Ik had in 2 minuten fiat overgemaakt naar Binance via iDeal
REKT!Slux schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:54:
Zo ruim 2500 berichten sinds de laatste keer dat ik keek.
Heeft Iemand een kleine samenvatting van vandaag ?
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Rollen of kruipen, allemaal gelijk. Mijn minibar zal altijd tot de nok gevuld zijn maar mijn stoma bijgevolg ookVerwijderd schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:14:
[...]
Haha dat is wel heel positief.
Ik denk dat ze mijn lijk rechtstreeks de fabriek uit kunnen takelen.
Gelukkig hebben we van de mega afval zeecointaners op het terrein, dat scheelt weer een eikenhouten kist.
Kan mijn nageslacht daar de dip van 3mil naar 19k mee kopen.

Ik neem mijn sats mee het graf in. Mijn nageslacht moet maar hun eigen stack opbouwen (het nageslacht is er nog niet)
8 baanSlux schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:54:
XRP = trash
Oh, is er iets aan de hand? Niks van gemerkt.Slux schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:54:
Verwijderd
Wow! Schrik! Sell! Damn! Buy! Rekt! Hodl!Slux schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:54:
Ja daarom dat ik het even afwacht. Ik moet de neiging weerstaan om zo toch wat hoger weer in te kunnen stappen. Anders slaap ik veel te goed op mijn werk.sOid schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:52:
[...]
Nu instappen? Amateurs. Dat hoor je bij een ATH te doen.
De prijs zaktMGamer schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:56:
Wow, alles duikt in het rood, wat gebeurt er???
Half Tweakers heeft een pot vaseline nodig en de andere helft ligt in een deukSlux schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:54:
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Slux schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:54:

Toen wel dips maar qua percentage net iets minder:aart staart schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:52:
[...]
Precies wat ik zelf dus ook al dacht inderdaad.![]()
Vriend van mij heeft het erover dat zulke dips in de vorige bullrun ook voorkwamen richting de top. Maar daar twijfelde ik al wat aan.
:fill(white):strip_exif()/f/image/kL4JX9FLG38cohDy1kscDE5b.png?f=user_large)
Maar goed, of er nou 38% of 50% af gaat het blijft klote.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dacht ik al, ooit voor een S14a gestaan, maar daar bleek vanalles mis mee. Toen A3 2.0T geworden.Scirocco schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:49:
[...]
OCD overkomt de beste
Is indd mijn oude Nissan 200sx, geen Scirocco. Maar binnenkort een Lambo heb ik gehoord
Ik heb gehoord dat ik binnenkort een nieuwe fiets krijg.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ik hoop dat je van noodles houdtSlux schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:54:
pssst als je nu koopt is je gemiddeld verlies lager dan is het maar -25% ipv van -50 bijvoorbeeld.
Reuters bericht: China bans crypto.Slux schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:54:
Elon be like:
Tesla has 💎 🙌
— Elon Musk (@elonmusk) 19 mei 2021
Koersen be like:

Hoe kom je daarbij?MGamer schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:56:
Toch weer even een maandsalarisje ingelegd....
Qua percentage wel hoor. 50% is wel aan de hoge kant, maar enorme correcties zijn voor een bullrun op zich niks bijzonders. Wel wat beangstigend natuurlijk.aart staart schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:52:
[...]
Vriend van mij heeft het erover dat zulke dips in de vorige bullrun ook voorkwamen richting de top. Maar daar twijfelde ik al wat aan.
Yes. BTC zal nog een run maken en normaal gezien ook nog een kort maar krachtig alt maandje.aart staart schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:49:
Alles laten staan tijdens dit bloedbad.
Maar nu aan de twijfel geslagen of dit een goed moment is om extra in te kopen of dat we gifbeker nog niet helemaal leeg gedronken hebben haha.![]()
Mijn god wat een geweld was dit.![]()
Ik sta nu weer net onder mijn initiële inleg dus kan er enigzins om lachen maar die euro's zo hard zien verdampen is wel echt next level voor mij. Afgelopen feb begonnen, dus dit was mijn eerste echte ontgroening qua rode candles.
Hoe is dit in vergelijking met 2017? Is er toen na een dip van bijna 50% ook nog een stijging geweest tot nieuwe ATH's ?
Als je googlet op bitcoin halving cycle zul je zien dat nagenoeg alle bull cycles ongeveer hetzelfde patroon volgen.
Iemand nog 100X long gegaan op BTC na de tweet van elon?
amerikanen eten paniccakes voor ontbijtMGamer schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:56:
Nadat je twee maandsalarissen hebt verloren?MaStar schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:57:
Top!
Coinbase annuleert helaas transacties nu
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Iedereen ging precies op het juiste moment 125x leveraged short en nu zijn we allemaal miljonair.Slux schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:54:
gewoon hard schreeuwen dat je faillit en rekt bent en bent uitgestapt met tranende ogen, dan baiten we die rijke stinkerds erin dat ze hun doel al hebben behaald.
- Nieuwe getraumatiseerde bagholdersSlux schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:54:
- Tesla heeft schijnbaar diamond hands zie,
Tesla has 💎 🙌
— Elon Musk (@elonmusk) 19 mei 2021
- Liquiditeitscrisis op exchanges vanwege een domino-effect van long liquidaties, hierdoor is menig altcoin -50% geweest en dergelijke.
- China FUD over crypto ban etc. wat we elk jaar horen
- 30K heeft als support gediend en hiervandaan een prachtige bounce sindsdien.
Het belangrijkste,
69K soon.
Waarom?DennusB schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:58:
Coinbase annuleert helaas transacties nu
Lekker die stijgende koers zo. Doet me beetje denken aan jan-feb 2021
Veel gedoe.Slux schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:54:
Homo sapiens non urinat in ventum
Goede vraag. Kan er niets meer handelen nu. Overbelast maybe?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Het gaat allemaal weer als een dikke speer omhoog.
Zo zelf ook nog wat Eth ingeslagen... na zo een crash...had ik geen andere keuze. Ik bekijk het wel waar het heen gaat. Is geld wat ik kan missen
Eentje om niet snel te vergeten.Slux schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:54:
Wel fijn dat dit topic er is
20% up sinds de bodem amper een paar uur geleden. Wat een bizarre wereld is het ook.WhySoSerious schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:59:
Lekker die stijgende koers zo. Doet me beetje denken aan jan-feb 2021
Fluf die ik op 37k had verkocht zonet dan ook weer terug gekocht voor grofweg hetzelfde bedrag
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Als je vakkenvult bij AH zaterdag valt dat wel mee.MaStar schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:57:
Kun je wat specifieker zijn?
Homo sapiens non urinat in ventum
Whaah REKT, whaah nu kopen, whaah iDeal doet het niet ect.Slux schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:54:
Rekt door fee's.Richh schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:00:
[...]
20% up sinds de bodem amper een paar uur geleden. Wat een bizarre wereld is het ook.
Fluf die ik op 37k had verkocht zonet dan ook weer terug gekocht voor grofweg hetzelfde bedrag
Diamond hands much strong.
kan je nagaan wat een run die straks maak als BTC weer omhoog klimt
CELR!
Nou ja, kan niks, fiat staat op k*t-Kraken.
Nou ja, kan niks, fiat staat op k*t-Kraken.
Nu wil ik niet even een told you so doen hoor HoppyF. Maar zie jij nu ook dat alles staat of valt met de gratie van Bitcoin? Geloof maar niet dat dit ooit anders gaat worden. Ook niet door ADA. Hoe goed de tech ook.HoppyF schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:58:
[...]
Nadat je twee maandsalarissen hebt verloren?![]()
Top!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wat dat
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Ik blijf het roepen, dit was gewoon een afleidingsmanoeuvre van de gevestigde orde om de aandacht weg te houden van het Polkadot event.
Geen financieel advies.
Geen financieel advies.
Hij heeft veel vijanden gemaakt. Zijn tijd komt wel dat hij rekt gaat.Senaxx schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:58:
Iemand nog 100X long gegaan op BTC na de tweet van elon?
https://businessam.be/bea...rd-dollar-in-tegen-tesla/
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Verloren? Zodra je niets uitbetaald heb je geen verlies dudeHoppyF schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:58:
[...]
Nadat je twee maandsalarissen hebt verloren?![]()
Top!
Er is één probleem.Ragger schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:00:
Het gaat allemaal weer als een dikke speer omhoog.
Als je eerst 10% gezakt bent moet daar een (veel) hoger percentage tegenover staan.
Er valt dus nog wel wat in te halen.
StevenzeN schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:01:
Ik blijf het roepen, dit was gewoon een afleidingsmanoeuvre van de gevestigde orde om de aandacht weg te houden van het Polkadot event.
Geen financieel advies.

In een half uur is het lijk boven.HoppyF schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:02:
[...]
Er is één probleem.
Als je eerst 10% gezakt bent moet daar een (veel) hoger percentage tegenover staan.
Er valt dus nog wel wat in te halen.
Tacktiek van de verschroeide aarde.StevenzeN schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:01:
Geen financieel advies.
Alweer een paar uur? Het voelt echt 20 min max hahah. Wel bizar dat je gewoon alles live in elkaar ziet zakken. Mooi om mee te maken. En dan het forum als uitlaatklep mooi man. Voor mezelf voelde ik hem onder de 32k ook wat in de maag.Richh schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:00:
[...]
20% up sinds de bodem amper een paar uur geleden. Wat een bizarre wereld is het ook.
[ Voor 20% gewijzigd door zwembroek op 19-05-2021 17:05 ]
Trouwens, niet alleen in een bull run komen dit soort correcties voor. Begin 2020 is de prijs van 10k gedaald naar zo'n 4k oftewel -60% en zie wat er in het jaar daarna gebeurde...aart staart schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:52:
[...]
:fill(white):strip_exif()/f/image/Js7ffSuZLFSlmGCjawBXmfil.png?f=user_large)
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ai, geld is dus niet meer terug te boeken?AMARONE schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:04:
Bitvavo laat me geen geld overmaken.
Nou, ik zeg niet dat we er zijn of dat we er binnenkort komen maar ik durf dat laatste ook zeker niet uit te sluitenHodl22 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:35:
Met volle gang die bearmarket in🚀🚀

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
In het verleden behaalde resultaten...gws24 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:04:
[...]
Trouwens, niet alleen in een bull run komen dit soort correcties voor. Begin 2020 is de prijs van 10k gedaald naar zo'n 4k oftewel -60% en zie wat er in het jaar daarna gebeurde...
[Afbeelding]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Ik weet het nog als de dag van gister. 19 mei 2021.
Dikke dip jonge toen.
Zelfs de nocoiners kwamen op coinmarketcap kijken waardoor deze offline ging.
Dikke dip jonge toen.
Zelfs de nocoiners kwamen op coinmarketcap kijken waardoor deze offline ging.
die hebbe geen cent te makke meerAMARONE schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:04:
Bitvavo laat me geen geld overmaken.
Aanvullen natuurlijk, kopen nu we laag staan.Het Fantoom schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:05:
[...]
Ai, geld is dus niet meer terug te boeken?
Ow peanuts jah 6 ruggen......i kid i kid......maar dat bedragen benoemen hmm jaNeFoRcE schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:49:
Tering, in een week tijd gewoon 6 ruggen verdampt hier. Drama.
Ik blijf me verbazen hoe triest al die muntjes eigenlijk zijn. Ze lopen allemaal synchroom met Bitcoin. Op enkele uitzonderingen na, enkel op uitzonderlijke dagen.
Al weken scalp ik al die shitcoins helemaal kapot puur door naar de Bitcoin chart te kijken, je hoeft de chart van het muntje zelf niet eens erbij te houden. Echt lachwekkend gewoon.
Al weken scalp ik al die shitcoins helemaal kapot puur door naar de Bitcoin chart te kijken, je hoeft de chart van het muntje zelf niet eens erbij te houden. Echt lachwekkend gewoon.
https://opensea.io/seaart
Hier mag ik ook niks storten op bitvavo. The only way is upAMARONE schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:06:
[...]
Aanvullen natuurlijk, kopen nu we laag staan.
Ja, helaas.zwembroek schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:01:
[...]
Nu wil ik niet even een told you so doen hoor HoppyF. Maar zie jij nu ook dat alles staat of valt met de gratie van Bitcoin? Geloof maar niet dat dit ooit anders gaat worden. Ook niet door ADA. Hoe goed de tech ook.
Ik weet het de BTC trekt alles mee beide kanten op.
In verhouding heeft de ene alt coin daar meer last van dan de ander.
Bij ADA verwacht ik dus een sneller herstel dan bij andere alts.
Wat ik aan deze crash wel “leuk” vind is dat alle prachtige TA’s die de afgelopen weken gepresenteerd zijn allemaal de prullenbak in kunnen.
Er is er geen één van uitgekomen want ook wel te begrijpen is want die bullshit tweets van Elon waren gewoonweg niet te voorspellen.
Voordeel van een crash is uiteraard wel dat je eindelijk weer goedkoop kunt instappen.
De klagers die vonden dat ze de boot gemist hadden en te laat waren met instappen hebben een herkansing gekregen.
Ja in mijn hoofd ben ik een uur geleden wakker geworden op 40k btc en 3k eth.zwembroek schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:03:
[...]
Alweer een paar uur? Het voelt echt 20 min max hahah. Wel bizar dat je gewoon alles live in elkaar ziet zakken. Mooi om mee te maken. En dan het forum als uitlaatklep mooi man. Voor mezelf voelde ik hem onder de 32k ook wat in de maag.
Gut, als ik niet verkocht had op 55k was ik dat ook wel kwijt geweest jaNeFoRcE schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:49:
Tering, in een week tijd gewoon 6 ruggen verdampt hier. Drama.

Nee ze waren a87 aan het hunten maar hij was ze te slim af.StevenzeN schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:01:
Geen financieel advies.
Had ervoor getekendRichh schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:07:
[...]
Gut, als ik niet verkocht had op 55k was ik dat ook wel kwijt geweest ja
PSN/Steam: Xamsix
Ik vind dit ook erg jammer, zie graag wat concurrende coins die juist het tegenovergestelde doen.enomiss schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:06:
Ik blijf me verbazen hoe triest al die muntjes eigenlijk zijn. Ze lopen allemaal synchroom met Bitcoin. Op enkele uitzonderingen na, op uitzonderlijk dagen.
Proof of Stake stond heel even recht tegenover PoW, maar dat loopt nu ook weer gelijk...
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Wat is de dot event?
Herkansing? Dan moet die eerst weer naar $5000 - gaan....HoppyF schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:07:
Voordeel van een crash is uiteraard wel dat je eindelijk weer goedkoop kunt instappen.
De klagers die vonden dat ze de boot gemist hadden en te laat waren met instappen hebben een herkansing gekregen.
Goed punt (punt intended).streamnl schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:08:
Sttt . Even niet door elkaar praten aub
Dot event gaat verder
Dat is een markwerking van bots/arbitrage etc. Gezien al die trading pairs door elkaar heen lopen en daar bots op traden zodra er verschillen onstaan waar marges op te pakken valt ontkom je niet aan dit effect. Dat heeft verder niet zozeer te maken met hoe triest een munt is. (hoewel ik het er wel mee eens ben dat veel van die coins triest/shit zijn, maar dat om andere redenen dan de beweging samen met btc). De coins met het meeste volume trekken nou eenmaal de rest zo automatisch mee.enomiss schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:06:
Ik blijf me verbazen hoe triest al die muntjes eigenlijk zijn. Ze lopen allemaal synchroom met Bitcoin. Op enkele uitzonderingen na, op uitzonderlijk dagen.
[ Voor 12% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 19-05-2021 17:10 ]
Die zijn te laat want morgen 69k babes, alles aan de hand. groene schoorstenenHoppyF schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:07:
[...]
Ja, helaas.
Ik weet het de BTC trekt alles mee beide kanten op.
In verhouding heeft de ene alt coin daar meer last van dan de ander.
Bij ADA verwacht ik dus een sneller herstel dan bij andere alts.
Wat ik aan deze crash wel “leuk” vind is dat alle prachtige TA’s die de afgelopen weken gepresenteerd zijn allemaal de prullenbak in kunnen.
Er is er geen één van uitgekomen want ook wel te begrijpen is want die bullshit tweets van Elon waren gewoonweg niet te voorspellen.
De punt achter crypto. Het einde. Punt.Michael_OsGroot schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:08:
Wat is de dot event?
.
Ok ff gechat met de bank. Die zeggen alles is gelukt van deze kant.
Bij Binance als je Deposit hasn't arrived? Click here krijg je Deposit hasn't arrived? Check progress by TxID/TxHash en dan moet je coin/token invullen... maar ik heb uiteraard banbk/euro gedaan.
Mis ik iets?
Bij Binance als je Deposit hasn't arrived? Click here krijg je Deposit hasn't arrived? Check progress by TxID/TxHash en dan moet je coin/token invullen... maar ik heb uiteraard banbk/euro gedaan.
Mis ik iets?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Dit moet toch wel de mooiste dag van het jaar zijn voor degenen die aan DCA doen
Matic blijft ook maar goed weerstand bieden. Mooi om te zien.
Nee, gaat niet gebeuren.MaStar schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:08:
[...]
Herkansing? Dan moet die eerst weer naar $5000 - gaan....
Je kunt ook niet terug naar 2013.
Een paar weken terug in de tijd zoals nu, kan dus wel.
Dan biedt toch weer kansen voor instappers.
Ja sorry van mijn luie samenvatting. Ik wou het eigenlijk ook een triest ecosysteem noemen. Dat al die klote bots maar eens verboden worden.TWeaKLeGeND schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:09:
[...]
Dat is een markwerking van bots/arbitrage etc. Gezien al die trading pairs door elkaar heen lopen en daar bots op traden zodra er verschillen onstaan waar marges op te pakken valt ontkom je niet aan dit effect. Dat heeft verder niet zozeer te maken met hoe triest een munt is. (hoewel ik het er wel mee eens ben dat veel van die coins triest/shit zijn, maar dat om andere redenen dan de beweging samen met btc)
Heb nu al 50 keer geprobeerdHet Fantoom schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:05:
[...]
Ai, geld is dus niet meer terug te boeken?

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Tenzij je DCA moment pas over een maand is en de gehele markt bijvoorbeeld al weer dik up isHet Fantoom schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:10:
Dit moet toch wel de mooiste dag van het jaar zijn voor degenen die aan DCA doen
En geloof me de meeste van die klagers durven dan ineens niet meer haha.HoppyF schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:07:
[...]
Bensimpel
Positieve meneer
Zou je net gisteren ge DCA'ed hebbenHet Fantoom schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:10:
😆 - Denk ook eens om ;)
En voor de mensen die voor 0 euro in crypto zittenHet Fantoom schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:10:

Daarom heeft ie het ook over vandaag..keepitfrosty schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:11:
[...]
Tenzij je DCA moment pas over een maand is en de gehele markt bijvoorbeeld al weer dik up is
Ja, maar dan moet je later ook niet klagen!zwembroek schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:11:
[...]
En geloof me de meeste van die klagers durven dan ineens niet meer haha.
Als het geen bot is dan wel een mens. Gratis geld is gratis geld he. (Ineens krijg je veel meer USD voor je btc, en kan je met die usd ook veel meer shitcoinx kopen, maar shitcoinx naar btc omzetten heb je ineens meer btc dan waar je de hele ABC mee begon) Bots trekken dat nu snel recht, mensen zouden het ook doen maar iets minder snel.enomiss schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:10:
[...]
Ja sorry van mijn luie samenvatting. Ik wou het eigenlijk ook een triest ecosysteem noemen. Dat al die klote bots maar eens verboden worden.
[ Voor 28% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 19-05-2021 17:14 ]
Maar niet dat vandaag je dca moment is. Anyhoe als het wel het geval is dan had je een leuke bounce kunnen pakken.
[ Voor 15% gewijzigd door keepitfrosty op 19-05-2021 17:13 ]
Als je er winst mee maakt is het goed toch, zelf ben ik pro alts, ook hobbelen ze vaak overal achter aan en vangen de meeste klappen.enomiss schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 17:06:
Ik blijf me verbazen hoe triest al die muntjes eigenlijk zijn. Ze lopen allemaal synchroom met Bitcoin. Op enkele uitzonderingen na, enkel op uitzonderlijke dagen.
In it to win it.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!