REKT gegaan? Mis hem hier ook inderdaad met zijn grafieken zonder uitlegQunix schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:21:
Waar is hij eigenlijk!?
workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:12:
[...]
Enige tips hoe ik kan zien dat een bull markt voorbij is? Ik had namelijk het idee dat het een bearmarkt is zodra het dagenlang zakt.
10 bitcoin en ik vertel het je.
Ik postte deze net ook al maar ik zou al deze charts eens doornemen en kijken wat er gebeurde tijdens de vorige crashes. Dit is tot op heden wel een goeie maar gebruik altijd meerdere bronnen.workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:12:
[...]
Enige tips hoe ik kan zien dat een bull markt voorbij is? Ik had namelijk het idee dat het een bearmarkt is zodra het dagenlang zakt.
Edit: en dagen (weken) zakken is geen indicatie van een bear markt. Dat kan ook in een bull voorkomen.
[ Voor 8% gewijzigd door Sluw op 23-06-2021 21:26 ]
Als John zijn btc in het graf meeneemt is het in ieder geval weer positief nieuws voor btc
Heftig! Een paar uur na dit bericht:
https://www.telegraaf.nl/...afee-uitleveren-aan-de-vs
https://www.telegraaf.nl/...afee-uitleveren-aan-de-vs
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ik heb de superkracht om iedere coin waar ik op inkoop te laten crashen. Althans dat gebeurd steeds.
Voor 10 BTC vertel ik je waar ik nu op ga zitten. Dan kan je lekker shorten.
Ik zie veel lijntje maar weet niet goed hoe ik het moet interpreteren. Ik ga er later eens naar kijkenSluw schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:25:
[...]
Ik postte deze net ook al maar ik zou al deze charts eens doornemen en kijken wat er gebeurde tijdens de vorige crashes. Dit is tot op heden wel een goeie maar gebruik altijd meerdere bronnen.
Edit: en dagen (weken) zakken is geen indicatie van een bear markt. Dat kan ook in een bull voorkomen.
Er staat ook overal een korte uitleg bij en je kunt natuurlijk altijd verder googlen.workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:34:
[...]
Ik zie veel lijntje maar weet niet goed hoe ik het moet interpreteren. Ik ga er later eens naar kijken
Je kan het aan verschillende onchain indicatoren zien. Onderanderen of grote wallets groeien, hoeveelheid coins op exchanges, data uit het verleden enz enz. Maar een zekerheid heb je niet. Enige wat ik kan is mijn ervaring van de blowoff 2013 en 2017 vergelijken met nu. En dan is het nu echt anders, en lijkt niet op een top. Maar dat zou ook kunnen doordat de markt anders is geworden 4 jaar later.workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:12:
[...]
Je leest het al, nothing is sure. Beste is eigenlijk niets doen nu als je nergens in zit, tot de markt richting gekozen heeft. Of dca met niet al je fiat starten. En iig weg blijven van gure alts of leverage trading. Dat is in dit gebied gewoon zeer gevaarlijk
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nvm. Idd al gepost
[ Voor 98% gewijzigd door keepitfrosty op 23-06-2021 21:43 ]
Ik wordt hier door @Ngangatar enigszins voorbarig als expert aangemerkt, maar hier kan ook nog wel op antwoorden: er lopen hier 2 dingen door elkaar, je kan bearmarket gebruiken voor als de markt met meer dan 20% of 30%, afhankelijk van je definitie, zakt. En volgens die logica zitten we er midden in.workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:12:
[...]
Maar wat hier meestal bedoeld wordt - en ook op andere sites en cryptogemeenschappen - is niet zo zeer de definitie van bearmarket als hierboven, maar of we nog in de bull cyclus zitten van de halving van 2020. En het antwoord daarop is volgens vrijwel iedereen nog ja; we hebben de top van deze cyclus bij 64k niet bereikt, we zitten in een dip, en er komt deze cyclus nog een ATH. De enigen die hier momenteel aan twijfelen zijn vooralsnog het type permabears en zijlijncommentatoren die willen dat crypto faalt.
Stukje naar boven scrollenkeepitfrosty schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:42:
Vast al wel voorbij gekomen https://elpais.com/econom...prision-de-barcelona.html john mcafee zelfmoord.
Een paar dagen lang zakken is nog geen bearmarket. BTC kan 30% zakken in 2 weken tijd om vervolgens nog 300% te stijgen.workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:12:
[...]
Persoonlijk vind ik dat we nu wel in een bearmarket zitten tot het tegendeel wordt bewezen. Pas kunnen zeggen dat er een bearmarket is als we 2 jaar lang niet verder omhoog komen is nogal achteraf.
Ik zie een bullmarket als het volledige MA ribbon als support hebben en een bearmarket als het ribbon niet als support hebben. Momenteel is het allemaal resistance en geen support. Zie hier de volledige vorige bullmarket en daarna de bearmarket: https://tweakers.net/i/Qy...klQ0vvte.jpg?f=user_large Het gaat hier dus om dat de koers boven al die lijnen blijft en niet er onder. Op dit moment zitten we onder alle lijnen.
Indien we het volledige ribbon weer kunnen claimen als support is het doorgaan met de bullmarket, tot die tijd vind ik dat het waarschjinlijk is dat we weer in een bearmarket zitten.. Dit is wat meer uitgelegt in mijn post hier: PilatuS in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"
Nog geen week geleden:knakworst schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:27:
Als John zijn btc in het graf meeneemt is het in ieder geval weer positief nieuws voor btc
The US believes I have hidden crypto. I wish I did but it has dissolved through the many hands of Team McAfee (your belief is not required), and my remaining assets are all seized. My friends evaporated through fear of association.
— John McAfee (@officialmcafee) 16 juni 2021
I have nothing.
Yet, I regret nothing.
Zijn dood zal nog wel een staartje krijgen, deze tweet is uiteraard voer voor complotdenkers:
Getting subtle messages from U.S. officials saying, in effect: "We're coming for you McAfee! We're going to kill yourself". I got a tattoo today just in case. If I suicide myself, I didn't. I was whackd. Check my right arm.$WHACKD available only on https://t.co/HdSEYi9krq:) pic.twitter.com/rJ0Vi2Hpjj
— John McAfee (@officialmcafee) 30 november 2019
[ Voor 22% gewijzigd door Tourniquet op 23-06-2021 21:51 ]
treurig nieuws over McAfee. zelfmoord. tsja.
and now for something completely different:
Stakehound is de private keys kwijtgeraakt van hun eth2 stakingpool.
https://twitter.com/James...tatus/1407465311180255236
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Bull market of niet, hodl.
Toch snap ik het sentiment wel hoor.
Ook bij mij is de spanning een beetje gedaald.
Mijn tradepotje sats is dan ook lekker naar de Ledger gegaan.
Toch snap ik het sentiment wel hoor.
Ook bij mij is de spanning een beetje gedaald.
Mijn tradepotje sats is dan ook lekker naar de Ledger gegaan.
Diepe rode candle incoming? Gaan steeds steiler omlaag
[ Voor 33% gewijzigd door HollovVpo1nt op 23-06-2021 21:54 ]
Hoezo is dat gelijk voor complotdenkers dan?Tourniquet schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:50:
[...]
Nog geen week geleden:
[Twitter]
Zijn dood zal nog wel een staartje krijgen, deze tweet is uiteraard voer voor complotdenkers:
[Twitter]
Dat is ook zo'n leeg woord geworden.
Complotdenkers hebben geen tweets nodig.Aarebe1 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:54:
[...]
Hoezo is dat gelijk voor complotdenkers dan?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Wat houdt dat in met die keys? Zijn die mensen nu hun geld kwijt ofzo? Kunnen we een paniekdip verwachten?mjjveldt schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:50:
treurig nieuws over McAfee. zelfmoord. tsja.
Voor al de oud gedienden die al meerdere cyclussen mee gemaakt hebben.
Wanneer er in het verleden een blow off top was. Wat gebeurde er dan in die tijd met de alts ? Gingen die ook mee in die top of was het allee BTC ?
Wanneer er in het verleden een blow off top was. Wat gebeurde er dan in die tijd met de alts ? Gingen die ook mee in die top of was het allee BTC ?
UberLurker Departement #GG.
ja, die kunnen waarschijnlijk fluiten naar hun centen. de private keys (of seed) is een soort van sleutel om met het adres iets te kunnen doen. sleutels kwijt - kluis gaat nooit meer open.workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:56:
[...]
Wat houdt dat in met die keys? Zijn die mensen nu hun geld kwijt ofzo? Kunnen we een paniekdip verwachten?
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Paniekdip? Nah, het gaat in totaal om "maar" 75 miljoen.workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:56:
[...]
Wat houdt dat in met die keys? Zijn die mensen nu hun geld kwijt ofzo? Kunnen we een paniekdip verwachten?
ETH is nu nog schaarser, dus eerder gaat het omhoog
Vaak stijgen ze mee, en soms ook nog door na de BTC top. In mijn ervaring: BTC stijgt na een dip gigantisch> alts zijn zwak, BTC consolideert > alts stijgen mee en vaak procentueel meer dan BTC > BTC daalt > deel van de alts blijven gelijk of stijgen nog even door > BTC nosedive > alts dalen harder.Skrunsies schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:56:
Voor al de oud gedienden die al meerdere cyclussen mee gemaakt hebben.
edit: Oh en in het eerste deel vannde bull run stijgen er een heleboel alts heel hard mee, als de dip na die eerste spurt dan inkakt zakken die alts in. Als BTC, ETH en wat grote altcoins dan verder stijgen blijven de shitcoins onder die eerste ath modderen.
p.s. er zijn altijd uitzonderingen die je niet aan zag komen.
[ Voor 21% gewijzigd door Sluw op 23-06-2021 22:04 ]
Omdat er nu natuurlijk gespeculeerd gaat worden dat hij niet daadwerkelijk zelfmoord heeft gepleegd, maar dat dat door de Amerikaanse overheid in scene is gezet. Een nieuwe #epsteindidntkillhimself in wording.Aarebe1 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:54:
[...]
Hoezo is dat gelijk voor complotdenkers dan?
Ik vraag me af hoe ene bedrijf het uberhaupt voor elkaar krijgt om die kwijt te raken. Je zou zeggen dat ze backup op backup hebben van zulke belangrijke dingenNgangatar schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:59:
[...]
Paniekdip? Nah, het gaat in totaal om "maar" 75 miljoen.
ETH is nu nog schaarser, dus eerder gaat het omhoog.
Geen excuus (zeker niet in dit geval) maar security blijft vaak wel een compromis tussen verschillende keuzes en risico's. In dit geval kun je de data 100x backuppen en op 100 plekken neerzetten betekent ook 100x zoveel plaatsen waar hij gestolen zou kunnen worden bijvoorbeeldworkermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:00:
[...]
Ik vraag me af hoe ene bedrijf het uberhaupt voor elkaar krijgt om die kwijt te raken. Je zou zeggen dat ze backup op backup hebben van zulke belangrijke dingen
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik heb hier een ander idee over. Een bullmarket is wanneer we over langere tijd gezien blijven stijgen. Een bearmarket is wanneer we over langere tijd gezien dalen. 30% er af en 3 weken later een nieuwe ATH kan je prima zien als het doorzetten van de bullmarket. Of het dan 20% is gezakt of 50%, dat maakt opzich niet uit. Het gaat om het snel weer doorzetten met een nieuwe ATH tot gevolg. De trend over langere tijd gezien, weken en maanden, is omhoogGlenn Hoddle schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:42:
[...]
je kan bearmarket gebruiken voor als de markt met meer dan 20% of 30%, afhankelijk van je definitie, zakt. En volgens die logica zitten we er midden in.
Ga je echter naar de afgelopen maanden kijken is er geen sprake meer van een uptrend. Geen nieuwe ATH's meer maken iedere paar weken, maar maanden lang niet verder kunnen komen met een megadrop tot gevolg. Vervolgens niet meer direct doorzetten omhoog, maar sideways of zakken. Dan vind ik dat er geen sprake meer is van een uptrend, maar van een downtrend. De trend is al maanden lang niet meer omhoog, maar omlaag. Is het mogelijk dat we toch weer omhoog gaan, tuurlijk kan dat. Alleen de laatste paar maanden een bullmarket noemen, nee, ik vind van niet.
Ja, dit klinkt echt alsof ze het op een briefje hadden geschreven en de schoonmaker het per ongeluk weg heeft gegooid.workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:00:
[...]
Ik vraag me af hoe ene bedrijf het uberhaupt voor elkaar krijgt om die kwijt te raken. Je zou zeggen dat ze backup op backup hebben van zulke belangrijke dingen
Voor de liefhebbers.
Zie je ook direct wie die verdomde Tominatie is..
[YouTube: De BITCOIN koers, blackjack & EK voorspelling!]
Dit is op het moment wel van toepassing ofniet soms
[YouTube: De BITCOIN koers, blackjack & EK voorspelling!]
Dit is op het moment wel van toepassing ofniet soms

Eens. We zitten inmiddels toch feitelijk, tuurlijk er zat me een run tussen, toch al een maand of 6! op het niveau van eind december/ early January.PilatuS schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:02:
[...]
Ik heb hier een ander idee over. Een bullmarket is wanneer we over langere tijd gezien blijven stijgen. Een bearmarket is wanneer we over langere tijd gezien dalen. 30% er af en 3 weken later een nieuwe ATH kan je prima zien als het doorzetten van de bullmarket. Of het dan 20% is gezakt of 50%, dat maakt opzich niet uit. Het gaat om het snel weer doorzetten met een nieuwe ATH tot gevolg. De trend over langere tijd gezien, weken en maanden, is omhoog
Ga je echter naar de afgelopen maanden kijken is er geen sprake meer van een uptrend. Geen nieuwe ATH's meer maken iedere paar weken, maar maanden lang niet verder kunnen komen met een megadrop tot gevolg. Vervolgens niet meer direct doorzetten omhoog, maar sideways of zakken. Dan vind ik dat er geen sprake meer is van een uptrend, maar van een downtrend. De trend is al maanden lang niet meer omhoog, maar omlaag. Is het mogelijk dat we toch weer omhoog gaan, tuurlijk kan dat. Alleen de laatste paar maanden een bullmarket noemen, nee, ik vind van niet.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ook gewoon die televisie aanlaten bij het opnemen van je introTominatie schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:03:
Voor de liefhebbers.![]()
![]()
[Video: De BITCOIN koers, blackjack & EK voorspelling!]
Dit is op het moment wel van toepassing ofniet soms![]()
![]()
[Afbeelding]
Beschouw me ze zelf niet als een expert, maar als ik objectief naar de monthly chart van BTC kijk vind ik het er niet enorm bullish uitzien (laat staan naar de charts van altsNgangatar schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:14:
[...]
Dat antwoord laat ik over aan de experts hier, jongens als @anti elppa @Taro @Glenn Hoddle @jvel92 kunnen hier veel beter antwoord op geven.
/f/image/cuoX5ygJVFEGsqkH8szP2Ug0.png?f=fotoalbum_large)
Sommigen zeggen dat we nog steeds in een bull market zitten, omdat we nog geen blow off top hebben gehad. Die mening deel ik zelf niet. Kijk naar bijvoorbeeld de ETH, Doge of andere alt coin chart. Retail (Henk en Ingrid) hebben dit jaar massaal memecoins en dino coins lopen hamsteren, i.p.v. het kopen van BTC waardoor je niet echt een blow off top hebt gehad op BTC.
Daarbij zeg ik niet dat we nu in een jarenlange bear komen. Verwacht eerder een korte bear van een paar maanden, met in het najaar of begin 2022 een nieuwe top.
Edit: overigens is zijwaarts ook gewoon nog een optie. Dit lijken veel mensen overigens vervelender te vinden dan een dalende markt, omdat zijwaarts gaan echt je geduld test.
/f/image/hjfwAtF0Fm0j5xoNo1PlRGYD.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/0UuEUtgJlCNMSY5Cq5HKSJri.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door jvel92 op 23-06-2021 22:08 ]
Daar zit zeker wat in, en mensen kijken terug naar 2013 en 2017 en dat zijn natuurlijk vrij weinig datapunten. En wie weet heeft de pandemie wel invloed, kan ook nog.PilatuS schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:02:
[...]
Ik heb hier een ander idee over. Een bullmarket is wanneer we over langere tijd gezien blijven stijgen. Een bearmarket is wanneer we over langere tijd gezien dalen. 30% er af en 3 weken later een nieuwe ATH kan je prima zien als het doorzetten van de bullmarket. Of het dan 20% is gezakt of 50%, dat maakt opzich niet uit. Het gaat om het snel weer doorzetten met een nieuwe ATH tot gevolg. De trend over langere tijd gezien, weken en maanden, is omhoog
Al blijft het opvallend dat het idee dat we in elk geval niet in een bear market zitten wel vrij universeel is.
sorry ouweStevenzeN schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:05:
[...]
Ook gewoon die televisie aanlaten bij het opnemen van je intro![]()
![]()
Wow heftig. John McAfee is overleden?
https://nos.nl/artikel/23...ee-75-dood-in-spaanse-cel
RIP voor deze meester van de shitcoin pumps. Legend!
https://nos.nl/artikel/23...ee-75-dood-in-spaanse-cel
RIP voor deze meester van de shitcoin pumps. Legend!
Ik hoop toch echt dat we niet nog harder gaan crashen. Ik zou het prima vinden als dit de bodem is en blijft.jvel92 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:05:
[...]
Beschouw me ze zelf niet als een expert, maar als ik objectief naar de monthly chart van BTC kijk vind ik het er niet enorm bullish uitzien (laat staan naar de charts van alts). Volgens investopedia mogen we het een bear market noemen zodra het 20% of meer daalt over een periode van meer dan twee maanden. Als je die definitie aanhoudt zitten we op dit moment nog in een correctie.
[Afbeelding]
Sommigen zeggen dat we nog steeds in een bull market zitten, omdat we nog geen blow off top hebben gehad. Die mening deel ik zelf niet. Kijk naar bijvoorbeeld de ETH, Doge of andere alt coin chart. Retail (Henk en Ingrid) hebben dit jaar massaal memecoins en dino coins lopen hamsteren, i.p.v. het kopen van BTC waardoor je niet echt een blow off top hebt gehad op BTC.
Daarbij zeg ik niet dat we nu in een jarenlange bear komen. Verwacht eerder een korte bear van een paar maanden, met in het najaar of begin 2022 een nieuwe top.
Edit: overigens is zijwaarts ook gewoon nog een optie. Dit lijken veel mensen overigens vervelender te vinden dan een dalende markt, omdat zijwaarts gaan echt je geduld test.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Je geeft wel mooi aan dat dat de alts nu harder gingen stijgen dat BTC doordat de gewone mens daar nu in investeerde. Dat is precies wat ik ook deed.
Haha, Monthy Python op de achtergrond. Held!Tominatie schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:03:
![]()
![]()
[Afbeelding]
Wat is dit voor berenpraat joh. Geen 69k soon meer?Tominatie schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:03:
![]()
![]()
[Afbeelding]

Het blijft inderdaad een definitie van bull/bear. Ik ben zelf geen daytrader en zie dat de cycles steeds langer duren. Een heleboel noise tussen het diepte en hoogtepunt. Als je binnen een paar weken/maanden rijk wilt worden kun je inderdaad nu van een bear periode spreken, in de beginperiode van BTC was dat normaler. Ik heb sommige coins al jaren (ik koop en verkoop percentages, nooit alles) en denk inderdaad dat er binnen nu en een jaar nog een flinke stijging staat te wachten.Glenn Hoddle schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:07:
[...]
Daar zit zeker wat in, en mensen kijken terug naar 2013 en 2017 en dat zijn natuurlijk vrij weinig datapunten. En wie weet heeft de pandemie wel invloed, kan ook nog.
Al blijft het opvallend dat het idee dat we in elk geval niet in een bear market zitten wel vrij universeel is.
Die luister ik elke dag als ik weer naar werk moetNgangatar schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:12:
[...]
Haha, Monthy Python op de achtergrond. Held!
Monthy Python is legendarisch.
Als we door de 40K breken praat ik niet over 69K maar 100K soon.Darrell schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:12:
[...]
Wat is dit voor berenpraat joh. Geen 69k soon meer?

Ik had nog enige hoop dat dit niet de echte tommie was. Maar dit is for real dusDarrell schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:12:
[...]
Wat is dit voor berenpraat joh. Geen 69k soon meer?
Wie kan zich de legendarische daily shitcoin pumps van McAfee nog herinneren in 2017?
McAfee voorspelde in 2017 al dat bitcoin op termijn naar 500K ging.
Een echte cryptogrootheid.
En jij gelooft zeker dat de camera's het niet deden en dat 2 bewakers toevallig allebei in slaap waren gevallenTourniquet schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:00:
[...]
Omdat er nu natuurlijk gespeculeerd gaat worden dat hij niet daadwerkelijk zelfmoord heeft gepleegd, maar dat dat door de Amerikaanse overheid in scene is gezet. Een nieuwe #epsteindidntkillhimself in wording.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Mee eens.Tominatie schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:19:
Wie kan zich de legendarische daily shitcoin pumps van McAfee nog herinneren in 2017?
John 'Eat my own dick' McAfee is/was een big name.
Rip.
Verwijderd
Sowieso het werk van Siacoin bagholders dit.Aslanboy1905 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:19:
[...]
En jij gelooft zeker dat de camera's het niet deden en dat 2 bewakers toevallig allebei in slaap waren gevallen
Wat Epstein betreft, die is aan zijn einde gekomen en dat is prima. De manier waarop, zelfmoord of vermoord, dat maakt mij niets uit. Had 40 jaar eerder moeten gebeuren.Aslanboy1905 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:19:
[...]
En jij gelooft zeker dat de camera's het niet deden en dat 2 bewakers toevallig allebei in slaap waren gevallen
Hij heeft serieus meegeholpen aan het mainstream maken van crypto. De manieren waarop zijn natuurlijk niet chique maar hij staat voor altijd als grote naam in de crypto-geschiedenis.Aarebe1 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:21:
[...]
Mee eens.
Rip.
In het rijtje mt.gox, bitconnect, carlos matos, jaapio, mcafee, michael saylor....
Volgens mij heb ik iets gemist. Ik dacht dat hij rijk was geworden met zijn antivirus en daarna een soort wappie werdt. Waarom is hij zo gehaat geworden?Ngangatar schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:22:
[...]
Wat Epstein betreft, die is aan zijn einde gekomen en dat is prima. De manier waarop, zelfmoord of vermoord, dat maakt mij niets uit. Had 40 jaar eerder moeten gebeuren.
Het ging hier over Epstein. Dit stukje ging niet over McAfeeworkermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:23:
[...]
Volgens mij heb ik iets gemist. Ik dacht dat hij rijk was geworden met zijn antivirus en daarna een soort wappie werdt. Waarom is hij zo gehaat geworden?
http://dickening.com/Aarebe1 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:21:
[...]
Mee eens.
Rip.
rip

Crap. Sorry. Epstein is een zak stront ja.Ngangatar schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:24:
[...]
Het ging hier over Epstein. Dit stukje ging niet over McAfee
Ik geloof zelf wel in de diminishing returns en lengthening cycles theorie waar Benjamin Cowen het over heeft. Dat het dus langer duurt voor de echte top er is en je in verhouding geen 20/10/5x meer zo snel ziet.
Tegelijkertijd noem ik een 60% correctie nog geen bear. Voorgaande bears duurden ruimschoots een jaar. Denk november 2013 - januari 2015 en 2017 - 2019. We zitten nu sinds april in een downtrend. Mee eens. We duikelen onder de 20 week moving average zonder die als support te houden.
Iets met dat een recessie nog geen depressie is. Een langdurige dip is nog geen bear. Kan het best worden maar zolang bitcoin een beetje heen en weer kabbelt tussen 29k en 42k is het een groot slaapverwekkende summer of sideways.
Tegelijkertijd noem ik een 60% correctie nog geen bear. Voorgaande bears duurden ruimschoots een jaar. Denk november 2013 - januari 2015 en 2017 - 2019. We zitten nu sinds april in een downtrend. Mee eens. We duikelen onder de 20 week moving average zonder die als support te houden.
Iets met dat een recessie nog geen depressie is. Een langdurige dip is nog geen bear. Kan het best worden maar zolang bitcoin een beetje heen en weer kabbelt tussen 29k en 42k is het een groot slaapverwekkende summer of sideways.
De markt is toch alweer een uurtje of 6 langzaam aan het dalen.
** Niet op de man spelen aub **
[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 23-06-2021 22:47 ]
Jaaworkermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:29:
De markt is toch alweer een uurtje of 6 langzaam aan het dalen.

Hangt natuurlijk van je defenitie van een bearmarket af ook. Maken we anderhalf jaar geen ATH, maar blijven we sideways gaan is ook maar de vraag of dat een bearmarket is, maar een bullmarket is het ook niet. Zakken we nog 60% en blijven we sideways gaan voor 2 jaar, dan is het weer duidelijker dat het een bearmarket is. Persoonlijk vind het nu al een tijd geen bullmarket meer, maar is het dan ook gelijk een bearmarket ? Ik vind het MA ribbon in ieder geval een heel goed voorbeeld van bull en bear, vandaar dat ik het tot het tegendeel wordt bewezen een bearmarket vind. Misschien heb ik dat over 4 maanden fout en zet de boel toch door verder omhoog. Dan kan je nog zeggen dat het een korte bearmarket was ?Glenn Hoddle schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:07:
[...]
Ja en Nee.Joosie200 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:26:
/f/image/YWfzrla2VZKfld1ug4EhTiLb.png?f=fotoalbum_large)
18k aantikken (snijvlak roze/blauwe lijn) en dan op die lijn weer is een jaar omhoog kabbelen (stel, theoretisch) is nog steeds uptrend, kijk die roze lijn maar zolang we die volgen = uptrend.
Maar 18k aantikken gaat heel veel mensen heel veel pijn doen. Zeker omdat de BTC dan x20 mag zijn gegaan, veel alts zijn x100 gegaan. Die gaan niet alleen 5x zo hard mee omhoog maar ook 5x zo hard mee omlaag.
Dit is al de tweede keer dat je op hem afgeeft.Mozes123 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:31:
[...]
Jou kan ik niet meer serieus nemen. Zogezegd 15k in DOGE gestoken, constant zagen over je verlies terwijl je nu alweer ligt te lullen over iets waarvan je niks weet en kent. Volgens mij moet je bij de 15k gewoon de k weglaten.
Dit is ook de tweede keer dat jij over zijn 15K doge verhaal begint. Wellicht een idee om hem te negeren als je zo'n moeite hebt? Mensen hebben geen zin in jouw negativiteit.
[ Voor 6% gewijzigd door dogtagz op 23-06-2021 22:36 ]
$ alias cd='rm -rf'
Waar maak jij je druk om? Wat moet hij dan geleerd hebben? BTC stond half april op 64k en nu op 33k, wat hebben we daar dan van geleerd? Moeten we nu wel of geen BTC kopen op dit moment of moeten we het juist verkopen?Mozes123 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:06:
[...]
Dan hoop ik alsnog dat hij er iets uit heeft geleerd, daar gaat het mij om.
Zeg het maar.
Ja, net als met BAKKT toch?Tominatie schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:32:
[...]
Jaa, ik twijfel ook erg. Ziet er allemaal zo slap uit maar je zou denken met die Michael Saylor moneys dat het wel goed zou komen?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Haha Bakkt. Legendarisch. Dat hadden we maandenlang als strohalm toen(dat het nog wel goed zou komen met de koersen)
Weet jij hoe het gaat met Bakkt nu? Is dat nog wat…
Overigens wil ik het ook graag weten als ik misschien ergen te ver in ga. Al had ik niet het idee dat ik nu een "Woe is me" aan het ophangen was.dogtagz schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:34:
[...]
Dit is al de tweede keer dat je op hem afgeeft.
Dit is ook de tweede keer dat jij over zijn 15K doge verhaal begint. Wellicht een idee om hem te negeren als je zo'n moeite hebt? Mensen hebben geen zin in jouw negativiteit.
Zoiets kan zich ontvouwen ja. Zolang de algehele trend omhoog is blijf ik het een bull market vinden. Pas als die trend gebroken is door een langdurige sideways trend ga ik mee in het een bear noemen.Malarky schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:33:
[...]
Ja en Nee.
[Afbeelding]
18k aantikken (snijvlak roze/blauwe lijn) en dan op die lijn weer is een jaar omhoog kabbelen (stel, theoretisch) is nog steeds uptrend, kijk die roze lijn maar zolang we die volgen = uptrend.
Maar 18k aantikken gaat heel veel mensen heel veel pijn doen. Zeker omdat de BTC dan x20 mag zijn gegaan, veel alts zijn x100 gegaan. Die gaan niet alleen 5x zo hard mee omhoog maar ook 5x zo hard mee omlaag.
#IwashereTominatie schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:19:
Ik zal eens kijken of die McAfee tweets nog ergens in een cache of archive terecht zijn gekomen, ik weet niet meer welke coins hij toen allemaal chillde eerlijk gezegd. Vermoedelijk zijn ze op twitter zelf allang weg.
ETH heeft geen harde cap.Ngangatar schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:59:
[...]
Paniekdip? Nah, het gaat in totaal om "maar" 75 miljoen.
ETH is nu nog schaarser, dus eerder gaat het omhoog.
Is dus hetzelfde als het MMT wat de dollar en de euro zijn.
Ricardovv schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:34:
[...]
Waar maak jij je druk om? Wat moet hij dan geleerd hebben? BTC stond half april op 64k en nu op 33k, wat hebben we daar dan van geleerd? Moeten we nu wel of geen BTC kopen op dit moment of moeten we het juist verkopen?
Zeg het maar.
:fill(white):strip_exif()/f/image/sRvzNCIG7eHLz6IfAWduIKXE.png?f=user_large)
Vers van Twitter: voor de mensen die zich oliedom voelden dat ze de 3750 (jawel) van maart 2020 hebben gemist, dit is je kans
Tegen je kleinkinderen kun je dan later al rijdend in de lambo vertellen over dezer dagen dat je nog een flufje bitcoin onder de 30k hebt gekocht. 30! niet onder de 300 dus!
Stel je eens voor dat mensen op dit forum zijn acties gaan volgen...dogtagz schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:34:
[...]
Dit is al de tweede keer dat je op hem afgeeft.
Een mooie aanloop, maar na de lancering nooit meer wat van gehoordTominatie schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:38:
[...]
Haha Bakkt. Legendarisch. Dat hadden we maandenlang als strohalm toen(dat het nog wel goed zou komen met de koersen)![]()
Weet jij hoe het gaat met Bakkt nu? Is dat nog wat…
Persoonlijk hecht ik ook weinig waarde aan dergelijke zaken, de Saylors, Elons, land X, land Y, Van Eckjes, Grayscales, etc. hebben op de kortere termijn allemaal wel wat invloed op de koers, maar op de langere termijn neemt het algemene sentiment het toch weer over. Die invloed is gemiddeld veel groter en er blijven altijd mensen die winst pakken na een dergelijke stijging, dus op de langere termijn doet het weinig (maar niet niets
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Gelukkig hebben mensen als Schimmelpenninck geen invloedTaro schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:46:
[...]
Een mooie aanloop, maar na de lancering nooit meer wat van gehoord
Persoonlijk hecht ik ook weinig waarde aan dergelijke zaken, de Saylors, Elons, land X, land Y, Van Eckjes, Grayscales, etc. hebben op de kortere termijn allemaal wel wat invloed op de koers, maar op de langere termijn neemt het algemene sentiment het toch weer over. Die invloed is gemiddeld veel groter en er blijven altijd mensen die winst pakken na een dergelijke stijging, dus op de langere termijn doet het weinig (maar niet niets).
Misschien ben ik te rechts en te liberaal voor dit soort dingen maar ik zou zeggen,let's go? Van mij mag het hele tweakers ledenbestand deze week een account aanmaken, 5% van hun networth storten en dat in DOGE , VET of welke andere coin dan ook stoppen.Mozes123 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:45:
[...]
Stel je eens voor dat mensen op dit forum zijn acties gaan volgen...
1. misschien komt er nog wel wat terug bij BTC als x% verstandiger wordt over tijd en dat is een mooie impuls voor wat btc groei.
2. als die mensen er wat van leren of aan over houden, good for them
en 3. Als ze er geen stuiver aan over houden en helaas een jaartje of wat opnieuw moeten sparen om dit terug te verdienen. Why would I care?
En nee dit is helemaal geen aanval op de poster in kwestie. Volgens mij is hij juist super enthousiast en fanatiek aan het leren, hij beseft dat zijn DOGE inzet misschien niet de slimste was en is wat geld kwijt en probeert er nu het beste van te maken. Prima toch. Ik zie weinig huilie huilie en ik heb ook niet het idee dat mijn belastingcenten naar zijn bijstandsuitkering gaan morgen.
My 2 cents
Acties als:Mozes123 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:45:
[...]
Stel je eens voor dat mensen op dit forum zijn acties gaan volgen...
1: Toegeven dat je ergens ingestapt bent terwijl je er niet genoeg vanaf weet?
2: Proberen te leren van anderen en vooral vragen stellen, dit niet gelijk willen uitvoeren maar willen leren?
3: Willen dienen als voorbeeld hoe het niet hoort?
Top! Zouden meer mensen moeten doen!
Ik dank u.twit schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:49:
[...]
Misschien ben ik te rechts en te liberaal voor dit soort dingen maar ik zou zeggen,let's go? Van mij mag het hele tweakers ledenbestand deze week een account aanmaken, 5% van hun networth storten en dat in DOGE , VET of welke andere coin dan ook stoppen.
1. misschien komt er nog wel wat terug bij BTC als x% verstandiger wordt over tijd en dat is een mooie impuls voor wat btc groei.
2. als die mensen er wat van leren of aan over houden, good for them
en 3. Als ze er geen stuiver aan over houden en helaas een jaartje of wat opnieuw moeten sparen om dit terug te verdienen. Why would I care?
En nee dit is helemaal geen aanval op de poster in kwestie. Volgens mij is hij juist super enthousiast en fanatiek aan het leren, hij beseft dat zijn DOGE inzet misschien niet de slimste was en is wat geld kwijt en probeert er nu het beste van te maken. Prima toch. Ik zie weinig huilie huilie en ik heb ook niet het idee dat mijn belastingcenten naar zijn bijstandsuitkering gaan morgen.
My 2 cents
Plus ik was zeker niet de grootste investeerder en heb een groot deel van mijn geld verloren door verkeerd te schatten wat de markt ging doen en door te weinig ervaring te verkopen en inkopen. Dat was mij bij iedere coin gebeurd. Daar ben ik nu wel vanaf. Mijn verliezen in Doge zijn volgens mij niet (veel) groter dan dat ze in een vele andere coins zijn geweest.
En die belastingcenten mag je houden. Ik werk gewoon voor mijn geld (softwaretester) en wil erg graag leren.
Benieuwd of we het model nog gaan halen. Moet die wel niet nog een paar maanden blijven hangen op 30k. Zou wat zijn zeg.. 💵💵Malarky schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:43:
[...]
[Afbeelding]
Vers van Twitter: voor de mensen die zich oliedom voelden dat ze de 3750 (jawel) van maart 2020 hebben gemist, dit is je kans![]()
Tegen je kleinkinderen kun je dan later al rijdend in de lambo vertellen over dezer dagen dat je nog een flufje bitcoin onder de 30k hebt gekocht. 30! niet onder de 300 dus!
Grayscale hoort echt niet in dit rijtje imo. Op de eerste plaats is dat geen persoon en op 2e plaats heeft grayscale echt wel enorme invloed gehad (al jaren). En dat hebben ze nog. Als je naar de premium op gbtc gekeken had, had je aardig de top kunnen timen. Ik heb ergens rond de 55k nog een post erover gemaakt. Maar toen poste mensen hier 1000 posts per 10min over de meest gure shitcoins, dus dat las niemand natuurlijkTaro schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:46:
[...]
Een mooie aanloop, maar na de lancering nooit meer wat van gehoord
Persoonlijk hecht ik ook weinig waarde aan dergelijke zaken, de Saylors, Elons, land X, land Y, Van Eckjes, Grayscales, etc. hebben op de kortere termijn allemaal wel wat invloed op de koers, maar op de langere termijn neemt het algemene sentiment het toch weer over. Die invloed is gemiddeld veel groter en er blijven altijd mensen die winst pakken na een dergelijke stijging, dus op de langere termijn doet het weinig (maar niet niets).

Sowieso mooi om even bij stil te staan, wat een shitstorm was dat rond de 55/65k en de start van het shitcoin topic! Mensen hielden zich niet meer in de hand. Altijd mooi en laat me zelf ook graag een beetje meevoeren, een soort WK.anti elppa schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:56:
[...]
Grayscale hoort echt niet in dit rijtje imo. Op de eerste plaats is dat geen persoon en op 2e plaats heeft grayscale echt wel enorme invloed gehad. En dat hebben ze nog. Als je naar de premium op gbtc gekeken had, had je aardig de top kunnen timen. Ik heb ergens rond de 55k nog een post erover gemaakt. Maar toen poste mensen hier 1000 posts per 10min over de meest gure shitcoins, dus dat las niemand natuurlijk![]()
Haha nou idd. Was niet meer door te komen. En allemaal stront eigenwijs....met 14 dagen crypto ervaring op zakSluw schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 23:01:
[...]
Sowieso mooi om even bij stil te staan, wat een shitstorm was dat rond de 55/65k en de start van het shitcoin topic! Mensen hielden zich niet meer in de hand. Altijd mooi en laat me zelf ook graag een beetje meevoeren, een soort WK.

Ik ken wel aantal grote traders die erg scherp kijken naar het model van PlanB afgelopen jaren. Als PlanB op Twitter de handdoek in de ring gooit dan kan hij eenmalig al zijn 'tussentijdse verliezen' goedmaken met een enorme short. Die uren na zijn tweetmentalozzie schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:54:
[...]
Benieuwd of we het model nog gaan halen. Moet die wel niet nog een paar maanden blijven hangen op 30k. Zou wat zijn zeg.. 💵💵
Bedoel je met "de meest gure shitcoins" zaken zoals op PancakeSwap? Een collega op het werk gebruikt dat maar dat lijkt mij wat sketchy. Daar komen als ik het goed snap veel coins op die nog niet groot genoeg zijn om op reguliere exchanges te komen. Heb er vorige week eens naar gekeken maar vond het maar raar dat je eerst BNB moet kopen en dat dan weer converten naar wat anders. En een gigantisch risico dat alles inzakt.anti elppa schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:56:
[...]
Grayscale hoort echt niet in dit rijtje imo. Op de eerste plaats is dat geen persoon en op 2e plaats heeft grayscale echt wel enorme invloed gehad (al jaren). En dat hebben ze nog. Als je naar de premium op gbtc gekeken had, had je aardig de top kunnen timen. Ik heb ergens rond de 55k nog een post erover gemaakt. Maar toen poste mensen hier 1000 posts per 10min over de meest gure shitcoins, dus dat las niemand natuurlijk![]()
Ik waardeer de meeste posts die een aantal zoals oa jijzelf maken wel, deze lees ik ieg wel helemaal door, vast nog wel meer dan ik ook.anti elppa schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 23:03:
[...]
Haha nou idd. Was niet meer door te komen. En allemaal stront eigenwijs....met 14 dagen crypto ervaring op zak
so keep em coming
Met pancakeswap is niets mis. Code is vele malen audited, staan miljarden gestalled, ze hebben ontelbare mogelijkheden gehad om er met alles vandoor te gaan en ze hebben nauwe banden met het Binance core team.workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 23:05:
[...]
Bedoel je met "de meest gure shitcoins" zaken zoals op PancakeSwap? Een collega op het werk gebruikt dat maar dat lijkt mij wat sketchy. Daar komen als ik het goed snap veel coins op die nog niet groot genoeg zijn om op reguliere exchanges te komen. Heb er vorige week eens naar gekeken maar vond het maar raar dat je eerst BNB moet kopen en dat dan weer converten naar wat anders. En een gigantisch risico dat alles inzakt.
Pancake is gewoon de grootste DEX op BSC iedereen kent die wel. De beste DEX is echter met afstand https://app.1inch.io/#/137/swap (1Inch). Enige exchange die (gratis) limitorders aanbiedt op, dat ook nog is op Polygon, ETH en BSC, goedkoper en via een 50tal andere exchange swapped (dit is hoe DEX is bedoeld) en veruit de beste smarthphone app heeft. - ik heb geen bijzondere posities in 1INCH token overigens, ik ben een daytrader/ put-seller / stable coin LP provider -
Er is alles te zeggen voor DEX en dan met name een netwerk als Polygon. We weten allemaal nog wat er is gebeurd nadat overheden internationaal samen gingen werken om Kazaa en Limewire (centralised peer-to-peer sharing) offline gingen halen, de torrent technologie (decentralised peer-to-peer technologie heeft een ongekende boom gekent).
Nu zitten overheden beetje bij beetje achter de exchanges aan, zelfs Binance wordt niet meer gespaard en komt DEX op. De geschiedenis herhaalt zich gewoon
[ Voor 3% gewijzigd door Malarky op 23-06-2021 23:16 ]
Nog meer leesvoer voor morgen. Ik ga naar mijn nest. Morgen weer verder.Malarky schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 23:15:
[...]
Met pancakeswap is niets mis. Code is vele malen audited, staan miljarden gestalled, ze hebben ontelbare mogelijkheden gehad om er met alles vandoor te gaan en ze hebben nauwe banden met het Binance core team.
Pancake is gewoon de grootste DEX op BSC iedereen kent die wel. De beste DEX is echter met afstand https://app.1inch.io/#/137/swap (1Inch). Enige exchange die (gratis) limitorders aanbiedt op, dat ook nog is op Polygon, ETH en BSC, goedkoper en via een 50tal andere exchange swapped (dit is hoe DEX is bedoeld) en veruit de beste smarthphone app heeft. - ik heb geen bijzondere posities in 1INCH token overigens, ik ben een daytrader/ put-seller / stable coin LP provider -
Er is alles te zeggen voor DEX en dan met name een netwerk als Polygon. We weten allemaal nog wat er is gebeurd nadat overheden internationaal samen gingen werken om Kazaa en Limewire (centralised peer-to-peer sharing) offline gingen halen, de torrent technologie (decentralised peer-to-peer technologie heeft een ongekende boom gekent).
Nu zitten overheden beetje bij beetje achter de exchanges aan, zelfs Binance wordt niet meer gespaard en komt DEX op. De geschiedenis herhaalt zich gewoon
Mss eens zijn eerdere en huidige posts en bedragen eens lezen?malarkan schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:53:
[...]
Acties als:
1: Toegeven dat je ergens ingestapt bent terwijl je er niet genoeg vanaf weet?
2: Proberen te leren van anderen en vooral vragen stellen, dit niet gelijk willen uitvoeren maar willen leren?
3: Willen dienen als voorbeeld hoe het niet hoort?
Top! Zouden meer mensen moeten doen!
Geld is niet alles, zo blijkt maar weer.
https://www.nu.nl/tech/61...offen-in-spaanse-cel.html
https://www.nu.nl/tech/61...offen-in-spaanse-cel.html
RIP McAfee.
Een bijzondere man, complotwappie zo u wilt, maar wat heb ik kunnen lachen om alle uitspraken die die kerel deed tijdens de bullrun van 2017.
Een bijzondere man, complotwappie zo u wilt, maar wat heb ik kunnen lachen om alle uitspraken die die kerel deed tijdens de bullrun van 2017.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
In en in triest wanneer iemand besluit om dit te doen. McAfee was gewoon helemaal de weg kwijt.Richh schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 23:24:
RIP McAfee.
Zero.
#epsteinmcafeedidntkillhimselfPelox schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 23:38:
[...]
In en in triest wanneer iemand besluit om dit te doen. McAfee was gewoon helemaal de weg kwijt.
Dat lijkt mij het meest waarschijnlijke, maar dit soort tweets van zijn hand zullen ongetwijfeld tot de nodige speculatie leiden.Pelox schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 23:38:
[...]
In en in triest wanneer iemand besluit om dit te doen. McAfee was gewoon helemaal de weg kwijt.
I am content in here. I have friends.
— John McAfee (@officialmcafee) 15 oktober 2020
The food is good. All is well.
Know that if I hang myself, a la Epstein, it will be no fault of mine.
En dat is dan waarschijnlijk ook zijn enige doel.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Jeetje ik gok dat echt zoveel mensen keihard rekt zijn gegaan op Doge ondertussen. Zie nu pas hoe laag die staat. Pohh
edit:
en dat is dan natuurlijk nog steeds kneiter hoog voor zo'n shitcoin maargoed.
edit:
[ Voor 28% gewijzigd door Tominatie op 23-06-2021 23:56 ]
Ik heb em maanden geleden voor 8cent verkocht toen ik 200% winst dus hij kan nog veel lager:)Tominatie schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 23:55:
Jeetje ik gok dat echt zoveel mensen keihard rekt zijn gegaan op Doge ondertussen. Zie nu pas hoe laag die staat. Pohh
edit:
Desondanks de hoeveelheid die dagelijks/wekelijks wordt 'bijgedrukt' staat ie alsnog erg hoog, en zelfs van de BTC dip van dinsdag heeft ie weinig/niets gemerktTominatie schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 23:55:
edit:
Dus er zijn helaas nog teveel mensen die er vertrouwen in hebben...
Heb ik totaal niet meegekregen.. ik ga er maar vanuit dat hij het zelf heeft gedaan.. we komen er anders toch nooit achter.sampoo schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 23:49:
[...]
Dat lijkt mij het meest waarschijnlijke, maar dit soort tweets van zijn hand zullen ongetwijfeld tot de nodige speculatie leiden.
[Twitter]
Zero.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!