When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Op 26 juni zal er een mega dip komen.BTFD schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 06:39:
Kunnen we aub weer even gaan dippen, mijn deposit is zojuist aangekomen haha.. /s
Gisteren alles met tranen in de ogen aangezien, omdat mijn FIAT zakje leeg was en iDeal niet meer toegankelijk was..
Hou het in de gaten.
Voor speed deals gebruik ik BitvavoBTFD schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 06:39:
Kunnen we aub weer even gaan dippen, mijn deposit is zojuist aangekomen haha.. /s
Gisteren alles met tranen in de ogen aangezien, omdat mijn FIAT zakje leeg was en iDeal niet meer toegankelijk was..
Dan kan je het later altijd nog elders plaatsen (desnoods met simultaan enerzijds verkopen bij Bitvavo, anderzijds kopen bij Exchange naar keuze, tegen dan geldende marktprijs).
[ Voor 20% gewijzigd door anandus op 23-06-2021 06:54 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Zelfde hier, hoop dat het nog een keer dipt...BTFD schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 06:39:
ja ik heb dat kastje van teammobile ook al 2 jaar onaangesloten in de kast liggen. Ik download nog steeds alles via torrents (tot er ooit 1 streamdienst komt die alles heeft). Verder veel youtube (met adblocker uiteraard).enomiss schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 23:32:
[...]
RTL en Talpa gaan samen om het gevecht aan te gaan tegen streaming diensten.![]()
Ik kijk nog liever naar the moon of techlead op YouTube.![]()
Echt kansloze missie.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Mooi! Ben goed voorbereid nu..Tartarus schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 06:45:
[...]
Op 26 juni zal er een mega dip komen.
Hou het in de gaten.
Heb daar wel een account, maar geen verificatie want wil niet overal een kopie van mijn ID achter laten en heb mij daarvoor beperkt tot Binance. Mocht ideal niet snel terug zijn, overweeg ik het wel te doen..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Want?Tartarus schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 06:45:
[...]
Hou het in de gaten.
Verwijderd
Gratis top tip: Ororo.tvanti elppa schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 07:10:
[...]
ja ik heb dat kastje van teammobile ook al 2 jaar onaangesloten in de kast liggen. Ik download nog steeds alles via torrents (tot er ooit 1 streamdienst komt die alles heeft). Verder veel youtube (met adblocker uiteraard).
zal eens kijken, thanks
Morgen is het volle maan. Dat zorgt natuurlijk voor stijgende koersen. Maar dan wordt de weekenddip genadeloos. Oftewel 26 juni.
Voel ik aan m’n water. Daar kan je geen argument tegen inbrengen.
Van mij mag het. Net weer mijn coins van gisteren verkocht met 15% winst. Op naar de volgende dipCpt.Chaos schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 07:02:
[...]
Zelfde hier, hoop dat het nog een keer dipt...
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
ik denk geen weekend dip. Tegen die tijd zitten we alweer tegen de 40 en in het weekend gaan de eerste H&I's weer een buy high doen nadat ze gisteren op 29 verkocht hebbenknakworst schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 07:32:
[...]
Morgen is het volle maan. Dat zorgt natuurlijk voor stijgende koersen. Maar dan wordt de weekenddip genadeloos. Oftewel 26 juni.
Cardano gisteren gewoon op 1d kunnen kopen. Nu alweer 1.25d. Ach ja, achteraf was iedereen rijk he.
Jaapio is de jomanda van de groep? Check mijn PF en bamVerwijderd schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 00:27:
[...]
Maar nog niet genoeg waarde. To the m00n met die muntjes
Cardano moet boven de 1.40 komen, anders blijf ik daar rekt.Wackmack schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 07:41:
Kan echt snel gaan, zeg. Alweer bijna break even. Kunnen we weer gaan harken 😂😚.
Cardano gisteren gewoon op 1d kunnen kopen. Nu alweer 1.25d. Ach ja, achteraf was iedereen rijk he.
Please do explain?Tartarus schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 06:45:
[...]
Hou het in de gaten.
Heb ik al gedaan: Tartarus in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17"
Yep, stuur hem 0,1 Btc en je portfolio zal snel m00nen.Joosie200 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 07:50:
[...]
Jaapio is de jomanda van de groep? Check mijn PF en bam

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Misschien eens ander water gebruiken dan?Tartarus schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:08:
[...]
Heb ik al gedaan: Tartarus in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17"
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zero.
Generatie Z koopt crypto
Ethereum heeft sterkere basis dan Btc
EIP-1559 klaar voor deployment
Karura wint eerste slot op Kusama
Denk dat ie dit water bedoeldMicroWhale schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:37:
[...]
Misschien eens ander water gebruiken dan?
:strip_exif()/f/image/oRBsaEeuZUhJMJpOnbTvMecv.png?f=user_large)
Wikipedia: WodkaWodka of vodka (Russisch: водка, vodka; "watertje" verkleiningsvorm van water
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Het is niet zo dat jij een node mag zijn natuurlijk...
Dont sell the future for shortterm gains.workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:31:
GRRRR Ben ik uit Doge gestapt, stijgt dat kreng sneller dat waar ik nu in zit
Je hebt nu gewoon solide munten imho.
Maar ben wel met je eens dat de timing van overstappen klote is.
[ Voor 10% gewijzigd door Darrell op 23-06-2021 09:35 ]
Herkansing komt nog wel. Gas gaat er al weer vanaf.JT schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:29:
Zo jammer he, gister hele dag in les, de <30k dip gemist en nu gaat het alweer richting de 34kBeertje waar ben je
Goedemorgen... ik dacht serieus KOPEN.Qunix schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:31:
JP Morgan komt met een eigen crypto coin genaamd 'Onyx' (uiteraard goedgekeurd door allerlei instanties): https://www.jpmorgan.com/onyx/index
Waarom? Ik hou van de acteur..
Dacht dat de acteur Morgan Freeman met een crypto coin kwam
Niet naar kijken, hij zal ook weer verder zakken en vooral ook sneller. Op de lange termijn is deze keuze de meest veilige. En met dagen als gisteren, ook spannend genoeg voor je naar ik aanneem.workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:31:
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Als die coins gaat uitgeven moet hij ze Voicies noemen.mentalozzie schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:37:
[...]
Goedemorgen... ik dacht serieus KOPEN.
Waarom? Ik hou van de acteur..
Dacht dat de acteur Morgan Freeman met een crypto coin kwam
Slimme keuze, Doge is leuk voor de quick gains maar ikzelf vind het te risky om nu zo hoog in te stappen.workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:31:
nothing stops this train
Ja, ik moet zeggen dat ik de afgelopen week ofzo diverse koopmomenten dacht te zien maar ik wou toch even gevoelsmatig nog wachten. Waarna die weer meer zaktekeepitfrosty schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:36:
[...]
Herkansing komt nog wel. Gas gaat er al weer vanaf.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
https://www.tradingview.c...ckoff-with-a-Death-Cross/
Vind al die modellen wel echt leuk om te plotten en te vinden, met DCA maakt het weinig uit.
Ander model dat lijkt te passen op de huidige dip is het "3 peaks domed house model".
(@JT mochten bovenstaande modellen uitpakken, dan komt dat inkoopmement rond de 31k
[ Voor 7% gewijzigd door mjjveldt op 23-06-2021 09:54 ]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Qunix schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:31:
JP Morgan komt met een eigen crypto coin genaamd 'Onyx' (uiteraard goedgekeurd door allerlei instanties): https://www.jpmorgan.com/onyx/index

Hoe ironisch:
In ancient Indian and Persian tales Onyx is referred to as a protector from evil. The Indian gemologists describe onyx as a protector for harmonious relationships. The stones' close union and yet strong contrast between the layers of black and white are considered symbolizing for the love between two people.

Ik heb altijd het idee als je een patroon maar genoeg rekt, strekt en kneed dat je het altijd wel ergens op de charts kunt plotten en denkt.....verdikkeme het past echt?mjjveldt schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:51:
Ik blijf het wonderbaarlijk vinden. Tot hiervoor had ik (en ik denk vele in de wereld van crypto) nog nooit van Wyckoff gehoord. Maar een iemand heeft het genoemd, veel youtubers e.d. zijn ermee gaan lopen en het lijkt wel self fullfilling te worden.
Vind al die modellen wel echt leuk om te plotten en te vinden, met DCA maakt het weinig uit.
Ander model dat lijkt te passen op de huidige dip is het "3 peaks domed house model".
Het mooie is dat die grafiek een plaatje is en daar dus niet de live koers in geplot wordt... (het is al de 23e dus we weten of de dikke wick naar beneden zich heeft voorgedaan... en waarempel.... nee dus) je kunt er donder op zeggen dat zijn volgende plaatje het wyckoff aangepast is naar hoe de koers is verlopenmjjveldt schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:51:
Ik blijf het wonderbaarlijk vinden. Tot hiervoor had ik (en ik denk vele in de wereld van crypto) nog nooit van Wyckoff gehoord. Maar een iemand heeft het genoemd, veel youtubers e.d. zijn ermee gaan lopen en het lijkt wel self fullfilling te worden.
[ Voor 6% gewijzigd door MicroWhale op 23-06-2021 09:57 ]
Even op het play icoontje klikken, dan voegt hij de nieuwe bars toe ;-).MicroWhale schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:56:
[...]
Het mooie is dat die grafiek een plaatje is en daar dus niet de live koers in geplot wordt... je kunt er donder op zeggen dat zijn volgende plaatje het wyckoff aangepast is naar hoe de koers is verlopen
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
deze is helemaal geniaal omdat voor een accumulating Wyckoff de eerste phase heel belangrijk is, en die komt van boven, in Phase A( die hier voor dit geval even afgeknipt is, omdat dat niet strookt met de ATH die blijkbaar in Phase B zit?)MicroWhale schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:56:
[...]
Het mooie is dat die grafiek een plaatje is en daar dus niet de live koers in geplot wordt... (het is al de 23e dus we weten of de dikke wick naar beneden zich heeft voorgedaan... en waarempel.... nee dus) je kunt er donder op zeggen dat zijn volgende plaatje het wyckoff aangepast is naar hoe de koers is verlopen
edit: Phase C zelfs.
edit 2: ooh wacht ik zie nu dat ze de dist en acc na elkaar geplot hebben. Interessant. Dit is eigenlijk de beste die ik tot nu toe heb gezien, ook gezien de volumes die er bij staan. Denk wel dat de volume bij de Spring dan nog wat hoog is, maar kan misschien genoeg zijn als dit echt waar is. Het heeft ieg de BTC-dominance weer verhoogd afgelopen dagen.
[ Voor 21% gewijzigd door malarkan op 23-06-2021 10:10 ]
The Matrix waarin we leven is toch al geprogrammeerd? sommige mensen weten al van tevoren wat er gaat gebeuren, als het ware een glazen bolS1W schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:05:
Alsof die vage charts de politieke beslissingen uit China voorspellen... belachelijk![]()
nothing stops this train
Haha, het is meer dat de meute achter de grootste schreeuwer aanloopt, selffulfilling-chartingKol Nedra schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:08:
[...]
The Matrix waarin we leven is toch al geprogrammeerd? sommige mensen weten al van tevoren wat er gaat gebeuren, als het ware een glazen bol
Snap niet dat jullie nog geen multimiljonair zijn!
Ja dan zou je nu toch alles er gister in hebben moeten gooien toch? dan was dat hét moment geweest!BTFD schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:12:
Wat ik niet snap van de mensen die heilig geloven in een Wyckoff, waarom verkopen jullie niet alles incl organen als jullie er zo heilig van overtuigd zijn? Die chart geeft immers precies de bedragen aan waar je wilt instappen en verkopen!
of morgen komt er weer een nieuw plaatje waarbij dit volgende week is, en daarna een plaatje dat het vorige week was en je dus al te laat was...
mooi he
Ik had mijn organen al verkocht....BTFD schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:12:
Wat ik niet snap van de mensen die heilig geloven in een Wyckoff, waarom verkopen jullie niet alles incl organen als jullie er zo heilig van overtuigd zijn? Die chart geeft immers precies de bedragen aan waar je wilt instappen en verkopen!
- In 2001 een nier voor Enron aandelen
- In 2002 probeerde ik dat goed te maken met een long voor Worldcom aandelen
- Uiteraard ging ik een paar jaar later REKT met mijn milt door Bernie Madoff
- Om vervolgens mijn hart te schenken aan een blonde schone in 2011 welke er vandoor ging met mijn overgebleven Audi en mijn FIAT.
- Daarna suf genoeg om mijn lever te verkopen voor Olympus aandelen....
- Stom genoeg mijn andere nier in DOGE gestopt
- En verleden week mijn hersenen verkocht en daarna wat BTC opgepikt.........

Zoals ik het lees gaat alles wat jij koopt uiteindelijk failliet. Zou je zsm uit BTC willen stappen? Doge mag wel want ik heb er geen moeite mee als die omvalt.Ngangatar schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:20:
[...]
Ik had mijn organen al verkocht....
- In 2001 een nier voor Enron aandelen
- In 2002 probeerde ik dat goed te maken met een long voor Worldcom aandelen
- Uiteraard ging ik een paar jaar later REKT met mijn milt door Bernie Madoff
- Om vervolgens mijn hart te schenken aan een blonde schone in 2011 welke er vandoor ging met mijn overgebleven Audi en mijn FIAT.
- Daarna suf genoeg om mijn lever te verkopen voor Olympus aandelen....
- Stom genoeg mijn andere nier in DOGE gestopt
- En verleden week mijn hersenen verkocht en daarna wat BTC opgepikt.........
"De markt kun je niet timen"BTFD schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:12:
Daarom niet drukmaken over patronen en gewoon DCA + op je luie kont zitten wachten.
Ik dacht dat ik moest verkopen zodra de cijfers groen werden? Hoe moet ik anders anderen rijk maken?
Die maakte gister een flinke sprint omhoog en 2 keer succesvol heb ik meegelift. Bij de derde heb ik hem echt op een duizendste van een sat niet kunnen pakken.
Nu vraag ik me af of die ooit weer omhoog zal gaan of zal leeglopen met een Rugpull tot gevolg

En omdat dit toch een crypto gerelateerd bericht moet zijn: Hodl
Bij de quick reply kan je op 'Bekijk reactie' klikken, en dan zie je de emoticons ookworkermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:46:
Weet iemand waarom ik bij een reply kan klikken op emoticons en bij een nieuwe post zoals deze niet? Vind ik niet zo handig want ken die emoticon tekens niet uit mijn hoofd.
@Stokstaart Potdomme.
verspreiden is slim, ikzelf zit ook op verschillende plekken: Binance, KuCoin, Hotbit en Bitvavo.Bananeman schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:37:
FYI: Binance heeft de laagste tier van de staking rewards voor DOT teruggeschroefd naar 11.51% (was 12.79%). Mijn DOTjes staan op Kraken tegen 12% en zijn daar niet locked, veel betere deal dus.
KuCoin doet aan LUNA staking, heb maar weinig plekken gezien/gehoord die dat ook doet.
Kraken wel aan te raden? Misschien wanneer we paar weken / enkele maanden in Bear market zitten dat ik dan weer wat bijkoop en misschien op Kraken, voro nu HODL en ik stop even met bijkopen (het geld dca ik nu in aandelen)
edit:
Niet slecht Kraken heeft ook KAVA (heb een zeer klein deel op Binance, maar ook bij Kraken meer gains voor HODL)
https://www.kraken.com/en-us/features/staking-coins/
[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 23-06-2021 10:58 ]
nothing stops this train
Omdat je waarschijnlijk onderaan in quick reply zit. Klik daar eens op bekijk bericht ipv plaats berichtworkermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:46:
Weet iemand waarom ik bij een reply kan klikken op emoticons en bij een nieuwe post zoals deze niet? Vind ik niet zo handig want ken die emoticon tekens niet uit mijn hoofd.
klik op toon voorbeeld en ze komen te voorschijn.. MOON hodl lambo hamburger, frietjes, lasagne, bbqworkermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:46:
ik moet iets eten geloof ik
HODL!workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:46:
Je moet gewoon op voorbeeld/bekijk bericht klikken naast de verstuur knop dan krijg je dezelfde editor bij een reply als bij een nieuw bericht.
Ik heb de textarea's op tweakers nooit begrepen, bij artikelen hebben ze na 100 jaar eindelijk quote toegevoegd, halen ze small weg

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
[ Voor 94% gewijzigd door twain4me op 23-06-2021 10:52 ]
rugpull door een binance launchpad project? Dat lijkt mij heel sterk.Tartarus schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:45:
Ik word een beetje moedeloos van Automata (ATA).
Die maakte gister een flinke sprint omhoog en 2 keer succesvol heb ik meegelift. Bij de derde heb ik hem echt op een duizendste van een sat niet kunnen pakken.
Nu vraag ik me af of die ooit weer omhoog zal gaan of zal leeglopen met een Rugpull tot gevolg
Verwijderd
Bij een nieuwe post via quickreply heb je geen emoticons, wanneer je bij een nieuwe post via quickreply op 'Bekijk reactie' naast de Plaats reactie button klikt heb je wel de volledige interface.workermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:46:
Wanneer je iemand quote kom je hier automatisch terecht.
Dat zou betekenen dat binance moet mee werken aan de ruggpull anders gaat dat niet werken. Scam kan natuurlijk nog maar een ruggpull is echt uitgesloten/.keepitfrosty schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:50:
[...]
rugpull door een binance launchpad project? Dat lijkt mij heel sterk.
Dat design snap ik niet. Lijkt me dat het handiger kan. Is er niet een plek waar we dit soort verbeteringen kunnen voorstellen?Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:51:
[...]
Bij een nieuwe post via quickreply heb je geen emoticons, wanneer je bij een nieuwe post via quickreply op 'Bekijk reactie' naast de Plaats reactie button klikt heb je wel de volledige interface.
Wanneer je iemand quote kom je hier automatisch terecht.
Precies aint gonna happen.JW04 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:52:
[...]
Dat zou betekenen dat binance moet mee werken aan de ruggpull anders gaat dat niet werken. Scam kan natuurlijk nog maar een ruggpull is echt uitgesloten/.
ze hebben hun bekers en de trap nog.. pfff mietjes
hou je nu maar rustig voor ze de quickreply knop weer afpakkenworkermaster schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:53:
[...]
Dat design snap ik niet. Lijkt me dat het handiger kan. Is er niet een plek waar we dit soort verbeteringen kunnen voorstellen?

Zelf de deur nog, een deur kun je best voor een prima prijs verkopen hoortwain4me schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:57:
[...]
ze hebben hun bekers en de trap nog.. pfff mietjes
nothing stops this train
En het lukte! Dus nu op Binance de trotse bezitter van een dikke 40.000 NFT

En wat kan je daar dan mee?
Nu, op Binance kan je er niet mee handelen en er is geen locale prijsinformatie beschikbaar. Je kunt ook niet bijkopen of verkopen.
Wat kan dan wel?
Withdraw!
Minimum withdrawal is 40.000 NFT. Komt goed uit!
Kost dat dan?
Fee is 20.000 NFT

Ik laat die $0,14 wel gewoon stof verzamelen...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik gebruik Kraken puur voor (staking van) DOT en KSM, goed rendement en niet locked. Je kunt via Kraken ook meedoen aan parachain auctions tegen 10% kosten.Kol Nedra schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:48:
[...]
verspreiden is slim, ikzelf zit ook op verschillende plekken: Binance, KuCoin, Hotbit en Bitvavo.
KuCoin doet aan LUNA staking, heb maar weinig plekken gezien/gehoord die dat ook doet.
Kraken wel aan te raden? Misschien wanneer we paar weken / enkele maanden in Bear market zitten dat ik dan weer wat bijkoop en misschien op Kraken, voro nu HODL en ik stop even met bijkopen (het geld dca ik nu in aandelen)
edit:
Niet slecht Kraken heeft ook KAVA (heb een zeer klein deel op Binance, maar ook bij Kraken meer gains voor HODL)
https://www.kraken.com/en-us/features/staking-coins/
Heb gisteren nog wat bijgekocht maar voorlopig ook ff hodl, kijken wat de markt gaat doen.
Zo dachten veel mensen met hun Doge ook toen ze Doge gekocht hadden in 2019 voor 1 centresusaapje schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:15:
Twee weken terug was de airdrop van APENFT. Je krijgt gra-ties $NFT en daarvoor hoef je alleen maar TRX, BTT of JST te bezitten.
Dus laten staan en wie weet over enkele jaren
tenzij je die 14 cent echt nodig hebt
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 23-06-2021 11:23 ]
nothing stops this train
Dan had ik nu een huis kunnen kopen.Kol Nedra schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:17:
[...]
Zo dachten veel mensen met hun Doge ook toen ze Doge gekocht hadden in 2019 voor 1 cent
Nou, mooi toch? Dan zijn mijn $0,14 na de x100 een adembenemende ehm ehm $14 waard!Kol Nedra schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:17:
[...]
Zo dachten veel mensen met hun Doge ook toen ze Doge gekocht hadden in 2019 voor 1 cent
Dus laten staan en wie weet over enkele jaren
tenzij je die 14 cent echt nodig hebt
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
LMFTFYVerwijderd schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 10:51:
[...]
Wanneer je iemand quote kom je hier automata terecht.
Dan maak je het wel heel simpel voor de DrillSquad.Kol Nedra schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:05:
[...]
Zelf de deur nog, een deur kun je best voor een prima prijs verkopen hoor
Definitie van gebakken lucht lucht denk ik danresusaapje schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:15:
Twee weken terug was de airdrop van APENFT. Je krijgt gra-ties $NFT en daarvoor hoef je alleen maar TRX, BTT of JST te bezitten.
En het lukte! Dus nu op Binance de trotse bezitter van een dikke 40.000 NFT![]()
Nu, op Binance kan je er niet mee handelen en er is geen locale prijsinformatie beschikbaar. Je kunt ook niet bijkopen of verkopen.
Wat kan dan wel?
Withdraw!![]()
Kost dat dan?
Fee is 20.000 NFT![]()
Inderdaad laten staan en hopelijk een volgende bullrun een speeltuin voor traders en je dan dikke gains hebt
Niemand?BTFD schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:54:
Bezig met het staken van ADA op de Ledger, iemand een goede suggestie voor een Pool? Of gewoon de vooraf ingevulde gebruiken van ADALite zelf?
Sorry. Ik ben nu wel ADA aan het staken op Binance.
Withdrawal fees voor tokens op Binance zijn echt bizar. Voorheen waren de gas fees op het ETH netwerk hoog, dus was dan nog wel uit te leggen. Maar die zijn de laatste weken stukken lager en prima te doen. Meeste exchanges hebben naar aanleiding daarvan dan ook de withdrawal fees voor ERC20 tokens aangepast, maar Binance dus niet.resusaapje schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:15:
En het lukte! Dus nu op Binance de trotse bezitter van een dikke 40.000 NFT![]()
Wat kan dan wel?
Withdraw!![]()
Kost dat dan?
Fee is 20.000 NFT![]()
Om even een voorbeeld te geven; bijvoorbeeld versturen van Sushi token:
- Binance: 2,02 Sushi (14,58 USD)
- FTX: 0,1 Sushi (0,72 USD)
Ik zit momenteel bij NIMUE
Belgische pool die nog wel aan het groeien is, 0% fee en schenkt een deel van eigen opbrengst aan goede doelen ook. Al een paar keer serieus goede rewards gehad de afgelopen maand
Gefeliciteerd met Karura! Eerste parachain is een feit. Heb je al $KAR mogen ontvangen en een indicatie gehad van de nominale waarde?
Ik moet nog een weekje wachten tot bij de volgende ronde Moonriver met $MOVR mag gaan strooien...
[ Voor 40% gewijzigd door resusaapje op 23-06-2021 12:02 ]
Thanks! Zal er straks even naar kijken..Jolleman schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:39:
[...]
Ik zit momenteel bij NIMUE
Belgische pool die nog wel aan het groeien is, 0% fee en schenkt een deel van eigen opbrengst aan goede doelen ook. Al een paar keer serieus goede rewards gehad de afgelopen maand
Echt belachelijk ja! Een Ledger is leuk maar met die fees is het niet leuk meer. En als je meerdere ERC20 tekens hebt, gaat het hardjvel92 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:37:
[...]
Withdrawal fees voor tokens op Binance zijn echt bizar. Voorheen waren de gas fees op het ETH netwerk hoog, dus was dan nog wel uit te leggen. Maar die zijn de laatste weken stukken lager en prima te doen. Meeste exchanges hebben naar aanleiding daarvan dan ook de withdrawal fees voor ERC20 tokens aangepast, maar Binance dus niet.
Binance wil gewoon dat jij BSC gaat gebruiken richting Pancakeswapjvel92 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:37:
[...]
Withdrawal fees voor tokens op Binance zijn echt bizar. Voorheen waren de gas fees op het ETH netwerk hoog, dus was dan nog wel uit te leggen. Maar die zijn de laatste weken stukken lager en prima te doen. Meeste exchanges hebben naar aanleiding daarvan dan ook de withdrawal fees voor ERC20 tokens aangepast, maar Binance dus niet.
Ja klopt. Binance heeft natuurlijk liever dat je al je aangekochte tokens in hun eigen eco-systeem houdt, ze bieden natuurlijk zelf ook staking en dergelijke aan. Maar stake mijn tokens liever on-chain en door die withdrawal fees van Binance ben je al snel een % kwijt.BTFD schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 12:02:
Echt belachelijk ja! Een Ledger is leuk maar met die fees is het niet leuk meer. En als je meerdere ERC20 tekens hebt, gaat het hardZat al te kijken om KSM aan te schaffen en deze op de ledger te stappen naar een andere token, Binance rekent geen fees voor KSM
Maak daarom nu ook steeds vaker gebruik van de FTX exchange. Vond Binance altijd wel prettig vanwege iDeal, maar dat bieden ze nu ook niet meer aan.
Yup, en dat snap ik ook wel vanuit hun oogpunt. Maar vind BSC en Pancakeswap op dit moment een te hoog risico hebben, ook i.v.m. een mogelijke bear market. Zeker omdat er nu ook prima alternatieven zijn; ETH gas fees zijn lager, Polygon, Fantom.r0bb schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 12:11:
[...]
Binance wil gewoon dat jij BSC gaat gebruiken richting Pancakeswap
Het spul komt toch pas na 48 weken vrij?resusaapje schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:53:
Hey @Mooody
Gefeliciteerd met Karura! Eerste parachain is een feit. Heb je al $KAR mogen ontvangen en een indicatie gehad van de nominale waarde?
Ik moet nog een weekje wachten tot bij de volgende ronde Moonriver met $MOVR mag gaan strooien...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
JDx schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 12:06:
[...]
Zit er zelf ook in, in de hoop uit te stappen met winst, maar die hele crypto is toch 1 bubbel, kijk hoe ze elkaar volgen, het is zo volatiel, een beetje slimme mensen weten dat het klapt. Mijn 50 euro maakt niet uit
Op naar de volgende 50 euro voor die waardeloze crypto bubbel waarvan alle slimme mensen weten dat die klapt?JDx schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 12:51:
de hell is voorbij maar komt wel weer, alleen nog geen cent voor die short, spaar nu kleingeld ervoor
[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 23-06-2021 13:04 ]
Wees maar blij, shorten gaat je allen maar geld kosten vandaag.JDx schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 12:51:
de hell is voorbij maar komt wel weer, alleen nog geen cent voor die short, spaar nu kleingeld ervoor
Vandaag was ook niet het plan, maandje ofzo.Glenn Hoddle schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:04:
[...]
Wees maar blij, shorten gaat je allen maar geld kosten vandaag.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Thats the spiritGlenn Hoddle schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:04:
[...]
Gaan we weer shorten? Hoop het toch niet. Wil eerst even wat verliezen terugwinnen. Sturen jullie mij een berichtje zodra alles weer inzakt? Dan stap ik even uitGlenn Hoddle schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:04:
[...]
:fill(white):strip_exif()/f/image/xOT79xMU4TsUeeNdhz2jEjoT.png?f=user_large)
hopelijk helpt dit wat om te stoppen met shorts
Die dacht die thuis kon werken die dagfreshprince schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:08:
[Afbeelding]
hopelijk helpt dit wat om te stoppen met shorts
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!