[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 171 ... 245 Laatste
Acties:
  • 866.646 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-10 09:23
Laten we het hopen, eerst maar eens goed door de 35.000 breken, op 35.200 zit volgens mij een belangrijke support dus mooi als die daar boven blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sluw schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:10:
[...]

Laten we het hopen, eerst maar eens goed door de 35.000 breken, op 35.200 zit volgens mij een belangrijke support dus mooi als die daar boven blijft hangen.
Support kwakkelt nog een beetje, let's see! :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Ik neem even wat gas terug van het forum en crypto, tijd voor een nieuwe baan en af en toe nog even proberen te genieten van het zonnetje.

Mijn BTC node draait inmiddels dus dan kan ik ook wat terug doen :).

Nog 1 laatste vraag? Waar kan een beetje BTC het best staken? Wie kan mij helpen.

Spreek jullie wel weer over een tijdje, joe!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

anti elppa schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:20:
[...]

gros alts gaat nu door de plee in BTC pair. Dat is waar het om gaat. Dat het wat in eur of dollar omhoog gaat komt doordat btc up is. Maargoed ik herhaal mezelf hier geloof ik elke 2 maanden :9
Dat doe je, maar dat maakt het nog niet waar. Ik heb nog steeds dat m'n ETH het beter doet dan m'n BTC. Dat heeft ongetwijfeld met mijn moment van inkopen te maken, maar dat is voor mij het enige dat er toe doet. BTC is simpelweg ook niet de munt die het YTD of het laatste jaar het het beste heeft gedaan.

Het adagium dat alts het alleen goed doen als BTC zijwaarts gaat begint inmiddels gewoon achterhaald te raken dunkt me. Niet dat er duidelijk ontkoppeling is van Alts en BTC, dat absoluut niet, maar die koppeling bedingt zo te zien zwakker te worden.
Bij mij is ongeveer 50% van m'n pf BTC, en de andere helft staat duidelijk in de plus tov BTC als ik naar de laatste 6 maanden kijk. Of de laatste 12. of de laatste 18.
(Ten slotte maakt het ook nog uit in hoeverre je rente trekt op de verschillende coins natuurlijk.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Wo Ve schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:12:
Ik neem even wat gas terug van het forum en crypto, tijd voor een nieuwe baan en af en toe nog even proberen te genieten van het zonnetje.

Nog 1 laatste vraag? Waar kan een beetje BTC het best staken? Wie kan mij helpen.

Je kan mij je Bitcoins sturen dan zal ik proberen sats te vermeerderen met Doge's and Shiba's en Cummies.
Ik bied je aan een gegarandeerde rente van 10% over 1 jaar. Deal?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Glenn Hoddle schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:17:
[...]

Dat doe je, maar dat maakt het nog niet waar. Ik heb nog steeds dat m'n ETH het beter doet dan m'n BTC. Dat heeft ongetwijfeld met mijn moment van inkopen te maken, maar dat is voor mij het enige dat er toe doet. BTC is simpelweg ook niet de munt die het YTD of het laatste jaar het het beste heeft gedaan.

Het adagium dat alts het alleen goed doen als BTC zijwaarts gaat begint inmiddels gewoon achterhaald te raken dunkt me. Niet dat er duidelijk ontkoppeling is van Alts en BTC, dat absoluut niet, maar die koppeling bedingt zo te zien zwakker te worden.
Bij mij is ongeveer 50% van m'n pf BTC, en de andere helft staat duidelijk in de plus tov BTC als ik naar de laatste 6 maanden kijk. Of de laatste 12. of de laatste 18.
(Ten slotte maakt het ook nog uit in hoeverre je rente trekt op de verschillende coins natuurlijk.)
De BTC cycle is ook nog niet af. Dus is het wat lastig te vergelijken. Maar ETH doet het tot nog toe sowieso goed. Ben ook blij dat ik er daar best veel van gekocht heb vorig jaar.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:49
Wo Ve schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:12:

Celcius, Blockfi, Crypto.com, Youhodler, Nexo en natuurlijk de exchanges (Binance, OKEx...). Ik gebruik ze allemaal. Je moet wel even op de voorwaarden letten. Bij sommige platformen krijg je bijvoorbeeld boven een bepaald deel minder rente. Uiteraard Kent het staken op dergelijke platformen risico. En deel van het risico spreid ik door verschillende platformen te gebruiken. Mocht je belang hebben bij een referral, dan moet even een DM sturen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:59
[...]

Het is ook een beetje mijn schuld. Na 4 naar alleen maar in alts te hebben gehandeld heb ik een half jaar geleden zo'n beetjes alles omgezet naar BTC. Sindsdien is de dominantie ook stevig afgenomen. Ik schijn wel een neusje te hebben dit soort keuzes goed te timen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En al die mooie stijgingen en winsten zijn nog altijd nog mogelijk gemaakt door de Bitcoin run.

Bitcoin begon met rennen, en trok de markt met zich mee naar de maan. De touwtjes wat strakker of losser, en je hebt al snel een emmer vol shitcoins zoals bijvoorbeeld Ethereum die het wat beter doen tegen Bitcoin.

Want potentie, nieuwe aanwas en speculatie.

Mensen vergeten dat altijd graag even voor het gemak op 1 of andere manier als we in een bullrun zitten. Waarom dat zo is weet ik niet, voelen ze zich dan beter ofzo? Het is heus geen schande om Bitcoin te omarmen hoor. Deze hele markt valt of staat nog altijd met Bitcoin. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:34:
[...]

En al die mooie stijgingen en winsten zijn nog altijd nog mogelijk gemaakt door de Bitcoin run.

Bitcoin begon met rennen, en trok de markt met zich mee naar de maan. De touwtjes wat strakker of losser, en je hebt al snel een emmer vol shitcoins zoals bijvoorbeeld Ethereum die het wat beter doen tegen Bitcoin.

Mensen vergeten dat altijd graag even voor het gemak op 1 of andere manier als we in een bullrun zitten. Waarom dat zo is weet ik niet, voelen ze zich dan beter ofzo? Het is heus geen schande om Bitcoin te omarmen hoor. Deze hele markt valt of staat nog altijd met Bitcoin. 8)
precies, daarom schreef ik een paar posts terug ook al dat de cycle nog niet af is 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06 13:37
Verwijderd schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:34:
[...]

Toch denk ik dat dit de laatste echt grote solo is geweest. De kapitalisatie van ETH alsmede het dagelijke volume van ETH neemt inmiddels ook echt vormen aan die een eigen leven gaan leiden. Zodra er een sociale/media scheiding komt van ETH/BTCis denk ik de beer los. Niet perse in het permanente voordeel van ETH maar wel in het nadeel van BTC.

Op dit moment kan de markt van geen enkele coin langdurig omhoog als BTC niet ook stabiel is of omhoog gaat. Als de volumes en de kapitalisatie van ETH op deze manier blijven groeien is dat straks denk ik niet langer het geval en is het daarna wachten op de volgende speler die dit doorbreekt. Het is ook pas na die fase dat er wat mij betreft een echt stabiele markt kan ontstaan waarin de tweets van mensen gewoon echt minder invloed krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
magic45 schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:43:
[...]

Toch denk ik dat dit de laatste echt grote solo is geweest. De kapitalisatie van ETH alsmede het dagelijke volume van ETH neemt inmiddels ook echt vormen aan die een eigen leven gaan leiden. Zodra er een sociale/media scheiding komt van ETH/BTCis denk ik de beer los. Niet perse in het permanente voordeel van ETH maar wel in het nadeel van BTC.

Op dit moment kan de markt van geen enkele coin langdurig omhoog als BTC niet ook stabiel is of omhoog gaat. Als de volumes en de kapitalisatie van ETH op deze manier blijven groeien is dat straks denk ik niet langer het geval en is het daarna wachten op de volgende speler die dit doorbreekt. Het is ook pas na die fase dat er wat mij betreft een echt stabiele markt kan ontstaan waarin de tweets van mensen gewoon echt minder invloed krijgen.
ik denk juist van niet. BTC trekt steeds meer het grote geld aan. Had dat niet zo geweest deze cycle dan had ik je 100% gelijk gegeven. Maargoed, ik laat me graag verassen natuurlijk (daarom heb ik ook in aantallen meer ETH dan BTC, niet in euro's uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
anti elppa schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:41:
[...]

precies, daarom schreef ik een paar posts terug ook al dat de cycle nog niet af is 8)
Ach, PlanB is het denk ik wel met je eens:
Plan B: het S2F-model ligt nog steeds op schema – IMO heeft een normale afwijking
Bron: https://loudlabs.nl/plan-...ft-een-normale-afwijking/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik denk persoonlijk van niet, een muntje als Ethereum kun je straks gewoon weer gratis bij een pak cornflakes krijgen.

Tegen die tijd zal het handelsvolume ook weer een snicker en een bounty zijn, dat volume zegt sowieso vrij weinig in een dikke hype periode.

Wanneer alles weer op zijn gat ligt is er niemand die er nog ene fuck om geeft, want al die shitcoins zijn er alleen om te speculeren.

Maargoed we gaan het meemaken, grote kans dat ik er naast zit hoor, want ik ben echt geen kenner ofzo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:44
Ik heb zojuist weer voor het eerst in meer dan 1 jaar geld overgemaakt naar binance. Ga het nog niet inzetten, maar dan staat het er maar vast. Weer voorzichtig het pf opbouwen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Ethereum heeft vandaag een off-day zo te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03

-Sander-

///M Powerrrrrr

Verwijderd schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:50:
[...]

Ik denk persoonlijk van niet, een muntje als Ethereum kun je straks gewoon weer gratis bij een pak cornflakes krijgen.

Tegen die tijd zal het handelsvolume ook weer een snicker en een bounty zijn, dat volume zegt sowieso vrij weinig in een dikke hype periode.

Wanneer alles weer op zijn gat ligt is er niemand die er nog ene fuck om geeft, want al die shitcoins zijn er alleen om te speculeren.

Maargoed we gaan het meemaken, grote kans dat ik er naast zit hoor, want ik ben echt geen kenner ofzo.
Kijk nog eens naar de markt ;)
BTC laat een kleine natte wind, en ETH stort even 3x harder atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Volgens mij knipperde ik zojuist 2x met m’n ogen en was er $500 van de BTC koers af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Okay 35k duidelijk rejected. Is kijken of we nu eerst weer de 30k gaan opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:53:
Ik heb zojuist weer voor het eerst in meer dan 1 jaar geld overgemaakt naar binance. Ga het nog niet inzetten, maar dan staat het er maar vast. Weer voorzichtig het pf opbouwen.
Doe het nou niet maat, denk aan die stress!!! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:57:
[...]

Doe het nou niet maat, denk aan die stress!!! :+
Het is maar een heel klein flafje, geen stress! En ik steek het enkel en alleen in btc, als ik het al inzet.

[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 09-06-2021 17:02 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Even gek gedaan met Fibonacci.
Op 0 gezet waar deze bull ongeveer begonnen is
Op 1 gezet waar ATH was
Dan zie je dat we op het Fibonacci level 0,5 steeds zijwaards gaan
Dan zie je dat het volgende doel van 100k op het Fibonacci level 1.618 ligt
:P :P :P :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/voNAw1D4fe_TBUPJN3ew_sifF2U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0L6974oucW87xQubypPFmmJp.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door enomiss op 09-06-2021 17:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-10 03:27
moon

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
En het zit er weer aan, die $500.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

jorwas schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:55:
Heulemaal niet. Up we go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
Servor schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:03:
En het zit er weer aan, die $500.
maak er maar 1000 van

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
jorwas schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:55:
35k is dead hoor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Bizar. Aggr.trade wordt gek. Leuk met de geluidjes aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZGLP3SW-iePHOzQe88b68s7qjXI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KhSOzKpaqkc37Zw07cpWc95J.png?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:20
Van 34500 naar 36000 in 5 minuten.

Only in Crypto™

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Wow dikke vette moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Het is in ieder geval mooi nieuws. De prijs zit nu ook weer boven de MA7 en hopelijk snel boven de MA25, het gaat nu wel lekker in ieder geval.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hkXXH4-Id20NtOCwoujJTTBxVEo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YfJq3SrG12vjwsBBAOVHhlsW.jpg?f=fotoalbum_large

Zo zie ik het het liefst. Lekker bekrompen, niet openstaand voor innovatie of ontwikkeling.

One coin to rule them all. Heerlijk. Lekker simpel ook, totaal geen fomo meer op knakenmuntjes die pumpen op pure speculatie en die wanhopig op zoek zijn naar kunstmatig gecreëerde usecase.

Ik ben met alle liefde een azijnslurpende verzuurde Bitcoin maximalist. Een debiel met tunnelvisie, geen speculant maar irritant. Iemand die nieuwe instappers het bloed onder de nagels vandaan haalt, een slecht mens die jonge crypto dromen versplinterd en de vreugde uit crypto zuigt als een bloedzuigende extremistische parasiet.

Dood aan de shitcoins.

Want er is hier maar één die recht heeft op bestaan. Bitcoin. Usecase: slowly killing fiat and fucking the banking system since 2009. Making governments sweat and rich people clowns.

Al die andere 30 miljard nutteloze kindersuprise muntjes zijn hier maar voor 2 dingen;

- Meer Bitcoin bij elkaar harken.
- Mooie logo's showen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 24-12-2021
Yes had gelijk!!! :>

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qHuR6Pm64qEYqyisgNdoIgSfo44=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T8DU2L1btmHZDF4BtxRwz0My.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:17:
[Afbeelding]

Zo zie ik het het liefst. Lekker bekrompen, niet openstaand voor innovatie of ontwikkeling.

One coin to rule them all. Heerlijk. Lekker simpel ook, totaal geen fomo meer op knakenmuntjes die pumpen op pure speculatie en die wanhopig op zoek zijn naar kunstmatig gecreëerde usecase.

Ik ben met alle liefde een azijnslurpende verzuurde Bitcoin maximalist. Een debiel met tunnelvisie, geen speculant maar irritant. Iemand die nieuwe instappers het bloed onder de nagels vandaan haalt, een slecht mens die jonge crypto dromen versplinterd en de vreugde uit crypto zuigt als een bloedzuigende extremistische parasiet.

Dood aan de shitcoins.

Want er is hier maar één die recht heeft op bestaan. Bitcoin. Usecase: slowly killing fiat and fucking the banking system since 2009. Making governments sweat and rich people clowns.

Al die andere 30 miljard nutteloze kindersuprise muntjes zijn hier maar voor 2 dingen;

- Mooie logo's showen.
Wat een gruwelijk slecht verhaal, klopt echt helemaal niets van.

De meeste logo's zijn namelijk niet om aan te zien. Prutser.... >:)

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:09
Dit is zo organic dat het een keurmerk verdient

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Allemaal leuk en aardig zo'n pumpje, maar liever eerst even de belangrijke zaken des levens bespreken.

Waar blijven die Babes?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
enomiss schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:02:
Even gek gedaan met Fibonacci.
Op 0 gezet waar deze bull ongeveer begonnen is
Op 1 gezet waar ATH was
Dan zie je dat we op het Fibonacci level 0,5 steeds zijwaards gaan
Dan zie je dat het volgende doel van 100k op het Fibonacci level 1.618 ligt
:P :P :P :P

[Afbeelding]
Ik post dit stukje hopium en letterlijk een paar seconden erna gaat BTC de lucht in, zit hier een miljardair mee te gluren? >:) Wie is het? Komop vertel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Laatst online: 10-10 15:38
[...]

Dus jij denkt dat een shitcoin zonder hardcap BTC dominantie zou overnemen/doorbreken?
Is dat niet een beetje hetzelfde als zeggen dat 1 dollar ooit hetzelfde waard zal zijn als 1 kilo goud? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
€30k *O*

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10 12:07

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

The Redman schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:23:
Het is iig groen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
M'n tulpen noemen ze ook groen 8)
Darrell schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:27:
[...]

Kunnen we @Verwijderd niet beter in een apart hoekje van het forum in zijn eigen bitcointopic isoleren? Samen met @BootjeVaren ?
Nee :?

[ Voor 42% gewijzigd door graceful op 09-06-2021 17:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:17:
[Afbeelding]

Dood aan de shitcoins.

- Mooie logo's showen.
Kunnen we @Verwijderd niet beter in een apart hoekje van het forum in zijn eigen bitcointopic isoleren? Samen met @BootjeVaren ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
Ngangatar schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:21:
[...]

Wat een gruwelijk slecht verhaal, klopt echt helemaal niets van.

De meeste logo's zijn namelijk niet om aan te zien. Prutser.... >:)
Maar als er dan eens een vet logo tussen zit trekt 't best wat geld aan. Het is ook makkelijk hoor, soms werkt de eerste letter van de naam gewoon goed, Vechain, Vethor, Verge, een driehoekje is sowieso mooi. Of wat dacht je van de zeshoek, gewoon een heel goed plan en trekt geld aan: Chainlink, IOST, Numeraire, hele vette logo's. Ook het Ethereum diamantje kopiëren is vet, zie Augur, EOS, Lisk, Loopring etc. En dan dikke zakken in de vitrinekast zetten om ze liefkozend te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballie2210
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-06 13:26
Kantelpunt! Of ben ik nu te optimistisch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:08
Wel sick dat we van: "oh bang, bearish" naar: "waar zijn de bitvhes want heb geld" gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:20
Darrell schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:27:
[...]

Gaat volgens mij prima hier, kunnen het mooi bij de waarheid houden zo ;)

Wellicht is het memecoins topic iets voor jou Darrell? d:)b

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:05
huh? gisteren zeiden we nog we gaan naar de 20k! ach gewoon hodl, heerlijk en makkelijke strategie 👀

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• niels j
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-10 19:58
Wat is dat voor lang groen verticaal ding op de bitcoin-chart? Nooit eerder gezien

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

The Redman schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:23:
Goed kleurtje en van toepassing op btc toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fe85HyTNv2zkntxAC3i4vXXnmzg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aqDrp1am4mQ2jJgiKXxBztLW.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
waar zijn de bitvhes want heb geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Laatst online: 16:08
Servor schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:39:
FIAT of BTC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Richh schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:35:
[...]

Gaat volgens mij prima hier, kunnen het mooi bij de waarheid houden zo ;)

Wellicht is het memecoins topic iets voor jou Darrell? d:)b
Grapje boys. Kan er alleen maar van genieten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 16:30

Chaes

#HODL

Nou jongens, meisjes, en genderneutralen, volgens mij is de beer gestopt _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Chaes schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:52:
Haha, nou... volgens mij nog steeds horizontaal, paar dagen geleden stonden we goed hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stribi
  • Laatst online: 03-10 16:17
knakworst schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:55:
Ethereum heeft vandaag een off-day zo te zien.
Dieselmechanische aandrijving 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

troje

was here!

Inderdaad, het bloeden gaat wat minder hard op dit moment.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14:02
Sluw schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:55:
[...]

Haha, nou... volgens mij nog steeds horizontaal, paar dagen geleden stonden we goed hoger.
nooit uitzoomen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:59
Chaes schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:52:
Ik ga voor een gele Urus, jij?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 16:30

Chaes

#HODL

Gelukszoekr schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:58:
[...]

Ik ga voor een gele Urus, jij?
Denk een roze Aventador met een Bitcoin stikker er op :9~

Grapje, nee liever blauw of rood.

[ Voor 8% gewijzigd door Chaes op 09-06-2021 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10 10:52

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Sow, ff een 1500 USD biggus dickus omhoog in 1 uur

[ Voor 9% gewijzigd door Da_maniaC op 09-06-2021 18:01 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Chaes schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 18:00:
[...]

Denk een roze Aventador met een Bitcoin stikker er op :9~

Grapje, nee liever blauw of rood.
Smaken verschillen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4XrDKLPEB3TYTlT35TyDFS6r1i0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8FPi11BGdmfg6kXFb6LPiLJm.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

anti elppa schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:46:
[...]

ik denk juist van niet. BTC trekt steeds meer het grote geld aan. Had dat niet zo geweest deze cycle dan had ik je 100% gelijk gegeven. Maargoed, ik laat me graag verassen natuurlijk (daarom heb ik ook in aantallen meer ETH dan BTC, niet in euro's uiteraard)
Er interessant om te zien hoe dat gaat lopen idd - het grote geld maakt BTC denk ik ook sterker, hoe goed en relatief volwassen een aantal alts inmiddels is. En ik zal zelf ook niet twijfelen mijn geld uit alts te trekken als ik denk dat BTC er in z'n eentje van door gaat natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Dood aan de shitcoins.

Dat zal allemaal best, maar je zou toch eens wat Cake moeten kopen. En muntje met rare plaatjes van konijnen met pannekoeken op hun hoofd! Making governments laugh and clowns rich people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06 13:37
BootjeVaren schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:26:
[...]

Dus jij denkt dat een shitcoin zonder hardcap BTC dominantie zou overnemen/doorbreken?
Is dat niet een beetje hetzelfde als zeggen dat 1 dollar ooit hetzelfde waard zal zijn als 1 kilo goud? :+
Ik schrijf wat ik denk, waar je dat mee wil vergelijken is geheel aan jou natuurlijk >:)

Het is een beetje jammer imo dat als je iets aan perspectief geeft wat niet 100% BTC lijkt te zijn dat er dan altijd naast scepsis ook een soort van misplaatste minachting of denigerende noot bij moet komen.

BTC is de moeder, de vader en onmiskenbaar in the lead. Het heeft echter ook zijn gebreken en die zijn echt niet allemaal technisch. Puur speculatieve assets hebben niet de toekomst die BTC heeft, maar de toekomst die BTC heeft is echt niet alleen aan BTC voorbehouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Bitcoin Diamond doet gekke dingen in de bcd/btc pair

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
In ruim twee jaar crypto heb ik volgens mij een keer een lambo gezien. En die zoefde zo snel voorbij, dat ik niet eens zeker ben dat het er een was.

Maar dromen mag.

Lambo, moon, soon enz :)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Sorry, toch deze nog even, hopelijk vannacht door de 37k. Maandje geleden stonden we nog op 60K dus over een maandje 69k?

[ Voor 19% gewijzigd door Sluw op 09-06-2021 18:33 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z0XKNezlWppkZ-H-hIpdMiJl2Rg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7Hk8FCTYqyQuD5DfBXbauCOJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:37
** Offtopic **

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 09-06-2021 20:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Kol Nedra schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:36:
huh? gisteren zeiden we nog we gaan naar de 20k! ach gewoon hodl, heerlijk en makkelijke strategie 👀
Gok iig dat er veel shorts geliquideerd zijn vandaag. Zrker omdat iedereen die triangle in gaten hield incl 100 joetubers. Ik schreef gisteren al, ik zou het niet traden....ik heb iig een x10 long lopen vanaf 34200
Iig mooi dat die prutser carl vd moon zijn short totaal gefaald is....exactly as predicted. Hoor je hem nooit meer over natuurlijk _O-

[ Voor 13% gewijzigd door anti elppa op 09-06-2021 18:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:04
Ngangatar schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:23:
Allemaal leuk en aardig zo'n pumpje, maar liever eerst even de belangrijke zaken des levens bespreken.

Waar blijven die Babes?
Kelder, wat bied je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
En dan kom je er ineens achter dat je nog een zakje Dot op kraken hebt staan, terwijl je dacht alles verkocht te hebben.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Servor schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:39:
Wil je echt van heb geld naar had geld gaan? :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Pelox schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 18:56:
En dan kom je er ineens achter dat je nog een zakje Dot op kraken hebt staan, terwijl je dacht alles verkocht te hebben.
Ik heb die meevalller gehad met 120btc....

Toen ze 60 euro per stuk waren (dus toen heerlijk, nu hartpijn dat het verkocht is onder de 200). Maar heb er destijds niks voor betaald.. Was een error in exchange die gesloten werd door de regering.

[ Voor 13% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 09-06-2021 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 19:00:
[...]

Toen ze 60 euro per stuk waren (dus toen heerlijk, nu hartpijn dat het verkocht is onder de 200). Maar heb er destijds niks voor betaald.. Was foutje in de exchange..
Foutje van 120 btc.. damn..

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://jirafeau.pmklaassen.com/f.php?h=0r-1&p=1

Zoiets denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Pelox schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 19:03:
[...]

Foutje van 120 btc.. damn..
Ging om een exchange gerunned door een kerel van 18 die klanten de optie gaf te withdrawen via cash in een envelop per post... (en bugs in de site had). De Duitse fiod heeft alles geblokkeerd en overgenomen destijds.. Dat ging maar om een paar miljoen toen.

Als je al wat langer meeloopt : die Duitse

[ Voor 24% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 09-06-2021 19:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 19:00:
[...]

Toen ze 60 euro per stuk waren (dus toen heerlijk, nu hartpijn dat het verkocht is onder de 200). Maar heb er destijds niks voor betaald.. Was een error in exchange die gesloten werd door de regering.
Zo had ik dat met happycoins in feb 2014, 0.4btc "gekregen", was toch bijna 500 euro toen. Heb die 0.4 btc uiteraard gewoon gehodled...... 8) erg lekker dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
anti elppa schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 19:07:
[...]

Zo had ik dat met happycoins in feb 2014, 0.4btc "gekregen", was toch bijna 500 euro toen. Heb die 0.4 btc uiteraard gewoon gehodled...... 8) erg lekker dus
Tijdens de great MtGox crash heb ik enkele honderden btc gekocht voor niks.. Rollllllbaaaack. :p.

Verder nog op een andere exchange 2x een 5k cash out gekregen ipv 1x maar die exchange heb ik door de jaren heen 100k aan fees betaald dus geen medelijden.

Via happy heb ik ook best veel gekocht destijds, in die tijden was ik min of meer desperate voor btc, de reden was dat het toen veel tijd kostte om geld te cyclen. Dat was niet zoals nu cashen en uurtje later op je rekening en andwrsom

[ Voor 17% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 09-06-2021 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 19:09:
[...]

Tijdens de great MtGox crash heb ik enkele honderden btc gekocht voor niks.. Rollllllbaaaack. :p.

Verder nog op een andere exchange 2x een 5k cash out gekregen ipv 1x maar die exchange heb ik door de jaren heen 100k aan fees betaald dus geen medelijden.

Via happy heb ik ook best veel gekocht destijds
Haha geniaal. Die 0.4 btc wilde ik uitbetalen voor een short ski tripje, toen kreeg ik en de cash en mijn btc terug.
Ja mtgox had ik echt pure mazzel. Had net paar dagen ervoor zooi offline gehaald en deels naar btc-e

[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 09-06-2021 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
anti elppa schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 19:12:
[...]

Haha geniaal. Ja mtgox had ik echt pure mazzel. Had net paar dagen ervoor zooi offline gehaald en deels naar btc-e
Btc-e vertrouwde ik nooit volledig maar die zat wel in mijn arbitrage strategie destijds.. Gelukkig had ik er niks toen ze onder gingen. Ik heb eigenlijk bij toch wel 3+ exchanges het geluk gehad er op dat moment niks te hebben staan toen ze naar de tering gingen. En heb zeker 10+ exchanges die ik ooit gebruikte maar niet meer bestaan.

Vandaag de dag voelt het toch een stuk volwassener

[ Voor 10% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 09-06-2021 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 19:13:
[...]

Btc-e vertrouwde ik nooit volledig maar die zat wel in mijn arbitrage strategie destijds.. Gelukkig had ik er niks toen ze onder gingen. Ik heb eigenlijk bij toch wel 3+ exchanges het geluk gehad er op dat moment niks te hebben staan toen ze naar de tering gingen
Btc-e had ik 0.8 btc staan. Maar bijna alles via tokens terug kunnen halen. Bter had ik wat wisselgeld staan. En die andere, hoe hete die ook weer met al die shitcoins, met big vern. Daar iets van 0.1

Edit, dat was cryptsy

Verder vele sites waar ik accounts had, die nu niet meer online zijn. Idd meer dan 10 gok ik

[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 09-06-2021 19:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JDx
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Sluw schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 17:55:
[...]

Je zou het bijna negatief kunnen zien, dip van een uur, dip van een dag, dip van 2 dagen nu.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KE9ZIGi.png?1

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Bintzak
  • Laatst online: 10-10 19:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ySW3NDvcVFDELEVvGEhKHd040qA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6y5r2zGAVAMuivU6jnbO8iIZ.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
pletter schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 18:49:
Vandaag prikkie gehad virus is weg BTC omhoog.[Afbeelding]
Boks!
(wat een rij... en wat duurde het lang.... :X :X (in Helmond dan)

Nu snap ik helemaal niets meer van BTC.... Dit had ik niet verwacht... ik vertrouw het niet....
(en het is toch niet mijn DCA moment) dus ik kijk wel even via de zijkant :+

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
anti elppa schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 19:18:
[...]

Btc-e had ik 0.8 btc staan. Maar bijna alles via tokens terug kunnen halen. Bter had ik wat wisselgeld staan. En die andere, hoe hete die ook weer met al die shitcoins, met big vern. Daar iets van 0.1

Edit, dat was cryptsy

Verder vele sites waar ik accounts had, die nu niet meer online zijn. Idd meer dan 10 gok ik
Als ik in de tientjestijd een paar tientallen btc kwijt was kwijtgeraakt kan ik nu wel zielig doen over 100 btc toen kwijt is nu xx. Maar volgens mij heb jij inmiddels genoeg meegemaakt om te weten dat dat een onzin excuus is. Of die 100 btc was al laaang veel lager verkocht, of je zou die 100btc direct cheap terug gekocht hebben na het verliezen aan een hack oid. (min of meer.) uiteraard is het anders als je een enorm bedrag kwijt was op het moment dat je genaait werd. 100k ga je niet zomaar terug kopen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E3c_NgTWEAo7Nw2?format=jpg&name=large

20 miljoen dollar in shorts geliquideerd uur geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
JDx schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 19:21:
[...]

Je zou het bijna negatief kunnen zien, dip van een uur, dip van een dag, dip van 2 dagen nu.

[Afbeelding]
nice

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 09-06-2021 19:37 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Qunix schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 19:35:
[Afbeelding]

20 miljoen dollar in shorts geliquideerd uur geleden
Dat zijn toch wel een paar lambo’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
JDx schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 19:21:
[...]

[Afbeelding]
AGGR trade is best lachen, ik heb nu audio hard aanstaan en show liquidation only, ben benieuwd hoe dat gaat (neem aan ook geluid?)
aggr trade moet ik vaker naar kijken, echt mooi om te zien al die bedragen

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 19:29:
[...]

Als ik in de tientjestijd een paar tientallen btc kwijt was kwijtgeraakt kan ik nu wel zielig doen over 100 btc toen kwijt is nu xx. Maar volgens mij heb jij inmiddels genoeg meegemaakt om te weten dat dat een onzin excuus is. Of die 100 btc was al laaang veel lager verkocht, of je zou die 100btc direct cheap terug gekocht hebben na het verliezen aan een hack oid. (min of meer.) uiteraard is het anders als je een enorm bedrag kwijt was op het moment dat je genaait werd. 100k ga je niet zomaar terug kopen.
Ja klopt idd. Ook veel bij thuisbezorgd besteld met btc in 2014 en 2015.....dure pizzas. Maar boeit me totaal niet. Vond dat ook gewoon mooi om te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDx
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Kol Nedra schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 19:44:
[...]

AGGR trade is best lachen, ik heb nu audio hard aanstaan en show liquidation only, ben benieuwd hoe dat gaat (neem aan ook geluid?)
aggr trade moet ik vaker naar kijken, echt mooi om te zien al die bedragen
Wist niet dat er geluid bij was :')

Gebruikte het alleen omdat je lekker makkelijk paar tabjes kon openen en volgen terwijl je wat anders doet.
Kol Nedra schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 19:51:
[...]

ik ook niet, net aangezet, echt grappig hoe hoger de buy of sell, hoe heftiger het geluid :+
Shit hee zo'n 3.6M is niet goed voor je.

[ Voor 34% gewijzigd door JDx op 09-06-2021 19:53 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
JDx schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 19:49:
[...]

Wist niet dat er geluid bij was :')

Gebruikte het alleen omdat je lekker makkelijk paar tabjes kon openen en volgen terwijl je wat anders doet.
ik ook niet, net aangezet, echt grappig hoe hoger de buy of sell, hoe heftiger het geluid :+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jnaaazer
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 16:22
Benieuwd of we nog meer last gaan krijgen van de chinese overheid
Pagina: 1 ... 171 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!