Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ja hoor dat kan heel makkelijk.. zelfs in een paar uur tijd.. en dan kan het maanden duren voordat BTC langzaam opkrabbelt.Sjuul100 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 03:23:
[...]
maar we kunnen toch nooit meer terug naar 10k?
Veel mensen gaan voorbij aan het feit dat bitcoin slechts bitcoin waard is. Bitcoin is geen geld. Op het moment dat je een bitcoin koopt dan betaal je de marktprijs van dat moment. Zonder dat je de wetenschap hebt wat de marktprijs een uur later is. Of een week later of een maand later. Ik durf te stellen dat niemand 2e week april had verwacht toen BTC ATH aantikte op 19 mei inkakte naar minder dan de helft in waarde. Waarom zou BTC over een maand niet inkakken naar 5k ?
Het grootkapitaal die duizenden miljarden beheren hebben gisteren ook deze crypto shitshow gevolgd.. denk je dat die nu staan te trappelen om er flink in te gaan? Voor vermogensbeheerders is dit gewoon niet serieus te nemen.
Wat overblijft zijn de whale clusters die de koersen beheersen. Die spelen een geraffineerd spel van van vraag en aanbod creëren. Die whale clusters hebben Bitcoin geaccumuleerd toen het nog voor een appel en een ei te verkrijgen was. Die whales hebben helemaal geen belang bij Bitcoin als store of value.. het is gewoon een verdienmodel waarbij ze in deze wild west markt de touwtjes in handen hebben.. terug naar 5k nadat ze de hele markt qua winst pakken hebben leeg getrokken is de start van een nieuwe rit maar boven want ze hebben weer voor een appel en een ei kunnen accumuleren.. En iedereen en zijn grootmoeder gaat er weer vol in.. de laatste 50% qua instappers zijn straks weer de gebruikelijke lul.. die gaan bloeden bij de volgende megadump.
Is dit allemaal erg? Dat moet je voor jezelf bepalen. En voor de risico’s die je wilt nemen. Maar wees realistisch en vergeet gewoon even de 288k hopium modellen.
Mijn account is leeg. Ik heb op Binance 2FA aanstaan. Mijn email heb ik direct het ww gewijzigd.Mr_Ripple schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:33:
[...]
Maar heb je winst of verlies gemaakt.
Verlies >> gehackt.
Winst >> service van de Chinees.
KSM gaat zeker de staking in voor 90 dagen, mooie APY van ong. 20% en na gisteren gaat daar op korte termijn geen grote piek in zitten verwacht ik zo. En dat voorkomt ook wat weak hands
Edit: laat maar, staking op Binance zit vol voor KSM
1 ding heb ik wel écht geleerd van gisteren. Ja, het doet pijn. Maar sinds ik een maand een vast PF heb waar ik achter sta, is alles nog steeds boven mijn aankoopprijs van dat moment. Dusja, een maand winst is in één dag weg, maar het geeft geen gevoel alsof je écht tot aan de grond zit (alleen was BTC destijds meer waard, wat je wel een klap in dollars geeft).
[ Voor 3% gewijzigd door RickvN op 20-05-2021 08:36 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Maar was ie volkezzman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:35:
[...]
Mijn account is leeg. Ik heb op Binance 2FA aanstaan. Mijn email heb ik direct het ww gewijzigd.
Dat is wel zuur zeg, ik hoop dat er niet veel stond.kezzman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:35:
[...]
Mijn account is leeg. Ik heb op Binance 2FA aanstaan. Mijn email heb ik direct het ww gewijzigd.
XRP = trash
Jezus wat kut. Inclusief 2FA? Dat is wel heel erg vreemd.kezzman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:35:
[...]
Zijn je e-mail en Binance wachtwoorden verschillend? Dan is er wel erg grondig te werk gegaan. Ben daar geen expert in, maar iets zegt me dat dat bijna niet mogelijk is.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Kan gebruikt zijn voor een malafide transactie toch?Mr_Ripple schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:37:
[...]
Er zal wel iets hebben gestaan denk ik , anders kun je niks kopen.
Iets gekocht en verkocht ofzo.
Ik had meerdere coins actief, mijn saldo was zeker niet 0. Nu dus wel. Vanochtend vroeg om 5:30 is met een IP adres uit Berlijn ingelogd. Die heeft alles omgezet naar LTC en vervolgens verhandeld.RickvN schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:37:
[...]
Jezus wat kut. Inclusief 2FA? Dat is wel heel erg vreemd.
Zijn je e-mail en Binance wachtwoorden verschillend? Dan is er wel erg grondig te werk gegaan. Ben daar geen expert in, maar iets zegt me dat dat bijna niet mogelijk is.
Ik had in Binance een sterk wachtwoord (Bitwarden) en 2FA aanstaan. Mijn email heb ik een ander wachtwoord.
[ Voor 3% gewijzigd door kezzman op 20-05-2021 08:40 ]
Het zou ook nog een API hack kunnen zijn dan kan je veel meer zonder wachtwoorden en 2FA als het goed is.RickvN schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:37:
[...]
Jezus wat kut. Inclusief 2FA? Dat is wel heel erg vreemd.
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Ik denk dat 42-45K komt. Nog een hele dag tot morgenmiddag, dan komt dat weekend weer en wordt de markt traag tot zondagavond 12uur
PAMP it son
[ Voor 104% gewijzigd door A87 op 20-05-2021 08:43 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Oi! Heb je voor backup van je 2fa accounts het zelfde e-mail adres in gebruik? Dus dat ze met datzelfde e-mail adres ook 2fa keys kunnen achterhalen?kezzman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:35:
[...]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Wat staat er bij device management?kezzman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:39:
[...]
Ik had meerdere coins actief, mijn saldo was zeker niet 0. Nu dus wel. Vanochtend vroeg om 5:30 is met een IP adres uit Berlijn ingelogd. Die heeft alles omgezet naar LTC en vervolgens verhandeld.
Ik had in Binance een sterk wachtwoord (Bitwarden) en 2FA aanstaan. Mijn email heb ik een ander wachtwoord.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Goede morgen! Je hebt gelijk. Het is OTC.watercoolertje schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:13:
[...]
OCO betekend op binance wat anders.
https://www.binance.com/nl/support/faq/360032605831
Gaan die over-the-counter (OTC) orders uberhaubt door het orderbook en tellen die uberhaubt mee voor de koers, dat laatse betwijfel ik het meest. Want met OTC kan je elke prijs gebruiken die je wilt, dus even 2 accounts hebben en dan voor 1 dollar bitcoins naar elkaar overmaken zou de koers op 1 dollar zetten.
En mijn theorie gaat dus niet op. Zie hier hoe t werkt.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Daarom is crypto een asset, geen valuta. Groot verschil. Kijk naar andere assets als goud, zilver of aandelen voor een vergelijking die wel hout snijdt.anandus schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:22:
[...]
Het verschil met 'echt' geld is dat crypto inherent een piramidespel is.
De waarde is wél bepaalt door het moment waarop je in- en uitstapt.
Bij normaal geld, ongeacht welke valuta, is die valuta op elk moment voor iedereen evenveel waard.
Bij crypto is het een heel ander verhaal, daar draait het om de timing, immer jouw winst is iemand ander's verlies. Het is, in tegenstelling tot normaal geld, een zero sum game.
Dit soort assets worden inderdaad verhandeld op de prijs voor welke iemand het op dat moment waard vindt. Dat gebeurt al bijna 400 jaar zo.Als de bitcoin op 50k staat, dan staat-ie niet voor iedereen op 50k, alleen voor degenen die op dat moment uitcashen. Immers als iedereen dan uit zou cashen is-ie per definitie geen 50k meer waard.
Daarom kan je juist niet uitgaan van de theoretische waarde tussendoor. Daar heb je alleen jezelf mee en het staat helemaal los van de realiteit.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
[ Voor 5% gewijzigd door Beltoni op 20-05-2021 08:49 ]
Dat klopt voor Binance gebruik ik mijn Gmailadres, wat ook is gekoppeld aan mijn Authenticator. Het wachtwoord is wel verschillend. Ik heb zojuist mijn account disabled, maar ja, in de historie was te zien dat alles in omgezet in LTC en vervolgens is de LTC doorgestuurd.JT schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:40:
[...]
Oi! Heb je voor backup van je 2fa accounts het zelfde e-mail adres in gebruik? Dus dat ze met datzelfde e-mail adres ook 2fa keys kunnen achterhalen?
Bij Devicemanagement staat een inlog van een Android Apparaat (ik gebruik een iPhone) met IP 37.120.217.166
[ Voor 9% gewijzigd door kezzman op 20-05-2021 08:50 ]
Meh, dat was ook een achtbaan hoor, zijn ook mensen die bij 2,20 hebben gekocht toen het richting de 2,50 ofzo ging en niet hebben verkocht.Beltoni schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:49:
Matic is er wel goed doorheen gekomen, die had ik helaas niet in mijn PF.
Heb je nog wel een gedeelte van je BNB gedumpt?Beltoni schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:49:
Matic is er wel redelijk doorheen gekomen, die had ik helaas niet in mijn PF.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
paar weken omhoog paar weken omlaag.. what goes down must go upHodl22 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:51:
Oke, lang gewacht maar ik ben weer all-in. Mijn onderbuik zegt: We hebben de ergste dip gehad
meestal altijd hetzelfde
Binance heeft mij diamond hands gegeven omdat ik ze kon stakenJDx schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:49:
[...]
Meh, dat was ook een achtbaan hoor, zijn ook mensen die bij 2,20 hebben gekocht toen het richting de 2,50 ofzo ging en niet hebben verkocht.
Ik hoop van harte voor je dat je er geen groot bedrag had staan.kezzman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:35:
[...]
Netjes! Ik was nog iets pessimistischer over vannacht dus mijn buy orders zijn niet gehitTijn96 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:51:
Gisteravond beredeneerd dat als in ons tijdslot de prijs zo dipte dat in azie ook wel een goed aantal mensen hun verlies zouden nemen. Buy order gezet op 35.000. Vannacht perfect gehit en vanochtend ook gelijk mijn winst gepakt. zo wil ik wel vaker wakker worden
Crypto zou prima een betaalmiddel kunnen zijn, net als goud of destijds goud gebaseerde valuta.MicroWhale schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:44:
[...]
Daarom is crypto een asset, geen valuta. Groot verschil. Kijk naar andere assets als goud, zilver of aandelen voor een vergelijking die wel hout snijdt.
[...]
Dit soort assets worden inderdaad verhandeld op de prijs voor welke iemand het op dat moment waard vindt. Dat gebeurt al bijna 400 jaar zo.
Maar zoals het nu is ben ik het helemaal met je eens.
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Begin volgende week 69k!!!Hodl22 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:55:
BTC staat eindelijk weer 2% groen op 24u verschil
Niet heel groot, maar groot genoeg om een mooie vakantie te boeken.-Sander- schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:53:
[...]
Ik hoop van harte voor je dat je er geen groot bedrag had staan.![]()
Ik heb ook een - in een flits - een mail van Bittrex gezien - maar dat account is leeg. Maar dan werkt 2FA dus ook niet zoals het zou moeten.
Ik ben wel behoorlijk geschokt. Want ik zit te zoeken hoe ik nu contact met Binance moet opnemen, maar ik zie niet hoe ik dit het snelste kan doen. Iemand een linkje?
Gelijk een halve ETH erbij gekocht toen ie op 2200 stond.
Vanmiddag staan we dik in de plus tov 24 uur eerder verwacht ikHodl22 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:55:
BTC staat eindelijk weer 2% groen op 24u verschil
Zero.
Verwijderd
Hoog bedrag of laag bedrag is uberhaupt vervelend. Het ergste lijkt mij dat iemand uberhaupt toegang heeft gekregen ondanks een sterk wachtwoord + 2FA.-Sander- schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:53:
[...]
Ik hoop van harte voor je dat je er geen groot bedrag had staan.![]()
Is dit het tegenovergestelde van slapend rijk worden?stranger1851 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:58:
Ik ben deze nachten gewoon in mijn slaap bezig met crypto. Ik werd gewoon precies wakker bij de dip van vannacht toen BTC op 35K stond.
Slechts gedeeltelijk, ongeveer een kwart. Ben verder geen daytrader en moet het vooral van HODL hebben. Maar het is wel goed om mijn kansen te spreiden. Heb nu dus ook zeker wat verlies gepakt.MrFX schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:51:
[...]
Heb je nog wel een gedeelte van je BNB gedumpt?
Ach, goede reden om weer even naar mijn verdeling te kijken. BNB heeft natuurlijk een fantastisch resultaat geboekt afgelopen maanden maar vermoed wel dat deze wat minder hard terug gaat veren... Is echter alleen gebaseerd op een onderbuikgevoel.
Ik kan het ook niet zo snel vinden, er staat "Tijdelijk niet beschikbaar" bij telefoonnummer...kezzman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:57:
[...]
Niet heel groot, maar groot genoeg om een mooie vakantie te boeken.![]()
Ik heb ook een - in een flits - een mail van Bittrex gezien - maar dat account is leeg. Maar dan werkt 2FA dus ook niet zoals het zou moeten.
Ik ben wel behoorlijk geschokt. Want ik zit te zoeken hoe ik nu contact met Binance moet opnemen, maar ik zie niet hoe ik dit het snelste kan doen. Iemand een linkje?
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Heeft die persoon geen toegang tot je pc? Binance heeft namelijk ook de device check, zodra je vanaf een ander device inlogd moet je dit ook toestaan.kezzman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:57:
[...]
Dit is waarom stoploss soms een probleem vormd. ff 10% omlaag iedereen uit de trade schoppenstranger1851 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:58:
Ik ben deze nachten gewoon in mijn slaap bezig met crypto. Ik werd gewoon precies wakker bij de dip van vannacht toen BTC op 35K stond.
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 20-05-2021 09:02 ]
Ik zie alleen maar groenJDx schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:02:
Blijft ie erboven... of blijft ie het niet... tutuduuu.
https://www.nu.nl/economi...ypto-en-voor-hoeveel.html
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 20-05-2021 09:05 ]
Gisteren de ETH opgepakt bij 2K, verkocht bij 2,8K. Vannacht weer opgepakt op 2,2K en zojuist weer van de hand gedaan voor 2,7K
1300$ per munt gepakt!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
En nog wel geslapen?BTFD schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:07:
Zo, (eindelijk weer) een goedemorgen!!![]()
Gisteren de ETH opgepakt bij 2K, verkocht bij 2,8K verkocht.
Vannacht weer opgepakt op 2,2K en zojuist weer van de hand gedaan voor 2,7K
1300$ per munt gepakt!
Ik mag hopen van niet. Wat je schrijft klopt inderdaad, je moet elke nieuwe device toestaan. Ik heb niets toegestaan. Nu ben ik bang dat ik kan fluiten naar de centen.micmulder schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:01:
[...]
Heeft die persoon geen toegang tot je pc? Binance heeft namelijk ook de device check, zodra je vanaf een ander device inlogd moet je dit ook toestaan.
Ai, wat ongelooflijk klote mankezzman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:49:
[...]
Dat klopt voor Binance gebruik ik mijn Gmailadres, wat ook is gekoppeld aan mijn Authenticator. Het wachtwoord is wel verschillend. Ik heb zojuist mijn account disabled, maar ja, in de historie was te zien dat alles in omgezet in LTC en vervolgens is de LTC doorgestuurd.
Bij Devicemanagement staat een inlog van een Android Apparaat (ik gebruik een iPhone) met IP 37.120.217.166
Heel lullig gezegd, 2FA werkt zo goed als de gebruiker het instelt. Effectief had je nu geen 2FA; toegang tot 1 account met 1 toegangswijze was voldoende. Je kunt ook 3FA instellen maar als je alles in een forumpost op op een besloten forum zet dan is het feitelijk 1FA want je hebt alleen maar toegang nodig tot dat ene forumaccount.kezzman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:57:
[...]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Ok dit is echt heel klote man, hou ons op de hoogte. Vaag verhaal welkezzman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:08:
[...]
Ik mag hopen van niet. Wat je schrijft klopt inderdaad, je moet elke nieuwe device toestaan. Ik heb niets toegestaan. Nu ben ik bang dat ik kan fluiten naar de centen.
Zekers! Stop-los ingesteld en hopen dat ze getriggerd worden..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Die check werkt door een code naar je emailadres te sturen ter verificatie. Dus met toegang tot het emailadres ben je daar zo vanaf.micmulder schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:01:
[...]
Heeft die persoon geen toegang tot je pc? Binance heeft namelijk ook de device check, zodra je vanaf een ander device inlogd moet je dit ook toestaan.
Ecodan warmtepomp
De oude garde komt terug! Nu gaan we zeker naar de maan!Meelezer01 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 00:10:
[...]
Lekker bezig @Verwijderd ! Ti's vandaag wel 2015 en 2018 all over again, maar hey ... dit kennen we! Goed voor jou dat je er eindelijk eens goed vanaf komt, dat is je oprecht gegund!![]()
Ofschoon ik nu het bed op ga zoeken, en gewoon even langskwam .. succes met de strategie!
Chinees nieuwjaar en de Wallstreet Bonussen komen eraan ... betere tijden volgen nog...toch?![]()
(zegt iemand die tot vandaag nog nooit van "Elon Musk" gehoord had ...)
Welkom terug Turbo, hopelijk blijf je een beetje rondhangen hier af en toe
Zero.
Ik ben het ook met jou eens. Het zou zo kunnen zijn.!null schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:56:
[...]
Crypto zou prima een betaalmiddel kunnen zijn, net als goud of destijds goud gebaseerde valuta.
Maar zoals het nu is ben ik het helemaal met je eens.
Echter is het daar imo te vroeg voor in de levenscyclus van het producten op basis van blockchain technologie.
Het is een nieuwe technologie met nieuwe producten. Die markt moet compleet ontdekt/ontwikkeld worden.... en daar staat een cyclus van 30 jaar voor:

Het is wel vaker zo dat er potentieel is voor een product om op een bepaalde manier gebruikt te worden. Zeker bij software gerelateerde producten. En zelfs als de intentie er is, betekent niet dat het nu al kan of het potentieel van het product al meteen, op magische wijze, instant verwezenlijkt wordt.
*zucht, die millenials ook met hun instant gratification*
Jaa tulpen! BINGOPFY schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:03:
Stukje leesvoer voor de ochtend voor de geïnteresseerden.
En staat 2FA ook aan op je e-mail? Want als dat zo is dan lijkt het mij bijna wel dat ze gewoon op jouw PC zitten ipv wachtwoorden weten.kezzman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:08:
[...]
Ik mag hopen van niet. Wat je schrijft klopt inderdaad, je moet elke nieuwe device toestaan. Ik heb niets toegestaan. Nu ben ik bang dat ik kan fluiten naar de centen.
https://www.ipqualityscor...est/lookup/37.120.217.166kezzman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:49:
[...]
Dat klopt voor Binance gebruik ik mijn Gmailadres, wat ook is gekoppeld aan mijn Authenticator. Het wachtwoord is wel verschillend. Ik heb zojuist mijn account disabled, maar ja, in de historie was te zien dat alles in omgezet in LTC en vervolgens is de LTC doorgestuurd.
"Een crypto vertegenwoordigt niets. Geen aandeel waarbij je een stukje bedrijf koopt en dividend kunt krijgen. Het is geen lening waarbij je je geld terugkrijgt en rente."PFY schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:03:
Stukje leesvoer voor de ochtend voor de geïnteresseerden.
Dit is altijd zo'n vaag argument. Sommige van die Alt tokens hebben een heel duidelijke usecase. Waarom dit soort partijen dan alles over een kam scheren is mij niet helemaal duidelijk.
Bedoel; ETH is toch vrij duidelijk, dat heeft toch waarde voor mensen die iets op dat netwerk willen doen. Je kan gewoon een dienst afnemen door te betalen in die munt. Een beetje hetzelfde als dat je met muntjes voor je drankje moet betalen. Die muntjes hebben waarde zolang het uitgevende bedrijf niet over de kop gaat.
Bah verschrikkelijk zeg.. hopelijk kunnen ze iets doen, maar ik zou er niet op rekenen eerlijk gezegd..kezzman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:57:
[...]
Zero.
Jammer dat ik er maar een lullig klein bedragje in heb zitten
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Zijn we niet bang voor het onderzoek van de VS naar Binance? (icm BNB dan vooral)
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Gebrek aan kennis?lasharor schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:14:
[...]
Waarom dit soort partijen dan alles over een kam scheren is mij niet helemaal duidelijk.
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Je wordt duidelijk genaaid.dnzm schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:15:
MATIC gaat als een dolle! Linea rectum naar de maan!
Nee, op mijn mail stond helaas geen 2FA. Nu dus wel. Ook heb ik alle geaccepteerde apparaten disabled, voor mijn Gmail dan.tymiek schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:13:
[...]
En staat 2FA ook aan op je e-mail? Want als dat zo is dan lijkt het mij bijna wel dat ze gewoon op jouw PC zitten ipv wachtwoorden weten.
Ik had nog een Binance-scherm openstaan, daar is inderdaad te zien dat een nieuwe device is geautoriseerd. SM-A805N
[ Voor 13% gewijzigd door kezzman op 20-05-2021 09:23 ]
Heb er ongelooflijk veel % op gepakt de afgelopen dagen met m'n daytrade pot, wel stap ik elke keer te vroeg uit, blijft verbazen de FOMO die erop zit.dnzm schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:15:
MATIC gaat als een dolle! Linea rectum naar de maan!
Ja ik las er het een en ander over inderdaad. Bizar. Ga het ook niet meer gebruiken. Dacht dat het een versimpelde versie van shorten traden met leverage was maar er blijken nogal wat haken en ogen aan te zitten.MaZo schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 05:07:
[...]
Dit is één grote scam. Juich nu toch wel toe dat Binance onderzocht wordt door de Amerikanen. Traders hebben grote verliezen gemaakt met hun leveraged tokens (hoe kan hun inversed DOWN token nu 90%+ in de min staan bij een prijsdaling?!), vervolgens werd trading voor bijna al die tokens zonder pardon suspended, en toen de boel weer draaide was er een groot verschil in prijzen (natuurlijk in het voordeel van Binance). Twitter, Reddit, etc. staat vol met verhalen over mensen die tienduizenden dollars hebben verloren door dit geintje.
En ze scammen gewoon verder met het blokkeren van XMR withdrawals.
The house always wins.
Had er eerder deze week wel flinke winst mee, dus netto maakt het voor mij gelukkig niet uit.
Hopelijk krijgen we nu die alt piek, dan ga ik verkopen. Na jaren HODL heb ik geen zin meer om nog een keer 3 jaar te moeten wachten.
Nee nog 10k te gaanKhaelos schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:17:
@Pelox en zitten we al in de buurt van je "fuck it ik verkoop de hele zooi en ben er klaar mee" target??
Wel weer een deel gecashed hoor, voor het geval dat dit hem toch was..
[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 20-05-2021 09:30 ]
Zero.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Hello Bunny Fam,
Today at 10:34 UTC, PancakeBunny was attacked with an economic exploit that crashed the price of BUNNY. None of the vaults have been compromised. Team Bunny is currently working on solutions and will provide a report as soon as possible.
To give a general update:
1. We have determined the nature of the exploit and how it occurred.
2. Additionally, we are working on a reimbursement plan.
3. Withdrawals and deposits will be frozen temporarily until we increase security.
[ Voor 87% gewijzigd door keepitfrosty op 20-05-2021 09:37 ]
Tipje voor de toekomst (en anderen): whitelisting aanzetten. Dan kan je alleen crypto versturen naar crypto adressen die je zelf hebt toegevoegd.kezzman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:49:
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ah ok, goeie.Stokstaart schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:33:
[...]
Tipje voor de toekomst (en anderen): whitelisting aanzetten. Dan kan je alleen crypto versturen naar crypto adressen die je zelf hebt toegevoegd.
Ik heb zojuist dan toch maar een Ledger besteld. Met al dat gedoe rondom Binance ga ik 50% of zo offline zetten zodat ik niet alles ineens kwijt ben. Scheelt ook in impuls-acties. Zo ben ik blij dat ik gisteren gewoon ben blijven hodl'en. (baal wel dat het niet lukte bij te kopen op 32K
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Als ze in het account bezig zijn geweest en ze 2FA hebben kunnen omzeilen dan hadden ze dat vinkje ook weer uit kunnen zetten. Desalniettemin een goede tip, gelijk gebruik van gemaakt.Stokstaart schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:33:
[...]
Tipje voor de toekomst (en anderen): whitelisting aanzetten. Dan kan je alleen crypto versturen naar crypto adressen die je zelf hebt toegevoegd.
Is dat zo? Heeft die enorme rode kaars van gisteren niet te maken met de algehele markt? Of doel je ergens anders op?MicroWhale schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:30:
Echt bizar ook om te zien hoeveel 'sell the news' er bij KSM en DOT gedaan wordt. Ik had al zoiets verwacht, maar wat dat betreft is de cryptohandelaar nog geen steek veranderd jammer genoeg.
Alle proemn in n drek
https://www.binance.com/en/trade/ANKR_USDT?type=spot
Ik ben er maar uitgestapt gisteren, uit zowel DOT als KSM, eigenlijk vlak nadat de grote dip begon, dus nog op tijd. Dikke winst op gemaakt dus prima allemaal, maar ik twijfel erover het nu nog weer te kopen. Het krabbelt redelijk weer op maar als je ziet dat DOT even een -50% deed tijdens de dip zegt ook wel wat. Als een bubbel die nu vrolijk weer opgeblazen wordt.MicroWhale schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:30:
Echt bizar ook om te zien hoeveel 'sell the news' er bij KSM en DOT gedaan wordt. Ik had al zoiets verwacht, maar wat dat betreft is de cryptohandelaar nog geen steek veranderd jammer genoeg.
Ik wacht wel af, hopelijk gaat BTC het de komende tijd nog een keer goed doen, mag nog wel even sideways gaan, misschien ga ik dan nog wat proberen te daytraden met alts of zo, maar ik ga niet meer voor meerdere weken/maanden in alts zitten die ik nu niet in mijn PF heb. Ik vul mijn potentiële boodschappenlijstje voor tijdens de bear market wel weer aan met wat alts die ik dan misschien aan wil schaffen.
Kijk eens hoe Binance er uit ziet. Het lijkt een grote gokhal. Het is helemaal ge-game-ified. Allerlei shady tokens op dat platform. Dat, icm al die leverage mogelijkheden is het gewoon vragen om problemen. Binance stinkt.MaZo schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 05:07:
[...]
Dit is één grote scam. Juich nu toch wel toe dat Binance onderzocht wordt door de Amerikanen. Traders hebben grote verliezen gemaakt met hun leveraged tokens (hoe kan hun inversed DOWN token nu 90%+ in de min staan bij een prijsdaling?!), vervolgens werd trading voor bijna al die tokens zonder pardon suspended, en toen de boel weer draaide was er een groot verschil in prijzen (natuurlijk in het voordeel van Binance). Twitter, Reddit, etc. staat vol met verhalen over mensen die tienduizenden dollars hebben verloren door dit geintje.
En ze scammen gewoon verder met het blokkeren van XMR withdrawals.
The house always wins.
Klote zeg! Vooral omdat je niet weet hoe het gebeurd is.kezzman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:49:
[...]
Kan het zijn dat je iCloud misschien 'gehackt' is? Zat daar wel/ook 2fa op?
Heb voor de cryptokiller ook aan dit scenario gedacht (Naar aanleiding van screenshot Slux). Dat 'alles in de cloud' is leuk, maar is een enorme weak-spot. Als iemand je wachtwoord achterhaalt kan hij overal bij: foto's (van 2FA codes, wachtwoorden), documenten (met reminders), etc...
Ik bewaar mede om deze reden helemaal niks 'in de cloud'. Je legt bij wijze van een kluis op straat met een 6 digit code erop.
Lijkt er nu iets boven te zitten maar of het een echte doorbraak is.. In BTC zit ie er nog wel een stukje onder. Overigens zit hij in het BTC pair sowieso nog op een niveau waar ie 4 dagen geleden nog zat. Dus t.o.v. BTC heeft hij zich best hersteld na de grote dip.pieterbas99 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:39:
Lijkt alsof ankr door de ma99 breekt of zie ik dat verkeerd?
https://www.binance.com/en/trade/ANKR_USDT?type=spot
Is vast niet elke dag feest...
[ Voor 20% gewijzigd door JDx op 20-05-2021 09:45 ]
Goede tip! Ga deze uitvoeren!Trently schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 07:30:
[...]
Het is onvoorspelbaar, absoluut, maar er zijn zeker mogelijkheden.
Als je meer zekerheid wil dat je gedurende dag wat winst pakt, kan je beter buy-orders in de nacht plaatsen. De laatste week zie je iedere nacht, m.u.v. van gistermiddag, een dip liggen die je in de ochtend/beginmiddag kan verkopen.
Alleen nu al kijkend naar de RSI, ligt die op de 15m, 1H en 4H behoorlijk hoog. Dat wil niet zeggen dat we niet nog kunnen stijgen, maar de kans is groter dat we gaan dippen.
Zo doe ik het ieder geval nu
Mijn iCloud heeft ook 2FA. Ik ben meestal ook zekerheidszoekend, dus overal verschillende wachtwoorden via Bitwarden, etc. Maar dit had ik niet aan zien komen. De binance ondersteuning laat >6 uur op zich wachten.MicroWhale schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:42:
[...]
Klote zeg! Vooral omdat je niet weet hoe het gebeurd is.
Kan het zijn dat je iCloud misschien 'gehackt' is? Zat daar wel/ook 2fa op?
Heb voor de cryptokiller ook aan dit scenario gedacht (Naar aanleiding van screenshot Slux). Dat 'alles in de cloud' is leuk, maar is een enorme weak-spot. Als iemand je wachtwoord achterhaalt kan hij overal bij: foto's (van 2FA codes, wachtwoorden), documenten (met reminders), etc...
Ik bewaar mede om deze reden helemaal niks 'in de cloud'. Je legt bij wijze van een kluis op straat met een 6 digit code erop.
Ja, kijk eens naar BTC/USDT en naar KSM/BTC.sOid schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:38:
[...]
Is dat zo? Heeft die enorme rode kaars van gisteren niet te maken met de algehele markt? Of doel je ergens anders op?
Dat is een -40% van KSM en een -11% van BTC... terwijl KSM de hele rest van de BTC daling stabiel bleef/steeg. Dus eerst a-typisch bewegen en daarna gedumpt worden. Ik zie duidelijk een relatie naar het Decoded event en de koersbeweging van KSM. Anders zou KSM zich namelijk al eerder mee hebben laten voeren met BTC.

Als straks niet alles rood is, heb ik mezelf genaaid
Voor jullie hoop ik wel groen natuurlijk, heb er niet veel in zitten.
Wow, raar. Ik hoop dat er nog iets aan gedaan kan worden. Sterkte met de afhandeling.kezzman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:46:
[...]
Mijn iCloud heeft ook 2FA. Ik ben meestal ook zekerheidszoekend, dus overal verschillende wachtwoorden via Bitwarden, etc. Maar dit had ik niet aan zien komen. De binance ondersteuning laat >6 uur op zich wachten.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/SXfk132c6o53YLpfupfTRPJA.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/079IEPU0p3MMegRja6pf7IfC.jpg?f=fotoalbum_large)