[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 227 ... 245 Laatste
Acties:
  • 866.536 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Slux schreef op zondag 27 juni 2021 @ 13:27:
[...]

Klopt niks is 100% maar de kans dat die exchanges er een potje van maken is kleiner dan dat binance kan doen ze moeten toch aan bepaalde voorwaarden voldoen.

Banken zijn boefjes helemaal mee eens maar ik laat toch liever het meeste van mijn centjes daar staan want daar heb ik in ieder geval nog garantie dat je 100k per bank terug krijgt.

Wirecard was toch alleen maar een verwerking's bedrijf ?
Wirecard is beursgenoteerd en bleek achteraf een gigantische pyramide. De Duitse toezichthouder bleek zijn werk niet goed te doen.
Google maar.

Je hebt teveel vertrouwen in de regeltjes.
Tuurlijk moet coinbase of kraken aan voldoen. Ze werken vanuit Amerikaanse bodem. Je moet alleen kritisch zijn waarom. En daar zit meestal een dik poltiek sausje overheen.
Regulatie op exchanges is KYC en AML. Binance heeft dat toch? En dan nog? Betekent een mindere KYC of AML dat ze jou als klant slechter bedienen?

[ Voor 14% gewijzigd door lighting_ op 27-06-2021 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Weer een hoop Italiaans eten vandaag....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c94aVOb1BiPaG0xH0K83SYwZGTc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/76P8gx619IdFPXYq5rYZMIWP.png?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 19:06
power_user schreef op zondag 27 juni 2021 @ 11:39:
Iemand ervaring met Nano om crypto te verzenden?

Tx id: C0AA0650D6B0A3D0B9A1D758F88D2994BD9CE92C24A887CF82120B4A42957700

Is een uur geleden als succesvol verwerkt door de versturende exchange. Ontvangende exchange laat niks zien bij pending deposits.

Iemand recente ervaring met hoe lang verzenden/ontvangen duurt met Nano?
Heb hetzelfde gehad via Binance nano naar Kucoin te sturen. Zou instant moeten zijn.
Heeft 2-3u geduurd eer het aan kwam op Binance.

Ik had een ticket bij hen geopened maar ze moesten het nakijken.
Is aan de receiving end dat er iets fout loopt, wsl moeten ze "it still needs to publish a corresponding block to pocket the funds."
Normaal is dat automatisch maar leek me raar.

Dus kan wel eventjes duren als het je eerste keer is dat je nano stuurt naar dat adres.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
lighting_ schreef op zondag 27 juni 2021 @ 13:35:
[...]

Wirecard is beursgenoteerd en bleek achteraf een gigantische pyramide. De Duitse toezichthouder bleek zijn werk niet goed te doen.
Google maar.

Je hebt teveel vertrouwen in de regeltjes.
Tuurlijk moet coinbase of kraken aan voldoen. Ze werken vanuit Amerikaanse bodem. Je moet alleen kritisch zijn waarom. En daar zit meestal een dik poltiek sausje overheen.
Regulatie op exchanges is KYC en AML. Binance heeft dat toch? En dan nog? Betekent een mindere KYC of AML dat ze jou als klant slechter bedienen?
Ik ben er zo ingegroeid, voor 2017 werd het altijd afgeraden om op Aziatische exchanges te traden, een binance komt ook net kijken vergeleken met de andere, vaak genoeg gezien dat het toch niet helemaal werkte.

Ook de manier van werken is niet mijn ding, ik vind het een slecht iets voor de ''adoptie'' van crypto hoe cz met crypto omgaat.

Als ze wat meer stempeltjes en transparantie krijgen stap ik misschien wel over maar nu met dit nieuws blijf ik er lekker vanaf.

Kan me voorstellen dat de nieuwe traders een binance pakken, ik vertrouw ze nog niet, maja ik ben ook een ouwe zure trader die niks anders doet dan de hele dag traden en een beetje de troep hier onder de brug schoonhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
De zondagdip lijken we deze week over te slaan, waarschijnlijk al genoeg gedipt afgelopen week. Wat is jullie tactiek nu? Gokken op een verdere daling en afwachten, inkopen nu we (nog) laag zitten of gewoon holden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 26-09 08:07
Slux schreef op zondag 27 juni 2021 @ 13:56:
[...]
Ook de manier van werken is niet mijn ding, ik vind het een slecht iets voor de ''adoptie'' van crypto hoe cz met crypto omgaat.
Wat bedoel je hier mee? Cz heeft altijd aangegeven dat hij het juist als doel heeft de adoptie van crypto te vergroten

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
[...]

Ik ben er zo ingegroeid, voor 2017 werd het altijd afgeraden om op Aziatische exchanges te traden, een binance komt ook net kijken vergeleken met de andere, vaak genoeg gezien dat het toch niet helemaal werkte.

Als ze wat meer stempeltjes en transparantie krijgen stap ik misschien wel over maar nu met dit nieuws blijf ik er lekker vanaf.

Kan me voorstellen dat de nieuwe traders een binance pakken, ik vertrouw ze nog niet, maja ik ben ook een ouwe zure trader die niks anders doet dan de hele dag traden en een beetje de troep hier onder de brug schoonhoudt.
Kort gezegd. Je vertrouwt ze niet. En waarschijnlijk met wat stempels ook nog niet. En wat voor stempels zijn het. Ken niet alle ins en outs maar gezien de exposure van Binance schat ik de kans niet groot dat hij een grote scam is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:08
.GoO schreef op zondag 27 juni 2021 @ 13:58:
De zondagdip lijken we deze week over te slaan, waarschijnlijk al genoeg gedipt afgelopen week. Wat is jullie tactiek nu? Gokken op een verdere daling en afwachten, inkopen nu we (nog) laag zitten of gewoon holden?
dca en hodl......saaie tactiek misschien maar ik zie het wel in 2030+

staken/compounden is erg sterk, longterm rente op rente is gewoon sterk!

voor de maand juli dit keer iets minder dca in crypto en meer naar aandelen/ETF, want kans is nog steeds dat we lager gaan 👀

[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 27-06-2021 14:25 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:47
Bintzak schreef op zondag 27 juni 2021 @ 13:02:
[...]
Heb je ineens een dure hoer waar je niet eens op mag.
Afbeeldingslocatie: https://miro.medium.com/max/800/1*MIcK6DRrlt3mE4J8NPmvLw.jpeg

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 20:19
.GoO schreef op zondag 27 juni 2021 @ 13:58:
Heb gisteren een fluf bijgekocht maar houd wel de koersen in de gaten om de inleg weer snel terug te krijgen.

Mochten we compleet rekt gaan, ga ik weer inslaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 27-09 08:53
Dat is dus niet zo. Wel hoe de media het wellicht gaat spinnen haha

[ Voor 13% gewijzigd door keepitfrosty op 27-06-2021 14:29 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Cis schreef op zondag 27 juni 2021 @ 12:35:
[...]

Een vriend van me heeft bitcoin via degiro gekocht.
Dat is natuurlijk hodl, maar ik neem aan wel onder toezicht...?
Hij heeft waarschijnlijk geen Bitcoin gekocht, maar een afgeleide ervan, want naar mijn weten kan je via DeGiro geen Bitcoin aanschaffen. In feite heeft hij dus geen Bitcoin in bezit, maar iets waarmee hij "recht" heeft op Bitcoin.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op zondag 27 juni 2021 @ 14:26:
[...]

Hij heeft waarschijnlijk geen Bitcoin gekocht, maar een afgeleide ervan, want naar mijn weten kan je via DeGiro geen Bitcoin aanschaffen. In feite heeft hij dus geen Bitcoin in bezit, maar iets waarmee hij "recht" heeft op Bitcoin.
Jup.

https://hetgeldcollege.nl...itcoin-of-ethereum-kopen/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/muics44LVOCqGQvXBrQ4wjP42ho=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HYsrRZiNpq3xgGc1atXkXJkH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
let wel op, ETF's kunnen altijd aangepast worden in tijden, naar mijn verwachting is ook hoe volwassener cryptomarkt wordt, hoe meer ETF's er komen, of bepaalde ETF's met bv aantal % in BTC dat die verhoogd worden.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op zondag 27 juni 2021 @ 14:41:
[...]

let wel op, ETF's kunnen altijd aangepast worden in tijden, naar mijn verwachting is ook hoe volwassener cryptomarkt wordt, hoe meer ETF's er komen, of bepaalde ETF's met bv aantal % in BTC dat die verhoogd worden.
Ik postte alleen een link en screenie ter ondersteuning, thats all :). Had het onlangs gelezen namelijk. Ik kan me wel vinden in jouw aanvulling overigens.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DGKMWuNYLxMAMxc-NCk2TLSmmLw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4nST1pkbdNR1vEyxtRg1hewm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
dotslasher schreef op zondag 27 juni 2021 @ 13:45:
[...]

Heb hetzelfde gehad via Binance nano naar Kucoin te sturen. Zou instant moeten zijn.
Heeft 2-3u geduurd eer het aan kwam op Binance.

Ik had een ticket bij hen geopened maar ze moesten het nakijken.
Is aan de receiving end dat er iets fout loopt, wsl moeten ze "it still needs to publish a corresponding block to pocket the funds."
Normaal is dat automatisch maar leek me raar.

Dus kan wel eventjes duren als het je eerste keer is dat je nano stuurt naar dat adres.
Inmiddels 4,5 uur en niks te zien. Ik hoop dat het dezelfde situatie is en gewoon nog aankomt....bedankt voor je reactie :)

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]
Hoe bedoel je dit?
De "adoptie" van crypto is op Binance toch hetzelfde als elders?

Je koopt, je verkoopt, je longt, je short, je stacket, je hodlt en je handlt. Als ik naar Kucoin, Bitvavo of Coinbase Pro kijk zie ik niet veel verschillen.
En hoe kijk je tegen Binance.us aan dan? Die heeft wel de stempeltjes. Is het wel goed om daar te zitten?

Ben oprecht nieuwsgierig.
Ikzelf zit (van grote potjes naar klein) op Binance, KuCoin, CoinBase (Pro), Ascendex en Bitvavo.
Edit: En wat Eth op een wallet, maar het is duurder om dat te verplaatsen dan hoeveel dat is :P

En om eerlijk te zijn zit er heel weinig verschil tussen, behalve dat ik Binance het lekkerste vind werken (maar dat is misschien ook gewenning).
Maar als je zegt: Je bent beter af op Binance.us, dan schijf ik mijn potje wel daarheen, maakt mij weinig uit.
edit:
Kan je als Europeaan eigenlijk wel op binance.us? 🤔

[ Voor 28% gewijzigd door anandus op 27-06-2021 15:18 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap @Slux wel aan 1 kant.

Een paar k op Binance is niet zo spannend, maar als je met meer nullen trade dan waar de bank nog rente op geeft dan stal je dat niet zomaar bij de eerste beste aanbieder.

Ik zou ook niet even een paar ton richting Binance slingeren als ik heel eerlijk ben.

[Edit] in de eerste plaats natuurlijk omdat ik dat helemaal niet heb :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2021 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:22

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2021 @ 16:12:

Ik zou ook niet even een paar ton richting Binance slingeren als ik heel eerlijk ben.
Ik slinger nergens een paar ton heen. Ik zou willen dat ik dat kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2021 @ 16:12:
Ik snap @Slux wel aan 1 kant.

Een paar k op Binance is niet zo spannend, maar als je met meer nullen trade dan waar de bank nog rente op geeft dan stal je dat niet zomaar bij de eerste beste aanbieder.

[Edit] in de eerste plaats natuurlijk omdat ik dat helemaal niet heb :+
Die paar ton geeft je toch wel een leuke % op binance.
Ik vertrouw binance meer dan de gemiddelde bank eerlijk gezegd.
Die verdienen veel meer door gewoon operationeel te blijven dan een quik cash out.
Enige waardoor mensen banken vertrouwen is omdat de staat garant staat voor bepaald bedrag maar als je daar overheen bent zou ik het niet meer zo maar stallen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 15:38
Gelukszoekr schreef op zondag 27 juni 2021 @ 13:59:
[...]
Wat bedoel je hier mee? Cz heeft altijd aangegeven dat hij het juist als doel heeft de adoptie van crypto te vergroten
CZ is een hoer. Reageren op een post over de adoptie van bitcoin als wettig betaalmiddel in El Salvador maar dan niet bitcoin zeggen maar crypto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DaCoTa schreef op zondag 27 juni 2021 @ 16:20:
[...]

CZ is een hoer. Reageren op een post over de adoptie van bitcoin als wettig betaalmiddel in El Salvador maar dan niet bitcoin zeggen maar crypto.
Precies. Die zit daar maar voor 1 ding: zijn eigen knaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

De alu hoedjes waren weer in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darrell schreef op zondag 27 juni 2021 @ 16:22:
De alu hoedjes waren weer in de aanbieding.
Ik DCA al alu hoedjes sinds mijn 13e.

Man, wat zitten die dingen fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[...]

Als we iedereen een hoer moeten noemen die het woord crypto gebruiken als het gaat om Bitcoin adoptie gaat dan zijn we nog wel even bezig...
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2021 @ 16:21:
[...]
Precies. Die zit daar maar voor 1 ding: zijn eigen knaken.
En dat is verkeerd omdat? Wie zit hier niet vanwege de knaken?

Het mes snijd wat mij betreft aan 2 kanten. Het bereik en de laagdrempeligheid van Binance heeft naar mijn gevoel echt wel gehopen mensen aan de crypto te krijgen.

Dat coins adoptie in hun eigen sector krijgen is aan de coins zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op zondag 27 juni 2021 @ 16:28:
[...]

Als we iedereen een hoer moeten noemen die het woord crypto gebruiken als het gaat om Bitcoin adoptie gaat dan zijn we nog wel even bezig...

[...]

En dat is verkeerd omdat? Wie zit hier niet vanwege de knaken?

Het mes snijd wat mij betreft aan 2 kanten. Het bereik en de laagdrempeligheid van Binance heeft naar mijn gevoel echt wel gehopen mensen aan de crypto te krijgen.

Dat coins adoptie in hun eigen sector krijgen is aan de coins zelf.
CZ is een zakenman die zijn eigen imperium en knakenmuntje wil laten groeien en daarvoor nog afhankelijk is van Bitcoin.

Als hij Binance kon boosten door Bitcoin om zeep te helpen zou hij daar niet 2 keer over nadenken.

Daarom is dat verkeerd (in mijn optiek). Iedereen moet het zelf beoordelen maar een steeds groter en machtiger wordende Binance lijkt mij nergens goed voor.

Het enige wat dat aan adoptie heeft toegevoegd is dat het wellicht ietwat versneld is, en tevens meer verdeeld met die gigantische bult uber shitcoins die Binance de laatste jaren heeft uitgekotst over de markt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2021 @ 16:26:
[...]

Ik DCA al alu hoedjes sinds mijn 13e.

Man, wat zitten die dingen fijn.
Weet je wat pas erg is? Dat ik een paar minuten in een vlaag van verstandsverbijstering wat SHIB had. Nadat ik het verkocht had bleef er een klein plukje in mn wallet hangen wat ik niet naar BNB kan converten omdat het bedrag te laag is. Nu ben ik voor eeuwig een SHIB holder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9AVJDVLcqGG264n8JE9Pgy1ogI8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WzkLnMiUO3R3ktcjFn4VBXCE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2021 @ 16:35:
[...]
Als hij Binance kon boosten door Bitcoin om zeep te helpen zou hij daar niet 2 keer over nadenken.
Ik denk dat CZ echt wel pro Bitcoin is. Het om zeep helpen van BTC zou ook zo goed als het einde zijn voor Binance. CZ is prive ook een aardige BTC-whale hè
Het enige wat dat aan adoptie heeft toegevoegd is dat het wellicht ietwat versneld is, en tevens meer verdeeld met die gigantische bult uber shitcoins die Binance de laatste jaren heeft uitgekotst over de markt.
De meeste shitcoins op Binance zijn op eigen kracht door een onafhankelijk team bedacht en gemaakt. De BSC is pas een half jaartje op stoom. Daarvoor heeft Binance gewoon gezorgd voor liquiditeit. Waar dat
eerder Poloniex of Bittrex waren heeft Binance een beter platform gemaakt.

Een groot centraal platform is gevaarlijk. Tegelijkertijd kan zo'n platform ook "voldoende" resources toewijzen aan het beveiligen van het geheel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op zondag 27 juni 2021 @ 16:43:
[...]

Ik denk dat CZ echt wel pro Bitcoin is. Het om zeep helpen van BTC zou ook zo goed als het einde zijn voor Binance. CZ is prive ook een aardige BTC-whale hè

[...]

De meeste shitcoins op Binance zijn op eigen kracht door een onafhankelijk team bedacht en gemaakt. De BSC is pas een half jaartje op stoom. Daarvoor heeft Binance gewoon gezorgd voor liquiditeit. Waar dat
eerder Poloniex of Bittrex waren heeft Binance een beter platform gemaakt.

Een groot centraal platform is gevaarlijk. Tegelijkertijd kan zo'n platform ook "voldoende" resources toewijzen aan het beveiligen van het geheel.
Misschien, wat ik zie is een keiharde zakenman die op Twitter een beetje de crypto Messias uithangt terwijl zijn voornaamste verdienmodellen speculatie en shitcoins zijn.

Beetje mooi weer spelen met termen als Buidl en adoption, van speculatie en shitcoins ja.

Ik ben geen slimme jongen Roellie maar ik zie iemand met 2 gezichten en heel veel geilheid op macht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2021 @ 16:48:
Ik ben geen slimme jongen Roellie maar ik zie iemand met 2 gezichten en heel veel geilheid op macht.
Ik ook niet kerel. Misschien laat ik me compleet inpakken door zijn praatjes.

Ik denk dat tot nu toe we allemaal beter zijn geworden (meer knaken hebben kunnen maken) met Binance, als dat het er nooit geweest was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:04:
[...]

Ik ook niet kerel. Misschien laat ik me compleet inpakken door zijn praatjes.

Ik denk dat tot nu toe we allemaal beter zijn geworden (meer knaken hebben kunnen maken) met Binance, als dat het er nooit geweest was.
Klopt en dat is het ook, CZ weet een boel broekzakken te vullen en zolang hem dat lukt juicht iedereen mee en is het allemaal eenhoorns en regenbogen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:07:
[...]

Klopt en dat is het ook, CZ weet een boel broekzakken te vullen en zolang hem dat lukt juicht iedereen mee en is het allemaal eenhoorns en regenbogen.
Sinds ideal het niet meer doet vind het maar gewoon een loempia vouwer :+

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

[...]

CZ zou het liefst hebben dat iedereen nog meer BNB koopt ipv BTC.
Als die man iets met BTC had gehad hadden al die pancake projecten wel op btc gedraaid maar nee hoor.
Straks oppert ie nog om btc maar helemaal te vervangen voor bnb. }:O

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zondag 27 juni 2021 @ 13:59:
[...]

Die pump en dump shitshow van ze met die launchpools e.d. en op de manier hoe die op twitter reageert imo niet echt professioneel voor zo groot bedrijf, nou is musk ook niet anders daarin.
Kinderachtige manier om zulke grote bedrijven te runnen en slecht voor de markt, je trekt daar de verkeerde mensen mee aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Laatst online: 23:31
Darrell schreef op zondag 27 juni 2021 @ 16:37:
[...]

Weet je wat pas erg is? Dat ik een paar minuten in een vlaag van verstandsverbijstering wat SHIB had. Nadat ik het verkocht had bleef er een klein plukje in mn wallet hangen wat ik niet naar BNB kan converten omdat het bedrag te laag is. Nu ben ik voor eeuwig een SHIB holder.

[Afbeelding]
Waarom voor eeuwig? Shiba kan nog 100000x over de kop

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:03
Slux schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:10:
[...]

Die pump en dump shitshow van ze met die launchpools e.d. en op de manier hoe die op twitter reageert imo niet echt professioneel voor zo groot bedrijf, nou is musk ook niet anders daarin.
Kinderachtige manier om zulke grote bedrijven te runnen en slecht voor de markt, je trekt daar de verkeerde mensen mee aan.
It's all about the show! Neem Michael Saylor bv. CEO van Microstrategy genoteerd aan de Nasdaq. De gehele dag nonense uitkramen op twitter met de befaamde lasereyes want die mogen niet ontbreken ;)

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald.42 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:09:
[...]

Sinds ideal het niet meer doet vind het maar gewoon een loempia vouwer :+
Dit is dan ook wel weer wat hard :>

Binance is er nu eenmaal en ze zijn erg succesvol, of het allemaal goed is voor crypto en met name Bitcoin long term weet ik niet. Aan de andere kant geloof ik zeker dat Bitcoin groter en groter blijft worden, met of zonder Binance.

Maargoed we zien het wel, ik lig er in ieder geval niet wakker van ofzo :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
anandus schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:13:
[...]
Hoe bedoel je dit?
De "adoptie" van crypto is op Binance toch hetzelfde als elders?

Je koopt, je verkoopt, je longt, je short, je stacket, je hodlt en je handlt. Als ik naar Kucoin, Bitvavo of Coinbase Pro kijk zie ik niet veel verschillen.

[...]

En hoe kijk je tegen Binance.us aan dan? Die heeft wel de stempeltjes. Is het wel goed om daar te zitten?

Ben oprecht nieuwsgierig.
Ikzelf zit (van grote potjes naar klein) op Binance, KuCoin, CoinBase (Pro), Ascendex en Bitvavo.
Edit: En wat Eth op een wallet, maar het is duurder om dat te verplaatsen dan hoeveel dat is :P

En om eerlijk te zijn zit er heel weinig verschil tussen, behalve dat ik Binance het lekkerste vind werken (maar dat is misschien ook gewenning).
Maar als je zegt: Je bent beter af op Binance.us, dan schijf ik mijn potje wel daarheen, maakt mij weinig uit.
edit:
Kan je als Europeaan eigenlijk wel op binance.us? 🤔
Als iemand aan jou zou vragen of je China of ander Aziatisch bedrijf je centjes zou toe vertrouwen, zou je dan ja zeggen ?

Ze zijn imo te warrig, amper tot geen transparantie, motiveren pump en dumps en worden te groot, ik sluit me helemaal aan bij de post van @Verwijderd

En je kan er best wat centjes op laten staan, alleen zou ik zelf grote bedragen daar nooit opzetten, dan kies ik als het zou moeten zelf liever voor een Huoibi, die heeft zich wel bewezen over de jaren en hebben ook de nodige bitcoins in hun wallets die zijn gewoon openbaar, bij Binance is dat niet het geval.. tenminste tot een jaar terug niet, geen idee hoe het nu is.

CZ richt zich op de ''henk en ingrids'' als die man zich gewoon terug zou trekken en nergens mee zou bemoeien dan trek je wat meer de ''oude garde'' aan en daar zit juist het geld en de massa voor echte adoptie imo.

Maar goed iedereen moet lekker doen waar ze goed bij voelen, ik zelf hou van spreiding in crypto exchanges net als je dat doet met crypto en aandelen, nooit alles op 1 muntje inzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
MrFX schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:14:
[...]

It's all about the show! Neem Michael Saylor bv. CEO van Microstrategy genoteerd aan de Nasdaq. De gehele dag nonense uitkramen op twitter met de befaamde lasereyes want die mogen niet ontbreken ;)
Ja dat is ook zo flapdrol die crypto meer kwaad dan goed doet, zijn bedrijf verdiend meer aan crypto dan hun core business, kijk maar naar de koers en wanneer die instapte.
Straks als de shortertjes en echte bear market aanbreek ben ik benieuwd of die het overleeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Slux schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:29:
[...]

Maar goed iedereen moet lekker doen waar ze goed bij voelen, ik zelf hou van spreiding in crypto exchanges net als je dat doet met crypto zelf, nooit op 1 muntje inzetten.
hier ben ik zeker mee eens, je moet gewoon spreiden en bv max aantal in $$ waarde op een exchange laten staan. ik gebruik binance nu wat minder omdat ik minder trade. wel doe ik nog aan btc pairings traden. vorige week Kraken account aangemaakt, vanaf juli gaat me eerste dca inhoud daar naar toe. ook een deel van mijn Hotbit account gaat naar Kraken toe. Hotbit is toch by far meest rare exchange, wel ideaal om snel pump en dump coins te kopen dat ik gedaan had met bv SHIB+Leash in april. dus wanneer we weer bullish zijn ga ik pas weer Hotbit gebruiken voor de hype coins.

[ Voor 32% gewijzigd door Kol Nedra op 27-06-2021 17:39 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
[...]

Als iemand aan jou zou vragen of je China of ander Aziatisch bedrijf je centjes zou toe vertrouwen, zou je dan ja zeggen ?

En je kan er best wat centjes op laten staan, alleen zou ik zelf grote bedragen daar nooit opzetten, dan kies ik als het zou moeten zelf liever voor een Huoibi
Ben je niet in tegenspraak met jezelf? Huobi is net zo Chinees als Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Slux schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:33:
[...]

Ja dat is ook zo flapdrol die crypto meer kwaad dan goed doet, zijn bedrijf verdiend meer aan crypto dan hun core business, kijk maar naar de koers en wanneer die instapte.
Straks als de shortertjes en echte bear market aanbreek ben ik benieuwd of die het overleeft.
Even een nuance. Jij gelooft niet in BTC/crypto.
Fiat vergaren is je doelstelling. Dat verklaart vaak je mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
anandus schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:43:
[...]
Ben je niet in tegenspraak met jezelf? Huobi is net zo Chinees als Binance.
Dat klopt maar ik denk dat je niet goed leest, ik zij als het moet. ;)
Huobi is een stuk transparanter en is 1 van de eerste echte exchanges

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:44:
[...]

Even een nuance. Jij gelooft niet in BTC/crypto.
Fiat vergaren is je doelstelling. Dat verklaart vaak je mening.
Klopt helemaal maar dat wil niet zeggen dat ik hoop dat crypto wel een toekomst heeft als belleging of store of value.

Iedereen kan wel roepen dat ze crypto tot hun dood zullen kopen omdat het de toekomst is, maar aan het eind van de dag moet je altijd nog je boodschappen en rekeningen in fiat betalen en dat zal altijd zo blijven.

Denk je nou echt dat als fiat failliet zou gaan alles over gaat naar crypto ? en als, dan moet de melkboer alsnog zijn crypto centjes hebben voor een litertje melk en die kindertjes die de grondstoffen voor musk opgraven moeten ook betaald worden.
Uiteindelijk zal het daar altijd omdraaien, ook zou een crypto fiat vervangen dan veranderd er in de basis niks

Zelfs crypto gaat ons niet redden als fiat failliet gaat, imo zijn veel mensen iets te kortzichtig daarin.
niet beledigend bedoeld, je weet wie het zegt ;)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ze zijn imo te warrig, amper tot geen transparantie, motiveren pump en dumps en worden te groot, ik sluit me helemaal aan bij de post van @Verwijderd

En je kan er best wat centjes op laten staan, alleen zou ik zelf grote bedragen daar nooit opzetten, dan kies ik als het zou moeten zelf liever voor een Huoibi, die heeft zich wel bewezen over de jaren en hebben ook de nodige bitcoins in hun wallets die zijn gewoon openbaar, bij Binance is dat niet het geval.. tenminste tot een jaar terug niet, geen idee hoe het nu is.

CZ richt zich op de ''henk en ingrids'' als die man zich gewoon terug zou trekken en nergens mee zou bemoeien dan trek je wat meer de ''oude garde'' aan en daar zit juist het geld en de massa voor echte adoptie imo.

Maar goed iedereen moet lekker doen waar ze goed bij voelen, ik zelf hou van spreiding in crypto exchanges net als je dat doet met crypto en aandelen, nooit alles op 1 muntje inzetten.
Ik heb ook gewoon wat centjes op Binance staan dus ik ben vooral een grote hypocriete klootzak die er huilend als een kleine bitch wat van vindt maar wel lekker meedoet.

Maar ach, een smerige hypocriete lamlul,
dat was ik toch al.

Zo heb ik een lamme kat van 19 die 2x per jaar naar een trimsalon gaat als een fucking prinsesje, omdat ze zelf haar vacht niet meer goed bijhoudt. Want ja, je houdt natuurlijk van je beestjes. Terwijl er savonds gewoon een karbonade op mijn bord ligt waarvan de kans aanwezig is dat het varkentje levend een kokend desinfectie bad in is gegaan en dus een monsterachtige gruwelijke dood is gestorven.

En ik weet nu al dat ik waarschijnlijk ga juichen bij een Nederlands doelpunt op het 2022 WK in Qatar, waar het stadion is gebouwd op een fundering van bloed en lijken van economische slaven.

Fucked up psychopatische shit yo, leven in een westerse beschaving.

Waar we met regenboog vlaggen zwaaien en strijden tegen ongelijkheid die zelfs is opgenomen als punt 1 in onze grondwet. Maar ondertussen als rijke westerse landen ongelijkheid als verdienmodel hebben in kapitalistische onderhandelings posities met arme landen.

Gij zult niet discrimineren meneertje maar uw grote broekzakken extra aanvullen over de rug van een arm geboren kind, dat is geen enkel moreel bezwaar.

Ach ja, Hodl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Bitcoin (BTC) exchange Binance moet deuren sluiten in het VK? Het ligt net iets anders

Zoals in de meeste landen is het handelen in cryptocurrencies op zich geen probleem. Het is niet verboden om bitcoin (BTC) te kopen of verkopen, ook niet in het VK. Wanneer er andere handelsproducten worden aangeboden wordt dit een ander verhaal. De FCA doelt met “ongereguleerde activiteiten” waarschijnlijk op de handel in futures en optiecontracten.
Bron: https://www.crypto-inside...het-ligt-net-iets-anders/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
Mr_Ripple schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:10:
[...]

CZ zou het liefst hebben dat iedereen nog meer BNB koopt ipv BTC.
Als die man iets met BTC had gehad hadden al die pancake projecten wel op btc gedraaid maar nee hoor.
Straks oppert ie nog om btc maar helemaal te vervangen voor bnb. }:O
Dus?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:54

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:59:
[...]

Maar ach, een smerige hypocriete lamlul,
dat was ik toch al.
Ik zat gisteren nog te denken, wat als je van je cryptowinst (energie verslinder) een ev koopt.. hoe duurzaam is die EV dan nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Slux schreef op zondag 27 juni 2021 @ 12:39:
[...]

Bitavo is een veredelde broker die met prijzen speelt plus kleine order boekjes, als trader ver van weg blijven.
Binance is meestal de goedkoopste qua prijzen. Kijk maar eens hier:

https://cryptoradar.co/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Slux schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:56:
[...]

Klopt helemaal maar dat wil niet zeggen dat ik hoop dat crypto wel een toekomst heeft als belleging of store of value.

Iedereen kan wel roepen dat ze crypto tot hun dood zullen kopen omdat het de toekomst is, maar aan het eind van de dag moet je altijd nog je boodschappen en rekeningen in fiat betalen en dat zal altijd zo blijven.

Denk je nou echt dat als fiat failliet zou gaan alles over gaat naar crypto ? en als, dan moet de melkboer alsnog zijn crypto centjes hebben voor een litertje melk en die kindertjes die de grondstoffen voor musk opgraven moeten ook betaald worden.
Uiteindelijk zal het daar altijd omdraaien, ook zou een crypto fiat vervangen dan veranderd er in de basis niks

Zelfs crypto gaat ons niet redden als fiat failliet gaat, imo zijn veel mensen iets te kortzichtig daarin.
niet beledigend bedoeld, je weet wie het zegt ;)
Niemand kan de toekomst voorspellen
Fiat gaat niet failliet of wordt gewoonweg vervangen met een ander fiat.
Daarom is El Salvador ook een mooi test. Daar gebruiken ze LN. Als het daarmee slaagt het je een extra betaalmunt. Elk jaar dat BTC bestaat hoe minder de kans op falen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-09 04:59
twain4me schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:40:
[...]

Ik zat gisteren nog te denken, wat als je van je cryptowinst (energie verslinder) een ev koopt.. hoe duurzaam is die EV dan nog :+
Als je Pos Alt crypto munt gebruikt al minder, moet je wel Pos alt naar usdt naar eur gaan om btc pair te mijden. Wel hebben ook Pos alts btc pairs...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
De huidige koers is net zo saai als de wedstrijd. Pff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Mooi momentje om me eindelijk is in te kopen in Mina, dus net een hele flinke bag gehaald, voor de lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Tominatie schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:53:
De huidige koers is net zo saai als de wedstrijd. Pff
Welke wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
CyberMania schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:46:
[...]

Binance is meestal de goedkoopste qua prijzen. Kijk maar eens hier:

https://cryptoradar.co/
Hangt er helemaal vanaf hoeveel je trade, en persoonlijk kijk ik nooit naar fee's in het verleden toen btc nog rond de 10/15k stond geloof ik wel eens gedaan kwam op +/- 1.5btc per maand uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Voetbal, denk ik? Al zou ik niet weten wie, hoor, zoveel weet ik dan ook weer niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Fantoom
anandus schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:56:
[...]

Voetbal, denk ik? Al zou ik niet weten wie, hoor, zoveel weet ik dan ook weer niet :P
Ah Nederland zie ik, wist niet dat dat vandaag was :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:51:
[...]

Niemand kan de toekomst voorspellen
Fiat gaat niet failliet of wordt gewoonweg vervangen met een ander fiat.
Daarom is El Salvador ook een mooi test. Daar gebruiken ze LN. Als het daarmee slaagt het je een extra betaalmunt. Elk jaar dat BTC bestaat hoe minder de kans op falen.
Het maakt niks uit of ze nou met een aardappel of bitcoin betalen, leuk 30usd aan gratis btc terwijl de meerderheid daar niet eens een smartphone kan betalen, :F en wat je vergeet LN of niet het zal altijd duurder zijn i.v.m. fee's daar ontkom je niet aan, gratis zie ik het niet worden omdat de minnes ook geld moeten verdienen.

Als store of value geloof ik er best in als betaal middel never nooit niet, te traag te duur en het allerbelangrijkste te volatiel

[ Voor 8% gewijzigd door Slux op 27-06-2021 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 22:40

watercoolertje

Untertitel

twain4me schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:40:
[...]

Draai het om, je maakt bitcoin iets duurzamer/schoner :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Slux schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:59:
[...]

Het maakt niks uit of ze nou met een aardappel of bitcoin betalen, leuk 30usd aan gratis btc terwijl de meerderheid daar niet eens een smartphone kan betalen, :F en wat je vergeet LN of niet het zal altijd duurder zijn i.v.m. fee's daar ontkom je niet aan, gratis zie ik het niet worden omdat de minnes ook geld moeten verdienen.

Als store of value geloof ik er best in als betaal middel never nooit niet, te traag te duur en het allerbelangrijkste te volatiel
Je komt werkelijk niet met feiten. Alleen maar een mening. Het gras is groen maar volgens jou rood.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:04:
[...]

Je komt werkelijk niet met feiten. Alleen maar een mening. Het gras is groen maar volgens jou rood.
Geen feiten ? dacht dat ik toch duidelijk was waarom niet, vertel mij maar waarom het wel zo zou zijn.

Volgens mij feiten genoeg.
Hebben ze allemaal smartphones ?
Geen fee's ?
Geen volatiliteit ?

Je zegt zelf al als fiat failliet zou gaan wordt het vervangen door een andere fiat, dus 1 btc zal nooit 1 btc zijn voor ze, ze zullen altijd omrekenen naar fiat en niet naar btc.
En hoe moeten ze btc kopen ? met btc ? dat kan toch niet, btc is al gekoppeld aan fiat

Met deze test is bitcoin duurder dan de USD wat ze nu gebruiken.

Je snapt zelf toch ook wel dat als je bij de kassa staat en je wilt afrekenen en ineens een rode of groene dildo voorbij kan komen ?

Je wilt het gewoon niet zien blijkbaar iets met Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r5KXXgAGQ_nnUbPXOtACefvWzxA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/auA85hWIUoGmksa3aVcRhWUv.jpg?f=user_large

:+

[ Voor 16% gewijzigd door Slux op 27-06-2021 19:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lighting_
Slux schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:12:
[...]

Geen feiten ? dacht dat ik toch duidelijk was waarom niet, vertel mij maar waarom het wel zo zou zijn.

Geen fee's ?
Geen volatiliteit ?

Je zegt zelf al als fiat failliet zou gaan wordt het vervangen door een andere fiat, dus 1 btc zal nooit 1 btc zijn voor ze, ze zullen altijd omrekenen naar fiat en niet naar btc.
En hoe moeten ze btc kopen ? met btc ? dat kan toch niet, btc is al gekoppeld aan fiat

Je snapt zelf toch ook wel dat als je bij de kassa staat en je wilt afrekenen en ineens een rode of groene dildo voorbij kan komen ?

Je wilt het gewoon niet zien blijkbaar iets met [Afbeelding]

Met jou heeft een discussie geen zin. Je zit teveel in je visie. We gaan in de toekomst zien wat het gaat worden want dat weet niemand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:21:
[...]

Met jou heeft een discussie geen zin. Je zit teveel in je visie. We gaan in de toekomst zien wat het gaat worden want dat weet niemand.
Dat is lekker nu kom ik ergens mee en kom je met deze ''onzin'' dat ik teveel in me visie zit.

Dat is niet waar ik sta overal voor open, ik zie/lees alleen geen argumenten/feiten waarom het wel zou werken.

Eens niemand weet wat de toekomst brengt maar met wat er nu op de tafel ligt heeft deze test geen kans van slagen.

In Colombia/Venezuela gebruikten ze ook massaal Dash jaren terug zijn ze echt heel ver in gegaan, was helaas geen succes, zijn genoeg artikels over te vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door Slux op 27-06-2021 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Wat een achterlijke president hebben ze in El Salvador wel niet lopen.
Gelukkig is de rest van de wereld wel slim zeg.
Nou moe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Het Fantoom schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:59:
[...]

Ah Nederland zie ik, wist niet dat dat vandaag was :9
Maakt ook niet uit, het EK is al over voor Nederland.
Nog 6 minuten voor 2 goals.... het is geen crypto dus kansloos _O-

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-09 21:00
Bitcoin is in El Salvador voor de elite. Dat snapt iedereen toch wel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Ronald.42 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:49:
[...]

Maakt ook niet uit, het WK is al over voor Nederland.
Nog 6 minuten voor 2 goals.... het is geen crypto dus kansloos _O-
Ja, daar waren ze in 2018 al uitgeschakeld. De volgende is in 2022 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Tartarus schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:52:
[...]

Ja, daar waren ze in 2018 al uitgeschakeld. De volgende is in 2022 :+
Je bent me net voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Dus?

Veel succes bij Binance!

XRP = trash

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Nederland REKT :'(

Bah

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:56

Chaes

#HODL

Kut Tsjechen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
Mr_Ripple schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:59:
[...]

Dus?

Veel succes bij Binance!
thx.
Maar je grote punt is dus dat een bedrijf zijn eigen producten het liefst wilt.
Lang over nagedacht of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-09 21:00
Elon Musk van het voetbal 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

wehave schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:22:
[...]

thx.
Maar je grote punt is dus dat een bedrijf zijn eigen producten het liefst wilt.
Lang over nagedacht of niet..
Het grote punt is dat met dit soort praktijken Bitcoin nooit algemeen geaccepteerd zal raken en dat was ooit wel de bedoeling.
Dat jij dat accepteert mag jij weten, ik krijg er een nare smaak van in mijn mond.

XRP = trash

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Misselijke lui zijn dat. Zou me ook niets verbazen dat het die Tsjechen blijken te zijn die iedere dag flink verkopen, vermomd als Aziaten en Amerikanen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Mr_Ripple schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:38:
[...]

Het grote punt is dat met dit soort praktijken Bitcoin nooit algemeen geaccepteerd zal raken en dat was ooit wel de bedoeling.
Dat jij dat accepteert mag jij weten, ik krijg er een nare smaak van in mijn mond.
Ik zie Bitcoin meer als Goud, alle andere altcoins leunen namelijk aan BTC......vroeger zat goud ook vast aan de dollar......dus zolang Bitcoin de gouden standaard blijft is het goed.

Ik zie ADA+ETH veel meer utility hebben, daarom heb ik ongeveer 50% BTC, 20% ADA en 20% ETH, en 10% andere altcoins

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Fantoom
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:42:
[...]

Misselijke lui zijn dat. Zou me ook niets verbazen dat het die Tsjechen blijken te zijn die iedere dag flink verkopen, vermomd als Aziaten en Amerikanen.
Moeten we ze daar dan niet dankbaar voor zijn? Om de prijs te drukken zodat we allemaal met dikke korting in kunnen kopen voordat BTC naar 100k gaat en daarna doorstoot naar weet ik hoeveel miljoen?

Bij Tsjechië denk ik altijd aan Buurman & Buurman, Ajetoo!

[ Voor 6% gewijzigd door Het Fantoom op 27-06-2021 20:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Kol Nedra schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:43:
[...]

Ik zie Bitcoin meer als Goud, alle andere altcoins leunen namelijk aan BTC......vroeger zat goud ook vast aan de dollar......dus zolang Bitcoin de gouden standaard blijft is het goed.

Ik zie ADA+ETH veel meer utility hebben, daarom heb ik ongeveer 50% BTC, 20% ADA en 20% ETH, en 10% andere altcoins
Ik deel dezelfde mening en zoals je zegt, alles leunt aan btc.
Stel je dus een linkmichel voor die het zover weet te krijgen dat goud ineens geen goud meer is en dat je dat te laat door hebt.
Hoeveel bags heb je dan en, wat is dat dan nog waard.

Onderschat nooit de kracht van de massa en onthoud dat Chinezen met velen zijn.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wehave
Mr_Ripple schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:38:
[...]

Dus eigenlijk moet iedereen zijn eigen coins opgeven en alles onder de btc vlag doen?
Ook al is de coin verder weinig bruikbaar en kunnen heel veel bedrijven helemaal niet hun strategie uitvoeren met alleen btc.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 15:38
Slux schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:12:
[...]

Geen fee's ?
Geen volatiliteit ?

Met deze test is bitcoin duurder dan de USD wat ze nu gebruiken.

Je wilt het gewoon niet zien blijkbaar iets met [Afbeelding]

Er zijn daar meer mobiels dan mensen. De rest van je argumenten is ook uit de lucht gegrepen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ppxF35BZWIiTZREfCsRyoIjsw8I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MdIq4yk8OZLC6cv6PQ3DPLEp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Trouwens vandaag belangrijke dag, de weekly close, ben benieuwd!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
Even een Binance vraagje:

Wanneer een order wordt uitgevoerd op Binance komt er voor 0.15s een pop up in beeld. Dat gaat mij veel te snel om te lezen. Kun je dat ook ergens instellen naar 1 of 2 sec?
Die 0.15s is gewoon zinloos, doe het dan niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Blender_01 Kan naar mijn weten niet worden aangepast. Is voor mij overigens prima zo, ik zie altijd of "partially filled" of "filled", meer hoef ik niet te weten.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

wehave schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:27:
[...]

Dus eigenlijk moet iedereen zijn eigen coins opgeven en alles onder de btc vlag doen?
Ook al is de coin verder weinig bruikbaar en kunnen heel veel bedrijven helemaal niet hun strategie uitvoeren met alleen btc.
Never mind, ik geloof, jij gelooft, zij geloven.

Moon!

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Taro schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:06:
@Blender_01 Kan naar mijn weten niet worden aangepast. Is voor mij overigens prima zo, ik zie altijd of "partially filled" of "filled", meer hoef ik niet te weten.
Even verder is het nog groen of rood. Groen is gelukt en rood is niet gelukt. Zie je iets groens voorbij komen net na je actie, dan is je actie gelukt. Zie je iets roods voorbij komen is je actie niet gelukt. Meer hoef je denk ik ook niet te weten.

Edit: Los van dat controleer ik trouwens alles iedere keer. Als ik een coin heb verkocht dan kijk ik voor de zekerheid bij mijn wallet of het ook echt volledig weg is. Zeker voor het slapen gaan nog even kijken of ik niet toevallig nog in iets zit waar ik niet in wil zitten. Moet er niet aan denken om sommige nachten perongeluk in een shitcoin te zitten die -15% doet.

[ Voor 26% gewijzigd door PilatuS op 27-06-2021 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-08 10:23
Wie o wie weet waar ik kan zien wanneer de locked savings verlopen op Binance? Wil wat busd vastzetten maar de pot zit vol denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
MF Doom schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:41:
Wie o wie weet waar ik kan zien wanneer de locked savings verlopen op Binance? Wil wat busd vastzetten maar de pot zit vol denk ik.
kun je niet zien volgens mij, je moet wachten tot er bij mensen klaar zijn, of wanneer er iemand annuleert... beste denk is rond 02:00am te kijken voor meeste kans

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MF Doom
Kol Nedra schreef op zondag 27 juni 2021 @ 23:00:
[...]

kun je niet zien volgens mij, je moet wachten tot er bij mensen klaar zijn, of wanneer er iemand annuleert... beste denk is rond 02:00am te kijken voor meeste kans
Had gedacht dat er vaste instapmomenten zijn aangezien het 90 dagen bijvoorbeeld vast staat. Pot is vaak ook snel vol dus een beetje gokken qua datum/tijd zou moeten kunnen lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MF Doom schreef op zondag 27 juni 2021 @ 23:13:
[...]

Had gedacht dat er vaste instapmomenten zijn aangezien het 90 dagen bijvoorbeeld vast staat. Pot is vaak ook snel vol dus een beetje gokken qua datum/tijd zou moeten kunnen lijkt me.
Zoals al aangegeven, ze kunnen per minuut vrijkomen en zitten dan ook weer vrij snel vol. Regelmatig ff checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF Doom
Ondersteunt binance ook maandelijkse automatische euro sepa deposits? Had het nu handmatig gedaan maar wil het graag automatiseren. Kan het online niet terugvinden..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
MF Doom schreef op zondag 27 juni 2021 @ 23:28:
Ondersteunt binance ook maandelijkse automatische euro sepa deposits? Had het nu handmatig gedaan maar wil het graag automatiseren. Kan het online niet terugvinden..
Ja, ik maak maandelijks automatisch een Euro bedrag via SEPA over naar Binance onder vermelding van mijn ID. Die stuur ik daarna direct naar mijn CARD balance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
MF Doom schreef op zondag 27 juni 2021 @ 23:28:
Je kan het natuurlijk zelf aanmaken, ipv eenmalig pas je die gewoon aan :)
Taro schreef op zondag 27 juni 2021 @ 23:33:
[...]

Ja, ik maak maandelijks automatisch een Euro bedrag via SEPA over naar Binance onder vermelding van mijn ID. Die stuur ik daarna direct naar mijn CARD balance.
eigenlijk wel een goed idee van je ,ik gebruik de CARD pas kleine 2 weken dus ik doe het nu nog handmatig en kijk over 2 maanden hoeveel ik ongeveer gebruik en dan wellicht ook automatisch laten doen :)

[ Voor 40% gewijzigd door Kol Nedra op 27-06-2021 23:42 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Ook interessant: 2 blocks zijn er gemined per uur afgelopen 2 uren.
En zodoende is de mempool ineens behoorlijk vol. Eerder vandaag nog 5k transacties die aan het wachten waren met gemiddeld 3 sat/vB en nu vanaf 54 en 39k transacties die wachten.

[ Voor 6% gewijzigd door Qunix op 27-06-2021 23:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Qunix schreef op zondag 27 juni 2021 @ 23:38:
En zodoende is de mempool ineens behoorlijk vol. Eerder vandaag nog 5k transacties die aan het wachten waren met gemiddeld 3 sat/vB en nu vanaf 54 en 39k transacties die wachten.
Bitcoin is traag door exodus miners uit China: maar 77 blocken op één dag
Bron: https://bitcoinmagazine.n...aar-77-blocken-op-een-dag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Qunix schreef op zondag 27 juni 2021 @ 23:38:
De laatste 30 dagen is Bitcoin een derde hashrate verloren door die hele chinese miners ongein, ik denk dat het beter gaat worden met de aankomende difficulty adjustment. Minder hashrate met hogere difficulty en relatieve drukte op core zorgt nu eenmaal voor vastloperij in de mempool, dat is voor Bitcoin niets nieuws :+

Het schijnt zelfs de grootste adjustment ooit te worden met een geschatte ruime -20% :P

Opzich interessant, nog een dag of 5 tot het block. Al zal het vrij standaard verlopen denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:07
moooooooon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Huh? Best wel groen opeens.... 8)
Pagina: 1 ... 227 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!