☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Kom ik deze tegen: UNUS SED LEO
Verwijderd
De native token van Bitfinex.freshprince schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:06:
Was aan het kijken of er uberhaupt iets in het groen stond met de eerste 50 tokens van CMC.
Tja.
Die vertrouw ik voor geen meter, staat altijd in de plus als de rest daalt.freshprince schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:06:
Was aan het kijken of er uberhaupt iets in het groen stond met de eerste 50 tokens van CMC.
Beetje zoals black friday volgens mij, langzaam prijzen opdrijven en dan in de verkoop.
*maar dan andersom uiteraard
[ Voor 4% gewijzigd door JDx op 08-06-2021 12:13 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
not yetrangatang schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:15:
BTC bodem in?
Miner koppelen aan een hometrainer-fiets voor de stroomVerwijderd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 11:52:
[...]
'It's just amazing, Mike.
This is a mining platform or pool where you invest your money in Bitcoin and your Bitcoin investment undergoes a regular mining operation 24hrs/day making it possible for you to increase your financial capacity.
This platform helps you to stay financially relevant, it gives you a financial freedom and also, it helps you to secure a financial future.
The platform is stress-free and it gives you time to attend to your other needs.
And while you're doing all of that, you lose weight at the same time!'
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Volgens mij spreekt niemand al weken meer over een stierenmarktRicardovv schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:25:
Als je dit zo ziet dan kun je toch niet echt meer spreken van een bull markt.
en toen?fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:32:
14.00u incoming...
Dacht eerst dat je constant zoveel BNB in je pf moest hebben, maar als je 1 dag (of misschien zelfs minder) een aantal BNB hebt kun je daar 30 dagen van profiteren. Zo heb ik nu minder dan 1 BNB in bezit, maar mijn cashback % is nog hoger omdat ik een paar dagen geleden even wat meer BNB had.
https://opensea.io/seaart
Amerikanen worden wakker en zetten ons weer lager.
Tevens de 12h closefRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:33:
[...]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Ga je nu elke dag posten dat de Amerikanen wakker wordenfRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:33:
[...]
Er is mij verteld dat ze dat namelijk elke dag doen. Daarnaast zie ik niet wat dit ook maar iets te maken heeft met de koers, net of jij kunt voorspellen dat een heel continent 5 minuten nadat ze wakker worden allemaal gaan verkopen? En dan vergeten we de verschillende timezones voor de lol maar even? En de rest van de wereld handelt blijkbaar niet als Amerika wakker wordt?
[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 08-06-2021 12:43 ]
Hehe het usa word wakker fabeltjefRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:33:
[...]
Allemaal onderdeel van de zoektocht en controle in de cryptomarkt. Ik zie hier elke dag wel weer een 14:00 dip/18:00 pnd. etc.. Allemaal onzin als je kijkt naar volumes, maar als mensen er in geloven wordt het uiteraard vanzelf waar. Daarnaast moet er toch ook een zondebok zijn als de koerst niet omhoog gaat. Kritisch naar onze eigen aankopen (bij mij veel alts) zit er niet in.Nopheros schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:40:
[...]
Ga je nu elke dag posten dat de Amerikanen wakker worden
Er is mij verteld dat ze dat namelijk elke dag doen. Daarnaast zie ik niet wat dit ook maar iets te maken heeft met de koers, net of jij kunt voorspellen dat een heel continent 5 minuten nadat ze wakker worden allemaal gaan verkopen? En dan vergeten we de verschillende timezones voor de lol maar even?
Je verwacht niet dat BTC onder de 30k gaat duiken deze week? Serieuze vraag, je kan natuurlijk best gelijk hebben.anandus schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:44:
Komkom, nog een halve k lager voor mijn buy-order. Effe aantikken en weer terug omhoog. Doe maar.
Ik verwacht helemaal niets, voor hetzelfde geld blijkt dat een buy high te zijn, natuurlijk.Nopheros schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:46:
[...]
Je verwacht niet dat BTC onder de 30k gaat duiken deze week? Serieuze vraag, je kan natuurlijk best gelijk hebben.
Het is vooral wishful thinking
Het gedeelte dat-ie daarna weer omhoog gaat dus
[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 08-06-2021 12:49 ]
Verwijderd
In het Middenoosten gaat dan ook het gezegde:Nopheros schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:40:
[...]
Ga je nu elke dag posten dat de Amerikanen wakker worden
Er is mij verteld dat ze dat namelijk elke dag doen.
'Een Amerikaan die niet meer wakker wordt is de beste Amerikaan.'
Dat is de oosterse versie van onze "de beste fries is een dooie fries" ?Verwijderd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:49:
[...]
In het Middenoosten gaat dan ook het gezegde:
'Een Amerikaan die niet meer wakker wordt is de beste Amerikaan.'
Niks tegen friezen hoor, zelf jaren met plezier daar gewoond
[ Voor 9% gewijzigd door AlterMann op 08-06-2021 12:53 ]
Jij bent antivries zeker?AlterMann schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:53:
[...]
Dat is de oosterse versie van onze "de beste fries is een dooie fries" ?
Af en toe zou ik willen dat ik er nooit aan begonnen was, je doet het nooit goed. Ik ben jaren geleden (in 2014) ingestapt voor een relatief klein bedrag, dus ik heb mijn inleg er al lang en breed uit. Sinds die tijd heb ik vrijwel alleen vastgehouden. Risico loop ik dus niet. Maar er blijft altijd een stemmetje in mijn hoofd die óf zegt "Je moet nu uitstappen en je winst pakken, het is leuk geweest" en tegelijk "Ja, maar stel dat ie straks ineens wel doorschiet naar een toen, dán heb je pas spijt!".
Dan doe je toch gewoon telkens een percentage afromen?posttoast schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:54:
God, die stomme bitcoins! Ik ben een week of 3 geleden voor een aardig bedrag uitgestapt (30% van het totaal) met het voornemen weer in te stappen als ie onder de 28K (in EUR) kwam. Maar nu staat ie zelfs onder de 27K en durf ik niet meer zo goed, want wat als ie niet meer stijgt?
Af en toe zou ik willen dat ik er nooit aan begonnen was, je doet het nooit goed. Ik ben jaren geleden (in 2014) ingestapt voor een relatief klein bedrag, dus ik heb mijn inleg er al lang en breed uit. Sinds die tijd heb ik vrijwel alleen vastgehouden. Risico loop ik dus niet. Maar er blijft altijd een stemmetje in mijn hoofd die óf zegt "Je moet nu uitstappen en je winst pakken, het is leuk geweest" en tegelijk "Ja, maar stel dat ie straks ineens wel doorschiet naar een toen, dán heb je pas spijt!".
Pak je elke keer (jaar/kwartaal/maand/bullmarket) een kwart voor jezelf, laat je driekwart staan
Verwijderd
Dat is het daar toch al minimaal een jaar of 10?enomiss schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:55:
Dus als de koers om 14u omhoog schiet is er een zombie apocalyps in de VS?
Ja, heb ik ook overwogen. Maar dan houd je tóch een beetje dat gevoel van fomo. Het hád meer kunnen zijn. Greed is a bitchanandus schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:56:
[...]
Dan doe je toch gewoon telkens een percentage afromen?
Pak je elke keer (jaar/kwartaal/maand/bullmarket) een kwart voor jezelf, laat je driekwart staan
Leer je vanzelf af zodra je een paar keer je dikke winst hebt zien verdampen naar een dik verlies.posttoast schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:57:
[...]
Ja, heb ik ook overwogen. Maar dan houd je tóch een beetje dat gevoel van fomo. Het hád meer kunnen zijn. Greed is a bitch
Mwah, dat is natuurlijk de afgelopen weken sowieso al gebeurd. Met mijn inleg van destijds (een paar € 100) is natuurlijk álles al dikke winst he.Nopheros schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:10:
[...]
Leer je vanzelf af zodra je een paar keer je dikke winst hebt zien verdampen naar een dik verlies.
Ik schrok even toen ik dacht in USD. Werd al blij voor m'n koopordertjes, maar weer ordinaire euro'sposttoast schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 12:54:
God, die stomme bitcoins! Ik ben een week of 3 geleden voor een aardig bedrag uitgestapt (30% van het totaal) met het voornemen weer in te stappen als ie onder de 28K (in EUR) kwam. Maar nu staat ie zelfs onder de 27K en durf ik niet meer zo goed, want wat als ie niet meer stijgt?

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
hahaha ja ik zet het er netjes bij heTrackerfire schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:11:
[...]
Ik schrok even toen ik dacht in USD. Werd al blij voor m'n koopordertjes, maar weer ordinaire euro's
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gewoon niet kijken. Kan je ook niet rekt gaan.AMARONE schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:12:
2 dagen niet kijken en we zijn weer REKT. Fuck dit man.
Toen die 55k was leek mij 40k eigenlijk totaal onwaarschijnlijk.
Nu staat die 33k en lijkt me 20k niet de vraag maar hoe snel.
Het meeste verdien je door op dit moment in fiat te blijven.
Niet kopen, niet kijken, nooit beginnen.. dat is het besteDarrell schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:15:
[...]
Gewoon niet kijken. Kan je ook niet rekt gaan.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PgH0kMxHU1E5DMQj8982JJfJ.jpg?f=user_large)
Zero.
het minst verliezen bedoel je dan.Ricardovv schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:22:
Het meeste verdien je door op dit moment in fiat te blijven.
Ah, jij doet ook aan financial minimalism?Pelox schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:23:
[...]
Niet kopen, niet kijken, nooit beginnen.. dat is het beste![]()
[Afbeelding]
Kijkt dankbaar naar mijn E-bikeGelukszoekr schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:12:
https://www.ad.nl/auto/ne...gste-stand-ooit~a66a019f/
Dure bezine of goedkope euro...?
Nee in BTC waarde.. daar gok ik dan op. Straks veel meer BTC voor hetzelfde geld.
Volgens alle berichten van de afgelopen 24 uur had je 'm niet eens aan moeten schaffen.BTFD schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:34:
[Afbeelding]
De Nano is binnen, nu alleen nog hopen dat die muntjes ook iets waard blijven! Volgens de berichten kan ik hem beter even in de verpakking laten..
Anders een sleutelhanger van makenBTFD schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:34:
[Afbeelding]
De Nano is binnen, nu alleen nog hopen dat die muntjes ook iets waard blijven! Volgens de berichten kan ik hem beter even in de verpakking laten..
Je kan wel de blits maken in El SalvadorBTFD schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:34:
[Afbeelding]
Verwijderd
Geen slechte aankoop, er staat al 1.50 BTC op!BTFD schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:34:
[Afbeelding]
Sleutelhanger voor je FiatRay_ schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:43:
[...]
En dan stoer in de kroeg op de bar leggen, naast je Lambo sleutel.

Zero.
Prima dat het er nog steeds inpast, maar een keer za het toch echt weer moeten stijgen wil het model blijven kloppen.
don't mistake lack of talent for genius.
Dus je sluit zo'n ding aan en die heeft een eigen adres daar stuur je het heen en het staat erop?BTFD schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:34:
[Afbeelding]
Verwijderd
Dat gaat het ook wel, dit is Bitcoin immers.knakworst schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:49:
[...]
Prima dat het er nog steeds inpast, maar een keer za het toch echt weer moeten stijgen wil het model blijven kloppen.
Waar paniekvoetbal hoogtij viert en de fiat lovers maar al te graag roepen hoeveel verlies je wel niet maakt door te hodlen
Het maakt mij allemaal de pis niet lauw. Same shit, different day.
Niet?Ray_ schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:40:
[...]
Volgens alle berichten van de afgelopen 24 uur had je 'm niet eens aan moeten schaffen.
https://nos.nl/artikel/23...u-in-bijna-anderhalf-jaar
Het ding kan elk moment in prijs omhoog gaan...
Man man, dat wordt terug naar 2D games binnenkort.Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:54:
[...]
Niet?
Er staat niks op dat ding zelf, dat blijft immers on chain (is dat het nieuwe in the clouuuud?)JDx schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:52:
[...]
Dus je sluit zo'n ding aan en die heeft een eigen adres daar stuur je het heen en het staat erop?
De Nano bevat alleen je private key die permanent offline blijft en niemand dus kan hacken.
Juist niet toch?Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:54:
[...]
Niet?
Het is een teken van een goeddraaiende economie, het betekent dat mensen vertrouwen hebben in de economie, geld (willen) uitgeven en dus minder zullen oppotten. Meer lambo, minder crypto
Normaliter zou het kunnen beteken dat mensen minder willen sparen omdat sparen minder oplevert, maar dat gaat in deze tijd van al jaren nihile spaarente niet meer op.
Ook is een inflatie van 2,1% allesbehalve schrikbarend in een normale situatie laat staan na vorig jaar.
[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 08-06-2021 14:19 ]
Behalve de backdoor van de FBI danKen. schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:02:
[...]
Er staat niks op dat ding zelf, dat blijft immers on chain (is dat het nieuwe in the clouuuud?)
De Nano bevat alleen je private key die permanent offline blijft en niemand dus kan hacken.
Zodat ze goedkoop kunnen inslaan en bij de stijgende inflatie miljoenen maken.
Hoop ik...
Kusama parachain auctions gaan 15 juni beginnen.
[ Voor 4% gewijzigd door Bananeman op 08-06-2021 14:18 ]
Mooi zo. Hoe verkoop ik het beste mijn nier. Marktplaats?Verwijderd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:54:
[...]
Dat gaat het ook wel, dit is Bitcoin immers.
Waar paniekvoetbal hoogtij viert en de fiat lovers maar al te graag roepen hoeveel verlies je wel niet maakt door te hodlen![]()
Het maakt mij allemaal de pis niet lauw. Same shit, different day.
Verwijderd
Ik zou hem nog ff hodlen dan blijft hij langer vers. Ik verkoop persoonlijk mijn nier pas sub 20k.knakworst schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:18:
[...]
Mooi zo. Hoe verkoop ik het beste mijn nier. Marktplaats?
Je kunt hem trouwens het beste direct voor crypto swappen op kidneyswap.io
Wel v2.0 gebruiken, anders heb je kans dat je nier verwijderd wordt door een stel amateur Hongaren met aardappelschilmesjes.
Bij v2.0 komt er een Zwitsers team langs die hem vakkundig verwijderen.
levert niet echt veel op 👀knakworst schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:18:
[...]
:strip_exif()/f/image/pNfZZjFbP4NxQ3QMmNmm2STw.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
We leven niet meer in 19xx. Tegenwoordig gaat het vrij simpelknakworst schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:18:
[...]
:fill(white):strip_exif()/f/image/Q7V3WWdvggSqcBGp67GZquAj.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Je kan 'm ook staken misschien, kunnen anderen hun lichaam opschonen via jouw nier.MrFX schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:26:
[...]
We leven niet meer in 19xx. Tegenwoordig gaat het vrij simpel
[Afbeelding]
Moet je hem helaas wel een tijdje vastzetten.
Mooi! Unstaken en unbinden dan maar. Precies een week de tijd. Strak geplandBananeman schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:18:
https://medium.com/polkad...ain-auctions-2e1e02e301c0
Kusama parachain auctions gaan 15 juni beginnen.
Wat gaan de slowchatters sponsoren?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
Not your keys, not your kidneys.JDx schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:29:
[...]
Je kan 'm ook staken misschien, kunnen anderen hun lichaam opschonen via jouw nier.
Moet je hem helaas wel een tijdje vastzetten.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Minder kans dat ie nog verder zakt gok ikMighty schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:34:
Die snap ik niet. Bij een outflow zou de koers toch juist moeten stijgen want er is minder aanbod? Waarom zakt de koers dan als een pudding in momenteel?
FUD... dat FBI verhaal geloof ik.Mighty schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:34:
Die snap ik niet. Bij een outflow zou de koers toch juist moeten stijgen want er is minder aanbod? Waarom zakt de koers dan als een pudding in momenteel?
PS5
De koers zakt omdat we net een run van 3k naar 64k hebben gehad, iedereen die wou kopen heeft gekocht en dan blijven er meer verkopers dan kopers over. Wachten op stabilisatie en dan kunnen we weer omhoog.Mighty schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:34:
Welke Duitser heeft er nou een mening over Friezen?
Ow wacht, een Groninger natürlich!
[ Voor 9% gewijzigd door resusaapje op 08-06-2021 14:38 . Reden: Das Antwort ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
https://medium.com/crypto...biggest-myth-8ea8a27197e2
Die hebben de dump toch in primetime meegemaakt?besteller2019 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:44:
En dan moet China nog wakker worden..
Waar heb je die presentatie alweer gezet? Die staat on chain. Klinkt ook veel beter dan in the cloud.Ken. schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:02:
[...]
Er staat niks op dat ding zelf, dat blijft immers on chain (is dat het nieuwe in the clouuuud?)
Die slapen toch nooit?besteller2019 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:44:
En wij morgen ook!besteller2019 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:44:
Edit:
Oh, en de Amerikanen morgen ook, trouwens
[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 08-06-2021 14:48 ]
Komoptan!
Dan maar hopen dat er geen rugpull komtVerwijderd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:24:
[...]
Ik zou hem nog ff hodlen dan blijft hij langer vers. Ik verkoop persoonlijk mijn nier pas sub 20k.
Je kunt hem trouwens het beste direct voor crypto swappen op kidneyswap.io
Wel v2.0 gebruiken, anders heb je kans dat je nier verwijderd wordt door een stel amateur Hongaren met aardappelschilmesjes.
Bij v2.0 komt er een Zwitsers team langs die hem vakkundig verwijderen.

Outflow duidt op opdrogen van het aanbod tot de vraag weer groter is dan het aanbod is waardoor we weer kunnen stijgen. Maar kan even duren natuurlijk.Mighty schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:34:
elektriekert schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 14:45:
Het zal vast wel een bitcoin hater zijn maar toch deel ik hem even:
https://medium.com/crypto...biggest-myth-8ea8a27197e2
Deze vind ik wel interessant trouwens. Dat ik daar nooit over na heb gedacht
Ik weet niet of iedereen van de 7 miljard wel echt een eigen Bitcoin adres nodig heeft en of we dat punt binnen 95 jaar gaan bereiken. Sowieso kan je je afvragen of Bitcoin überhaupt wel geschikt is als betaalmunt (ik zie dat zelf niet zo).Most importantly, the Lightning Network does not scale either. Before you can use it, you still need a Bitcoin wallet and to setup several L2 “channels” with the nodes you want to transact with. This setup requires at least 2 transactions per user on L1, the core bitcoin Blockchain, which is limited to around 400k transactions per day.
7 billions * 2 / 400k = 95 years
This would take almost one century to setup the Lightning Network for every human being. This is a lower bound. In practice, each user will need more than a single channel and would want to settle their funds on L1 from time to time.
Maar daarmee invalideer je idd in 1 klap het 'bitcoin als betaalmiddel', zelfs ondanks een 2nd layer.
Verder een beetje flauw artikel, dat het gros van de BTC hodlers dit niet on-chain doet is an sich geen probleem. Ik vind niet dat dat het per definitie meer (de)centraal maakt.
[ Voor 5% gewijzigd door Richh op 08-06-2021 15:03 ]
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Licko schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 15:05:
Het is allemaal de schuld van die criminelen met hun cryptotelefoons.
:strip_exif()/f/image/bKOHxcQ84SPOuQ4a4E0w4B7u.jpg?f=fotoalbum_large)
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Oh?Licko schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 15:05:
Het is allemaal de schuld van die criminelen met hun cryptotelefoons.
Nu.nl - Levering cryptotelefoons aan criminelen leidt tot 49 arrestaties in Nederland
Wat is de definitie van decentraal? Daar zit imo het probleem in dat artikel. Uiteindelijk is het belangrijkste decentrale aspect dat niemand de koers kan manipuleren afgezien van de mogelijkheid om zelf orders te plaatsen. Het gaat niet zozeer om het feit dat je op de blockchain zelf moet zitten. Je kan net zo goed deelnemen aan deze decentrale ideologie door gebruik te maken van centrale partijen die gebruiksvriendelijke diensten aanbieden.Richh schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 15:03:
[...]
[...]
Ik weet niet of iedereen van de 7 miljard wel echt een eigen Bitcoin adres nodig heeft en of we dat punt binnen 95 jaar gaan bereiken. Sowieso kan je je afvragen of Bitcoin überhaupt wel geschikt is als betaalmunt (ik zie dat zelf niet zo).
Maar daarmee invalideer je idd in 1 klap het 'bitcoin als betaalmiddel', zelfs ondanks een 2nd layer.
Verder een beetje flauw artikel, dat het gros van de BTC hodlers dit niet on-chain doet is an sich geen probleem. Ik vind niet dat dat het per definitie meer (de)centraal maakt.
Zie dit deze week zeker niet herstellen, laten we maar hopen dat het zich wel gaat herstellen.
Fordius schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 15:26:
Denk dat we in de loop van de week incl vandaag nog wel verder afzakken.
Zie dit deze week zeker niet herstellen, laten we maar hopen dat het zich wel gaat herstellen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/V5bmvi5CmlTCDNF2IzLvu9Ea.jpg?f=user_large)
Yes. Zijn mooie krachten.
De avangers wouden me al recruiten, maar bleek dat Dr. Strange toch de voorkeur kreeg.
Nu zit ik bij de afgekeurde Jupiter's Legacy, mja
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!