Zie het NK topic.Niann-Tsyr schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 17:38:
Hoeveel lager gaat btc nog zakken, denken jullie?
Nee.the_scientist schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 17:43:
Maar, is er een directe aanleiding aan te wijzen voor deze daling? Verveelde Elon die weer aan het tweeten is? Ethereum die positief is getest op corona? Iets anders wat we morgen weer vergeten zijn?
Eens, zo kan je voor iedere rode candle wel slecht nieuws proberen aan te wijzen en voor iedere groene candle een investeerder benoemen.Brontosaurus99 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 17:48:
[...]
Soms, en dat is eigenlijk heel gek, gaat het nummertje gewoon omlaag zonder reden. En soms, gaat het ook weer omhoog, zonder reden.
Niet persoonlijk gericht hoor, meer in het algemeen, maar ik vraag me af waarom het de laatste tijd lijkt alsof iedereen op zoek is naar de reden voor een dump.
En vervolgens als we weer omhoog gaan is iedereen zo blij dat niemand het wat interesseert hoe dat komt.
In de aandelenmarkt is het anders, maar bij crypto kan er 2k bij of af in 5 minuten, gewoon omdat er meer kopers/verkopers zijn dan andersom, zonder dat daarvoor nieuws hoeft te zijn.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
mooie test dat wel
nothing stops this train
Respect dat je je niet laat ontmoedigen. Welkom bij de club.streamnl schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 17:54:
Van ~63000 => ~ 31500
Talk about a bad time to begin![]()
Tel daar bij de “noob foutjes” (fomo, buy high, sell low) en jullie kunnen wel raden hoe mijn pf eruit ziet![]()
Gelukkig heb ik “de dip” meteen in het begin gekregen, nu kan ik dat al vast afvinken.
De volgende op mijn lijstje om af te vinken zijn:
MOON
69k
Lambo
https://opensea.io/seaart
Hmmm… moeten we voortaan veganistisch voedsel eten? Zou dat helpen ?Pelox schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 19:18:
[...]
Hier ook een lekker stukje beef op.. heerl... oh wacht.. damn. De bulls gaan er aan.. door ons!
Ik zie mezelf al uitleggen op feestjes wat de reden is en zie de gezichten al voor me

Heb je iig je eerste halving meegemaakt.streamnl schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 17:54:
Van ~63000 => ~ 31500
Tel daar bij de “noob foutjes” (fomo, buy high, sell low) en jullie kunnen wel raden hoe mijn pf eruit ziet![]()
Gelukkig heb ik “de dip” meteen in het begin gekregen, nu kan ik dat al vast afvinken.
De volgende op mijn lijstje om af te vinken zijn:
MOON
69k
Lambo
De tijd leert of het tij keert
Is er nog plaatsje over? Ook ik wil mij graag aanmelden bij de club!streamnl schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 17:54:
Van ~63000 => ~ 31500
Tel daar bij de “noob foutjes” (fomo, buy high, sell low) en jullie kunnen wel raden hoe mijn pf eruit ziet
Want heb er, gezien het verleden, wel vertrouwen in dat we de weg naar boven weer gaan vinden
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Kunnen we Elon erbij stoppen?
Ja hoor.BTFD schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 19:47:
[...]
Is er nog plaatsje over? Ook ik wil mij graag aanmelden bij de club!Sta aardig in de min en probeer met DCA (eigenlijk idioot dat je er nog meer geld in stopt) het wat omlaag te brengen..
Want heb er, gezien het verleden, wel vertrouwen in dat we de weg naar boven weer gaan vinden

Het eten is wel op maar ik heb genoeg verschillende smaken biertjes koud staan.
Ook Oban of laphroaig als je dat liever hebt
Maar ook ik denk dat we wel een keer weer naar boven gaan. En idd rustig maandelijks wat geld erin gooien. Niet meer elke dip (wat achteraf toch geen dip was) willen kopen…
100btc was het hoogste bod toch?fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 19:50:
Ik hoor dat Jeff Bezos volgende maand de ruimte in wordt geschoten.
MOET ik kiezen? zie liever een andere bestemming..
Elon in zo'n circus kanon met veel buskruit hup zo de ruimte in, z'n raketten en Tesla Roadster achternafRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 19:50:
Ik hoor dat Jeff Bezos volgende maand de ruimte in wordt geschoten.

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
[ Voor 3% gewijzigd door Jnaaazer op 08-06-2021 20:24 ]
Hoppa, nodig ook.Jnaaazer schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 20:23:
Herstel incoming
Herstel maar snel 100%Jnaaazer schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 20:23:
Herstel incoming
Zero.
Als je maar wel opschietRaptorXS schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 20:34:
Nog even iets naar beneden svp, heb nog een flufje van dat waardeloze geld over.![]()
Aankomende uren hooguit een paar dagen en dan Moon!

Morgen een vrije dag, dan goed in de gaten houden wat ie gaat doen en mogelijk wat bijkopen, lijkt me een uitstekend moment.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Om na een flinke stijging het gekochte crypto weer in te ruilen voor meer van dat waardeloze geld.RaptorXS schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 20:34:
Nog even iets naar beneden svp, heb nog een flufje van dat waardeloze geld over.![]()

XRP = trash
Verwijderd
Om er meer waardeloze spullen mee te kopen die onze waardeloze levens nutteloos moeten verrijken, of om het waardeloze geld te herinvesteren in meer waardeloze investeringen zodat we iets minder nutteloze tijd hoeven te besteden aan een waardeloze baan bij een nutteloos bedrijf.Mr_Ripple schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 20:40:
[...]
Om na een flinke stijging het gekochte crypto weer in te ruilen voor meer van dat waardeloze geld.
Wat zijn we ook een stel uitgeholde zielen bij elkaar.
Bier.
+1 wanneer ik het ooit een keertje uit wil geven, klopt.Mr_Ripple schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 20:40:
[...]
Om na een flinke stijging het gekochte crypto weer in te ruilen voor meer van dat waardeloze geld.
Verwijderd
Arfalas schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 20:46:
en die tijd die je dan over houdt kan je weer steken in handelen shitcoins
:strip_exif()/f/image/LsmKWYcx0RWNujJgWKCPKZhO.jpg?f=fotoalbum_large)
And so there was herstel.
Bitcoininthians 24:2
Scheelt toch weer wat geld bij het maken van (domme) trades, al had ik die status liever gehaald omdat ik meer dan 1000 BNB in mijn PF zou hebben..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Verwijderd
Op mijn grafsteen: 69k soon.RaptorXS schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 20:57:
Op mijn grafsteen: Hier rust een hodler verder, rijk geleefd en rijk gestorven.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Haha ik ga zo stuk om die kerel. Waar heb je dat filmpje vandaan ?
https://www.kapwing.com/e...i-finds-out-meme-templateDeman23 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:05:
[...]
Haha ik ga zo stuk om die kerel. Waar heb je dat filmpje vandaan ?
Hier!
Dans jij in het bioscoop dan?Joosie200 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:13:
Ik moet vaker naar de bioscoop gaan. Bounce baby bounce, you gotta bounce baby bounce.
Waar is een discotheek dan voor dan?
Die bouncen zijn de laatste tijd niet overtuigend, het gaat dan weer een beetje omhoog en je denkt de dip is over om daarna weer sideways te gaan en dan REKT.Joosie200 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:13:
Ik moet vaker naar de bioscoop gaan. Bounce baby bounce, you gotta bounce baby bounce.
Ik koop iig nog niet terug al is het verleidelijk. Koop liever terug wanneer het weer ergens op lijkt..
Gewoon bij 60k dusTominatie schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:18:
[...]
Die bouncen zijn de laatste tijd niet overtuigend, het gaat dan weer een beetje omhoog en je denkt de dip is over om daarna weer sideways te gaan en dan REKT.
Ik koop iig nog niet terug al is het verleidelijk. Koop liever terug wanneer het weer ergens op lijkt..

Zero.
Ben benieuwd wat in the end meer rendement gaat geven: de charizard kaart of de bitcoin.
Ja.Tominatie schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:24:
Ik heb ondertussen al een insane pokémon verzameling. Dik 5000 kaarten ofzo en ik wil niet eens weten hoeveel euro ik er al op stukgegooid heb maar ik moet zeggen het is een mooie hobby. Die charizard kaartjes vande base set zijn ook echt een hele lijpe store of value. Ik heb er iig eentje gekocht voor de fun, nu gewoon hodl.![]()
Ben benieuwd wat in the end meer rendement gaat geven: de charizard kaart of de bitcoin.
wat dacht je van dollar of euro? dat is toch een mooi museumstuk in 2040👀Tominatie schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:24:
nothing stops this train
Als ik het zo zie betaal je er flinke transactiekosten voor. ~$60-$70
Dan heeft het weinig zin om te gaan staken lijkt me. Staken op een exchange zie ik er ook niet tussen staan, alleen via de officiele wallet.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Ik heb zo'n 2 jaar geleden een flinke verzameling magic kaarten verkocht en in eth gestoken. Beste keuze ooit.Tominatie schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:24:
Ik heb ondertussen al een insane pokémon verzameling. Dik 5000 kaarten ofzo en ik wil niet eens weten hoeveel euro ik er al op stukgegooid heb maar ik moet zeggen het is een mooie hobby. Die charizard kaartjes vande base set zijn ook echt een hele lijpe store of value. Ik heb er iig eentje gekocht voor de fun, nu gewoon hodl.![]()
Zero.
Kijk ik een aflevering van 21 augustus 2020, komt dit voorbij.
Was dat niet net in het nieuws dat die Bezos naar de ruimte gaat? En Musk natuurlijk flink in het nieuws nu.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Magic kaarten zijn geloof ik ook moon gegaan al weet ik er niet het fijne van. ETH wel bizar rendement dus sws goede keuze.Pelox schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:32:
[...]
Ik heb zo'n 2 jaar geleden een flinke verzameling magic kaarten verkocht en in eth gestoken. Beste keuze ooit.
Verwijderd
From magic cards to magic internet money.Pelox schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:32:
[...]
Ik heb zo'n 2 jaar geleden een flinke verzameling magic kaarten verkocht en in eth gestoken. Beste keuze ooit.
Nice.
15 dagen een shitcoin locken. Respect maat. Big ballsoosterhofjf schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:33:
Ik heb een beetje matic staan op binance. Zag de optie om te staken voor 15 dagen locked. Dus een beetje erin gezet. even proberen wat het is. heb verder geen ervaring op binance.
Mine je via een node of gewoon via je GPU?BTFD schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 20:57:
Nice! Door het minen van ETH bij de Binancepool heb ik VIP status 4 gekregen. Ipv de standaard 0,1% door het gebruiken van BNB naar 0,0750% en met de nieuwe status naar 0.0525%
Scheelt toch weer wat geld bij het maken van (domme) trades, al had ik die status liever gehaald omdat ik meer dan 1000 BNB in mijn PF zou hebben..
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
IK heb nog een paar nieuwe van deze:Tominatie schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:24:

Ze geven een redelijk hoge APY en de termijn is maar 15 dagen met elk moment kans om op te zeggen. Prima deal als je toch al Polygon hebt.oosterhofjf schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:33:
Ik heb een beetje matic staan op binance. Zag de optie om te staken voor 15 dagen locked. Dus een beetje erin gezet. even proberen wat het is. heb verder geen ervaring op binance.
Ik stake Matic op Binance, geen hoge apy maar ik hodl het al eeuwig dus tikt inmiddels wel aan.OneTimer schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:30:
Matic, staked iemand dat hier?
Dan heeft het weinig zin om te gaan staken lijkt me. Staken op een exchange zie ik er ook niet tussen staan, alleen via de officiele wallet.
Verkocht voor de prijs van 1 eth nu. Maar dan 2 jaar geledenTominatie schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:33:
[...]
Magic kaarten zijn geloof ik ook moon gegaan al weet ik er niet het fijne van. ETH wel bizar rendement dus sws goede keuze.
Zero.
Bij Nance kan je ze wel lekker staken hoor zonder fees.OneTimer schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:30:
Matic, staked iemand dat hier?
11-15% voor 30-90 dagen en ruim 43% voor 15 dagen (APY). Op dit moment is alleen de 30 dagen voor 11% vrij. Maar regelmatig checken of er sloten vrij zijn.
GPU, een enkele RTX3080 om precies te zijn en het ligt aan de geleverde hashrate welke status je krijgt..
Ik zag dat je een IP adres in moest voeren, dan moet ik maar eens gaan kijken want ik doe het nu via Nicehash maar Binance lijkt me dan relaxter.BTFD schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:40:
[...]
GPU, een enkele RTX3080 om precies te zijn en het ligt aan de geleverde hashrate welke status je krijgt..
Laat @Mooody niet in de buurt komen.RaptorXS schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:36:
[...]
IK heb nog een paar nieuwe van deze:
[Afbeelding]
Klopt, dat is je jouw public ip. Deze is gemakkelijk op te vinden op internet!Ngangatar schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:41:
[...]
Ik zag dat je een IP adres in moest voeren, dan moet ik maar eens gaan kijken want ik doe het nu via Nicehash maar Binance lijkt me dan relaxter.
Zoals deze bijvoorbeeld..
[ Voor 52% gewijzigd door BTFD op 08-06-2021 21:49 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5cBeHmcfScPo2q3cuX4p29AA.jpg?f=user_large)
Ik stake een flufje IRON-USDC Liquidity Pool.Tominatie schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:34:
[...]
15 dagen een shitcoin locken. Respect maat. Big balls
5,98k% APY

Geen flauw idee hoe dat werkt. Magic internet money en iedereen krijgt 60 maal de inleg per jaar. Totaal niet dubieus ofzo
[ Voor 22% gewijzigd door anandus op 08-06-2021 22:03 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Best benieuwd.
Je inleg smelt weg. Google maar impermanent lossanandus schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:50:
[...]
Ik stake een flufje IRON-USDC Liquidity Pool.
5,98k% APY
Geen flauw idee hoe dat werkt. Magic internet money en iedereen krijgt 60 maal de inleg per jaar. Totaal niet dubieus ofzo
Bitcoin - A weapon of mass disruption
charizard kaartjes kun je eindeloos bij laten drukken en butcoin niet want het zit in de blokjesketting opgeslagenTominatie schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:24:
MicroStrategy received $1.6 billion in orders for the offering in less than 24hrs — including interest from a large number of hedge funds - Yahoo
— Bitcoin Archive (@BTC_Archive) 8 juni 2021
Het is wel echt accumulation tijd voor. Dat Bitcoin wordt nog eens heel groot.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
I’m going to thank you all.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 8 juni 2021
I’m on this platform because I liked it. I don’t need to do it financially and when I’m not feeling comfortable being on here, there’s no point for me.
Calling me a hard scammer & buying followers, that’s far fetched as I’ve worked quite hard.
Ty.
Vond het altijd al een zelfingenomen mannetje.
Niks beter dan Schimmelpenninck wat mij betreft
Overigens durf ik mijn lange termijn crypto nog niet te bekijken, ik wacht rustig af en ga alvast opzoek naar leuk spul om mijn geld aan op te maken media 2023.
Wat zouden jullie doen? Porsche 911 (996) handbak als cabrio of als coupe? #insertcryptoemoticon
Totdat hij wakker werd paar jaar terug en besloten had om vooral twee assets flink te verzamelen:
Zilver en crypto. Nog geen seconde spijt van, mijn rovers zijn altijd op pad.
Buy en hodl.
En vreet, zuip, rook en neuk bij het leven, dat is wel belangrijk om niet te vergeten!
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ik hoor relatief weinig hiervan in mijn omgeving maar ben hier zelf erg bullish over.
Om de pros en cons op te sommen:
+ Zeer hoge transaction speeds
+ Zeer lage transaction costs
+ Asynchronous byzantine fault tolerance (Wiskundig bewezen)
+ Sterke leden in de governance council
+ Goede in depth video's waar word ingegaan op de techniek, use cases, etc..
+ Lijken tot nog toe on time te developen en te leveren op de roadmap ed
+ Veel functies, nft's, (fractional) tokenization, smart contracts, solidity smart contract (middels simulatie)
+ Transactiekosten zijn stabiel en dus aantrekkelijker voor developers/bedrijven
+ Diverse actieve use cases
+ Meer daily transactions dan ethereum
+ Rosetta integratie komt eraan en daarmee kans op coinbase listing en prijsstijging
+ De consensus service heeft een goede case om als basis gebruikt te worden voor Central bank digital currencies (CBDC). Diverse landen zijn nu aan het onderzoeken welke opties zij hiervoor hebben en willen gebruiken. Er zijn aanwijzingen dat Zuid korea mogelijk voor HBAR gaat.
+ - Governance council bepaalt de richting. Dit is een diverse selectie aan enterprise bedrijven.
- (Denk ik) minder gericht op speculerende retail beleggers -> Geen defi exchanges, hype etc..
- Enkel nog gedecentraliseerd onder de governance council. Grootste gedeelte van de tokens moet nog uitgegeven worden. Reden: om het POS netwerk te beveiligen door te voorkomen dat een te grote meerderheid van de tokens in bezit komt van een partij nu het nog lage waarde heeft.
- Nog geen openbare staking nodes voor de community, word naar zeggen aan gewerkt maar hier is geen timeline gegeven
Ik kan mij voorstellen dat HBAR niet aanspreekt tot de 'decentrale puristen',cq 'power to the people' maar als ontwikkelaar en investeerder lijkt HBAR mij veel meer waarde brengen voor bedrijven en enterprises.
Als ik iets ontwikkel wil ik dat het snel is, goedkoop, stabiel, effectief en duidelijk.
HBAR tikt dit allemaal af, ethereum verre van..
Nog maar afwachten hoe ver Eth 2.0 komt, het zal beter zijn maar ik verwacht niet net zo snel, stabiel en voordelig als HBAR. Je zou nu maar een app ontwikkeld hebben wat direct, of indirect gebruik maakt van Ethereum. Gas fees van 10-60 euro, heeft je app wat volume en gaat het niet om dure zaken (huizen verkopen oid) dan kun je de stekker er voorlopig wel uittrekken.
Cardano loopt voorzover ik bekend ben nog achter op veel functies en is vooral nog speculatie en achterlopende development. Polkadot is interessant maar komt wat mij betreft nog wel over als een complexe oplossing waardoor mijn voorkeur uitgaat naar HBAR.
Solana is snel maar heeft geen ABFT. Eerlijk gezegd moet ik nog verder onderzoeken wat dit concreet betekent voor use cases maar de garantie op consensus lijkt mij waardevol en een groot gemis bij solana
Ik hoor graag of ik bij moet kopen
[ Voor 17% gewijzigd door rickkert94 op 08-06-2021 23:12 . Reden: Solana toegevoegd ]
Dat heb ik de eerste 22 jaar van mijn leven gedaan, daardoor vrij laat met crypto begonnen helaas. Had ik gratis kunnen zuipen al die tijd.Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 22:38:
En vreet, zuip, rook en neuk bij het leven, dat is wel belangrijk om niet te vergeten!
Fuck weer reclame...
Is er ineens reclame voor bitcoin meester, is dat al vaker op tv of is dat nieuw..?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Tx voor de tips, ik was ondertussen al aan het vogelen geweest en het is gelukt. Morgen maar eens gaan tweaken met de parameters.BTFD schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:47:
[...]
Klopt, dat is je jouw public ip. Deze is gemakkelijk op te vinden op internet!Ik gebruik trouwens Trex miner, schijnt de beste te zijn voor Nvidia gebruikers..
Zoals deze bijvoorbeeld..
Inderdaad met T-rex toevallig.
Tegenwoordig overal, ook in bepaalde apps. Zal wel weer minder worden straks.Ronald.42 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 22:45:
Zit even lekker Transporter 2 te kijken op veronica..
Fuck weer reclame...
Is er ineens reclame voor bitcoin meester, is dat al vaker op tv of is dat nieuw..?
Z'n hoofd staat me niet aan, en dat overhemd onder die spencer ook niet, maar hij heeft duidelijk meer niveau dan dat stuk verdriet van een schimmelpennick. Wie niet eigenlijk? Die gast lult overal over uit z'n nek, niet alleen bitcoin. Hier, weer een onzinnige mening over een iets waar hij niks vanaf weet: https://www.volkskrant.nl...en-de-overheid~bc65ca11e/Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 22:36:
[Twitter]
Vond het altijd al een zelfingenomen mannetje.
Niks beter dan Schimmelpenninck wat mij betreft
Viel mij ook op. Matige film wel. Maar ik zie vooral reclame voor brokers bij voetbal. Dit is de eerste keer dat ik het bij een film zie.Ronald.42 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 22:45:
Fuck weer reclame...
Ik had misschien niet moeten vergelijken. Maar op de een of andere manier kan ik Mich niet uitstaanGlenn Hoddle schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 22:50:
[...]
Z'n hoofd staat me niet aan, en dat overhemd onder die spencer ook niet, maar hij heeft duidelijk meer niveau dan dat stuk verdriet van een schimmelpennick. Wie niet eigenlijk? Die gast lult overal over uit z'n nek, niet alleen bitcoin. Hier, weer een onzinnige mening over een iets waar hij niks vanaf weet: https://www.volkskrant.nl...en-de-overheid~bc65ca11e/
Wie kijkt er dan ook films op tv?Ronald.42 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 22:45:
Fuck weer reclame...
Gewoon streamen die hap.
Ik kijk sowieso weinig tv. Zonde van de tijd.Tartarus schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 23:05:
[...]
Wie kijkt er dan ook films op tv?
Gewoon streamen die hap.
Maar vandaag 10 kuub beton in de woonkamer gestort zit nu even met een biertje te zappen omdat ik niet zoveel moed meer heb om nog wat aan nuttige tijdsbesteding te doen.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Hoeveel haal je eigenlijk, ik zit zonder tweaken op:BTFD schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:40:
[...]
:fill(white):strip_exif()/f/image/aiy8770VWNOTu26V7Rqkbxi4.png?f=user_large)
En ben benieuwd of tweaken erg veel zin zal hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door Ngangatar op 08-06-2021 23:12 ]
Verwijderd
Remy!!!! schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 22:24:
Amerika heeft eindelijk een tegenstander voor de BTC gevonden
8,3 miljoen voor een postzegel... Die inflatie gaat sneller dan ik dacht.De biedingen op enkele zeldzame postzegels vielen tegen. Het pronkstuk, een ‘1-cent zwart op magenta’ (1856) uit Brits-Guiana, werd afgehamerd op 8,3 miljoen dollar, terwijl op 10 miljoen tot 15 miljoen was gerekend.
De adviseur over digitalisering van de president van Colombia? Die Schiff gaat trollen? Vind ik toch best opmerkelijk.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!