[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 190 ... 245 Laatste
Acties:
  • 866.191 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ray_ schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:50:
[...]

Ik zat toen al met wat bags KSM en DOT te wachten op het moment dat de auctions van start gingen. Ik krijg alleen het idee dat die auction-hype zich in de afgelopen maanden in de prijs heeft laten doordruppelen en dat 't nu aardig... nou ja, 'leeglopen' is misschien wat te overdreven, maar KSM is weer aardig in de aanbieding. Ik had gedacht dat wanneer die muntjes locked waren er wel wat meer schaarste zou komen op de exchanges.
Maar misschien is 't met een wispelturige BTC koers momenteel ook niet echt te peilen.
Zo'n moment dat je denkt dat het nu echt gaat gebeuren, maar dat je het gevoel begint te krijgen dat het in een vacuüm zit. Zonde is dat, maar gezien de stijging destijds wel een logische ontwikkeling wellicht. Vaak zijn de nieuwtjes een grotere prijs katalysator dan de daadwerkelijke stappen dat een project maakt. Of bijvoorbeeld dat een nieuwe exchange een crypto opneemt in het portfolio zoals nu met Shib, Chz en nog een aantal bijv.

Gelukkig zat je voor de stijging er al met bags in blijkbaar, er zullen er ook zat zijn die op hoogtepunt hebben ingekocht.

[ Voor 5% gewijzigd door Ngangatar op 16-06-2021 08:57 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 31-07 16:29
Iemand enige idee waarom AVAX helemaal niks doet??
Keek net even voor hoeveel ik die gekocht.. ;(
Op 26$ en 30$.. 8)7

Hij was in januari 60$ en later nog een keer 48$ maar nu is ie echt kapotdood.. :o

Edit: een beetje zoals auction inderdaad

[ Voor 9% gewijzigd door Khaelos op 16-06-2021 09:12 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bnpUqjQzlImqldfuwIqcbn1rgE4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FJoQUlOrfapGmBMqROGg8CbH.jpg?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 1032405 op 16-06-2021 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Deze jonge influencer investeerde haar zakgeld in bitcoin – ze denkt dat Gen Z crypto’s mainstream kan maken.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.businessinsider.nl/wp-content/uploads/2021/06/60c38d826d855e0018157956-1024x512.jpg

(G)een teen toch een +1. ;)

Bron: https://www.businessinsid...luencer-miss-teen-crypto/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:46

Darrell

Fiat moonboy

Moet ik naar het type- en spelfoutentopic om een spelfout te melden of mag dat ook hier?

Edit: ik zie dat @Tiepfoud hem al geliked heeft :P

[ Voor 6% gewijzigd door Darrell op 16-06-2021 09:39 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Darrell schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:37:
[...]

Moet ik naar het type- en spelfoutentopic om een spelfout te melden of mag dat ook hier?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Il6dxrYHJ6EX5hi40AAG3Mp511g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Upl9xWe2uhTCYNn9PSrMomdf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-07 15:43
[...]

Dat doe je maar lekker bij je vrinden in Autisme? good or bad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-07 11:15
RaptorXS schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:27:
Deze jonge influencer investeerde haar zakgeld in bitcoin – ze denkt dat Gen Z crypto’s mainstream kan maken.
[Afbeelding]

Geen teen toch een +1. ;)

Bron: https://www.businessinsid...luencer-miss-teen-crypto/
Volgens mijn neefjes en nichtjes investeren vele jongeren in crypto. Het is natuurlijk een snelle manier om geld te verdienen en een kans hun studieschuld af te betalen. De oude generatie hebben nog niet door wat er afspeelt. Die zitten in hun eigen koker. Praten vanuit hun ivoren toren en ze financieel geen probleem ervaren.

[ Voor 4% gewijzigd door lighting_ op 16-06-2021 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
lighting_ schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:42:
[...]

Volgens mijn neefjes en nichtjes investeren vele jongeren in crypto. Het is natuurlijk een snelle manier om geld te verdienen en een kans hun studieschuld af te betalen. De oude generatie hebben nog niet door wat er afspeelt. Die zitten in hun eigen koker.
Klopt helemaal weet ik uit mijn persoonlijke omgeving.
Maarja, als boomer ben ik een soort van uitzondering. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-08 15:32
[...]

Hij is een Fries, hij doet al geweldig zijn best.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

BTC100K2021 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:43:
[...]

Daarmee rekening houdend gaat het idd best goed maar er is altijd ruimte voor verbetering.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

BTC100K2021 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:43:
[...]

Kijk, erkening. Tis al moeilek zat om niet in me moerstaal te type.

Maar das een betje oftopic wel, is kijke wat de munten vandag brenge.

Hopelek doet de Bitcoin vandag ff 44ktje stijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:47:
[...]

_O-

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-08 15:32
[...]

BTC moet even tempo maken, nog maar ruim 6 maand of ik sta voor eeuwig voor lul met deze username.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:07
Is weer exact hetzelfde als gisteravond aan de gang. 1,5 uur hoger volume dump vanuit bitstamp en GDAX (zitten de grote spelers). Prijs beweegt niet super veel wat een goed teken is

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 13:58
BTC100K2021 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:57:
[...]

BTC moet even tempo maken, nog maar ruim 6 maand of ik sta voor eeuwig voor lul met deze username.
Het is altijd wel ergens btc100k ;)

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:37
BTC100K2021 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:57:
[...]

Bij de volgende namechange hett jaartal weghalen, dan zit je altijd goed. En als 't dan 100K is denkt iedereen dat je fantastische voorspellende gaven hebt of een enorme fanboy bent.

[ Voor 3% gewijzigd door Ray_ op 16-06-2021 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:33
lighting_ schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:42:
[...]

Volgens mijn neefjes en nichtjes investeren vele jongeren in crypto.
Ik denk vele er mee bezig zijn. Maar is het investeren of speculeren? Doen ze dat op basis van fundamentals, of gooien ze het geld in een oneindig diepe put als Doge? Blijven ze ook hangen als het even een jaar wat minder gaat, of stappen ze over naar stonks als de wind even die kant op waait?

Met andere woorden: zou het duurzaam en blijvend zijn? Ik bedoel dit als open vraag, ik weet het oprecht niet.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:10

knakworst

Get more sats!

[...]

We kunnen niet wachten op een nieuwe 44k meme van de dogefather Jaapio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickkert94
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-05 20:16
Wat voor risico's zijn er aan staken met de AUTO CAKE syrup pool?

- De waarde van CAKE dropped
- ...

Heb er al een paar weken een gematigd bedrag in maar 110% APY lokt toch wel uit om er meer in te stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
rickkert94 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:14:

- ...

Heb er al een paar weken een gematigd bedrag in maar 110% APY lokt toch wel uit om er meer in te stoppen
Waar komt dat geld vandaan dan? Zijn dat transactie kosten? Rente van leningen?

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
Ik bedoel het geld dat je verdient ermee.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01:00
[...]

* Tiepfoud steekt zijn ogen onder de kraan voor een half uur...IT BURNS IT BURNS

Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 31-07 13:23
rickkert94 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:14:

- ...

Dat die pool stopt per de 21e en je dus geen rewards meer krijgt. Er is een andere cake pool beschikbaar op beefy. Wel een wat lagere apy omdat er geen platform zoals auto meer tussenzit (is minder risico.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
Staken is transactie kosten toch? Worden er zoveel transacties met die munt gedaan dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-07 11:15
MrMrq schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:13:
[...]

Ik denk vele er mee bezig zijn. Maar is het investeren of speculeren? Doen ze dat op basis van fundamentals, of gooien ze het geld in een oneindig diepe put als Doge? Blijven ze ook hangen als het even een jaar wat minder gaat, of stappen ze over naar stonks als de wind even die kant op waait?

Met andere woorden: zou het duurzaam en blijvend zijn? Ik bedoel dit als open vraag, ik weet het oprecht niet.
Crypto is niet veel anders dan in andere branches.
Je zal personen hebben die alleen snel willen verdienen. En personen die wel op basis van fundamentels investeren. Die zeggen ik investeer wat en kijk niet meer verder. En eerlijk is eerlijk dat zal op dit moment een minderheid zijn.
Een generatie die ermee opgroeit is alleen gunstig voor adoptie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-04 21:31
keepitfrosty schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:20:
[...]

Dat die pool stopt per de 21e en je dus geen rewards meer krijgt. Er is een andere cake pool beschikbaar op beefy. Wel een wat lagere apy omdat er geen platform zoals auto meer tussenzit (is minder risico.)
Zojuist gechecked. APY op PancakeSwap: 110.26%. APY op BeefyFinance: 111.84%. Beefy heeft minder fees, geen lock-up periode, en dus een hogere APY dan PancakeSwap zelf ;) Hier meer info: https://medium.com/beefyfinance/beefcake-week-d4469e309ede

Ondanks de hogere APY dan PancakeSwap weet Beefy ook nog eens meer revenue te genereren voor $BIFI stakers }:O

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 18:28

resusaapje

h less

Glenn Hoddle schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:34:
[...]
Hij zit een beetje verborgen in de gewone UI. Als je bijvoorbeeld naar de Iron-USDC LP gaat, staat hij standaard op storten in 'iron-usdc qlp', en dan is je saldo 0. Maar het is een drop down menu aan de rechter kant dat je ook op USDC of Iron los kan zetten.
Zo hèhè, deze ouwe lul heeft het ook voor elkaar. Ik zit al eeuwen in de IT, maar hier kreeg ik weer ouderwets stress van. Al die stappen doorlopen, steeds wachten en niet weten waarop, enorme stapels hashes waar ik niks mee kan. En net als sommigen hier de gra-ties matics nodeloos verbrand omdat ik het nog ingewikkelder maakte dan moest (eth -> weth -> usdc -> iron)

Maar nu gaat het Groothe verdienen beginnen. Mijn $100 is al over een maand $200 *O*

Dank aan @Glenn Hoddle voor de uitleg en het geduld. Toffe gast d:)b

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02:14
resusaapje schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:25:
[...]

Zo hèhè, deze ouwe lul heeft het ook voor elkaar. Ik zit al eeuwen in de IT, maar hier kreeg ik weer ouderwets stress van. Al die stappen doorlopen, steeds wachten en niet weten waarop, enorme stapels hashes waar ik niks mee kan. En net als sommigen hier de gra-ties matics nodeloos verbrand omdat ik het nog ingewikkelder maakte dan moest (eth -> weth -> usdc -> iron)

Maar nu gaat het Groothe verdienen beginnen. Mijn $100 is al over een maand $200 *O*

Dank aan @Glenn Hoddle voor de uitleg en het geduld. Toffe gast d:)b
Laat nog even weten of het gelukt is, ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Tiepfoud schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:20:
[...]

* Tiepfoud staket zijn ogen onder de kraan voor een half uur...IT BURNS IT BURNS
Verbeterd O-)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
mjoaris schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:24:
[...]

Zojuist gechecked. APY op PancakeSwap: 110.26%. APY op BeefyFinance: 111.84%. Beefy heeft minder fees, geen lock-up periode, en dus een hogere APY dan PancakeSwap zelf ;) Hier meer info: https://medium.com/beefyfinance/beefcake-week-d4469e309ede

Ondanks de hogere APY dan PancakeSwap weet Beefy ook nog eens meer revenue te genereren voor $BIFI stakers }:O
Bedoelde tov van de huidige auto beefy pool die was wat hoger, maar wat logisch is gezien de verkoop van de auto token. Tov pcs auto compound pool zit beefy hoger inderdaad. Wil je high risk ga je naar merlinlab daar is de apy iets van 200% met verkoop van merlin token.

[ Voor 11% gewijzigd door keepitfrosty op 16-06-2021 10:28 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mjoaris
Gelukszoekr schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:50:
Bedankt voor de hulp heren. Het heeft een uurtje gekost maar heb dan toch wat van die LP tokens op Beefy staan. Matic was weer een nieuwe ervaring. Je moet weer door wat extra hoepels springen ten opzichte van de pancakeswap. Bedankt!
Je kan met deze site mooi je yield bekijken: https://polygondex.com/track/yield/yieldMeBro.aspx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baba420
  • Laatst online: 01:44
Ik wilde een BIFI token inslaan omdat ik het een geweldig platform vind, maar jezus wat duur. Geluksvogel wie in januari BIFI had ingeslagen. Zelfde geldt voor Matic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Tiepfoud schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:20:
[...]

* Tiepfoud steekt zijn ogen onder de kraan voor een half uur...IT BURNS IT BURNS
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ddkKWG7YzR_w8gS9iA5k6O3sfK0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/eRA8hyzz2LBueTnye1zeJ9FJ.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mjoaris
baba420 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:30:
Ik wilde een BIFI token inslaan omdat ik het een geweldig platform vind, maar jezus was duur. Geluksvogel wie in januari BIFI had ingeslagen. Zelfde geldt voor Matic.
Told you back then }:O Maar goed duur is natuurlijk relatief. Als die BIFI token naar 10k+ gaat, wat in vergelijking met bijvoorbeeld een YFI makkelijk haalbaar is en waar veel op speculeren, dan is dat alsnog een hele mooie winst toch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

mjoaris schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:32:
[...]

Told you back then }:O Maar goed duur is natuurlijk relatief. Als die BIFI token naar 10k+ gaat, wat in vergelijking met bijvoorbeeld een YFI makkelijk haalbaar is en waar veel op speculeren, dan is dat alsnog een hele mooie winst toch.
Als DOGE een miljoen waard wordt ben ik ook miljonair.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-07 13:18
Organische groei is de beste groei.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ib7N10ExyYsH6GNx9TpYCVu1r4o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oG9yd30D5eatLYFx0kAOtCNp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:44
Ben nooit uit m'n alts gestapt, aantal van die dingen staan zwaar onder water en verkopen met verlies leek me geen gezonde strategie :/

ETH, BNB, en ADA gelukkig in de plus.
DOT, SOL, AUDIO, ALPHA, XRP staan onder water.

DOT en SOL geloof ik wel, die halen de andere kant van een volgende berenmarkt wel.

AUDIO, long shot... next spotify please ?

ALPHA en XRP, kleine positie. Ik zie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

MicroWhale schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:03:
[...]

Wel enorm vaag dus dat je verder niks ziet, omdat het 'bieden' gaat over de bieder die (tijdens een snapshot) ergens in die periode de meeste muntjes op zijn rekening heeft staan...

*edit* Al met al dus wel 29 gegadigden (parathread + registered)?
er is al wat meer te zien:
https://kusama.subscan.io/auction_board?tab=crowdloan

Om te zien hoeveel elk project heeft opgehaald, moet je weer hier kijken:
https://auction.kusamaproject.com/#/crowdloan

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat Karura volgende week de eerste ronde wint en dat Moonriver de week daarna komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-07 23:01
Alleen jammer dat de smaak zo verwatert..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:34:
[...]

hahah ohja je hebt 1 Doge toch! Legend!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fJgbrEXqIGIVPIRnzK3zPeTUKnI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gwz9LP1z9DZtJZNPJDaD1635.jpg?f=fotoalbum_large
BTW wie is deze dame? ze heeft 100k volgers op twitter, ga haar ook maar eens volgen voor een tijdje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb85
  • Laatst online: 16-07 13:18
Stokstaart schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:37:
[...]

Alleen jammer dat de smaak zo verwatert..
Het is de prijs per kilo in de winkel die telt. De smaak ervaar je pas achteraf thuis 😄

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mjoaris
Anoniem: 1032405 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:34:
[...]

Oke Jaap.
  • Heeft DOGE ook een fixed supply van slechts 80000 (!) muntjes?
  • Genereert DOGE ook passieve inkomsten als je die muntjes ergens staked?
  • Kan je met DOGE er voor kiezen hoe je die passieve inkomsten wilt ontvangen? BIFI doet dat door de gebruiker te laten kiezen om er meer BIFI voor te laten uitkeren (dat wordt dan van de markt afgekocht), of gebruikers kunnen kiezen om BNB, MATIC, FTM, AVAX, HT en binnenkort ook ETH te ontvangen als passieve inkomsten.
  • Zoals hierboven eigenlijk al beschreven, heeft DOGE een automatisch protocol wat de prijs op drijft? M.a.w. BIFI wordt van de markt teruggekocht door middel van de inkomsten die Beefy Finance genereert.
  • Ten slotte, heeft DOGE een protocol waarmee je kan stemmen bij belangrijke beslissingen? BIFI wordt daar ook voor gebruikt.
Ik hoop dat je een DOGE miljonair wordt! GRTN }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:17

_AN

mjoaris schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:24:
[...]

Wat bepaalt eigenlijk de APY. Ik zie dat die best wel varieert. De hoeveelheid transacties?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

mjoaris schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:51:
[...]

Oke Jaap.
  • Kan je met DOGE er voor kiezen hoe je die passieve inkomsten wilt ontvangen? BIFI doet dat door de gebruiker te laten kiezen om er meer BIFI voor te laten uitkeren (dat wordt dan van de markt afgekocht), of gebruikers kunnen kiezen om BNB, MATIC, FTM, AVAX, HT en binnenkort ook ETH te ontvangen als passieve inkomsten.
  • Zoals hierboven eigenlijk al beschreven, heeft DOGE een automatisch protocol wat de prijs op drijft? M.a.w. BIFI wordt van de markt teruggekocht door middel van de inkomsten die Beefy Finance genereert.
  • Ten slotte, heeft DOGE een protocol waarmee je kan stemmen bij belangrijke beslissingen? BIFI wordt daar ook voor gebruikt.
Is dit de shitcoin bingo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02:14
Krijg er juist honger van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

_AN schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:59:
[...]

Wat bepaalt eigenlijk de APY. Ik zie dat die best wel varieert. De hoeveelheid transacties?
Da's inderdaad een interessante vraag. IRON-USDC LP bijvoorbeeld zit op dit moment op een 47770% APY :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mjoaris
_AN schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:59:
[...]

APY wordt door een boel zaken beïnvloed. Op nummer 1 staat natuurlijk hoeveel rewards worden er per block uitgegeven. Dan is het zaak om te weten met hoeveel mensen die rewards gedeeld worden. Daarna komt aftrek van alle fees (en zoals hierboven al genoemd, Beefy Finance heeft slechts 1% fees voor die nieuwe CAKE vault, wat ze ook nog eens teruggeven aan BIFI stakers). Ten slotte, het verschil met APR en APY is dat APY het herinvesteren van de winsten in acht neemt. Dus hoe vaak worden de rewards opgehaald en weer opnieuw geinvesteerd. De berekening achter de APY die op Beefy Finance staat gaat uit van slechts 1 keer per dag herinvesteren, maar je kan zelf in de blockexplorer zien dat dit veeeel vaker gebeurt. Sterker nog, iedere keer dat er een nieuwe storting van een nieuwe gebruiker die vault binnen komt worden alle beloningen tot dusver weer opnieuw geinvesteerd. In de praktijk zal de APY dus nog een tikkeltje hoger liggen, maar de gangbare definitie van APY in DeFi is 1x per dag compounden.

Edit: dit alles is relevant voor de CAKE single asset vault op Beefy Finance. Voor Liquidity Pools op bijvoorbeeld PancakeSwap/Uniswap/Quickswap etc. komt ook nog bij dat er trading fees worden uitgekeerd aan de liquidity providers. Die beloningen zijn afhankelijk van het handelsvolume en dus draagt dat ook weer bij aan de variërende APY.

[ Voor 12% gewijzigd door mjoaris op 16-06-2021 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
hmmm BTC ziet er niet best uit op het moment, ben weer in Fiat gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:07
jorwas schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:12:
verklaar jezelf

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mjoaris
Nee dit was mijn poging om de goede tokenomics van BIFI uiteen te zetten door het te vergelijken met die shitcoin DOGE. Wacht, dus toch shitcoin bingo d:)b

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@mjoaris Kun jij geen DeFi-topic openen en er een intropost voor schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
Short term in ieder geval, lijkt nu net weer uit z'n channel te vallen. denk dat we eerst weer de 38K gaan opzoeken voordat we omhoog gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Dikke sell op 39.900 en is opgevangen voor nu.
Ziet er echt sterk uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_1XMnHMv1CAV-0Iu_cSaJyaBM8I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xWBjDwbN1N6hfs0bYvnw0dRO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
Darrell schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:19:
Dikke sell op 39.900 en is opgevangen voor nu.
Ziet er echt sterk uit.

[Afbeelding]
Die had ik gemist, ik kijk het wel even aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 01-08 23:50
mjoaris schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:51:
[...]

Oke Jaap.
Alles hangt aan één ding.... Vraag en aanbod. En als Bifi niet gewild is, kunnen er zelfs maar 10 munten zijn... Dan blijft het geen waarde hebben.

En dat geld voor elke stap. Als die Bifi niets waard is, krijg je ook niets O-)

Daarmee zeg ik niet dat het niet een waardevolle investering kan zijn of whatever. Maar limited supply etc bij een oneindig deelbare electronische munt is natuurlijk onzin O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door Kol Nedra op 16-06-2021 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
jorwas schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:12:
thx!
YouTube: He sold?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Jonguh....

Gaat lekker hier vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
Haha Yes classic, nou hoop dat het zo zal zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjoaris
Waah schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:21:
[...]

Alles hangt aan één ding.... Vraag en aanbod. En als Bifi niet gewild is, kunnen er zelfs maar 10 munten zijn... Dan blijft het geen waarde hebben.

En dat geld voor elke stap. Als die Bifi niets waard is, krijg je ook niets O-)
Zelfs al was er geen vraag naar die munt, dan zit er een protocol aan verbonden wat het aanbod op de markt verkleind (met de opbrengsten die Beefy Finance genereert wordt BIFI teruggekocht). Als je denkt dat DeFI en alle munten op het platform van Beefy Finance zullen falen, koop dan geen BIFI. Anders is het een nobrainer in mijn ogen.
Daarmee zeg ik niet dat het niet een waardevolle investering kan zijn of whatever. Maar limited supply etc bij een oneindig deelbare electronische munt is natuurlijk onzin O-)
Hier snap ik niets van? Wat is er onzin? Bitcoin heeft toch ook (uiteindelijk....) een gelimiteerde supply? De BIFI munt is voor zover ik weet deelbaar tot 18 decimalen, ook niet oneindig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Darrell schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:26:
[...]

Jonguh....
[YouTube: He sold?]

Gaat lekker hier vandaag.
op mobiel lastiger, zit die knop er niet😌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baba420
Mooie site! Vergelijkbaar met farm.army voor BSC.

Ik stem voor een DeFi topic!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-08 22:33
Mooie site inderdaad!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 01-08 23:50
Is dit een DEFI platform.... Of zit ik gewoon op een website voor partnerruil/partnerhandel :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cXjAeDeAjbTWfqL8LyAHJQvxH_0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/d9eqN81sYeqOtw7UmV7SGwXY.png?f=user_large

Ik wil wel een quote, en misschien traden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
Glenn Hoddle schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:17:
@mjoaris Kun jij geen DeFi-topic openen en er een intropost voor schrijven?
Wat een goed idee, heb het gevoel dat ik zwaar ouderwets bezig ben en even niet weet waar ik moet beginnen met inlezen.
_/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-07 11:27
Waah schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:31:
[...]

Is dit een DEFI platform.... Of zit ik gewoon op een website voor partnerruil/partnerhandel :+
[Afbeelding]

Ik wil wel een quote, en misschien traden :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P4tTrI6oILu-0NRvDpr9NKs3E2E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OPRITev7X0HIwMX8HnNY8gYj.png?f=fotoalbum_large

blijkbaar :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Kol Nedra schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:27:
[...]

op mobiel lastiger, zit die knop er niet😌
[Video] url [/video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
jorwas schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:19:
[...]

Short term in ieder geval, lijkt nu net weer uit z'n channel te vallen. denk dat we eerst weer de 38K gaan opzoeken voordat we omhoog gaan.
I was wrong toch maar weer terug gekocht :) achjaaa weer wat geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:21
$10 Cardano This Year? Top Trader Unveils Giant 2021 Targets for ADA and Two Crypto Assets.

Hele verhaal:
https://dailyhodl.com/202...da-and-two-crypto-assets/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
HoppyF schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:44:
$10 Cardano This Year? Top Trader Unveils Giant 2021 Targets for ADA and Two Crypto Assets.

Hele verhaal:

[Embed]
Ik maak het graag mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mjoaris schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:17:
[...]

Nee dit was mijn poging om de goede tokenomics van BIFI uiteen te zetten door het te vergelijken met die shitcoin DOGE. Wacht, dus toch shitcoin bingo d:)b
Tokenomics? Bingo! :*)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Laatst online: 01-08 11:22
Bagholder Bingo

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/bwtnd8vjwzf61.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

Hele verhaal:

[Embed]
laten we eerst maar de $3 aantikken verwacht dat dit misschien gaat gebeuren tijdens de eerste smart contracts, maar hoger dan $5 dit jaar geloof ik niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Kan toch niet lang meer duren tot we in het puntje van de neus van Phineas terechtkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
Kol Nedra schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 11:48:
[...]

laten we eerst maar de $3 aantikken verwacht dat dit misschien gaat gebeuren tijdens de eerste smart contracts, maar hoger dan $5 dit jaar geloof ik niet in
Ik ook niet.
Beetje tè positief nieuws.
ADA ligt wel goed op koers maar er is ook nog veel werk te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 22-07 15:52

Hele verhaal:

[Embed]
Gaat niet gebeuren. Laatst iets van 4 a 5 prijsvoorspelling gelezen.

https://capital.com/cardano-price-prediction-2021-2025
https://primexbt.com/blog/cardano-price-prediction-forecast/
https://coinpedia.org/pri...cardano-price-prediction/

Deze klinken aardig realistisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Iets anders.
Economie dus geen crypto maar het kan wel een effect hebben op het geld wat mensen te besteden hebben.
Als je meer geld kunt besparen kun je dit immers investeren in crypto.
Duitsers hebben dit heel goed begrepen.
Waarom ligt Duitsland op zoveel gebieden vóór op Nederland en neemt Nederland dit soort eenvoudig te bedenken maatregelen niet over?

Bron:
https://www.ad.nl/geld/du...oodschappentrip~a3146b06/

Om de economie in de coronacrisis te stimuleren heeft Duitsland een pakket maatregelen genomen met een waarde van 130 miljard. Zo wordt het btw-tarief tijdelijk verlaagd van 19 naar 16 procent.
De btw op verse groente en fruit daalt van 7 naar 5 procent. De dalende omzetbelasting moet tot goedkopere producten leiden, zodat Duitsers geld blijven uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik weet niet hoe het jullie af gaat. Maar na een halve dag liquiditeit te hebben aangeboden (IRON-USDC LP) Sta ik wel mooi op verlies :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:03:
Ik weet niet hoe het jullie af gaat. Maar na een halve dag liquiditeit te hebben aangeboden (IRON-USDC LP) Sta ik wel mooi op verlies :P
Ja, Iron is z'n peg even helemaal kwijt. Keihard paniek bij noobs - wel een goed testmoment voor Iron als stablecoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baba420
HoppyF schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:00:
Iets anders.
Economie dus geen crypto maar het kan wel een effect hebben op het geld wat mensen te besteden hebben.
Als je meer geld kunt besparen kun je dit immers investeren in crypto.
Duitsers hebben dit heel goed begrepen.
Waarom ligt Duitsland op zoveel gebieden vóór op Nederland en neemt Nederland dit soort eenvoudig te bedenken maatregelen niet over?

Bron:
https://www.ad.nl/geld/du...oodschappentrip~a3146b06/

Om de economie in de coronacrisis te stimuleren heeft Duitsland een pakket maatregelen genomen met een waarde van 130 miljard. Zo wordt het btw-tarief tijdelijk verlaagd van 19 naar 16 procent.
De btw op verse groente en fruit daalt van 7 naar 5 procent. De dalende omzetbelasting moet tot goedkopere producten leiden, zodat Duitsers geld blijven uitgeven.
Ik las laatst een interessant artikel: https://outline.com/KRPrfJ
Econoom Michael Stappel van DZ Bank twijfelt: ‘We zijn opgegroeid met spaarboekjes. Onze risico-aversie lijkt geleidelijk aan af te nemen. Maar het is te vroeg om te spreken van een Duitse aandelencultuur.’

De berg spaargeld groeide namelijk in absolute zin nog veel sterker dan de miljardenbedragen die zijn belegd, zegt hij. ‘We hebben nog steeds een enorme investeringsachterstand. Meer dan 28% van alle financiële activa staat inmiddels geparkeerd op een rekening-courant of in contanten.’

Dat is een record, ruim twee keer zoveel als twaalf jaar geleden. Ook in absolute bedragen zijn de Duitsers niet te verslaan als Europees kampioen sparen: €388 mrd aan spaargeld is opgepot, aldus ING.
Duitsers lopen altijd achter ten opzichte van Nederlanders. Ze betalen nog steeds vaker met cash dan met kaart. Als de nieuwe generatie overgaat op meer investeren, dan ziet de aandelen en cryptomarkt er erg rooskleurig uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-07 11:27
Er is lijkt het toch een grote kans op een correctie naar $37000 vooraleer we hoger gaan, toch houden we telkens de $40000. Of is dat gewoon door de bullish retail garnalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-07 15:21
Glenn Hoddle schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:07:
[...]

Ja, Iron is z'n peg even helemaal kwijt. Keihard paniek bij noobs - wel een goed testmoment voor Iron als stablecoin.
Dat wilde ik nog navragen. Die leuke percentages per dag haal je alleen als je dus je geld in een liquidatiepool stopt? Met het risico eventueel geliquideerd te worden.
Vind al die extra stappen al een drempel (in vergelijk met bijv. pancakeswap, ik snap dat het over polygon loopt etc. maar toch), maar dit risico doet me toch aftaaien.
Hou het zelf lekker bij CAKE en wat anderen verspreid te staken, ik watertand van die percentages maar het is me toch te gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-07 17:38

MicroWhale

The problem is choice

resusaapje schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:36:
[...]

er is al wat meer te zien:
https://kusama.subscan.io/auction_board?tab=crowdloan

Om te zien hoeveel elk project heeft opgehaald, moet je weer hier kijken:
https://auction.kusamaproject.com/#/crowdloan

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat Karura volgende week de eerste ronde wint en dat Moonriver de week daarna komt
Mooi! En die "fundraised" staat ook op je eerste link (nu).

Karura mag wat mij betreft winnen, want DeFi schijnt nogal hot te zijn en als er dan allemaal KSM gelocked worden om een % aan shitcoins mee te vangen... be my guest, dat heeft me bij BNB/BSC ook geen windeieren gelegd.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
SlasZ schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:10:
Er is lijkt het toch een grote kans op een correctie naar $37000 vooraleer we hoger gaan, toch houden we telkens de $40000. Of is dat gewoon door de bullish retail garnalen?
Loopt iedere keer de onderkant van de driehoek te testen nu. als die niet snel omhoog schiet hou ik daar ook rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Gelukszoekr schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:03:
Ik sta na dezelfde halve dag nog $0,10 in de plus 8)

Hoe storten jullie trouwens fiat in het polygon netwerk?

Ik zie alleen maar EUR -> Binance Sepa -> USDC -> MetaMask(ETH) -> MetaMask(MATIC) -> Beefy
lekker duuwr!

Nu vond ik wel een tip:
EUR -> Binance Sepa -> USDC -> AscendEX -> MetaMask(MATIC) -> Beefy

$0,20 per transactie ipv $10

Iemand ervaring mee of een alternatief?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-07 17:38

MicroWhale

The problem is choice

SlasZ schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:10:
Ik zie het nog steeds ongeveer zo:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J3f9Qp5gIlhNm6YknEaP4W_ux58=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LGhmo5aWxSRNqzPLZxb0ULeA.png?f=fotoalbum_large

If you wait, profits will come

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-08 15:45
resusaapje schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:15:
[...]

Ik sta na dezelfde halve dag nog $0,10 in de plus 8)

Ik zie alleen maar EUR -> Binance Sepa -> USDC -> MetaMask(ETH) -> MetaMask(MATIC) -> Beefy
lekker duuwr!

Nu vond ik wel een tip:
EUR -> Binance Sepa -> USDC -> AscendEX -> MetaMask(MATIC) -> Beefy

$0,20 per transactie ipv $10

Iemand ervaring mee of een alternatief?
USDC op binance --> metamask (BSC) --> metamask (MATIC) --> beefy

weg met die ETH gas fees :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
McPoowl schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:17:
[...]

Dit inderdaad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

resusaapje schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:15:
[...]

Niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-07 15:22

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Supershiva schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:35:
Ben nooit uit m'n alts gestapt, aantal van die dingen staan zwaar onder water en verkopen met verlies leek me geen gezonde strategie :/

ETH, BNB, en ADA gelukkig in de plus.
DOT, SOL, AUDIO, ALPHA, XRP staan onder water.

DOT en SOL geloof ik wel, die halen de andere kant van een volgende berenmarkt wel.

AUDIO, long shot... next spotify please ?

ALPHA en XRP, kleine positie. Ik zie het wel.
Same, binnenkort weer een extra slootje ADA kopen. Eigenlijk het enige wat ik in deze periode hebt vastgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Quickswap heeft een sepa optie volgens mij. NIet getest verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

Da's dus BEP20? Effe BSC mainnet toevoegen aan MetaMask en gaan?
Ik lees namelijk nogal wat horrorverhalen van mensen die hun coins verloren toen ze BSC gebruikten :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-08 15:45
resusaapje schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:22:
[...]

Da's dus BEP20? Effe BSC mainnet toevoegen aan MetaMask en gaan?
Ik lees namelijk nogal wat horrorverhalen van mensen die hun coins verloren toen ze BSC gebruikten :X
Jep, BEP20 idd. Ik heb nooit problemen gehad met BSC, en gebruik het inmiddels meer dan Eth. Komt ook door het shitcoin casino een paar maanden terug natuurlijk :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skywalker88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-06 10:12
Paniek om niks, prijs van IRON is al bijna weer hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handy112
  • Laatst online: 01-08 16:01
Ik vind de transactie kosten op BSC wel oplopen overigens, het kost me nu al $0.33 om te harvesten in Pancakeswap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjoaris
handy112 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:25:
Ik vind de transactie kosten op BSC wel oplopen overigens, het kost me nu al $0.33 om te harvesten in Pancakeswap.
En dus gebruik je beter Beefy Finance.... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
[...]

En hoe zet je de Bep20 USDC om in Polygon? Of hoeft dat niet?

Vanochtend gebruikte ik noodgedwongen Evo Defi omdat AnySwap en xPollinate geen liquiditeit hadden.
https://evodefi.com/bridge?token=USDC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

baba420 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:31:
[...]

En hoe zet je de Bep20 USDC om in Polygon? Of hoeft dat niet?

Vanochtend gebruikte ik noodgedwongen Evo Defi omdat AnySwap en xPollinate geen liquiditeit hadden.
https://evodefi.com/bridge?token=USDC
Dat is dus gruwelijk duur. Dan kun je beter even wachten op liquiditeit elders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• handy112
  • Laatst online: 01-08 16:01
mjoaris schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:27:
[...]

En dus gebruik je beter Beefy Finance.... }:O
:9 Ik was dit weekend al even aan het spelen met Polygon en vond het zeker interessant.
Pagina: 1 ... 190 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!