Zero.
Die biearmarkt .
Als ik weer 80% verlies sta, hodl ik het net zo lang tot het weer terug is.
In 2018 ofzo heb ik zoveel verkocht met verlies, lager inkopen en nog lager weer verkopen en.
Nee niet nog s.
Dan zet ik dit in m'n hodl pot en koop opnieuw met fiat in.
Also me morgen bij 10% dip:Ladonna schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:09:
T gaat me geen 2 x gebeuren.
Die biearmarkt .
Als ik weer 80% verlies sta, hodl ik het net zo lang tot het weer terug is.
In 2018 ofzo heb ik zoveel verkocht met verlies, lager inkopen en nog lager weer verkopen en.
Nee niet nog s.
Dan zet ik dit in m'n hodl pot en koop opnieuw met fiat in.
"Oke, teveel verlies, ik ga verkopen"
Nee, dat snap ik. Ik heb ook coins waar ik geen fan van ben. En laten we vooral mensen waarschuwen voor troep.Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:04:
[...]
Mijn boodschap is misschien dat ADA ruk is, maar lekker boeiend wat ik hier zeg toch?
Ik vind ADA niet ruk, ik vind Charles ruk en hij is ADA. Dus ik vind ADA ruk. Zo werkt het.
Aan de andere kant is het niet nuttiger onze energie te steken in het zoveel mogelijk omhoog helpen van de markt als geheel in plaats van het negatieve uit te vergroten?
Je had het eerder vanavond over het DOT event. Dat het positief was dat ze zich niet uitspraken over andere projecten toch?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verlies beperken was mn plan toen.graceful schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:10:
[...]
Also me morgen bij 10% dip:
"Oke, teveel verlies, ik ga verkopen"
Maar dat ging niet heel goed.
Nee, die heb ik hier gekregen. Wat is er wazig aan dan? Ik dacht dat dit een bekende site was ofzo.The Redman schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:35:
[...]
Is die wazige site van jou of zo dat je het steeds loopt te shillen?
Deed zelf alles via Coinbase, maar daar moet je steeds refreshen.
[ Voor 23% gewijzigd door JDx op 19-05-2021 23:12 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Al heb ik vandaag wel om de 5 min bitvavo geopend...
Het goede nieuws van vandaag is dat Doge net zo hard naar beneden gedonderd is als de rest. Dat biedt toch hoop, dat deze coin met zoveel lucht ook gewoon naar de ****** gaat.
Het zou pas irreëel en irrationeel zijn als die coin zich nu nog steeds niks van BTC/de rest van de markt had aangetrokken
Anoniem: 1032405
Alles is leuk en aardig maar ik weet dan enkele van jullie inmiddels tienduizenden tot zelfs tonnen en heel misschien miljoenen hebben zien verdampen. Of het nu winst is of niet.
Fucking bazen. Ik heb er respect voor.
En ik hoop dat jullie ooit de eersten hier zijn die vanaf Bonaire foto's sturen van je 3 jonge vrouwen, halfnaakt in een Lambo, terwijl ik lachend een nachtdienstje pak.
Ik heb niets tegen Cardano, maar ik denk dat er betere investeringen zijn. Genuanceerder kan ik het niet brengenGelukszoekr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:10:
[...]
Nee, dat snap ik. Ik heb ook coins waar ik geen fan van ben. En laten we vooral mensen waarschuwen voor troep.
Aan de andere kant is het niet nuttiger onze energie te steken in het zoveel mogelijk omhoog helpen van de markt als geheel in plaats van het negatieve uit te vergroten?
Je had het eerder vanavond over het DOT event. Dat het positief was dat ze zich niet uitspraken over andere projecten toch?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik zat te wachten op een bepaalde koers waarbij ik alles terug wilde gooien naar USDC en rustig naar bed, ETH heeft die koers net niet aangetikt en zit nog met droge ogen te turen, ik ga wel voor de gok dat er morgen nog wat over isPelox schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:12:
In fiat naar bed.. fuck die munten. Morgen 69k yen.
Dat werkt niet met een 10 euro, want dan kan je niet meer verkopen als t zakt
Er is aardig wat verdampt Jaapio…maar we hodlen door.Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:13:
Ik wil toch ook even mijn respect uitspreken naar de jongens die hier toch niet met kleingeld inzitten en met diamond hands hodlen.
Alles is leuk en aardig maar ik weet dan enkele van jullie inmiddels tienduizenden tot zelfs tonnen en heel misschien miljoenen hebben zien verdampen. Of het nu winst is of niet.
En ik hoop dat jullie ooit de eersten hier zijn die vanaf Bonaire foto's sturen van je 3 jonge vrouwen, halfnaakt in een Lambo, terwijl ik lachend een nachtdienstje pak.
Ik stuur jou ooit een foto met 40 jonge vrouwen.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Is toch hetzelfde alleen met minder? Dan moet je gewoon doen alsof 100 een miljoen is en 1 euro 10k. Zelf heb ik er ook niet veel in, maar met 10 euro lijkt me dan weer niks aan.Ladonna schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:15:
Met groot geld gaat het wat makkelijker ook. Dan heb je een paar duizend in fiat en kan je een hoop buy en sell orders plaatsen.
Haha jouw shitposts maken de verliezen nog nét te verkroppen.Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:13:
Ik wil toch ook even mijn respect uitspreken naar de jongens die hier toch niet met kleingeld inzitten en met diamond hands hodlen.
Over de inhoud: ik heb nog een potje stables die ik ergens op los wil gooien. Denk toch dat we nog even zakken vannacht en ga dus een limit buy ergens op zetten. Maar waarop.
Heb nog geen DeFi in m'n PF maar wil wat @Mooody zegt ook niet teveel in m'n PF hebben. Zien jullie iets in een DeFi platform op Polkadot, genaamd $PDEX? Tokenomics zijn sterk en het leunt op een bekend netwerk (DOT).
Ik heb me alleen te weinig ingelezen over DeFi om te weten of hier moordende concurrentie op is en wie de concurrenten zijn.

Groot geld is alleen leuk in een bullmarkt.. vandaag niet en al helemaal niet wanneer je zelf op kantoor in overleg zit en je ledger met "groot geld" thuis ligt..Ladonna schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:15:
Met groot geld gaat het wat makkelijker ook. Dan heb je een paar duizend in fiat en kan je een hoop buy en sell orders plaatsen.
Zero.
Sta nu op -18% ten opzichte van mijn inleg sindsdien. (Inleg is nu 1/3e van wat ik uiteindelijk als totaal gerealiseerde winst in fiat op Binance had staan, dit heb ik ook deels uitgekeerd naar de bankrekening).
Ben benieuwd wat aankomende maanden gaan brengen, mijn gevoel zegt dat de bull-run nog niet over is.
Dat is de chart van juli 2019 tot maart 2019

Andere baas zoekenPelox schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:18:
[...]
Groot geld is alleen leuk in een bullmarkt.. vandaag niet en al helemaal niet wanneer je zelf op kantoor in overleg zit en je ledger met groot geld thuis ligt..
Een knoop er in leggen kan ook!Ali Baba 1001 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:17:
[...]
Er is aardig wat verdampt Jaapio…maar we hodlen door.
Ik stuur jou ooit een foto met 40 jonge vrouwen.
Ben vorige week begonnen en zat in een project werksessie van 13.30 tot 16.00u.. ging letterlijk kapot van binnen.robino007 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:20:
[...]
Andere baas zoekenBij mij weten ze dat ik dat ook doe, was vandaag in de dip ook bezig, dan ben ik maar een uur later klaar
Zero.
Wat hier ook mis gaat. Ik heb de hele dag zitten f5'en. Het zure is dat ik, alles bij elkaar, echt in de plus sta voor een bedrag waar je U tegen zegt. Althans voor mij. Ik vind het veel geld, iets met een kinderhand die snel gevuld is. Maar ik sta dus absoluut in de plus maar gigantisch in de min ten opzichte van een week terug. Ik zie het ook als een lesje nederigheid. Wellicht is het die calvinistische inslag. Daedalus en Icarus enzo.Pelox schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:22:
[...]
Ben vorige week begonnen en zat in een project werksessie van 13.30 tot 16.00u.. ging letterlijk kapot van binnen.
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Hier precies hetzelfde. We mogen gewoon heel tevreden zijn, maar het doet zo'n pijn soms. Hopelijk knallen we nog een keertje lekker omhoog zodat iedereen hier nog even lekker winst kan pakken.Michael_OsGroot schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:24:
[...]
Wat hier ook mis gaat. Ik heb de hele dag zitten f5'en. Het zure is dat ik, alles bij elkaar, echt in de plus sta voor een bedrag waar je U tegen zegt. Althans voor mij. Ik vind het veel geld, iets met een kinderhand die snel gevuld is. Maar ik sta dus absoluut in de plus maar gigantisch in de min ten opzichte van een week terug. Ik zie het ook als een lesje nederigheid. Wellicht is het die calvinistische inslag. Daedalus en Icarus enzo.
Zero.
10 euro is het allang niet meer, maar ik bedoel maar, met een paar duizend is het makkelijker om winst te pakken en in fiat te latenJDx schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:17:
[...]
Is toch hetzelfde alleen met minder? Dan moet je gewoon doen alsof 100 een miljoen is en 1 euro 10k. Zelf heb ik er ook niet veel in, maar met 10 euro lijkt me dan weer niks aan.
Pelox schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:12:
In fiat naar bed.. fuck die munten. Morgen 69k yen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yOfWNb0aXc1JxutgUzRcbVa6.jpg?f=user_large)
😃
De dagen dat duckdicen winstgevend waren...of niet @Anoniem: 1032405
[ Voor 4% gewijzigd door Meelezer01 op 19-05-2021 23:31 ]
[ Voor 35% gewijzigd door PFY op 19-05-2021 23:34 ]
Dacht het wel, maar moet je x karma voor hebben. Beetje onzinnige voorwaarde als je het mij vraagt.PFY schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:31:
Technisch vraagje omtrent tweakers, is er een dark mode ? Mijn brave browser doet alles netjes in het zwart behalve Tweakers.
Meer shitposten dat je hier door Elon Musk gepakt bent en je zit er in no-timeYoup1e schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:33:
[...]
Dacht het wel, maar moet je x karma voor hebben. Beetje onzinnige voorwaarde als je het mij vraagt.
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Is er een dark mode voor Tweakers.net?PFY schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:31:
Non technisch Crypto vraagje, maar normaal zit ik niet zolang op tweakers, maar in de crypto forums vind ik het wel nuttig en gezellig. Maareh vraagje omtrent tweakers, is er een dark mode ? Mijn brave browser doet alles netjes in het zwart behalve Tweakers.
Er is geen officiele darkmode. Iedereen wil het al 10 jaar, maar er moet blijkbaar te veel code aanpast worden dus hebben we het niet. Heb je genoeg karma kan je een custom CSS gebruiken, maar dat is het ook weer net niet. Even zoeken op darkmode als je die CSS wil gebruiken.PFY schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:31:
Non technisch Crypto vraagje, maar normaal zit ik niet zolang op tweakers, maar in de crypto forums vind ik het wel nuttig en gezellig. Maareh vraagje omtrent tweakers, is er een dark mode ? Mijn brave browser doet alles netjes in het zwart behalve Tweakers.
Helleuh, weet niet hoor, maar normaal kan je een switch omhalen ( virtueel gezien ) en dan zin je in een dark mode. Meen je nou echt serieus dat ik css sheets moet gaan inladen handmatig om in dark modus te komen ?
Desalniettemin Gijsvogel bedankt, maar tweakers... Niet bedankt.
[ Voor 7% gewijzigd door PFY op 19-05-2021 23:37 ]
Je weet het niet meer, of wel (?) .. irritant heh?Meelezer01 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:30:
[...]
De dagen dat duckdicen winstgevend waren...of niet @Anoniem: 1032405
Geen idee, ik vond dit...PFY schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:36:
[...]
Helleuh, weet niet hoor, maar normaal kan je een switch omhalen ( virtueel gezien ) en dan zin je in een dark mode. Meen je nou echt serieus dat ik css sheets moet gaan inladen handmatig om in dark modus te komen ?
Ook geen idee hoe ik dit dan zou moeten instellen, gedoe dan enzo
Maar zou gewoon zonder ingewikkelde handel moeten kunnen imo.
Ik gooi wel wat kruimels vanaf de maan naar je, sterkte onder de brug met je Fiat.Deman23 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:32:
Hier nog een die in fiat gaat vannacht. Mooie bounce meegepakt, maar iets zegt me dat er nog een dipje komt. Of we weer zo laag gaan denk ik niet, maar wel lager dan nu...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Met de Opera GX browser kun je bijna alle pagina's (incl. tweakers) automatisch in dark mode draaien, werkt voor tweakers heerlijk. Volgens mij wel beta software, niet alle websites worden goed aangepast helaas.PFY schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:36:
[...]
Desalniettemin Gijsvogel bedankt, maar tweakers... Niet bedankt.
100x50 eurohmr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:42:
Ik ben altijd benieuwd voor hoeveel euro’s de bijkopen schreeuwers bijkopen. Vind het nogal een ander verhaal als je elke keer 50 euro bijkoopt of echt serieuze bedragen.
Ik maakte half een grap. Ik koop niet bij. Ik heb voor mezelf een budget van wat ik per maand in wil leggen en laat me niet gek maken door bij te kopen. Ik verkoop ook alleen als ik in de plus sta. Maar in dit geval, nee, echt, ik ga 0 euro bij kopen. Het verlies van 1 euro doet me nu meer pijn dan de winst van 1 euro.hmr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:42:
Ik ben altijd benieuwd voor hoeveel euro’s de bijkopen schreeuwers bijkopen. Vind het nogal een ander verhaal als je elke keer 50 euro bijkoopt of echt serieuze bedragen.
Over een week komt er weer loon en dan zie ik weer. Maar nu is het potje helaas op.
[ Voor 6% gewijzigd door Michael_OsGroot op 19-05-2021 23:44 ]
Ik heb niet geschreeuwd, maar wel bijgekochthmr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:42:
In dit geval de munt in mijn portfolio die het meeste percentage naar beneden was gegaan, in dit geval Litecoin met 31 %.
Die 50 euro kan voor iemand net zo serieus zijn als bij de ander 2000 is.hmr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:42:
Ik koop de technologie echt met flufjes geld maar voor mij kan ik er niet meer insteken. Dus nu met deze dip kan ik wat bijkopen, paar flufjes en dan hopium dat het straks ineens weer 4x zoveel waarde heeft.
:fill(white):strip_exif()/f/image/8gsPgOfMoWd0RJ9SEGGOY8QQ.png?f=user_large)
uh, dat die candles niet in de fik vliegen...Luca schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:46:
Volgens mijn TA zullen we vrij snel naar de 69k gaan.
[Afbeelding]
Hahah je bedoeld de dicegame op YoBit?Meelezer01 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:37:
[...]
Je weet het niet meer, of wel (?) .. irritant heh?

Mooie tijden waren dat. Ik had op een gegeven moment een behoorlijke pluk TRX bij elkaar gediced, totdat ik 12x op rij verloor...
RDD hodl overgemaakt om te revenge dicen, weg...
DGB hodl overgemaakt om te revenge dicen, weg...
Misselijk ervan Yobit gesloten en de inloggegevens geshift delete.
Man man man wat heb ik een sats weggegooid in de loop der jaren.
Zou wel mooi zijn als Bitcoin ooit nog een paar miljoen doet ofzo. Kan ik mijn kleinkinderen vervelen met verhalen dat ik ooit tonnen heb verspeeld op obscure goksites zonder KYC, vroegah, in het online wilde westen.
[EDIT] ik weet nog dat ik toen een PB kreeg van TurboPuppy, die wou mijn shrimp verliezen wel ff goed maken in Litecoin, als toenmalig whale zijnde. Held.
We hebben wat beleefd over de jaren. Blijft toch een soort bijzonder.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 1032405 op 19-05-2021 23:51 ]
Als het zo doorgaat zijn die tonnen fiat tegen de tijd dat jij kleinkinderen hebt geen klote meer waardAnoniem: 1032405 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:48:
[...]
Hahah je bedoeld de dicegame op YoBit?![]()
Mooie tijden waren dat. Ik had op een gegeven moment een behoorlijke pluk TRX bij elkaar gediced, totdat ik 12x op rij verloor...
Man man man wat heb ik een sats weggegooid in de loop der jaren.![]()
Zou wel mooi zijn als Bitcoin ooit nog een paar miljoen doet ofzo. Kan ik mijn kleinkinderen vervelen met verhalen dat ik ooit tonnen heb verspeeld op obscure goksites zonder KYC, vroegah, in het online wilde westen.
Scheißemünze
1000 euro is echt max als ik alles wil betalen wat er moet betaald worden maar volgens mij is dit op deze topic paar broodkruimelshmr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:42:

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Een flufjehmr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:42:
Als de btc.d genoeg opgelopen is: moon
Nah, nee .. kwam nog 10k LCC tegen .. wilde even kijken wat die waard waren nog. Was niet de allerbeste investering die ik heb gemaakt kennelijk.Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:48:
[...]
Hahah je bedoeld de dicegame op YoBit?![]()
Man man man wat heb ik een sats weggegooid in de loop der jaren.![]()
Maar leuk om te zien Dat jij, Taro, Perlox, Raptor en Pilatius nog volle bak actief zijn, dat doen je/jullie goed!
Dan prefereer ik de oplossing van Binance.
[ Voor 6% gewijzigd door enomiss op 19-05-2021 23:53 ]
https://opensea.io/seaart
Óf ik laat alles lekker doorpruttelen (voor gestaked ETH en ADA is dat sowieso niet echt een keuze volgens mij, en die twee samen is al zo'n 70% pf), in de hoop dat Azië en de VS voor een prettige verrassing zorgen (die 70K uit die 4chan-post zou leuk zijn maar 69K mag ook), óf ik pak 25% verlies op een te overzien bedrag en stal het allemaal in FIAT.
Nu ik het zo uittik en de verhoudingen op een rij zet, zie ik dat het eigenlijk niet eens echt lonend is om daar heel veel tijd en moeite in te steken om dan ook nog gegarandeerd verlies te lijden ook. Het is sowieso allemaal overtollig geld, ik verwacht dat het circus ooit wel weer opkrabbelt, zelfs al is dat niet voor morgenochtend.
Prima, HODL it is.
Echt, ik kan zo fijn met jullie praten, dank jullie wel voor het luisterend oor en de morele support.
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Dat is het ook. Typte ik vanmiddag nog: de alts moeten stuk.Darrell schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:51:
Weet je. Volgens mij is btc gewoon even z'n epeen aan het showen dat hij de baas is.
Als de btc.d genoeg opgelopen is: moon
Het is ook best frustrerend met al die nieuwe users die dat nog niet eerder hebben meegemaakt en overal gouden bergen in zien.
Alts zijn mooi voor een ongekend en surrealistisch rendement over een bepaalde periode. Maar puntje bij paaltje draait deze markt maar om 1 ding:
Bitcoin.
Daar kan je nog wel eens naast zitten. Ik krijg de indruk dat de grootte van mensen hun pf hier echt enorm uiteenloopt, en dat er flink wat mensen hier niet in de vijf cijfers uitkomen.nvidia666 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:50:
[...]
1000 euro is echt max als ik alles wil betalen wat er moet betaald worden maar volgens mij is dit op deze topic paar broodkruimels
Turbo is that you?Meelezer01 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:51:
[...]
Nah, nee .. kwam nog 10k LCC tegen .. wilde even kijken wat die waard waren nog. Was niet de allerbeste investering die ik heb gemaakt kennelijk.
Maar leuk om te zien Dat jij, Taro, Perlox, Raptor en Pilatius nog volle bak actief zijn, dat doen je/jullie goed!
Ik adviseer je om de hele nacht charts te kijken. Na een aantal maanden oefenen kun je met een hersenhelft slapen en de andere charts kijken. Dit wissel je dan iedere nacht om.dnzm schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:53:
Ik zit al een tijdje te dubben, wel of niet een stop limit erop voor de nacht, en voor wat voor bedragen. Moeilijk, ik kom hier net een paar dagen kijken, dus mijn kennis gaat niet veel verder dan shitposten. Maar ik hoor meerdere mensen roepen dat er nog wel eens een dipje kan komen en er is vandaag al 25% verdampt...
Óf ik laat alles lekker doorpruttelen (voor gestaked ETH en ADA is dat sowieso niet echt een keuze volgens mij, en die twee samen is al zo'n 70% pf), in de hoop dat Azië en de VS voor een prettige verrassing zorgen (die 70K uit die 4chan-post zou leuk zijn maar 69K mag ook), óf ik pak 25% verlies op een te overzien bedrag en stal het allemaal in FIAT.
Nu ik het zo uittik en de verhoudingen op een rij zet, zie ik dat het eigenlijk niet eens echt lonend is om daar heel veel tijd en moeite in te steken om dan ook nog gegarandeerd verlies te lijden ook. Het is sowieso allemaal overtollig geld, ik verwacht dat het circus ooit wel weer opkrabbelt, zelfs al is dat niet voor morgenochtend.
Prima, HODL it is.
Echt, ik kan zo fijn met jullie praten, dank jullie wel voor het luisterend oor en de morele support.
In mijn geval heb ik 450 euro ingelegd. Voor mij ongeveer de max om het nog speelgeld te noemen. Ik zou echt extreem balen als ik het zou verliezen en ik heb absoluut niet de ambitie hier rijk mee te worden. 1000 euro durf ik niet in te leggen. Wel leg ik elke maand 150 euro in een indexfonds. Al een aantal jaar. Zoiets zou ik denk ik voor crypto ook aanraden. Een bedrag dat je per maand kan missen maar dat ooit, over een jaar, of 2 , of 5, of 10, of nooit, wel een keer goed over de kop gaat. Maar met de aanname dat je er plusminus je inzet uit kan halen.nvidia666 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:50:
[...]
1000 euro is echt max als ik alles wil betalen wat er moet betaald worden maar volgens mij is dit op deze topic paar broodkruimels
Er zit ook een serieuzere noot onder namelijk dat ik ondanks mijn WO fulltime baan volstrekt kansloos ben op de woningmarkt om een huis te kopen op een beetje een leuke locatie, maar daar zijn andere topics voor. 5 jaar sparen heeft me niets gebracht en ondanks loongroei zie ik het aanbod op funda met de maand dalen ongeveer. Dat is voor mij wel een reden om niet alles nu te cashen en veilig op de bank te zetten wat mijn ouders adviseren te doen. Want ja, die (noem eens wat) 5k euro. Over 2 maanden is het appartement wat ik nu huur meer dan dat in waarde gestegen.
Nee, nu effe niet meerGlenn Hoddle schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:54:
[...]
Daar kan je nog wel eens naast zitten. Ik krijg de indruk dat de grootte van mensen hun pf hier echt enorm uiteenloopt, en dat er flink wat mensen hier niet in de vijf cijfers uitkomen.
Vandaag de hele dag geprobeerd om de koersen even te negeren nadat mijn koffiedik gisteravond al de langverwachte dip tot op een half uur van tevoren voorspelde.
Maar omdat je dan toch gedurende de dag weer door verschillende vrienden wordt uitgelachen omdat ze dan op Nu.nl weer wat lezen krijg je toch wel wat mee.
Ik had gisteravond een aantal behoorlijk lage buy's geplaatst voor de nacht en die waren in de morgen nog niet geraakt. toch maar laten staan.
En uiteindelijk gingen we er rond de middag alsnog doorheen als een bronstige militair met zijn soldij door de Amsterdamse grachten na de lockdown welteverstaan.
Daardoor bepaalde potjes weer behoorlijk goedkoop aangevuld en uiteindelijk vanavond mijn laatste fluffje fiat nog even in GRT gegooid om dat zakje qua gemiddelde aankoop te halveren.
En over halveren gesproken zag ik mijn PF natuurlijk dat ook zo ongeveer doen qua fiatwaarde ja.
Als met al een prima dagje dus weer als rood je lievelingskleur is.
Maar we klagen niet, morgen immers 69k voor de boeg dus ik ga er alvast voor zitten.
Afhaalchinees-order staat klaar in de browser, en als ze hem afmaken dan cancel ik het en knaag ik morgen wel weer verder aan de tafelpoot waar ik vanavond aan begonnen ben.
Zeker! met werkelijk 0 crypto op zak ... naja, anders dan bagholder LCC zijn tot de met prima!Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:56:
[...]
Hahaha geweldig!![]()
Vooral na deze dag![]()
Alles goed in het leven mag ik hopen?
Jij dan? Overleef je deze crisis een beetje?
Ik moest er zowaar kennis van nemen middels RTL Z ... ti's schandalig ook.
*edit nummer 9*
Ik kan niet eens meer met een laptop omgaan kennelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Meelezer01 op 20-05-2021 00:00 ]
Zometeen krijgen we ook nog mijn eerste keergijsvogel schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:57:
Lief dagboek,
Vandaag de hele dag geprobeerd om de koersen even te negeren nadat mijn koffiedik gisteravond al de langverwachte dip tot op een half uur van tevoren voorspelde.
Maar omdat je dan toch gedurende de dag weer door verschillende vrienden wordt uitgelachen omdat ze dan op Nu.nl weer wat lezen krijg je toch wel wat mee.
Ik had gisteravond een aantal behoorlijk lage buy's geplaatst voor de nacht en die waren in de morgen nog niet geraakt. toch maar laten staan.
En uiteindelijk gingen we er rond de middag alsnog doorheen als een bronstige militair met zijn soldij door de Amsterdamse grachten na de lockdown welteverstaan.
Daardoor bepaalde potjes weer behoorlijk goedkoop aangevuld en uiteindelijk vanavond mijn laatste fluffje fiat nog even in GRT gegooid om dat zakje qua gemiddelde aankoop te halveren.
En over halveren gesproken zag ik mijn PF natuurlijk dat ook zo ongeveer doen qua fiatwaarde ja.
Als met al een prima dagje dus weer als rood je lievelingskleur is.
Maar we klagen niet, morgen immers 69k voor de boeg dus ik ga er alvast voor zitten.
Afhaalchinees-order staat klaar in de browser, en als ze hem afmaken dan cancel ik het en knaag ik morgen wel weer verder aan de tafelpoot waar ik vanavond aan begonnen ben.
Beter dan Telegraaf…Meelezer01 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:58:
[...]
Zeker! met werkelijk 0 crypto op zak ... naja, anders dan bagholder LCC zijn tot de met prima!
Jij dan?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
4 cijfers (ook voor vandaag), nog lang geen vijf.Glenn Hoddle schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:54:
[...]
Daar kan je nog wel eens naast zitten. Ik krijg de indruk dat de grootte van mensen hun pf hier echt enorm uiteenloopt, en dat er flink wat mensen hier niet in de vijf cijfers uitkomen.
Gezellig! Leuk! Iedereen zijn/haar boormachine mee!PFY schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:57:
Misschien een leuk idee, om toch eens als alles weer mag een Tweakers Crypto meeting te houden en dan bedoel ik dus niet virtueel, maar gewoon fysiek.
Kennis nemen van je eigen persoonlijk faillissement in de krant in nooit een goed plan ...
Na in 2018 rekt gegaan te zijn en een toenmalig maandloon gedecimeerd heb zien worden tot een paar honderd dollar door mislukte icos , had ik enkele weken terug wel weer bijna een maandloon, vandaag toch wel wat minderGlenn Hoddle schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:54:
[...]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Mooi om te horen.Meelezer01 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:58:
[...]
Zeker! met werkelijk 0 crypto op zak ... naja, anders dan bagholder LCC zijn tot de met prima!
Gaat zijn gangetje he, onkruid vergaat niet
Wat betreft crypto, kan je vermelden dat na 3 jaar, ik eindelijk eens mijn inleg en winst eruit heb gesleept, en ook nog redelijk vlak bij de (voorlopige) top

Blijft allemaal nog steeds hobbymatig maar het zijn over de jaren (voor mij als simpele vertegenwoordiger van het klootjesvolk) toch leuke bedragen geworden. Als we niet teveel van dit soort dagen meer krijgen natuurlijk
De rest laat ik lekker fermenteren tot het eind der tijden.

Dat van mij pingelt een beetje tussen de 3 en de 12 cijfers inderdaad...Glenn Hoddle schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:54:
[...]
Met of zonder punten en of comma`s ?gijsvogel schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 00:05:
[...]
Dat van mij pingelt een beetje tussen de 3 en de 12 cijfers inderdaad...
Allebei, ik kijk uit weemoedigheid naar die mooie tijden in het buitenland altijd nog naar koersen in Italiaanse Lira
Om te voorkomen dat een voelbaar deel van de clientèle zich voor een aanstormende beer werpt, vermoed ik.
Maar die pnl wordt toch altijd rond 0:00UTC bijgewerkt?
Ik heb de afgelopen tijd steeds met dergelijke bedragen gehandeld.hmr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:42:
Reden is simpel. We zaten in een bullrun, en wanneer de prijzen goed in de hoogte gaan, weet je dat je op je tellen moet passen.
Stap 2 is DCA toepassen tijdens de komende cryptowinter en winsten blijven nemen.
< dit stukje webruimte is te huur >
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!