Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Geduld, die van mij deed er een half uurtje over.Gelukszoekr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:12:
Ik wil kopen maar m'n iDeal deposit op Binance staat al een kwartier op "Processing"...
Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:15:
Verfrissend aan deze Polkadot interviews is dat ze geen enkel ander project afbranden. Respect t.o.v. de rest van de space. Elke fout is kennis en kennis is vooruitgang. Wat een enorm verschil met de approach van Hoskinson.
Over meningsverschillen gesprokenStevenzeN schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:15:
Gottegod, alle Polkadot gaat hier de deur uit, wat een amateuristisch geneuzel van een stelletje multimultimultimiljonairs die constant door elkaar heen lullen omdat er dikke vertraging is.
Na maanden in de Telegram eindeloze stromen "when binance" en "why no pump" berichten voorbij hebben zien komen, zou het dus gaan gebeuren.
Kiezen ze nou net deze dag uit.
Niks geen pump, geen *10, nee hoor: gewoon een nette - 20%, schoon aan de haak
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Realisme is de basis voor veel multinationals, check het verledenStevenzeN schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:15:
Gottegod, alle Polkadot gaat hier de deur uit, wat een amateuristisch geneuzel van een stelletje multimultimultimiljonairs die constant door elkaar heen lullen omdat er dikke vertraging is.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verfrissend aan deze Polkadot interviews is dat ze geen enkel ander project afbranden. Respect t.o.v. de rest van de space. Elke fout is kennis en kennis is vooruitgang. Wat een enorm verschil met de approach van Hoskinson.
StevenzeN schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:15:

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Ja hallo! Wie moeten we nu geloven!? Zo krijg je DOT nooit aan de man...StevenzeN schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:15:
Grapje natuurlijk, maar je zou toch denken dat het wel iets professioneler kan, de knaken klotsen tegen de plinten bij die gasten.
Qua inhoud heel sterk.
Weet ik, ik lurk al sinds 2017 meeTaro schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:08:
[...]
Dat was ook zo, totdat de bullrun enige tijd bezig was, toen werden het er 2. Grote kans dat we tijdens de bearmarket weer terug kunnen schalen naar 1. Prachtige tijden
Shill 'm ff dan. Kan ik je leed delen.Jedi_Pimp schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:16:
Het lijkt wel alsof het lot me vandaag een flinke hak heeft willen zetten. Eén van m'n shitcoins, die ik al maanden tegen beter weten in hold, werd op Binance gelist.
Na maanden in de Telegram eindeloze stromen "when binance" en "why no pump" berichten voorbij hebben zien komen, zou het dus gaan gebeuren.
Kiezen ze nou net deze dag uit.
Niks geen pump, geen *10, nee hoor: gewoon een nette - 20%, schoon aan de haak
Het zijn ook geen hollywood producers, maar een stel it-nerds met een visie.StevenzeN schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:15:
Bij ICP probeerden ze er wel wat van te maken, maar was ook een aanfluiting. Vitalik is ook niet echt een persoon waar je veel van verwacht als je niet weet wat ie heeft gefabriceerd.
hier ook, maar ik ben nog net zo noob als toen en snap de ballen van wat alle experts hier roepen.
En voor de babes
’Use and value
Rai stones were, and still are,[16] used in rare important social transactions, such as marriage, inheritance, political deals, sign of an alliance, ransom of the battle dead, or, rarely, in exchange for food.[citation needed] Many of them are now placed in front of meetinghouses, around village courts, or along pathways.
Although the ownership of a particular stone might change, the stone itself is rarely moved due to its weight and risk of damage. Thus the physical location of a stone was often not significant: ownership was established by shared agreement, and could be transferred even without physical access to the stone. Each large stone had an oral history that included the names of previous owners. In one instance, a large rai being transported by canoe and outrigger was accidentally dropped and sank to the sea floor. Although it was never seen again, everyone agreed that the rai must still be there, so it continued to be transacted as any other stone.[16]
The perceived value of a specific stone was based on not only its size and craftsmanship, but also its history. The value could depend, for instance, on whether it was brought by a famous sailor, or whether people died during its transport.[citation needed]’
Ik zie best wel wat gelijkenissen
burnebie schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:20:
[...]
Het zijn ook geen hollywood producers, maar een stel it-nerds met een visie.
Bij ICP probeerden ze er wel wat van te maken, maar was ook een aanfluiting. Vitalik is ook niet echt een persoon waar je veel van verwacht als je niet weet wat ie heeft gefabriceerd.

Uiteraard ook nog CSPR maar die staat voorlopig nog gelocked.
[ Voor 23% gewijzigd door HekkeySE op 19-05-2021 22:30 ]
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Tuurlijk, het heeft natuurlijk ook wel wat en het oogt veel sympathieker dan een studio-setting maar dit was af en toe best hinderlijk qua achtergrondgeluiden en mensen die constant door elkaar heen aan het praten waren waardoor de beste man linksonder helemaal awkward werd.burnebie schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:20:
[...]
Het zijn ook geen hollywood producers, maar een stel it-nerds met een visie.
Zo zit ik ook elke dag te vergaderen... Met verdomd goeie apparatuur en bliksemsnel internet. Ook een paar seminars/events gehad. Ik kan je uit ervaring vertellen dat er niks tegen die rare lag te doen is. En dat het altijd gebeurt dat mensen door elkaar praten en even vergeten om hun mond te houden.StevenzeN schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:18:
[...]
Grapje natuurlijk, maar je zou toch denken dat het wel iets professioneler kan, de knaken klotsen tegen de plinten bij die gasten.
Qua inhoud heel sterk.
Mocht je nog wat DOT kwijt willen, please sell. I dare you.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik probeer het te snappen en ga dan weer compleet nat. HODL en hopen op vele babesS.McDuck schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:21:
[...]
hier ook, maar ik ben nog net zo noob als toen en snap de ballen van wat alle experts hier roepen.
En voor de babes
Dat is wedden op zowel Google als Altavista.Bananeman schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:17:
@Mooody @StevenzeN Daarom "wed" ik op beide projecten, DOT én ADA: het zijn aan beide kanten mooie figuren
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 19-05-2021 22:26 ]
Ik niet echt, maar ik wil je wel een BTC verkopen voor $250k. Hij is ooit nog van Elon Musk geweest en heeft altijd in de garage gestaan.Wozmro schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:22:
https://www.wikiwand.com/en/Rai_stones
’Use and value
Rai stones were, and still are,[16] used in rare important social transactions, such as marriage, inheritance, political deals, sign of an alliance, ransom of the battle dead, or, rarely, in exchange for food.[citation needed] Many of them are now placed in front of meetinghouses, around village courts, or along pathways.
Although the ownership of a particular stone might change, the stone itself is rarely moved due to its weight and risk of damage. Thus the physical location of a stone was often not significant: ownership was established by shared agreement, and could be transferred even without physical access to the stone. Each large stone had an oral history that included the names of previous owners. In one instance, a large rai being transported by canoe and outrigger was accidentally dropped and sank to the sea floor. Although it was never seen again, everyone agreed that the rai must still be there, so it continued to be transacted as any other stone.[16]
The perceived value of a specific stone was based on not only its size and craftsmanship, but also its history. The value could depend, for instance, on whether it was brought by a famous sailor, or whether people died during its transport.[citation needed]’
Ik zie best wel wat gelijkenissen
Enne, als je dat van die Rai stenen gelijkenissen met het heden vind hebben, kijk, onze hele maatschappij is eigenlijk dit: Wikipedia: Cargo cult
Zelfde hier. Daarom een hele lijst aan coins...HODL till mijn eerste lambo.AlterMann schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:25:
[...]
Ik probeer het te snappen en ga dan weer compleet nat. HODL en hopen op vele babes
Altijd te laat, Fomo net te laat
Haha hier geen enkel probleem tbh, zelfs achter een knaken VPN.MicroWhale schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:25:
[...]
Zo zit ik ook elke dag te vergaderen... Met verdomd goeie apparatuur en bliksemsnel internet. Ook een paar seminars/events gehad. Ik kan je uit ervaring vertellen dat er niks tegen die rare lag te doen is. En dat het altijd gebeurt dat mensen door elkaar praten en even vergeten om hun mond te houden.![]()
Mocht je nog wat DOT kwijt willen, please sell. I dare you.
Als ik nu ga sellen dan komen jullie de dip nimmer te boven. Ik hodl rustig door.
Musk heeft klaarblijkelijk "Asperger", wat een vorm van autisme is waarbij nog niet iedereen er over eens is dat het apart benoemd moet worden.
Even serieus en tevens met respect bedoeld; Heeft Buterin nooit publiekelijk gezegd dat-ie enige vorm van autisme heeft? Hij is er geniaal genoeg voor.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 19-05-2021 22:31 ]
Musk is een rare man maar Vitalik vind ik wel aandoenlijk en denk dat hij gewoon ontzettend awkward is.Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:30:
[...]
Musk heeft klaarblijkelijk "Asperger", wat een vorm van autisme is waarbij nog niet iedereen er over eens is dat het apart benoemd moet worden.
Even serieus en tevens met respect bedoeld; Heeft Buterin nooit publiekelijk gezegd dat-ie enige vorm van autisme heeft? Hij is er geniaal genoeg voor.
Wat vind je er zelf van en waarom?besteller2019 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:32:
Is kurkuma coin de moeite waard om in te investeren?
Maar jij hebt toch ook Ethereum?
ETH / ADA / DOT / SOL / ATOM / NEO / XTZ
Allemaal vissen ze in dezelfde smart-contract vijver niet?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Kurkuma schijnt gezond te zijn, dus ja.besteller2019 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:32:
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Ga je het kopen als we ja zeggen, of niet kopen als we nee zeggen?besteller2019 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:32:
Kwestie van tijd tot je een bagholder tegenkomt die maar wat graag wil dat jij zijn munt koopt hè
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
https://ethbtc.aggr.trade/
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Staat buiten kijf dat ze allebei erg slim zijn.Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:30:
[...]
Vitalik toont in ieder geval nog empathie (donaties) en medeleven (Robin Hood, opkomen voor de kleine man). Dat heb ik bij Elon nooit gezien. Als Vitalik een vorm van autisme heeft, dan is het in ieder geval niet dezelfde als die van Elon.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Is die wazige site van jou of zo dat je het steeds loopt te shillen?JDx schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:34:
Heb deze gewisseld op 0.072 als die nou even weer terug gaat, anders had ik beter BTC kunnen houden
https://ethbtc.aggr.trade/
Geef het een minuutje. Ik heb nét gekochtPelox schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:36:
When moon..
kurwacoin?besteller2019 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:32:
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Daar gaat het alGelukszoekr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:36:
[...]
Geef het een minuutje. Ik heb nét gekocht
Polkastarter, POLS. Op 1.8 gekocht. Op 8 gestaan, gehodld want moon. Nu 2.5. Thanks Obama.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Alleen whales, Musk en de NWO/BilderbergGelukszoekr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:35:
Daarom gewoon BTC. Geen voorman of team - geen risico. Gedecentraliseerd. Geen aanspreekpunt. Geen single point of failure. Ofniet @Richh
Verder vrije markt
Daarom blijf ik graag in het ETH vijvertje vissen met zowel DOT als KSMGelukszoekr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:33:
[...]
Maar jij hebt toch ook Ethereum?
ETH / ADA / DOT / SOL / ATOM / NEO / XTZ
Allemaal vissen ze in dezelfde smart-contract vijver niet?
Cosmos en Solana gaan ook een mooie toekomst tegemoet. Cardana vast ook wel.
Maar kan niet overal op gokken en ging vorig jaar voor iets dat ik volledig begreep
:fill(white):strip_exif()/f/image/dOzmxQjAyAwoptE2POMMpqsC.png?f=user_large)
Behold the new realm of possibilities voor einde 2021. Deze waarden liggen een stuk meer in de goede range dan de pitchfan voor deze correctie. Vind ik. Op basis van wat we dit jaar hebben gezien, verwacht ik niet dat er meer dan 150k per btc betaald gaat worden dit jaar. Misschien tippen we dat even aan in de 'echte' piek (als die er komt), maar t zal daarna (2022) afzwakken richting een 60-70k.
Kaassouffle satesausemot schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:37:
Wat zijn de verwachtingen voor de nacht? Maken ze nog een dump of schieten ze omhoog?
Geen idee.. het ziet er wel weer zwakjes uit..emot schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:37:
Wat zijn de verwachtingen voor de nacht? Maken ze nog een dump of schieten ze omhoog?
Zero.
Haha, ik ook net in de daytrade pot.Gelukszoekr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:36:
[...]
Geef het een minuutje. Ik heb nét gekocht
Koers doet precies het tegenovergestelde

Kutmunten!
Ik snap je wel, maar voorlopig weten we wat mij betreft nog niet wie de smartcontract space-race gaat winnen.Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:39:
[...]
Daarom blijf ik graag in het ETH vijvertje vissen met zowel DOT als KSM
Cosmos en Solana gaan ook een mooie toekomst tegemoet. Cardana vast ook wel.
Maar kan niet overal op gokken en ging vorig jaar voor iets dat ik volledig begreep
Altavista had ook ooit een best marktaandeel geloof ik. Dat Google er in een paar jaar even gehakt van maakt had niemand kunnen voorspellen.
Misschien is hét smart contract platform nog niet geboren.
Ik ben blij met een $60k BTC eind dit jaar. Dat is een mooie 300% t.o.v. vorig jaar en een 1500% t.o.v. 2019. Het moet realistisch blijven.MicroWhale schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:40:
[Afbeelding]
Behold the new realm of possibilities voor einde 2021. Deze waarden liggen een stuk meer in de goede range dan de pitchfan voor deze correctie. Vind ik. Op basis van wat we dit jaar hebben gezien, verwacht ik niet dat er meer dan 150k per btc betaald gaat worden dit jaar. Misschien tippen we dat even aan in de 'echte' piek (als die er komt), maar t zal daarna (2022) afzwakken richting een 60-70k.
Ik snap hem niet. Heel de tijd bashen op cardano, bahGelukszoekr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:42:
[...]
Ik snap je wel, maar voorlopig weten we wat mij betreft nog niet wie de smartcontract space-race gaat winnen.
Altavista had ook ooit een best marktaandeel geloof ik. Dat Google er in een paar jaar even gehakt van maakt had niemand kunnen voorspellen.
Was toch even een pump door nieuws en dump van -66% daarna.Jedi_Pimp schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:38:
[...]
Polkastarter, POLS. Op 1.8 gekocht. Op 8 gestaan, gehodld want moon. Nu 2.5. Thanks Obama.
Net ff mn gratis winst POLS zak overgezet naar Binance. Huobi vraagt daarvoor 72 pols als withdraw fee, de tering...
Doe ik het voor.MicroWhale schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:40:
[Afbeelding]
We holden rustig verder met (in volgorde)
ETH
BTC
SOL
Dat is allemaal waar, maar het gaan niet om "winnen".Gelukszoekr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:42:
[...]
Ik snap je wel, maar voorlopig weten we wat mij betreft nog niet wie de smartcontract space-race gaat winnen.
Dit piepkleine wereldje zit nog in de luiers. Projecten leren van elkaar, alles is nog open.
Daarom is mijn strategie ook om bij de marktleiders te blijven. Wanneer het echt duidelijk wordt dat Ethereum een Altavista gaat worden, ga ik eventueel switchen. Die voortekenen zijn er nog totaal niet. Sterker nog, projecten als Polkadot ondersteunen Etthereum en liften mee op de liquiditeit.
Relax, we zijn er allemaal vroeg bij. Niet teveel klooien en het komt goed
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 19-05-2021 22:48 ]
Ik denk dat we het serieus wel even weer gehad hebben. Volgens mij heeft BTC een mooie "capitulatie" spike gemaakt
Same here m.b.t. Polkadot en Cardano (en Ethereum). Alle tijd en ruimte om te switchen, bij te kopen, af te bouwen, etc.Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:46:
[...]
Wanneer het echt duidelijk wordt dat Ethereum een Altavista gaat worden, ga ik eventueel switchen. Die voortekenen zijn er nog totaal niet. Sterker nog, projecten als Polkadot ondersteunen Etthereum en liften mee op de liquiditeit.
Of was dit even een relief rally..Gelukszoekr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:47:
[...]
Ik denk dat we het serieus wel even weer gehad hebben. Volgens mij heeft BTC een mooie "capitulatie" spike gemaakt
Zero.
Idd... al verwacht ik ook nog wel wat van het S2F-model. (100k gemiddeld per BTC voor deze moeilijkheidsgraad) Iets met self-fulfilling prophecy. Die 100k is toch wel een dingetje waar de grote hodlers van nu overheen willen denk ik, om de horde in de volgende bullrun wat lichter/minder psychologisch te maken.Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:42:
[...]
Ik ben blij met een $60k BTC eind dit jaar. Dat is een mooie 300% t.o.v. vorig jaar. Het moet realistisch blijven.
Nah. De laatste keer dat we zo hard de afgrond in donderden was de "coronadip" ergens maart 2020 ofzo. Dit zijn zeldzame dagen wat mij betreft
Anoniem: 1032405
Maar toch ben ik een trotse baviaan, met mijn inleg x3 eruit op 56k. Nu hopen dat ik daar ooit nog gruwelijk spijt van krijg. Maar dat denk ik niet.
Bijkopen wacht ik nog mooi even mee, zoals we vandaag wel hebben gezien is alles mogelijk. Zou me echt niets verbazen als we Bitcoin gewoon weer onder de 10k zien ooit. 150k+ zou me ook niets verbazen trouwens.
Alles is mogelijk in deze wondere wereld van magische internet munten. Prachtig.
Zo heb ik bijvoorbeeld een Binance referral die volgens mij een botje op futures heeft draaien. Geen idee wie het is, of hoe diegene aan mijn referral komt. Ik heb hem naar mijn weten slechts 1 keer gedeeld, en die persoon is het niet.
Maar die long die geliquideerd is, heb ik vandaag al weer teruggekregen is USDT en BNB. Passief inkomen, ik weet nu hoe het voelt.
Fucking magic boys.
De opkomst van Google viel ook samen met wat voor veel mensen de eerste stappen op het internet waren. Best een kans dat het hier net zo gaat: een gebruiksvriendelijk product dat aan de noden van noobs voldoet, maar tegelijkertijd ook daadwerkelijk goed werkt.Gelukszoekr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:42:
[...]
Hierbij trouwens een plaatje dat wel vaker gedeeld wordt omdat in retrospect haha, maar kijk eens even hoe op dezelfde pagina DeFi wordt aangekondigd!
:strip_exif()/f/image/seyp5CGZKsTKgHlTtaOP8F4d.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn vertrouwen in de markt is echt helemaal weg.. er komt echt even een flinke bounce komen..Gelukszoekr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:50:
[...]
Nah. De laatste keer dat we zo hard de afgrond in donderden was de "coronadip" ergens maart 2020 ofzo. Dit zijn zeldzame dagen wat mij betreft
Zero.
If the price of Bitcoin has not reached One Million Dollars by December 31st, 2021,
John McAfee has promised to eat Elon's dick on National Television bijvoorbeeld
#thedickeningpart2
Hier POLS op Bilaxy via een limit sell order omgezet naar USDT en via TRC20 naar Binance verstuurd: 2 USDT fee.Woohooo schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:43:
[...]
Was toch even een pump door nieuws en dump van -66% daarna.
Net ff mn gratis winst POLS zak overgezet naar Binance. Huobi vraagt daarvoor 72 pols als withdraw fee, de tering...maar ff omgezet naar btc.
De opties waren:
Als POLS versturen, fee: 58 POLS a 2.5 USD = 145 USD
Als ETH versturen, fee: 50 USD
Als USDT versturen via TRC20, fee: 2 USD.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
[ Voor 40% gewijzigd door Pelox op 19-05-2021 22:54 ]
Zero.
[ Voor 8% gewijzigd door Rakward op 19-05-2021 22:54 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Het Fantoom op 19-05-2021 22:54 ]
Precies, S2F is nog niet stuk en dat zal nog wel even een dingetje blijven. Laat staan S2fx. Sowieso denkt iedereen en zijn moeder nu nog dat die 100k van S2F de top is, maar dit is het niveau waar we na een blow-off top op zullen stabiliseren. Daar zijn we nog lang niet.MicroWhale schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:49:
[...]
Idd... al verwacht ik ook nog wel wat van het S2F-model. (100k gemiddeld per BTC voor deze moeilijkheidsgraad) Iets met self-fulfilling prophecy. Die 100k is toch wel een dingetje waar de grote hodlers van nu overheen willen denk ik, om de horde in de volgende bullrun wat lichter/minder psychologisch te maken.
Daar tegenover: als centrale banken de rentes omhoog sodemieteren dan is het hele praktisch nut van crypto snel verloren gegaan en stort alles (inclusief de stock market) snel in elkaar en breekt er wereldwijd de pleuris uit. Dan is het over
Maar zolang dergelijke major events uitblijven denk ik dat de bullrun nog niet over is.
Daarom. Ik weet dat je vaak goed zit. En echt respect daarvoorMooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:46:
[...]
Dat is allemaal waar, maar het gaan niet om "winnen".
Dit piepkleine wereldje zit nog in de luiers. Projecten leren van elkaar, alles is nog open.
Daarom is mijn strategie ook om bij de marktleiders te blijven. Wanneer het echt duidelijk wordt dat Ethereum een Altavista gaat worden, ga ik eventueel switchen. Die voortekenen zijn er nog totaal niet. Sterker nog, projecten als Polkadot ondersteunen Etthereum en liften mee op de liquiditeit.
Relax, we zijn er allemaal vroeg bij. Niet teveel klooien en het komt goed
De boodschap is alleen de laatste maanden veel van hetzelfde; ADA is ruk, koop DOT/KSM. Het kan ook prima zijn dat er gewoon geen nieuwe pareltjes de revue gepasseerd zijn, of dat ik hier gewoon teveel ben.
Nouja, misschien is zo'n felle bullmarkt gewoon niet de tijd om wat mediumcaps te vinden die eruit springen.
Haha, hier heb ik nog zo'n toppertje:Glenn Hoddle schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:51:
[...]
De opkomst van Google viel ook samen met wat voor veel mensen de eerste stappen op het internet waren. Best een kans dat het hier net zo gaat: een gebruiksvriendelijk product dat aan de noden van noobs voldoet, maar tegelijkertijd ook daadwerkelijk goed werkt.
Hierbij trouwens een plaatje dat wel vaker gedeeld wordt omdat in retrospect haha, maar kijk eens even hoe op dezelfde pagina DeFi wordt aangekondigd!
[Afbeelding]
YouTube: Mobiel bellen in 1998 door Frans Bromet
Dip, maar kan uiteraard omslaan naar bearmarket. Al verwacht ik dat nog niet.Het Fantoom schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:54:
Zitten we nu al in de berenmarkt? Of is dit nog steeds gewoon een dipje.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Het was natuurlijk de combinatie van de uitstekende zoekresultaten van Google tov de concurrentie. Maar ook de look van de webpagina. Less = more is hier zo goed uitgevoerd. Ik ben er van overtuigd dat dit ook veel heeft geholpen Google populair te makenGlenn Hoddle schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:51:
[...]
De opkomst van Google viel ook samen met wat voor veel mensen de eerste stappen op het internet waren. Best een kans dat het hier net zo gaat: een gebruiksvriendelijk product dat aan de noden van noobs voldoet, maar tegelijkertijd ook daadwerkelijk goed werkt.
[Afbeelding]
Maar gaan we nu short of long?Taro schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:55:
[...]
Dip, maar kan uiteraard omslaan naar bearmarket. Al verwacht ik dat nog niet.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Gewoon investeren in Atari 2600 dus.MicroWhale schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:49:
[...]
Idd... al verwacht ik ook nog wel wat van het S2F-model. (100k gemiddeld per BTC voor deze moeilijkheidsgraad) Iets met self-fulfilling prophecy. Die 100k is toch wel een dingetje waar de grote hodlers van nu overheen willen denk ik, om de horde in de volgende bullrun wat lichter/minder psychologisch te maken.
Een 100k BTC gaat shitloads aan nerds zo rijk maken dat ze uit emotie dingen gaan kopen uit hun kindertijd.
Ja, vertel eens?
Anoniem: 1032405
Vanmiddag zat ik bij te lezen, en iedere keer als ik een pagina uit had kwamen er 2 bij.
Ik lees ook niet heel snel (IQ 69)
Nog nooit meegemaakt. Wat een dag.
long
Ik weet t niet
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Ik wed dat je toch nog minimaal 2x wakker schiet en de koersen checkt.Tijn96 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:59:
[...]
Ik weet t nietik ga vanavond niks meer doen in ieder geval. Kan wel een goede nachtrust gebruiken
Een duidelijke Firedrake pattern. Long all the wayTijn96 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:59:
[...]
Ik weet t nietik ga vanavond niks meer doen in ieder geval. Kan wel een goede nachtrust gebruiken

Hahaha same, had ook moeite om bij te lopen, kwamen meer pagina's bij dan dat ik kon lezenAnoniem: 1032405 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:58:
[...]
Vanmiddag zat ik bij te lezen, en iedere keer als ik een pagina uit had kwamen er 2 bij.
Ik lees ook niet heel snel (IQ 69)
Nog nooit meegemaakt. Wat een dag.

Dit ga ik niet eens ontkennenHet Fantoom schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:00:
[...]
Ik wed dat je toch nog minimaal 2x wakker schiet en de koersen checkt.
Ik ben overtuigd! Gas eropGelukszoekr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:01:
[...]
Een duidelijke Firedrake pattern. Long all the way
[Afbeelding]
[ Voor 45% gewijzigd door Tijn96 op 19-05-2021 23:02 ]
Dit is wel een begin 2018 dip, geen we gaan lekker omhoog dip. De laatste maanden is het BTC niet gelukt verder te stijgen met uiteindelijk dit tot gevolg. Leg je dit naast 2017/2018 lijkt het daar veel meer op dan een correctie met nieuwe ATH tot gevolg. Niet dat we niet verder kunnen gaan, maar ik vind een run omlaag als deze te groot om niet een nieuwe bearmarket te overwegen.Taro schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:55:
[...]
Dip, maar kan uiteraard omslaan naar bearmarket. Al verwacht ik dat nog niet.
Mijn boodschap is misschien dat ADA ruk is, maar lekker boeiend wat ik hier zeg toch?Gelukszoekr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:54:
[...]
Daarom. Ik weet dat je vaak goed zit. En echt respect daarvoor
De boodschap is alleen de laatste maanden veel van hetzelfde; ADA is ruk, koop DOT/KSM. Het kan ook prima zijn dat er gewoon geen nieuwe pareltjes de revue gepasseerd zijn, of dat ik hier gewoon teveel ben.
Nouja, misschien is zo'n felle bullmarkt gewoon niet de tijd om wat mediumcaps te vinden die eruit springen.
Ik vind ADA niet ruk, ik vind Charles ruk en hij is ADA. Dus ik vind ADA ruk.
Ga ik dik vet verliezen als ik niet op ADA gok? Neuh, want als het wereldje gaat gainen, gaan vrijwel alle zinnige projecten gainen.
[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 19-05-2021 23:06 ]
Dat denk ik ook helaas.. ik hoop nog wel op een 2018 relief rally tot 50k of zo..PilatuS schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:03:
[...]
Dit is wel een begin 2018 dip, geen we gaan lekker omhoog dip. De laatste maanden is het BTC niet gelukt verder te stijgen met uiteindelijk dit tot gevolg. Leg je dit naast 2017/2018 lijkt het daar veel meer op dan een correctie met nieuwe ATH tot gevolg. Niet dat we niet verder kunnen gaan, maar ik vind een run omlaag als deze te groot om niet een nieuwe bearmarket te overwegen.
Zero.
Anoniem: 57381
Inmiddels alles even bijgelezen. Voor wie dat niet wil doen, bij deze de samenvatting: rekt
Als je 2017/2018 pakt is 50k makkelijk te doen. Nog wat hoger kan ook prima. Dan weer een dikke run omlaag en weer een bounce rally van 30%.Pelox schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:06:
[...]
Dat denk ik ook helaas.. ik hoop nog wel op een 2018 relief rally tot 50k of zo..
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!