[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 216 ... 245 Laatste
Acties:
  • 866.564 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:33
RaptorXS schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:48:
[...]

Voor eind Juni verwacht ik nog wel een positief BTC tweetje van Elon.
Anders gaan de Tesla aandelen onderuit, bij gebrek aan winst. :+
Heeft niks met manipulatie te maken hoor, zo is Elon niet.
Ik hoop dat het met Elon later net zo zal vergaan als met John McAfee.
Ooit rijk en aan de top van de piramide, nu zo ongeveer onder de piramide.

Update:
Later is bekend geworden dat John door zelfmoord is overleden.
Dat lot gun ik uiteraard niemand hoe excentriek of vreemd iemand kan zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door HoppyF op 24-06-2021 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

mentalozzie schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:53:
Ah grappig, ik zat echt te denken aan 15 tot 20K voor een harde wallet.
ik zou er zelf bij 50k eens aan beginnen te denken. Ik ben echter überhaupt niet overtuigd van die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:33
Denk toch dat we ons zorgen moeten gaan maken! :P

https://coinmarketcap.com/

Today's Cryptocurrency Prices by Market Cap
The global crypto market cap is $0, a 0.00% increase over the last day.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Glenn Hoddle schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:48:
[...]

Het heeft niks met geloven te maken - geloven in manipulatie slaat nergens op. Er is geen bewijs voor en de rekensom klopt ook niet. Wat @SlasZ zegt, om een beetje een fatsoenlijk effect te hebben op de prijs zou je zo'n 1000 BTC moeten gebruiken op een rustig moment. Dus om zoiets te pogen zou je ruim $30 miljoen aan BTC moeten hebben liggen, waarbij de uitkomst ook nog eens enorm onzeker is. Waarom zou iemand met enig verstand van zaken dat proberen? De kans om nat te gaan is namelijk ook behoorlijk, los van het feit dat als je 30 miljoen hebt je op zich een redelijk luxe leven kan leiden zonder ooit nog iets te doen.

Als je iets wil manipuleren is bitcoin, met bijna de helft van de hele cryptomarketcap, een hele domme keuze. Er zijn zat munten met een veel lagere marketcap en zat liquiditeit die veel beter te manipuleren zijn.
Ik ben niet van het kamp dat er overal maar bewijs voor moet zijn. Ik denk zelf na. :o

Zoveel Bitcoin heb je juist helemaal niet nodig op beslissende momenten, want juist dan is het volume laag.
Zonder langer dan 2 seconden zoeken pak ik even onderstaande erbij (stond net op mijn scherm, zie screenshot). Op de 1 min chart ligt het moment bij een volume van 9 Bitcoin, vervolgens volgt er een rode kaars van 21 Bitcoin. Deze kaars is voldoende om een neerwaartse beweging in te zetten. Hoeveel werd er verkocht? 21 Bitcoin tegen een koers van 34k = 714k. Echter is het volume een combo van buy en sell orders, dus ligt het werkelijke verkoop volume lager dan 714k. En ik weet zeker dat er ontelbare momenten zijn met nog lagere volumes want ik heb maar 2 sec gezocht.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F7HmgHb2OnRqWYHCOtWQRpA0iho=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2WdsiMEHZtYdpvhtiy76Yinh.png?f=user_large

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 17:27
Wat natuurlijk elk moment mogelijk is, is dat iemand een oude wallet met 20000 btc vindt en direct cashed. Ik zou in ieder geval niet twijfelen, of ik nu 700 miljoen of 1.4 miljard heb, genoeg zat :)

Wat me ook zorgen baart is dat iemand als Saylor 100k bitcoins kan verzamelen, als die uiteindelijk toch gelijk krijgt en BTC wordt de world currency is die direct de machtigste man ter wereld. Quid decentral currency?

[ Voor 35% gewijzigd door SlasZ op 23-06-2021 17:12 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

enomiss schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 17:08:
[...]

Ik ben niet van het kamp dat er overal maar bewijs voor moet zijn. Ik denk zelf na. :o

Zoveel Bitcoin heb je juist helemaal niet nodig op beslissende momenten, want juist dan is het volume laag.
Zonder langer dan 2 seconden zoeken pak ik even onderstaande erbij (stond net op mijn scherm, zie screenshot). Op de 1 min chart ligt het moment bij een volume van 9 Bitcoin, vervolgens volgt er een rode kaars van 21 Bitcoin. Deze kaars is voldoende om een neerwaartse beweging in te zetten. Hoeveel werd er verkocht? 21 Bitcoin tegen een koers van 34k = 714k. Echter is het volume een combo van buy en sell orders, dus ligt het werkelijke verkoop volume lager dan 714k. En ik weet zeker dat er ontelbare momenten zijn met lagere volumes want ik heb maar 2 sec gezocht.
[Afbeelding]
Het probleem met zelf nadenken is wel dat zo'n beetje iedereen dat beweert te doen, maar het overgrote deel van de mensheid daar helemaal niet toe in staat is.

Maar je hebt me nu een plaatje getoond met wat kaarsen, zonder tijdsaanduiding met getallen erbij geschreven. Ik volg je logica, alleen is het absoluut geen garantie dat zo'n kaars naar beneden ten eerste gebeurt en ten tweede een kettingreactie in gang zou zetten.
Daarbij zit je met het probleem dat als jij denkt, ha, mooi, laag volume, nu kan ik met een miljoen wel even de markt omlaag manipuleren, er aan de andere kant van de aardbol misschien wel iemand zit die het omgekeerde beoogt. Het is basiskennis dat je de top en de bodem niet kan timen, maar je zou wel met een laf miljoentje de hele Bitcoinmarkt een kant op kunnen trekken? Kom op zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ho ho, daar gaat de koers. George Soros, George Soros!!!1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 30-09 21:32
[...]

Zonder langer dan 2 seconden zoeken pak ik even onderstaande erbij (stond net op mijn scherm, zie screenshot). Op de 1 min chart ligt het moment bij een volume van 9 Bitcoin, vervolgens volgt er een rode kaars van 21 Bitcoin. Deze kaars is voldoende om een neerwaartse beweging in te zetten. Hoeveel werd er verkocht? 21 Bitcoin tegen een koers van 34k = 714k. Echter is het volume een combo van buy en sell orders, dus ligt het werkelijke verkoop volume lager dan 714k. En ik weet zeker dat er ontelbare momenten zijn met nog lagere volumes want ik heb maar 2 sec gezocht.
[Afbeelding]
Van waar is deze screenshot? En toont het al het volume over alle exchanges? Of is dat van die specifieke exchange? (het lijkt me vanzelfsprekend dat het alle exchanges mogelijk is, en dat je dit gechecked hebt)

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
BootjeVaren schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:45:
[...]

Was fat niet the Italian Job? :P
Ooooooo ja. Dat was de naam.
Eigenlijk ook heel logisch met het type auto.
Thanks

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
[...]

[Afbeelding]
"cause you are not thinking.." dat moet het meest arrogante zinnetje zijn die je kunt uiten. Het gaat hier om veel meer dan 1 iemand die even denkt of niet. en daarbij moet je rekening houden met idioten die inderdaad niet nadenken, maar ook met jouw eigen tegenhanger die jouw beweging precies tegen gaat omdat hij op datzelfde moment bedenkt: oh nu is het een mooi moment om door te gaan in de plus met 10 BTC. jullie drukken op hetzelfde moment en hij koopt voor die prijs jouw 9 op en nog 1 erbij, daarmee gaat hij dus omhoog met een groter volume.

dan zit jij mooi met je 9 verkochte BTC maar ook met een up trend. en dus totaal tegen je eigen hoop in, want ook nog een groter volume doordat je allebei verkoopt en koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Glenn Hoddle schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 17:21:
[...]

Het probleem met zelf nadenken is wel dat zo'n beetje iedereen dat beweert te doen, maar het overgrote deel van de mensheid daar helemaal niet toe in staat is.

Maar je hebt me nu een plaatje getoond met wat kaarsen, zonder tijdsaanduiding met getallen erbij geschreven. Ik volg je logica, alleen is het absoluut geen garantie dat zo'n kaars naar beneden ten eerste gebeurt en ten tweede een kettingreactie in gang zou zetten.
Daarbij zit je met het probleem dat als jij denkt, ha, mooi, laag volume, nu kan ik met een miljoen wel even de markt omlaag manipuleren, er aan de andere kant van de aardbol misschien wel iemand zit die het omgekeerde beoogt. Het is basiskennis dat je de top en de bodem niet kan timen, maar je zou wel met een laf miljoentje de hele Bitcoinmarkt een kant op kunnen trekken? Kom op zeg.
Ik gaf aan 1min chart. Tijdstippen niet relevant.
In een neerwaartse trend is het statistisch helemaal niet zo onzeker zoals jij omschrijft. Andersom hetzelfde. De kans op een vervolging van de langdurige trend is groter dan 50%. Dus ook als het af en toe mislukt, dan lukt het dus vaker.
Het was op Binance bij USDT of BUSD, maar niet relevant want het is overal en altijd aan de orde. Op andere exchanges of pairs zijn de volumes op beslissende momenten nog lager. Combineer dit: FUD of positief nieuws op Twitter, werk samen met andere partijen, diverse bots met real time data analyse, en er is makkelijk manipulatie mogelijk. Gooi er ook nog errors en downtimes van exchanges bovenop en het feest is compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:00

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:10

Chaes

#HODL

HoppyF schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 17:08:
Denk toch dat we ons zorgen moeten gaan maken! :P

https://coinmarketcap.com/

Today's Cryptocurrency Prices by Market Cap
The global crypto market cap is $0, a 0.00% increase over the last day.
Oei en Bitcoin 718% market dominance. Dan is het wel heel snel gegaan ineens hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 15:14
Chaes schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 17:55:
[...]

Oei en Bitcoin 718% market dominance. Dan is het wel heel snel gegaan ineens hè.
Hoe kan je meer dan 100% dominant zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-09 07:06
Toch nog een klein stapje terug?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:27

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ennnn hier gaan we weer duiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:16

watercoolertje

Untertitel

workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 17:56:
[...]

Klinkt raar maar Apple (90٪) en Samsung(30٪) hadden ooit meer dan 100% marktaandeel gehad op basis van inkomsten uit smartphone verkopen, dat kwam omdat er verschillende merken verlies maakten en de totale marktwaarde dus lager was dan de marktwaarde van die 2 merken samen.

Nu kunnen coins (als het goed is) niet in de min staan maar in theorie kan je dus wel dan 100% marktaandeel hebben (en dat noemen ze op die site dominantie).

Maargoed de marketcap stond op 0 dus er ging gewoon wat goed fout in dit geval :+

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4-
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 12:28
Chaes schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 17:55:
[...]

Toch wel apart dat CoinmarketCap en Binance regelmatig gekke bugs hebben... Verkeerde cijfers, kopen/ verkopen meerdere keren uitschakelen op momenten dat het hen wel heel voordelig is en uitleg over waar kosten vandaan komen die voor geen meter kloppen (bijv. dat een transactie op het Cardano netwerk 2 ADA kost wat in werkelijkheid .17 ADA is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:17
Oli4- schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:05:
[...]

Toch wel apart dat CoinmarketCap en Binance regelmatig gekke bugs hebben... Verkeerde cijfers, kopen/ verkopen meerdere keren uitschakelen op momenten dat het hen wel heel voordelig is
Dat valt bij binance nog wel mee.. bedoel je niet litebit?

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ypuh
  • Laatst online: 10:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4-
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 12:28
Pelox schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:11:
[...]

Dat valt bij binance nog wel mee.. bedoel je niet litebit?
Nope, Binance :) Gebruik het al lang om tokens uit te wisselen en ben ook persoonlijk al vaker tegen wat gekke dingen aangelopen.

Ook andere socials zoals Reddit komen wel eens zulke berichten langs, zie bijvoorbeeld: https://www.reddit.com/r/...increased_ada_withdrawal/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
:( En meteen lees ik iets over een man die 30 euro inlegt en tienduizenden winst heeft. Waarom kunnen zij nu wel flink geluk hebben ik nooit :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:10

Chaes

#HODL

[...]

Gewoon kei dominant zijn pik.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:17:
[...]

:( En meteen lees ik iets over een man die 30 euro inlegt en tienduizenden winst heeft. Waarom kunnen zij nu wel flink geluk hebben ik nooit :(
Er zijn ook mensen die denken:
‘Waarom zijn “zij” gezond en heb ik “insert ziekte”?’

Je moet jezelf niet vergelijken met andere. Heeft geen nut.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:16

watercoolertje

Untertitel

[...]

Gewoon 2 van deze kopen voor 200% dominantie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Fz1WV8vzfbLkUpebCe9i8VqbyE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ak3HbUvjKMt7Qomdea9B22jp.jpg?f=fotoalbum_large

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Laatst online: 10:48
workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:17:
[...]

Ik lees alleen dat ze allemaal in de min staan.

Ongelofelijk trouwens wat de omloop snelheid van nieuwe mensen in dit topic is. 3 weken niet gekeken en op een handjevol personen allemaal weer nieuwe namen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Waarschijnlijk een noob vraag van mijn kant.

Waarom gaan eigenlijk alle andere munten/shitcoins mee naar beneden als BTC zakt?

Ik zou zeggen als iedereen (bijv.) ETH gewoon HODL terwijl BTC naar beneden gaat, dan blijft de waarde van ETH toch gelijk?

Is dit gewoon panic sell? Onder het motto: vlug ETH verkopen voordat ie óók zakt?

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ypuh schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:26:
[...]

Ongelofelijk trouwens wat de omloop snelheid van nieuwe mensen in dit topic is. 3 weken niet gekeken en op een handjevol personen allemaal weer nieuwe namen :+.
over 1,5 jaar nieuwe bullrun, nog meer nieuwe mensen :)
ik ben sinds feb hier, ik heb er al velen zien weggaan jammer genoeg :/

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• workermaster
Ypuh schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:26:
[...]

Ik wist dat dit forum bestond maar maakte er eerder nooit gebruik van. Ik zat voorheen meer op Reddit voor de Dogecoin en kwam op Tweakers voor de pricewatch en overige forum zaken.

Maandag heb ik het gezonde verstand gekregen om Doge te dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
streamnl schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:24:
[...]

Er zijn ook mensen die denken:
‘Waarom zijn “zij” gezond en heb ik “insert ziekte”?’

Je moet jezelf niet vergelijken met andere. Heeft geen nut.
Klopt volledig maar het is gewoon zo lastig om te zien hoe crypto veel mensen behoorlijk rijk kan maken. En dan probeer ik het zelf en ik verlies er alleen maar mee. Iets met FOMO ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
streamnl schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:28:
Waarschijnlijk een noob vraag van mijn kant.

Waarom gaan eigenlijk alle andere munten/shitcoins mee naar beneden als BTC zakt?

Ik zou zeggen als iedereen (bijv.) ETH gewoon HODL terwijl BTC naar beneden gaat, dan blijft de waarde van ETH toch gelijk?

Is dit gewoon panic sell? Onder het motto: vlug ETH verkopen voordat ie óók zakt?
https://www.iol.co.za/bus...26-4287-95a2-2ec7ea61b753

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:29:
[...]

Klopt volledig maar het is gewoon zo lastig om te zien hoe crypto veel mensen behoorlijk rijk kan maken. En dan probeer ik het zelf en ik verlies er alleen maar mee. Iets met FOMO ofzo
Je bent niet alleen. Ik heb ⅔ van mijn inleg verloren door fomo en panic. Komt vanzelf wel weer goed, maar vrolijk word ik er niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Top bedankt.
Dan zat ik er niet ver naast met mijn aanname. Al legt hij het een heel stuk beter uit .

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stribi
  • Laatst online: 26-04 09:40
tot nu toe valt het mee

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Kol Nedra schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:28:
[...]

over 1,5 jaar nieuwe bullrun, nog meer nieuwe mensen :)
ik ben sinds feb hier, ik heb er al velen zien weggaan jammer genoeg :/
Ik ben gekomen & ik blijf Mooyal!
(lid sinds 27 augustus 2010 op het Forum.)

Met Coinomi begonnen in December. Bitcoins kopen op Bitonic. (zeer klein, geen hele!!)
En met een kleine winst gelijk weer weg.

Toen de alts ontdekt, hop naar Litebit! Toen over naar Bitvavo. En nu Binance onder de knie, leren longen & shorten. Wát een half jaar!!! Klein winstje gemaakt. Meeste winst nog met het shorten op de btc met een hefboompie.

Ik denk dat het nu over sluiten is. Machtig spelletje.
Te weinig mee gedaan. Nooit gehoddeld, kleine winst. Alles eruit. Flinke dip? Onder water? Alles uit & proberen lager in te kopen. (soms werd het duurder inkopen..) In April kon je niks verkeerd doen. Ieder was een goede trader. 8)7

Tot zover mijn story.

Hopelijk leest Taro dit ook, hij én vele andere hier heb ik zeer hoog staan.

Nu verwacht ik de 20K regionen. O-) Overigens alles in Fiat! (December las ik hier over Fiat, ik maakte de vergelijking met Lambo waar veelvuldig over gesproken werd... inmiddels ben ik 10 termen rijker geworden)

Groetjes Richard

Edit, mijn Karmaverloop/Candle is op een half jaar tijd harder gestegen dan de BTC! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door PlanR op 23-06-2021 18:44 ]

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
PlanR schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:42:
[...]

Ik ben gekomen & ik blijf Mooyal!
(lid sinds 27 augustus 2010 op het Forum.)

Met Coinomi begonnen in December. Bitcoins kopen op Bitonic. (zeer klein, geen hele!!)
En met een kleine winst gelijk weer weg.

Toen de alts ontdekt, hop naar Litebit! Toen over naar Bitvavo. En nu Binance onder de knie, leren longen & shorten. Wát een half jaar!!! Klein winstje gemaakt. Meeste winst nog met het shorten op de btc met een hefboompie.

Ik denk dat het nu over sluiten is. Machtig spelletje.
Te weinig mee gedaan. Nooit gehoddeld, kleine winst. Alles eruit. Flinke dip? Onder water? Alles uit & proberen lager in te kopen. (soms werd het duurder inkopen..) In April kon je niks verkeerd doen. Ieder was een goede trader. 8)7

Tot zover mijn story.

Hopelijk leest Taro dit ook, hij én vele andere hier heb ik zeer hoog staan.

Nu verwacht ik de 20K regionen. O-) Overigens alles in Fiat! (December las ik hier over Fiat, ik maakte de vergelijking met Lambo waar veelvuldig over gesproken werd... inmiddels ben ik 10 termen rijker geworden)

Groetjes Richard

Edit, mijn Karmaverloop/Candle is op een half jaar tijd harder gestegen dan de BTC! _/-\o_
Jij verwacht dus een verdere daling tot in de 20k reeks en pas rond december een nieuwe bull run? Moeten wij er dan nu uit stappen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• malarkan
workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:47:
[...]

Jij verwacht dus een verdere daling tot in de 20k reeks en pas rond december een nieuwe bull run? Moeten wij er dan nu uit stappen?
DYOR is iets wat ik je echt wil aanraden, niet alleen iedereen maar vragen wat zij denken maar proberen te doorgronden waarom ze dat denken. Daarna je eigen plan trekken, want als je 100 mensen hier iets vraagt krijg je 95 verschillende scenario's, en dat is een lage schatting :P

dus de vraag zou beter zijn: waarom denk je dat? dan kun je zelf doorkrijgen of het onderbuik gevoel is, of een onderbouwd antwoord waar je zelf wat mee kunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• workermaster
malarkan schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:50:
[...]

DYOR is iets wat ik je echt wil aanraden, niet alleen iedereen maar vragen wat zij denken maar proberen te doorgronden waarom ze dat denken. Daarna je eigen plan trekken, want als je 100 mensen hier iets vraagt krijg je 95 verschillende scenario's, en dat is een lage schatting :P

dus de vraag zou beter zijn: waarom denk je dat? dan kun je zelf doorkrijgen of het onderbuik gevoel is, of een onderbouwd antwoord waar je zelf wat mee kunt.
Goed punt. Ik blijf voorlopig lekker holden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
malarkan schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:50:
[...]

Preciessssss! 5 mensen 5 gedachtes. Ik ga bij een 40K voorzichtig in. met 10% van de winst. Op een short!! (ja omlaag ja)
Ieder zo zijn gedachtes. Gaan we de 40K niet meer zien, en dieper, vergroot ik mijn DCA. Muntjes oprapen.

Edit: short x2 oid. Voorzichtig. Hele hoge Liq! Gaan we daar voorbij, is de Positie gesloten maar m'n Alts in bloei. Zakken we, pak je een kleine winst op de Short, en zijn de alts in de aanbieding.

That's the game.

[ Voor 12% gewijzigd door PlanR op 23-06-2021 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik blijf HODL, ik durf juist niet te verkopen. en zoiezo 85% van mijn fiat ligt rond de 45-50k range toen ik kocht, dus dat is dikke verlies als ik het terug zet naar fiat.
Lekker hodl dus, de rente op de bank ligt wel 20x lager dan de inflatie en ik verwacht dat BTC wel naar de 200-500k gaat binnen nu en 2030.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 30-09 12:05
workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:53:
[...]

Goed punt. Ik blijf voorlopig lekker holden.
Snel geleerd :) Het heeft mij denk ik een goed jaar in de bearmarket gekost voordat traden buiten een bullrun enorm lastig is en simpelweg meer ervaring vergt. Gaat me nu beter af, echter is mijn hodl/dca winst toch nog steeds het grootst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• workermaster
JW04 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:55:
[...]
Snel geleerd :) Het heeft mij denk ik een goed jaar in de bearmarket gekost voordat traden buiten een bullrun enorm lastig is en simpelweg meer ervaring vergt. Gaat me nu beter af, echter is mijn hodl/dca winst toch nog steeds het grootst.
Ik heb behoorlijk verloren door te proberen in te schatten wat de koers ging doen. Daarna ben ik blijven vasthouden. Nu probeer ik meer uit te vogelen wat anderen denken.

Voordeel van Tweakers tov Reddit is dat ik hier wat beter onderbouwde en vooral daadwerkelijk nuttig advies kan krijgen. En jullie zijn een stuk vriendelijker

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:47:
[...]

hij zit pas een half jaar in crypto en verwacht het gok ik op basis van een gevoel (aan de smiley te zien). Je kan er dus niet veel waarde aan hechten....maar wellicht heeft hij een top onderbouwing.

ik ben nog steeds meer bull dan bear op het moment. De actie van gisteren was verder prima en ook niet onverwacht. Ik roep ook al ff dat we maanden in dit gebied kunnen hangen. Ik verwachte ook een aantal maanden terug meer een 2013 scenario dan een 2017 versie. Ik denk nu dus een top in q1, 2022.
Het kan ook dat we nu 1 jaar bear krijgen en dan door, een soort extended run met lichte bear. Die kans acht ik nu 40%.
Onchain data ziet er nog steeds goed uit en duid niet op een bear markt. We hebben ook geen blowoff top gehad en die heb je in mijn optiek gewoon nodig. We waren nu teveel over extended en top 2 en 3 zat er al niet veel fut meer in. Wallets boven de 1000 btc waren toen ook al rustig aan het sellen.....daarna kwam er wat fud in de mix, en iedereen weet wat er toen gebeurde. Die actie was gewoon broodnodig want op de manier zoals we bezig waren hadden we nooit de 100k kunnen halen.
Ik denk zelf dus ook echt dat dit de bodem wel was. Zeker na de actie van gisteren.
Maar goed, niemand weet het zeker, ik ook niet dus.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:00
workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:59:
[...]

Ik heb behoorlijk verloren door te proberen in te schatten wat de koers ging doen. Daarna ben ik blijven vasthouden. Nu probeer ik meer uit te vogelen wat anderen denken.

Voordeel van Tweakers tov Reddit is dat ik hier wat beter onderbouwde en vooral daadwerkelijk nuttig advies kan krijgen. En jullie zijn een stuk vriendelijker
Koersen voorspellen lukt niemand, op enkele uitzonderingen na bijv. na een flinke crash. Ik hou zelf rekening met beide opties. Zo heb ik een hodl gedeelte voor als het stijgt en heb ik altijd fiat ernaast om lager bij te kopen. Ook gebruik ik dezelfde fiat om crashes te kopen en vrij snel daarna weer te verkopen voor wat extra winst. Deze winst gaat dan weer naar de hodl pot. Gaat prima zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:59:
[...]

Haha, reddit is niet gezellig in een neerwaartse markt. Als het moont is iedereen je bro, als het daalt is iedereen schuldig behalve de investeerder zelf. Stelletje bipolaire moonboys daar. Hetzelfde in de meeste BSC project telegrams. Iedereen koopt lambos en zwembaden als het groen is. Als er dan een paar rode candles (zelf op de 1 min chart) volgens dan zul je meteen dingen lezen als; Scam? Where is dev? Why im loosing money, my 50$ is now 5$, when pump? En als het dan nog iets langer daalt is het scam en slowrug schreeuw tijd. Het enige wat je nooit ziet is dat iemand zegt, fuck i should have done my own research. I did not do that and thats why im at an loss, i bought shit and still got shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
JW04 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:05:
[...]
Haha, reddit is niet gezellig in een neerwaartse markt. Als het moont is iedereen je bro, als het daalt is iedereen schuldig behalve de investeerder zelf. Stelletje bipolaire moonboys daar. Hetzelfde in de meeste BSC project telegrams. Iedereen koopt lambos en zwembaden als het groen is. Als er dan een paar rode candles (zelf op de 1 min chart) volgens dan zul je meteen dingen lezen als; Scam? Where is dev? Why im loosing money, my 50$ is now 5$, when pump? En als het dan nog iets langer daalt is het scam en slowrug schreeuw tijd. Het enige wat je nooit ziet is dat iemand zegt, fuck i should have done my own research. I did not do that and thats why im at an loss, i bought shit and still got shit.
haha internet op zijn smalst eigenlijk he :D geweldig om te lezen, niets om te hebben :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• workermaster
JW04 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:05:
[...]
Ik liep er meer tegenaan dat als ik een vraag stelde die niet Doge 100% in een goed licht zette, dat ik dan een weak ass paper hand was. En zo kreeg ik nog wat dingen te horen. Zelfs als je aangeeft dat je al meerdere dagen ziet dat Doge harder daalt dan BTC, wordt je uitgemaakt voor een hater die maar zijn FUD in zijn reet mag stoppen. En je krijgt ook gewoon geen antwoord op vragen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PlanR
anti elppa schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:02:
[...]

hij zit pas een half jaar in crypto en verwacht het gok ik op basis van een gevoel (aan de smiley te zien). Je kan er dus niet veel waarde aan hechten....maar wellicht heeft hij een top onderbouwing.

...........................

Ik ben benaderd door een vriend die er sinds 2017 in zit. Hij short sinds de 58K. En vergelijkt hem nu dus ook met 2017, en niet met 2013.

Heeft zijn studie opgeschoven omdat het Altseason was aangebroken, helpt me. Kijkt mee. En heeft rendement & een hoop kennis gebracht.

En je laatste zin, niemand weet het zeker. Ik ook niet, en hij ook niet.
Maar hij is er wel dagelijks mee bezig, staat met 7-0 voor op mij en helpt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
PlanR schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:10:
[...]

Ik ben benaderd door een vriend die er sinds 2017 in zit. Hij short sinds de 58K. En vergelijkt hem nu dus ook met 2017, en niet met 2013.

Heeft zijn studie opgeschoven omdat het Altseason was aangebroken, helpt me. Kijkt mee. En heeft rendement & een hoop kennis gebracht.

En je laatste zin, niemand weet het zeker. Ik ook niet, en hij ook niet.
Maar hij is er wel dagelijks mee bezig, staat met 7-0 voor op mij en helpt me!
Ik ben er ook dagelijks mee bezig (tijdens bull). Groepje waar ik in zit incl 1 whale en 1 shark (door crypto) zijn er sinds begin 2013 mee bezig....en wij kopen nu alleen maar.

Idd niemand weet et, en dat maakt het ook leuk.
Het geld moet van de een naar de ander lopen....anders stond alles stil :) dus met een glazenbol, geen markt.
Iig succes met traden! En have fun met crypto.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14:42
anti elppa schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:02:
[...]

ik ben nog steeds meer bull dan bear op het moment. De actie van gisteren was verder prima en ook niet onverwacht. Ik roep ook al ff dat we maanden in dit gebied kunnen hangen. Ik verwachte ook een aantal maanden terug meer een 2013 scenario dan een 2017 versie. Ik denk nu dus een top in q1, 2022.
Het kan ook dat we nu 1 jaar bear krijgen en dan door, een soort extended run met lichte bear. Die kans acht ik nu 40%.
Onchain data ziet er nog steeds goed uit en duid niet op een bear markt. We hebben ook geen blowoff top gehad en die heb je in mijn optiek gewoon nodig. We waren nu teveel over extended en top 2 en 3 zat er al niet veel fut meer in. Wallets boven de 1000 btc waren toen ook al rustig aan het sellen.....daarna kwam er wat fud in de mix, en iedereen weet wat er toen gebeurde. Die actie was gewoon broodnodig want op de manier zoals we bezig waren hadden we nooit de 100k kunnen halen.
Ik denk zelf dus ook echt dat dit de bodem wel was. Zeker na de actie van gisteren.
Nog geen blow-off top vind ik ook interessant, het is echt een afgeronde golf geworden als je op de 1W charts kijkt... en dat heb ik nog niet echt eerder gezien. Is het het volwassen worden van BTC, minder extreme pieken of juist een teken dat er echt nog een grote rocket aan komt. Ik denk zelf een soort mix van beiden. Die blow-off top gaat straks denk ik ook langzamer omhoog. De cycles worden steeds uitgerekter en minder extreem (in vergelijking met traditionele belegginsgproducten wel natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ben wel eens benieuwd wat er met de btc koers gebeurt als een volgend land (maar dan van formaat) meldt om btc legal tender te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
Sluw schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:32:
[...]

Nog geen blow-off top vind ik ook interessant, het is echt een afgeronde golf geworden als je op de 1W charts kijkt... en dat heb ik nog niet echt eerder gezien. Is het het volwassen worden van BTC, minder extreme pieken of juist een teken dat er echt nog een grote rocket aan komt. Ik denk zelf een soort mix van beiden. Die blow-off top gaat straks denk ik ook langzamer omhoog. De cycles worden steeds uitgerekter en minder extreem (in vergelijking met traditionele belegginsgproducten wel natuurlijk).
Ik zit hier te sparen voor een Rolls dus van mij mag die rocket wel even komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mqM0Xqkw-dKSlYqD69emlmtYcw0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QdidqlYKXNqk2VuWXP3YMsKu.png?f=fotoalbum_large

Wat trouwens ook niet meewerkt is dat de hashrate door de China ban nu op 2019 niveau ligt. Die moeten allemaal verhuizen (wat ook wel gebeurt) maar dat duurt ook nog wel een paar weken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:40:
[...]

Ik zit hier te sparen voor een Rolls dus van mij mag die rocket wel even komen.
Ja van mij ook maar kijk eens naar het prijsverloop van Bitcoin van 't begin tot nu met weekly candles. De zelfde golfbeweging is er alleen steeds trager.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• workermaster
Sluw schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:42:
[Afbeelding]

Wat trouwens ook niet meewerkt is dat de hashrate door de China ban nu op 2019 niveau ligt. Die moeten allemaal verhuizen (wat ook wel gebeurt) maar dat duurt ook nog wel een paar weken denk ik.
Dan ga ik weer lekker BTC minen met mijn 660Ti. Zal vast krachtig genoeg zijn toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Darrell schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:37:
Ben wel eens benieuwd wat er met de btc koers gebeurt als een volgend land (maar dan van formaat) meldt om btc legal tender te maken.
Zolang dit geen leidende economieën zijn helemaal niks. Pas als je positieve resultaten ziet na x tijd in zo'n land kan het een positief effect hebben. Maar ondertussen wordt zo een land toch wel arm gehouden door de leidende economieën. Daar verzinnen ze wel wat voor. Zolang het geen schadelijk effect heeft kunnen we alleen maar blij zijn, en is het eigenlijk al een goed teken. Want ik acht de kans groter dat het om wat voor rede dan ook negatief uit zal pakken voor El Salvador. De oorzaak ligt dan wellicht niet bij Bitcoin maar bij andere zaken die een grotere impact hebben op de economie. Maar daardoor kan het alsnog negatief opgepakt worden door media en Bitcoin in een kwaad daglicht zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Sluw schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:42:
[Afbeelding]

Gaat sneller dan je denkt:
https://www.coindesk.com/...st-machines-to-kazakhstan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Hehe ja volg 't ook een beetje, aansluiten die hap en vlammen (het liefst op windmolens en zonnepanelen voor die positieve Elon tweets (en de aarde)).

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TR4_9sr_JqAkPCeg8xWaMy4zJVU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/shScHwrWDBZHGiXvpGjxgNG0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ngangatar schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:56:
[...]

Zijn die niet REKT gegaan?
Jawel maar wel pas in miljoenen jaren!! dus BTC gaat nog wel ff door dan :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ngangatar schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:56:
[...]

Zijn die niet REKT gegaan?
Wist je dat plastic speelgoeddinosaurussen gemaakt zijn van echte dinosaurus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stribi
  • Laatst online: 26-04 09:40
uh, gaat weer verkeerde kant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• workermaster
Tijd dat jij er dan ff wat miljarden in pompt. Dan stijgt het wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Och, zo lang het de komende tijd tussen de 30 en 38k schommelt is het wel prima, consolideren na een drop, dan weer eens op de sloffen hogere regionen opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
Sluw schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:09:
[...]

Och, zo lang het de komende tijd tussen de 30 en 38k schommelt is het wel prima, consolideren na een drop, dan weer eens op de sloffen hogere regionen opzoeken.
Maar ik wil morgen die Rolls bestellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Sluw schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:09:
[...]

Of naar de 20’s 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Dat kan ook natuurlijk maar ik denk dat dat niet erg gezond is voor BTC, dan zal de boel echt een stuk langer aan de grond blijven en krijgen we een lange bear markt. 20K is de vorige top. Er zijn meerdere indicatoren die laten zien dat dit nog niet het einde van de bull markt is en het einde van de bull markt (indicatie van de bear markt?) is vaak weer de vorige top aantikken.

[ Voor 7% gewijzigd door Sluw op 23-06-2021 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:11:
[...]

Maar ik wil morgen die Rolls bestellen :+
Gewoon terug 15k in DOGE stoppen toch?

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• JW04
Mozes123 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:33:
[...]

Beetje flauw, hij heeft zijn leergeld betaald. Natrappen lijkt me overbodig en kinderachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Glenn Hoddle schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:05:
[...]

Wist je dat plastic speelgoeddinosaurussen gemaakt zijn van echte dinosaurus?
Diep, maar true.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Sluw schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:31:
[...]

Dat kan ook natuurlijk maar ik denk dat dat niet erg gezond is voor BTC, dan zal de boel echt een stuk langer aan de grond blijven en krijgen we een lange bear markt. 20K is de vorige top. Er zijn meerdere indicatoren die laten zien dat dit nog niet het einde van de bull markt is en het einde van de bull markt (indicatie van de bear markt?) is vaak weer de vorige top aantikken.
20’s kan ook 28 zijn! We gaan het zien.
Mooie tijden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• workermaster
Mozes123 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:33:
[...]

Iets zegt me dat zodra ik dat doe, die helemaal crasht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• workermaster
JW04 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:35:
[...]
Beetje flauw, hij heeft zijn leergeld betaald. Natrappen lijkt me overbodig en kinderachtig.
Ik dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:41:
[...]

Iets zegt me dat zodra ik dat doe, die helemaal crasht.
Mijn advies zal zij om Doge even te laten voor wat die is. Koop lekker weer in als die helemaal inzakt, kun je 2 jaar later weer posten dat je doge hebt verkocht maar dan trots. Ik heb eind 2019 wat doge ingeslagen en verkocht op .042$ Daartegenover staat een shiba aankoop van 2 maand terug die ruim in de min staat :+ Fomo was strong enzo. In exile i must go :( Gaat maar om 250$ dus ik hodl hem wel dood maar achteraf blijkt wel dat het fomo virusl altijd op de loer ligt en er is naar mijn weten nog geen vaccin voor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Je kan wel melden "DYOR", maar niemand weet wat de toekomst gaat zijn.

Behalve ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
JW04 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:35:
[...]
Heeft niks te maken met natrappen, ik hoop dat hij er iets uit heeft geleerd ondanks alle signalen/ boodschappen wat hij hier over dat muntje heeft (kunnen) lezen voordat hij eraan begon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Mozes123 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:53:
[...]

Heeft niks te maken met natrappen, ik hoop dat hij er iets uit heeft geleerd ondanks alle signalen/ boodschappen wat hij hier over dat muntje heeft (kunnen) lezen voordat hij eraan begon.
Tuurlijk heeft dit alles te maken met natrappen. 8)7
De opmerking is voor niets nodig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dogtagz
  • Laatst online: 30-09 21:32
[...]

Alsof je met elk ander muntje geen 15K kan verliezen

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
JW04 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:50:
[...]
Mijn advies zal zij om Doge even te laten voor wat die is. Koop lekker weer in als die helemaal inzakt, kun je 2 jaar later weer posten dat je doge hebt verkocht maar dan trots. Ik heb eind 2019 wat doge ingeslagen en verkocht op .042$ Daartegenover staat een shiba aankoop van 2 maand terug die ruim in de min staat :+ Fomo was strong enzo. In exile i must go :( Gaat maar om 250$ dus ik hodl hem wel dood maar achteraf blijkt wel dat het fomo virusl altijd op de loer ligt en er is naar mijn weten nog geen vaccin voor.
De vraag is natuurlijk of die verder inzakt. Voor nu laat ik het bij wat ik nu heb. Ik wil eerst 2 maanden salaris sparen zodat ik weer een leuke buffer heb. De auto heeft namelijk ook nog een dure reparatie gehad.

Ik had ook direct toen SHIB op Binance kwam wat daarin gezet. Iets van 250 dollar ofzo. Maar daar was al meteen een groot deel van weg. Volgens mij door superhoge transactiekosten. Daar is nu nog maar 40 dollar van over. Ik heb SHIB nu in een liquidity pool gezet en laat het daar nog even in zitten. We zien wel wat dat gaat doen.

Ik kijk later wel of ik ooit nog iets in Doge ga stoppen. Er zijn tientallen andere munten die ook veelbelovend zijn. Althans daar hoor ik anderen hier veel over zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 20:58:
[...]

De vraag is natuurlijk of die verder inzakt. Voor nu laat ik het bij wat ik nu heb. Ik wil eerst 2 maanden salaris sparen zodat ik weer een leuke buffer heb. De auto heeft namelijk ook nog een dure reparatie gehad.

Ik had ook direct toen SHIB op Binance kwam wat daarin gezet. Iets van 250 dollar ofzo. Maar daar was al meteen een groot deel van weg. Volgens mij door superhoge transactiekosten. Daar is nu nog maar 40 dollar van over. Ik heb SHIB nu in een liquidity pool gezet en laat het daar nog even in zitten. We zien wel wat dat gaat doen.

Ik kijk later wel of ik ooit nog iets in Doge ga stoppen. Er zijn tientallen andere munten die ook veelbelovend zijn. Althans daar hoor ik anderen hier veel over zeggen.
Er zijn tientallen veelbelovende munten, zo niet honderden. Ze beloven namelijk van alles in hun whitepapers. En sommigen hebben echt geweldige usecases.

Maar nogmaals, kijk naar het moment van de markt, alts zijn nu bijna allemaal op hun top in deze run of hebben hun top al gehad terwijl ze een jaar geleden voor het opscheppen waren. Alts beter pas weer in de bear op te pakken, zoals net al gezegd werd. In de bear schep je DOGE weer op voor een fractie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
[...]

Maar hij was hier niet toen hij dat kocht.
Kwam later pas hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Pump en dump groepen... Dat is deze topicreeks toch ook?
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
Ngangatar schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:02:
[...]

Er zijn tientallen veelbelovende munten, zo niet honderden. Ze beloven namelijk van alles in hun whitepapers. En sommigen hebben echt geweldige usecases.

Maar nogmaals, kijk naar het moment van de markt, alts zijn nu bijna allemaal op hun top in deze run of hebben hun top al gehad terwijl ze een jaar geleden voor het opscheppen waren. Alts beter pas weer in de bear op te pakken, zoals net al gezegd werd. In de bear schep je DOGE weer op voor een fractie.
Het lezen van de markt vind ik nogal lastig. Ik had ook het idee dat we nu in een bear markt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-09 23:45
Kan mij niet snel genoeg gaan. Dat Chinese gezeik duurt nu al 4 jaar en drukt de koers met enige regelmaat.
Iedereen weet nu dat China niet van oncontroleerbare crypto houdt dus als alle activiteiten naar andere landen verplaatst zijn heeft dat geen invloed meer.
(tot alle Chinezen verplicht hun crypto moeten verkopen, dat zou nog wel n crash kunnen veroorzaken)

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
Tartarus schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:02:
[...]

Maar hij was hier niet toen hij dat kocht.
Kwam later pas hier.
Dan hoop ik alsnog dat hij er iets uit heeft geleerd, daar gaat het mij om.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
shovelhead1340 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:03:
[...]

Kan mij niet snel genoeg gaan. Dat Chinese gezeik duurt nu al 4 jaar en drukt de koers met enige regelmaat.
Iedereen weet nu dat China niet van oncontroleerbare crypto houdt dus als alle activiteiten naar andere landen verplaatst zijn heeft dat geen invloed meer.
(tot alle Chinezen verplicht hun crypto moeten verkopen, dat zou nog wel n crash kunnen veroorzaken)
Is toch gek dat ik dan denk: oeh! goedkope muntjes! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:03:
[...]

Het lezen van de markt vind ik nogal lastig. Ik had ook het idee dat we nu in een bear markt zitten.
Nee, we zitten nog in een bull markt. Sommigen verwachten dat die pas in januari volgend jaar voorbij is, anderen verwachten al binnen 2 weken.

Echter, de prijzen van de alts zullen pas ruim na het intreden van de bearmarket echt op een dieptepunt zijn. Zover zijn we nu echt nog niet. Kijk maar eens op coinmarketcap naar wat verschillende coins en de afgelopen jaren/alltime graphs.

Overigens neem mijn adviezen niet teveel voor waarheid aan, ik ben en blijf een noob en zit in het begin van mijn eerste cyclus.

[ Voor 9% gewijzigd door Ngangatar op 23-06-2021 21:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• workermaster
Mozes123 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:06:
[...]

Dan hoop ik alsnog dat hij er iets uit heeft geleerd, daar gaat het mij om.
Geloof mij maar, ik heb wat geleerd. Ik stap niet zomaar in een nieuwe coin die op Reddit wordt aangedragen als de heilige graal. Ik luister meer naar wat jullie zeggen. En ik ga meer spreiden. Vooral dat spreiden is belangrijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• workermaster
Ngangatar schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:08:
[...]

Nee, we zitten nog in een bull markt. Sommigen verwachten dat die pas in januari volgend jaar voorbij is, anderen verwachten al binnen 2 weken.

Echter, de prijzen van de alts zullen pas ruim na het intreden van de bearmarket echt op een dieptepunt zijn. Zover zijn we nu echt nog niet. Kijk maar eens op coinmarketcap naar wat verschillende coins en de afgelopen jaren/alltime graphs.

Overigens neem mijn adviezen niet teveel voor waarheid aan, ik ben en blijf een noob en zit in het begin van mijn eerste cyclus.
Enige tips hoe ik kan zien dat een bull markt voorbij is? Ik had namelijk het idee dat het een bearmarkt is zodra het dagenlang zakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:12:
[...]

Enige tips hoe ik kan zien dat een bull markt voorbij is? Ik had namelijk het idee dat het een bearmarkt is zodra het dagenlang zakt.
Dat antwoord laat ik over aan de experts hier, jongens als @anti elppa @Taro @Glenn Hoddle @jvel92 kunnen hier veel beter antwoord op geven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ngangatar schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:14:
[...]

Dat antwoord laat ik over aan de experts hier, jongens als @anti elppa @Taro @Glenn Hoddle @jvel92 kunnen hier veel beter antwoord op geven.
Die zitten ook gewoon met een fles Hopium aan het Binance-infuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:17:
[...]

Die zitten ook gewoon met een fles Hopium aan het Binance-infuus.
Jokainen pitkä aika ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
Ngangatar schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:14:
[...]

Je spelt @A87 verkeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
Waar is hij eigenlijk!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlchris
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:40
John McAfee zou zijn overleden

https://twitter.com/IGSquawk/status/1407780895520604168

[ Voor 49% gewijzigd door wlchris op 23-06-2021 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

wlchris schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:22:
John McAfee zou zijn overleden
Dan is uitleveren een stuk makkelijker ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Hell no :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
Edit: El mundo dus. Toch geen enkel vertrouwen dat hij een eerlijk proces zou krijgen?

[ Voor 16% gewijzigd door malarkan op 23-06-2021 21:26 ]

Pagina: 1 ... 216 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!