Ah ok.
FOMO toch
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ik vind het persoonlijk een leuke munt omdat ik de use case snap en sportsmarketing een mooi segment vind. Echter ik zal deze zelf niet HODL-en, hooguit in de bear weer aanschaffen op een nieuw dieptepunt.MisterEagle schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 20:12:
[...]
Yes, ik had m al gezien (en gepost maar als linkje)
Dat is ook waarom Chz omhoog schiet.
Een echte noobvraag he, maar dit is net gepost en donderdag is pas de listing op coinbase. Dan zal 't de komende 2 dagen wel omhoog gaan nog verwacht ik, toch?
Ik had net van 't weekend verkondigd aan de vrouw des huizes dat ik deze token wil hodl-en en we over 5 jaar niet meer hoeven te werken
Use cases doen er bij dit soort munten niet voldoende toe om de koers hoog te houden.
Oh en geen enkel financieel advies van mij aannemen, ik ben een noob.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Wat is dit voor slow-msn-chat
$ alias cd='rm -rf'
Houd je rekening met de levertijd van je Lambo?anti elppa schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 20:01:
lekker hoor. Die long van mij loopt lekker binnen zo hahaha
Kunnen we de 44k babe overslaan? Heb een zwakke maag.
Levertijd: Nu bestellen, Q1 2022 2023 geleverd krijgen.knakworst schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 20:17:
[...]
Houd je rekening met de levertijd van je Lambo?
Ach, heb je tenminste de tijd om een 2e uit te zoeken
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ik post de 22k babe wel twee keer dat is ook 44k.Darrell schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 20:18:
[...]
Kunnen we de 44k babe overslaan? Heb een zwakke maag.
Ik zelf ook hoor, maar heb mn complete inleg al terug dus durf een stukje hodl wel aan. T verhaal er om heen spreekt me wel aan maar ik ben echt bijzonder nieuw nog in de crypto wereld. Voel me bijna alsof ik onder een steen heb gelegen de afgelopen 10 jaarNgangatar schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 20:16:
[...]
Ik vind het persoonlijk een leuke munt omdat ik de use case snap en sportsmarketing een mooi segment vind. Echter ik zal deze zelf niet HODL-en, hooguit in de bear weer aanschaffen op een nieuw dieptepunt.
Use cases doen er bij dit soort munten niet voldoende toe om de koers hoog te houden.
Oh en geen enkel financieel advies van mij aannemen, ik ben een noob.

Wat ik wel merk is dat overal, over elke munt, analyses zijn te lezen. Maar vaak vraag ik me af waar dat nou echt op gebaseerd is of dat het juist is om te zorgen dat meer mensen het gaan kopen. Uiteindelijk lijkt t me dus nog t meest op een pyramide
43K is anders ook niet verkeerd.knakworst schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 20:19:
[...]
Ik post de 22k babe wel twee keer dat is ook 44k.
Maar de 22k kon even niet in het archief vinden. Mag ik een hint?

Haha geniaal, het regent weer Moon hier dus even de BTC/BUSD koers checken. Ah ja, groene kaarsen van 1k totaal
Dat was geen babe...D_Jeff schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 20:24:
[...]
43K is anders ook niet verkeerd.
Ik weiger die hier te reposten.
[ Voor 6% gewijzigd door toilet_paper op 15-06-2021 20:30 ]
hahahaah nee man dat gaat zo rap niet. Ik heb die 10x met 0,2btc lopen. Dan duurt een lambo lang hoor. Ik heb wel eigenlijk de planning om deze long open te houden tot voorbij de ath (als ie daar ooit komt)knakworst schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 20:17:
[...]
Houd je rekening met de levertijd van je Lambo?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Anoniem: 1032405
Ter gelegenheid van de dikke lambomoonsoon reversal stel ik een kersverse 44k babe voor.
Daddy Elon was een fout, en is ook niet langer relevant. Daarnaast was ik toen ook onder invloed van behoorlijk wat hopium icm een fluffje bullrun rush als ik heel eerlijk ben.
Daddy Elon was een fout, en is ook niet langer relevant. Daarnaast was ik toen ook onder invloed van behoorlijk wat hopium icm een fluffje bullrun rush als ik heel eerlijk ben.
Nu weet ik dat we 3 opties hebbentoilet_paper schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 20:28:
[...]
Dat was geen babe...
Ik weiger die hier te reposten.
1) dik
2) dude
3) spieren
Kom tijd, komt raad.Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 20:33:
Ter gelegenheid van de dikke lambomoonsoon reversal stel ik een kersverse 44k babe voor.
Fijn dat je bij zinnen bent gekomen.
I second that motion.Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 20:33:
Kleine subtiele hint. Iets met lang zeuren bij @Anoniem: 1032405 dat niet iedereen van die kant is?D_Jeff schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 20:24:
[...]
43K is anders ook niet verkeerd.
Zoveel?Hodl22 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 20:37:
32475 gekocht🤡
1 miljard 54 miljoen dollar is dat!

Als ik naar de koers kijk van de laatste 15 minuten, kunnen we nog wel even bakkeleien over de 44k babe
@Tartarus dit bedoelde ik dus laatst.
ADA maar ingeruild voor ICX.
ADA is momenteel het terrein van de bots (met hun 0,4 cent marge pump & dump)
ADA is momenteel het terrein van de bots (met hun 0,4 cent marge pump & dump)
Ik heb nu USDC op de BSC, er is geen liquiditeit op https://stable.anyswap.exchange/#/swap of www.xpollinate.io. meh....Glenn Hoddle schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 19:05:
[...]
Nee. Als in, je hebt ook wel een IRON-USDC pool op BSC, maar die heeft 'maar' 110% apy per jaar.
En die twee verschillende, de ene is via Sushiswap, en ander via QuickSwap (dat is een beetje het Pancakeswap van Polygon.)
Het lastigste is nog dat je USDC naar Polygon moet krijgen, dat kan hier, ik denk dat je er als ervaren gebruiker wel uitkomt, maar let op dat er genoeg exit-liquidity is (dat is het getal achter de chain die je wil hebben, in dit geval Polygon): https://stable.anyswap.exchange/#/swap
Oh, en je hebt een beetje matic nodig voor de fees op polygon-beefy, hier is een faucet: https://macncheese.finance/matic-polygon-mainnet-faucet.php
En voor de mensen die niet willen meedoen: dat mag natuurlijk ook. Ik zal jullie laten weten hoe het gaat.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Die zit goed klammKol Nedra schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:04:
ja van wie is deze? scheelde niks zeg!!
[Afbeelding]
Zero.
Al 2 dagen nu
Irritant. Op anyswap werkt het automatisch bij, kwestie van even wachten.Gelukszoekr schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 20:57:
[...]
Ik heb nu USDC op de BSC, er is geen liquiditeit op https://stable.anyswap.exchange/#/swap of www.xpollinate.io. meh....
Je legt hem wel goed voor hè? 🤣
Klamborghini 🤡
Tja eerst gouden handjes en een x100 long hitten om een lambo te halen. Dan heb je nog wat pech tegoed in de rest van je leven natuurlijk.. Wat baal je dan zeg
(en schrik je je de pleuris!)
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Grappig, voor het eerst dat ik hier iets lees over Anyswap (afgezien van mijn posts 100 jaar geleden).Glenn Hoddle schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:12:
[...]
Irritant. Op anyswap werkt het automatisch bij, kwestie van even wachten.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Check het is gelukt. Ik zit nu met het volgende te stoeien. Ik heb Iron gekocht via Quickswap. Maar hoe kom ik nu aan de IRON-USDC QLP token. Als ik m'n funds in de liquiditeitspool op Quickswap zet dan staan ze dus niet bij Beefy te farmen...Glenn Hoddle schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:12:
[...]
Irritant. Op anyswap werkt het automatisch bij, kwestie van even wachten.
Staat toch nog een stuk hoger dan vanochtend.
Komt goed.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
x100 is ook gewoon retarded to the max. Eigenlijk alles boven de x20 is debieltwit schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:16:
Tja eerst gouden handjes en een x100 long hitten om een lambo te halen. Dan heb je nog wat pech tegoed in de rest van je leven natuurlijk.. Wat baal je dan zeg(en schrik je je de pleuris!)
met een beetje mazzel is de confirmation van de uitbraak. Volume is iig goedFamous schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:22:
[...]
Staat toch nog een stuk hoger dan vanochtend.
Komt goed.
Kijkende naar de D1 lijn ziet het er prima uit over de afgelopen week.
Beefy heeft tegenwoordig de zap functie om automatisch lp tokens aan te maken. Je hebt dus alleen usdc of iron nodig en de rest doet zap. Een erg handige feature.Gelukszoekr schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:22:
[...]
Check het is gelukt. Ik zit nu met het volgende te stoeien. Ik heb Iron gekocht via Quickswap. Maar hoe kom ik nu aan de IRON-USDC QLP token. Als ik m'n funds in de liquiditeitspool op Quickswap zet dan staan ze dus niet bij Beefy te farmen...
Thanks! Maar ik zie die optie niet op https://polygon.beefy.finance/keepitfrosty schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:27:
[...]
Beefy heeft tegenwoordig de zap functie om automatisch lp tokens aan te maken. Je hebt dus alleen usdc of iron nodig en de rest doet zap. Een erg handige feature.
Dikke stijging, twee uur later weer onder het niveau van vertrek.
Uit de dropdown menu van de LP kies alleen voor USDC en stort alles.Gelukszoekr schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:29:
[...]
Thanks! Maar ik zie die optie niet op https://polygon.beefy.finance/
Van mij mogen de alts ff bijtrekken haha. Heb nog 3 longs staan om sats te vermeerderen maar die worden alleen maar leeg getrokken.
https://opensea.io/seaart
Ja ben nu veel sneller aan het reageren op losses. Hodl’en op altcoins is niet mijn sterkste kant.WhySoSerious schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:31:
[...]
Dikke stijging, twee uur later weer onder het niveau van vertrek.
Hij zit een beetje verborgen in de gewone UI. Als je bijvoorbeeld naar de Iron-USDC LP gaat, staat hij standaard op storten in 'iron-usdc qlp', en dan is je saldo 0. Maar het is een drop down menu aan de rechter kant dat je ook op USDC of Iron los kan zetten.Gelukszoekr schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:29:
[...]
Thanks! Maar ik zie die optie niet op https://polygon.beefy.finance/
Ik weet niet waar jij het vroeger voor gebruikte, maar nu ontkom je er eigenlijk niet aan als je wil bridgen.Stokstaart schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:16:
[...]
Grappig, voor het eerst dat ik hier iets lees over Anyswap (afgezien van mijn posts 100 jaar geleden).
Ah.. ja thanks gevonden. Alleen door alle conformaties en shit ben ik door m'n 0.001 Matic heen om het aan te passen.. zuchtGlenn Hoddle schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:34:
[...]
Hij zit een beetje verborgen in de gewone UI. Als je bijvoorbeeld naar de Iron-USDC LP gaat, staat hij standaard op storten in 'iron-usdc qlp', en dan is je saldo 0. Maar het is een drop down menu aan de rechter kant dat je ook op USDC of Iron los kan zetten.
@Gelukszoekr Gewoon nog eens aan dat faucet vragen. Of aan deze: https://www.coinclarified.com/tools/polygon/faucet/
Awesome manGlenn Hoddle schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:40:
@Gelukszoekr Gewoon nog eens aan dat faucet vragen. Of aan deze: https://www.coinclarified.com/tools/polygon/faucet/
Oh echt? Hebben ze goed gedaan dan.. Ik gebruikte het voor de FSN-ANY LP en daarna de farm (toen er nog rewards werden uitgekeerd). Nu hodl ik gewoon de berg FSN en ANY totdat ze de prijs krijgen die ze verdienenGlenn Hoddle schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:35:
[...]
Ik weet niet waar jij het vroeger voor gebruikte, maar nu ontkom je er eigenlijk niet aan als je wil bridgen.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Bedankt voor de hulp heren. Het heeft een uurtje gekost maar heb dan toch wat van die LP tokens op Beefy staan. Matic was weer een nieuwe ervaring. Je moet weer door wat extra hoepels springen ten opzichte van de pancakeswap. Bedankt!
Heb 95% van mijn pf op diverse manieren gestaked.
Hopelijk blijf ik er van af.
Hopelijk blijf ik er van af.
Dit is nu wel echt een fake out. wel jammer want het zag er echt wel lekker uit.Lijkt wel weer een gecoördineerde dump
nee, dit lijkt ook eerder op wat miners of een paar whales die heel gecontroleerd dumpen. Bij musk heb je ineens een paal van 2k in 10mintrader1212 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:05:
Heeft Elon iets gezegd?
MOON!!!!!!
Oh wacht... net wat geld overgemaakt wat heel snel binnen is...
Oh wacht... net wat geld overgemaakt wat heel snel binnen is...
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Wat is het toch ook een mindfuck. Moon en rekt op dezelfde dag x5.
Typische liquidity Hunt.. prijsactie van eerder vandaag was ook verschrikkelijk kunstmatig steeds die sudden demand pomp candles. Whaleplay textboekanti elppa schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:06:
[...]
nee, dit lijkt ook eerder op wat miners of een paar whales die heel gecontroleerd dumpen. Bij musk heb je ineens een paal van 2k in 10min
cool net ontdekt; crypto bubbles is er ook als app variant op Android 😄
:strip_exif()/f/image/ySnfbEnIjRKVeY5Cwh9aU7eu.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 72% gewijzigd door Kol Nedra op 15-06-2021 22:47 ]
Bizar, dat project is al een tijdje dood volgens mij. Is echt leeg gelopen sinds februari trouwensTartarus schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:14:
PERL doet dingen
Yep. Ik heb maar met 50 USDT in gehandeld en veel te laat opgemerkt. Heb maar beperkt winst gemaakt.mannowlahn schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:53:
[...]
Bizar, dat project is al een tijdje dood volgens mij. Is echt leeg gelopen sinds februari trouwens
Zullen wel weer hoop longs rekt gegaan zijn iigBever! schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:30:
[...]
Typische liquidity Hunt.. prijsactie van eerder vandaag was ook verschrikkelijk kunstmatig steeds die sudden demand pomp candles. Whaleplay textboek
https://www.coindesk.com/...ing-added-to-coinbase-pro
Waarom the fuck wordt shiv toegevoegd en dot en ksm niet. Snap er weinig van.
Edit:’oh laat maar, dot gisteren 😂
Dan valt het qua pump mij wel tegen btw
[ Voor 20% gewijzigd door DarkShadow op 15-06-2021 23:11 ]
Zitten toch voorzichtig boven de 40000 opnieuw. Nog geen sprake van een nieuwe dip naar de 30 regionen voorlopig. Toch bewijs dat bitcoin totaal nog niet volwassen is.
[ Voor 24% gewijzigd door SlasZ op 15-06-2021 23:18 ]
DOT niet sinds gisteren, maar vanaf morgen om 18.00 te traden.DarkShadow schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 23:10:
https://www.coindesk.com/...ing-added-to-coinbase-pro
https://blog.coinbase.com...coinbase-pro-cd06a9b05dc6
Ik doe mee @Glenn Hoddle . Thanks voor de tip !
@Machlah Graag gedaan!
Inmiddels bijna een Total Value Locked van 100 miljoen USD! Krankzinnig. Misschien kan de printer van de crypto DeFi de dollar het laatste zetje geven om het tot wc papier te laten degraderen.
[ Voor 45% gewijzigd door baba420 op 16-06-2021 00:25 ]
Nee hoor TVL is ruim 670 mln..baba420 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 00:23:
Inmiddels bijna een Total Value Locked van 100 miljoen USD! Krankzinnig. Misschien kan de printer van de crypto DeFi de dollar het laatste zetje geven om het tot wc papier te laten degraderen.
Het is natuurlijk omgekeerd. De VS print - en nee, geen typefout - 4 miljard dollar per dag. En daarvan komt een klein stukje in crypto-defi terecht.baba420 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 00:23:
Edit: haha, 1,83% inmiddels het blijft nog om hoog gaan ook.
[ Voor 6% gewijzigd door Glenn Hoddle op 16-06-2021 00:48 ]
Lol, ik heb ze op 2 euro gekocht was even blij... 91 cent... Mag dan wel naar Mars ipv de moonroflexx schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 19:55:
Icx mooooon
En weer terug bij af
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Toch weer lekker dipsausen naar het weekend toe.
Gaat toch nog steeds prima. Straks vast weer een 41 42k strijd. Funding rate is wel weer negatief. Dus als we bovenstaande gaan doen gaan er weer extreem veel shorts kapotkeepitfrosty schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 06:23:
Toch weer lekker dipsausen naar het weekend toe.
Weet iemand hoe het kan dat ik alsnog BNB moet inleveren bij het traden met BUSD?
Ben namelijk een beetje aan het traden op KSM en had Zondag een sell order (limiet) gezet op $440. Nu zie ik in mijn geschiedenis dat hij een deel verkocht heeft op 440, met zoals verwacht 0 fee
Maar de rest heeft hij in 20 delen verkocht op 440.01 en heb bij al die transacties BNB ingeleverd?
Hoe voorkom ik dit?
Edit:
Beter geen aantallen noemen
bedankt voor de reminder
Ben namelijk een beetje aan het traden op KSM en had Zondag een sell order (limiet) gezet op $440. Nu zie ik in mijn geschiedenis dat hij een deel verkocht heeft op 440, met zoals verwacht 0 fee
Maar de rest heeft hij in 20 delen verkocht op 440.01 en heb bij al die transacties BNB ingeleverd?
Hoe voorkom ik dit?
Edit:
Beter geen aantallen noemen
[ Voor 66% gewijzigd door BTFD op 16-06-2021 07:38 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Verwijder de bedragen van je schermprint.BTFD schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 07:23:
Weet iemand hoe het kan dat ik alsnog BNB moet inleveren bij het traden met BUSD?
Ben namelijk een beetje aan het traden op KSM en had Zondag een sell order (limiet) gezet van x stuks op $440. Nu zie ik in mijn geschiedenis dat hij y stuks verkocht heeft op 440, met zoals verwacht 0 fee
Maar die andere heeft hij in 20 delen verkocht op 440.01 en heb bij al die transacties BNB ingeleverd?
Hoe voorkom ik dit?
Als hij hoger was dan je limiet, was er op dat moment een koper al voor die prijs. Dan wordt de order direct uitgevoerd en ben je geen 'maker'. Je order moet in het orderboek terechtkomen om gratis te zijn. Volgende keer bij verkoop dus een hogere limiet invoeren.
Bedragen verwijderd, echter in jouw quote alsnog te lezenknakworst schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 07:32:
[...]
Verwijder de bedragen van je schermprint.
Als hij hoger was dan je limiet, was er op dat moment een koper al voor die prijs. Dan wordt de order direct uitgevoerd en ben je geen 'maker'. Je order moet in het orderboek terechtkomen om gratis te zijn. Volgende keer bij verkoop dus een hogere limiet invoeren.
Maar bedankt voor de uitleg, het is mij nu helder wat te doen!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
BTFD schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 07:40:
[...]
Bedragen verwijderd, echter in jouw quote alsnog te lezen
Maar bedankt voor de uitleg, het is mij nu helder wat te doen!

Kijk uit hoor!!
$ alias cd='rm -rf'
Ja gaan behoorlijk wat shorts kapot dan. Ben benieuwd. Des te meer rejections is vaak niet een heel sterk teken. Maar hey het blijft btc uiteindelijk.anti elppa schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 06:58:
[...]
Gaat toch nog steeds prima. Straks vast weer een 41 42k strijd. Funding rate is wel weer negatief. Dus als we bovenstaande gaan doen gaan er weer extreem veel shorts kapot
Ben even bij Beefy aan het rondneuzen : Iemand een tip waarom ik bij *alles* waar ik op klik (diverse browsers) geen 'reactie' krijg? Bovenin wallet klik : niks
Onderin op een pool klikken, opent nieuwe pagina maar dan "loading voult" en stopt
dank!
Onderin op een pool klikken, opent nieuwe pagina maar dan "loading voult" en stopt

dank!
Chiliz 🌶 heeft zin in de nieuwe listing op Coinbase. Eens benieuwd hoe ver we deze keergeraken. Stelt wel teleur dat ze niet meer uit het EK halen qua stijging.
ik zie het juist andersom, meer rejections is kans groter dat de bulls een keer winnen. Maargoed het doet er nu ook niet toe want btc is pas 2x in de 41 42 regio geweest afgelopen week. Dat is nog niets. Duidelijk is iig dat dit een belangrijk niveau iskeepitfrosty schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:16:
[...]
Ja gaan behoorlijk wat shorts kapot dan. Ben benieuwd. Des te meer rejections is vaak niet een heel sterk teken. Maar hey het blijft btc uiteindelijk.
Jazeker en feit blijft ook dat ondanks de rejections er ook nog geen keiharde dip is geweest. Dus wat dat betreft kan het nog alle kanten op. Spannende wedstrijd thats for sure. Je ziet wel alle alts op dit moment langs de zijlijn staan met de mond open van hm wat gaat het nu worden.anti elppa schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:25:
[...]
ik zie het juist andersom, meer rejections is kans groter dat de bulls een keer winnen. Maargoed het doet er nu ook niet toe want btc is pas 2x in de 41 42 regio geweest afgelopen week. Dat is nog niets. Duidelijk is iig dat dit een belangrijk niveau is
[ Voor 8% gewijzigd door keepitfrosty op 16-06-2021 08:32 ]
De partnerships (behalve Argentinië) met de Nationale bonden komen nog niet los inderdaad. Wie weet hebben ze nog een verrassing verderop in het toernooi.mrb85 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:25:
Chiliz 🌶 heeft zin in de nieuwe listing op Coinbase. Eens benieuwd hoe ver we deze keergeraken. Stelt wel teleur dat ze niet meer uit het EK halen qua stijging.
Ik hoop daarnaast dat ze in de toekomst ook nog iets gaan doen met NFT/portretrechten, maar daar is veel meer geld voor nodig en ik denk niet dat hun zakken daar diep genoeg voor gaan voorlopig.
Klopt wat gisteren sterk was, was dat die dump niet direct door knalde tot ver onder die opgaande trendlijn, eigenlijk ketste btc er weer mooi op afkeepitfrosty schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:30:
[...]
Jazeker en feit blijft ook dat ondanks de rejections er ook nog geen keiharde dip is geweest. Dus wat dat betreft kan het nog alle kanten op. Spannende wedstrijd thats for sure. Je ziet wel alle alts op dit moment langs de zijlijn staan met de mond open van hm wat gaat het nu worden.
MetaMask addon geïnstalleerd? Juiste netwerk/blockchain geselecteerd? Check anders ook de Discord, https://discord.com/invite/yq8wfHd, daar is een Tech-support kanaal.majic schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:20:
Ben even bij Beefy aan het rondneuzen : Iemand een tip waarom ik bij *alles* waar ik op klik (diverse browsers) geen 'reactie' krijg? Bovenin wallet klik : niks
Onderin op een pool klikken, opent nieuwe pagina maar dan "loading voult" en stopt![]()
dank!
Lets go Bulls!?anti elppa schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:25:
[...]
ik zie het juist andersom, meer rejections is kans groter dat de bulls een keer winnen. Maargoed het doet er nu ook niet toe want btc is pas 2x in de 41 42 regio geweest afgelopen week. Dat is nog niets. Duidelijk is iig dat dit een belangrijk niveau is
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZXx41ozA6AiTENTFMnffMu2P.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/t63wj3ylUq9qQQOatCHGzvbl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fN7K8rgJvVCodN9ItRvQR1hm.jpg?f=fotoalbum_large)
Iets meer on topic:
Wellicht leuk leesvoer voor diegenen die het nog niet gezien hebben, gaat over DOT. Is al wat ouder, maar wellicht was je toen nog niet in DOT geïnteresseerd.
https://happyblock.medium...lots-auction-748c6204b469
Wellicht leuk leesvoer voor diegenen die het nog niet gezien hebben, gaat over DOT. Is al wat ouder, maar wellicht was je toen nog niet in DOT geïnteresseerd.
[ Voor 20% gewijzigd door Ngangatar op 16-06-2021 08:43 ]
Ik zat toen al met wat bags KSM en DOT te wachten op het moment dat de auctions van start gingen. Ik krijg alleen het idee dat die auction-hype zich in de afgelopen maanden in de prijs heeft laten doordruppelen en dat 't nu aardig... nou ja, 'leeglopen' is misschien wat te overdreven, maar KSM is weer aardig in de aanbieding. Ik had gedacht dat wanneer die muntjes locked waren er wel wat meer schaarste zou komen op de exchanges.Ngangatar schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:41:
Iets meer on topic:
Maar misschien is 't met een wispelturige BTC koers momenteel ook niet echt te peilen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!