[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 245 Laatste
Acties:
  • 865.029 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-06 15:58
The Chosen One schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:15:
Sepa kan 1 minuut tot paar uur zijn hoor.
Ik heb net 30 minuten geleden m'n winst eruit gehaald van vandaag, stond er met 15 minuten op. (Binance)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
We project 70k...

Ze dumpen met z'n allen. Door dit verhaal zijn er weer genoeg n00bs die nu kopen omdat het wel naar 70k kan gaan. Tegen de tijd dat we op 50k zitten dumpen deze jongens weer. Wel mooi dat wat van te voren aan wordt gegeven eens goed klopt, maar denk maar niet dat deze jongens hetzelfde niet nog een keer doen. Nu doen ze net alsof ze vriendjes zijn met de gemiddelde investeerder. Denken dat ze dat ook echt zijn is extreem link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:32
Gaan we weer down?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02:38
Kijk je na een lange dag werken naar je DOWN op Binance.. hmmmzzz. Als ik Twitter ook lees is het niet best. Vanochtend voor ik weg ging +50% nu -80% en toch zijn de coins zelf nog verder gedaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:51

YES

Moderator General Chat
Mr_Ripple schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:02:
[...]

Laat lekker gaan, verdwijnt vanzelf weer naarmate de koers hoger en hoger gaat. 8)
Ik had even oprecht interesse. Helaas. Lekker laten gaan is het beste inderdaad d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-06 16:21
Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:09:
[...]

BTC gaat fiat niet vervangen om de eenvoudige reden dat het een capped supply heeft.
De whales van nu, zijn de mega-whales van de toekomst. Er zal geen gezonde "werkverhouding" mogelijk kunnen zijn tussen werkgever (whales) en werknemer (consument die BTC als betaalmiddel gebruikt).

Een stabiele (dollar-pegged) digitale currency gaat fiat vervangen. Bitcoin blijft leuk handelswaar, een flipperkast-hedge tegen inflatie wellicht.
Misschien tijd voor een crypto munt ala Karl Marx. Max cap per wallet, 1 wallet per kyc, kyc weer bij een andere crypto party.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

Ondanks dat mijn PF deze dip niet grappig vond, denk ik wel dat dit noodzakelijk was om ff wat valse lucht te laten ontsnappen uit de prijs van BTC en vooral de prijs van alts. Iedereen weer met de benen op de grond.

De komende dagen kun je goed gebruiken om je portfolio te reorganiseren, mocht je dat willen.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-06 09:36

Side-Kick

Timmy!

Heb het idee dat hij zo’n haat heeft tegen crypto omdat mensen niet hard hoeven te werken voor hun crypto inkomsten. Beetje flauw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:17:
Ondanks dat mijn PF deze dip niet grappig vond, denk ik wel dat dit noodzakelijk was om ff wat valse lucht te laten ontsnappen uit de prijs van BTC en vooral de prijs van alts. Iedereen weer met de benen op de grond.

De komende dagen kun je goed gebruiken om je portfolio te reorganiseren, mocht je dat willen.
Een beetje zoals een goede scheet, nadat je de derde keer langs het lopend buffet van de chinees geweest bent, waardoor je nog een vierde ronde kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvanochten
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05 05:55
Clavat schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:14:
[...]

Maar met sepa moet je toch een laar dagen wachten eer het geld erop staat.
Ideal is toch direct
Sepa uitbetaling van binance is ook max een uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 19:58:
Schijnt dat grote whales op Coinbase de boel overeind gehouden hebben.....30k was de afgesproken bodem.
Dikke manipulatie uiteraard, maar wel erg fijn dat wij kunnen profiteren van deze manipulatie.

Heb de link nu niet bij de hand, maar op Reddit gaat nu helemaal los met ogenschijnlijk bewijs.

edit: hier een artikel dat er ook over gaat:
https://u.today/bitcoin-u...whales-come-to-the-rescue
Flinke outflows ook weer naar cold storage dus ik heb er wel vertrouwen in dat we de bodem hebben gehad. Only up?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
hansvanochten schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:19:
[...]

Sepa uitbetaling van binance is ook max een uur.
Nou kan ook wel een dag duren hoor.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Side-Kick schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:18:
[Embed]

Heb het idee dat hij zo’n haat heeft tegen crypto omdat mensen niet hard hoeven te werken voor hun crypto inkomsten. Beetje flauw
En dan zelf heel de godganse dag zitten te tweeten, dan ben je zelf ook lekker hard aan het werken voor je geld, of niet ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:17:

Eens. Ik zit nu nog alleen in ETH, ADA, LINK en DOT. Vind hem maar moeilijk om terug te gaan naar BTC, omdat ik denk dat deze coins het allemaal goed gaan doen.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
YES schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:20:
[...]

En dan zelf heel de godganse dag zitten te tweeten, dan ben je zelf ook lekker hard aan het werken voor je geld, of niet ;)
Je kan wel aan hem zien dat het een harde werker is

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-06 20:25
Als het een soort double peak zoals in 2013 wordt en je kijkt naar die dip dan gaan we nog een stuk down voor we weer echt omhoog gaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

mannowlahn schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:17:
[...]

Misschien tijd voor een crypto munt ala Karl Marx. Max cap per wallet, 1 wallet per kyc, kyc weer bij een andere crypto party.
Ampleforth's AMPL token is erg interessant: https://www.ampleforth.org/

Supply is elastisch en beweegt mee met vraag en aanbod. Prijs van de betaaleenheid blijft stabiel, maar je kan meegroeien met de adoptie met de governance token FORTH.

Beetje zoals DAI en MAKER werkt, maar dan net 3 stappen ingewikkelder :P
Heel interessant en kan best een technology zijn die we later in een bepaalde vorm kunnen gaan gebruiken.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-06 23:30
Iedereen nog ok?

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 18-06 22:29
Let op mijn woorden:
We krijgen een W formation bottom in Bitcoin.
Waar is deze gedachte op gebaseerd:
Op de 3 Day grafiek in Blockfolio!

Graag gedaan!
Pro TA is wat ik doe :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Sta flink in de min tov een paar dagen terug, maar de paniek is er wel uit. Ik word morgen wakker met een naar gevoel denk ik maar soit.

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorbie
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22-11-2024
Ik heb mezelf drie dagen geleden al opgehangen ...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Trillende handen, rode vlekken over heel mijn lichaam, hartkloppingen, overmatig transpireren, haaruitval en spontane bloeduitstortingen. Ja eigenlijk gewoon zoals altijd, prima dus.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Hilarisch :D :D :D

Net live op Polkadot Decoded. De interviewer schakelt over naar een propject in Singapore. Interviewer zegt in gebrekkig Engels: "I know it's very late for you and I appreciate it that you are contributing to the event. I can see you have small eyes."

Programmeur uit Singapore: :/

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 19-05-2021 20:28 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Tijd voor een feestje!

Ik tikje zojuist -30% aan ... 8) toch weer een mijlpaal!

MOOOOOOOOOOOOOOOOOON _/-\o_

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• akaQ
  • Laatst online: 13-06 12:50
elektriekert schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:22:
Let op mijn woorden:

Graag gedaan!
Mark my words, Amerika trekt alles weer leeg om vervolgens de Aziaten te triggeren en 3x raden wie er morgen weer huilend wakker worden

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Darrell
  • Laatst online: 13:26

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Af_6Q1MC2-I0Pe4aMFEdR5vzmxg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nJM4ZqgFOYl10wUFRQEL2h12.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 31-05 01:24
Ik zit eraan te denken om nieuwe fiat klaar te leggen. Hoewel ik dat niet meer zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed14n
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:36
Persoonlijk nog steeds vertrouwen in de crypto markt. Ik denk niet dat dit soort swings de revolutie gaan stoppen. Deze technologie gaat echt niet stilstaan de komende jaren, sterker nog, denk nog steeds het in een stroomversnelling zit.

Enige fout die ik nu heb gemaakt is dat ik geen FIAT beschikbaar heb om de dip te buyen. Ik bedoel heb het wel, maar dan zou de verhouding tussen spaargeld - beleggingen - crypto scheef lopen en wil niet met een te groot percentage in crypto's juist vanwege deze swings.

Dus dan maar gewoon HODL en leren voor de volgende keer, altijd 20-30% fiat houden op binance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 05-06 19:08
YES schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 19:55:
[...]

Feitelijk, feitelijk... veel zaken zijn aannemelijk rondom de manipulatie en dergelijke. Maar dit als keiharde feiten presenteren en zo 'waarschuwen' gaat mij wel wat ver. Je bent ook consequent héél negatief en niet constructief geworden de afgelopen dagen valt mij op. Waar je eerder nog waarschuwde dat het wel eens veel harder zou kunnen gaan presenteer je het nu als iets wat vaststaat.

Ik vind het goed dat er gewaarschuwd wordt, maar jij doet het voorkomen alsof het al volledig in beton gegoten is dat we de 20k (of lager) gaan opzoeken en dat we allemaal kapot gaan. Voorzichtigheid is inderdaad geboden maar wat jij doet helpt niet echt mee vind ik. Zo krijg je hier twee kanten en gaan de enthousiastelingen harder HODL en de negatievelingen harder roepen dat we allemaal naar de kloten gaan.

Heeft niemand baat bij volgens mij.
Volgens mij lees jij niet goed waf ik schrijf. Ik beschrijf de feitelijke situatie. De situatie die we meemaken is ook gewoon een “keihard” feit.

Ik zit zelf sinds 2017 in crypto en ken de klappen van de zweep wel.

Er gebeuren nu dingen en er gaan nog dingen gebeuren waar je op kunt anticiperen. Terug naar 20k HOEFT helemaal niet erg te zijn als je er maar op anticipeert. Dat kan door te blijven hodlen of door bij te kopen of te wachten op een beter inkoopmoment. Zeg nou zelf waarom zou niet 2 keer zoveel BTC voor hetzelfde geld willen of zelfs 3 keer? Een uitgelezen manier om eventuele verliezen goed te maken. En reken maar dat er genoeg rekt zijn gegaan (ik niet want ik melde gisteravond al dat ik met 1,8 de inleg aan de zijkant was gaan staan) en ik stap ook zo weer in. Maar niet in de huidige situatie die momenteel bestaat uit totale marktmanipulatie. De cluster whales bepalen nu de prijs.. en reken er maar op dat nog lang niet alle winsten zijn gepakt..

En ja ik ben absoluut pro Bitcoin als concept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

_Gast_ schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:27:
Ik zit eraan te denken om nieuwe fiat klaar te leggen. Hoewel ik dat niet meer zou doen.
Dat was waarschijnlijk het doel van deze gemanipuleerde dip. Meer zieltjes winnen.

Als hodler ga ik nu zeggen: BUY THE DIP!!!

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 19-05-2021 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-05 11:22

Tijn96

In speed we trust

elektriekert schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:22:
Let op mijn woorden:

Graag gedaan!
En wanneer gaan we de 2de dip in dan?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 11:21

MicroWhale

The problem is choice

Wie o wie is heeft zijn enorm grote ballen getoond door op 30k een dikke long te starten?

Diep respect voor degenen die dat gedaan hebben. :D _/-\o_

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-03 08:58

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

YES schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:20:
[...]

JA, die werkt niet hard. Prima overigens. Die Nederlandse obsessie met hard werken is echt ziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-06 23:30
YES schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:24:
[...]

Trillende handen, rode vlekken over heel mijn lichaam, hartkloppingen, overmatig transpireren, haaruitval en spontane bloeduitstortingen. Ja eigenlijk gewoon zoals altijd, prima dus.
Valt mee. :+

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:29:
[...]

Dat was waarschijnlijk het doel van deze gemanipuleerde dip. Meer zieltjes winnen.

Als hodler ga ik nu zeggen: BUY THE DIP!!!
Daar gok ik ook op. Dit kan niet het einde zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
akaQ schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:26:
[...]

Mark my words, Amerika trekt alles weer leeg om vervolgens de Aziaten te triggeren en 3x raden wie er morgen weer huilend wakker worden
Ik niet!
Ik ben in 2018 al emotioneel afgestompt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-06 11:01
Steady, Steady, Steady

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Stokstaart schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:19:
[...]

Flinke outflows ook weer naar cold storage dus ik heb er wel vertrouwen in dat we de bodem hebben gehad. Only up?
Waar/hoe zie je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Tijn96 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:29:
[...]

En wanneer gaan we de 2de dip in dan?
Binnen nu en 2 dagen!
ik lul maar wat hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Dit is dus wel het moment om je posities in te nemen. Hoeft je straks niet meer halverwege de groene dildo's in te stappen.

Geweldige tijden voor traders. Alles ligt op zijn gat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:35:
Dit is dus wel het moment om je posities in te nemen. Hoeft je straks niet meer halverwege de groene dildo's in te stappen.

Als je nog iets in wilde kopen met fiat of iets wat aan de zijlijn stond, dan is idd nu het moment!

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-06 11:01
van +10% naar -10% in 1 uurtje tijd.
Kan gebeuren, geduld is meer dan 1k BTC waard.

Alleen de panic guys die snel cash nodig hebben, zijn t bokkie.

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinvdm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 20:26

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

elektriekert schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:35:
[...]

Binnen nu en 2 dagen!
ik lul maar wat hoor!
ik hoop het wel, koop momentje van deze middag ff gemist. dus als het nog wat verder zakt schaf ik nog wat ADA en BTC aan. En wellicht pak ik ook Ripple en Litecoin nog ff mee, als ze nog beetje zakken. Dus ik hoop eigenlijk nog op een 2e zakker :P

He who laughs last thinks slowest! | Drone video’s: Youtube | TechJunky.nl | 3000Wp Zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:54
Toch fucked dat salaris plus vakantiegeld plus belastingaangifte (in mijn geval) allemaal volgende week gestort wordt.. 1 week te laat (waarschijnlijk)

[ Voor 5% gewijzigd door technoaddict op 19-05-2021 20:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

_Gast_ schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:33:
[...]

Daar gok ik ook op. Dit kan niet het einde zijn.
Deze dip lijkt op die van 18 maart 2020 (de "Corona dip"). Een tijdje bij de afgrond blijven hangen en er dan helemaal instorten. Daarna weer bij elkaar rapen en doorrrr. Is plausibel en laten we het hopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 19-05-2021 20:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Moonbeam nu op DOT event, voor de insiders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:38:
[...]

Deze dip lijkt op die van 18 maart 2020 (de "Corona dip"). Een tijdje bij de afgrond blijven hangen en er dan helemaal instorten. Daarna weer bij elkaar rapen en doorrrr. Is plausibel en laten we het hopen.
Dan blijft alleen de vraag over: Op welke coins? Ik zit te denken aan Matic. Heb er eerder in gezeten en er lijkt nog veel rek in te zitten.

Iemand nog andere tips?

[ Voor 3% gewijzigd door _Gast_ op 19-05-2021 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-07-2022

LAA

MicroWhale schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:36:
[...]

Als je nog iets in wilde kopen met fiat of iets wat aan de zijlijn stond, dan is idd nu het moment!
Dan was het nog beter om vanmorgen te kopen. Verwacht toch nog een dip voor Europa de nacht in gaat. Dan kunnen de Aziaten weer goedkoop inslaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Binance heeft er trouwens wel een mooie nieuwe indicator bij gekregen. Het is nu de 2e keer dat het zo gaat.

Flippen de charts helemaal, druk op de koop knop, kom 4 uur later terug. Winst :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:41
Side-Kick schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:18:
[Embed]

Als er één is die niet hard heeft hoeven werken is het Graaf Sander wel.
Zijn adellijke familie bezit vele landhuizen en nog veel meer.
Rijkdom is hem dus in de schoot geworpen.
Dat gun ik hem op zich wel als hij zich iets bescheidener zou opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-06 22:34

Falcon10

Hit it i would !

Bij Bitvavo kan je momenteel in elk geval momenteel geen geld heen storten om te gaan shoppe.
Toch niet met de bancontact die ik zonet probeerde.

[ Voor 22% gewijzigd door Falcon10 op 19-05-2021 20:42 ]

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:39:
Moonbeam nu op DOT event, voor de insiders.
Zit je te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Cryptoquant alerts (telegram of twitter)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Toch opvallend dat we op 1 dag een waarschuwing krijgen uit China én van de ECB https://outline.com/2BV2N8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

_Gast_ schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:41:
[...]

Dan blijft alleen de vraag over: Op welke coins? Ik zit te denken aan Matic. Heb er eerder in gezeten en er lijkt nog veel rek in te zitten.

Iemand nog andere tips?
Ethereum, Polkadot, Kusama.
Iets anders verwacht? ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 19-05-2021 20:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-06 09:36

Side-Kick

Timmy!

Falcon10 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:42:
Bij Bitvavo kan je momenteel in elk geval momenteel geen geld heen storten om te gaan shoppe.
[Twitter: https://twitter.com/bitvavocom/status/1395076917032849411?s=21]

Niet goed gelezen. Gaat om iDeal dit

[ Voor 5% gewijzigd door Side-Kick op 19-05-2021 20:45 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
HoppyF schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:42:
[...]

Als er één is die niet hard heeft hoeven werken is het Graaf Sander wel.
Zijn adellijke familie bezit vele landhuizen en nog veel meer.
Rijkdom is hem dus in de schoot geworpen.
Dat gun ik hem op zich wel als hij zich iets bescheidener zou opstellen.
Zo is het bij de meeste van de echt rijke mensen. Die weten niet eens wat werken is. Mensen die geboren worden in een gezin waar je met honger naar bed gaat en geen nieuwe schoenen krijgt. Als die mensen miljonair zijn weten ze wat werken is. Niet de mensen waarvan de ouders al miljonair zijn. En dan zeggen dat ze self made zijn, pfff....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ja zegt de nerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 28-05 06:58

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:35:

De vraag is alleen of we misschien nog een dip krijgen en de alts nog een keer een flinke klets om de oren krijgen. Ik blijf voorzichtig en zit voornamelijk in BTC (65%), ETH (20%) en nog wat alts (15%). Maar verder durf ik het niet aan eerlijk gezegd.

Heb met de dip in ieder geval mijn doel bereikt met een bepaald deel van een BTC in bezit te krijgen, en dat wil ik niet meer uit handen geven eerlijk gezegd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-06 21:01

cryptore

TP1-08112029

Falcon10 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:42:
Klopt heb het 6 keer geprobeerd toen pas kwam ik er doorheen , blijven proberen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02:01
Binance nog steeds niet mogerlijk om met creditcard te kopen :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Vanmiddag een flufje Link bijgekocht, kon het niet laten ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HoppyF
Skalders schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:47:
Binance nog steeds niet mogerlijk om met creditcard te kopen :(
Gewoon iDeal gebruiken, werkt wel en snel ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
HoppyF schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:47:
[...]

Gewoon iDeal gebruiken, werkt wel en snel ook.
Ik heb geen ideal :)B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Stokstaart schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:42:
[...]

Cryptoquant alerts (telegram of twitter)
Op de site zelf zie ik rond 18u juist een hele forse inflow (~17k BTC). Nieuwe dump incoming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• besteller2019
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 18-06 20:47
Wat denken julllie van kurkuma coin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Wat is die MMcrypto toch een prachtgozer.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
SEPA dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skalders
Dan moet je 2 dagen wachten. Heb ondertussen maar op Kraken gekocht, daar lukt het ondertussen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-06 10:54
Mr_Ripple schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:50:
Wat is die MMcrypto toch een prachtgozer.
Waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-05 09:55
Verdorie. Weer down omlaag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sander817
  • Laatst online: 06:09

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

wat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09:10
38K sterk nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Oh, gelukkig weer stevig onder de 40k. Zou toch een domper zijn als we boven de 40k de dag uit gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Nu online
En up omhoog?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Op 15 min. -2% en dan +0.5% mooi regelmatig

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Ronald.42 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:53:
Op 15 min. -2% en dan +0.5% mooi regelmatig
Met vier pootjes omhoog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:52

WhySoSerious

Be the change.

Aardbeving wordt gevolgd door naschokken. Orderboeken zijn nog niet gesetteld. Gewoon blijven zitten dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Was deze al gedeeld?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wIP76HXj7sFPiB4SKVI7ZkRylIA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HdiPfc3mH5kt6z89SHenfEvn.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-06 13:55
We be dead catting yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

I was getting ready for a shower, when i saw something in the charts.

Today for the bitcoinprice with the Davincij J15,

Man man _O- _O-

The scooter van crypto

Hyper hyper...

XRP = trash

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
1500x ongeveer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-06 21:58

The Chosen One

Zie signature!

Keer of 5.

Op het moment 42%ETH (meer dan ik dacht), 31% link, 14% BTC, 10% BNB.
Vanaf volgende week weer werk dus dan geen tijd om constant alles in de gaten te houden. (sowieso geen computer op het werk ;p)

Als ik kop in zand/niet kijken/hodl wil doen voor X tijd, gedachten? Nog meer gelijk spreiden?

[ Voor 6% gewijzigd door The Chosen One op 19-05-2021 20:57 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sander817
  • Laatst online: 06:09

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

ik ben inmiddels all out, 200% winst nog over sinds eind vorig jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Skalders schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:51:
[...]

Dan moet je 2 dagen wachten. Heb ondertussen maar op Kraken gekocht, daar lukt het ondertussen wel.
Ok, maar instant SEPA gaat wel sneller.
Weet alleen niet of dit in België ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ahaa.. ik had geen zin om 2500 berichten terug te lezen. :P

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-06 13:55
Pelox schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:56:
[...]

Ahaa.. ik had geen zin om 2500 berichten terug te lezen. :P
Daar is de zoekfunctie erg handig voor ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

aex351 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:35:
Hoeveel geld er in de afgelopen weken even is verdampt. Treurig toch, zeker voor degene die niet op tijd zijn uitgestapt of dit helemaal niet door hebben. Het geroep over koop de dips is ook flinks afgenomen.
Er is geen geld verdampt. Je kan geen geld 'in' BTC hebben. Je kan geld aan de vorige eigenaar van je BTC geven, die stopt het dan in zijn portemonnee. Of je geeft het aan miners, die kopen er kolenstroom van. Of je geeft het als fee aan een tussenpartij als een broker. Die stopt het ook in z'n portemonnee. Er zit geen geld 'in' BTC, als jij het niet meer hebt, heeft iemand anders het.

Er is wat market cap verdampt. Market cap is een grootheid die kan verdampen. Geld niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

The Chosen One schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:55:
Keer of 5.

Op het moment 42%ETH (meer dan ik dacht), 31% link, 14% BTC, 10% BNB.
Vanaf volgende week weer werk dus dan geen tijd om constant alles in de gaten te houden. (sowieso geen computer op het werk ;p)

Als ik kop in zand/niet kijken/hodl wil doen voor X tijd, gedachten? Nog meer gelijk spreiden?
Wat is je doel? Hodl de moeder of over 6 maanden met pensioen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-06 21:58

The Chosen One

Zie signature!

@Mooody Ergens daar tussen in. :+
Geen vaste planning.

[ Voor 42% gewijzigd door The Chosen One op 19-05-2021 20:59 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakMDS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 13:50
WhySoSerious schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:54:
Aardbeving wordt gevolgd door naschokken. Orderboeken zijn nog niet gesetteld. Gewoon blijven zitten dus.
Heel vreemd, ik las dit als "onderbroeken zijn nog niet gesettled".
Maar inderdaad, naschokjes, of zelfs een volledige tweede bear is best te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Professor doctor Gavin Wood is nu aan de beurt. Ik heb een man crush op hem en zijn haar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18-06 19:28
TweakMDS schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:59:
[...]

Dit is ook waar. Veel onderbroeken zijn nog niet schoon na wat er gebeurd is.

[ Voor 13% gewijzigd door MrMrq op 19-05-2021 21:02 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-06 15:05
[...]

Maar inderdaad, naschokjes, of zelfs een volledige tweede bear is best te verwachten.
Ik las het ook zo, en kan me voorstellen dat het klopt in sommige gevallen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

[...]

Haha ik ook in eerste instantie :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:01:
Professor doctor Gavin Wood is nu aan de beurt. Ik heb een man crush op hem en zijn haar.
Does he give you wood?

Of:
Is he Givin' Wood?

[ Voor 5% gewijzigd door Bananeman op 19-05-2021 21:04 ]

Motor-forum.nl

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Laatst online: 13:26

Darrell

Fiat moonboy

Mooody schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:01:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dSJ0E9OcofJm-SMoDVVlbi559-M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/YPP9aWzijbzDbw3nz2cGuuLf.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

The Chosen One schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:59:
@Mooody Ergens daar tussen in. :+
Geen vaste planning.
Heb zelf 40% ETH en veel LINK, dus kan het niet oneens zijn met je PF.
Goed dat je (ogenschijnlijke) blijvertjes pakt. Dat zijn coins die je tenminste vast blijft houden bij zulke dips, die strategie is geen verkeerde denk ik. Bitcoin is niet heilig, het is een asset op zich.

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 19-05-2021 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Laatst online: 17-01-2024
ik haal er even niet uit wat er bedoeld wordt?

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Bananeman schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:03:
[...]

Does he give you wood?

Of:
Is he Givin' Wood?
Zo ver gaat het niet. Ik houd van zijn tech, net zoals ik de spijkerbroeken van Steve Jobs geweldig vond.

Pagina: 1 ... 41 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!