nothing stops this train
De meeste daarvan zijn van die wegwerp dingen en er is amper bereik, ik was er 3 jaar terug en toen had ik alleen internet in de grotere steden of in hotels waar een 56k modem nog sneller was.DaCoTa schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:42:
[...]
Er zijn daar meer mobiels dan mensen. De rest van je argumenten is ook uit de lucht gegrepen.
[Afbeelding]
Volgens de wereld bank had in 2019 33.8% van de bevolking internet, dat klopt redelijk met mijn eigen bevindingen daar.
Bron
https://tradingeconomics....f-population-wb-data.html
En waarom zijn die argumenten uit de lucht gegrepen ?
Maar goed blijven jullie maar denken dat btc de financiële wereld over gaat nemen.
ik gebruik bitcoin waar het echt voor gemaakt is en dat is om mee te speculeren/traden.
[ Voor 11% gewijzigd door Slux op 28-06-2021 07:42 ]
Ik wil wel wedden maar hoe bewijs je dat dan?Kol Nedra schreef op maandag 28 juni 2021 @ 00:29:
[...]
oh my idd hahah
wedde dat dit zo is alleen voor de weelky sluiting hoog te houden
/f/image/IpS0Q3OKqpNtVI7fs0SZfBwu.png?f=fotoalbum_large)
Ik vind dat BTC het nog best goed doet hoor. Veel mensen voorspelden een drop naar 20k, maar dat zie ik zeker gezien het nieuws nog niet gebeuren. Daarnaast zijn er best wat bedrijven die zich rond deze prijs (30-35k) flink hebben ingekocht... en die willen toch winst! Daarnaast is inmiddels meer dan de helft van de BTC van hand gewisseld boven een prijs van 30k, dus ik maak me niet zo'n zorgen over een daling.
De grafiek gaat lekker mee met het kleine grijze lijntje. Hij mag wel weer richting die dikke gele lijn wat mij betreft, maar ik zei bij voorbaat al dat e.e.a. iets af kan wijken... en dat bleek dus ook. Ik verwacht dus niet dat hij snel naar het geel toe gaat, maar dat hij de komende tijd een beetje rond die dunne grijze lijn blijft hangen. Het is toch zomer en het duurt nog 2 maanden tot eind augustus. Ik verwacht dat er rond die tijd weer wat écht vuurwerk gaat komen (ja, omhoog)... niet dit slappe gedoe..... al is dit wel handig voor de zomer: Lekker buiten spelen!!!
*edit* even voor het perspectief: We staan op een ~4x tov vorig jaar deze tijd.
[ Voor 3% gewijzigd door MicroWhale op 28-06-2021 08:18 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
je krijgt nog genoeg kansen verwacht ik. we gaan de zomer in dus zullen nog wel maanden zijwaards gaan.Khaelos schreef op maandag 28 juni 2021 @ 08:48:
En ja hoor zoals voorspeld.. het geld staat nu op Binance en de dip is als sneeuw voor de zon verdwenen
ook hoop ik eigenlijk dat we nu naar 69k (voor de babe) gaan 🤗
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SaOkPFk6SoXicZxJnpzbYnyc.jpg?f=user_large)
👀. 8500x gains 🙃
ata nu +22% dus mooi tijd om naar bnb te converten 🤗
[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 28-06-2021 09:23 ]
nothing stops this train
Same. Stomme Sepa. M'n dca dag is wat opgeschovenKhaelos schreef op maandag 28 juni 2021 @ 08:48:
En ja hoor zoals voorspeld.. het geld staat nu op Binance en de dip is als sneeuw voor de zon verdwenen
Edit: alhoewel: het is nog niet eens gearriveerd..
[ Voor 9% gewijzigd door Aarebe1 op 28-06-2021 09:26 ]
Er komen vast nog wel meer kansen.Aarebe1 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:24:
[...]
Same. Stomme Sepa. M'n dca dag is wat opgeschoven
Edit: alhoewel: het is nog niet eens gearriveerd..
Het is wel de reden waarom ik Bitvavo weer ben gaan gebruiken voor DCA nu Ideal niet meer werkt.
[ Voor 15% gewijzigd door Ngangatar op 28-06-2021 09:29 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Maar nu eerst tijd voor een nieuwe bullrun.Ngangatar schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:29:
[...]
Er komen vast nog wel meer kansen.
Het is wel de reden waarom ik Bitvavo weer ben gaan gebruiken nu Ideal niet meer werkt.
Ik koop sowieso direct wanneer het erop staat. 30k of 35k is voor mij niet heel boeiend.. het betreft toch een dca.Ngangatar schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:29:
[...]
Er komen vast nog wel meer kansen.
Het is wel de reden waarom ik Bitvavo weer ben gaan gebruiken voor DCA nu Ideal niet meer werkt.
Kan niet wachten totdat we weer wat organische groei zien
Nu alweer 10 % erbij in 24 uurtjes, ik zie die nog wel naar de 250 euro gaan eind van het jaar.
Nog maar op 2 Exchanges en veel aanhangers, en lucht is er al uitgelopen.
Gouden kansje wat mij betreft:)
Pin deze maar vast.
[ Voor 27% gewijzigd door Thommie.nl op 28-06-2021 09:43 ]
Dat is Bitcoin op dit moment.
En dan moet er nog een m=ega short squeeze komen.
Eind vd week 48 K.
De shorts zijn nu toch grotendeels gesloten, althans die op bitfenix.Thommie.nl schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:50:
Hou een Bal maar eens onder water die steeds meer lucht krijgt.
Dat is Bitcoin op dit moment.
En dan moet er nog een m=ega short squeeze komen.
Eind vd week 48 K.
:fill(white):strip_exif()/f/image/wylR5PcG70roBB5rQHqk94JN.png?f=user_large)
Gisteren rond middernacht zijn er veel shorts rekt gegaan.
[ Voor 5% gewijzigd door SlasZ op 28-06-2021 09:52 ]
Hmm, vanwaar denk je dat? En waar heb jij hem gekocht?Thommie.nl schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:41:
Mina gaat mij rijk maken.
Nu alweer 10 % erbij in 24 uurtjes, ik zie die nog wel naar de 250 euro gaan eind van het jaar.
Pin deze maar vast.
Kraken, waarom ik dat denk.....GoO schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:53:
[...]
Hmm, vanwaar denk je dat? En waar heb jij hem gekocht?
Omdat deze tussenoplossing tussen elke Blockchain en Crypto in te passen is en daarmee, elke grootte van welke Blockchain dan ook, toegankelijk maakt in supersnelheid op bijv een Nintendo 8 Bit.
Verwijderd
Jeetjemina.Thommie.nl schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:41:
Pin deze maar vast.
Market cap van 41 miljard euro is inderdaad erg voordehandliggend ja.Thommie.nl schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:41:
Pin deze maar vast.
Eens dat het op zich mooi is, maar qua prijsvoorspelling... Huidige marketcap is al 205 miljoen..Thommie.nl schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:55:
[...]
Kraken, waarom ik dat denk....
Omdat deze tussenoplossing tussen elke Blockchain en Crypto in te passen is en daarmee, elke grootte van welke Blockchain dan ook, toegankelijk maakt in supersnelheid op bijv een Nintendo 8 Bit.
[ Voor 86% gewijzigd door .GoO op 28-06-2021 10:07 ]
Eens met direct kopen. Maar 30 voelt dan gewoon beter als 35Aarebe1 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:32:
[...]
Ik koop sowieso direct wanneer het erop staat. 30k of 35k is voor mij niet heel boeiend.. het betreft toch een dca.
Kan niet wachten totdat we weer wat organische groei zien
[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO] ?.GoO schreef op maandag 28 juni 2021 @ 10:00:
Ik denk dat Keanu Inu ($KEANU) dit jaar gaat moonen. Momenteel een marketcap van slechts 8 miljoen en de potentie om zeker x100 te gaan. Doe er je voordeel mee (of niet, het blijft een gokje).
https://keanuinu.finance
Verwijderd
Mooi man. Ik hoop oprecht dat jullie dikke klappers pakken, eigenlijk heerlijk om die dikke klapper na te jagen.
Ik moet ook weer eens wat geld in een potentiële shitcoin stoppen.
Het is tijd.
Ah ja, ik zit eigenlijk alleen hier. Werd voorheen ook over SafeMoon e.d. gepraat, maar zal het in het Meme Coin topic houden

Maargoed: bitcoin moont en de rest doet vrolijk mee. Kan ik verder met het upgraden van mijn auto. Mild hybrid ice eruit, bev erin. Zou alvast een sticker moeten bestellen mede mogelijk gemaakt door crypto. When moon, when EV
Verwijderd
Dit soort rotzooi (het is gewoon shillen zonder enige onderbouwing) hoort in het memecoin topic..GoO schreef op maandag 28 juni 2021 @ 10:00:
Ik denk dat Keanu Inu ($KEANU) dit jaar gaat moonen. Momenteel een marketcap van slechts 8 miljoen en de potentie om zeker x100 te gaan. Doe er je voordeel mee (of niet, het blijft een gokje).
https://keanuinu.finance
Fuck, daar kom je nu mee. Net al m'n spaargeld er in gepompt.Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2021 @ 10:06:
[...]
Dit soort rotzooi (het is gewoon shillen zonder enige onderbouwing) hoort in het memecoin topic.
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Dit is een enorm bullish teken. Jaapio die weer over shitcoins nadenkt, 69k soon!Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2021 @ 10:03:
Een beetje groen en de x100 shitcoins komen alweer voorbij.
Mooi man. Ik hoop oprecht dat jullie dikke klappers pakken, eigenlijk heerlijk om die dikke klapper na te jagen.
Ik moet ook weer eens wat geld in een potentiële shitcoin stoppen.
Het is tijd.
Volgens mij ook nog niet maar het is fijn om weer eens een opwaartse beweging te zien na al dat gekabbel de afgelopen dagen. Eens kijken of er wat trades willen lukken.Servor schreef op maandag 28 juni 2021 @ 10:29:
35K nog veel te kwetsbaar lijkt het. Ben benieuwd of die gaat houden maar ben er bang voor eerlijk gezegd. Het sentiment is er gewoon ook niet naar ben ik bang.
Z'n eerste rejection, maar denk dat we het zo nog eens gaan proberen en dan er goed overheen.Servor schreef op maandag 28 juni 2021 @ 10:29:
35K nog veel te kwetsbaar lijkt het. Ben benieuwd of die gaat houden maar ben er bang voor eerlijk gezegd. Het sentiment is er gewoon ook niet naar ben ik bang.
Hoveren rond de 200 regios is vaak een Dump naar beneden.
Hoveren rond de 800 is vaak en teken dat het omhoog gaat.
Dus nu is ondanks de stijging van 5 K al weer, een prima moment om even een ritje naar boven te pakken.
en wat gebeurd er dan aan het eind van die paarse lijn rond de 44K?Ken. schreef op maandag 28 juni 2021 @ 10:59:
En ondertussen volgen we de Wyckoff Accumulation Schematic 1 nog steeds netjes.
[Afbeelding]
Op basis van?Thommie.nl schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:41:
Pin deze maar vast.
https://opensea.io/seaart
ik heb ook wat MINA, gekocht op 2.88Thommie.nl schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:41:
Pin deze maar vast.
lekker hodl+staken voor 3+ jaren 👍
is maar 1% van me pf, vind het nog te risky.....
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 28-06-2021 11:03 ]
nothing stops this train
Dan rijd heel crypto wereld rond in Lambo’s.DaWayne schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:00:
[...]
en wat gebeurd er dan aan het eind van die paarse lijn rond de 44K?
DaWayne schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:00:
[...]
en wat gebeurd er dan aan het eind van die paarse lijn rond de 44K?
/f/image/MEtYvKsi694BBk0USgKMBkuu.png?f=fotoalbum_large)
Fase E: > 50K
Kom maar door zou ik zeggen haha.
Jammer maar helaas voor mijn out of sync DCA dan maar
[ Voor 45% gewijzigd door Ken. op 28-06-2021 11:04 ]
Benjamin Cowen? Vergeet niet te stemmen.Joosie200 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 10:06:
Zoals ik Benjamin Cowen het zag verwoorden: bitcoin is in de zandbak aan het spelen zolang ie de 42k niet aan tikt van de bull support band. Wel een mooie bandnaam: bull support band
Maargoed: bitcoin moont en de rest doet vrolijk mee. Kan ik verder met het upgraden van mijn auto. Mild hybrid ice eruit, bev erin. Zou alvast een sticker moeten bestellen mede mogelijk gemaakt door crypto. When moon, when EV

[ Voor 8% gewijzigd door enomiss op 28-06-2021 11:12 ]
Is dit gewoon een soort extreme hopium?
Ik heb hem over meerdere time frames gelegd en hij blijft vrij accuraat.malarkan schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:10:
Waarom willen mensen toch zo graag dat die Wyckoff klopt dat ze telkens een ander tijd-schema nemen om dit in te plotten? nu weer de 1h, vorige keer de 8h, de 1d is ook al voorbij gekomen (enorm bewerkt dan)
Snap de weerstand nooit zo. Geen waardeoordeel. Ik zie het koersverloop, ik zie die schema's. Klopt redelijk.
Blijft toch straf dat die patronen telkens terug lijken te komen. Doe er je voordeel mee, of niet
Ook de Wyckoff Distribution is de afgelopen weken een aardige guideline gebleken voor mij en nu ook weer.
Is dit extremere hopium dan andere hopium? Volgens mij is het vrij gebruikelijk dat er allerlei theorieën worden verbogen en aangepast op de huidige gebeurtenissen om 'aan te tonen' dat we snel gaan stijgen?malarkan schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:10:
Waarom willen mensen toch zo graag dat die Wyckoff klopt dat ze telkens een ander tijd-schema nemen om dit in te plotten? nu weer de 1h, vorige keer de 8h, de 1d is ook al voorbij gekomen (enorm bewerkt dan)
Volgens mij is het gewoon lekker jezelf iets voorhouden, en als genoeg mensen dit doen komt het nog uit ook. Komt het niet uit dan pas je het timeframe of de schaling van de lijntjes aan, plak je het er weer op en roept: "het model klopt nog steeds!!"
En daarnaast, niet onbelangrijk, als je dit op waarde kan schatten. En dus inziet dat wanneer genoeg mensen erin geloven het een selffulfilling prophecy kan worden, dan kan je er zelf goed aan verdienen
[ Voor 11% gewijzigd door YES op 28-06-2021 11:19 ]
Zolang je het algemene verloop (volgorde pieken en dalen) niet wijzigt, klopt het patroon toch gewoon nog?YES schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:17:
[...]
Volgens mij is het gewoon lekker jezelf iets voorhouden, en als genoeg mensen dit doen komt het nog uit ook. Komt het niet uit dan pas je het timeframe of de schaling van de lijntjes aan, plak je het er weer op en roept: "het model klopt nog steeds!!"
Wat maakt het dan uit of het dan een paar weken duurt vs een paar maanden.
Ken. schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:17:
[...]
Ik heb hem over meerdere time frames gelegd en hij blijft vrij accuraat.
Snap de weerstand nooit zo. Geen waardeoordeel. Ik zie het koersverloop, ik zie die schema's. Klopt redelijk.
Blijft toch straf dat die patronen telkens terug lijken te komen. Doe er je voordeel mee, of niet
Ook de Wyckoff Distribution is de afgelopen weken een aardige guideline gebleken voor mij en nu ook weer.
/f/image/5Y1gnjAgtbAgFFW2lPvD7P9z.png?f=fotoalbum_large)
Ik vind em nogal extreem kort, ik mis heel Phase C inclusief de LPS in Phase C.
De patronen zijn maar een klein deel wat een wyckoff een wyckoff maakt, de volumes en het koersgedrag is namelijk de hele reden of dit waar is of niet. het grafiekje zelf zegt niets.
Je kunt overigens heel lastig een distribution en een accumulation hebben. Of je noemt dat gewoon daytrading.
Alle BTC van short-term holders zijn nu wel zo'n beetje verkocht (aan long term holders). Het aanbod van coins zal dus afnemen, en de prijs daarom omhoog.enomiss schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:19:
Ik heb eigenlijk wel zin in een extreem-hopium spuitje. Iemand spul voor een bullish maandag?
Je legt schema 2 er nu over. Ik heb 1 genomen.malarkan schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:21:
[...]
[Afbeelding]
Ik vind em nogal extreem kort, ik mis heel Phase C inclusief de LPS in Phase C.
De patronen zijn maar een klein deel wat een wyckoff een wyckoff maakt, de volumes en het koersgedrag is namelijk de hele reden of dit waar is of niet. het grafiekje zelf zegt niets.
Je kunt overigens heel lastig een distribution en een accumulation hebben. Of je noemt dat gewoon daytrading.
En de distribution hebben we al achter de rug. De grote dips waren het staartje daarvan.
/f/image/8nF5QtQQJOHR3WvYchfkj5sL.png?f=fotoalbum_large)
Dat laatste is inderdaad aardig waarYES schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:17:
[...]
Is dit extremere hopium dan andere hopium? Volgens mij is het vrij gebruikelijk dat er allerlei theorieën worden verbogen en aangepast op de huidige gebeurtenissen om 'aan te tonen' dat we snel gaan stijgen?
En daarnaast, niet onbelangrijk, als je dit op waarde kan schatten. En dus inziet dat wanneer genoeg mensen erin geloven het een selffulfilling prophecy kan worden, dan kan je er zelf goed aan verdienen
Trek de stekker er maar uit hoorwlchris schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:28:
De Bitcoin hashrate zit op 2019 levels.
https://ycharts.com/indicators/bitcoin_network_hash_rate
Ja de strekking van mijn verhaaltje was eigenlijk dat je altijd iets kan vinden wat klopt. Of er daadwerkelijk een (doelbewust) Wyckoff patroon wordt gecreëerd, of dat dit nu door een selffulfilling prophecy plaats vindt, vind ik niet zo interessant. Mijn laatste toevoeging is het belangrijkste in mijn ogen, als je ziet dat zoiets gebeurd, of het nou doelbewust is of een toevallig ontstaan iets, je kan er gebruik van maken.Ken. schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:19:
[...]
Zolang je het algemene verloop (volgorde pieken en dalen) niet wijzigt, klopt het patroon toch gewoon nog?
Wat maakt het dan uit of het dan een paar weken duurt vs een paar maanden.
Misschien was ik wat te cynisch in mijn bewoording. Ik heb al zoveel opmerkingen/vergelijkingen m.b.t. de Wyckoff methode voorbij zien komen, dat ik er rekening mee houd dat dit ook gewoon gevolgd wordt. Het enige wat lastig is, is dat er verschillende timeframes en schalen van Wyckoff gebruikt worden en je daardoor weer net mis kan tasten, daarom vaar ik er zeker niet blind op.
Ken. schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:23:
[...]
Je legt schema 2 er nu over. Ik heb 1 genomen.
En de distribution hebben we al achter de rug. De grote dips waren het staartje daarvan.
[Afbeelding]
/f/image/buP9TTqlwLp7dAqmaCyu7gxh.png?f=fotoalbum_large)
Zoiets als dit dan? ik heb net echt geprobeerd dit zo goed mogelijk te plotten maar ik vind het wel lastig om hier al een SOS van Phase D in te zien, laat staan E.
De volumes zijn ook zo vaag. juist in de absolute bodem zie je geen grote ups in de volumes, waar je die in de acc-fase dus juist wel zou willen zien om de wyckoff te zien.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SsYnBxa79QDRcA81BzclpiAA.jpg?f=user_large)
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dan zitten we daar precies hetzelfde in. Handig als extra informatie, maar zéker niet leidend.YES schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:31:
[...]
Het enige wat lastig is, is dat er verschillende timeframes en schalen van Wyckoff gebruikt worden en je daardoor weer net mis kan tasten, daarom vaar ik er zeker niet blind op.
SOS phase D zou er bijna aan moeten komen. Zoals ik hem er overheen heb gelegd zitten we nog in C: Spring/Test. Zo niet, dan niet. Zo wel.. topmalarkan schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:32:
[...]
Zoiets als dit dan? ik heb net echt geprobeerd dit zo goed mogelijk te plotten maar ik vind het wel lastig om hier al een SOS van Phase D in te zien, laat staan E.
De volumes zijn ook zo vaag. juist in de absolute bodem zie je geen grote ups in de volumes, waar je die in de acc-fase dus juist wel zou willen zien om de wyckoff te zien.
Ja, je moet toch wat als de meeste andere modellen de prullenbak in kunnenmalarkan schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:10:

Mensen zien toch in alles patronen? Zelfde met pareidolia. Blijf lang genoeg kijken en je ziet er wel een gezicht/beeld in. Stukje hopium/copingmechanisme.malarkan schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:10:
Daarom vind ik die S2Fx grafiek persoonlijk iets te grote marges aanhouden. Zo kun je zelfs met flinke wicks nog zeggen dat alles volgens plan verloopt. Iets met self fulfilling prophecy.
Bitcoin en eth babes, Jaapio krijgt het nog druk als we nu in een uptrend blijven de komende dagen.
Precies, alt season + moet ook nog van startMicroWhale schreef op maandag 28 juni 2021 @ 08:14:
[Afbeelding]
Ik vind dat BTC het nog best goed doet hoor. Veel mensen voorspelden een drop naar 20k, maar dat zie ik zeker gezien het nieuws nog niet gebeuren. Daarnaast zijn er best wat bedrijven die zich rond deze prijs (30-35k) flink hebben ingekocht... en die willen toch winst! Daarnaast is inmiddels meer dan de helft van de BTC van hand gewisseld boven een prijs van 30k, dus ik maak me niet zo'n zorgen over een daling.
De grafiek gaat lekker mee met het kleine grijze lijntje. Hij mag wel weer richting die dikke gele lijn wat mij betreft, maar ik zei bij voorbaat al dat e.e.a. iets af kan wijken... en dat bleek dus ook. Ik verwacht dus niet dat hij snel naar het geel toe gaat, maar dat hij de komende tijd een beetje rond die dunne grijze lijn blijft hangen. Het is toch zomer en het duurt nog 2 maanden tot eind augustus. Ik verwacht dat er rond die tijd weer wat écht vuurwerk gaat komen (ja, omhoog)... niet dit slappe gedoe..... al is dit wel handig voor de zomer: Lekker buiten spelen!!!
*edit* even voor het perspectief: We staan op een ~4x tov vorig jaar deze tijd.
Dan vrees ik dat we snel naar -69K gaanjvel92 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:48:
Ik heb gehoord dat elke keer als er een wyckoff schema wordt gepost zonder rekening te houden met de volumes de bodem 1k lager komt te liggen
Ken. schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:38:
[...]
Dan zitten we daar precies hetzelfde in. Handig als extra informatie, maar zéker niet leidend.
Al leg jij het patroon dus wel over charts heen om wat specifieker te bepalen waar we zitten. Die tijd/moeite neem ik nog niet, ook omdat ik dan altijd zal blijven twijfelen of ik het wel goed doe en er dus niet naar ga handelen.
Misschien ooit eens proberen met een heel klein deel van mijn pf
Maar je zei dat je ook andere tijdsschemas over ditzelfde heen had geplot. dan weet je ook dat dat nog lang niet gelijk aan elkaar is. de 1D kan mogelijk net in de ST van Phase B zitten... Welke is het nou?Ken. schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:38:
[...]
Dan zitten we daar precies hetzelfde in. Handig als extra informatie, maar zéker niet leidend.
[...]
SOS phase D zou er bijna aan moeten komen. Zoals ik hem er overheen heb gelegd zitten we nog in C: Spring/Test. Zo niet, dan niet. Zo wel.. top
Ik HODL en DCA, dus ik handel er verder niet op. Nu mijn DCA moment niet klopt met de <30K dip, ga ik me niet in allerlei bochten wringen om hem aan te passen. Puur ter observatie ende vermaeckYES schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:51:
[...]
![]()
Al leg jij het patroon dus wel over charts heen om wat specifieker te bepalen waar we zitten. Die tijd/moeite neem ik nog niet, ook omdat ik dan altijd zal blijven twijfelen of ik het wel goed doe en er dus niet naar ga handelen.
Misschien ooit eens proberen met een heel klein deel van mijn pf
Dat weet ik toch ook niet haha. Ik zag alleen de gelijkenis en heb het over een paar timeframes heen gelegd. 1D, 4U en 1U. Deze was het meest accuraat. Laten we er niet meer van maken dan het is.malarkan schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:51:
[...]
Maar je zei dat je ook andere tijdsschemas over ditzelfde heen had geplot. dan weet je ook dat dat nog lang niet gelijk aan elkaar is. de 1D kan mogelijk net in de ST van Phase B zitten... Welke is het nou?
Hoe nu verder? Geen idee. Slechts een observatie
[ Voor 4% gewijzigd door Ken. op 28-06-2021 11:59 ]
thnx zal even flink inkopen.. als die mislukt mag ik dan een compensatie?Tartarus schreef op maandag 28 juni 2021 @ 12:06:
De komende 24 uur gaan we de 36k aantikken om daarna weer terug te keren naar de 34½k. Daar blijven we 45 uur lang in zweven en gaan we weer omhoog tot 37k en op zondag gaan we de 39k aantikken.
Of we zakken gewoon weer onder de downtrend range (33500)Tartarus schreef op maandag 28 juni 2021 @ 12:06:
De komende 24 uur gaan we de 36k aantikken om daarna weer terug te keren naar de 34½k. Daar blijven we 45 uur lang in zweven en gaan we weer omhoog tot 37k en op zondag gaan we de 39k aantikken.
DyorRemko.me schreef op maandag 28 juni 2021 @ 12:09:
thnx zal even flink inkopen.. als die mislukt mag ik dan een compensatie?
Zou ook kunnen.SlasZ schreef op maandag 28 juni 2021 @ 12:09:
Of we zakken gewoon weer onder de downtrend range (33500)
When moon, when altseason
[ Voor 36% gewijzigd door Kol Nedra op 28-06-2021 12:12 ]
nothing stops this train
Slux schreef op maandag 28 juni 2021 @ 12:13:
De voetbal analisten zijn weer terug naar crytpto zo te zien

Ik haat voetbal dus daarom distantieer ik mij van deze analogie.
Ik dacht, als Wyckoff het kan, dan probeer ik het ook maar eens.
Klopt en duidelijk.[b]
Dat weet ik toch ook niet haha. Ik zag alleen de gelijkenis en heb het over een paar timeframes heen gelegd. 1D, 4U en 1U. Deze was het meest accuraat. Laten we er niet meer van maken dan het is.
Hoe nu verder? Geen idee. Slechts een observatieGaan we de komende weken omhoog richting en blijven we het volgen, dan blijf ik het bij toekomstige cycli nog steeds in de gaten houden. Wijken we af, dan weten we dat ook weer.
Maar er zijn wel mensen die er wel blind in geloven omdat het op twitter wordt geplaatst en zoals je zegt: die posten alleen het best passende model, die naar boven gaat (met link naar hun YT kanaal zodat ze viewers krijgen.) Jij doet al meer dan 99% van die mensen door te kijken of het overeenkomt.
Ik zeg niet dat het niet uit gaat komen, maar zoals Visca al zegt: als de 15 min niets doet, gaan we naar de 1H, daarna de 4H, de 8H, de 1D en daarna de 1W. en dat kan nogal lang duren voordat de wyckoff niet meer voor hopium zorgt
en we geven aan die patronen een betekenins, en in het geval van de rorschachtest een inzicht in de metale gezondheid van de persoon die het patroon ziet.Joosie200 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 11:47:
[...]
Mensen zien toch in alles patronen? Zelfde met pareidolia. Blijf lang genoeg kijken en je ziet er wel een gezicht/beeld in. Stukje hopium/copingmechanisme.
ohw en het is gewoon een toffe film

[ Voor 3% gewijzigd door twain4me op 28-06-2021 12:21 ]
Snap je helemaal. Ik neem zoveel mogelijk informatie tot me, tot in de krochten van YouTube en verder, om een zo goed mogelijk beeld te krijgen en te vormen en daarop te anticeperen, voor zover dat mogelijk is. Daar is dit ook een klein onderdeel van.malarkan schreef op maandag 28 juni 2021 @ 12:17:
[...]
Klopt en duidelijk.
Maar er zijn wel mensen die er wel blind in geloven omdat het op twitter wordt geplaatst en zoals je zegt: die posten alleen het best passende model, die naar boven gaat (met link naar hun YT kanaal zodat ze viewers krijgen.) Jij doet al meer dan 99% van die mensen door te kijken of het overeenkomt.
Ik zeg niet dat het niet uit gaat komen, maar zoals Visca al zegt: als de 15 min niets doet, gaan we naar de 1H, daarna de 4H, de 8H, de 1D en daarna de 1W. en dat kan nogal lang duren voordat de wyckoff niet meer voor hopium zorgt
En voor wat betreft het uitrekken van de time frames: op de 1D en zeker op de 1W klopt ie al nauwelijks meer. Dus daar zit wel een limiet aan.
Nee 420kAarebe1 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 12:43:
288k eind van het jaar toch!? Toch ?!?
Jij ziet door de walm de rook niet meer!

Correct me if Im wrong maar je mening is de afgelopen jaren niet veranderd terwijl er wel degelijk een adoptie plaats vindt. Je zegt zelf ik gebruik het waarvoir het dient. En dat is handelen.Slux schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:25:
[...]
Dat is lekker nu kom ik ergens mee en kom je met deze ''onzin'' dat ik teveel in me visie zit.
Dat is niet waar ik sta overal voor open, ik zie/lees alleen geen argumenten/feiten waarom het wel zou werken.
Eens niemand weet wat de toekomst brengt maar met wat er nu op de tafel ligt heeft deze test geen kans van slagen.
In Colombia/Venezuela gebruikten ze ook massaal Dash jaren terug zijn ze echt heel ver in gegaan, was helaas geen succes, zijn genoeg artikels over te vinden.
Je mindset ziet er niks in en zal daarom ook altijd met argumenten komen die je mening onderbouwen. Het zal idd zo zijn dan de smartphone adoptie in El Salvador laag is. Ja dus? De positieve kant is dag mensen daar wel opeens toegang tot een " bank" hebben. Maar dat zie je niet als argument . Zelfs als BTC slaagt zal je het ontkennen.
Niemand weet de toekomst
Slaagt het niet dan zeg ik dat net zo makkelijk.
Toegang tot de gov app is mogelijk zonder databundel. Dus elke Salvadoriaan met een simpele telefoon kan dadelijk bankieren. Sterker nog, er hoeft maar 1 persoon te zijn in een familie/dorp met een telefoon en men kan elkaar uithelpen. Dit soort dingen lijken voor Nederlanders onvoorstelbaar, maar zelfs dat is vooruitgang. Wat mensen zich in NL niet realiseren is dat sommige Salvadorianen nu 3 uur moeten reizen (reizen kost ook geld) om een simpele rekening te betalen.lighting_ schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:24:
[...]
Correct me if Im wrong maar je mening is de afgelopen jaren niet veranderd terwijl er wel degelijk een adoptie plaats vindt. Je zegt zelf ik gebruik het waarvoir het dient. En dat is handelen.
Je mindset ziet er niks in en zal daarom ook altijd met argumenten komen die je mening onderbouwen. Het zal idd zo zijn dan de smartphone adoptie in El Salvador laag is. Ja dus? De positieve kant is dag mensen daar wel opeens toegang tot een " bank" hebben. Maar dat zie je niet als argument . Zelfs als BTC slaagt zal je het ontkennen.
Niemand weet de toekomst
Nee hoor ik zal het helemaal niet ontkennen, ik kom met meerdere argumenten waarom niet, daar krijg ik geen reactie op, ja 1 iemand post een linkje dat er meer telefoons dan mensen zijn in el salvador terwijl maar 33% van de bevolking toegang heeft tot internet.lighting_ schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:24:
[...]
Correct me if Im wrong maar je mening is de afgelopen jaren niet veranderd terwijl er wel degelijk een adoptie plaats vindt. Je zegt zelf ik gebruik het waarvoir het dient. En dat is handelen.
Niemand weet de toekomst

Ik ben er zelf een paar jaar terug geweest alleen in de steden heb je internet daarbuiten is het ruk tot niks.
Alleen de ''rijke'' krijgen toegang tot die bitcoin bank zoals jij het noemt, terwijl het juist om de bevolking gaat, als jij dat positief vind ok.
Ik ben een geen jehova gelovige die nergens voor open staat, maar wat serieuze argumenten met onderbouwing waarom zou wel prettig zijn, niet alleen voor mij maar ook andere.
Er is geen dekking.enomiss schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:30:
[...]
Toegang tot de gov app is mogelijk zonder databundel. Dus elke Salvadoriaan met een simpele telefoon kan dadelijk bankieren. Sterker nog, er hoeft maar 1 persoon te zijn in een familie/dorp met een telefoon en men kan elkaar uithelpen. Dit soort dingen lijken voor Nederlanders onvoorstelbaar, maar zelfs dat is vooruitgang. Wat mensen zich in NL niet realiseren is dat sommige Salvadorianen nu 3 uur moeten reizen (reizen kost ook geld) om een simpele rekening te betalen.
Je moet toch ergens beginnen? Ik probeer het positief te zien. Waarschijnlijk is de reis naar een dekkingsgebied korter dan naar een bank. Dat praat zich snel rond waar bereik is. Gezien de interesse wereldwijd zullen er vast partijen zijn die in betere dekking willen gaan investeren. Met welke impuls had jij gedacht het land vooruit te helpen? Dan wordt het meestal stil...
[ Voor 9% gewijzigd door enomiss op 28-06-2021 13:49 ]
Ja eens maar begin dan eerst met de basis voorzieningen voor de bewoners daar en ga geen miljoenen in een bitcoin pompen waar de meerderheid geen toegang tot heeft.enomiss schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:47:
[...]
Je moet toch ergens beginnen? Ik probeer het positief te zien. Waarschijnlijk is de reis naar een dekkingsgebied korter dan naar een bank. Dat praat zich snel rond waar bereik is. Gezien de interesse wereldwijd zullen er vast partijen zijn die in betere dekking willen gaan investeren. Met welke impuls had jij gedacht het land vooruit te helpen? Dan wordt het meestal stil...
Ik had zelf die miljoenen die ze nu in bitcoin pompen in de infrastructuur gepompt en de basis voorzieningen.
Het is gewoon gekken werk dit, je gaat een dure bitcoin aan een land uitdelen die er amper toegang tot hebben en duurder uit zijn dan dat ze nu zijn met een USD. dat klopt toch niet ?
Ze hebben niet eens geld om zelf bitcoin te kopen en als dat zijn ze meer kwijt aan fee's en de schommelingen dan dat ze een USD zouden gebruiken.
Als ze die test in bijvoorbeeld NL of een ander rijk land zouden doen was ik wel benieuwd geweest, maar dit project is gewoon kansloos, kijk maar naar die projecten in Colombia en Venezuela met Dash toen de tijd.
[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 28-06-2021 13:58 ]
Verwijderd
Zeker vette film, die scene van deze meme met die frituurpantwain4me schreef op maandag 28 juni 2021 @ 12:20:
[...]
en we geven aan die patronen een betekenins, en in het geval van de rorschachtest een inzicht in de metale gezondheid van de persoon die het patroon ziet.![]()
ohw en het is gewoon een toffe film
[Afbeelding]
tuurlijk wel. Ze kijken nu machteloos toe hoe die stink yanks maar blijven printen. Dat kost ze bakken met geld. De inflatie komt nu lekker op stoom. Er kleven enorme nadelen aan op de dollar zitten.Slux schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:55:
[...]
Ik had zelf die miljoenen die ze nu in bitcoin pompen in de infrastructuur gepompt en de basis voorzieningen.
Het is gewoon gekken werk dit, je gaat een dure bitcoin aan een land uitdelen die er amper toegang tot hebben en duurder uit zijn dan dat ze nu zijn met een USD. dat klopt toch niet ?
Tuurlijk ze hadden een eigen munt kunnen gaan maken, maar snap dat ze dit willen proberen. Bitcoin pakt direct meer problemen aan, die je met een eigen munt niet aanpakt. Zou best wel eens gunstig uit kunnen pakken. En zo niet, dan kan je altijd over een poos nog naar een eigen munt. Maar nu als niet USA op een dollar zitten is echt extreem dom. 0 invloed, 0 positief effect van het printen, en alleen maar alle nadelen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Niemand investeert in basisvoorzieningen in een derdewereldland. Dat is een illusie en is nog nooit gebeurd. Je hebt een impuls nodig. Bitcoin is de enige impuls die ik kan bedenken, behalve empathie en opoffering van eigen welvaart, maar aan dat laatste denken welvarende landen niet. Eenvoudigweg schuldgevoelens wegkopen met schenken aan 'goede doelen' en de boel tegelijkertijd arm houden, dat is het huidige systeem.Slux schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:55:
Ja eens maar begin dan eerst met de basis voorzieningen voor de bewoners daar en ga geen miljoenen in een bitcoin pompen waar de meerderheid geen toegang tot heeft.
Overigens werken er veel mensen vrijwillig mee aan de implementatie. Genoeg Bitcoin techneuten wereldwijd die hier enthousiast van worden.
Onjuist. Er is een trust fund. Of je nou koper of verkoper bent, je betaalt altijd wat gevraagd wordt, en je krijgt altijd wat je vraagt. In jouw gewenste betaaleenheid. Geniaal.Slux schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:55:
Juist zo een land is perfect om het te testen. Mensen staan open voor elke kans op verbetering. Hier heb je veel weerstanden die je test vertroebelen.Slux schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:55:
Als ze die test in bijvoorbeeld NL of een ander rijk land zouden doen was ik wel benieuwd geweest, maar dit project is gewoon kansloos, kijk maar naar die projecten in Colombia en Venezuela met Dash toen de tijd.
[ Voor 26% gewijzigd door enomiss op 28-06-2021 14:08 ]
Verwijderd
Je kunt Jaapio wel uit de shitcoins halen maar de shitcoins niet uit Jaapio.YES schreef op maandag 28 juni 2021 @ 10:25:
[...]
Dit is een enorm bullish teken. Jaapio die weer over shitcoins nadenkt, 69k soon!
Gokken is mooi werk.
Alleen Bitcoin kopen, wetende dat deze vanzelf een miljoenmiljard waard wordt, is ook maar saai.
[ Voor 97% gewijzigd door enomiss op 28-06-2021 14:02 ]
Verwijderd
Maakt toch allemaal niet uit? Mooi schouwspel toch. Laat ze maar van alles proberen met hard werk, terwijl wij lekker achterover leunen en toe mogen kijken.Slux schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:55:
[...]
Ja eens maar begin dan eerst met de basis voorzieningen voor de bewoners daar en ga geen miljoenen in een bitcoin pompen waar de meerderheid geen toegang tot heeft.
Ze hebben niet eens geld om zelf bitcoin te kopen en als dat zijn ze meer kwijt aan fee's en de schommelingen dan dat ze een USD zouden gebruiken.
Klopt het overigens dat Bitcoin vanaf nu nooit meer als illegaal bestempeld mag worden nu het een erkende valuta is van een land?
Indien ja; bullish.
Ik vind het machtig.
Nee helaas niet nee.enomiss schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:01:
[...]
Niemand investeert in basisvoorzieningen in een derdewereldland. Dat is een illusie en is nog nooit gebeurd.
[...]
Onjuist. Er is een trust fund. Of je nou koper of verkoper bent, je betaalt altijd wat gevraagd wordt, en je krijgt altijd wat je vraagt. In jouw gewenste betaaleenheid. Geniaal.
Dat is wel interessant zo fund maar hoe moet ik dat dan zien ? iemand zal die schommelingen moeten betalen lijkt mij ? ik denk dat die schommelingen hoger zijn dan de inflatie ?
Linkje over het verhaal op coindesk, het is nog niet helemaal zeker.
https://www.coindesk.com/...oin-fee-problem-lightning
[ Voor 8% gewijzigd door Slux op 28-06-2021 14:09 ]
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!