[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 169 ... 245 Laatste
Acties:
  • 866.647 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaCoTa schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 23:25:
Die Jehudi gaat meteen full maxi mode:

[Afbeelding]
Ik mag hem wel. (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

DaCoTa schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 23:30:
[...]

De adviseur over digitalisering van de president van Colombia? Die Schiff gaat trollen? Vind ik toch best opmerkelijk.
en zelf ex-staatsecretaris - maar ik bedoelde meer dat hij al daadwerkelijk wat begrijpt van crypto en dat al een tijdje. Dat hij Schiff gaat trollen, tja, ieder z'n hobby.

Goud is trouwens pas shit, ze ontdekken er regelmatig enorm veel van in de ruimte en doet dat wat met de prijs? Nee. ( https://www.nemokennislin...h-geweld-blijkt-goudmijn/ ) Compleet losgezongen van de realiteit, die goudfans. Moet je je voorstellen dat iemand 10 miljoen BTC ontdekt op de maan, dat zou toch ook niet best zijn voor de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:30

troje

was here!

mr.DJ95 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 22:37:
Hele dag uit paniek mijn vakantie geld account op Bitvavo durven openen. Sta nog iets verlies. Maar dat gaat allemaal goedgemaakt worden komende dagen. ik voel het.

Overigens durf ik mijn lange termijn crypto nog niet te bekijken, ik wacht rustig af en ga alvast opzoek naar leuk spul om mijn geld aan op te maken media 2023.

Wat zouden jullie doen? Porsche 911 (996) handbak als cabrio of als coupe? #insertcryptoemoticon
996 met de spiegelei koplampen? Misschien een GT3. Ik zou liever gaan voor een 997 of een 991. Cabrio is leuk maar coupe ziet er nog steeds het beste uit. Wel een S of een 4S nemen!

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

troje schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 23:39:
[...]

996 met de spiegelei koplampen? Misschien een GT3. Ik zou liever gaan voor een 997 of een 991. Cabrio is leuk maar coupe ziet er nog steeds het beste uit. Wel een S of een 4S nemen!
Targa man.

Afbeeldingslocatie: https://ag-spots-2020.o.auroraobjects.eu/2020/03/22/porsche-991-targa-4-gts-mkii-exclusive-manufaktur-edition-c879722032020183514_1.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door JDx op 08-06-2021 23:41 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Doe mij maar zo'n cayennepeper ding daar kan tenminste nog een knappe kar achter.

https://nieuws.porsche.nl...ord-voor-porsche-cayenne/

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
Ronald.42 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 23:48:
[...]

Doe mij maar zo'n cayennepeper ding daar kan tenminste nog een knappe kar achter.

Een porsche cayenne koop je al voor 2 eth tegenwoordig. Is niks man. Gewoon een dikke 911 van je dikke dikke bnb.

Nu lekker slapen, morgen wakker worden met de grootste moon uit de crypto geschiedenis!!! Nis... nis...niiissss of wederom rekt.. weltrusten.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 23:57:
[...]

Een porsche cayenne koop je al voor 2 eth tegenwoordig. Is niks man. Gewoon een dikke 911 van je dikke dikke bnb.

Nu lekker slapen, morgen wakker worden met de grootste moon uit de crypto geschiedenis!!! Nis... nis...niiissss of wederom rekt.. weltrusten.
Die BNB is nog maar half zo dik als ie wel geweest is...
Kutmunten :+

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:09
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 23:38:
[...]

en zelf ex-staatsecretaris - maar ik bedoelde meer dat hij al daadwerkelijk wat begrijpt van crypto en dat al een tijdje. Dat hij Schiff gaat trollen, tja, ieder z'n hobby.

Goud is trouwens pas shit, ze ontdekken er regelmatig enorm veel van in de ruimte en doet dat wat met de prijs? Nee. ( https://www.nemokennislin...h-geweld-blijkt-goudmijn/ ) Compleet losgezongen van de realiteit, die goudfans. Moet je je voorstellen dat iemand 10 miljoen BTC ontdekt op de maan, dat zou toch ook niet best zijn voor de prijs.
Wel een aardige manier om ruimtereizen betaalbaar te houden. Als ze nou onderweg een dikke klomp goud mee nemen :p

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:01
[...]

ok boomer

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:32
Ngangatar schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 23:11:
[...]

Hoeveel haal je eigenlijk, ik zit zonder tweaken op:

[Afbeelding]

En ben benieuwd of tweaken erg veel zin zal hebben.
Zit hier op 97 á 98 MH/s (220w) en in Binance geeft hij 104 aan. Maar dat is geluk hebben, waardoor mijn VIP status eentje hoger is uitgevallen, dan waar ik eigenlijk recht op heb.. :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Ok millennial

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Yep, doe mij maar iets lager, snel en sportief met een lage CW waarde. Zoals de eerder genoemde porsche :)

Die hoge boomer-SUV's... Die doen een merk als Porsche gewoon tekort :r

Maar iedereen z'n eigen smaak :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Ronald.42 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 00:01:
[...]

Die BNB is nog maar half zo dik als ie wel geweest is...
Kutmunten :+
Even schaamteloos B)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GX_2AT431Osm_8Z0iWq5camlM2E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/dHRu8AcLhuDBUZAekBQKxhwm.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 23:38:
[...]

Waarom denk jij dan dat iedereen naar de maan wil? Dat is niet voor niets. Het stikt er van de Bitcoin gemined door maanmannetjes.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hodl22
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-09-2022
moon!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Ja op de 1minuut lijn wel ja *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:24
DaCoTa schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 23:25:
Die Jehudi gaat meteen full maxi mode:

[Afbeelding]
Haha peter.....lineaire schaal....wat een fucking noob is het toch ook...kansloos gewoon

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:35

knakworst

Get more sats!

Moon!

Oh ik was ingezoomd op de 1 minuut schaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Aardig bijgetrokken na gisteren. De echte downfall viel wel mee, als dit het is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
anti elppa schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 01:51:
[...]

Haha peter.....lineaire schaal....wat een fucking noob is het toch ook...kansloos gewoon
Tja, maar lineair is het wel herkenbaarder ;)

Afbeeldingslocatie: https://www.carrollfinancial.com/content/uploads/blog-migration/Main%20Stages%20in%20%20Bubble.jpg

Zeg ik niet dat het zo is, ik durf me niet te wagen aan zo'n voorspelling, maar ik vermoed wel dat dit is waar Schiff aan denkt.

[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 09-06-2021 07:29 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:34

MicroWhale

The problem is choice

Met jou kan ik praten. Zo'n mooie auto O+

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
MicroWhale schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 07:42:
[...]

Met jou kan ik praten. Zo'n mooie auto O+
Maar waar laat je de kinderen, in de kofferbak? :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:34

MicroWhale

The problem is choice

anandus schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 07:44:
[...]

Thuis natuurlijk! d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Thuis in de kofferbak :P

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Na een heerlijke nachtrust heb ik toch besloten om afscheid te gaan nemen van jullie.

Ik ga een andere weg bewandelen. Het ligt niet aan jullie maar aan mij.
Want ik begrijp jullie. Echt waar. Maar mijn gevoel is niet hetzelfde.
Ik heb het geprobeerd om te veranderen maar ik kom telkens op dezelfde conclusie.

Met een lambo maak je me helemaal niet blij :N

Maar met een Ducati 996 (een rode natuurlijk) en (!!!) een 916 SBK daarentegen.... :Y

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
Mooi om te zien dat SOL & KSM de schade alweer zo goed als ingehaald hebben :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Withdrawal al sinds gisteren suspended bij Binance, wie heeft hier nog meer last van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-10 10:27
KSM doet 't weer een beetje doordat de parachain auctions live zijn gegaan voor de eerste 3 projecten.
Via Kraken kan je KSM uitlenen aan een van die projecten. Daar is vannacht een nieuw schermpje voor neergezet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DgjQaImPyAGKZ2CniksKEK-fMDo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wLnPq2HMJxkpxeIAkZ6CTepi.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vind 't alleen nog wat vreemd. Behalve dan dat ik 1 project mis (Bifrost) is er voor Shiden nog geen estimate te geven van de reward. Bij Karura dan weer wel. Maar dan nog ga ik er niet aan mee doen: Je zou 336 dagen moeten wachten voordat je MISSCHIEN 14.4 KAR per KSM krijgt. Behalve dat dat nu nog geen waarde heeft, is de enige zekerheid dat Kraken 10% van je earnings voor zichzelf houdt. Ongeacht de waarde: dat is een flink percentage.

Je kan er op gokken dat Karura naar de maan gaat wanneer ze vrij komen, maar ik laat mijn muntjes wel gewoon staken.

Edit: ik zie dat Bifrost nu ook uit de announcement van Kraken is gehaald.

[ Voor 11% gewijzigd door Ray_ op 09-06-2021 11:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:46
Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 22:19:
[...]

Je inleg smelt weg. Google maar impermanent loss
Hoe kan je met stable coins impermanent loss krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
the_scientist schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 08:05:
Withdrawal al sinds gisteren suspended bij Binance, wie heeft hier nog meer last van?
Kon gisteren nog probleemloos XLMmetjes versturen in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
Ray_ schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 08:06:
KSM doet 't weer een beetje doordat de parachain auctions live zijn gegaan voor de eerste 3 projecten.
Via Kraken kan je KSM uitlenen aan een van die projecten. Daar is vannacht een nieuw schermpje voor neergezet.

[Afbeelding]

Ik vind 't alleen nog wat vreemd. Behalve dan dat ik 1 project mis (Bifrost) is er voor Shiden nog geen estimate te geven van de reward. Bij Karura dan weer wel. Maar dan nog ga ik er niet aan mee doen: Je zou 336 dagen moeten wachten voordat je MISSCHIEN 14.4 KAR krijgt. Behalve dat dat nu nog geen waarde heeft, is de enige zekerheid dat Kraken 10% van je earnings voor zichzelf houdt. Ongeacht de waarde: dat is een flink percentage.

Je kan er op gokken dat Karura naar de maan gaat wanneer ze vrij komen, maar ik laat mijn muntjes wel gewoon staken.
336 8)7
Dat is een eeuwigheid in crypto land

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
anandus schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 08:10:
[...]

Kon gisteren nog probleemloos XLMmetjes versturen in ieder geval
Zie dat andere coins wel kunnen, het probleem lijkt beperkt tot Neo... Vervelend. Hopelijk is het snel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 20:17
Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 22:19:
[...]

Je inleg smelt weg. Google maar impermanent loss
Het zijn stablecoins. Inmiddels meer dan 1% dagrente. Ik heb daar in elk geval mijn fiat geparkeerd. Nfa

[ Voor 17% gewijzigd door keepitfrosty op 09-06-2021 08:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 07-10 14:00

Goed nieuws, ben benieuwd of het ook veel impact heeft op de koers, lijkt mij niet.

BNR radio had net negatief nieuws, FBI had de gestolen bitcoins terug gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

[...]

Ik heb ooit in den beginne in die allereerste Cayenne TDI gereden met 600Nm ofzo, in de sneeuw, leuk.

Ontopic, kijk het voorlopig lekker aan wat de top is, dan ga ik toch die short proberen, spijt anders schijt.

[ Voor 12% gewijzigd door JDx op 09-06-2021 09:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Gare kutmunten, een poosje niet gekeken en nog dieper door het putje dan vorige week. Kan elke pseudo-wetenschapper hier wel gekke lijntjes trekken maar deze markt is meer volatiel dan mijn opa met parkinson op het randje van de afgrond.

All-in op pokemonkaarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

streamnl schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 07:48:
Na een heerlijke nachtrust heb ik toch besloten om afscheid te gaan nemen van jullie.

Ik ga een andere weg bewandelen. Het ligt niet aan jullie maar aan mij.
Want ik begrijp jullie. Echt waar. Maar mijn gevoel is niet hetzelfde.
Ik heb het geprobeerd om te veranderen maar ik kom telkens op dezelfde conclusie.

Met een lambo maak je me helemaal niet blij :N

Maar met een Ducati 996 (een rode natuurlijk) en (!!!) een 916 SBK daarentegen.... :Y
Er is op ziggo sport een leuke documentaire over Carl Fogarty en Ducati. Uiteraard een mooi stuk over de 916 ook.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
StevenzeN schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:01:
Gare kutmunten, een poosje niet gekeken en nog dieper door het putje dan vorige week. Kan elke pseudo-wetenschapper hier wel gekke lijntjes trekken maar deze markt is meer volatiel dan mijn opa met parkinson op het randje van de afgrond.

When Shiny Charizard PSA10?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
anandus schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 07:44:
[...]

Een 911 heeft ook "stoelen" achterin. Lukt prima.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ngangatar schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:11:
[...]

Er is op ziggo sport een leuke documentaire over Carl Fogarty en Ducati. Uiteraard een mooi stuk over de 916 ook.
Bedankt voor de tip.
Wist ik niet.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freshprince
StevenzeN schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:01:

Tijdje geleden gehoopt dat mijn pokemonkaarten wat waard waren.
Wat blijkt dat ze in het nederlands totaal waardeloos zijn dus terug op zolder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

freshprince schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:15:
[...]

Wat blijkt dat ze in het nederlands totaal waardeloos zijn dus terug op zolder...
Postzegels heb ik ook nog een hele berg van, ooit te koop gezet, geen reacties, toen 1 man die heel erg zat te pushen, toen niet verkocht :')

Zo had een oude baas van me ook een keer een DeSede of Eames stoel ofzo, of zo'n ander voor de meeste mensen onbekend duur merk gevonden in de loods en voor 50 euro te koop gezet, opeens mega veel biedingen. Toch maar onderzoek gedaan.

[ Voor 22% gewijzigd door JDx op 09-06-2021 09:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-09 20:51
rickkert94 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 22:41:
Hoe denken jullie over Hedera Hashgraph? (HBAR)
<lofzang>
[...]
</lofzang>
Ik vind dat je hier weinig respons op krijgt.
HBAR is closed source en er zijn voorzover ik weet nog geen toepassingen op ontwikkeld. Verder vind ik dat ze nogal op zn Amerikaans hoog van de toren blazen.

Ze bestaan al even en het feit alleen al dat niemand op deze trein springt zegt mij eigenlijk genoeg.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:33
Ngangatar schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:11:
[...]

Niet terug te kijken zeker... beetje jammer Ziggo. Abbootje binnenkort maar opzeggen. Is weer 10 euro p/m wat ik beter in BTC kan stoppen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Waah schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:23:
[...]

Niet terug te kijken zeker... beetje jammer Ziggo. Abbootje binnenkort maar opzeggen. Is weer 10 euro p/m wat ik beter in BTC kan stoppen _/-\o_
Geen idee, het is onderdeel van de serie: Sporting Greats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-10 10:04
Wackmack schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 08:51:
[Embed]

Goed nieuws, ben benieuwd of het ook veel impact heeft op de koers, lijkt mij niet.

Vanaf nu kan je je property tax in El Salvador dus afrekenen met btc :9

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

anandus schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 07:20:
[...]
Tja, maar lineair is het wel herkenbaarder ;)

[Afbeelding]

Zeg ik niet dat het zo is, ik durf me niet te wagen aan zo'n voorspelling, maar ik vermoed wel dat dit is waar Schiff aan denkt.
Zitten we nu bij capitulation of al diep in dispair? :P
Aan het hoge Sjaak-afhaak-gehalte hier te zien, is het het laatste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 19:40

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
En wie is Joyce? En Tesla kan zelf kiezen in welk land men Tesla's verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ken. schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:36:
[...]

Zitten we nu bij capitulation of al diep in dispair? :P
Aan het hoge Sjaak-afhaak-gehalte hier te zien, is het het laatste..
Dit was de bear trap en binnenkort gaan we naar de moon :D

#optimist

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 23:33
Ngangatar schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:33:
[...]

Geen idee, het is onderdeel van de serie: Sporting Greats
Vrijdag nog een keer zie ik. Mijn vader is Ducati-gek, heeft een Ducati 916 SPS gehad (en nog altijd spijt dat die verkocht is) en ben met hem naar Silverstone geweest (Op die Ducati) naar de Superbikes.

Dus is wel een moetje om te kijken :+

Ohja, crypto. REKT! MOON! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
enomiss schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:37:
[...]

En wie is Joyce? En Tesla kan zelf kiezen in welk land men Tesla's verkoopt.
Volgens mij wordt Tesla inderdaad niet in El Salvador verkocht:
https://www.tesla.com/fin...harger&name=El%20Salvador

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ik ken de El Salvarodiaanse wet niet, maar hier mag je cash of juist pin of creditcard of bepaalde biljetten weigeren als je dat maar duidelijk aangeeft. Zou btc hier dus legal tender worden dan kan je je belasting er gewoon mee aftikken maar een winkelier zou hier gewoon nog mogen weigeren.

Maar goed, ongetwijfeld genoeg handelaren die voor een extra fee met alle plezier Tesla's naar El Salvador exporteren voor de cryptomillionairs die er gaan vestigen (bijna niemand voorlopig dus). Hoewel er ongetwijfeld al el salvador natives crypo millionairs zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 09-06-2021 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

anandus schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:38:
[...]

Dit was de bear trap en binnenkort gaan we naar de moon :D

#optimist
Hahaha. Shit, dan volgt binnenkort waarschijnlijk dus de media attention.. Kom maar door Henk en Ingrid!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
hm.. gratis permanente verblijfsvergunning in El Salvador als je 3 of meer BTC meeneemt.

Iemand link naar de El Salvadoriaanse Funda? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Luuk schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:43:
hm.. gratis permanente verblijfsvergunning in El Salvador als je 3 of meer BTC meeneemt.

Ik denk dat voor menig persoon die aan een verblijfsvergunning denkt belangrijker is met wie El Salvador een uitleveringsverdrag heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Zie relatief kleine appartementen voor "hollandsche prijzen", maar wel dikke auto's op de parking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Ik vroeg me af hoe je een volatiele munt kunt laten functioneren in een land. Vanmorgen kreeg ik een dom idee, waarom maakt men niet gewoon een token van een MA van Bitcoin en gebruikt men die als koers voor transacties. Je zou dit kunnen uitfaseren, je begint bijvoorbeeld met een MA200 token, een paar jaar later als Bitcoin minder volatiel is ga je bijvoorbeeld over naar de MA150 token, totdat je uiteindelijk Bitcoin zelf gebruikt. Ik geloof namelijk niet dat bitcoin in dit stadium al kan werken voor een land. Achterlijk idee of niet? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ja en binnen 1 week om het leven komen door bendegeweld als je 1 stap buiten je gated community zet.
Nee bedankt, voor geen goud Bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

enomiss schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:50:
Ik vroeg me af hoe je een volatiele munt kunt laten functioneren in een land. Vanmorgen kreeg ik een dom idee, waarom maakt men niet gewoon een token van een MA van Bitcoin en gebruikt men die als koers voor transacties. Je zou dit kunnen uitfaseren, je begint bijvoorbeeld met een MA200 token, een paar jaar later als Bitcoin minder volatiel is ga bijvoorbeeld je naar de MA150 token, totdat je uiteindelijk Bitcoin zelf gebruikt. Ik geloof namelijk niet dat bitcoin in dit stadium al kan werken voor een land. Achterlijk idee of niet? :P
Ik denk dat de lokale munt nog volatieler is en dit daarom een goed idee lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
JDx schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:51:
[...]

Ik denk dat de lokale munt nog volatieler is en dit daarom een goed idee lijkt.
De lokale munt is de USD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NWi1RQdM7_SYhHF3DKJIFl4yZkY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7zlwlk2doAH4XBMZsqjJ90t4.jpg?f=fotoalbum_large

is maar goed dat ik van de week het opgezegd heb voor de Binance card 😆

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b420f838Q82uavtpGFdJCglAcVQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/L2DCQBX3BgxOWjmPS2qZkpdc.png?f=fotoalbum_large

Zou wel mooi symmetrisch zijn.. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Kol Nedra schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:55:
[Afbeelding]

Daar huur je doorgaans geen auto mee en genoeg verzekeringen zullen ontbreken. Als dat je toevallig niks uit maakt dan is dat uiteraard mooi meegenomen, maar als het je wel uitmaakt is dat iets om rekening mee te houden. Al die cryptokaarten zijn geen creditcards en dat heeft voor en nadelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
Hey, stop daarmee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:24
Wackmack schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 08:51:
[Embed]

dat van die fbi was 2 dagen terug al in het nieuws. en is geen slecht nieuws

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009

Lol dan zie je geen huizen maar gevangenissen, el salvador is niet een plek waar je graag wilt wonen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-10 15:38
freshprince schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:15:
[...]

Ik verkoop gewoon m'n stack BTC en koop een unboxed 1st edtion boosterbox. Oh wacht, heeft iemand 2 bitcoins op overschot? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

mannowlahn schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:59:
[...]

Lol dan zie je geen huizen maar gevangenissen, el salvador is niet een plek waar je graag wilt wonen denk ik.
Maar het is niet zoals ik dacht dat je daar voor een paar ton een pareltje hebt

https://www.encuentra24.c...ntes-condiciones/19666415

In bijvoorbeeld Bulgarije heb ik vrijstaande huizen gezien voor 6000 euro (jaren geleden dan, dat wel).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• enomiss
[Afbeelding]

Ik heb gisteren voor de eerste keer getankt met mijn Binance Card. :)
Bij een tankstation lukte het niet, namelijk Q8, stond 'tijdelijk geweigerd' of zoiets.
Ben speciaal doorgereden naar een ander tankstation, Esso, en daar lukte het wel.
Het was een speciaal gevoel. <3 Ook al had ik enkel euro's op de kaart gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kun je beter tegen BTC roepen.. :P

Ik hou zelf nog steeds 30.4K aan als absolute bodem - support van eind januari voor de gekte begon. Fingers crossed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:21

Darrell

Fiat moonboy

Be gone demon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:12
Die zag ik gisteren ook met een beetje fantasie, maar is een bekend patroon die ook bij hype aandelen veel voorkomt.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Laatst online: 22:35
Ik doe het ook voor $5!
Dit soort berichten zie je vaker, maar een beetje positiviteit kan geen kwaad.
Er is al genoeg FUD.

Why ‘ADA is only the tip of the Cardano iceberg’

“Crypto investors are seeing the potential for Cardano because the roadmap is so solid. ADA is only the tip of the Cardano iceberg.”

“My price prediction for Cardano in this cycle is 4x from its current price of $1.7 which will be $6.80.”

“In my most bullish scenario, ADA can touch $8-$9 this year.”
https://ambcrypto.com/why...p-of-the-cardano-iceberg/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enomiss
HoppyF schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:16:
Ik doe het ook voor $5!
Dit soort berichten zie je vaker, maar een beetje positiviteit kan geen kwaad.
Er is al genoeg FUD.

Why ‘ADA is only the tip of the Cardano iceberg’

“Crypto investors are seeing the potential for Cardano because the roadmap is so solid. ADA is only the tip of the Cardano iceberg.”

“My price prediction for Cardano in this cycle is 4x from its current price of $1.7 which will be $6.80.”

“In my most bullish scenario, ADA can touch $8-$9 this year.”
https://ambcrypto.com/why...p-of-the-cardano-iceberg/
In my most bullish scenario _O-

Elk nieuwsbericht aangaande voorspellingen over altcoins in deze tijd van Bitcoin kun je echt niet serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

audiojunk schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:16:
[...]

Die zag ik gisteren ook met een beetje fantasie, maar is een bekend patroon die ook bij hype aandelen veel voorkomt.
Klopt, maar dat gebeurt eerder in een tijdspanne van enkele weken, of maximaal een paar maanden.
En anders kunnen we spreken over een nieuwe definitie van een hype hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[Afbeelding]

Nu vraag ik me dus af wat jouw echte naam is..... Even kijken, wat lijkt er op Mooyal?

Bemoeial? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Laatst online: 22:35
enomiss schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:22:
[...]

In my most bullish scenario _O-

Elk nieuwsbericht aangaande voorspellingen over altcoins in deze tijd van Bitcoin kun je echt niet serieus nemen.
Wellicht maar moet je de Bitcoin wèl serieus nemen dan? :?
Feit is dat de Bitcoin zich onstabieler gedraagt dan sommige alt coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
Nou, best een duur grapje om wat muntjes te verplaatsen naar de Nano X :+

Bezig om alles vanuit Binance naar de Ledger te verplaatsen, maar die fees beginnen een "pain in the ass" te worden en dan vooral de muntjes die over ERC20 gaan! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
HoppyF schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:30:
[...]

Bitcoin staat dat toe voor altcoins omdat Bitcoin momenteel zijwaards gaat.
Bitcoin dood --> alle altcoins dood
Altcoin dood --> _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keepitfrosty
HoppyF schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:30:
[...]

De Bitcoin ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Het valt me op de bij ICON het volume de afgelopen 8 uur veel hoger is dan de weken hiervoor. Iemand een reden hiervoor, mijn Google skills kunnen weinig vinden en bij CMC staat er bij nieuws ook niets.

De officiële website en Medium hebben ook al een week geen echt nieuws.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:16
enomiss schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:03:
[...]

Ik heb gisteren voor de eerste keer getankt met mijn Binance Card. :)
Bij een tankstation lukte het niet, namelijk Q8, stond 'tijdelijk geweigerd' of zoiets.
Ben speciaal doorgereden naar een ander tankstation, Esso, en daar lukte het wel.
Het was een speciaal gevoel. <3 Ook al had ik enkel euro's op de kaart gezet.
Ik had steeds maar BNB 0,3 gemiddeld, kennelijk eroverheen gelezen dat locked staked BNB en Lauchpad BNB (die ATAs aan het farmen waren) niet meetellen voor je gemiddelde. Cashback van 0,1% is natuurlijk niets. Dus die ATAs maar gelaten voor wat ze zijn en 1 BNB weer in spot geplaatst. 2% van een paar keer supermarkt was meer dan wat dat ging opleveren.

En inderdaad herhaling van wat @TWeaKLeGeND al zei: merk op dat het een DEBIT card is, hij zal inderdaad niet doen op plekken waar geld reserveringen nodig zijn zoals autoverhuur. Ik hou mijn credit cards gewoon erbij.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Wiley99 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:52:
[...]

Ik had steeds maar BNB 0,3 gemiddeld, kennelijk eroverheen gelezen dat locked staked BNB en Lauchpad BNB (die ATAs aan het farmen waren) niet meetellen voor je gemiddelde. Cashback van 0,1% is natuurlijk niets. Dus die ATAs maar gelaten voor wat ze zijn en 1 BNB weer in spot geplaatst. 2% van een paar keer supermarkt was meer dan wat dat ging opleveren.

En inderdaad herhaling van wat @TWeaKLeGeND al zei: merk op dat het een DEBIT card is, hij zal inderdaad niet doen op plekken waar geld reserveringen nodig zijn zoals autoverhuur. Ik hou mijn credit cards gewoon erbij.
Als aanvulling, de enige debitkaart die ik ben tegen gekomen die die reserveringssystemen wel accepteren is de n26 kaart. Die identificeert zich anders dan de reguliere debit card. Een aanrader dus om voor de zekerheid te hebben daar die gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Wiley99 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:52:
[...]

Voor zover ik weet tellen de launchpad bnbs gewoon mee. Locked staking idd niet. Ik heb al mijn BNB nog bij de launchpad staan en het gemiddelde is nog steeds exact hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
keepitfrosty schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:57:
[...]

Voor zover ik weet tellen de launchpad bnbs gewoon mee. Locked staking idd niet. Ik heb al mijn BNB nog bij de launchpad staan en het gemiddelde is nog steeds exact hetzelfde.
Tip, haal BNB eruit voor zoveel dagen dat nodig is om je 30-day average BNB op de waarde te krijgen die je als cashback voor ogen hebt. Plaats daarna terug in whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
enomiss schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 11:01:
[...]

Tip, haal BNB eruit voor zoveel dagen dat nodig is om je 30-day average BNB op de waarde te krijgen die je als cashback voor ogen hebt. Plaats daarna terug in whatever.
Thanks, maar mijn BNB staat nagenoeg eigenlijk altijd in de BNB earn vault als het niet in een launchpad staat. Voor die kleine boomer apys ga ik niet de moeite doen om het locked te staken imo.

[ Voor 9% gewijzigd door keepitfrosty op 09-06-2021 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

keepitfrosty schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 11:03:
[...]

Thanks, maar mijn BNB staat nagenoeg eigenlijk altijd in de BNB earn vault als het niet in een launchpad staat. Voor die kleine boomer apys ga ik niet de moeite doen om het locked te staken imo.
Daar bedoel je deze mee? Of eentje van die meer naar onderen? Ik ben vrij nieuw in Binance en wellicht zijn er nog meer te vinden, vandaar mijn vraag.

*Edit: ik vermoed overigens dat je de 2e bedoeld inmiddels.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s2jmx9sgir-zIhnGry6wFRFlE2I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/R5KPvYv2agf8Ng457DKCr0OE.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door Ngangatar op 09-06-2021 11:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
keepitfrosty schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 11:03:
[...]

Maar vault is toch niet locked.
Stel je hebt 30 BNB, dan is het een kleine moeite om deze 1 dag per 30 dagen uit de vault te halen voor 1 BNB average = 2% cashback.

[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 09-06-2021 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:38
keepitfrosty schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:57:
[...]

locked staking telt idd niet mee, maar telt BNB vault wel mee?

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keepitfrosty
Kol Nedra schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 11:18:
[...]

locked staking telt idd niet mee, maar telt BNB vault wel mee?
Ja ik heb altijd in de BNB vault zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
enomiss schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 11:12:
[...]

Maar vault is toch niet locked.
Stel je hebt 30 BNB, dan is het een kleine moeite om deze 1 dag per 30 dagen uit de vault te halen voor 1 BNB average = 2% cashback.
Klopt maar ik ben lui en voor iets van 11% apy ga ik de moeite niet doen om mijn BNB te verplaatsen op Binance. Staat bij mij in de BNB earn vault en is er een launchpad dan druk ik het tijdelijk daar en daarna weer terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
Ngangatar schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 11:10:
[...]

Daar bedoel je deze mee? Of eentje van die meer naar onderen? Ik ben vrij nieuw in Binance en wellicht zijn er nog meer te vinden, vandaar mijn vraag.

*Edit: ik vermoed overigens dat je de 2e bedoeld inmiddels.

[Afbeelding]
Ik doe het via de mobiel dus het ziet er iets anders uit maar als ik het zo zie is het inderdaad de 2e. BNB Earn vault.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:21

Darrell

Fiat moonboy

Staat nu ook op teletekst dus dan is het waar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zKm-ozj2ZyNCBmbclvWeqDBMnnY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RpIusWfPvrfDko34aSKjExxI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Darrell schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 11:33:

[Afbeelding]
Wow, bestaat dat nog? :o

Teletekst, hè, niet bitcoin of El Salvador :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:12
Ken. schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 10:26:
[...]

Klopt, maar dat gebeurt eerder in een tijdspanne van enkele weken, of maximaal een paar maanden.
En anders kunnen we spreken over een nieuwe definitie van een hype hehe.
Paar leuke voorbeelden:

https://m.iex.nl/Column/108572/Het-Grote-Bubbel-Blog.aspx

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hodl22
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-09-2022
Darrell schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 11:33:

[Afbeelding]
Where moon? :|
Pagina: 1 ... 169 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!