Perfect moment om weer bij te kopen
Dromen mag altijd.keepitfrosty schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:11:
[...]
Tenzij je DCA moment pas over een maand is en de gehele markt bijvoorbeeld al weer dik up is
Bensimpel
Positieve meneer
Nu wel ja, nog net voordat de salarissen + vakantiegeld wordt gestort. NU is wel een erg mooie dip.
😆 - Denk ook eens om ;)
Waar vind je nou de laagste fees?
Ik probeerde Coinbase maar als ik daar voor 1000 euro Stellars koop, is de fee €27
Als ik 0.94 ETH koop (2000 euro) is de fee zelfs €77.
Komt dat vanwege de 'instant buy' optie op Coinbase of zijn alle fees de laatste jaren nogal hard gestegen?
ik hodl al sinds 2014 en heb recent weinig bijgekocht. Just checking
Ik probeerde Coinbase maar als ik daar voor 1000 euro Stellars koop, is de fee €27
Komt dat vanwege de 'instant buy' optie op Coinbase of zijn alle fees de laatste jaren nogal hard gestegen?
Ik verwacht dat welSlux schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:13:
Zijn er al berichten dat Tesla weer bitcoin heeft gekocht ?
gewoon even testen of hij met BTC hetzelfde trucje kan als met Doge
Ik hoop dat MicroStrategy nog wat fiat achter de hand had om deze once-in-a-lifetime dip mee te pakken.
Hoezo? Juist DCA is een vast moment waar je inlegt... Als dat pas eind volgende maand is, is het dom.Het Fantoom schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:10:
Dit moet toch wel de mooiste dag van het jaar zijn voor degenen die aan DCA doen
Het is een mooie dag voor iedereen in Crypto
Mocht niks stijgen dan mag je altijd mijn 200sx kopen... voor 0.5 bitcoin!Scirocco schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:49:
[...]
OCD overkomt de beste
Is indd mijn oude Nissan 200sx, geen Scirocco. Maar binnenkort een Lambo heb ik gehoord
Anyway eindelijk extra geld kunnen overboeken naar binance
Kraken trekt het echt nooit he.. doe er niet echt iets mee alleen staken, maar ik kom er gewoon niet op joh
Zero.
Nee, voor diegene die vanaf gisteren of iets eerder all-in short is gegaan.wErudite schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:11:
[...]
En voor de mensen die voor 0 euro in crypto zitten![]()
Helaas heb ik onderstaande tweet niet eerder gezien.
https://twitter.com/mskvsk/status/1394734259147968513
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Hhahaa prachtig.Darrell schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:07:
[...]
Nee ze waren a87 aan het hunten maar hij was ze te slim af.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Bensimpel
Positieve meneer
Je moet ook Coinbase Pro gebruiken, pro.coinbase.comPromWarMachine schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:14:
instant buy is een market order trouwens, zal ik sowieso niet doen.
😆 - Denk ook eens om ;)
One in a lifetime? Het stijgt alweer. En - 35% is niet once in a lifetimeChaes schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:14:
Ik hoop dat MicroStrategy nog wat fiat achter de hand had om deze once-in-a-lifetime dip mee te pakken.
Ik ben al een tijdje blij met Matic in m'n pf. Wel jammer dat het letterlijk 90 Matic is.
Coinbase pro is dacht ik een stuk goedkoper qua fees. En op Binance betaal ik voor een transactie van 1000 dollar iets van 75 centPromWarMachine schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:14:
Bensimpel
Positieve meneer
Geen mooie dag voor de weak handsMaStar schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:15:
[...]
Hoezo? Juist DCA is een vast moment waar je inlegt... Als dat pas eind volgende maand is, is het dom.
Het is een mooie dag voor iedereen in Crypto
😆 - Denk ook eens om ;)
Bizar dat sinds ik begonnen ben met BTC, BTC gewoon gehalveerd is.
Ergens rond de 60k wat BTC gekocht.
(En ik heb ze nog steeds.)
1btc = 1btc
1btc = 1btc

Was fattoe maat.MaStar schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:15:
[...]
One in a lifetime? Het stijgt alweer. En - 35% is niet once in a lifetime
Ik kan ook niks storten op Bitvavo. Wat een ongelofelijke poep site! Eerst willen ze alles van je hebben, vervolgens kun je er niks mee op het cruciale moment.
HODLstreamnl schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:16:
Bizar dat sinds ik begonnen ben met BTC, BTC gewoon gehalveerd is.
1btc = 1btc
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
De fees zijn niet gestegen nee. De fees zoals jij ze voorschoteld kloppen niet. Je zal iets verkeerd doen.PromWarMachine schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:14:
Trading fee is wat anders dan marge van een handelaar he. Weet niet wat je precies probeert te doen.
Kijk bijv op bitonic naar het verschil tussen aankoop en verkoop. Dat heet hun marge. Dat is geen exchange fee.
https://help.coinbase.com...ading-rules-and-fees/fees
edit: je zit inderdaad bij de verkeerde coinbase, bij de handelaar dus. Je moet bij de exchange wezen.
[ Voor 24% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 19-05-2021 17:23 ]
iemand nog proberen met traden op binance via 3commas?
kan geen enkele grid bot aanpassing doen.
krijg "disabled" als melding?!
kan geen enkele grid bot aanpassing doen.
krijg "disabled" als melding?!
En naar Binance wil ik niet want die app is nog rukkerThaam schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:16:
Ik kan ook niks storten op Bitvavo. Wat een ongelofelijke poep site! Eerst willen ze alles van je hebben, vervolgens kun je er niks mee op het cruciale moment.
Ik zit nog steeds te wachten tot het fiat verwerkt is (en als tegoed beschikbaar)Amrezy schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:15:
[...]
Mocht niks stijgen dan mag je altijd mijn 200sx kopen... voor 0.5 bitcoin!
Anyway eindelijk extra geld kunnen overboeken naar binance
De eerste wave zo te zien al gemist (bijv Ark: 0,99 -> 1,21 in 30 mins tijd dafuq

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Vraag me af hoe die Dot adepten nou op zo'n event staan, als je munt vandaag even van 40 naar 10 dollar gaat
Wat mag de logica zijn van dat Alts harder dalen dan bitcoin als dit zgn alles te maken heeft met dat Musk aangaf dat bitcoin te milieuvervuilend is maar crypto in algemeen een mooi iets is
Ja ik maak winst maar het is SAAI.elektriekert schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:13:
[...]
Als je er winst mee maakt is het goed toch, zelf ben ik pro alts, ook hobbelen ze vaak overal achter aan en vangen de meeste klappen.
In it to win it.
Als ik naar synchroomzwemmen kijk bij de olympische spelen spot ik nog meer variatie.
Van de synchroomzwemjuri krijgt cryptoland 100 van de 100 punten.
Het is gewoon een belachelijk systeem. Crypto wordt nooit een succes zolang het zich begeeft in een ouderwets belachelijk systeem.
Wie heeft ooit bedacht dat bots in financiële handel legaal/toegestaan zijn. Dat verbaast mij al jaren. Het gaat volledig voorbij aan de principiële intentie waarom je in een project/bedrijf investeert. Het is de totale ondergang van het financiële systeem. Niks meer wordt op waarde geschat, project differentiatie loont niet. Enige wat telt is markt manipulatie en bots die miljarden afscalpen.
Hypocriet gedoe. Zo, en nu lekker verder traden. Bitcoin chart aan en die trieste shitcoins tot aan bloedens toe scalpen want koning Bitcoin voorspelt toch welke kant het op gaat.
https://opensea.io/seaart
Wel stom, ik denk bij uitcashen altijd aan veel gedoe met echt naar je bankrekening zetten maar als je denkt dat 't gaat dalen kan je ook gewoon op de exchange snel omzetten naar bv USDT toch? Had ik beter kunnen doen en dan nu weer instappen.
Gewoon dat het allemaal een soort van meme coin zijn en totaal niet volwassen is.Hertog_Martin schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:20:
Wat mag de logica zijn van dat Alts harder dalen dan bitcoin als dit zgn alles te maken heeft met dat Musk aangaf dat bitcoin te milieuvervuilend is maar crypto in algemeen een mooi iets is
Elon is gewoon aan het trollen.
Jongens, hebben jullie nu geleerd dat je je fiat al op de exchange moet hebben staan voor dit soort dingen? En dat niet op het moment zelf er heen moet willen fomo'en?
Bensimpel
Positieve meneer
Krijgen we nu BTC lekker zakt nu ook minder "mooie" bitcoin babes? 
Dan kriebelt BTC vanzelf weer naar boven
Dan kriebelt BTC vanzelf weer naar boven
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik kan met zekerheid zeggen dat 3/4 troll comments zijn.sOid schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:22:
Zouden mensen écht zo dom zijn? Ik vrees van wel he?
[Afbeelding]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Ja, zo dom zijn mensen. Hopelijk halen ze het niet in hun hoofd om Musk wat aan te doen. Ik wil graag naar Mars.sOid schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:22:
[Afbeelding]
Oh fuck, dat kan toch niet echt zijnsOid schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:22:
[Afbeelding]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Heb net weer flink bijgekocht, buy the dipsOid schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:22:
[Afbeelding]
Maar... nooit met geld wat je nog nodig hebt. Uitsluitend met geld wat ik eventueel kan missen... Hebben deze lui niet gedaan denk ik
Mijn reviews al gezien?
Doe nou niet zo dom, dit is de standaard beginnersfout.Michael_OsGroot schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:44:
Bij mij is de paniek er nu vanaf. Maar ik ga wel cashen voor een deel. Toch alles zelf gemined, dus alles is winst.
Crash -> Fuuuuuuuuuck -> sell -> bounce -> Baal.
Zeker als je zelf gemined hebt, lekker laten staan die rommel, trekt wel weer bij, maar kan ff (paar jaartjes, worst case) duren.
Kraken die niet werkt, binance die opties heeft uitgeschakeld.
Fantastisch hoe volwassen crypto is geworden in de afgelopen 4 jaar.
Fantastisch hoe volwassen crypto is geworden in de afgelopen 4 jaar.
Maar hoe werkt dat dan? Want als er fiat staat dan moet dat naar cryptoGlenn Hoddle schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:23:
Jongens, hebben jullie nu geleerd dat je je fiat al op de exchange moet hebben staan voor dit soort dingen? En dat niet op het moment zelf er heen moet willen fomo'en?
Dus er kan nooit iets staan
Meeste zijn FUD trollensOid schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:22:
[Afbeelding]
Musk met Diamond hands. Hop to the moon.
Wat die met 1 Tweet kan :-)
Wat die met 1 Tweet kan :-)
bodem is wel geweest denk ik. vanaf nu gaan we (rustig) omhoog.
Volgens mij had dit geen een TA analyse voorspeld.
laat ons beginnen met de maan @69k mars @100k zien we nog welAMARONE schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:23:
[...]
Ja, zo dom zijn mensen. Hopelijk halen ze het niet in hun hoofd om Musk wat aan te doen. Ik wil graag naar Mars.
Uiteindelijk kan je beter lijnen op je stuur trekken.mengenli schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:25:
Het blijkt dat iedereen een noob is.
Bedoel de serieuze Alts, niet de shitcoinsFordius schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:23:
[...]
Gewoon dat het allemaal een soort van meme coin zijn en totaal niet volwassen is.
Elon is gewoon aan het trollen.
Tijdens de paniek hield Kraken zich best oke, beter dan ik van ze gewend was. Nu het allemaal wat rustiger is, werkt de site voor geen meter meerBobmeister schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:24:
Kraken die niet werkt, binance die opties heeft uitgeschakeld.
Fantastisch hoe volwassen crypto is geworden in de afgelopen 4 jaar.![]()

Holy… had een meeting van 1400-1700 - veel te lang. What did I miss. Buy the dip???
NeFoRcE schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:49:
Tering, in een week tijd gewoon 6 ruggen verdampt hier. Drama.

Maar, is inmiddels alleen nog maar winst. Inleg + wat extra begin van t jaar eruit gehaald
Pffff, denk dat ik nu best wel nog iets geld erbij zou willen doen ondanks dat ik weet dat het een beetje een gok is (vraag me echt af of we nog een nieuwe ath gaan krijgen) maar ik denk dat de vrouw dat niet zo leuk vindt
Heb afgelopen tijd al genoeg uitgegeven dus dat is ook geen discussie
[ Voor 21% gewijzigd door JT op 19-05-2021 17:27 ]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Dan lees ik dingen als "ik heb zoveel duizend euro verloren".
Ik vind dit altijd gekke uitspraken.
Zolang je het niet omzet naar echt geld is het natuurlijk niets waard.
Of een bitcoin nou 1 of een miljoen euro waard is, zolang het in cryptovorm is zijn het maar pixels op een scherm.
Net als overwaarde op je huis. Zolang je er niets mee doet is het niets waard. Iets theoretisch.
Dus voor iedereen die zegt "ik ben zoveel en zoveel kwijtgeraakt", dit is natuurlijk niet waar, want je hebt nog precies evenveel crypto.
Je hebt een mooi omzetmoment gemist, of anders gezegd, nu is het een beroerd omzetmoment, maar dat is alles.
Je had niet bedrag X aan crypto, je hebt hoeveelheid Y aan crypto.
Misschien voelt het anders, ik kan dat goed begrijpen, maar in de praktijk is er natuurlijk niets veranderd met je wallet.
Of een bitcoin nou 1 of een miljoen euro waard is, zolang het in cryptovorm is zijn het maar pixels op een scherm.
Net als overwaarde op je huis. Zolang je er niets mee doet is het niets waard. Iets theoretisch.
Dus voor iedereen die zegt "ik ben zoveel en zoveel kwijtgeraakt", dit is natuurlijk niet waar, want je hebt nog precies evenveel crypto.
Je hebt een mooi omzetmoment gemist, of anders gezegd, nu is het een beroerd omzetmoment, maar dat is alles.
Misschien voelt het anders, ik kan dat goed begrijpen, maar in de praktijk is er natuurlijk niets veranderd met je wallet.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ook met die blauwe vinkjes allemaal? (uitzondering Mr Beast natuurlijk.
Hertog_Martin schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:26:
[...]
Bedoel de serieuze Alts, niet de shitcoins
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LlfzAjWrpvmnr4eDvQAZp8O9.jpg?f=user_large)
Zo'n dump als dit kent meerdere golven, dus even opletten.Ragger schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:00:
Het gaat allemaal weer als een dikke speer omhoog.
XRP = trash
Verkondig nou geen bullshit. Het is geen gegeven dat alles ooit weer een ATH bereikt.ybos schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:23:
[...]
Doe nou niet zo dom, dit is de standaard beginnersfout.
Crash -> Fuuuuuuuuuck -> sell -> bounce -> Baal.
Zeker als je zelf gemined hebt, lekker laten staan die rommel, trekt wel weer bij, maar kan ff (paar jaartjes, worst case) duren.
Dit.Mr_Ripple schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:27:
[...]
Zo'n dump als dit kent meerdere golven, dus even opletten.
Mensen nu massaal weer laten instappen om vervolgens meer te dumpen
Beter verkoop je alles inclusief je huis voor je alles kwijt bent.Slux schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:54:
Zo ruim 2500 berichten sinds de laatste keer dat ik keek.
Heeft Iemand een kleine samenvatting van vandaag ?
Ecodan warmtepomp
Die shitcoins over het algemeen hebben net zo goed stand gehouden als die "serieuze" coins war je het over hebt. Feg , Safemoon enz zijn gewoon minder % gedaald dan die stable coins.Hertog_Martin schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:26:
[...]
Bedoel de serieuze Alts, niet de shitcoins
Daarnaast die "serieuze" coins van jouw zakt anders bij elke scheet die btc laat.
Geen idee hoe "serieus" die serieuze coins van jouw zijn.
Maar in mijn ogen zijn stable coins gewoon net zo shit als die "shitcoins" no offense.
gniffel
— Binance (@binance) 19 mei 2021
Dank voor je tips, dit bedoelde ikTWeaKLeGeND schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:17:
[...]
De fees zijn niet gestegen nee. De fees zoals jij ze voorschoteld kloppen niet. Je zal iets verkeerd doen.
Trading fee is wat anders dan marge van een handelaar he. Weet niet wat je precies probeert te doen.
Kijk bijv op bitonic naar het verschil tussen aankoop en verkoop. Dat heet hun marge. Dat is geen exchange fee.
https://help.coinbase.com...ading-rules-and-fees/fees
edit: je zit inderdaad bij de verkeerde coinbase, bij de handelaar dus. Je moet bij de exchange wezen.
:strip_exif()/f/image/3ywvkhf5qab2jZELNds1ADgr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UZ3d3TjgmjjoTM3QTJpvd6Lk.jpg?f=fotoalbum_large)
Niet gerealiseerde winst verliezen is niet gerealiseerde winst verliezen. Dat 'zolang je niet verkoopt heb je geen verlies of winst' is veel te kort door de bocht. Je bent geen euro's kwijt, ook geen crypto kwijt. Maar je bent wel iets kwijt. En die iets kan wel degelijk waarde hebben.anandus schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:27:
Dan lees ik dingen als "ik heb zoveel duizend euro verloren".
En ADA staat alweer op 1,80Scirocco schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:39:
Ik vind Cardano eigenlijk nog best steady. Ik kocht het toen het op $ 1,72 stond terwijl btc toen nog rond de 56k stond.
Btc nu 35k en ada nog op 1,50, in verhouding lang niet zoveel gezakt als btc dus.
Sowieso moon soon en 69k
#shilling
Met serieus bedoel ik niet de volatiliteit maar of het een serieus project is met actief development team en realistische toepassingen.Fordius schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:28:
[...]
Die shitcoins over het algemeen hebben net zo goed stand gehouden als die "serieuze" coins war je het over hebt. Feg , Safemoon enz zijn gewoon minder % gedaald dan die stable coins.
Daarnaast die "serieuze" coins van jouw zakt anders bij elke scheet die btc laat.
Geen idee hoe "serieus" die serieuze coins van jouw zijn.
Maar in mijn ogen zijn stable coins gewoon net zo shit als die "shitcoins" no offense.
VISA kost coinbase ook weer x procent om aan te nemen he ;-) De laagste fees heb je door een low cost storting te doen bij een exchange (dus overmaken of ideal bijv, niet creditcard), alle exchanges hebben wel 'normale' fees. Maar nu betaal je extra voor het gemak van simpel en snel met een creditcard kopen. Gemak is duur.PromWarMachine schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:29:
[...]
Dank voor je tips, dit bedoelde ik![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 19-05-2021 17:33 ]
Blij dat ik er tijdens de dip ff wat geld in had gepomptScirocco schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:30:
[...]
En ADA staat alweer op 1,80
Sowieso moon soon en 69k
#shilling
[ Voor 12% gewijzigd door JT op 19-05-2021 17:32 ]
Ecodan warmtepomp
Jawel hoor, @anti elppa heeft dit een tijd geleden al aangekondigd dat de groei naar de ~60k regionen niet gezond was en er nog een keer een forse correctie moest komen.mengenli schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:25:
Zeker vergeten hoe snel het van 20000 naar 40000 is gegaan.
Ik denk, hoe hoger btc komt, hoe groter de golven.
We worden allemaal rijk.
Alleen zo jammer dat ik t geduld nooit heb om even een paar dagen in fiat te staan.
Maarja, alles komt echt goed
Ik denk, hoe hoger btc komt, hoe groter de golven.
We worden allemaal rijk.
Alleen zo jammer dat ik t geduld nooit heb om even een paar dagen in fiat te staan.
Maarja, alles komt echt goed
Zeker ja, ik heb er geen medelijden mee ook.sOid schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:22:
[Afbeelding]
Het ergste vind ik dat die Musk dondersgoed weet wat ie doet en wat voor invloed ie heeft, verschrikkelijke vent en kan niet wachten tot zijn bedrijf compleet kapot geshort wordt en hij oprot naar mars
Daar van heb je betere coins dan btc en eth, maar merk je niks van. Alles valt en staat met btc.Hertog_Martin schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:31:
[...]
Met serieus bedoel ik niet de volatiliteit maar of het een serieus project is met actief development team en realistische toepassingen.
Mogen ze zo goed zijn als ze willen.
Redelijk op tijd uitgestapt en ook een redelijk instapmoment.
Had nog wat ideal naar Binance gestuurd maar dat gaat vandaag met een postduif lijkt het wel 🤬
Normaal binne 5 minuten maar nu....
Had nog wat ideal naar Binance gestuurd maar dat gaat vandaag met een postduif lijkt het wel 🤬
Normaal binne 5 minuten maar nu....
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Meesten zijn bot accounts. Niet al te serieus nemen, maar er zullen vast genoeg mensen zijn die veel kwijt zijn geraakt.sOid schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:22:
[Afbeelding]
Wat moet ie dan doen? Gewoon als een grijze muis leven?Slux schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:32:
[...]
Zeker ja, ik heb er geen medelijden mee ook.
Het ergste vind ik dat die Musk dondersgoed weet wat ie doet en wat voor invloed ie heeft, verschrikkelijke vent en kan niet wachten tot zijn bedrijf compleet kapot geshort wordt en hij oprot naar mars
Wat the fack is een markt waard als het zo beinvloedbaar is door een persoon?
Blame de mensen. Niet de musk
Soort narcistische anti sociale gek.Slux schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:32:
[...]
Ecodan warmtepomp
Dat er een gelegenheid is betekent niet dat je hem moet gebruiken. Ook niet in een regelloze markt.peterhhh schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:33:
[...]
Wat moet ie dan doen? Gewoon als een grijze muis leven?
Ecodan warmtepomp
De koers van het bedrijf maakt niet dat het bedrijf iets kwijt raakt. Enkel de optie om weer aandelen uit te geven/verkopen om daarmee verder te investeren gaat dan naar de klote. Het kan verder een prima gezond bedrijf blijven al gaat het aandeel naar richting de 0. Persoonlijk raak je musk er uiteraard wel mee gezien de hoeveelheid aandelen hij bezit.Slux schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:32:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 19-05-2021 17:35 ]
Jij hebt vast een hoop verloren vandaagpeterhhh schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:28:
[...]
Verkondig nou geen bullshit. Het is geen gegeven dat alles ooit weer een ATH bereikt.
Tuurlijk, niets in het leven is zeker.
Wel ff goed lezen. Ik zeg geen ATH, ik zeg bounce, dat is heeeeel wat anders...
Maar deze dumps zijn al zo veel vaker voorgekomen, en het trekt iedere keer weer bij, dat maakt de kans op herstel logischer dan de kans dat het geheel naar 0 gaat.
[ Voor 8% gewijzigd door ybos op 19-05-2021 17:35 ]
De reacties vandaag zijn kinderachtiger dan ooit.
Dezelfde mensen stappen in een oorlogje makkelijk over naar “de verkeerde kaaaant” volgens mij.
Serieuspeterhhh schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:33:
[...]
Wat moet ie dan doen? Gewoon als een grijze muis leven?
Door hem worden ook zeldzame prehistorisch 500 jaar oude planten gesloopt in de woestijn En milieuvriendelijk is hij ook totaal niet.
Complete zwendel is het en echt een gezicht van de overheid. Het is echt een LUL en een nul
[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 19-05-2021 17:35 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
ADA hersteld, maar meteen weer sell wall op 1,98-2,00 USD
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Geloof het of niet. Vandaag 30 euro winst xDybos schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:34:
[...]
Jij hebt vast een hoop verloren vandaag
Tuurlijk, niets in het leven is zeker.
Maar deze dumps zijn al zo veel vaker voorgekomen, en het trekt iedere keer weer bij, dat maakt de kans op herstel logischer dan de kans dat het geheel naar 0 gaat.
Richh schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:25:
Lol, kreeg @aex351 toch gelijk:
[Twitter]
Alleen jammer van de kleine miscalculatie op $DOGE.
Met Dogecoin gaat het prima:
As always pic.twitter.com/gtFmtokzEZ
— Elon Musk (@elonmusk) 13 mei 2021
Bitcoin is eigenlijk de koning van de shitcoins
< dit stukje webruimte is te huur >
Ik snap _totaal_ niet wat je probeert te zeggenpeterhhh schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:34:
[...]
De reacties vandaag zijn kinderachtiger dan ooit.
Dezelfde mensen stappen in een oorlogje makkelijk over naar “de verkeerde kaaaant” volgens mij.
Ecodan warmtepomp
Ben het er wel mee eens dat de mensen gewoon een domme kudde is. Het ligt echt niet aan musk hoe dom zo een kudde reageert. Wel is het uiteraard zo dat musk bewust of onbewust misbruik maakt van de wetenschap dat de kudde uberhaupt reageert.
Bedankt voor de nuance.TWeaKLeGeND schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:36:
[...]
Ben het er wel mee eens dat de mensen gewoon een domme kudde is. Het ligt echt niet aan musk hoe dom zo een kudde reageert. Wel is het uiteraard zo dat musk bewust of onbewust misbruik maakt van de wetenschap dat de kudde uberhaupt reageert.
Wat heeft ie precies gedaan dan?Slux schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:32:
[...]
Ik zie echt bizar veel kinderlijke woedeaanvallen op die man gericht, maar als je kijkt wat ie nou werkelijk heeft gezegd dan is 't meer de liabiliteit van de massa die deze shit veroorzaakt dan 1 Elon Musk
Vandaag ook weer gehodled, niks bijgekocht. Volgend jaar lambo
Een Willem Engel manipuleert ook hele kuddes schapen. Superdom wat die schapen vervolgens doen. Maar ik vind het evenzo triest wat Engel doet. Dat die mensen het nog volgen doet niks af aan de intentie.Hertog_Martin schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:37:
[...]
Wat heeft ie precies gedaan dan?
Ik zie echt bizar veel kinderlijke woedeaanvallen op die man gericht, maar als je kijkt wat ie nou werkelijk heeft gezegd dan is 't meer de liabiliteit van de massa die deze shit veroorzaakt dan 1 Elon Musk
Ecodan warmtepomp
Begin 2018 all over again!!
Gisterenavond het gevoel zo van.. Hmmm, misschien toch maar eens weer wat van m'n IOTA uitcashen... Natuurlijk niet gedaan toen ie op $1,80 stond.. Maar wel vanmorgen op $1,64 20% in USDT gezet met het idee om op mijn rekening te zetten en de rest Yolo te hodlen natuurlijk
Heel de dag van huis, tientallen gemiste appjes, ik duik voor m'n computer, zie IOTA op $0,94 staan en zet al die USDT weer om in IOTA
Dus toch zet ik af en toe nog wat succesvolle trades
Sterkte met de mensen die dit voor het eerst meemaken trouwens
Gisterenavond het gevoel zo van.. Hmmm, misschien toch maar eens weer wat van m'n IOTA uitcashen... Natuurlijk niet gedaan toen ie op $1,80 stond.. Maar wel vanmorgen op $1,64 20% in USDT gezet met het idee om op mijn rekening te zetten en de rest Yolo te hodlen natuurlijk

Heel de dag van huis, tientallen gemiste appjes, ik duik voor m'n computer, zie IOTA op $0,94 staan en zet al die USDT weer om in IOTA

Dus toch zet ik af en toe nog wat succesvolle trades

Sterkte met de mensen die dit voor het eerst meemaken trouwens

Wat een dag weer, weet nu hoe Hodor zich voelt uit GoT: Buy the dip! Buy the dip! Buy dip! Buy dip! Buyip!
Gelukkig nog altijd een aanzienlijke winst, in tegenstelling tot 2018 toen ik flink onder water kwam te staan, blijf lekker door hodlen, komt wel weer goed.
Buyip
Gelukkig nog altijd een aanzienlijke winst, in tegenstelling tot 2018 toen ik flink onder water kwam te staan, blijf lekker door hodlen, komt wel weer goed.
Buyip
Ik ben wel benieuwd hoe dit nu gaat, wat dit is natuurlijk een gecoördineerde actie.
Zitten een aantal gasten samen in een teams meeting af te tellen:
5 - 4 - 3 - 2- 1 -> SEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
allemaal met confetti, gezellige muziek en keihard te lachen over alle forum, twitter, facebook en weet ik veel wat voor reacties.
Ff later: oke mannen, KOPUUUUUH eeeeeeeen harken maar!
Zitten een aantal gasten samen in een teams meeting af te tellen:
5 - 4 - 3 - 2- 1 -> SEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
allemaal met confetti, gezellige muziek en keihard te lachen over alle forum, twitter, facebook en weet ik veel wat voor reacties.
Ff later: oke mannen, KOPUUUUUH eeeeeeeen harken maar!
Dat denk ik niet. Een munt dat geen nut heeft en verder nergens wordt toegepast. Heeft verder geen waarde. Wanneer Bitcoin nu ook daadwerkelijk toegepast wordt voor iets, dan is er toch niets aan de hand. Alleen dat is het dus niet en dus begrijpt het merendeel dat er wel iets aan de hand is. Een enkele Twitter bericht die bij wijze van de koers met procenten laat dalen, laat dus niet zien dat mensen overtuigd zijn van de waarde.TWeaKLeGeND schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:36:
[...]
< dit stukje webruimte is te huur >
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!