Zo'n moment dat je denkt dat het nu echt gaat gebeuren, maar dat je het gevoel begint te krijgen dat het in een vacuüm zit. Zonde is dat, maar gezien de stijging destijds wel een logische ontwikkeling wellicht. Vaak zijn de nieuwtjes een grotere prijs katalysator dan de daadwerkelijke stappen dat een project maakt. Of bijvoorbeeld dat een nieuwe exchange een crypto opneemt in het portfolio zoals nu met Shib, Chz en nog een aantal bijv.Ray_ schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:50:
[...]
Ik zat toen al met wat bags KSM en DOT te wachten op het moment dat de auctions van start gingen. Ik krijg alleen het idee dat die auction-hype zich in de afgelopen maanden in de prijs heeft laten doordruppelen en dat 't nu aardig... nou ja, 'leeglopen' is misschien wat te overdreven, maar KSM is weer aardig in de aanbieding. Ik had gedacht dat wanneer die muntjes locked waren er wel wat meer schaarste zou komen op de exchanges.
Maar misschien is 't met een wispelturige BTC koers momenteel ook niet echt te peilen.
Gelukkig zat je voor de stijging er al met bags in blijkbaar, er zullen er ook zat zijn die op hoogtepunt hebben ingekocht.
[ Voor 5% gewijzigd door Ngangatar op 16-06-2021 08:57 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W