB met deze shitstorm om gaat springen, want ze staan schaakmat in het kwadraat. En dan hebben ze commentaar op BTC _O- _O- _O-
Jup. En wie zijn de dupe?
Niet de lui op het pluche.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:32

YES

Moderator General Chat
Lekker nummertje, maar wat verwacht je dat er gaat komen?

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:05
anti elppa schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:06:
[...]

Wat betreft werkelijke inflatie ga je ook geen eerlijk beeld van ze krijgen met hun 2%. Een tube Elmex kostte vorig jaar 4,29 en nu 4,99. Daarnaast nemen ze de huizenmarkt niet eens mee in hun analyse..

• A87
  • Niet online

A87

YES schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:09:
[...]

Lekker nummertje, maar wat verwacht je dat er gaat komen?
Zal ff kort pumpen vandaag. 43 K?

• Sluw
  • Laatst online: 14-01 21:45

Ik verwacht de komende tijd rustiger vaarwater helaas, langzaam omhoog kruipen en misschien nog eens die bodem testen. Die 100K zal denk ik pas eind dit jaar komen. Soort double top.

• YES

YES

Moderator General Chat
A87 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:10:
[...]

Ah oké. Komt ie dan hè zou natuurlijk ook kunnen duiden op een dip of zo ;)

• anti elppa
Aarebe1 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:09:
[...]

Jup. En wie zijn de dupe?
Niet de lui op het pluche.
idd, de gewone burger gaat volledig naar de klote. Als we nu mega inflatie krijgen en de rente naar 3 a 4%, oh man, dat word een hele bizarre wereld, met erg veel pijn en ellende

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 04-01 22:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k7-QOgrmXhFIIhnxPfCouErFFLw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/00aDGKzWnGFVvWkibBxKD60M.jpg?f=user_large

• anti elppa
r0bb schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:10:
[...]

Wat betreft werkelijke inflatie ga je ook geen eerlijk beeld van ze krijgen met hun 2%. Een tube Elmex kostte vorig jaar 4,29 en nu 4,99. Daarnaast nemen ze de huizenmarkt niet eens mee in hun analyse..
ja ze kunnen het allemaal leuk verbergen (dat mandje van het CPB, gaat volledig mank), maar als de prijzen blijven stijgen, loopt het vanzelf spaak.

• A87
  • Niet online

A87

Sluw schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:11:
[YouTube: MR BEAN CRYPTO VETERAN]

Ik verwacht de komende tijd rustiger vaarwater helaas, langzaam omhoog kruipen en misschien nog eens die bodem testen. Die 100K zal denk ik pas eind dit jaar komen. Soort double top.
Leuk om weere is te zien dat filmpje was hem al helemaal vergeten :+

• Sluw
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hV_ZhLZel2Brkpqp_1Hon_hb_j0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/T3kgDsBgVEWSMePQyss6RJWA.png?f=fotoalbum_large

Ik zag deze kaart voor LINK nog voorbijkomen op Tradingview. LINK staat bekend om zich altijd redelijk sterk te houden na een drop en is binnen de veilige waarden gebleven. Ik ben niet pessimistisch.

Edit: we zijn dus bij de laatste groene pijl, de rest is dikke hopium.

[ Voor 5% gewijzigd door Sluw op 20-05-2021 11:17 ]

• Stokstaart

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12-2025
Hoop fud om cake wel. Trouwens, ik kan PCS al dagen niet meer zien op defistation.io . Ik vind er niet echt iets over op Reddit. TVL wordt ook niet meer weergegeven op PCS zelf.

• YES

YES

Moderator General Chat
Sluw schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:15:
[Afbeelding]

Ik zag deze kaart voor LINK nog voorbijkomen op Tradingview. LINK staat bekend om zich altijd redelijk sterk te houden na een drop en is binnen de veilige waarden gebleven. Ik ben niet pessimistisch.

Edit: we zijn dus bij de laatste groene pijl, de rest is dikke hopium.
Getekend door A87?

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 09:57

Ken.

\m/.([oO]).\m/

A87 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:10:
[...]

Eerst nog even een klein stukje naar beneden nu, en dan inderdaad omhoog.

• keepitfrosty
Ken. schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:23:
[...]

ik ruik een hertestje van de 30 - 31k. Maar blijft natuurlijk met je dick in de koffie kijken

[ Voor 10% gewijzigd door keepitfrosty op 20-05-2021 11:43 ]

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-01 13:34

Tijn96

In speed we trust

Ken. schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:23:
[...]

en waar baseer je dat op? Ik leer graag :)

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• Sluw
Nou nou, zo moeilijk is deze toch ook weer niet :+

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-12-2025
Tijn96 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:24:
[...]

en waar baseer je dat op? Ik leer graag :)
@Ken. heeft een glazen bol op zijn bureau staan. O+
Pagina: 1 ... 47 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!