[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 245 Laatste
Acties:
  • 867.021 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16-10 21:33
JT schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:36:
[...]

Ik snap _totaal_ niet wat je probeert te zeggen :) Kan aan mij liggen ;)
Mensen die zo kortzichting musk blamen. Ik vind dat eng. Niemand kijkt naar het grotere plaatje en ziet de chaos van alle mensen bij elkaar. Als je inzoomt op musk, dan is dat gevaarlijk. Net zoals inzoomen op joden tijdens de 2e wereldoorlog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:37
** Offtopic. **

[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 19-05-2021 18:46 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:36:
[...]

Ben het er wel mee eens dat de mensen gewoon een domme kudde is. Het ligt echt niet aan musk hoe dom zo een kudde reageert. Wel is het uiteraard zo dat musk bewust of onbewust misbruik maakt van de wetenschap dat de kudde uberhaupt reageert.
Voor de kudde is musk een visionair een idool een droom enz enz die kerel weet dat echt wel en anders wordt ie er wel op geattendeerd door de mensen om hem heen.

Volgens mij zit ie nu zelfs achter ze bureau met ze broek op ze enkels zich zelf af te rukken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
peterhhh schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:39:
[...]

Mensen die zo kortzichting musk blamen. Ik vind dat eng. Niemand kijkt naar het grotere plaatje en ziet de chaos van alle mensen bij elkaar. Als je inzoomt op musk, dan is dat gevaarlijk. Net zoals inzoomen op joden tijdens de 2e wereldoorlog.
Oeh een godwinnetje, ik zat er al op te wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-10 22:53
aex351 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:35:
[...]

:)

Met Dogecoin gaat het prima:
[Twitter]
Haha, die tweet sloeg op Bitcoin.

Doge staat in sats mooi in de min tov Bitcoin :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
sOid schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:40:
[...]

Oeh een godwinnetje, ik zat er al op te wachten :D
Ik ook. Maar kwam maar niet. Dan doe ik het zelf maar :*)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:24

JT

VETAK y0

peterhhh schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:39:
[...]

Die vergelijking gaat voor mij mank. Joden waren een groep slachtoffers, Musk is een enkele persoon die met zijn invloed hele groepen mensen aanzet tot superdom gedrag. En inderdaad, Musk is natuurlijk zeker niet het enige probleem hierin. Maar daarom mag je wel een mening hebben over de man.

De leiders van Israel en Hamas zijn ook niet de kern en oorzaak van het probleem van het geweld. Maar ik heb echt wel een mening over die figuren.

[ Voor 10% gewijzigd door JT op 19-05-2021 17:43 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:41
Hertog_Martin schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:37:
[...]

Wat heeft ie precies gedaan dan?
Ik zie echt bizar veel kinderlijke woedeaanvallen op die man gericht, maar als je kijkt wat ie nou werkelijk heeft gezegd dan is 't meer de liabiliteit van de massa die deze shit veroorzaakt dan 1 Elon Musk
Als hij het 1 keer gedaan zou hebben en jan en alleman nemen daar actie op ben ik het met je eens.

Inmiddels is hem bekend hoe de markt reageert op zijn tweets, en als je dan doorgaat is hem zeker wel wat aan te rekenen.
Niet dat ik hem wat kwalijk neem, maar hij zou beter moeten weten, want reken maar dat hij voor serieuze impact zorgt bij helaas niet al te slimme mensen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:25

Darrell

Fiat moonboy

Nothing on the hand
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RuO73Mq9sRKhG8r6XY2gN_XuC-4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1cBDMuwg8EPkD7k8qdavaCvE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 00:48
Longs liq'd, nu de shorts nog. Daarna wat rustigere sideways met alts die hun laatste stuiptrekkingen tot in de hoge wolken zullen vertonen. Dan stap ik uit :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

** Offtopic. **

[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 19-05-2021 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
JT schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:41:
[...]

Die vergelijking gaat voor mij mank. Joden waren een groep slachtoffers, Musk is een enkele persoon die met zijn invloed hele groepen mensen aanzet tot superdom gedrag. En inderdaad, Musk is natuurlijk zeker niet het enige probleem hierin. Maar daarom mag je wel een mening hebben over de man.

De leiders van Israel en Hamas zijn ook niet de kern en oorzaak van het probleem van het geweld. Maar ik heb echt wel een mening over die figuren.
Is geen sterk vergelijk. Toegegeven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peterhhh
Waar zijn de meesters van de TA gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stranger1851
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 28-04-2023
Jongens ik ben vol ingestapt weer met mijn stomme kop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
peterhhh schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:44:
Waar zijn de meesters van de TA gebleven?
Wat is het probleem? TA zat gewoon mooi in de buurt.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:50

aex351

I am the one

Richh schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:40:
[...]

Haha, die tweet sloeg op Bitcoin.

Doge staat in sats mooi in de min tov Bitcoin :)
Nee, dat ging over Dogecoin. Is van een aantal dagen geleden. Na de flinke koersstijging bewoog de koers omlaag na de SNL show. Toen vanaf dat punt bewoog het weer omhoog. Dogecoin staat nu weer netjes rond de 33-34 cent. Mooi herstel. :)

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

JT schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:41:
[...]

Het feit dat Hamas aan het panicsellen is, is wel de oorzaak van deze dip. Klinkt misschien gek, maar leg maar eens een tijdlijn van de vorige cycle naar bearmarket naast de ontwikkeling van Islamitische Staat! DIe begonnen ook begin 2018 te panicsellen. Allemaal terrorisme, dat crypto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
Glenn Hoddle schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:43:
[...]

Vrijwel niemand - behalve wat Nazi's - was nou echt met de Joden bezig in WOII. Dat hebben we er later van gemaakt.
Ik ben best voor wat zwarte humor maar deze gaat wel ver :X

ruim 5 miljoen dode joden is niet niks...

De Holocaust, ook wel Shoah, Shoa of Sjoa (Hebreeuws: השואה Ha-Shoah) genoemd, was de systematische Jodenvervolging en genocide door de nazi's en hun bondgenoten voor en tijdens de Tweede Wereldoorlog. Tijdens de overheersing door nazi-Duitsland werden er tussen de 5,1 en 6 miljoen Europese Joden vermoord.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Van musk naar joden en hamas ... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-10 17:36
Zojuist wat litecoins bijgekocht. MOONNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
Slux schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:46:
Van musk naar joden en hamas ... :F
Alles hangt samen. En tegelijkertijd ook niet. Ook dat is crypto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

peterhhh schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:28:
[...]

Dit.

Mensen nu massaal weer laten instappen om vervolgens meer te dumpen
Distribution schematic #1: Wyckoff events and phases.
Dus er komt meer.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

ybos schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:46:
[...]

De Holocaust, ook wel Shoah, Shoa of Sjoa (Hebreeuws: השואה Ha-Shoah) genoemd, was de systematische Jodenvervolging en genocide door de nazi's en hun bondgenoten voor en tijdens de Tweede Wereldoorlog. Tijdens de overheersing door nazi-Duitsland werden er tussen de 5,1 en 6 miljoen Europese Joden vermoord.
Hij bedoelt dat niet veel mensen door hadden van en iets deden tegen de jodenvervolging. Dat hebben we later pas doorgekregen. Althans, zo lees ik het.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:30
grappig dat er werd gezegd dat er geen grote correcties meer konden komen door institutionele invloeden, yea right ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Glenn Hoddle schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:46:
[...]

Het feit dat Hamas aan het panicsellen is, is wel de oorzaak van deze dip. Klinkt misschien gek, maar leg maar eens een tijdlijn van de vorige cycle naar bearmarket naast de ontwikkeling van Islamitische Staat! DIe begonnen ook begin 2018 te panicsellen. Allemaal terrorisme, dat crypto.
Of is crypto terrorisme en financieren wij terrorisme? 8)7 Snel, een nieuwsmelding aan de NOS! Kunnen we weer bijkopen in een dip!

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

me1299

$ondertitel

Beetje de boot gemist, maar toch mijn positie iets kunnen versterken met Cardano. Van mij mag het nog wel ff lekker blijven schommelen.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfoe, ik ben niet heel lang in crypto, maar dit was voor mij best stressvol hahaha. Gelukkig wel mijn portfolio aan kunnen vullen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:27
JT schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:39:
[...]

Een Willem Engel manipuleert ook hele kuddes schapen. Superdom wat die schapen vervolgens doen. Maar ik vind het evenzo triest wat Engel doet. Dat die mensen het nog volgen doet niks af aan de intentie.
Wat heeft ie gemanipuleerd dan? Doge hooguit, maar inzake Tesla & Bitcoin is 't enkel geweest:

-Tesla eerste bekende grote organisatie die Bitcoin op de Balans zet
-Tesla gaat Bitcoin tevens als betaalmiddel accepteren
- Tesla draait beslissing over betaalmiddel terug en issued een statement met als reden de recente (dus na eerste beslissing) rappe toename van fossiele brandstoffen voor Bitcoin, waarbij Musk nog bronnen aanhaalt die ook recent zijn. Hun goed recht.
- Musk benadrukt daarbij zelfs nog dat ze geen Bitcoin verkopen en dat crypto veel goede aspecten heeft.

Dus tja wat is er nou werkelijk gebeurd? Dat Tesla Bitcoin als betaalmiddel ging inzetten was altijd al bekend als een gimmick en er zijn wrs nagenoeg geen Tesla's ermee aangekocht. Feit blijft de 1 miljard bitcoin op de balans en dat was de voornaamste ambassadeur van Bitcoin als store of value.

Dus de massahysterie veroorzaakt de daling zelf met Snowballeffect en verder zorgwekkend inderdaad de hetze die ontstaat tegen 1 persoon uit bekrompenheid.

Mooier geweest wel als Musk nooit over crypto was begonnen want zie z'n energie liever naar Tesla en SpaceX gaan. Deze hetze is maar negatieve energie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:38

Chaes

#HODL

Nog maar -20% vandaag, wat is dit voor minidipje dan!!1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Berry powel schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:49:
grappig dat er werd gezegd dat er geen grote correcties meer konden komen door institutionele invloeden, yea right ;)
Maar goed dat we net de Q1 cijfertjes hebben gehad, anders hadden een aantal bedrijven een groot probleem gehad als ze die vandaag moesten opmaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peterhhh
Fascinerend blijft de aanstroom van nieuwe gedupeerden die hun hart moeten luchten.

BULLMARKET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

ybos schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:46:
[...]

Dit was geen poging tot misplaatste humor, ik stelde gewoon iets feitelijks. Het uitroeien van de Europese Joden was een bijzaak in WOII. Die oorlog is niet begonnen vanwege de Joden, en tijdens en ook direct na de oorlog was er amper aandacht voor het lot van de Joden. Het was letterlijk iets waar veel mensen geen weet van hadden, en voor zover er verhalen over naar buiten kwamen hadden de meeste mensen wel iets anders aan hun hoofd. Het is zelfs zo dat van sommige vernietigingskampen precies bekend was waar ze stonden, in 1942 al, maar dat verhalen over wat daar gebeurde als zo ongeloofwaardig werden beschouwd dat ze niet tot doelwit voor bombardement wegens bestempeld. (Opvallend overigens, de Britten zouden toch moeten weten hoe een concentratiekamp werkt, ze hebben ze uitgevonden.)

Als je nu een mainstream boek over WOII openslaat lijkt het net of de holocaust van begin af een soort integraal deel was in de beleving van die oorlog, maar dat is op het moment zelf, en tot ver in de jaren 70 eigenlijk niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMES
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-08 08:13
Kun je een terugstorting ook weigeren met Binance?

Fiat appeal? Iemand ervaring hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:30
AMES schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:53:
Kun je een terugstorting ook weigeren met Binance?

Fiat appeal? Iemand ervaring hiermee.
niet meer kloten, gewoon via ideal een bedrag overmaken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
Grote voordeel: staken gaat gewoon door, los van de waarde van de DOT die ik stake :)

Zullen we maar een nieuwe term introduceren:

Staken=Hold :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Glenn Hoddle schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:51:
[...]

Dit was geen poging tot misplaatste humor, ik stelde gewoon iets feitelijks. Het uitroeien van de Europese Joden was een bijzaak in WOII. Die oorlog is niet begonnen vanwege de Joden, en tijdens en ook direct na de oorlog was er amper aandacht voor het lot van de Joden. Het was letterlijk iets waar veel mensen geen weet van hadden, en voor zover er verhalen over naar buiten kwamen hadden de meeste mensen wel iets anders aan hun hoofd. Het is zelfs zo dat van sommige vernietigingskampen precies bekend was waar ze stonden, in 1942 al, maar dat verhalen over wat daar gebeurde als zo ongeloofwaardig werden beschouwd dat ze niet tot doelwit voor bombardement wegens bestempeld. (Opvallend overigens, de Britten zouden toch moeten weten hoe een concentratiekamp werkt, ze hebben ze uitgevonden.)

Als je nu een mainstream boek over WOII openslaat lijkt het net of de holocaust van begin af een soort integraal deel was in de beleving van die oorlog, maar dat is op het moment zelf, en tot ver in de jaren 70 eigenlijk niet het geval.
Een concentratiekamp bombarderen was natuurlijk ook een geniaal idee 8)7

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-10 14:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Jezus christus, net ging het net nog over diamond hands en nu moet onze besnorde vriend er weer bij worden gehaald?

Hier, wat muziek om van te genieten:

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Berry powel schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:49:
Hoe meer van die gasten erbij komen, hoe groter de correcties + die shorten gewoon met miljoenen tegelijk en kunnen zo de hele markt naar beneden drijven tot het niveau dat zij willen, it happened before.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:37:
[...]

Wat heeft ie precies gedaan dan?
Ik zie echt bizar veel kinderlijke woedeaanvallen op die man gericht, maar als je kijkt wat ie nou werkelijk heeft gezegd dan is 't meer de liabiliteit van de massa die deze shit veroorzaakt dan 1 Elon Musk
Je verwoorde het zelf heel goed later, die musk moet zich bezig houden met zijn space/tesla spul.
Het gros van de crypto bellegers, sorry dat ik het zeg, zijn nou niet echt de meeste snuggere types, beetje henk en ingrids, als een idool als musk iets tweet over crypto denken zijn ook dat het het goud wordt, net als de rest wat hij doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
Michael_OsGroot schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:59:
Jezus christus, net ging het net nog over diamond hands en nu moet onze besnorde vriend er weer bij worden gehaald?

Hier, wat muziek om van te genieten:

[YouTube: Dogecoin Song(Official Music Video)]
Epische dude! Jij mag vriend zeggen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

KIJK DAN EEN LAMBO IN GLAS LMAO
https://www.bol.com/nl/p/...E43HQ7mB1TwgaAva6EALw_wcB

FF lambo halen jonggee

[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 19-05-2021 18:02 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Trap niet in deze fake bounce omhoog mensen. Het ziet er niet uit. Zelfs mijn oma ziet dat dit een slap pisstraaltje omhoog is. Zo worden de plebs nogmaals goed kaal geplukt.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
wel mooi gemaakt. je moet alleen 10k overhebben en ruimte in je garage. als die uniek is kan het vast nog meer waard worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik moet eerlijk bekennen dat ik HOOP dat deze lage koers nog een paar dagen blijft zodat ik met mijn vakantiegeld goed kan inkopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
Slux schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:59:
[...]

Je verwoorde het zelf heel goed later, die musk moet zich bezig houden met zijn space/tesla spul.
Het gros van de crypto bellegers, sorry dat ik het zeg, zijn nou niet echt de meeste snuggere types, beetje henk en ingrids, als een idool als musk iets tweet over crypto denken zijn ook dat het het goud wordt, net als de rest wat hij doet.
Als 1 man de hele cryptomarkt kan veranderen is de markt niet volwassen. Dat gezegd worden koersen wel vaker beïnvloed. Genoeg voorbeelden bij aandelen. En dat is een veel groter markt.

Jij verketterd de volgers van Elon maar bij crypto zijn het ook dezelfde figuren die blind zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:27
Slux schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:59:
[...]

Ik denk eerder dat Musk een idool is van de gemiddelde nerd dan van Henk en Ingrid. Daarom sneeuwbaleffect, men denkt het daalt dus ik moet snel verkopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:46
me1299 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:49:
Beetje de boot gemist, maar toch mijn positie iets kunnen versterken met Cardano. Van mij mag het nog wel ff lekker blijven schommelen.
Van jou wel, maar van ons niet. :) Genoeg is genoeg.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:23
Was die ook net aan het lezen. Best bizar als je het mij vraagt

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el frikandel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-10 09:52
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/jnjddDNP/98-F0-E553-420-A-4-A35-904-E-6-E3-CBBCF270-D.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

enomiss schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:55:
[...]

Een concentratiekamp bombarderen was natuurlijk ook een geniaal idee 8)7
Vergeleken met het alternatief wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-10 21:24

The Chosen One

Zie signature!

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Lekker gewerkt mannen en vrouwen!

[ Voor 35% gewijzigd door green-tea op 19-05-2021 18:16 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-10 13:32

Tijn96

In speed we trust

zou wel ziek zijn als dit perfect uitkomt...
T zegt veel over wat voor markt crypto nog en hoeveel macht bij een klein clubje ligt

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 00:55

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Tijn96 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:14:
[...]

zou wel ziek zijn als dit perfect uitkomt...
T zegt veel over wat voor markt crypto nog en hoeveel macht bij een klein clubje ligt
Als dit echt zo is opgezet, dan zou dat des te meer reden zijn om je BTC te holden tot in den treure.

Of juist niet als BTC en de hele markt de speelbal is van een groepje uber BTC bezitters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:47
WoodyWindoW schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:17:
[...]

Als dit echt zo is opgezet, dan zou dat des te meer reden zijn om je BTC te holden tot in den treure.

Of juist niet als BTC en de hele markt de speelbal is van een groepje uber BTC bezitters.
Dit soort dumps zijn volgens mij altijd afgesproken werk.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
DutchCrownNL schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:10:
[...]

Was die ook net aan het lezen. Best bizar als je het mij vraagt
als ik het zo lees dan was de dip toestraks waar hij het gister over had en geen lagere dips want 100k+ bullrun is het idee. je zou maar insider zien dan kan je nooit verliezen denk ik dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
sOid schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:22:
Zouden mensen écht zo dom zijn? Ik vrees van wel he?

[Afbeelding]
Je zou toch bijna een Twitter account aanmaken om te zeggen dat ze dan ook niet zo achterlijk moeten zijn..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Vanavond/vannacht kan het nog wel eens spannend worden, de popcorn is al gekocht. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• besteller2019
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 14-10 14:36
paar mooie goedkope koop momentjes gehad vandaag en vanavond staan we weer op 42k.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-10 22:53
sOid schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:22:
Zouden mensen écht zo dom zijn? Ik vrees van wel he?

[Afbeelding]
Haha, diezelfde gasten zitten in dit topic te vertellen dat DOGE een usecase heeft en dat Bitcoin een scam is denk ik :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

RaptorXS schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:21:
Vanavond/vannacht kan het nog wel eens spannend worden, de popcorn is al gekocht. ;)
Ja, ik wil bij dezen de Feyenoordfans hier alvast een hart onder de riem steken - het lijkt me vreselijk om vandaag ook nog eens naar de belangrijkste wedstrijd van het seizoen van je club te moeten kijken.

Maar qua BTC: vanavond 40k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Kol Nedra schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:40:
[...]

ook de normale beurs wordt gemanipuleerd alleen % gezien niet met deze aantallen, de wereld is f-cked up, vooral nu!

Vandaag deze corrupte onzin gezien: niemand steunt dit voorstel, zo corrupt is nederland 8)7

[YouTube: The Great Reset. Waarom blokkeert de Kamer een debat?]

Maar vooral wel enorm hard gelachen om die mensen die steeds als een soort zombie poetsers steeds schoonmaken :')
humor en diep triest tegelijk! fkced up wereld leven we in
Als het niet in de media wordt besproken is alles een complot. Je kan makkelijk mensen belachelijk maken met DYOR. Toch vind ik dat meer mensen zich moet inlezen in the great reset. Meneer Schwab heeft een boek heeft geschreven over hoe de wereld volgens hem eruit moet zien en dat wordt gewoon dood leuk toegepast zonder dat het aan ons gevraagd wordt. Vervolgens vragen mensen zich steeds af waarom bepaalde dingen gebeuren 8)7. Hun doelen op de website zijn ook lekker globaal, zodat je daar nooit wat van kan zeggen zoals: groener leven, einde armoede, gelukkig leven, etc etc. JA wie wil dat niet he? Onze tweede kamer stelt ook niks voor, omdat alles in de achterkamertjes besloten wordt en vervolgens houden ze een debat voor de buhne zodat de media kan berichten hoe kritisch onze kamerleden niet waren. Achteraf veranderd er natuurlijk bijna nooit iets.

/einde rant.

[ Voor 0% gewijzigd door Aslanboy1905 op 19-05-2021 18:41 . Reden: typos ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 13:11

YES

Moderator General Chat
Glenn Hoddle schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:25:
[...]

Ja, ik wil bij dezen de Feyenoordfans hier alvast een hart onder de riem steken - het lijkt me vreselijk om vandaag ook nog eens naar de belangrijkste wedstrijd van het seizoen van je club te moeten kijken.

Feyenoorder hier, ik maak me niet druk. We gaan het toch wel verneuken en zo niet dan valt het mee. Dat motto leer je jezelf als Feyenoord supporter wel aan. Beetje zoals met crypto, niet je hele hart en ziel erin leggen want je gaat hoe dan ook genaaid worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:18
YES schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:27:
[...]

Feyenoorder hier, ik maak me niet druk. We gaan het toch wel verneuken en zo niet dan valt het mee. Dat motto leer je jezelf als Feyenoord supporter wel aan. Beetje zoals met crypto, niet je hele hart en ziel erin leggen want je gaat hoe dan ook genaaid worden.
nog meer reden om dat biertje te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

RaptorXS schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:21:
Wat is jouw verwachting.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hodl22
  • Laatst online: 13-09-2022
Dat wordt niet slapen vannacht🚀💯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Richh schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:22:
[...]

Haha, diezelfde gasten zitten in dit topic te vertellen dat DOGE een usecase heeft en dat Bitcoin een scam is denk ik :P
Maar voor hetzelfde geld ging doge even +50% en hadden ze een tonnetje binnengeharkt. Dan lachten ze ons uit. Het is echt het wilde westen momenteel

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:30:
[...]

nog meer reden om dat biertje te doen :P
Geen Feyenoord wedstrijd of crypto debacle weerhoudt mij van het drinken van een biertje, sterker nog, het moedigt me aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-10 21:24

The Chosen One

Zie signature!

Deposit received! ~3 uur later maar het is er.
(voor wie het niet las, de bank zelf gaf al aan dat het druk was bij de ontvanger en dat het verstuurd wanneer mogelijk zou worden, vandaar de (extra) vraagtekens)

[ Voor 7% gewijzigd door The Chosen One op 19-05-2021 18:33 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Wordt tijd dat dit soort partijen 's gedoxxed worden door een klokkenluider. Met goed bewijs uiteraard.

Of hebben we nog goede hackers hier op GoT? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Heb net een uur ofzo ETHBTC gevolgd en op de laagste koers van de afgelopen uren BTC omgezet naar ETH, gaat nu hard omhoog.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brontosaurus99
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-10 09:37
sOid schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:34:
[...]

Wordt tijd dat dit soort partijen 's gedoxxed worden door een klokkenluider. Met goed bewijs uiteraard.

Of hebben we nog goede hackers hier op GoT? :X
Deze "insiders" zie je bijna iedere dag of week op het desbetreffende plaatjesbord. Af en toe roepen deze "insiders" iets dat lijkt te kloppen.
Dat whales markten kunnen manipuleren is verder ook geen nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Net rond 16 uur toch mooi kunnen bijkopen. Sta alweer bijna op break even, niet gek dat bijkopen. Slimme zet en verder lekker holden.

Vraagje, waar kan je zien bij Binance wat de prijs van de munt was, tijdens de koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Nu online
Goede avond vraag me eigenlijk af hoe het gaat met die gebruiker die al zijn geld er in had zitten.
(weet zijn naam niet meer) maar nodig had eind van het jaar naar deze grote DIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hodl22
  • Laatst online: 13-09-2022
ik koop en het gaat omhoog???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Normaal gesproken ben ik heel sceptisch als het om 4chan posts gaat maar nu begrijp ik wel waarom er gecoördineerde nieuwsberichten uitkwamen over China en BTC, terwijl dat nieuws al 24 uur oud was. Voordat ik deze tweet zag had ik dit dus daarom al eerder gepost:
Aslanboy1905 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:00:
Big institutional investors are dumping bitcoin and going back into gold, JPMorgan says

Of zoek "Bitcoin China" op Google Nieuws voor de grap. Dat nieuws is eigenlijk ouder dan 24 uur maar wordt als breaking news en reden voor de dip gebruikt.

Dikke FUD

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Aslanboy1905 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:27:
[...]

Als het niet in de media wordt besproken is alles een complot. Je kan makkelijk mensen belachelijk maken met DYOR. Toch vind ik dat meer mensen zich moet inlezen in the great reset. Meneer Schwab heeft een boek heeft geschreven over hoe de wereld volgens hem eruit moet zien en dat wordt gewoon dood leuk toegepast zonder dat het aan ons gevraagd wordt. Vervolgens vragen mensen zich steeds af waarom bepaalde dingen gebeuren 8)7. Hun doelen op de website zijn ook lekker globaal, zodat je daar nooit wat van kan zeggen zoals: groener leven, einde armoede, gelukkig leven, etc etc. JA wil wil dat niet he? Ons tweede kamer stelt ook niks voor, omdat alles in de achterkamertjes besloten wordt en vervolgens houden ze een debat voor de buhne zodat de media kan berichten hoe kritisch onze kamerleden niet waren. Achteraf veranderd er natuurlijk bijna nooit iets.

/einde rant.
Je ziet het nu al, swapfiets, want je eigen fiets hebben is ook maar lastig.
Witgoed huren bij blue movement, want het is allemaal zo makkelijk....

Alles huren en niks meer in eigen beheer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Hodl22 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:38:
ik koop en het gaat omhoog???
Het gaat niet, het knalt omhoog!

Gefeliciteerd, u bent een whale.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02:34

WhySoSerious

Be the change.

Groene dildo's :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Nog even en we zitten op het niveau van 12 uur o_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Waar is iedereen :')

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Insider of Large Chinese Firm Predicted Bitcoin's Crash on 4CHAN to $30,000 and Bounce at 1pm UTC 12 Hours Before It Happened
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/0sz8vwp8n3071.jpg?width=673&format=pjpg&auto=webp&s=53dd854ea6af03d3536e988e3a4b4b399b5a8eb1

Link naar de post: https://boards.4channel.org/biz/thread/35710754

Bizar dit toch? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
JDx schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:41:
Nog even en we zitten op het niveau van 12 uur o_O
Ez money toch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
elektriekert schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:39:
[...]

Je ziet het nu al, swapfiets, want je eigen fiets hebben is ook maar lastig.
Witgoed huren bij blue movement, want het is allemaal zo makkelijk....

Alles huren en niks meer in eigen beheer
Wat een onzin verkopen zij ook: je hoeft geen fiets te kopen, huur die van ons maar. Sustainable want minder fietsen. Maar vervolgens wel 10 fietsen extra houden op een 25(?) klanten om snel te kunnen vervangen.
Dus eigenlijk heeft iedereen nu meer dan 1 fiets, theoretisch gezien en dus niet sustainable, maar het wel zo verkopen... zucht.

Welk topic was dit ook alweer?
Iets met REKT ofso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Aslanboy1905 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:39:
[...]

Normaal gesproken ben ik heel sceptisch als het om 4chan posts gaat maar nu begrijp ik wel waarom er gecoördineerde nieuwsberichten uitkwamen over China en BTC, terwijl dat nieuws al 24 uur oud was. Voordat ik deze tweet zag had ik dit dus daarom al eerder gepost:
Gezien jouw username: spreek/lees jij Chinees? Ben heel benieuwd wat er in de Chinese (social) media over crypto wordt geschreven.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Kortom, hodl & buy the dip. 69K soon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:23
Bizar hoe snel BTC nu weer omhoog gaat <3

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakMDS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-09 09:17
Op zich is het niet heel ongeloofwaardig dat iemand zo'n aankondiging vanuit China iets eerder dan hij in de westerse kranten staat al heeft. Ook daar zel al wel eens iets uitlekken.
Als je er daarna een mooi verhaaltje omheen maakt heb je een goede voorbeschouwing zoals deze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bas112
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15-10 14:45
Zo. Hebben we dat ook een keer meegemaakt. Ik dacht dat coins alleen maar konden stijgen... Portefeuille ziet er na een dag intensief traden ook heel anders uit qua samenstelling. Volgens mij kom ik er positief uit!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
sOid schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:43:
[...]

Gezien jouw username: spreek/lees jij Chinees? Ben heel benieuwd wat er in de Chinese (social) media over crypto wordt geschreven.
Het is asLanboy niet asianboy dus nee ik ben geen Chinees. Als je nieuws wil over Galatasaray dan kan je wel bij mij zijn ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DiXnWqF.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sumpie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 06:46
Wackmack schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:38:
Net rond 16 uur toch mooi kunnen bijkopen. Sta alweer bijna op break even, niet gek dat bijkopen. Slimme zet en verder lekker holden.

Vraagje, waar kan je zien bij Binance wat de prijs van de munt was, tijdens de koop?
Bij trades en dan heb je rechtsonderin zon icoontje van een a4 met een vouw.
Daar zie je al je trade history

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misprinter
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12-10-2023
Is het al geverifieerd dat dit niet een edit is? Zo niet, dan is dit echt heel lijp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mipla
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 06-12-2021
Zo even uitgebreid gekookt, staan we op 39,5
Tssss

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Gestoord eigenlijk ;(

Maarja, op naar de 70k dan maar! En laten we vooral even stil staan bij 69k O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Glenn Hoddle schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:25:
[...]
Nou je gaat wel heel vroeg op de avond gelijk krijgen als dit zo doorgaat.

Edit: en daar is ie al.

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 19-05-2021 18:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
40K

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:36

oNo

Tominatie schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 18:43:
Kortom, hodl & buy the dip. 69K soon.
En niet te veel kijken. Vandaag de dikke bounce meegemaakt en je PF zien stuiteren. Ik heb niet snel een stressgevoel in m'n lijf maar vandaag was het raar. Een paar stoplosses zijn afgegaan en heb daar wat extra winst kunnen behouden (heb soms stoplosses en altijd zo ruim dat die met een wick niet geraakt worden)
Pagina: 1 ... 38 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!