Zal een bewuste keuze van CZ geweest zijn haha
Nee, nog mooier: er was hem wijsgemaakt dat dit op het eiland als netjes werd gezien volgens hem
Zo te zien is het op Bermuda. En draagt hij Bermuda-shorts. Ik vind het een hele slechte doch prima grap.keepitfrosty schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:12:
[...]
Zal een bewuste keuze van CZ geweest zijn haha
https://www.cntraveler.co...ow-to-wear-bermuda-shortsGlenn Hoddle schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:13:
[...]
Zo te zien is het op Bermuda. En draagt hij Bermuda-shorts. Ik vind het een hele slechte doch prima grap.
CZ heeft het juist perfect gedaan, helemaal volgens de lokale gebruiken!
Ik denk dat de koers zich aan het klaarmaken is voor een rood weekend. Misschien nog een push naar 36-37 maar een echte push hoger da 34,5 lukt nog niet. Lower lows en lower highs. Of er zou weer wat positief nieuws naar buiten moeten komen.
https://twitter.com/cz_binance/status/1405016116754149376freshprince schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:08:
[Afbeelding]
hopelijk helpt dit wat om te stoppen met shorts
Wat zeg je nou precies? Dat je toch heus wel ouder bent dan wat het lijkt in je posts? Dan moet je haast wel super linksch gutmensch zijn, qua vermogensgelijkheid. Allen voor Sigrid Kaag! Enkel links met de helikopter naar kantoor! Mua!Jedi_Pimp schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 22:13:
[...]
Zo joh, anders neem je het nog even iets serieuzer. Je ziet toch de "" in mijn post, of niet?
Een beetje afgeven op conventionele economie, asset bezitters en dergelijke is een standaard onderdeel van de crypto satire/memes. Zal er volgende keer een disclaimer bij zetten
[...]
Zie hierboven. En als je wat vaker in het NK topic gekeken zou hebben, had je geweten dat ik geen jochie ben.
Ja, wat is je punt?
Ik snap niet waarom je de twitter linkt waar ik de pic van gehaald heb voor het short grapje
Hey brompot, het punt is dat er na jouw post grapjes zijn gemaakt met 'hij zal het wel bewust gedaan hebben' en ik een reactie van CZ zelf heb gelinkt waar hij er zelf op gereageerd heeft dat het idd een bewust actie was. Ging mij niet om de foto, maar de reactie. Niet als sneer, maar als toevoeging. Sorry hoorfreshprince schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:44:
[...]
Ja, wat is je punt?
Ik snap niet waarom je de twitter linkt waar ik de pic van gehaald heb voor het short grapje

Het is weer gezellig hier in t SC topic

Ongeacht de leeftijd: Het gebruik van "jochie" is echt een enorm denigrerende houding. Echt om te kotsen.

Ongeacht de leeftijd: Het gebruik van "jochie" is echt een enorm denigrerende houding. Echt om te kotsen.
[ Voor 55% gewijzigd door dogtagz op 23-06-2021 13:51 ]
$ alias cd='rm -rf'
Dan weet je in elk geval dat wij nog niet in full bull mode weer zitten door de reacties in dit topic haha. Nog een beetje de "tandenknarsend, billensamengeknepen wat gaat die bitkoener nou eigenlijk doen" modus.dogtagz schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:48:
Het is weer gezellig hier in t SC topic![]()
Ik kwam deze net tegen.....
Klassiek gevalletje van Wickoff bij Apple koers toen de instituties erachterkwamen dat het wel erg hard ging met Apple.....:strip_exif()/f/image/eE5T6wXJyouq5Z1jnYh3cJ3A.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben om. De overeenkomst zijn eng met Bitcoin en de machthebbers zitten zich in te kopen ten nadele van Henk en Ingrid.
Klassiek gevalletje van Wickoff bij Apple koers toen de instituties erachterkwamen dat het wel erg hard ging met Apple.....
:strip_exif()/f/image/eE5T6wXJyouq5Z1jnYh3cJ3A.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben om. De overeenkomst zijn eng met Bitcoin en de machthebbers zitten zich in te kopen ten nadele van Henk en Ingrid.
[ Voor 9% gewijzigd door Thommie.nl op 23-06-2021 13:57 ]
Zucht, waarom begin jij mij nu brompot te noemen? Dat is toch nergens voor nodig.HollovVpo1nt schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:47:
[...]
Hey brompot, het punt is dat er na jouw post grapjes zijn gemaakt met 'hij zal het wel bewust gedaan hebben' en ik een reactie van CZ zelf heb gelinkt waar hij er zelf op gereageerd heeft dat het idd een bewust actie was. Ging mij niet om de foto, maar de reactie. Niet als sneer, maar als toevoeging. Sorry hoor
Nuja, dan laat ik het forum maar weer even want ik wilde juist een positieve noot toevoegen.
Dit was de 2008 Beurscrash. wil je nu zeggen dat die volledig te maken had met een wyckoff?Thommie.nl schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:57:
Klassiek gevalletje van Wickoff bij Apple koers toen de instituties erachterkwamen dat het wel erg hard ging met Apple.....[Afbeelding]
Kijk nou even naar de jaartallen. Dit was op dat moment 1 van de grootste beurs-crashes in de historie. niet alleen voor Apple, maar voor de hele financiele wereld was het kantje boord.
En voor best wat bankjes kantje overboordmalarkan schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:00:
[...]
Dit was de 2008 Beurscrash. wil je nu zeggen dat die volledig te maken had met een wyckoff?
Kijk nou even naar de jaartallen. Dit was op dat moment 1 van de grootste beurs-crashes in de historie. niet alleen voor Apple, maar voor de hele financiele wereld was het kantje boord.
voor jouw info: de grote drop is precies begin oktoberThommie.nl schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:57:
Klassiek gevalletje van Wickoff bij Apple koers toen de instituties erachterkwamen dat het wel erg hard ging met Apple.....[Afbeelding]
lees de volgende link even wat er toen precies is gebeurt. https://en.wikipedia.org/...isis_of_2007%E2%80%932008
Hoe lang duurt zon SEPA op Coinbase?
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
of het nou crypto is of de beurs, beide manipulatie, vorig jaar hadden we covid. (griep bestaat niet meer)Thommie.nl schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:57:
allemaal angstmakerij en de rijken worden rijker. probeer het spelletje te leren en doe mee of blijf bij de standaard methode; het klootjesvolk en alles accepteren en geloven wat ze in het nieuws brengen.
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 23-06-2021 14:17 ]
nothing stops this train
hahaha Ik weet niet hoe oud jij in 2008 was, maar de gehele wereld beukte op exact dat moment in elkaar.Thommie.nl schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:57:
Institiuties er achter kwamen dat het wel erg had ging met Apple? Als in, wow zie die prijs van apple, daar komen we nu achter, fuck laten we wat gaan doen, ja man, okay, drop it, yes!
Je vergeet optie 3: je wordt een samenzweringsmafkees en glijdt zowel financieel als sociaal steeds verder af.Kol Nedra schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:15:
[...]
of het nou crypto is of de beurs, beide manipulatie, vorig jaar hadden we covid. (griep bestaat niet meer)
allemaal angstmakerij en de rijken worden rijker. probeer het spelletje te leren en doe mee of blijf bij de standaard methode; het klootjesvolk en alles accepteren en geloven wat ze in het nieuws brengen.
Tot net na de dip.JDx schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:09:
Hoe lang duurt zon SEPA op Coinbase?
Geen idee, meestal een dag behalve in het weekend.
Dank, dit vat mijn reactie ongeveer samen. Bespaart mij de tijd om te reageren!Glenn Hoddle schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:19:
[...]
Je vergeet optie 3: je word een samenzweringsmafkees en glijdt zowel financieel als sociaal steeds verder af.
Is dat nu een short of een bermuda?freshprince schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:08:
[Afbeelding]
hopelijk helpt dit wat om te stoppen met shorts
Wel goed de zak scheren dan, als je besluit om dat soort broekjes te dragen.Ngangatar schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:29:
[...]
Geen idee, al wat ik weet is dat ik liever voor shorts ga...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
6 babes, laatste wat ik zag was 33k... 39k?Ngangatar schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:29:
[...]
Geen idee, al wat ik weet is dat ik liever voor shorts ga...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
*kijkt naar koersen en ziet slechts 34k*
*is teleurgesteld*
Wel als je start met extreemrechts zoals VB in België of PVV bij jullie dan is alles ernaast natuurlijk links.dogtagz schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:51:
[...]
Alles anders dan JA21 en FVD is uiteraard links.
Linkse , rechtse en centrumpolitici hebben 2 3 dingen gemeen:
1. Postjespakkers
2. Zakkenvullers
3. Anti Crypto (want dan kunnen ze moeilijker in je zakken zitten)
De PVV is een linkse partij. Vergelijkbaar met de SP. Mark Rutte was er vandaag nog heel duidelijk over.BootjeVaren schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:33:
[...]
Wel als je start met extreemrechts zoals VB in België of PVV bij jullie dan is alles ernaast natuurlijk links.![]()
Linkse , rechtse en centrumpolitici hebben 2 3 dingen gemeen:
1. Postjespakkers
2. Zakkenvullers
3. Anti Crypto (want dan kunnen ze moeilijker in je zakken zitten)
PVV weet eigenlijk niet zo goed wat het is omdat het is wat Geertje wil dat het is..Luuk schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:35:
[...]
De PVV is een linkse partij. Vergelijkbaar met de SP. Mark Rutte was er vandaag nog heel duidelijk over.
Nu je het zegt, Geert Wilders is toch zo'n ekte xenofiel.Luuk schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:35:
[...]
De PVV is een linkse partij. Vergelijkbaar met de SP. Mark Rutte was er vandaag nog heel duidelijk over.
Hoe staat die eigenlijk tegenover crypto?
[ Voor 7% gewijzigd door BootjeVaren op 23-06-2021 14:40 ]
https://www.businessinsid...nt-naast-trump-en-poetin/BootjeVaren schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:39:
[...]
Nu je het zegt, Geert Wilders is toch zo'n ekte xenofiel.
Mijn handen jeuken om hier allemaal op te reageren, maar hey, daar kwam ik hier niet voor.
Gaan we al moon/rekt? (doorhalen wat niet van toepassing is)
Gaan we al moon/rekt? (doorhalen wat niet van toepassing is)
Och God, XRP vermelden in 1 adem met BTC & ETH. Dat gaat te ver voor mij.
2017 was a strange year...BootjeVaren schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:43:
[...]
Och God, XRP vermelden in 1 adem met BTC & ETH. Dat gaat te ver voor mij.
But what about research?
Ik lees op https://wiki.acala.network/karura/crowdloan:
"KAR will be distributed after the mainnet launch of Karura"
en
"After Karura has won the parachain auction, it will launch network Genesis on Kusama. The KAR rewards will be distributed after the network is launched."
en
"Vesting: 30% liquid upfront, 70% vest over lease period."
Waar jij waarschijnlijk op doelde:
"Contributed KSM will be returned at the end of Karura parachain lease"
Dus ik denk dat je over een weekje moet gaan beslissen wat je met je KARren wil gaan doen. Wat kan je d'r überhaupt mee doen?
Je kan trouwens hier checken hoeveel KARren je hebt
[ Voor 7% gewijzigd door resusaapje op 23-06-2021 14:57 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Half Indonesisch en getrouwd met een Hongaarse met dubbel paspoort.BootjeVaren schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:39:
[...]
Uiteraard hep die zun eiguh coin!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Volgens deze advertentie op Linked-In kan je prima je crypto bij hem kwijtBootjeVaren schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:39:
[...]
/f/image/xMA8OleCf3OVGZIpj6L1khe8.png?f=fotoalbum_large)
PSN ID= initsix, steamid = slashdev
Gaat Bitcoin daar door de 34,3k resistance heen?
its trying... maar nog niet zo te zienGlenn Hoddle schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:05:
Je bedoelt de $34.5k?Glenn Hoddle schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:05:
Edit: en hij is er door, lol.
Edit 2: MOOON
[ Voor 11% gewijzigd door Chaes op 23-06-2021 15:14 ]
$34,5k is een hele belangrijke, precies de helft van onze 69k. Moon, lambo, 69k soon!Chaes schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:13:
[...]
Je bedoelt de $34.5k?
Edit: en hij is er door, lol.
Edit 2: MOOON
Wat verwachten jullie hiervan a.s. vrijdag: https://cointelegraph.com...be-a-make-or-break-moment
Zou ETH zich gaan losweken van BTC qua koersbewegingen?
Zou ETH zich gaan losweken van BTC qua koersbewegingen?
Misschien dat ie daarom net 2 keer afketste op $34.5k....AlterMann schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:22:
[...]
$34,5k is een hele belangrijke, precies de helft van onze 69k. Moon, lambo, 69k soon!
Er is nog hoop voor ATA. ATA/BTC order staat op 0,00001989. Ik hoop echt dat die gehit wordt vandaag nog.
Een dikke BNB mag altijd. BNB kan niet dik genoeg zijn.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Zo makkelijk gaat het nog niet. Rode paal terug naar 34k.
Had het Forum voor Democratie* niet ook een munt? Thierrycoin? Baudcoin? TBC?
* Atheense stijl, dus alleen voor gegoede blanke mannen en niet voor vrouwen, slaven en mensen van buitenlandse afkomst
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Die candle is inderdaad zwaar opgegetenDarrell schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:43:
ja zit best wat weerstand iddDarrell schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:43:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Yes, ik denk nog even een ritje naar de 31-32 naar het weekend weer toe.
Die 34.500 lijkt rejected, hopelijk snel een nieuwe poging.
Ik geef het 2 uurtjes.knakworst schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:59:
Die 34.500 lijkt rejected, hopelijk snel een nieuwe poging.
Er zitten duistere machten vieze spelletjes te spelen met crypto.
Laat staan de maan, we hadden allang op mars moeten zijn.
Laat staan de maan, we hadden allang op mars moeten zijn.
Oja, dat was het
Lijkt me niet slim om KAR op de markt te gooien nu. Ik wacht wel totdat de beer weer netjes in het hok zit.
Uiteindelijk gaat het terug in KSM, om die positie te vergroten (en niet al dat kleine grut overal en nergens te hebben)
[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 23-06-2021 16:48 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Oké, vertel me dan maar even wie het is: https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.htmlTartarus schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:04:
Er zitten duistere machten vieze spelletjes te spelen met crypto.
Als we dat wisten dan waren ze niet zo duister meerGlenn Hoddle schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:07:
[...]
Oké, vertel me dan maar even wie het is: https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html

Er is niks duisters gaande. Je kan gewoon zien wat die adressen doen, en dat is vooral bij de hele grote vrij weinig. Rare marktbewegingen komen vooral door matige bots en noobs.Tartarus schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:09:
[...]
Als we dat wisten dan waren ze niet zo duister meer
Maar heel veel mensen voelen zich blijkbaar prettig bij het idee van samenzweringen - het is blijkbaar fijner te geloven dat niet alles gaat zoals je wil omdat er duistere machten tegen je samenspannen, dan dat de wereld gewoon enorm chaotisch is.
Bots worden door mensen geprogrammeerd. Die kunnen dus net zo goed die rol van manipulatie vervullen. Ik zeg niet dat het zo is, maar ik sluit het niet uit.Glenn Hoddle schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:14:
[...]
Er is niks duisters gaande. Je kan gewoon zien wat die adressen doen, en dat is vooral bij de hele grote vrij weinig. Rare marktbewegingen komen vooral door matige bots en noobs.
Maar heel veel mensen voelen zich blijkbaar prettig bij het idee van samenzweringen - het is blijkbaar fijner te geloven dat niet alles gaat zoals je wil omdat er duistere machten tegen je samenspannen, dan dat de wereld gewoon enorm chaotisch is.
https://opensea.io/seaart
Hap hap. Altijd leuk.
Ik roep maar wat en ik had juist het idee dat dit overduidelijk was.
Meh.
Meh.
BTC 13 uur horizontaal
en de laatste 2 pagina's even doorgelezen.
Heb niet echt iets gemist denk ik zo...

Heb niet echt iets gemist denk ik zo...
Daar zit je dan als 75 jarige ooit eens rijk en belangrijk.
MADRID - De Brits-Amerikaanse softwarepionier John McAfee kan door Spanje worden uitgeleverd aan de Verenigde Staten, zo heeft een hooggerechtshof bepaald. Hij werd in oktober aangehouden op verdenking van belastingontduiking en zit sindsdien vast op afwachting van uitlevering.
https://www.telegraaf.nl/...afee-uitleveren-aan-de-vs
MADRID - De Brits-Amerikaanse softwarepionier John McAfee kan door Spanje worden uitgeleverd aan de Verenigde Staten, zo heeft een hooggerechtshof bepaald. Hij werd in oktober aangehouden op verdenking van belastingontduiking en zit sindsdien vast op afwachting van uitlevering.
Nou blijkbaar in een uur.MF Doom schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:20:
[...]
Tot net na de dip.
Geen idee, meestal een dag behalve in het weekend.
Net al boodschappen gedaan
[ Voor 6% gewijzigd door JDx op 23-06-2021 16:25 ]
Dan zal het Twitteren uit de bak ook wel afgelopen zijn.HoppyF schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:23:
Er lopen hier genoeg mensen rond die echt zo "denken", helaas.Tartarus schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:18:
Hap hap. Altijd leuk.
Meh.
Laten we vannacht maar instorten
How bout no!
Laat Doge maar instorten. Ik wordt er pisnijdig van dat die nu +40% staat, 2 dagen nadat ik eruit stap. En BTC slechts +15%
Nou ja, en een paar grote jongens die belang hebben bij de optie/future handel.Glenn Hoddle schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:14:
[...]
Er is niks duisters gaande. Je kan gewoon zien wat die adressen doen, en dat is vooral bij de hele grote vrij weinig. Rare marktbewegingen komen vooral door matige bots en noobs.
Waar komen die miljarden anders vandaan?
edit: ok misschien maar honderden miljoenen
[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 23-06-2021 16:37 ]
- Gisteren niet op zitten letten?
- Te greedy geweest en nu moet het verder?
- Te laat want zakgeld was nog niet binnen?
We blijven elke keer maar instorten, wanneer komt de weg omhoog nou weer eens!
69k moon lambo enz
$ alias cd='rm -rf'
Valt mij wel op dat je op de website van Lambo niet een eigen model kan samenstellen buiten de kleur en de velgen.dogtagz schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:34:
[...]
We blijven elke keer maar instorten, wanneer komt de weg omhoog nou weer eens!
69k moon lambo enz
Wat dat betreft ga ik wel voor een Rolls.
HoppyF schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:23:
Ja, die dan weer wel, maar die opties zijn te weinig om echt groot effect te hebben op de markt. Options expiry is een mythe a la CME gap.RaptorXS schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:33:
[...]
Nou ja, en een paar grote jongens die belang hebben bij de optie/future handel.
Nuchtere Nederlanders geloven niet in manipulatie. Te nuchter en verwend. De rest van de wereld weet wel beter.RaptorXS schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:33:
[...]
Nou ja, en een paar grote jongens die belang hebben bij de optie/future handel.

[ Voor 14% gewijzigd door enomiss op 23-06-2021 16:41 ]
Je moet inderdaad al serieus wat btc hebben (> 1000) om ook maar enig effect te hebben op de prijs, per uur worden op rustige momenten al duizenden verhandeld..Glenn Hoddle schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:14:
[...]
Als je al een groene of rode kaars kan creëren op punten waar de massa driehoekjes en shit ligt te tekenen kom je al heel ver.SlasZ schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:41:
[...]
Je moet inderdaad al serieus wat btc hebben (> 1000) om ook maar enig effect te hebben op de prijs, per uur worden op rustige momenten al duizenden verhandeld..
[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 23-06-2021 16:44 ]
Ik weet dat het voor een hoop een “grapje” is maar ik moet toch vaak onbewust aan
Ocean's Eleven denken.
En met name aan het stukje waar iemand alles gekocht heeft wat de rest zou kopen met tig miljoen.
Zo veel mooiere auto’s (en motoren) dan een lambo…
Een VWT2 heeft al veel meer charme dan een lambo
Ocean's Eleven denken.
En met name aan het stukje waar iemand alles gekocht heeft wat de rest zou kopen met tig miljoen.

Hij wil waarschijnlijk weer swing traden met zij n 50,- euro. Ik erger me al enige tijd aan de volstrekte willekeur van zijn reacties. Hij heeft ook al een aantal keer beloofd om uit crypto en dit forum te stappen. Helaas, tot op heden niets dan gebakkenlucht.Ngangatar schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:33:
[...]
- Gisteren niet op zitten letten?
- Te greedy geweest en nu moet het verder?
- Te laat want zakgeld was nog niet binnen?

Hehe, excentriek kwam aardig in de buurt ja.
Was fat niet the Italian Job?streamnl schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:42:
Ik weet dat het voor een hoop een “grapje” is maar ik moet toch vaak onbewust aan
Ocean's Eleven denken.
Binnenkort zal het wel weer gaan of ADA of MATIC vandaag de hoogste prijs zal halen. Oeh spannend.JW04 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:43:
[...]
Hij wil waarschijnlijk weer swing traden met zij n 50,- euro. Ik erger me al enige tijd aan de volstrekte willekeur van zijn reacties. Hij heeft ook al een aantal keer beloofd om uit crypto en dit forum te stappen. Helaas, tot op heden niets dan gebakkenlucht.
Sorry voor de late reactie... werk kwam er tussendoorTweakMDS schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 23:21:
[...]
Ieder z'n strategie, maar ik snap dit niet echt.
Lange termijn hodl'en doet toch alleen iets als de markt daadwerkelijk omhoog gaat? Klinkt als een strategie die enkel en alleen aan kopen doet, en niets verkoopt. Doe je in de tussen tijd wel andere trades of shorts, of is het alleen nieuw bijkopen?
Zo lang de markt uiteindelijk omhoog beweegt ga je op een gegeven moment dikke winsten boeken, maar da's verre van een gegeven.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb afentoe best een beetje FOMO gehad als ik weer collega's of kennissen met een crypto boot of dik huis van 500k met een hypotheek van 150k zie, maar op het moment gaat er bar weinig omhoog en het is maar de vraag of dat nog gaat gebeuren.
HODL houdt in dat je in de periode dat je HODL'ed niet (of nauwelijks) verkoopt en als je dat combineert met een DCA stategie waarbij je elke week/maand op ongeveer dezelfde periode koopt, zonder emoties, dan stack je daardoor BTC (of ETH etc..) tot het moment dat je besluit niet meer te HODL'en.
Dat punt is meestal ver in de toekomst.
Bij mij is dat over een jaar of 4-5 (ik HODL nu een jaar of 2).
Ik vertrouw erin, n.a.v. het verleden en de ontwikkelingen voor de toekomst, dat BTC en crypto in het algemeen, de komende jaren echt door gaat knallen. Dat zal de koers alleen maar ten goede komen (gok ik).
Het kan zelfs zo zijn dat tegen de tijd dat mijn DCA plan afloopt, het gewoon alsnog laat staan, omdat je dan al je reguliere aankopen met BTC e.d. kan doen. Waarom zou ik dan nog fiat nodig hebben, naast het betalen van mijn vaste lasten.
M.a.w. ... als je nu wilt gaan sparen voor iets in de toekomst, zei het een huis, je pensioen, een Lambo, een 2de minares uit Taiwan of een prive eiland in de tropen.... dan is Crypto een veel betere "gok" dan sparen bij de bank of in je sok.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Met welk bedrag moet je denken over een harde wallet?
Kost uiteraard wat geld maar als het een stuk veiliger is....
Zit nu op Bitvavo met 2FA, Anti-Phishing beveiliging en Opname whitelist ingesteld. Dus voor nu nog wel even goed.
Kost uiteraard wat geld maar als het een stuk veiliger is....
Zit nu op Bitvavo met 2FA, Anti-Phishing beveiliging en Opname whitelist ingesteld. Dus voor nu nog wel even goed.
Het heeft niks met geloven te maken - geloven in manipulatie slaat nergens op. Er is geen bewijs voor en de rekensom klopt ook niet. Wat @SlasZ zegt, om een beetje een fatsoenlijk effect te hebben op de prijs zou je zo'n 1000 BTC moeten gebruiken op een rustig moment. Dus om zoiets te pogen zou je ruim $30 miljoen aan BTC moeten hebben liggen, waarbij de uitkomst ook nog eens enorm onzeker is. Waarom zou iemand met enig verstand van zaken dat proberen? De kans om nat te gaan is namelijk ook behoorlijk, los van het feit dat als je 30 miljoen hebt je op zich een redelijk luxe leven kan leiden zonder ooit nog iets te doen.enomiss schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:39:
[...]
Nuchtere Nederlanders geloven niet in manipulatie. Te nuchter en verwend. De rest van de wereld weet wel beter.Natuurlijk is er manipulatie, maar hoe? Weten we niet. Waar geld is, is altijd manipulatie door diegene aan de top van de pyramide. Alles is een pyramide mbt geld/assets. Lees, ik noem het geen 'pyramide spel'.
Als je iets wil manipuleren is bitcoin, met bijna de helft van de hele cryptomarketcap, een hele domme keuze. Er zijn zat munten met een veel lagere marketcap en zat liquiditeit die veel beter te manipuleren zijn.
Voor eind Juni verwacht ik nog wel een positief BTC tweetje van Elon.enomiss schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:42:
[...]
Als je al een groene of rode kaars kan creëren op punten waar de massa driehoekjes en shit ligt te tekenen kom je al heel ver.Je geeft de trigger en de rest volgt. Makkelijker dan je denkt.
Anders gaan de Tesla aandelen onderuit, bij gebrek aan winst.
Heeft niks met manipulatie te maken hoor, zo is Elon niet.
[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 23-06-2021 16:50 ]
Nee joh de wereld is juist heel goed en alles is gelijkenomiss schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:39:
[...]
Nuchtere Nederlanders geloven niet in manipulatie. Te nuchter en verwend. De rest van de wereld weet wel beter.Natuurlijk is er manipulatie, maar hoe? Weten we niet. Waar geld is, is altijd manipulatie door diegene aan de top van de pyramide. Alles is een pyramide mbt geld/assets. Lees, ik noem het geen 'pyramide spel'.

nothing stops this train
Dat zal voor iedereen anders zijn.mentalozzie schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:47:
Met welk bedrag moet je denken over een harde wallet?
Persoonlijk vind ik het ook gewoon een gaaf dingetje en vind ik dat je als HODL'er ook gewoon op de blockchain hoort
Maar los van dat: een Ledger kost zo'n 40-60 euro, het is denk ik overkill te doen als je het over <150 euro hebt. Dan rendeert het wellicht beter om die euro's extra te investeren
Ik zou er zelf vanaf 500-1000 euro wel over na gaan denken.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ah grappig, ik zat echt te denken aan 15 tot 20K voor een harde wallet.
Ik zag gisteren een mooie meme in mijn timeline voorbijkomen over manipulatie, kan hem helaas niet meer terugvinden. Maar koers omhoog > organische groei
- koers omlaag > manipulatie
Ik heb hem bij €5000 aangeschaft, had toen 2k bij Bitvavo en 3k bij Binance/Pancakeswap staan ongeveer.Richh schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:50:
[...]
Dat zal voor iedereen anders zijn.
Persoonlijk vind ik het ook gewoon een gaaf dingetje en vind ik dat je als HODL'er ook gewoon op de blockchain hoortin it for the tech, etc etc...
Maar los van dat: een Ledger kost zo'n 40-60 euro, het is denk ik overkill te doen als je het over <150 euro hebt. Dan rendeert het wellicht beter om die euro's extra te investeren
Ik zou er zelf vanaf 500-1000 euro wel over na gaan denken.
Maar goed, tegen de tijd dat hij geleverd werd was het mei
Staat dus minder op dan gehoopt ten tijde van aanschaf
Maar inderdaad, is wel leuk om te hebben, en ik ben nu voor het eerst daadwerkelijk een deel aan het Hodlen. Kom er gewoon totaal niet meer aan/kijk er niet meer naar om.
zoiets ik ook, en max 5k op een Exchangementalozzie schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:53:
maar dat gaat nog jaren duren zoveel geld ^^
ik speel maar met pocket money helaas

[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 23-06-2021 16:56 ]
nothing stops this train
Is dat een harde wallet or you just happy to see me?mentalozzie schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:53:
keepitfrosty schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:56:
[...]
Is dat een harde wallet or you just happy to see me?Gekkigheid, maar ik denk als je muntjes voor de lange termijn van plan bent vast te houden is het geen gek idee om eentje aan te schaffen.
nothing stops this train
hardware wallet: om echt veilig te zijn moet je er al 2 hebben die je synchroniseert en geografisch gescheiden bewaart. Je kan ook nog een software wallet doen; Afhankelijk van je tweakerness (en OS voorkeuren) ook redelijk veilig en ook cold te doen.
[ Voor 13% gewijzigd door Wiley99 op 23-06-2021 17:05 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!