[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 245 Laatste
Acties:
  • 869.050 views

• Meelezer01
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 00:04:
[...]

Mooi om te horen.

Gaat zijn gangetje he, onkruid vergaat niet ;) Real life dingen gaan allemaal prima.

Wat betreft crypto, kan je vermelden dat na 3 jaar, ik eindelijk eens mijn inleg en winst eruit heb gesleept, en ook nog redelijk vlak bij de (voorlopige) top _O-

Blijft allemaal nog steeds hobbymatig maar het zijn over de jaren (voor mij als simpele vertegenwoordiger van het klootjesvolk) toch leuke bedragen geworden. Als we niet teveel van dit soort dagen meer krijgen natuurlijk :+

De rest laat ik lekker fermenteren tot het eind der tijden.
Lekker bezig @Verwijderd ! Ti's vandaag wel 2015 en 2018 all over again, maar hey ... dit kennen we! Goed voor jou dat je er eindelijk eens goed vanaf komt, dat is je oprecht gegund! oOo

Ofschoon ik nu het bed op ga zoeken, en gewoon even langskwam .. succes met de strategie!

Chinees nieuwjaar en de Wallstreet Bonussen komen eraan ... betere tijden volgen nog...toch? :X
(zegt iemand die tot vandaag nog nooit van "Elon Musk" gehoord had ... :$)

• dnzm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-12-2025

dnzm

Knorrig

Als ik dit zo zie, trouwens, met één rando-coin en wat dollar-vasthouders als "grote stijgers", dan bekruipt me het gevoel dat het toch een beetje een aparte dag was.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tEegEjD5wUTcQ-QW2DbxDJuxWMA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1Wix7Yheo3R2kyWzXRTiuLek.jpg?f=fotoalbum_large

Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-12-2025
hmr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:42:
Ik ben altijd benieuwd voor hoeveel euro’s de bijkopen schreeuwers bijkopen. Vind het nogal een ander verhaal als je elke keer 50 euro bijkoopt of echt serieuze bedragen.
In deze dalende markt koop ik standaard fluffjes van rond de 50 bij, soms op de marketbuy, soms ingeladderd.
Maar ik zit er dan ook niet voor gekke bedragen in.
De inleg waar ik ooit mee begon die is er al sinds 2017 uit. Diezelfde inleg heb ik er een week of 2 geleden weer extra tegenaangegooid.
Het spelletje moet wel leuk blijven natuurlijk.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:09

JT

VETAK y0

zwembroek schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 00:10:
Het is nog niet erg overtuigend allemaal, maar ik blijf toch mijn positie maar houden voor de nacht. Morgen maar weer kijken hoe de vlag er voor staat. Ben er niet helemaal gerust op. :)
Ik doe met je mee. Alleen nog even een KSM buy order ingesteld ten hoogte van de dip vanmiddag :)

[ Voor 11% gewijzigd door JT op 20-05-2021 00:18 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Meelezer01 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 00:10:
[...]

Lekker bezig @Verwijderd ! Ti's vandaag wel 2015 en 2018 all over again, maar hey ... dit kennen we! Goed voor jou dat je er eindelijk eens goed vanaf komt, dat is je oprecht gegund! oOo

Ofschoon ik nu het bed op ga zoeken, en gewoon even langskwam .. succes met de strategie!

Chinees nieuwjaar en de Wallstreet Bonussen komen eraan ... betere tijden volgen nog...toch? :X
(zegt iemand die tot vandaag nog nooit van "Elon Musk" gehoord had ... :$)
Haha wat hebben we gevloekt destijds, met die eeuwige sideways periodes die altijd uitliepen op alleen maar meer ellende. _O-

Mooie tijden waren dat toch wel. Zal me altijd wel bijblijven.

Echt geweldig dat je gewoon even je gezicht kwam laten zien _/-\o_ nostalgie.

Slaap lekker ouwe, en mocht het hierbij blijven; het ga je goed d:)b

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 00:16:
[...]

Slaap lekker ouwe, en mocht het hierbij blijven; het ga je goed d:)b
Heb 'n traantje gelaten voor je. Wat 'n emoties. Wat 'n verhalen. ;w

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
aex351 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 00:10:
Ik ben benieuwd in hoeverre bots het koersverloop bepalen. ADA, BTC, DOGE en zelfs NANO volgen momenteel allemaal exact dezelfde kort termijn lijn.
De alts volgen voor het grootste deel BTC na een dikke run omlaag. BTC bounce = alt bounce.

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-12-2025
PilatuS schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 00:18:
[...]

De alts volgen voor het grootste deel BTC na een dikke run omlaag. BTC bounce = alt bounce.
Akkoord, maar hoe kan dit?
Die hebben allemaal exact dezelfde curve

Verwijderd

graceful schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 00:17:
[...]

Heb 'n traantje gelaten voor je. Wat 'n emoties. Wat 'n verhalen. ;w
Ouwe jongens krentenbrood :+ :'(

• PilatuS
  • Niet online
freshprince schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 00:19:
[...]

Akkoord, maar hoe kan dit?
Die hebben allemaal exacte dezelfde curve
Omdat je als trader of bot gek bent als je niet naar BTC kijkt :)

• PFY
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-08-2024

PFY

PilatuS schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 00:18:
[...]

Heb een keer cryptohopper gebruikt, dat hele ding snapt er niks van al koop je templates, strategies, whatever it is called, slaat helemaal nergens op. Ging gewoon zwaar naar beneden terwijl de markt omhoog ging. Nou zal het ongetwijfeld aan mijn instellingen hebben gelegen en daarom had ik dus templates en strategies gekocht, maar ook dat mocht niet baten, dus na een maandje maar gestopt.

• PilatuS
  • Niet online
PFY schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 00:22:
[...]

Heb een keer cryptohopper gebruikt, dat hele ding snapt er niks van al koop je templates, strategies, whatever it is called, slaat helemaal nergens op. Ging gewoon zwaar naar beneden terwijl de markt omhoog ging. Nou zal het ongetwijfeld aan mijn instellingen hebben gelegen en daarom had ik dus templates en strategies gekocht, maar ook dat mocht niet baten, dus na een maandje maar gestopt.
Als trader ben ik vrijwel alleen bezig met alts. Alleen staat BTC altijd open op het 2e beeldscherm om te zien wat die doet. De alts volgen BTC omlaag mocht die dalen. Dus als ik in een alt stap kijk ik wat BTC doet. Zie ik dat BTC tegen weerstand aanloopt na een bounce dan verkoop ik die alt direct.

Als BTC sideways gaat kunnen de alts hun ding doet en staan ze los van BTC. Gaat BTC echter omlaag zullen alle alts mee gaan. Na een dikke run omlaag volgen ze BTC met iedere bounce. BTC bepaald altijd alles met dikke moves. Alleen met sideways en geen gekke bewegingen kunnen de alts hun eigen ding doen.

• gijsvogel
Het is ook voor het eerst dat ik qua tijdframes moet inzoomen voor een beetje een positief beeld zeg...

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Prachtig hoe al die muntjes samen bewegen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xsJmPpzdurcA1zphinz51PFb9qc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9baT77l7MInel81ejYkINyY9.jpg?f=fotoalbum_large

Soms probeert een muntje iets. Hoe dit kan weet ik ook niet. Fascinerend. Maar loskomen van Bitcoin? Dacht het niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eTmLa0-Lzx4CMj-6XIQfu4_AIYc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XvHlQgxrfUTAIrJuOEOYwhYG.jpg?f=fotoalbum_large

Een dag als vandaag heeft ook zijn mooie kanten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VILdrFRiKJ0f-ZDGxZtwINgOw34=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dmc7KgF6NhVk4QgKim0jSB3s.jpg?f=user_large

Totdat Bitcoin weer eens irritant gaat doen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bXbzgGFUyz-oVThcNR7aN995bh8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Sf8mL1aIyXxT6sSqOHSTgzzO.jpg?f=user_large

https://opensea.io/seaart

• gijsvogel
@enomiss

And then....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ha50WqUZPOlkjourZPxETGGIyo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/YsGY555F4MrJvp20nXKAuyaS.gif?f=user_large

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10-2025
Michael_OsGroot schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:55:
[...]

In mijn geval heb ik 450 euro ingelegd. Voor mij ongeveer de max om het nog speelgeld te noemen. Ik zou echt extreem balen als ik het zou verliezen en ik heb absoluut niet de ambitie hier rijk mee te worden. 1000 euro durf ik niet in te leggen. Wel leg ik elke maand 150 euro in een indexfonds. Al een aantal jaar. Zoiets zou ik denk ik voor crypto ook aanraden. Een bedrag dat je per maand kan missen maar dat ooit, over een jaar, of 2 , of 5, of 10, of nooit, wel een keer goed over de kop gaat. Maar met de aanname dat je er plusminus je inzet uit kan halen.

Er zit ook een serieuzere noot onder namelijk dat ik ondanks mijn WO fulltime baan volstrekt kansloos ben op de woningmarkt om een huis te kopen op een beetje een leuke locatie, maar daar zijn andere topics voor. 5 jaar sparen heeft me niets gebracht en ondanks loongroei zie ik het aanbod op funda met de maand dalen ongeveer. Dat is voor mij wel een reden om niet alles nu te cashen en veilig op de bank te zetten wat mijn ouders adviseren te doen. Want ja, die (noem eens wat) 5k euro. Over 2 maanden is het appartement wat ik nu huur meer dan dat in waarde gestegen.
Kan niet iedereen zijn reactie meenemen maar valt toch op dat ik het ietswat onderschat heb, ik ben zelf recent ingestapt +- 4 maand geleden met pakweg 150 euro voor te leren hoe het in elkaar zit wat helaas achteraf compleet onvoorspelbaar lijkt maargoed ik dacht door alle kennis (en uiteraard de bijhorende leuke memes) dat er wel per persoon wat fiat gespendeerd is geweest.

Heb er nu persoonlijk 3k fiat doorgedraaid (buy the dip |:( ) omwille van spaarboekje totaal niets opbrengt alsook zodra ik opsta iets heb om naar de kijken (mits alles stijgt ;) )

Alsook reden van hodl is pakweg 2013 0.32 bitcoin (mining) gehad aan 300 euro verkocht dat ik dit geen 2x wil meemaken.

Zo ik hoop met jullie 69K/288K soon :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:54
Pelox schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:09:
Europa gaat slapen en gooit alles in de verkoop.. niemand durft met volle zakken meer naar bed te gaan.
Kan eindelijk eens naar bed zonder bang te zijn voor een nachtelijk bezoek van de man met de gevreesde boormachine.

Verwijderd

Er zijn wat mensen die denken dat Binance liquidity problemen heeft gezien de XMR withdrawals al een 6 dagen 80% van de tijd suspended is. Tot dusver geen bewijs voor though.

https://teddit.net/r/xmrt...liquidity_issues_and_why/
https://teddit.net/r/Mone...r_xmr_off_exchanges_asap/

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2021 00:39 ]

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:22

aex351

I am the one

PilatuS schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 00:20:
[...]

Omdat je als trader of bot gek bent als je niet naar BTC kijkt :)
Het punt hierin is vooral dat het steeds hele specifieke munten zijn waarvan de koersen vrijwel exact hetzelfde bewegen. Ik kan me niet voorstellen dat dit handmatig mensenwerk is. Wel kan ik me voorstellen dat dit volledig geautomatiseerd is, en vooral door degene die een flink hoeveelheid aandelen hebben. Als het even moet kunnen zij zo de boel resetten.

Ter voorbeeld:
ADA
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GntUztVOOiXAIRZeRsJKDa9MBIU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dAiyCcYLIrERMDkxTGqYUqw6.png?f=user_large
DOGE
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qMJC38wlPnCw6foqW0Sly24_iCQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wzIjBFjoH85eK7raxmHK9h4p.png?f=user_large

[ Voor 27% gewijzigd door aex351 op 20-05-2021 00:42 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

aex351 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 00:40:
[...]

Het punt hierin is vooral dat het steeds hele specifieke munten zijn waarvan de koersen vrijwel exact hetzelfde bewegen. Ik kan me niet voorstellen dat dit handmatig mensenwerk is. Wel kan ik me voorstellen dat dit volledig geautomatiseerd is, en vooral door degene die een flink hoeveelheid aandelen hebben. Als het even moet kunnen zij zo de boel resetten.
Kan ook gewoon wel mensenwerk zijn. Ik kan het niet hard maken, maar iedereen en zijn moeder zit nu in crypto. Ik denk niet dat die allemaal grondige analyses uitvoeren over proof of stake / proof of work. Nee, dat moet je gewoon clusteren. Wat doet de markt, welke coin ziet er nu goed uit. En that's it. En dan is het ergens logisch dat alle munten elkaar grofweg volgen. Kijk wat er vandaag gebeurd is. Helemaal niets. Maar iedereen liep elkaar achterna en we zagen een dip van proporties. Men legt in voor een paar tientjes en ziet wel. Maar als tien miljoen mensen dat doen dan gaat het hard.

Terecht overigens. Want als ik denk dat 10 miljoen mensen nu uit gaan stappen, dan stap ik ook uit om later terug te kopen. En nouja, je ziet hier gelijk het probleem.

[ Voor 7% gewijzigd door Michael_OsGroot op 20-05-2021 00:45 ]

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

• PilatuS
  • Niet online
aex351 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 00:40:
[...]

Ter voorbeeld:
ADA
[Afbeelding]
DOGE
[Afbeelding]
De bots bepalen voor het grootste deel ook hoe het gaat.

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-01 17:15

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Volgens cryptoquant blijven whales continue BTC in de Exchanges droppen, lijkt me dat ze die ook gewoon verkopen.

Ook wel berichten dat er outflow is uit de Exchanges, maar beduidend minder.

Geen lekker teken als ik het moet inschatten.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:43

YES

Moderator General Chat
Bedtijd maar weer. Ik ga het gevecht voor de 40k, als die er komt vannacht, afwachten in fiat. Mijn drie alts die ik nog heb houd ik wel gewoon vast, al zou dat ook onverstandig kunnen blijken als we weer flink onderuit gaan :+

• PFY
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-08-2024

PFY

WoodyWindoW schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 00:45:
Volgens cryptoquant blijven whales continue BTC in de Exchanges droppen, lijkt me dat ze die ook gewoon verkopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C0D32KwCnhLT6PvaXTqEZ22kE40=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1jDeeadq16zZfXvkXxIJzzDm.png?f=fotoalbum_large

Check

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Maar stel dat uberwhales door de tijd heen met hun manipulatieve acties steeds meer BTC vergaren, dan maakt dat de markt op langere termijn steeds meer stuk toch?

Zeker als bij de meute ook steeds meer bekend wordt dat er blijkbaar (veel) manipulatie plaatsvindt binnen de crypto markt.

Zomaar een gedachte die in me op kwam.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-01 11:55
WoodyWindoW schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 00:45:

Ik ben er toch uitgegaan. PF was weer op hetzelfde niveau als gister avond. Tot zover mijn diamond hands. Zit er inmiddels met teveel geld in dat ik nog wil missen. Althans om mee te gokken. Want zo voelt dat nu. Heb vandaag met een goede trade in de weg omhoog de kans gekregen om alle behaalde winsten weer terug te krijgen. Morgen weer een ronde nieuwe kansen. Oant Moarn.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• enomiss
WoodyWindoW schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 00:59:
Maar stel dat uberwhales door de tijd heen met hun manipulatieve acties steeds meer BTC vergaren, dan maakt dat de markt op langere termijn steeds meer stuk toch?

Zeker als bij de meute ook steeds meer bekend wordt dat er blijkbaar (veel) manipulatie plaatsvindt binnen de crypto markt.

Fuck, ik las even dat uberwhales door de tijd heen konden reizen. Alsof het allemaal nog niet erg genoeg was. -O-
En uberwhale is een humpback trouwens:)

• PilatuS
  • Niet online
WoodyWindoW schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 00:59:

Het voordeel van BTC is dat er maar heel weinig coins zijn. Max 21 miljoen stuks is niets. Er zijn een paar miljoen coins verloren gegaan wat het totaal nog minder maakt. Als er maar genoeg whales genoeg coins vasthouden en er komen steeds meer van gasten bij, dan zorgt dit voor nog minder aanbod wat de prijs omhoog zal laten gaan. Manipulatie is natuurlijk nooit goed, maar meer whales is opzich alleen maar goed.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:41
Rare tijden voor een beginnende flufjes trader. Laat alles maar staan, want het is maar speelgeld, maar het spel mag wel weer leuker worden :)

• enomiss
PilatuS schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 01:06:
[...]

Het voordeel van BTC is dat er maar heel weinig coins zijn. Max 21 miljoen stuks is niets. Er zijn een paar miljoen coins verloren gegaan wat het totaal nog minder maakt. Als er maar genoeg whales genoeg coins vasthouden en er komen steeds meer van gasten bij, dan zorgt dit voor nog minder aanbod wat de prijs omhoog zal laten gaan. Manipulatie is natuurlijk nooit goed, maar meer whales is opzich alleen maar goed.
Wij zijn plankton. Niks leuks aan whales. -O-

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14-01 17:38
Einde is nog niet in zicht.

• robino007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:03
Het begin wel :+

• PilatuS
  • Niet online
enomiss schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 01:09:
[...]
Wij zijn plankton. Niks leuks aan whales. -O-
Whales die de boel manipuleren zijn ook niet leuk. Alleen interesse in BTC en meer BTC willen hebben en daarmee het aanbod verlagen is voor iedereen goed. Als whales geen interesse hadden en alles zouden verkopen zijn we als visjes nog nergens. Het blijft vraag en aanbod om hoger te komen waarbij veel vraag nooit slecht is.

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

PilatuS schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 01:06:
[...]

Ja die kant kan het natuurlijk ook opgaan, maar ik kan me zo voorstellen dat de populariteit en de vraag afneemt zodra bij het grote publiek bekend wordt dat manipulatie voor schaarste heeft gezorgd met als doel het opdrijven van de prijzen.

• PilatuS
  • Niet online
WoodyWindoW schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 01:14:
[...]

Ja die kant kan het natuurlijk ook opgaan, maar ik kan me zo voorstellen dat de populariteit en de vraag afneemt zodra bij het grote publiek bekend wordt dat manipulatie voor schaarste heeft gezorgd met als doel het opdrijven van de prijzen.
Het grote publiek koopt Doge omdat Elon dat iets vind terwijl het 1 van de grootste shitcoins ooit is. Dit zorgde voor een 20.000% stijging. Ik denk dat het grote publiek er de ballen van snapt en koopt zonder te weten wat ze kopen :P

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-01 14:46
Geniale afbeelding uit een Twitter thread vandaag. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ytAeBAbf5FIARNDe-Aub0filSPk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YKtJDbfLVJq6JgImpylTSjyc.jpg?f=fotoalbum_large

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14-01 17:38
Begin van elende ?

Verwijderd

WoodyWindoW schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 01:14:
[...]

Het is 1 en al manipulatie op bizar grote schaal.

En het mooie is het systeem van vraag en aanbod. Actuele marktprijs van BTC × circulating supply = marketcap.

Als Bitcoin verhandeld wordt voor 50k zijn alle Bitcoins in omloop dat theoretisch automatisch waard. En zo geldt dat voor alle muntjes.

Zo lijkt het om giga bedragen te gaan terwijl dat geld lang niet in omloop is of er überhaupt in is gegaan. Geniaal wel opzich.

1 van de redenen waarom ik denk dat het ooit echt wel prijzen gaat laten zien waar we nu alleen nog maar van kunnen dromen.

Maar zoals we vandaag hebben gezien; alles is mogelijk. Over 2 maanden terug onder de 10k met geen enkele garantie dat het ooit weer opkrabbelt is ook gewoon een mogelijkheid.

Tot die tijd prutsen we gewoon verder en ondertussen zoveel mogelijk lol trappen.

• trader1212
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 24-12-2021
Michael_OsGroot schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:43:
[...]

Ik maakte half een grap. Ik koop niet bij. Ik heb voor mezelf een budget van wat ik per maand in wil leggen en laat me niet gek maken door bij te kopen. Ik verkoop ook alleen als ik in de plus sta. Maar in dit geval, nee, echt, ik ga 0 euro bij kopen. Het verlies van 1 euro doet me nu meer pijn dan de winst van 1 euro.

Over een week komt er weer loon en dan zie ik weer. Maar nu is het potje helaas op.
je hoort juist in de dip te komen.

Vooral als het dip met 50% lol

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025
wat een zooi dit zeg. Zit in usdt, maar wil ook weer niet de dip missen waneer alts +30% gaan. Dag nachtrust :) 3e dag op rij.

• Sjuul100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-05-2025
Is dit een moment om in te stappen?

Verwijderd

Sjuul100 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 03:09:
Is dit een moment om in te stappen?
Het is een beter moment om in te stappen op 35k BTC dan op 60k BTC, sure.

Echter ben ik zeer bearish, mijn (onderbuik) verwachting is een 25k BTC in de komende 3 maanden.

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 03:14:
[...]

Het is een beter moment om in te stappen op 35k BTC dan op 60k BTC, sure.

Echter ben ik zeer bearish, mijn (onderbuik) verwachting is een 25k BTC in de komende 3 maanden.
Iedereen heeft zijn eigen verwachtingen. Ik denk dan weer dat we voor het einde van de maand boven de 50k zitten, maar je weet het maar nooit.

• Sjuul100
sampoo schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 03:16:
[...]

Iedereen heeft zijn eigen verwachtingen. Ik denk dan weer dat we voor het einde van de maand boven de 50k zitten, maar je weet het maar nooit.
maar we kunnen toch nooit meer terug naar 10k?

Verwijderd

Sjuul100 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 03:23:
[...]

Kan zeker wel :) Geef het een bear market van 3 jaar. Overigens denk ik dat die kans erg klein is. More like 15k-20k. Maargoed, ik roep ook maar een beetje dingen. Ik wacht momenteel paar maandjes totdat mensen crypto vergeten zijn. Dan ga ik weer kopen 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2021 03:32 ]

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Sjuul100 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 03:23:
[...]

Alles kan natuurlijk, maar dat 10k lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk.

• Sjuul100
sampoo schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 03:37:
[...]

Ok, dan ga ik morgenochtend instappen

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

[...]

Als we de 28000 doorschieten is 12000 best mogelijk.
Daar is ie gisteren boven gebleven en dat kan vals zijn.
Kan..

XRP = trash

• PilatuS
  • Niet online
[...]

We zijn van 20k naar 3k gegaan. Dan kan van 65k naar 10k ook wel.

Verwijderd

Bitcoin pakt gewoon wat dominance terug en melkt de alts leeg. Al bijna 6% erbij afgelopen 24h.

Mijn bedrag in shitcoins is al dik 60% kwijt vanaf het hoogste punt _O-

Wel mooi om te zien dat er wat dat betreft niets veranderd is.

En dan uiteindelijk weer een dikke groene kegel, gros van de alts dubbel rekt in sats.

Same shit, different year.

Verwijderd

PilatuS schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 03:46:
[...]

We zijn van 20k naar 3k gegaan. Dan kan van 65k naar 10k ook wel.
Precies, is echt niet onmogelijk.

Helemaal niet als een partij als microstrategie begint te sellen.

Die lui zijn ook niet gek.

Reken maar dat die heus wel een degelijke exitstrategie hebben voor als de shit de fan hit.

Verwijderd

Maar laat ik niet meteen te pessimistisch worden.

Ik hodl gewoon door, de dood of de gladiolen.

Dit is Bitcoin, de meest gemanipuleerde, minst gereguleerde maar tevens meest schaarse en meest gedecentraliseerde asset op deze planeet.

PlanB heb ik nooit zoveel mee gehad, teveel hype. Maar long term geloof ik nog steeds in het ongekende groeivermogen van Bitcoin.

Hodl 8)

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:33
Ik doe ook mee met de voorspellingen. Zal niet lager zakken dan 30k. Nah!

iRacing Profiel

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 00:37:
Er zijn wat mensen die denken dat Binance liquidity problemen heeft gezien de XMR withdrawals al een 6 dagen 80% van de tijd suspended is. Tot dusver geen bewijs voor though.

Binance is de eerste MtGox 2.0

Ze hebben weer miljoenen van hun traders gestolen vandaag voor shorters niet toe te laten profit te nemen.

Ook vloeit er veel kapitaal dat china probeert te ontvluchten door Binance heen (vooral Tether) en op een dag zal Winnie de Pooh dat zo beu zijn dat hij er iets tegen doen. Binance betaald ook geen enkel land belasting.

Mensen hier zeggen dat ik een Binance Fudder bent, maar het is gewoon allemaal waar. De mensen achter Binance zijn gewoon niet eerlijk en proberen zich niet aan de financiele regels te houden zoals bijvoorbeeld Kraken dat wel doen.

De frontend van Kraken lag er tijdens de crash uit, maar de trade engine heeft mijn limit orders wel gewoon uitgevoerd. Ik heb wat BCH rond de 500 USD gekocht. Check did screenshot, de laagste trades die ik gezien heb waren op 420 maar het screenshot laat zelf 378 zien. Het was pas een goed uur later dat de frontend er even uit ging. Op binance zijn er zat veel limit orders geweest die gewoon niet uitgevoerd zijn.

[X: https://twitter.com/BCHpizza_org/status/1395047933435731977/photo/1]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 00:37:

Ze hebben weer miljoenen van hun traders gestolen vandaag voor shorters niet toe te laten profit te nemen.

Heel https://reddit.com/r/binance staat er vol mee.

Ook vloeit er veel kapitaal dat china probeert te ontvluchten door Binance heen (vooral Tether) en op een dag zal Winnie de Pooh dat zo beu zijn dat hij er iets tegen doen. Binance betaald ook geen enkel land belasting.

Mensen hier zeggen dat ik een Binance Fudder bent, maar het is gewoon allemaal waar. De mensen achter Binance zijn gewoon niet eerlijk en proberen zich niet aan de financiële regels te houden zoals bijvoorbeeld Kraken dat wel doen. Ik ben er van overtuigd dat Binance niet genoeg coins heeft om iedereen een coin voor een IOU te geven.

De frontend van Kraken lag er tijdens de crash uit, maar de trade engine heeft mijn limit orders wel gewoon uitgevoerd. Ik heb wat BCH rond de 500 USD gekocht. Check did screenshot, de laagste trades die ik gezien heb waren op 420 maar het screenshot laat zelf 378 zien. Het was pas een goed uur later dat de frontend er even uit ging. Op binance zijn er zat veel limit orders geweest die gewoon niet uitgevoerd zijn.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E1w0sRkUcAEABpP?format=jpg&name=large

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
sOid schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 19:23:
[...]

Aangezien ik net m'n BTCDOWN-tokens met een idioot percentage aan verlies heb verkocht: nu?

Stomme actie. Erin gefomo'd op stom moment. Komt me bijna niet voor, maar vandaag wel. Nou ja, weer wat leergeld.
Dit is één grote scam. Juich nu toch wel toe dat Binance onderzocht wordt door de Amerikanen. Traders hebben grote verliezen gemaakt met hun leveraged tokens (hoe kan hun inversed DOWN token nu 90%+ in de min staan bij een prijsdaling?!), vervolgens werd trading voor bijna al die tokens zonder pardon suspended, en toen de boel weer draaide was er een groot verschil in prijzen (natuurlijk in het voordeel van Binance). Twitter, Reddit, etc. staat vol met verhalen over mensen die tienduizenden dollars hebben verloren door dit geintje.

En ze scammen gewoon verder met het blokkeren van XMR withdrawals.

The house always wins.

[ Voor 19% gewijzigd door MaZo op 20-05-2021 06:20 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01 08:37
Ahaa weer rode cijfers. Verassend.

Zero.

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-12-2025
Pelox schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 06:11:
Ahaa weer rode cijfers. Verassend.
Nog steeds bedoel je.

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:10
Vannacht weer een mooie dip geweest, was te verwachten. Ben benieuwd wat vandaag brengt.

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-01 15:28
Intelcore schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 06:37:
Vannacht weer een mooie dip geweest, was te verwachten. Ben benieuwd wat vandaag brengt.
Wat dacht je van laten we eens gek doen en gewoon weer naar boven knallen

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• Jnaaazer
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20:48
Ik doe weer mee na dit dipje wat neo, icon en bitcoin gekocht

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Meestal kijk ik in de ochtend bij de ~ -30% en probeer ik een voorspelling te maken wat er gaat gebeuren. Niets kopen maar oefenen.

Daar is geen beginnen aan vandaag _O-

Meer dan ik dacht...

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Kain_niaK schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 04:10:
[...]

Mensen hier zeggen dat ik een Binance Fudder bent, maar het is gewoon allemaal waar. De mensen achter Binance zijn gewoon niet eerlijk en proberen zich niet aan de financiele regels te houden zoals bijvoorbeeld Kraken dat wel doen.

[Twitter]
Je bent vergeten je Kraken referral dr bij te zetten :D

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:55

WhySoSerious

Be the change.

Wie heeft m'n sats gezien?

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-01 20:34
streamnl schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 07:03:
Meestal kijk ik in de ochtend bij de ~ -30% en probeer ik een voorspelling te maken wat er gaat gebeuren. Niets kopen maar oefenen.

Daar is geen beginnen aan vandaag _O-
Tegen dit soort dagen is niet te handelen. Ik ben zelf nu overgestapt naar een dagelijkse BTC only DCA waar ik in de ochtend inleg, in de avond afroom, en ga hiermee door totdat we meer zekerheid krijgen waar we naar toe gaan.

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-01 17:50
merauder schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 07:22:
[...]

Tegen dit soort dagen is niet te handelen. Ik ben zelf nu overgestapt naar een dagelijkse BTC only DCA waar ik in de ochtend inleg, in de avond afroom, en ga hiermee door totdat we meer zekerheid krijgen waar we naar toe gaan.
Het is onvoorspelbaar, absoluut, maar er zijn zeker mogelijkheden.
Als je meer zekerheid wil dat je gedurende dag wat winst pakt, kan je beter buy-orders in de nacht plaatsen. De laatste week zie je iedere nacht, m.u.v. van gistermiddag, een dip liggen die je in de ochtend/beginmiddag kan verkopen.
Alleen nu al kijkend naar de RSI, ligt die op de 15m, 1H en 4H behoorlijk hoog. Dat wil niet zeggen dat we niet nog kunnen stijgen, maar de kans is groter dat we gaan dippen.
Zo doe ik het ieder geval nu

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
Ik ben ook al ff aan het zoeken. Conversie naar dollars helpt het probleem niet makkelijker te maken |:(

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:09
Intelcore schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 06:37:
Ben benieuwd wat vandaag brengt.
Meer rode cijfers?

Dit gaat voorlopig wel door gezien china de zaak sluit, en wat gebeurd in china heeft helaas effect op de rest van de wereld.

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Joeri.Bijlsma schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 07:44:
[...]

Meer rode cijfers?

Dit gaat voorlopig wel door gezien china de zaak sluit, en wat gebeurd in china heeft helaas effect op de rest van de wereld.
Sluiten die nou wel of niet?
Want daar zijn de meningen over verdeeld.

XRP = trash

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-01 17:00
Rode cijfers? Hier ziet alles groen...

• Pelox
Rebbelx schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 07:49:
Rode cijfers? Hier ziet alles groen...
2 uur geleden was het rood ;)

Zero.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-01 14:03

Hahaha 😂

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

Die zijn even gevlucht voor al dit geweld. Komen wel weer terug. :(:)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:27
Joeri.Bijlsma schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 07:44:
[...]

Meer rode cijfers?

check ff de bitcoin price charts en zoek naar de tig andere momenten van China FUD. Dit is niets nieuws, dit is net zo oud als BTC zelf. Snap ook niet dat mensen er nog steeds van in paniek raken.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-01 16:04

watercoolertje

Untertitel

Ik zie, ik zie wat jij niet ziet en de kleur is goudgeel?

Was ze gisteren avond ook even kwijt maar heb ze vannacht weer terug gevonden, ze hebben zelfs wat vriendjes mee genomen 8)

[ Voor 30% gewijzigd door watercoolertje op 20-05-2021 08:00 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

Kain_niaK schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 04:12:
[...]
[...]

Op binance zijn er zat veel limit orders geweest die gewoon niet uitgevoerd zijn.
Het kan zijn (ik zeg kan, want ik weet het niet, dus ik ben aan het speculeren hier) dat Binance een andere volgorde heeft van orders afhandelen. Ik kan me bedenken dat ze eerst de OCO (Over the Counter Orders) doen die NIET in het orderboek staan en daarna de orders van de plebs. In dat geval wordt de prijs dus al gecorrigeerd door de OCO en komen de limit orders van de plebs niet eens aan de beurt.

Heeft Kraken OCO? En zo ja, hoe gaan ze daar precies mee om in relatie tot het zichtbare orderbook?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Mellamel
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-05-2024
Au dit doet zeer als je de delta app open en je bent op vakantie....maar weer even een flufje eth bijgekocht

• anti elppa
Kain_niaK schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 04:12:
[...]

. Op binance zijn er zat veel limit orders geweest die gewoon niet uitgevoerd zijn.

[Afbeelding]
Geen last van gehad, had 2 limit orders staan op 33 en 31k en die zijn gewoon netjes uitgevoerd. Ook kon ik nog gewoon alles doen binnen binance tijdens die crash. Zeer sterk imo. Heb al vele crashes meegemaakt binnen crypto maar nog nooit zo stabiel platform gezien. Ook bybit (waar ik margin trade) bleef strak draaien. Dat was vroeger met bitmex wel anders

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Live: Crypomarkten komen bij van wilde rit

Voor zover mogelijk is de rust op de cryptomarkten teruggekeerd. De bitcoin schommelt rond de $40.000, iets lager dan gisterochtend. Ethereum en Cardano hebben wel fors moeten toegeven. De Aziatische beurzen stijgen licht, behalve de Hang Seng-index in Hongkong.
Mooi om te zien dat crypto een vast onderdeel lijkt te zijn van de FD marktupdate (mits er iets wezenlijks te melden is). Geen hysterie, geen stemmingmakerij, gewoon feitelijk verslaan. Nu nog de boomers bij BNR en dan gaan we ergens komen.

Edit:

Het staat ook gewoon op de voorpagina, excuus 7(8)7

Ook een prima artikel, zie dat ze Slagter ook hebben geconsulteerd.

Edit2:

Ook nog een heel artikel over Vitalik, hulde!

[ Voor 14% gewijzigd door Jedi_Pimp op 20-05-2021 08:13 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Rust in den tent...

...stormte voor de stil >:)

[ Voor 51% gewijzigd door JDx op 20-05-2021 08:08 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-01 12:37
Goeiemorgen iedereen, vannacht heeft Azie winst gepakt zie ik, maw, EU, US en AZIE hebben allen hun kans gehad, de weg omhoog ligt weer helemaal open!

#hopium

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
Voor de gene die gisteren de dip enigzins hebben kunnen kopen. Hebben jullie de winst alweer gepakt of ze je dit meer als een correctie voor een nieuwe run?

Heb zelf de dip goed kunnen kopen maar zit voor het eerst deze cyclus een beetje te twijfelen wat te doen (heb fors sats kunnen scoren de afgelopen 2 wkn). Zit zelf te denken aan verkopen en te wachten op de doorbraak >41K

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-01 13:40
Valar Morghulis schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:08:
Voor de gene die gisteren de dip enigzins hebben kunnen kopen. Hebben jullie de winst alweer gepakt of ze je dit meer als een correctie voor een nieuwe run?

Heb zelf de dip goed kunnen kopen maar zit voor het eerst deze cyclus een beetje te twijfelen wat te doen (heb fors sats kunnen scoren de afgelopen 2 wkn). Zit zelf te denken aan verkopen en te wachten op de doorbraak >41K
Geen winst gepakt, ik wacht tot we door de 60k breken. Dalen we nog wat dan koop ik bij.

• Wollie1988
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04-2023

All in gegaan op tot wat nu toe de absolute bodem lijkt te zijn en ik blijf er gewoon in zitten. Voelt als een gezonde correctie.

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-01 16:04

watercoolertje

Untertitel

MicroWhale schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:00:
[...]

Het kan zijn (ik zeg kan, want ik weet het niet, dus ik ben aan het speculeren hier) dat Binance een andere volgorde heeft van orders afhandelen. Ik kan me bedenken dat ze eerst de OCO (Over the Counter Orders) doen die NIET in het orderboek staan en daarna de orders van de plebs. In dat geval wordt de prijs dus al gecorrigeerd door de OCO en komen de limit orders van de plebs niet eens aan de beurt.

Heeft Kraken OCO? En zo ja, hoe gaan ze daar precies mee om in relatie tot het zichtbare orderbook?
OCO betekend op binance wat anders.
https://www.binance.com/nl/support/faq/360032605831

Gaan die over-the-counter (OTC) orders uberhaubt door het orderbook en tellen die uberhaubt mee voor de koers, dat laatse betwijfel ik het meest. Want met OTC kan je elke prijs gebruiken die je wilt, dus even 2 accounts hebben en dan voor 1 dollar bitcoins naar elkaar overmaken zou de koers op 1 dollar zetten.

[ Voor 8% gewijzigd door watercoolertje op 20-05-2021 08:14 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• anti elppa

prima de dip gekocht. Blijf ook zitten uiteraard. Heb gisteravond alleen mijn long die ik op 33 open gezet had van x6 naar x2 gedaan voor de nacht.

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-01 16:06
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:09:
[...]

Geen winst gepakt, ik wacht tot we door de 60k breken. Dalen we nog wat dan koop ik bij.
Lijkt me goed. Maar heeft Ethereum wat dat betreft niet meer potentie?

Die heeft ook een flinke knauw gekregen, maar heeft wellicht meer kans om bijvoorbeeld te verdubbelen.

Ik koop nu van beide overigens.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

• DJ-Promo
  • Laatst online: 15-01 14:50
CAKE is ook aardig ingestort. Ben benieuwd wat voor rektheid vandaag gaat brengen.

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-01 13:40
!null schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:16:
[...]
Lijkt me goed. Maar heeft Ethereum wat dat betreft niet meer potentie?

Die heeft ook een flinke knauw gekregen, maar heeft wellicht meer kans om bijvoorbeeld te verdubbelen.

Ik koop nu van beide overigens.
(heb geen BTC gekocht maar die koers is de enige die telt)

• kezzman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-01 07:44
Zojuist kreeg ik meerdere emails op mijn gmailaccount van binance. Dat er een withdrawel van LTC (die ik helemaal niet heb) was geslaagd. Ik zag op mijn beginscherm van mijn telefoon de mail. Het vreemde is dat de mail nergens meer te zien is. Niet in de spambox, niet in de prullenbak. Ik dacht gelijk aan phishing of iets dergelijks, maar het vreemd was dat de mails totaal onvindbaar zijn. Iemand ook iets vergelijkbaars gehad?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 19:37:
[...]

Het woord ongerealiseerd.

Vertel het de turk maar die met zijn lira's ineens geen woning (of eten) meer kan kopen omdat het ineens niks meer waard is bijv. Dat je geen euros kwijt bent zolang je geen transactie doet is veel te kort door de bocht. Je raak wel degelijk waarde kwijt. En daar draait het om.
[...]
Ik zit er ook voor de lange termijn hoor (en al een stuk langer dan gemiddeld hier) maar enige nuance op 'je bent niks kwijt zolang je niet verkoopt' (die ook zijn waarheid kent) is wel op zijn plek.
Het verschil met 'echt' geld is dat crypto inherent een piramidespel is.
De waarde is wél bepaalt door het moment waarop je in- en uitstapt.

Bij normaal geld, ongeacht welke valuta, is die valuta op elk moment voor iedereen evenveel waard.
Bij crypto is het een heel ander verhaal, daar draait het om de timing, immer jouw winst is iemand ander's verlies. Het is, in tegenstelling tot normaal geld, een zero sum game.

Als de bitcoin op 50k staat, dan staat-ie niet voor iedereen op 50k, alleen voor degenen die op dat moment uitcashen. Immers als iedereen dan uit zou cashen is-ie per definitie geen 50k meer waard.

Daarom kan je juist niet uitgaan van de theoretische waarde tussendoor. Daar heb je alleen jezelf mee en het staat helemaal los van de realiteit.

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 20-05-2021 08:24 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
anti elppa schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:16:
[...]

prima de dip gekocht. Blijf ook zitten uiteraard. Heb gisteravond alleen mijn long die ik op 33 open gezet had van x6 naar x2 gedaan voor de nacht.
Goed bezig, heb enigzins hetzelfde gedaan. Naast BTC rond de 33K nog flink wat DOT kunnen kopen op de absolute bodem en een klein flufje UNI.

BTC dominance heeft ook mooi wat terug gepakt, alts reageren nu ook erg sterk op elke fluctuatie. Ben benieuwd wat de dag gaat brengen

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-01 12:54

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

kezzman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:21:
Zojuist kreeg ik meerdere emails op mijn gmailaccount van binance. Dat er een withdrawel van LTC (die ik helemaal niet heb) was geslaagd. Ik zag op mijn beginscherm van mijn telefoon de mail. Het vreemde is dat de mail nergens meer te zien is. Niet in de spambox, niet in de prullenbak. Ik dacht gelijk aan phishing of iets dergelijks, maar het vreemd was dat de mails totaal onvindbaar zijn. Iemand ook iets vergelijkbaars gehad?
Ik zou even inloggen en in je order geschiedenis kijken en hier https://www.binance.com/en/my/wallet/history/withdraw-crypto of er geen rare dingen bijstaan. Als iemand bij jouw binance en email kan dan willen ze natuurlijk zo snel mogelijk alle mails compleet verwijderen.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:09

JT

VETAK y0

Ik blijf erin. Ik sluit niet uit dat de beer er toch aan komt maar ik zie het wel. Even paar dagen aankijken.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• kezzman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-01 07:44
tymiek schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:27:
[...]

Ik zou even inloggen en in je order geschiedenis kijken en hier https://www.binance.com/en/my/wallet/history/withdraw-crypto of er geen rare dingen bijstaan. Als iemand bij jouw binance en email kan dan willen ze natuurlijk zo snel mogelijk alle mails compleet verwijderen.
Er is inderdaad LTC verhandeld! Terwijl ik dat helemaal niet had. De notificaties staan wel in mijn binance meldingen overzicht :-(

Een ip-adres uit Berlijn:37.120.217.166

[ Voor 3% gewijzigd door kezzman op 20-05-2021 08:32 ]

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-01 12:54

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

kezzman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:30:
[...]

Er is inderdaad LTC verhandeld! Terwijl ik dat helemaal niet had. De notificaties staan wel in mijn binance meldingen overzicht :-(
Dan lijkt het dat er iemand toegang heeft tot je account, heb je wel 2FA aanstaan? Zo nee gelijk doen en wachtwoord aanpassen. En ook die in je email want daar kunnen ze mogelijk ook bij zo te lezen.

En ook bij je email altijd iets van 2FA aanzetten!

[ Voor 5% gewijzigd door tymiek op 20-05-2021 08:33 ]

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

• Pelox
[...]

Je email is gehacked, snel alles aanpassen.

Zero.

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:51

Al meerdere dagen gunstig kunnen handelen in Ada. Juist in een uiterst volatiele markt kan je prima groeien.

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

[...]

Een ip-adres uit Berlijn:37.120.217.166
Maar heb je winst of verlies gemaakt.
Verlies >> gehackt.
Winst >> service van de Chinees.

XRP = trash

Pagina: 1 ... 45 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!