Eens, had ook wel meer respons verwacht / gehoopt! Anders ga ik het niet allemaal typen
Dank voor het delen in elk geval!
Hier komt mijn beeld weer. Ik besef me dat het weer gaat klinken als lofzang, omdat ik er ook enthousiast over ben. Wat juist de aanleiding is voor deze post; ik hoor graag wat tegengeluid om mijn bubbel te breken of versterken

Ik denk dat er wel degelijk toepassingen actief zijn maar dat deze minder hoog van de toren blazen of aanspreken, waar komt anders het transactievolume vandaan dat al hoger is dan Eth?
De
volgende video benoemt 26 use cases die in ontwikkeling zijn of reeds gebruikt worden. Op hun site benoemen ze er ook een aantal.
Mocht je die niet willen of kunnen bekijken , hieronder een paar die ik interessant vind:
- "Connected product cloud" atma.io van fortune 500 bedrijf Avery dennison
- Muziekstreaming platform tune.fm
- AdsDax
- Toko van DLA Piper (high value asset ntf's -> Deze kan ik nog niet echt vinden buiten nieuwsbronnen overigens)
Er is tevens aangegeven dat ieder lid van de governance council ook een toepassing aan het ontwikkelen is. (Centrale bank van zuid korea, LG, Boeing, Google) Waarde hiervan is nader te bepalen..
Kan zeker beter maar toch 1,5miljar marketcap en 9miljard undiluted. Ook de governance council/partnerships bevat serieuze namen. Regelmatig vraag ik me af hoe zinnig veel van de hype train's zijn, neem dogecoin bijvoorbeeld
Closed of open source, aan het einde van de dag moet het voor in elk geval B2B goed werken en er geld verdient kunnen worden. De ethereum community en decentralisatie is admirabel maar kent ook zijn problemen in besluitvaardigheid
Al het bovenstaande in acht nemend ben ik niet van de indruk dat er andere blockchains zijn die deze rollen al goed vervullen. Maar ik hoor graag suggesties als men wel degelijk denkt dat dit zo is bij anderen zoals bijv solana, cardano, polkadot oid..