Oh oke.Fordius schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 15:26:
Denk dat we in de loop van de week incl vandaag nog wel verder afzakken.
Zie dit deze week zeker niet herstellen, laten we maar hopen dat het zich wel gaat herstellen.
Verwijderd
Het belangrijkste decentrale aspect is toch juist dat niemand de code kan wijzigen zonder goedkeuring van de meerderheid van het netwerk?enomiss schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 15:17:
[...]
Wat is de definitie van decentraal? Daar zit imo het probleem in dat artikel. Uiteindelijk is het belangrijkste decentrale aspect dat niemand de koers kan manipuleren afgezien van de mogelijkheid om zelf orders te plaatsen. Het gaat niet zozeer om het feit dat je op de blockchain zelf moet zitten. Je kan net zo goed deelnemen aan deze decentrale ideologie door gebruik te maken van centrale partijen die gebruiksvriendelijke diensten aanbieden.
De koers staat absoluut los van dit hele gebeuren. Dit is slechts de speculatieve kant van het verhaal, waarin er gezocht wordt naar een waardering voor het netwerk in fiat prijzen.
Je kan stellen dat er meerdere decentrale aspecten aan Bitcoin zitten. Wat het belangrijkste aspect is kan goed een mening zijn denk ik. Wat jij benoemt vind ik meer een minimale vereiste; diezelfde zekerheid heb je ook wel enigszins bij de bank. De kans dat je saldo op je bankrekening gehackt of aangepast wordt is vrij klein. Zelfs al zou men dit als bank willen doen, dan verliest men direct alle geloofwaardigheid. Op die manier is het ook een systeem wat zichzelf zekerstelt van bepaalde garanties. Makkelijker is om niet het getal op je bankrekening te veranderen, maar de achterliggende waarde ervan. Dit gebeurt constant. De grootste toegevoegde waarde van Bitcoin tov een klassieke munt vind ik dat de koers niet gemanipuleerd kan worden door het bijprinten van geld, te spelen met rentes of politieke activiteiten. In theorie zit de macht bij het individu, ook al is die individu af en toe een whale of een panic seller. Het is een soort digitale levensvorm die zich onafhankelijk ontwikkelt. Als ik naar een systeem kijk dan is mijn theorie dat vooral de output is what matters. De output van Bitcoin is de koers. Het is een reflectie van al het andere: de output is de input voor de toekomst. Vanwege de wiskunde in Bitcoin ben je zeker van een een output in een bepaalde richting mits de adoptie er is.Verwijderd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 15:40:
[...]
Het belangrijkste decentrale aspect is toch juist dat niemand de code kan wijzigen zonder goedkeuring van de meerderheid van het netwerk?
De koers staat absoluut los van dit hele gebeuren. Dit is slechts de speculatieve kant van het verhaal, waarin er gezocht wordt naar een waardering voor het netwerk in fiat prijzen.
Maar goed, ook ik ben nog lerende, dus andere inzichten zijn welkom.
[ Voor 23% gewijzigd door enomiss op 08-06-2021 16:04 ]
https://opensea.io/seaart
Ben blij dat ik ff aan de zijkant stond geparkeerd, zo bij thuiskomst maar ff kijken of ik moet terughalen.
69k soon nog steeds?
69k soon nog steeds?
10% gedaald en geen enkel herstel.
De 20 regionen zijn dichterbij dan ooit vrees ik. Voor mij het moment om de PF een tijdje dicht te laten (als me dat lukt).
De 20 regionen zijn dichterbij dan ooit vrees ik. Voor mij het moment om de PF een tijdje dicht te laten (als me dat lukt).
Logisch dat aantallen toenemen als ze per stuk steeds goedkoper worden
Mijn inzicht/pov:enomiss schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 15:48:
[...]
Je kan stellen dat er meerdere decentrale aspecten aan Bitcoin zitten. Wat het belangrijkste aspect is kan goed een mening zijn denk ik. Wat jij benoemt vind ik meer een minimale vereiste; diezelfde zekerheid heb je ook wel enigszins bij de bank. De kans dat je saldo op je bankrekening gehackt of aangepast wordt is vrij klein. Zelfs al zou men dit als bank willen doen, dan verliest men direct alle geloofwaardigheid. Op die manier is het ook een systeem wat zichzelf zekerstelt van bepaalde garanties. Makkelijker is om niet het getal op je bankrekening te veranderen, maar de achterliggende waarde ervan. Dit gebeurt constant. De grootste toegevoegde waarde van Bitcoin tov een klassieke munt vind ik dat de koers niet gemanipuleerd kan worden door het bijprinten van geld, te spelen met rentes of politieke activiteiten. In theorie zit de macht bij het individu, ook al is die individu af en toe een whale of een panic seller. Het is een soort digitale levensvorm die zich onafhankelijk ontwikkelt. Als ik naar een systeem kijk dan is mijn theorie dat vooral de output is what matters. De output van Bitcoin is de koers. Het is een reflectie van al het andere: de output is de input voor de toekomst. Vanwege de wiskunde in Bitcoin ben je zeker van een een output in een bepaalde richting mits de adoptie er is.
Maar goed, ook ik ben nog lerende, dus andere inzichten zijn welkom.
Wat betreft decentraliteit mag je dat als je het mij vraagt initieel betrekken op de whitepaper van satoshi en de visie waarmee bitcoin begon. Dan is decentraal simpelweg geen centraal orgaan die beslissingen neemt maar dat het decentraal een consensusnetwerk is. Welke andere aspecten belangrijk zijn hebben minder te maken met deze core view op decentraal zijn van bitcoin. Alle andere haken ogen aspecten etc hebben te maken met andere soorten decentraal dan deze core. (en daar kan je verschillende waardes aan hangen). Maar bijvoorbeeld uitspraken die ik wel vaker zie over 'ja als de SEC een onderzoek doet komt de decentraliteit dan niet in gevaar? bitcoin was toch decentraal?'. Hebben niet zo veel te maken met decentraliteit van bitcoin zelf.
De euro heeft wel zo een centraal orgaan die beslissingen neemt (de ECB)
Yess, gaan we nu eindelijk de bodem nog eens testen? Werd tijd....
Weak hands 😂jorwas schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:09:
Nu toch wel een lower low abandon ship!
* streamnl opent Binace...controleert de dag nog een keer....
....sluit Binance.... steekt zijn hoofd weer in het zand en HODL verder....
Hoe is de sfeer bij jullie?
Welk land is er zojuist wakker geworden? Dan kunnen we die tenminste nog de schuld geven.
Guatamala.Nopheros schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:12:
Welk land is er zojuist wakker geworden? Dan kunnen we die tenminste nog de schuld geven.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
DumptopiaNopheros schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:12:
We zijn weer in eind januari.
Verwijderd
Azië.Nopheros schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:12:
die gaan juist tukken net....als ze dat uberhaubt al doen daar
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Trouwens lage buy orders plaatsen is ook best scary. 
Mijn DOT, KSM en ADA buy orders komen langzaam in de buurt, soms twijfel je toch om ze te cancelen als je een rode speer ziet naderen.
Mijn DOT, KSM en ADA buy orders komen langzaam in de buurt, soms twijfel je toch om ze te cancelen als je een rode speer ziet naderen.
Ik ga even een sigaar met een briefje van 50 aansteken. Dan gaat het geld minder snel in rook op dan met crypto's.
Verwijderd
De sfeer is hier zojuist omgeslagen nadat mijn vrouw in de pauze van haar thuiswerken beneden kwam en ontdekte dat ik vandaag echt nog helemaal geen ene fuck heb uitgevoerd.streamnl schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:12:
* streamnl opent Binace...controleert de dag nog een keer........sluit Binance.... steekt zijn hoofd weer in het zand en HODL verder....
Die gasten moeten echt eens stoppen om hun wekker 3 x per dag te zetten... laten afgaan......
[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 08-06-2021 16:17 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
https://topbloemen.nl/Verwijderd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:17:
[...]
De sfeer is hier zojuist omgeslagen nadat mijn vrouw in de pauze van haar thuiswerken beneden kwam en ontdekte dat ik vandaag echt nog helemaal geen ene fuck heb uitgevoerd.
Zei zo lang dat ik hoe dan ook ADA zou kopen op 1.45 maar ja... fuck deze.
Wanneer ga je eruit?
Ik was zelf vandaag met dat mooie weer ook erg blij met mijn nieuwe
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/00K3hlGYXp6lg6bE182g0hzK.jpg?f=user_large)
Volumes zijn nog niet extreem hoog, dus er kan nog wat van af.
Haha klopt. Er ontstaan kansen, maar ook de uitdaging om de juiste dip te kopen.enomiss schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:16:
Trouwens lage buy orders plaatsen is ook best scary.
We zitten nu zo op niveau van de rebound paar weken geleden dus zal niet meer zo lang duren denk ik.. voor nu
Haha nice find! Welk berichtje ga je toevoegen? Misschien je Doge wallet adres?
Ik blijf het wel een beetje verbazend vinden om te zien dat er toch sceptisch gereageerd word op het effect van Amerika / Azie trade tijden.
Je hebt echt niet veel nodig om te zien dat er werkelijk een 1 op 1 relatie staat met openen van beurzen. Werkelijk iedere dag, zowel bij de normale markt als de crypto markt zie je een grote beweging wanneer trading open gaat... Meestal naar beneden want Amerikanen hebben blijkbaar alleen een sell knop.
Ja en dan knallen er bots en andere traders erin..
On other news: we zijn nu gelijk af van de regulators die kunnen zeggen dat het anonieme criminele transacties zijn... euhm... het is dus sinds gisteren duidelijk dat bitcoin heel slecht is voor criminele betalingen
Je hebt echt niet veel nodig om te zien dat er werkelijk een 1 op 1 relatie staat met openen van beurzen. Werkelijk iedere dag, zowel bij de normale markt als de crypto markt zie je een grote beweging wanneer trading open gaat... Meestal naar beneden want Amerikanen hebben blijkbaar alleen een sell knop.
On other news: we zijn nu gelijk af van de regulators die kunnen zeggen dat het anonieme criminele transacties zijn... euhm... het is dus sinds gisteren duidelijk dat bitcoin heel slecht is voor criminele betalingen
Verwijderd
'Love you to the moon and back.'enomiss schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:22:
[...]
Haha nice find! Welk berichtje ga je toevoegen? Misschien je Doge wallet adres?
Heeft iemand het adres van Bitcoin?
Voor mijn vrouw pluk ik wel een gratis berm boeketje.
Maar jezus... die prijzen van bloemen man... als je inflatie wil zien, kijk naar bloemen.
Je kan er bijna van op vakantie...

Ik heb eens iets gezien over daytraders en die deden elke avond de tent dicht in safemode (stable/fiat) en gingen dan de volgende dag weer verder.JoebarRC schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:22:
Ik blijf het wel een beetje verbazend vinden om te zien dat er toch sceptisch gereageerd word op het effect van Amerika / Azie trade tijden.
Dus ik dacht altijd, als die weer op hun werk komen gaan ze weer kopen, maar misschien hebben die tegenwoordig ook nightshifts en gaan ze in de stable bij de wisseling van de wacht
Crypto verliezen moeten ergens afgedekt wordenenomiss schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:24:
Maar jezus... die prijzen van bloemen man... als je inflatie wil zien, kijk naar bloemen.![]()
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Verwijderd
Jullie hodlers zullen natuurlijk nooit voor een bounce zorgen..verkopen op tijd en nu terugkopen had wel effect kunnen geven.AMARONE schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:26:
Maar serieus mensen, ik lees hier dingen over eruit en etc. ..why?
er is maar één weg omhoog:
[Afbeelding]
Hodlers hebben nul invloed op de marktwaarde.
Dacht ik in 2018 ook............lachen was dat..........ohnee toch nietAMARONE schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:26:
Maar serieus mensen, ik lees hier dingen over eruit en etc. ..why?
er is maar één weg omhoog:
[Afbeelding]
Ik ben wel eens naar de Efteling geweest enzostribi schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:26:
instappen ? of
Meestal stonden de karretjes beneden
Man zit de wereld logisch in elkaar, en toch doen we domme dingen

Zoals spugen als die over de kop gaat zodat diegene onderin het in het gezicht krijgt
Zo werkt het ook een beetje met crypto

Gelukkig gaat Microstrategy weer voor 400 miljoen BTC kopen, kunnen we nog een paar weken break-even hangen rond de 30K voordat we het ravijn in donderen.
Nog 7 van de 10 kooporders te gaan. Nog ff paar procentjes lager voor de rest. En dan richting de 69K!
[ Voor 7% gewijzigd door Froenker op 08-06-2021 16:31 ]
Verwijderd
Buy or cry later..dit is een spel.
Kijk maar naar het orderboek. Fake buywalls, stel je wilt 200 btc kopen is de koers direct 1500 dollar hoger.
Kijk maar naar het orderboek. Fake buywalls, stel je wilt 200 btc kopen is de koers direct 1500 dollar hoger.
Verwijderd
Scarcity.Verwijderd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:29:
[...]
Jullie hodlers zullen natuurlijk nooit voor een bounce zorgen..verkopen op tijd en nu terugkopen had wel effect kunnen geven.
Hodl!
Als BTC richting 100k gaat tegen eind het jaar zijn alle dips nu dus lager. Waar zie jij uitdagingen?_Gast_ schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:20:
[...]
Haha klopt. Er ontstaan kansen, maar ook de uitdaging om de juiste dip te kopen.
Het is de schuld van de HODLers én de Rabobank!Verwijderd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:29:
[...]
Jullie hodlers zullen natuurlijk nooit voor een bounce zorgen..verkopen op tijd en nu terugkopen had wel effect kunnen geven.
[ Voor 12% gewijzigd door BTC100K2021 op 08-06-2021 16:35 ]
In mijn geval, stel:
Je koopt nu 1000 ADA in de dip.
Ie dipt verder, bear market, binnen 2 jaar nieuwe bullrun.
Je hebt ondertussen interest op je ADA en een kans dat die de volgende bullrun hoger staat.
Was ik beter af met te verkopen op ATH en opnieuw in te kopen in de bear: ja
Kan ik dat makkelijk timen en kan ik goed om met FOMO: nee
1 ADA = 1 ADA dus hodl
Zo kan ik er eigenlijk goed mee leven.
Wel disclaimer: zit maar met 10% van mijn pf in crypto dus iemand die er 90% inzit zal dit niet echt zo makkelijk kunnen
Zowiezo beter DCA op rode kaarsen dan groene. Dat heb ik geleerd. Dus nu heb ik al DCA gedaan maar niet all in natuurlijk
Je koopt nu 1000 ADA in de dip.
Ie dipt verder, bear market, binnen 2 jaar nieuwe bullrun.
Je hebt ondertussen interest op je ADA en een kans dat die de volgende bullrun hoger staat.
Was ik beter af met te verkopen op ATH en opnieuw in te kopen in de bear: ja
Kan ik dat makkelijk timen en kan ik goed om met FOMO: nee
1 ADA = 1 ADA dus hodl
Zo kan ik er eigenlijk goed mee leven.
Wel disclaimer: zit maar met 10% van mijn pf in crypto dus iemand die er 90% inzit zal dit niet echt zo makkelijk kunnen
Zowiezo beter DCA op rode kaarsen dan groene. Dat heb ik geleerd. Dus nu heb ik al DCA gedaan maar niet all in natuurlijk
[ Voor 10% gewijzigd door freshprince op 08-06-2021 16:36 ]
Sorry.....Verwijderd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:29:
[...][list=1]
Doet wel pijn hoor HODL dus misschien helpt dat
Hodlers hebben maximaal invloed op de marktwaarde, omdat het 't beschikbaar volume verkleint.Verwijderd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:29:
[...]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Uh oh... die stilte...
.... Voor de storm.JDx schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:38:
Uh oh... die stilte...
Verwijderd
Grapjas, 20 miljoen btc. Volume zo laag.Richh schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:38:
[...]
Hodlers hebben maximaal invloed op de marktwaarde, omdat het 't beschikbaar volume verkleint.
Als die 20 miljoen verkocht moet worden staat de koers op -$2300000
Hodl? Hodl hodl hodl!Verwijderd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:29:
[...]
Precies, als we geen HODL'ers hadden stond de koers een stuk lager.Verwijderd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:39:
[...]
Grapjas, 20 miljoen btc. Volume zo laag.
Als die 20 miljoen verkocht moet worden staat de koers op -$2300000
Overigens is er nog geen 20 miljoen BTC in omloop.
Ik kan na dat filmpje hier gepost alleen nog maar hoodel lezen (op zn deutsch).
20k retest zou best reël kunnen zijn. Echt rekt wel, ik wacht nog ff langs de zijlijn.
Gek om te bedenken dat Michael Saylor 93000 bitcoins heeft met een avg prijs van 24k ofzo toch. Op 20K per bitcoin sta je dan dus 372 miljoen dollars onder water
Gek om te bedenken dat Michael Saylor 93000 bitcoins heeft met een avg prijs van 24k ofzo toch. Op 20K per bitcoin sta je dan dus 372 miljoen dollars onder water
Verwijderd
Ik denk dat we komende weken/maanden gewoon de 1w MA99 op gaan zoeken met pieken en dalen. Die ligt nu rond de 19k.
(Dit is geen financieel advies)
Het ziet er slecht uit.
Rond die prijzen ga ik wel nadenken om te starten met DCA. Eens kijken of ik het Bitcoin only hou of ook wat hypemuntjes meepak die afgelopen weg omhoog mooi gepresteerd hebben.
(Dit is geen financieel advies)
Het ziet er slecht uit.
Rond die prijzen ga ik wel nadenken om te starten met DCA. Eens kijken of ik het Bitcoin only hou of ook wat hypemuntjes meepak die afgelopen weg omhoog mooi gepresteerd hebben.
Bankrekening is vanzelf leeg.anandus schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:42:
Oei, er worden meer buy orders geraakt dan me lief is
Verwijderd
Natuurlijk ook waar.Richh schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:40:
[...]
Precies, als we geen HODL'ers hadden stond de koers een stuk lager.
Overigens is er nog geen 20 miljoen BTC in omloop.
Feit is dat er nu eigenlijk sell walls horen te staan van 5000 btc, geen 200.
Als iemand 5000 aan btc koopt, zou je ook een buy order horen te plaatsen van net wat lager.
Die Saylor heeft gewoon dikke leen constructies afgesloten om Bitcoin te kopen. Dat zal allemaal wel afgedekt zijn door afzonderlijke rechtspersonen waarschijnlijk ook nog in een deposito systeem gegoten.Tominatie schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:41:
20k retest zou best reël kunnen zijn. Echt rekt wel, ik wacht nog ff langs de zijlijn.
Kortom die loopt geen enkel risico.
Weet je de voedselbank te vinden?anandus schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:42:
Oei, er worden meer buy orders geraakt dan me lief is
Verwijderd
Ik zit er (maar) voor 5000 euro in, maar als dit zo door gaat hoop ik dat hij crashed naar 0.
Omdat een liedje zoveel meer kan zeggen dan ik in 3 minuten.
Ja wilt natuurlijk zo goedkoop mogelijk inslaan. Dus als je bijv. op 37k koopt en het verder zakt tot 31k dan baal je wel even. Maar ok... zodra het op 50k staat ben je het weer vergeten...BootjeVaren schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:33:
[...]
Als BTC richting 100k gaat tegen eind het jaar zijn alle dips nu dus lager. Waar zie jij uitdagingen?![]()
nu de bots weer even een paar uur laten spelen..
Kansloze opmerkingVerwijderd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:46:
Ik zit er (maar) voor 5000 euro in, maar als dit zo door gaat hoop ik dat hij crashed naar 0.
Bitcoin is nog steeds sinds 2010 de allerbeste investering geweest, mits je natuurlijk je bitcoins van toen hebt aangehouden.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
In dat geval, zullen we allemaal massaal dan maar verkopenVerwijderd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:29:
[...]
Dat volg ik ook wel maar 1 sat blijft 1 sat. En het is een utopie dat je op het laagste moment kunt inkopen evenals verkopen op de absolute top van een bull run. Daarom DCA zo kan je het gemiddelde wel omlaag trekken._Gast_ schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:47:
[...]
Ja wilt natuurlijk zo goedkoop mogelijk inslaan. Dus als je bijv. op 37k koopt en het verder zakt tot 31k dan baal je wel even. Maar ok... zodra het op 50k staat ben je het weer vergeten...
Ik hoop voor degene met Bots, dat ze genoeg safety orders hebben.SlasZ schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:47:
nu de bots weer even een paar uur laten spelen..
Vermoedelijk staan heel veel deals in de -
Is XX.800 een soort psychische grens? tijdje 35.8 gehad, vanmorgen 33.8 en nu 31.8?
Ik houd gewoon vast aan mijn dca/dva strategie. Een dip kopen heb ik overwogen maar kan zomaar een dubbeldipper worden.
Weet niet hoor, maar volgens mij zitten we daar al 150 dollar onderJDx schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:51:
Is XX.800 een soort psychische grens? tijdje 35.8 gehad, vanmorgen 33.8 en nu 31.8?

30k is de volgende.JDx schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:51:
Ja 0 is beter dan 30K en hodl is slecht. Jij bent zo`n buy high sell low type, of niet?Verwijderd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:46:
Richh schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:53:
[...]
Weet niet hoor, maar volgens mij zitten we daar al 150 dollar onder

Ja, maar 35.8 was wel erg lang hoor, gaat nu ook weer richting 31.8
Laat die mega hammer maar komen.
Hodl.
Hodl.
Wordt wel steeds makkelijker om één van mijn doelen te halen: 1 BTC bezitten.
Hattrick: Thorgal Eagles
Volumes gaan nu wel hard, einde van (voorlopige) daling komt denk ik in zicht.
Die SO's raken ook wel op kan ik je vertellenstreamnl schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:50:
[...]
Ik hoop voor degene met Bots, dat ze genoeg safety orders hebben.
Vermoedelijk staan heel veel deals in de -
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Nog niet zo lang geleden kocht iedereen op 50 en 60k en nu durft niemand meer
Inderdaad. Dit gezeik waar we al een maand in zitten word ik niet goed van. Liever flink zakken in korte tijd, dan dit geneuzel.
Laatste keer onder de 32K inkopen, deze keer is het echt zo!
Weet je nog vroeger, toen je een biertje voor een bitcoin kocht?bregweb schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:57:
Wordt wel steeds makkelijker om één van mijn doelen te halen: 1 BTC bezitten.
Of een pizza voor 10000 BTCanandus schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:58:
[...]
Weet je nog vroeger, toen je een biertje voor een bitcoin kocht?
https://bitcointalk.org/index.php?topic=137.0
[ Voor 12% gewijzigd door BootjeVaren op 08-06-2021 17:03 ]
Enter gif: dikke rij voor bitcoin op 60k, lege rij op 30k.Jnaaazer schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:57:
Nog niet zo lang geleden kocht iedereen op 50 en 60k en nu durft niemand meer
:fill(white):strip_exif()/f/image/JXlJJ5FAPkFimIiQmcA5c5NS.png?f=user_large)
[ Voor 27% gewijzigd door Joosie200 op 08-06-2021 17:02 ]
Kan iemand dat putje bedekken voordat we er nog verder in gaan?
Jeaust schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 17:02:
Kan iemand dat putje bedekken voordat we er nog verder in gaan?

Vroeger hadden wij zo'n ding, als je aan het douchen was en die kwam omhoog moest je op je tenen staan.
buy order ADA op 1,18 euro. zit er bijna :-)
Ik denk dat gaat hard, gaat het weer eens over euros.....
Ja, ditmaal heb ik er voor de zekerheid een euro voor gezet, voordat mensen gaan piepenNgangatar schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 17:07:
[...]
Ik denk dat gaat hard, gaat het weer eens over euros.....
Maar zelfs dat helpt niet

Blijf het raar vinden dat iedereen hier in dollars betaalt, maar dat ben ik
[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 08-06-2021 17:08 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!