Dat Tesla de aangekochte BTC van februari niet verkocht heeft.Remko.me schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:05:
[...]
ik haal er even niet uit wat er bedoeld wordt?
Remko.me schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:05:
[...]
:strip_exif()/f/image/gVmwNFjL5wtPJcn4gytB3moj.jpg?f=fotoalbum_large)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Diamond hands, oftewel HODLRemko.me schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:05:
[...]
Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:05:
[...]
Zo ver gaat het niet. Ik houd van zijn tech, net zoals ik de spijkerbroeken van Steve Jobs geweldig vond.

Die man kende veel verschillende looks.
Ahh oke haha ik was al aan het gissen of er een crypto was met een diamandje als icon
Durft iedereen te gaan slapen vannacht?
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
om het half uur een wekker, jatroje schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:10:
Het is 1 grote (wereldwijd) spaarpot. Alleen diegene die geld heeft ingestopt kan geld weer uithalen, de vraag is alleen hoeveel geld. De miners krijgen hun verdiensten uitbetaald.eamelink schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:58:
[...]
Er is geen geld verdampt. Je kan geen geld 'in' BTC hebben. Je kan geld aan de vorige eigenaar van je BTC geven, die stopt het dan in zijn portemonnee. Of je geeft het aan miners, die kopen er kolenstroom van. Of je geeft het als fee aan een tussenpartij als een broker. Die stopt het ook in z'n portemonnee. Er zit geen geld 'in' BTC, als jij het niet meer hebt, heeft iemand anders het.
Er is wat market cap verdampt. Market cap is een grootheid die kan verdampen. Geld niet.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Pijnlijke misconceptie.Zhou schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:11:
[...]
Het is 1 grote (wereldwijd) spaarpot. Alleen diegene die geld heeft ingestopt kan geld weer uithalen, de vraag is alleen hoeveel geld. De miners krijgen hun verdiensten uitbetaald.
Zelfs de aandelenbeurs denkt daar anders over
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Onder de 30k koop ik zeker weten bij. Geen paniek hier. Ik heb het nooit uitbetaald dus het heeft ook nooit echt gevoeld alsof ik het had. En zolang je het niet nodig hebt prima toch. Over 10 jaar met pensioen!
Toch nog even wat missende coins aan het bijkopen. Zie het toch als gemiddeld 30% korting om een leuke spreiding te krijgen voor de volgende groene kaarstroje schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:10:
Ik ben nog aan het bedenken of ik vannacht in stables ga zitten of gewoon door hodl met wat coins.troje schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:10:
"Sell in May and go away" is an investment adage warning investors to divest their stock holdings in May and wait to reinvest in November.
Overigens, bear with me (no pun intended
). Hebben de grote miner jongens niet ontzettend veel baat bij deze ongelooflijke volatiliteit? Als ik kijk naar de opbrengst van vandaag dan is'tie ruim verdubbeld...
Overigens, bear with me (no pun intended
jij denkt dat zij hier niks mee te maken hebben?PHPResource schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:16:
"Sell in May and go away" is an investment adage warning investors to divest their stock holdings in May and wait to reinvest in November.
Overigens, bear with me (no pun intended). Hebben de grote miner jongens niet ontzettend veel baat bij deze ongelooflijke volatiliteit? Als ik kijk naar de opbrengst van vandaag dan is'tie ruim verdubbeld...
waarom zou je niet normaal gaan slapen?troje schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:10:
Je mist m'n punt denk ik? Ik verdenk ze juist eigenlijkBever! schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:17:
[...]
jij denkt dat zij hier niks mee te maken hebben?
NOG niet.WhySoSerious schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:06:
[...]
Dat Tesla de aangekochte BTC van februari niet verkocht heeft.
Vanaf dag 1 was ik zo positief over het nieuws, alleen de dag erna ging ik al denken, we hebben het over Tesla, het bedrijf dat constant nieuw geld nodig heeft voor nieuwe producten, investeringen en nieuwe gigafactories.
Dat kan nooit voor de lange termijn zijn bij Tesla!
En toen dacht ik al direct, de dag dat ze verkopen en het uitkomt, komt er een dip. Hoe groot? Geen idee.
biertje opPHPResource schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:20:
[...]
Je mist m'n punt denk ik? Ik verdenk ze juist eigenlijk
Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:01:
Professor doctor Gavin Wood is nu aan de beurt. Ik heb een man crush op hem en zijn haar.
/f/image/RrzBIcqeaUxMwOgo0Iz6QQgC.png?f=fotoalbum_large)
Ben dankzij de crypto's al met een soort "prepensioen".dylan_ schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:14:
Onder de 30k koop ik zeker weten bij. Geen paniek hier. Ik heb het nooit uitbetaald dus het heeft ook nooit echt gevoeld alsof ik het had. En zolang je het niet nodig hebt prima toch. Over 10 jaar met pensioen!
Heerlijk en kan het iedereen aanbevelen.
Als Onze lieve heer ons had geschapen om te werken hadden we wel 4 handen gehad toch
Ja had niks meer staan en me vandaag de pleuris gekocht. Ook al gaan we nog 10K omlaag, ik laat het nu lekker staan.troje schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:10:
t word een beetje rustig in dit topic.. is iedereen fiat aan het pompen ofzo?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Jij bent er ook bij? Nice
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Nee, je mag niet rijden met bier op.D_Jeff schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:32:
t word een beetje rustig in dit topic.. is iedereen zijn fiat vol aan het pompen ofzo?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Woon je tegenwoordig nog in NL of op een eiland? Het wordt straks wel makkelijk gemaakt met Starlink. Ik zie het al voor me.RaptorXS schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:31:
[...]
Ben dankzij de crypto's al met een soort "prepensioen".
Heerlijk en kan het iedereen aanbevelen.
Als Onze lieve heer ons had geschapen om te werken hadden we wel 4 handen gehad toch
Lekker down to earth Englishman, die toevallig multi-miljardair is.Bananeman schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:33:
[...]
Zeker. Ik hoor Gavin net praten over een Amiga 500. Instant hero.
Gewoon nog steeds aan het HODL'en. Niet veel om te zeggenD_Jeff schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:32:
t word een beetje rustig in dit topic.. is iedereen fiat aan het pompen ofzo?
Het zal ongetwijfeld zakken vanavond en vannacht denk ik zo....de vraag is ...wat gaan we bijkopen....
He who laughs last thinks slowest! | Drone video’s: Youtube | TechJunky.nl | 3000Wp Zonnepanelen
Idd. Zit te ouwehoeren dat hij een Amiga game heeft gemaakt. Nice, ik heb ook veel Amiga development gedaan waaronder wat game-werk (niks gepubliceerd). Toffe gastMooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:34:
[...]
Lekker down to earth Englishman, die toevallig multi-miljardair is.
Is dat voor of na de Atari 2600? Die ik heb nog op zolder staanBananeman schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:33:
[...]
xlm, steem, ada, eth, enjin, vet, hot, nanomartinvdm schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:36:
Het zal ongetwijfeld zakken vanavond en vannacht denk ik zo....de vraag is ...wat gaan we bijkopen....
ada check, vet check, nano check, hot check, de rest nog nietstranger1851 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:38:
[...]
xlm, steem, ada, eth, enjin, vet, hot, nano
He who laughs last thinks slowest! | Drone video’s: Youtube | TechJunky.nl | 3000Wp Zonnepanelen
Die kale biertankert linksonder dan. De haaien in onze dierentuin zwemmen achter dat glas dat in zijn bril zit.Bananeman schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:33:
[...]
Ruimschoots naMooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:37:
[...]
Is dat voor of na de Atari 2600? Die ik heb nog op zolder staan
Waarom niet focussen op 1 of 2 alts max? Ik zou altijd in de diepte (en niet in de breedte) investeren in deze (onzekere) tijden.stranger1851 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:38:
[...]
xlm, steem, ada, eth, enjin, vet, hot, nano
waarom niet spreiden? als er eentje minder wordt dan heb je nog heel wat spreiding.Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:41:
[...]
Waarom niet focussen op 1 of 2 alts max? Ik zou altijd in de diepte (en niet in de breedte) investeren in deze (onzekere) tijden.
Gebaseerd op mijn eigen ervaringen eigenlijk. Op deze manier haal ik er altijd meer uit.Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:41:
[...]
Waarom niet focussen op 1 of 2 alts max? Ik zou altijd in de diepte (en niet in de breedte) investeren in deze (onzekere) tijden.
Ik had mazzel dat mijn ma 'm nog op zolder heeft bewaard. Ik zei een paar jaar geleden; Ik neem 'm wel mee die ouwe troep. Asteroids zit er bij, nog een paar andere games. Ga 'm niet verkopen.Bananeman schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:40:
[...]
Ruimschoots naMaar Atari 2600, respect. Dat is een beetje de bitcoin onder de computers: het heeft geen enkele waarde, de massa snapt niet wat je ermee moet maar het wordt wel aanbeden door een select groepje nerds
StevenzeN schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:40:
[...]
Die kale biertankert linksonder dan. De haaien in onze dierentuin zwemmen achter dat glas dat in zijn bril zit.

Da's een echte idd. Sowieso mooi groepje bij elkaar. Is die gast rechtsonder niet de gitarist van een 80's glamrock band?
/f/image/GXF9fr0fDuVg8REJkI7DAv40.png?f=fotoalbum_large)
Het moet niet gekker worden.
Amerikaan verkoopt stuk land voor dogecoin (DOGE), maar waarom?
https://www.crypto-inside...ogecoin-doge-maar-waarom/
Ik heb hem ook nog.Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:43:
[...]
Ik had mazzel dat mijn ma 'm nog op zolder heeft bewaard. Ik zei een paar jaar geleden; Ik neem 'm wel mee die ouwe troep. Asteroids zit er bij, nog een paar andere games. Ga 'm niet verkopen.
Kick off! Shadow of the beast! Wings! Nostalgie
Zeker niet doen. Echte klassieker. Hele dag Pong spelenMooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:43:
[...]
Ik had mazzel dat mijn ma 'm nog op zolder heeft bewaard. Ik zei een paar jaar geleden; Ik neem 'm wel mee die ouwe troep. Asteroids zit er bij, nog een paar andere games. Ga 'm niet verkopen.
Heb dat ding zelf nooit gehad overigens.
Ik vind 7 ook teveel van het goede haha.Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:41:
[...]
DOT, CELR, LINK en MATIC vind ik al veel. Maar durf van allen geen afscheid te nemen nu. Haha
:strip_exif()/f/image/UAUdAKvyFQxvKU634GBpn4bI.png?f=user_large)
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Dat is de Amiga, @Mooody heeft over de Ataristranger1851 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:44:
[...]
Ik heb hem ook nog.
Kick off! Shadow of the beast! Wings! Nostalgie
Spreiden doe je door derivaten/stocks, vastgoed en bijv. crypto te kopen.martinvdm schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:41:
[...]
waarom niet spreiden? als er eentje minder wordt dan heb je nog heel wat spreiding.
Het aandeel crypto zou je niet teveel moeten spreiden, dat is iets dat ik heb ervaren. Maar als je de tijd en ervaring hebt, is spreiding wellicht de beste optie voor jou.
Oww...ik was een amiga fanboyBananeman schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:45:
[...]
Dat is de Amiga, @Mooody heeft over de Atari
$750,000,000 worth of #bitcoin was just moved off of exchanges in the last 10 minutes. Someone bought the dip. pic.twitter.com/uvHVk0i37Q
— Documenting ₿itcoin 📄 (@DocumentingBTC) 19 mei 2021
Ennnnnnn, waarom geen BTC?martinvdm schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:40:
[...]
ada check, vet check, nano check, hot check, de rest nog niet
Scheißemünze
In mijn beleving is dat apparaat al €1000 waard.Bananeman schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:45:
[...]
https://www.marktplaats.n...-man.html?previousPage=lr

Anderzijds: Voor die €100 zou ik zoiets zeker kopen en doorgeven aan je kleinkinderen. Uiteindelijk gaat er iemand rijk mee worden.
[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 19-05-2021 21:49 ]
The largest daily outflow from Binance ever, the day after the largest daily inflow to Binance ever.
This market is wild.
https://t.co/WKpv18HmDa
This market is wild.
https://t.co/WKpv18HmDa
:strip_exif()/f/image/c4efDdNiPPNkZH4szLLtqb16.jpg?f=fotoalbum_large)
Als je er 10 hebt liggen kom je in de buurtMooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:48:
[...]
In mijn beleving is dat apparaat al €1000 waard.
Mooi verhaal over (naar verluidt) de allerslechtste game aller tijden: E.T. True story: dit spel was zo slecht en er waren er zo veel van gemaakt, dat ze de onverkochte cartridges hebben begraven in een woestijn in New Mexico

Dat zaakje stinktakaQ schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:51:
The largest daily outflow from Binance ever, the day after the largest daily inflow to Binance ever.
This market is wild.
https://t.co/WKpv18HmDa[Afbeelding]

Scheißemünze
Daar is een documentaire over ook toch 🤠Bananeman schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:52:
[...]
Als je er 10 hebt liggen kom je in de buurt
Mooi verhaal over (naar verluidt) de allerslechtste game aller tijden: E.T. True story: dit spel was zo slecht en er waren er zo veel van gemaakt, dat ze de onverkochte cartridges hebben begraven in een woestijn in New Mexico
Ik post hier vaak lekker lacherig en enigszins mee meme'nd met de rest maar dit maal helaas bloed serieus. Ik had vandaag een uitvaart en zette om 13:30u mijn telefoon op stil terwijl ik het crematorium inliep. Ik zag nog net wat berichtjes van vrienden binnen komen van ' joh, je munten! ' ' wtf gebeurt er met de crypto' etc. Maar ik had me al voorgenomen, vanmiddag geen delta. Vanmiddag wilde ik met mijn hoofd bij het afscheid zijn.
Bizar dat je dan 1.5u later je telefoon weer aanzet. Uiteraard een flinke dip ziet zelfs tov de ochtend laat staan tov een week geleden, MAAR geen idee hebt hoe diep we zijn gegaan en hoe dit topic er aan toe was wat ik normaal zo'n beetje iedere 5 minuten van 8u sochtends tot 24u savonds in de gaten houd. Bizar ook om te beseffen hoe relatief eigenlijk alles maar is, en dat die hele dip me geen fuck kon schelen als ik maar gewoon terug had kunnen zijn bij mijn dierbare.
19 mei, wat een dag .
Bizar dat je dan 1.5u later je telefoon weer aanzet. Uiteraard een flinke dip ziet zelfs tov de ochtend laat staan tov een week geleden, MAAR geen idee hebt hoe diep we zijn gegaan en hoe dit topic er aan toe was wat ik normaal zo'n beetje iedere 5 minuten van 8u sochtends tot 24u savonds in de gaten houd. Bizar ook om te beseffen hoe relatief eigenlijk alles maar is, en dat die hele dip me geen fuck kon schelen als ik maar gewoon terug had kunnen zijn bij mijn dierbare.
19 mei, wat een dag .
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Gecondoleerd en sterkte met de verwerking.twit schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:54:
Ik post hier vaak lekker lacherig en enigszins mee meme'nd met de rest maar dit maal helaas bloed serieus. Ik had vandaag een uitvaart en zette om 13:30u mijn telefoon op stil terwijl ik het crematorium inliep. Ik zag nog net wat berichtjes van vrienden binnen komen van ' joh, je munten! ' ' wtf gebeurt er met de crypto' etc. Maar ik had me al voorgenomen, vanmiddag geen delta. Vanmiddag wilde ik met mijn hoofd bij het afscheid zijn.
19 mei, wat een dag .
Sterkte man. Alles hier is relatieftwit schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:54:
19 mei, wat een dag .
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gecondoleerd en veel sterkte!twit schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:54:
19 mei, wat een dag .
XRP = trash
Gecondoleerd en sterkte
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Sterkte kerel, zo zie je idd dat alles relatief is. Geld is mooi, leuk en handig maar niks zonder je dierbaren.twit schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:54:
19 mei, wat een dag .
Ik heb vorig jaar ook mijn 2600 darth vader verkocht en iets van een half jaar geleden ook mijn 2600 woody. 100 euro is nog aan de prijs hoor. Een woody sixer is dat wel waard, daarna een darth vader voor ongeveer 85/80 euro dan de normale oude 2600 voor 60 euro en als laatste de nieuwe versie 2600 voor 40 a 50 euro max.Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:48:
[...]
In mijn beleving is dat apparaat al €1000 waard.
Anderzijds: Voor die €100 zou ik zoiets zeker kopen en doorgeven aan je kleinkinderen. Uiteindelijk gaat er iemand rijk mee worden.
Zero.
Respect en gecondoleerd.twit schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:54:
19 mei, wat een dag .
IMDB: Atari: Game Over (2014)stranger1851 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:53:
[...]
Daar is een documentaire over ook toch 🤠
Heel veel sterkte...twit schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:54:
19 mei, wat een dag .
Zero.
Gecondoleerd en sterkte.twit schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:54:
19 mei, wat een dag .
Inderdaad. Ik krijg spontaan zin om de Amiga van zolder te halen en weer eens aan te slingeren. Kan er ook geen afstand van doen, maar weet niet eens of die floppies het nog wel doen...Bananeman schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:45:
[...]
--- Shadow of the beast --- fantastisch om die in het donker te spelen op mijn grote 53cm Matchline beeldbuis en dik stereo geluid. Machtig spannend!
[ Voor 17% gewijzigd door JPS op 19-05-2021 22:02 ]
Sterkte en gecondoleerd! Alles is relatief idd en geld/crypto al helemaaltwit schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:54:
19 mei, wat een dag .
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Oeps sorry allen ik ontspoor het hele topic in een soort personal condoleance. Houd het bij de duimpjes dat is wel zo prettig voor de rest. Enorm fijn om steun te ontvangen, ook hier van je ' crypto buddies' though! Dank!
[ Voor 6% gewijzigd door twit op 19-05-2021 22:02 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Deze bedoelt-ie denk ik:
IMDB: High Score (TV Mini-Series 2020)
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 19-05-2021 22:01 ]
Het hele topic is sowieso ontspoord. Om het dan te gebruiken voor iets wat echt belangrijk is, is alleen maar goed in mijn ogen!twit schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:00:
Oeps sorry allen ik ontspoor het hele topic in een soort personal condoleance. Houd het bij de duimpjes dat is wel zo prettig voor de rest. Enorm cool om steun te zien van je ' crypto buddies' though! Dank!
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
ok true die ook uiteraard
Anoniem: 1146851
Ik heb de afgelopen maand dus voor het eerst in mijn leven de market goed getimed.
2014 had mij gerekt. 2017 had mij gerekt. Not this time. In April in delen uitgecashed. De juiste beslissing. Ik ga wel weer crypto kopen als niemand het er meer over heeft; over 8-10 maanden waarschijnlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 1146851 op 19-05-2021 22:04 ]
Dat is debet aan een leuke groep users.twit schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:00:
Oeps sorry allen ik ontspoor het hele topic in een soort personal condoleance. Houd het bij de duimpjes dat is wel zo prettig voor de rest. Enorm fijn om steun te ontvangen, ook hier van je ' crypto buddies' though! Dank!
In een down trend is het hier overigens een stuk leuker dan wanneer veel users dollartekens in de ogen hebben en opeens het vermogen verliezen om na te denken. Gek is dat.
Als die munt stabiel wordt, genoeg bereik en gebruikers, dan is het een prima middel om mee te betalen. Je omzeilt in één klap de traditionele bankwezen.Zhou schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:43:
Het moet niet gekker worden.
Nog een grote webwinkel die Dogecoin via een betaalprovider ondersteund:
https://kb.newegg.com/knowledge-base/using-crypto-on-newegg/
[ Voor 12% gewijzigd door aex351 op 19-05-2021 22:07 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
Mooi idee voor de mods. Tijdens de bear hebben we 1 topic, en tijdens de bull 2Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:04:
[...]
Dat is debet aan een leuke groep users.
In een down trend is het hier overigens een stuk leuker dan wanneer veel users dollartekens in de ogen hebben en opeens het vermogen verliezen om na te denken. Gek is dat.
Mijn daytrades staan weer dicht voor vandaag. Het was me een rit. Dadelijk moe maar voldaan het bedje in. Morgen zie ik dan wel of ik er goed aan heb gedaan
Respect! Weken als deze herinneren mij eraan waarom je winst moet pakken.Anoniem: 1146851 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:04:
Ik heb de afgelopen maand dus voor het eerst in mijn leven de market goed getimed.2014 had mij gerekt. 2017 had mij gerekt. Not this time. In April in delen uitgecashed. De juiste beslissing. Ik ga wel weer crypto kopen als niemand het er meer over heeft; over 8-10 maanden waarschijnlijk.
Dat was ook zo, totdat de bullrun enige tijd bezig was, toen werden het er 2. Grote kans dat we tijdens de bearmarket weer terug kunnen schalen naar 1. Prachtige tijdenAlterMann schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:05:
[...]
Mooi idee voor de mods. Tijdens de bear hebben we 1 topic, en tijdens de bull 2
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
We gaan weer wat omhoog. Gelukkig, want de tube glijmiddel is op.
'Binance, the world’s biggest cryptocurrency exchange, temporarily disabled Ethereum withdrawals, citing network congestion.'akaQ schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:51:
This market is wild.
https://t.co/WKpv18HmDa[Afbeelding]
https://www.bloomberg.com...d-as-bitcoin-ether-tumble

Past ook bij je nickname, fijne winterslaapAnoniem: 1146851 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:04:
Ik heb de afgelopen maand dus voor het eerst in mijn leven de market goed getimed.2014 had mij gerekt. 2017 had mij gerekt. Not this time. In April in delen uitgecashed. De juiste beslissing. Ik ga wel weer crypto kopen als niemand het er meer over heeft; over 8-10 maanden waarschijnlijk.
Jij gaat ook altijd op een Amsterdammertje zitten als Bitcoin dipt? Gekke gewoonte is dat....Raaafie schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:08:
We gaan weer wat omhoog. Gelukkig, want de tube glijmiddel is op.
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 19-05-2021 22:10 ]
Wat een dag was het zeg! Ben gewoon fucking moe, terwijl ik de heledag alleen naar de charts heb zitten kijken. Nou lekker vroeg slapen vandaag, want morgen gaan we naar 70k (bron: 4chan).
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Anoniem: 1146851
Verstand op nul en winst pakken wanneer dat kan. Ja, je munt kan altijd nog hoger gaan, ik heb ook niet op het "juiste" moment uitgecashed, ik heb zon 150k misgelopen. Niet over nadenken. Market valt niet te timen. Gewoon uitcashen als je winst hebt en er tevreden mee bentmerauder schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:08:
[...]
Respect! Weken als deze herinneren mij eraan waarom je winst moet pakken.
Jah, dat geldt natuurlijk voor zo'n beetje elke coin. Als... als...aex351 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:05:
[...]
Als die munt stabiel wordt, genoeg bereik en gebruikers, dan is het een prima middel om mee te betalen. Je omzeilt in één klap de traditionele bankwezen.
Ik wil kopen maar m'n iDeal deposit op Binance staat al een kwartier op "Processing"...
Vanochtend toch maar mijn ‘trade potje’ omgezet in fiat, bleek achteraf een goede beslissing geweest. Toen alles weer wat herstelde heb ik tijdens deze stijging nog wat leuke trades kunnen doen, waardoor het verloren bedrag ten opzichte van gisteravond voor de helft beperkt is gebleven. Wat mij opviel was toen BTC weer terug zakte bij 40k de rest vrij snel daarna ook weer afkoelde. Op die manier lukte het om precies op tijd te stoppen met traden. Dit was mijn eerste ervaring hiermee, dus leuk om dat ook eens gedaan te hebben.
Heb voor vannacht een aantal buyorders staan voor ETH, ADA en een klein beetje VET. Ik ben benieuwd wat de nacht gaat doen. 🤔
Heb voor vannacht een aantal buyorders staan voor ETH, ADA en een klein beetje VET. Ik ben benieuwd wat de nacht gaat doen. 🤔
Je bent te laat. We gaan m00n nu. Over 4 jaar ben je weer aan de beurt.Gelukszoekr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:12:
Ik wil kopen maar m'n iDeal deposit op Binance staat al een kwartier op "Processing"...
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 19-05-2021 22:13 ]
'gewone' overboeking duurde 3 uur vanmiddag. Zolang je het goed ingevuld heb zal (waarschijnlijk) wel goed gaan.Gelukszoekr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:12:
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
.... Ik moet in de tussentijd ook wat toch?Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:12:
[...]
Je bent te laat. We gaan m00n nu. Over 4 jaar ben je weer aan de beurt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!