[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 245 Laatste
Acties:
  • 869.062 views

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12-2025
Allemaal leuk en aardig die TA maar je hebt er geen zak aan :+ lijkt me toch wel duidelijk na de afgelopen paar dagen.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
when dead cat bounce?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Verwijderd

Maat van mij heeft 6k verlies met XRP/ADA/Chainlink, verkoopt ie alles met 6k verlies @.@. Snap niet waarom men denkt dat ze maar omlaag blijven gaan, wat omlaag gaat, gaat weer omhoog!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:59
Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:32:
Maat van mij heeft 6k verlies met XRP/ADA/Chainlink, verkoopt ie alles met 6k verlies @.@. Snap niet waarom men denkt dat ze maar omlaag blijven gaan, wat omlaag gaat, gaat weer omhoog!
Het kan natuurlijk nog veel lager allemaal, maar ik had niet verkocht met 6k verlies.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Leuk man, al die tegeltjes die langskomen. Heb er zelf ook eentje bedacht.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/DzbHZFs/Schermafbeelding-2021-05-20-om-11-30-23.png

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
Raaafie schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:30:
Allemaal leuk en aardig die TA maar je hebt er geen zak aan :+ lijkt me toch wel duidelijk na de afgelopen paar dagen.
Ben ik het mee oneens. Op basis van een aantal indicatoren was er prima te voorspellen dat er een dip zou komen. Met name het langzame zakken van de BTC en het niet breken van bepaalde levels, de ETH groei, de dalende BTC dominance en de explosieve stijgingen van 'shitcoins' lijken mij signalen genoeg. |En dan kan je er beter een weekje te vroeg uitstappen dan te lang wachten...

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:04

Weer??

Zelfde als deze van gisteren?

[ Voor 41% gewijzigd door Wackmack op 20-05-2021 11:39 ]

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:54

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Lijkt me de juiste beslissing, als een dip je laat panic sellen zit je er met meer geld in dan je kan missen of meer dan waar je je comfortabel bij voelt.

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-01 19:10
Tijn96 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:24:
[...]

en waar baseer je dat op? Ik leer graag :)
Misschien wacht hij tot dit algo een buy aangeeft?

YouTube: Live Bitcoin & Ethereum Signals | ETH | BTC | USDT - Live Streaming

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:45
zwembroek schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:35:
[...]

Het kan natuurlijk nog veel lager allemaal, maar ik had niet verkocht met 6k verlies.
De vraag is dan ook hoe ver je het nog laat gaan...
Zelf vooral met ETH 1K verlies. Houd nog wel hoop dat ETH op redelijk niveau terug komt.

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-01 15:09
Ook paar k verlies, jammer dat ik eergister geen weak hands had..
Gelukkig blijven hodlen, wat inderdaad omlaag gaat gaat hopelijk snel weer omhoog.
Wat ik hier wel uit haal is dat ik soms wat sneller mn winsten moet pakken.

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Kan ook iemand zijn die interessant wil doen nav de vorige voorspelling. Maar goed, zolang het een spel blijft en het weer omhoog gaat is het uiteraard geen probleem voor mij. Ben langzamerhand immuun geworden tegen deze fuds.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Wackmack schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:37:
[Twitter]

Weer??

Zelfde als deze van gisteren?

[Twitter]
Of een troll.. Of een bull trap.. Of laatste weak hands bang maken.. Of of..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Verwijderd

Stokstaart schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:42:
[...]

Of een troll.. Of een bull trap.. Of laatste weak hands bang maken.. Of of..
Meer een bull trap :o

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
:? :')

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 09:57

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Tijn96 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:24:
[...]

en waar baseer je dat op? Ik leer graag :)
Eigenlijk puur gebaseerd op de afgelopen paar golfbewegingen, maar uiteraard bieden die geenszins garantie voor de toekomst. Deze patronen herhalen zich echter vaak genoeg dat ik ze niet ga negeren in het verhaal :P
Daarbij zit er nog redelijk wat twijfel/angst in de markt, zo vlak na die crash van gisteren. En daarnaast inderdaad gewoon mijn glazen bol op mijn bureau ja B)

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-01 19:10
Je kan er zeker wat aan hebben. Je kan de trend zien veranderen of momentum zien en daarop handelen, maar altijd in combinatie met een strategie zoals uitstappen als je plan niet goed uitpakt. Het is deels psychologie ook.
Maar het is niet zo simpel als even naar een EMA lijntje kijken of RSI indicator.
En er is nooit 100% zekerheid, Als dat zo was kon je een 100% winnend algoritme maken en dat dag en nacht laten draaien.

En een crash zoasls gisteren valt met geen een indicator of analyse te voorspellen, al kon je wel zien dat er een paar dagen geleden de rek er een beetje uit was. Plus het feit dat als ETH bijvoorbeeld een paar weken fors stijgt, dan wordt de kans dat het door blijft stijgen ook alsmaar kleiner.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Hahahaha

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

Stokstaart schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:06:
[...]

Met SMS ben je alleen wel kwetsbaar voor sim swapping toch?
Haha, er zijn altijd manieren om te hacken ja.
Met alleen een gehackt telefoonnummer kom je niet op iemand zijn account.

Om toegang te krijgen tot je account heeft de hacker (weer EN EN):
1. Je e-mail (evt + wachtwoord)
2. Je 2FA codes
3. Je telefoonnummer

... nodig als je alle drie die dingen gezet hebt. De kans dat die hacker zoveel moeite voor je gaat doen is nihil, omdat er (als ie dat kan) veel betere targets zijn (zie al die publieke figuren) om daar zoveel tijd en moeite in te steken.

Qua beveiliging is er veel om aan te denken:
- Laat nooit wachtwoorden in je e-mails achter
- Gebruik een apart e-mail voor liefst elke exchange/website waar waarde op staat
- Koppel geen van bovenstaande e-mail adressen aan elkaar of aan je basis-account
- Koppel je cloudopslag aan een andere e-mail dan die waarmee je op je exchange(s) gaat
- Schakel op de exchange alle beveiligingsmaatregelen in die ze je aanbieden
- Bewaar backup codes zo onbereikbaar mogelijk voor anderen (iig niet via een van je online accounts bereikbaar) bij (foto's of screens van) notities: Wis deze zodra ze op de juiste plek staan (uit je telefoon + evt. cloud)
- (tegen de man met de boormachine) Als je social media gebruikt om over dit soort dingen te praten: Zorg dat ze via je social media niet kunnen achterhalen wat je echte naam is, waar je woont, wie je kent (vrouw/kinderen) en waar je allemaal komt.

... en zo mis ik er nog een aantal vrees ik.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-01 13:34

Tijn96

In speed we trust

Ken. schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:44:
[...]

Eigenlijk puur gebaseerd op de afgelopen paar golfbewegingen, maar uiteraard bieden die geenszins garantie voor de toekomst. Deze patronen herhalen zich echter vaak genoeg dat ik ze niet ga negeren in het verhaal :P
Daarbij zit er nog redelijk wat twijfel/angst in de markt, zo vlak na die crash van gisteren. En daarnaast inderdaad gewoon mijn glazen bol op mijn bureau ja B)
Thanks! Ben benieuwd of jou glazen bol zijn werk dadelijk goed heeft gedaan

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• mannetje19
Veertien14 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:41:
Ook paar k verlies, jammer dat ik eergister geen weak hands had..
Gelukkig blijven hodlen, wat inderdaad omlaag gaat gaat hopelijk snel weer omhoog.
Wat ik hier wel uit haal is dat ik soms wat sneller mn winsten moet pakken.
Zeker! Had zelf op 3000 eur ETH weer verkocht. Vrienden verklaarden mij voor gek, zeker toen die de volgende dag steeg naar 3400 eur. Ik weer bijkopen op 3200 eur..... 8)7 |:( geloof dus in jezelf :)

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 09:32

YES

Moderator General Chat
Sja... Als hij er blijkbaar geen vertrouwen in heeft dan denk ik ook niet dat het verstandig is alles maar te laten staan. Ligt er wel aan hoe significant die 6k voor hem is, of wat eventueel nog meer verlies voor hem zou betekenen natuurlijk.

• Stokstaart
MicroWhale schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:46:
[...]

Haha, er zijn altijd manieren om te hacken ja.
Met alleen een gehackt telefoonnummer kom je niet op iemand zijn account.

Om toegang te krijgen tot je account heeft de hacker (weer EN EN):
1. Je e-mail (evt + wachtwoord)
2. Je 2FA codes
3. Je telefoonnummer

... nodig als je alle drie die dingen gezet hebt. De kans dat die hacker zoveel moeite voor je gaat doen is nihil, omdat er (als ie dat kan) veel betere targets zijn (zie al die publieke figuren) om daar zoveel tijd en moeite in te steken.

Qua beveiliging is er veel om aan te denken:
- Laat nooit wachtwoorden in je e-mails achter
- Gebruik een apart e-mail voor liefst elke exchange/website waar waarde op staat
- Koppel geen van bovenstaande e-mail adressen aan elkaar of aan je basis-account
- Koppel je cloudopslag aan een andere e-mail dan die waarmee je op je exchange(s) gaat
- Schakel op de exchange alle beveiligingsmaatregelen in die ze je aanbieden
- Bewaar backup codes zo onbereikbaar mogelijk voor anderen (iig niet via een van je online accounts bereikbaar) bij (foto's of screens van) notities: Wis deze zodra ze op de juiste plek staan (uit je telefoon + evt. cloud)
- (tegen de man met de boormachine) Als je social media gebruikt om over dit soort dingen te praten: Zorg dat ze via je social media niet kunnen achterhalen wat je echte naam is, waar je woont, wie je kent (vrouw/kinderen) en waar je allemaal komt.

... en zo mis ik er nog een aantal vrees ik.
Ja precies, thnx. Ik dacht even dat het misschien of - of was (ik gebruik al jaren alleen 2FA via Authy).

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:04
Glenn Hoddle schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:04:
[...]

Interessant idee. Maar hoe dan precies? Ik bedoel alles kan, maar een overheid kan het in theorie ook ETH illegaal maken om vervolgens alle 80.000 ETH validatoren aan te pakken. Dat is natuurlijk op papier lastiger dan de 21 van de BSC, maar we kennen Binance, op het moment dat zulke dreiging vanuit een overheid er is zal je zien dat BSC ineens op magische wijze besluit naar 21000 validatoren over te stappen.

Blijft trouwens dat overheden maar over 1 land gaan, of hooguit 27, dus zolang je validatoren maar over de wereld verspreid zijn is er ook niks aan de hand. En ook: BSC is natuurlijk gewoon een ETH fork - wat let ze om bij zo'n dreiging de BSC te forken, het door regelgeving bedreigde origineel af te laten sterven en door te gaan op de Binance Even Smarter Chain?
Ja, waarschijnlijk heb je gelijk. Maar fuck man. Ik verkocht mijn CAKE voor €0.25 per stuk. En nu, een halfjaar later moet ik ze terugkopen omdat ze aantoonbaar goedkoop zijn voor €14.5?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Tijn96 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:48:
[...]

Thanks! Ben benieuwd of jou glazen bol zijn werk dadelijk goed heeft gedaan
Voor hetzelfde geld schiet hij in één keer door omhoog haha, en dan zit ik hier met mijn limit order die niet is gehit :P

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-01 13:40
WAVES heeft er in ieder geval weer zin in vandaag.

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-01 13:34

Tijn96

In speed we trust

Ken. schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:50:
[...]

Voor hetzelfde geld schiet hij in één keer door omhoog haha, en dan zit ik hier met mijn limit order die niet is gehit :P
De koopknop werkt altijd nog! of op welke prijs wacht jij?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Verwijderd

Hodl wel even, ik zie jullie volgend week weer :D

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:22
Edit:

Verkeerde topic..

[ Voor 74% gewijzigd door BTFD op 20-05-2021 11:59 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

anti elppa schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:06:
[...]

Heel benieuwd hoe de ECB met deze shitstorm om gaat springen, want ze staan schaakmat in het kwadraat. En dan hebben ze commentaar op BTC _O- _O- _O-
Ze zullen het nooit doen, maar de beste optie die ze hebben is in jouw analogie gewoon het bord omgooien, waar ze wel wat hulp uit het noorden bij nodig hebben: laat Duitsland, de Benelux, Oostenrijk en Finland uit de Euro stappen. (Eventueel met de Baltische Staten samen.) Dan keldert de Euro in waarde tov de nieuwe D-Mark, Gulden etc, waarmee een stijgende rente voor die landen ineens geen probleem meer is, gezien de schulden nog steeds gedenomineerd zijn in Euro's. De zuidelijke landen hebben dan nog steeds dezelfde problemen die ze nu ook al hebben, maar hun concurrentiepositie tov Noord-Europa wordt ineens stukken beter - alleen zullen de stijgende rentes op staatsobligaties daar wel eventjes pijn doen.
Dit zou op korte termijn natuurlijk voor chaos zorgen, maar het is m.i. wel de enige manier om uit dat schaakmat te komen.

Wat ook nog wel een idee kan zijn - lost niks op, maar verdeelt de pijn prettiger voor vrijwel alle burgers: stop met opkopen van staatsobligaties en geef die QE als helikoptergeld aan de Europese burger, heeft iedereen er weer 800 euro per maand bij of zo. Hoewel je dan natuurlijk het risico loopt dat mensen gaan begrijpen dat er iets met hun centrale bank aan de hand is.

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Tijn96 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:52:
[...]

De koopknop werkt altijd nog! of op welke prijs wacht jij?
Als ie de MA99 aantikt of doorkruist vind ik het mooi.
Had tijdens de dip een mooi instapmoment, maar in een vlaag van verstandsverbijstering heb ik die gisteren verkocht. Wel een leuke winst, maar ik had wel verwacht dat ik er nu alweer in zou zitten. Begin meer op een daytrader te lijken dan de HODLer die ik dacht te zijn :D

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:50:
[...]

Ja, waarschijnlijk heb je gelijk. Maar fuck man. Ik verkocht mijn CAKE voor €0.25 per stuk. En nu, een halfjaar later moet ik ze terugkopen omdat ze aantoonbaar goedkoop zijn voor €14.5?
Eigenlijk: ja. Dat is emotioneel natuurlijk moeilijk, maar inmiddels zijn de fundamentals zo dat je kan zeggen dat dit erg goedkoop is - nog los van dat je er nog steeds veel rente op kan vangen. Het betekent ook niet dat het een slecht idee was om op €0.25 te verkopen met de informatie die je toen had. Maar op basis van het huidige volume, de huidige tokenomics, wat er gisteren is gebeurd en het beetje fud dat ze net over zich heen gehad hebben is dit een erg goede deal. Ik zal me niet wagen aan geroeptoeter van volgende week staat hij weer op een ATH, maar ik zie echt niet in hoe hij niet terug zou gaan naar de €25. Alleen snap ik dat je brein dat nu even niet los kan zien van die verkoop voor een kwartje.

Not so fun fact trouwens - voor mij dan - ik stond op het punt CAKE te verkopen toen hij op $41 stond. Maar toen dacht ik 'nee, ik weet dat nog van Roellie, die kocht CAKE en BNB en verkocht het te vroeg. Gaat mij niet gebeuren.' En daar zit ik dan, met Cake op $17. Diamond hands!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ken. schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:02:
[...]

Als ie de MA99 aantikt of doorkruist vind ik het mooi.
Had tijdens de dip een mooi instapmoment, maar in een vlaag van verstandsverbijstering heb ik die gisteren verkocht. Wel een leuke winst, maar ik had wel verwacht dat ik er nu alweer in zou zitten. Begin meer op een daytrader te lijken dan de HODLer die ik dacht te zijn :D
Hold On(to daytrading for) Dear Life

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
YES schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:04:
[...]

HOTDFDL bekt inderdaad een stuk minder :+

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

YES schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:04:
[...]

Works for me so far!

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/SRx5tBBrTQOBi/giphy.gif

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:59
Dikke BTC buy order geplaats op 22k. You never know.. :P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-01 13:40
zwembroek schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:08:
Wegwezen jij! ;)

• YES

YES

Moderator General Chat
malarkan schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:05:
[...]

HOTDFDL bekt inderdaad een stuk minder :+
HODL staat origineel voor: Hold On for Dear Life dus sowieso mag je naar gelang het je uitkomt letters of woorden toevoegen d:)b

Hold On for Dear Life Zolang het je Uitkomt en Anders Niet Toch
HODLZUANT!!

[ Voor 12% gewijzigd door YES op 20-05-2021 12:10 ]

• jelle24121990
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-12-2024
Glenn Hoddle schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:03:
[...]

Eigenlijk: ja. Dat is emotioneel natuurlijk moeilijk, maar inmiddels zijn de fundamentals zo dat je kan zeggen dat dit erg goedkoop is - nog los van dat je er nog steeds veel rente op kan vangen. Het betekent ook niet dat het een slecht idee was om op €0.25 te verkopen met de informatie die je toen had. Maar op basis van het huidige volume, de huidige tokenomics, wat er gisteren is gebeurd en het beetje fud dat ze net over zich heen gehad hebben is dit een erg goede deal. Ik zal me niet wagen aan geroeptoeter van volgende week staat hij weer op een ATH, maar ik zie echt niet in hoe hij niet terug zou gaan naar de €25. Alleen snap ik dat je brein dat nu even niet los kan zien van die verkoop voor een kwartje.

Not so fun fact trouwens - voor mij dan - ik stond op het punt CAKE te verkopen toen hij op $41 stond. Maar toen dacht ik 'nee, ik weet dat nog van Roellie, die kocht CAKE en BNB en verkocht het te vroeg. Gaat mij niet gebeuren.' En daar zit ik dan, met Cake op $17. Diamond hands!
Ik begrijp dat de prijs van nu behoorlijk gezakt is en mede is gecreëerd door de berichtgeving rondom bunny. Echter wanneer we wel op korte termijn (lees 1/2 maand) in een bearmarket komen ja $17 toch alsnog een hoge prijs?

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:27
YES schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:10:
[...]

HODL staat origineel voor: Hold On for Dear Life dus sowieso mag je naar gelang het je uitkomt letters of woorden toevoegen d:)b

HODLZUANT!!
dat kwam pas later, iemand tikte hold gewoon verkeerd in 2013

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ynt-s_8tT-IxWD3_L0N3LmmnXgY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AYoKtfBhPawIoefPdSOzUzR5.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door anti elppa op 20-05-2021 12:17 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:12:
[...]

dat kwam pas later, iemand tikte hold gewoon verkeerd
Shit, val ik even door de mand.

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-01 17:50
zwembroek schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:08:
Ik op net boven de 25K :)
Als de geruchten kloppen dan kunnen we t.o.v. gisteren nog een daling verwachten van zo'n 16%. Ik heb al mijn buy-orders 16% lager staan dan het punt van gisteren. Niet geschoten is altijd mis, haha!

• malarkan
[...]

HODLZUANT!!
I know! maar zou fijn zijn dat ik mijn tong daarna nog wel kan gebruiken, of mijn vingers kan ontwarren na het te typen :P

• Darrell
  • Laatst online: 01:23

Darrell

Fiat moonboy

Trently schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:15:
[...]

Ik op net boven de 25K :)
Als de geruchten kloppen dan kunnen we t.o.v. gisteren nog een daling verwachten van zo'n 16%. Ik heb al mijn buy-orders 16% lager staan dan het punt van gisteren. Niet geschoten is altijd mis, haha!
Geen idee wat de koers gaat doen, maar always expect the unexpected.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Wat is het hier rustig vandaag. Is iedereen weer aan het werk ofzo? Behalve @YES natuurlijk :P

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

jelle24121990 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:11:
[...]

Ik begrijp dat de prijs van nu behoorlijk gezakt is en mede is gecreëerd door de berichtgeving rondom bunny. Echter wanneer we wel op korte termijn (lees 1/2 maand) in een bearmarket komen ja $17 toch alsnog een hoge prijs?
Ik heb er even over nagedacht en denk het volgende: je kan op dit moment nog steeds ongeveer 150% rente op Cake krijgen. Dat daalt elke maand, en hoe meer de prijs kwakkelt, hoe agressiever ze neem ik aan zullen zijn in hun beleid om naar 0% inflatie te gaan. Maar 150% rente is nog wel eventjes een redelijke hedge tegen prijsdalingen. Verder is het sowieso zo dat hoe meer er gehandeld wordt op Pancakeswap, hoe meer Cake er elke week wordt opgekocht om te verbranden dus als iedereen en z'n moeder in paniek van z'n shitcoins af wil zal dat er tot leiden dat er meer Cake wordt opgekocht - op de korte termijn dan toch.
Verder is Cake op de 1D RSI al sinds $37 oversold - hoewel je dat ook als teken kan opvatten dat je niks aan die indicator hebt. (4 uur wisselt het nog al.)

Tel daar dan nog bij op dat áls er nu een bear market aan zit te komen we de grote drop dus al hebben gehad dan eh... alles bij elkaar genomen lijkt iets van $15 tot 17 me dan eigenlijk voor een bear markt een vrij redelijke prijs - ook UNI en SUSHI in ogenschouw genomen. Maar goed, het blijft koffiedik kijken ergens, we hebben gezien dat men goed is in panisch naar de uitgang rennen en dan doet TA, fundamentele analyse en tokenomics er niks toe.

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

sOid schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:24:
Wat is het hier rustig vandaag. Is iedereen weer aan het werk ofzo? Behalve @YES natuurlijk :P
Iedereen is na gisteren uitgestapt ;)

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

BTFD schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:00:
Gezien de lower-high op de 1H ETH, wacht ik nog even met instappen..
Je was er toch net uit? Dan zou ik even vanmiddag afwachten.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-01 11:12
Nee hoor genoeg dead coins die echt nooit meer omhoog gaan. Niet dat ik dat met XRP, ADA of Link verwacht maar just so you know. Niet alles gaat omlaag om daarna weer up te gaan.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Bij HODL denk ik aan Cuddle, lekker knuffelen en vasthouden je muntjes :')

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

[ Voor 31% gewijzigd door A87 op 20-05-2021 12:32 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:22
JDx schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:30:
[...]
Je was er toch net uit? Dan zou ik even vanmiddag afwachten.
Klopt.. :)

Al blijft hij nu wel mooi tegen de lijn aanzitten en valt hij niet terug zoals voorgaande keren, vandaar dat ik even wilde kijken wat de bedoeling was, maar gezien de uitkomst LH + de tweets hier heb ik ook maar een belachelijke buy-order ingesteld in de hoop dat hij hem pakt :)

Toch bedankt voor waarschuwing!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/hHysz8f/dgbfdgdfgfdg.jpg

pamp it

[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 20-05-2021 12:48 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Hodl22
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-09-2022
https://twitter.com/elonmusk/status/1395328697436033032

hij gaat echt naar de 1 dollar... :|

[ Voor 26% gewijzigd door Hodl22 op 20-05-2021 12:55 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Jeetje, ik hoop niet dat wij per toeval samenwerken in een project of zo. Als jij ooit weet wie ik ben denk ik niet dat je objectief en met een goed beeld over mij kan denken :')

Overigens heb ik van mijn manager altijd teruggekoppeld gekregen dat ik goed werk, hard werk en eerlijk ben als ik even minder werkvoorraad heb. Maar ik weet van mezelf dat ik niet zo heel lang mijn focus vast kan houden op één ding, vandaar dat ik hier ook vaak 'even snel' mee lees en ouwehoer :+

Ik weet alleen niet waarom ik me nu een soort van ga lopen verantwoorden.. 8)7

• thefox231
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-01 15:33
Nog steeds een forse stijging na zijn tweet. Maar lijkt wel dat ze een stuk minder effect hebben dan aantal weken terug.

• Richh
  • Laatst online: 00:07
Yep, na zon drukke dag als gisteren moet ik vandaag maar ff wat productiever zijn :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Zucht, Wall Street begint weer lager volgens de futures althans.
Pjoe, dan gaat de AEX misschien wel 3/10 % omlaag... wat een stress bij RTLZ. :+

• roflexx
50k btc vandaag

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-01 09:01
thefox231 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:01:
[...]

Nog steeds een forse stijging na zijn tweet. Maar lijkt wel dat ze een stuk minder effect hebben dan aantal weken terug.
Ergens ook wel logisch, iedereen met Twitter sentiment is na die eerste set tweets al lang van links naar rechts gesprint. Die beweging omgekeerd maken doet men niet zo snel.

Ook Elon z'n impact is beperkt, z'n impact is gigantisch maar beperkt. We hebben de limiet ervan denk ik wel bijna gezien.

• roflexx
Dat er nog steeds mensen elon volgen:(

• mannetje19
thefox231 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:01:
[...]

15%... en dat lijkt nu alweer te verdwijnen :?

• dorbie
  • Laatst online: 22-11-2024
Met de staart tussen de benen

• anti elppa
mannetje19 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:08:
[...]

15%... en dat lijkt nu alweer te verdwijnen :?
ja daaraan zie je dat het steeds minder effect gaat hebben. Mooi iig!!

• Ponk123
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 07-11-2024
Wat vinden jullie van dit? Is dit zorgelijk?

YouTube: Why I SOLD All of My Bitcoins... IT'S OVER.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

LOL, ik volg hem ook en dat is de grootste grapjas op Youtube.
Ik hoop voor je dat je zijn video's niet serieus neemt.

[ Voor 7% gewijzigd door Bierkameel op 20-05-2021 13:18 ]

Alle proemn in n drek

• Hodl22
  • Laatst online: 13-09-2022
laten we die chinees geen gelijk geven, 69K! 8)7

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12-2025
Ik snap nooit zo goed waarom mensen kijken naar dit soort gasten. Als ze er echt verstand van hadden, zaten ze dan op Youtube?

PSN/Steam: Xamsix

• thefox231
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-01 15:33
China FUD en nu Tether FUD :) 2017 all over again.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-01 12:33
thefox231 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:17:
[...]

China FUD en nu Tether FUD :) 2017 all over again.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eVvF51QbD2XTZGcyha_8KEYAnmo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qN2mfH7KTUkflfYjxmMCeq8z.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Ponk123
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 07-11-2024
Lol oke people

• anti elppa
hahaha heerlijk na china fud ook nog ff tether fud eroverheen. Nothing new hahahahaha. Echt 0,0 nieuws in die video

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik vind zijn thee-wijn-whisky-berenburgglas vooral zorgelijk.

• malarkan
JDx schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:21:
[...]

Ik vind zijn thee-wijn-whisky-berenburgglas vooral zorgelijk.
Die gebruikten we vroeger toen ik nog in de horeca werkte altijd voor de Irish Coffee

hij is alleen de koffie en de slagroom vergeten vrees ik.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-01 14:46
Als je de cryptomarkt zou naspelen met mensen, zou je dit ongeveer krijgen. :P

• Ricardovv
  • Laatst online: 07-01 22:48
JerDrie schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:29:
[...]

Hoe professioneel ben je dan als je na een paar maanden weer uitstapt? Mag aannemen dat een professional geen miljoenen ergens instopt zonder gedegen analyse. Ik neem dit dus ook maar met een korreltje zout...
Hahaha die profs gaan gewoon voor het snelle geld hoor. Stappen net zo snel weer uit als ze er in gingen. Een gedegen analyse loslaten op crypto/bitcoin is helemaal niet mogelijk. Ik denk eerder dat het een soort experimenten zijn, dat stappen in crypto. Kijken wat het sentiment in de markt is.

Zolang pensioenfondsen niet in bitcoin stappen moet je het zelf ook niet allemaal te serieus nemen.

• Stokstaart
Ik heb het even uitgeprobeerd. Als je SMS verificatie aan zet kan je WEL DEGELIJK inloggen met alleen een verificatie via SMS (dus niet EN EN maar OF OF).

Met andere woorden: als SMS-verificatie aan staat ben je, in ieder geval voor het inloggen, kwetsbaar voor sim swapping.

Zet dat maar op een tegeltje.

• malarkan
Luca schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:23:

[Streamable]
daar ging de koffie, hop over het toetsenbord! _/-\o_ _/-\o_

• JDx

JDx

Ben ik ^

Die laatste maakt het af.

Wat een vette no-nonsense video host is dat trouwens.

[ Voor 53% gewijzigd door JDx op 20-05-2021 13:29 ]

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Iemand hier die crypto-exchange BHEX gebruikt? Je kunt er vanaf nu ook goud (KAU) kopen voor de geïnteresseerden.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Kak, wil in USDC blijven, maar had me voorgenomen bij 1,55 ADA te kopen, nu is het naar 1,75... nja wellicht stort het nog in.

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-12-2025
Luca schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:23:

[Streamable]
Whaha, ik ga helemaal stuk _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ali Baba 1001 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:30:
Iemand hier die crypto-exchange BHEX gebruikt? Je kunt er vanaf nu ook goud (KAU) kopen voor de geïnteresseerden.
Dat kan ook bij de juwelier toch.

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-01 21:45
Ricardovv schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:26:
[...]

Hahaha die profs gaan gewoon voor het snelle geld hoor. Stappen net zo snel weer uit als ze er in gingen. Een gedegen analyse loslaten op crypto/bitcoin is helemaal niet mogelijk. Ik denk eerder dat het een soort experimenten zijn, dat stappen in crypto. Kijken wat het sentiment in de markt is.

Zolang pensioenfondsen niet in bitcoin stappen moet je het zelf ook niet allemaal te serieus nemen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vbxrx3-ZR3lCYX6ks6iv399Y7RU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/paJ1cp23EUqPbRd5JDYbfcbv.png?f=fotoalbum_large

Day trading is moeilijk te voorspellen en meer gokken maar op de lange termijn zijn er prima trends te zien in het verloop van de BTC prijs hoor.

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
JDx schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:32:
[...]

Dat kan ook bij de juwelier toch.
Sure, maar niet met USDT.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Bitcoin momenteel

Afbeeldingslocatie: https://www.gifs.nl//media/duikplank-gifs-V4Ekfg.gif

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
ADA zit in de raket.

• malarkan
Ricardovv schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:26:
[...]

Heb het voorgesteld maar vrees oprecht dat ze me dat niet in dank af gaan nemen (weet ook niet wat er gebeurt als ik een beleggingsorder zou uitvoeren richting BTC :D )

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:01
en staat ook voor elke (zelf benoemde) bitcoin expert :D

• JDx

JDx

Ben ik ^

S.McDuck schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:35:
[...]

en staat ook voor elke (zelf benoemde) bitcoin expert :D
Ik heb er geen verstand van, gewoon leuk plaatje :D

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
0108daniel schreef op maandag 17 mei 2021 @ 03:26:
Er valt mij iets op aan de bitcoin.
Hoewel, meer aan de indicator stoch rsi.
Bij een over sold situatie als de stoch RSI onder de 25 komt zit er een koop moment aan te komen.
Dit word dan bevestigd als de lijnen elkaar kruisen.
Wat mij opvalt is dat vanaf begin dit jaar dit patroon zich herhaald.
Ik heb met de verticale rode lijnen dit duidelijker gemaakt.
[Afbeelding]

Stoch rsi kruist en zit bij de 25 en is oversold en de koers gaat omhoog.
Dat zou betekenen dat in de aankomende dagen de koers inderdaad weer zal stijgen om de weerstanden te testen.
Wou dit jullie even laten weten/zien :)
Er vormt nu een mooi kruis bij bitcoin zoals we de vorige keren hebben gezien.
Dit zou wel eens een mooie run kunnen zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1gbwgt3sd-tbVzjcgOYnuRuz2Mo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VG2Xq5M7JBWFZKjzsJj3oI3m.jpg?f=fotoalbum_large

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-01 09:01
0108daniel schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:37:
[...]

[Afbeelding]
Zeg je nou dat ik dubbele groene cijfers ga zien?

• Darrell
  • Laatst online: 01:23

Darrell

Fiat moonboy

m00n

• JDx

JDx

Ben ik ^

0108daniel schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:37:
[...]

[Afbeelding]
De afgelopen dagen waren de alts BTC net voor, dus het zou wel eens omhoog kunnen schieten, pik ik dan helaas niks van mee.

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-01 17:22

aex351

I am the one

[...]

HODLZUANT!!
Volgens mij was het gewoon een misspelling voor het woord 'hold'. Dat las ik ergens. En dat is vervolgens zijn eigen leven gaan leiden op het internet.

< dit stukje webruimte is te huur >

• JDx

JDx

Ben ik ^

dikke FOMO hier :')

Het voelt een beetje als safetycar ending... beetje revven, wat slingeren...

[ Voor 19% gewijzigd door JDx op 20-05-2021 13:49 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
aex351 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:44:
[...]

Volgens mij was het gewoon een misspelling voor het woord 'hold'. Dat las ik ergens. En dat is vervolgens zijn eigen leven gaan leiden op het internet.
Ja dat klopt inderdaad, ik werd er toen straks door iemand op gewezen. Het is begonnen als een typo en uiteindelijk hebben ze die afkorting erbij bedacht. Mooi stukje crypto/internet historie :+

• JDx

JDx

Ben ik ^

YES schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:51:
[...]

Ja dat klopt inderdaad, ik werd er toen straks door iemand op gewezen. Het is begonnen als een typo en uiteindelijk hebben ze die afkorting erbij bedacht. Mooi stukje crypto/internet historie :+
Toch mooi als je quote epic wordt.

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01:52
JDx schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:48:
dikke FOMO hier :')

Het voelt een beetje als safetycar ending... beetje revven, wat slingeren...
YouTube: George Russell Crashing behind Safety Car - Imola GP Italy 2020

Uh, crash dus :?

iRacing Profiel

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
YES schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:57:
[...]

Jeetje, ik hoop niet dat wij per toeval samenwerken in een project of zo. Als jij ooit weet wie ik ben denk ik niet dat je objectief en met een goed beeld over mij kan denken :')

Overigens heb ik van mijn manager altijd teruggekoppeld gekregen dat ik goed werk, hard werk en eerlijk ben als ik even minder werkvoorraad heb. Maar ik weet van mezelf dat ik niet zo heel lang mijn focus vast kan houden op één ding, vandaar dat ik hier ook vaak 'even snel' mee lees en ouwehoer :+

Ik weet alleen niet waarom ik me nu een soort van ga lopen verantwoorden.. 8)7
Haha! No worries ;) Ben sowieso voorstander van mensen beoordelen voor het werk dat ze doen en niet voor de hoeveelheid uren dat ze naar een scherm staren.

Overigens lijk je me een prima kerel om als collega te hebben :P
Pagina: 1 ... 48 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!