Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Ik denk niet dat dit het moment is om shitcoins te gaan kopen...

Maar misschien ook wel. Wat weet ik ervan tenslotte
Sol genoeg vandaag in nederland tochfreshprince schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 08:52:
[...]
Ben nog aan het twijfelen om een flufje SOL in te kopen
Verwijderd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 08:54:
Jongens, BTC is nog over de 30k he...
Ik denk niet dat dit het moment is om shitcoins te gaan kopen...![]()
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CMaTsQDlBnIS1BypAuXFVdre.jpg?f=user_large)
Hier ook Alkmaarwatercoolertje schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 07:23:
[...]
Ik ook, dacht dat mensen hier vooral uit het oosten en zuiden kwamen![]()
Als de reset niet goed af loopt en een volksopstand onstaat moeten we maar een keer een BBQ organiseren in de buurt van Alkmaar, als nieuwe elite moeten we dan toch wat dingen kortsluiten over het gewone volk wat geen bitcoins gekocht had voor de reset
Ik sluit me wel aan bij de BBQ
[ Voor 3% gewijzigd door ApC_IcE op 08-06-2021 08:57 ]
Haha, jammer dat we hem niet meer hebben wat dat betreft.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Zal weer McDo worden met de winst
Simpel: @VerwijderdMicroWhale schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 07:30:
Kak zeg, nu heeft Elon een keer niet getweet, dus we kunnen hem niet de schuld geven.![]()
![]()
Wie wordt de zondebok nu?

Loopt alles te verkloten met zijn X20 gokjes, helpt alles overhoop
[ Voor 12% gewijzigd door ybos op 08-06-2021 09:09 ]
Ik stake inmiddels wel zo`n 1000 cake met meerdere wallets. Moet zeggen dat dit wel een aardig centje oplevert met de huidige pcs api.
Ze luisteren toch nietVerwijderd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 08:54:
Op twitter roept namelijk iedereen dat dit toch wel echt de bodem is. En ja, wat op twitter staat is de waarheid

[ Voor 3% gewijzigd door Remy!!!! op 08-06-2021 09:15 ]
Dat was facebook toch?jvp schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:14:
[...]
Ze luisteren toch niet![]()
Op twitter roept namelijk iedereen dat dit toch wel echt de bodem is. En ja, wat op twitter staat is de waarheid
Zero.
Sorry, ik zal het wat beter omschrijven...
Facebook = Henk & Ingrid
Onze mede-tweakers plaats ik in de Twitter groep
Maar het is dus op zowel facebook als twitter de waarheid?jvp schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:17:
[...]
Facebook = Henk & Ingrid
Zero.
Tweakers is een soort Instagram maar dan met tekst tochjvp schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:17:
[...]
Facebook = Henk & Ingrid
Haha nee, maar Twitter is idd ook de enige die ik nog steeds heb van alle bekende Social Media.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Pas op met het benoemen van werkelijke aantallen. Dat schijnt hier geen goed gebruik te zijn. Los daarvan, wees je bewust van een relatief hoog risico met CAKE. De BSC activiteit is ontploft over de afgelopen maanden. Als de bullrun voorbij is, en alle retailers naar de uitgang vluchten dan moet je niet raar opkijken als CAKE weer terugvalt naar €2.5 per stukJW04 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:12:
Ik stake inmiddels wel zo`n 1000 cake met meerdere wallets. Moet zeggen dat dit wel een aardig centje oplevert met de huidige pcs api.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Maar cheap staken is zo aantrekkelijk. Vorige bears ben ik uit vele shitcoins gestapt (op ada/vet/dot/link na). Blijf dit keer denk ik ook gewoon in cake en BNB zitten voor de staking.Verwijderd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 08:54:
Inmiddels heb ik 50% van mijn winst weer ingelegd en ik neig om nogmaals 25% van mijn winst weer in te leggen. Ik ben er nog niet over uit, we zien nog geen lower lows de laatste tijd maar echt vertrouwen / herstel is ook ver te zoeken.
Als ik dan lees dat sommigen verwachten dat er een nog grotere drop komt denk ik dat ik wat euro's overmaak in het geval van een verdere daling...
keuzes...
Hier het hele artikel.NOS NIEUWS • BUITENLAND • VANDAAG, 01:45
Groot deel losgeld van hack op Amerikaans oliepijpleidingbedrijf teruggevonden
En dan, beste techie-crypto-nerds,
Zeker, denk alleen niet dat veel mensen verwachten dat dit het was.Pelox schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:24:
Toch een redelijke bounce.. of niet?
Ben ik me terdege van bewust, maar bedankt voor de feedbackGelukszoekr schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:19:
[...]
Pas op met het benoemen van werkelijke aantallen. Dat schijnt hier geen goed gebruik te zijn. Los daarvan, wees je bewust van een relatief hoog risico met CAKE. De BSC activiteit is ontploft over de afgelopen maanden. Als de bullrun voorbij is, en alle retailers naar de uitgang vluchten dan moet je niet raar opkijken als CAKE weer terugvalt naar €2.5 per stuk
Wat betreft de aantallen en het boormachine verhaal. Ik woon in een wijk waar er bij de buren denk ik meer te halen is. Desalniettemin wel goed om het aan te geven, wederom thanks!
Not bad maar doe mij eerst maar een aantal groene dildies op de 1h om weer wat vanuit stables te halen.Pelox schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:24:
Toch een redelijke bounce.. of niet?
Precies hierom durf ik geen BTC sticker op mijn Twingo te plakkenJW04 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:27:
[...]
Ben ik me terdege van bewust, maar bedankt voor de feedbackZolang cake maar niet verdwijnt mag die zakken, meer api
Wat betreft de aantallen en het boormachine verhaal. Ik woon in een wijk waar er bij de buren denk ik meer te halen is. Desalniettemin wel goed om het aan te geven, wederom thanks!
Zero.
Je waardeloze bitcoin mee het graf in nemen zodat je geen verlies hebtS.McDuck schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:27:
Dip? Welke dip? Het is pas verlies als je verkoopt tenslotte.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Geduld. Als je er inmiddels al weer leuk inzit, waarom zou je nu dan al je kruit meteen verschieten?ybos schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:21:
Ik twijfel om weer bij te storten. Zoals enkele wel weten heb ik eind februari inleg + deel winst eruit gehaald.
Inmiddels heb ik 50% van mijn winst weer ingelegd en ik neig om nogmaals 25% van mijn winst weer in te leggen. Ik ben er nog niet over uit, we zien nog geen lower lows de laatste tijd maar echt vertrouwen / herstel is ook ver te zoeken.
Als ik dan lees dat sommigen verwachten dat er een nog grotere drop komt denk ik dat ik wat euro's overmaak in het geval van een verdere daling...
keuzes...
Stel dat het echt uitloopt op een 20k retest, dan wil je graag nog wat fiat achter de hand hebben.
En gaan we wel naar 69k, dan heb je nu toch ook al een mooie positie?
Je geld alvast klaarzetten in heule lage buyorders kan natuurlijk altijd.
Grote probleem is geduld icm FOMOVerwijderd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:29:
[...]
Geduld. Als je er inmiddels al weer leuk inzit, waarom zou je nu dan al je kruit meteen verschieten?
Stel dat het echt uitloopt op een 20k retest, dan wil je graag nog wat fiat achter de hand hebben.

welnee in mijn lambokist naar de moonanandus schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:29:
[...]
Je waardeloze bitcoin mee het graf in nemen zodat je geen verlies hebt
Vroeg me laatst af hoe dat zit met testamenten, staan daar nu ook regels in verborgen met je wallet code?anandus schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:29:
[...]
Je waardeloze bitcoin mee het graf in nemen zodat je geen verlies hebt
Helemaal mee eens.Verwijderd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:29:
[...]
Geduld. Als je er inmiddels al weer leuk inzit, waarom zou je nu dan al je kruit meteen verschieten?
Regel #1: En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
They found a few millions "untraceable" bitcoin faster than the $35 trillion in "accounting adjustments" at the Pentagon
— zerohedge (@zerohedge) 7 juni 2021
Zeker! Nooit geweten?Pelox schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:18:
[...]
Maar het is dus op zowel facebook als twitter de waarheid?
Ergens wel.. maar ik durfde er nooit op te acteren..

ps. we kunnen ons de komende maand beter op een leuke ek pool concentreren dan deze ellende.. misschien pak je nog een bol.com bon van 20 euro mee ergens..
[ Voor 28% gewijzigd door Pelox op 08-06-2021 09:38 ]
Zero.
Ik loop dan wel weer met een Bitcoin mondkapje rond, en de Cuore zit onder de Bitcoin stickers.Pelox schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:28:
[...]
Precies hierom durf ik geen BTC sticker op mijn Twingo te plakken
Altijd grappig om reacties te zien. Dat ging van "respect" 2 maanden geleden naar "Haha sukkel!" Vandaag de dag
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik heb wel de zonnepanelen vol met btc stickers geplakt, maar het rendement valt toch tegen.. snap er niks van.Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:39:
[...]
Ik loop dan wel weer met een Bitcoin mondkapje rond, en de Cuore zit onder de Bitcoin stickers.
Altijd grappig om reacties te zien. Dat ging van "respect" 2 maanden geleden naar "Haha sukkel!" Vandaag de dag
Zero.
Gevalletje bewust onbekwaam of juist onbewust bekwaam?Pelox schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:36:
[...]
Ergens wel.. maar ik durfde er nooit op te acteren..
ps. we kunnen ons de komende maand beter op een leuke ek pool concentreren dan deze ellende.. misschien pak je nog een bol.com bon van 20 euro mee ergens..

In de week grafiek misschien nog ff een rebound naar 40-42K om vervolgens te zakken naar 10K.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Ik zou dat niet doen als je je testament op de blockchain gooitJDx schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:31:
[...]
Vroeg me laatst af hoe dat zit met testamenten, staan daar nu ook regels in verborgen met je wallet code?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Hoezo is het pas verlies als je verkoopt? Je crypto assets zijn toch onderdeel van je vermogen?S.McDuck schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:27:
Dip? Welke dip? Het is pas verlies als je verkoopt tenslotte.
Zou het dan eigenlijk ook geen verlies noemen maar een daling van je vermogen.
Waar baseer je die 10K precies op?audiojunk schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:49:
Week en maand grafiek BTC USD zien er niet goed uit , kan wel eens terugvallen naar 10K.
In de week grafiek misschien nog ff een rebound naar 40-42K om vervolgens te zakken naar 10K.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Dat is wel heul bearish. We hebben eerst nog de psychologische grens van 30k en 20k. Om de 10k aan te tikken moet het vertrouwen wel heel erg zakken.. Ik denk dat alles wordt opgekocht als we nog verder doorzakken. Maar goed, de tijd zal het leren.audiojunk schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:49:
Week en maand grafiek BTC USD zien er niet goed uit , kan wel eens terugvallen naar 10K.
Zero.
Yes --> ADA+KAVA+BTCWackmack schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 06:58:
Al mensen bij durven kopen? Net VET/ADA en BTC gehaald.
nothing stops this train
Dat zal idd enkel lukken door een grote stroom slecht nieuws, introductie in El Salvador die niet lukt, US die crypto probeert aan banden te leggen, Tesla alles verkocht etcRaaafie schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:57:
[...]
Dat is wel heul bearish. We hebben eerst nog de psychologische grens van 30k en 20k. Om de 10k aan te tikken moet het vertrouwen wel heel erg zakken.. Ik denk dat alles wordt opgekocht als we nog verder doorzakken. Maar goed, de tijd zal het leren.
bangmakerij, ze proberen alles in controll te houden. gewoon niet intrappen net zoals deze corona pandemieSlasZ schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:59:
[...]
Dat zal idd enkel lukken door een grote stroom slecht nieuws, introductie in El Salvador die niet lukt, US die crypto probeert aan banden te leggen, Tesla alles verkocht etc
--> allemaal bangmakerij
nothing stops this train
Welnee dat is maar net hoe je ernaar kijkt.Raaafie schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:53:
[...]
Hoezo is het pas verlies als je verkoopt? Je crypto assets zijn toch onderdeel van je vermogen?
Zou het dan eigenlijk ook geen verlies noemen maar een daling van je vermogen.
De bitcoin gaat (weer) moonen, dus technisch gezien is er nog winst als hij straks op 250K staat. Dus geen verlies maar een tijdelijke waarde vermindering die vorm krijgt door een rooie candle. En die is maar tijdelijk. Eigenlijk is het een groene candle die even de verkeerde lijn volgt en een duidelijk signaal is naar een opgaande lijn. Dus zelfs een reset naar 2K is slechts een verkeerde en fictieve foute waarde van de ATH prijs.
Hoe dan ook moon en pure winst.
Ik mis een veelgebruikte hier. Het is pas verlies zodra je verkooopt. Niet dat ik het er mee eens ben.
Zitten geen signalen meer ... short of long ik zou niet weten atm. ik blijf weg
[ Voor 51% gewijzigd door A87 op 08-06-2021 10:03 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Beetje fantasie door naar de grafiek te kijken, eerst maar door de MA50 week zakken en dan naar de MA200. Zou het nu stijgen naar 40-42K en vandaar weer zakken staat er dan niet een mooie SKS in de week grafiek,
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Yup, had een fluf voor een paar BNB gezet voor het slapen gaan en gehit.Wackmack schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 06:58:
Al mensen bij durven kopen? Net VET/ADA en BTC gehaald.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
10k zelfs?? ik denk 20-25k.audiojunk schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:49:
maartoch bij dips boven de 25k ga ik wel dca doen, want stel dat de 25k nooit gehaald wordt
nothing stops this train
Ik blijf helemaal weg bij futures/leverages short en longs, het heeft me meer gekost dan opbrengstA87 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:03:
Short gesloten ik vertouw het niet meer
Zitten geen signalen meer ... short of long ik zou niet weten atm. ik blijf weg
nothing stops this train
Kan zeker, maar in het meest negatieve geval zie ik voorlopig 24K of máximaal 19K als absolute bodem. Maar zelfs dat zie ik niet heel gauw gebeuren.audiojunk schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:05:
[...]
Beetje fantasie door naar de grafiek te kijken, eerst maar door de MA50 week zakken en dan naar de MA200. Zou het nu stijgen naar 40-42K en vandaar weer zakken staat er dan niet een mooie SKS in de week grafiek,
Ik stat precies gelijk qua uitgaven in inkomsten met futures en leverages. Wellicht omdat ik mij daar nog niet aan waagKol Nedra schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:14:
[...]
Ik blijf helemaal weg bij futures/leverages short en longs, het heeft me meer gekost dan opbrengst
Uitkomst 50/50. Wonderbaarlijk hoe gelijk verdeeld iedereen is. Is mij bij meerdere polls opgevallen.
Daarom gaat die al een tijdje perfect zijwaarts.
Er hoeft maar iets te gebeuren en het andere kamp is overtuigt. Kan echt 100% beide kanten op.
[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 08-06-2021 10:19 ]
https://opensea.io/seaart
Dat is geen DCA, dat is buy the dip.Kol Nedra schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:12:
[...]
10k zelfs?? ik denk 20-25k.
maartoch bij dips boven de 25k ga ik wel dca doen, want stel dat de 25k nooit gehaald wordt
https://twitter.com/carli.../1401712725886132224?s=19
Ja, dat is wat ik zeiS.McDuck schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:02:
[...]
..Dus geen verlies maar een tijdelijke waarde vermindering..
Zie het NK forum, je loopt achter.enomiss schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:21:
Volgende Bitcoin land?
Dat laser-eye meme gedoe is wel cringe worthy infantiel gedrag.. Komop zeg.enomiss schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:21:
Volgende Bitcoin land?
Niet alleen dat, maar ook een parlementarier in een land wilt aandacht en doet dit en zegt het te willen proberen in de kamer. Gelijk aandacht van iedereen en zijn moeder, plus veel nieuwsnetwerken die dan melden "in land x heeft persoon y lazer ogen gedaan, zou dit dan betekenen dat...?".Raaafie schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:25:
[...]
Dat laser-eye meme gedoe is wel cringe worthy infantiel gedrag.. Komop zeg.
Helemaal mee eens. Denken echt dat ze cool zijn daarmee ofzoRaaafie schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:25:
[...]
Toxic maximalisme.
Verkopen en nog goedkoper terug kopen maar dat is geen garantieknakworst schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:03:
[...]
Ik mis een veelgebruikte hier. Het is pas verlies zodra je verkooopt. Niet dat ik het er mee eens ben.
Verwijderd
Ik had al laserogen in 2018, voordat het een ding was.Raaafie schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:25:
[...]
Meelopers.
Stel je voor je hackt nu Biden's Twitter en voegt laser eyes toe. Wat zou gebeuren?Raaafie schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:25:
[...]

Waarom ava?jasper7878 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:19:
de prijs hoog of laag, ik blijf gewoon kopen volgens hetzelfde regime, 50% btc en 50% AVA. dit doe ik al jaren
Verwijderd
Dan wordt je voor 18:00 nog opgepikt door de FBI en krijg je een mooi plekje in Guantanamo Bay.enomiss schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:31:
[...]
Stel je voor je hackt nu Biden's Twitter en voegt laser eyes toe. Wat zou gebeuren?
Heb echt droom orders gezet en als deze niet worden geraakt, stort ik het ook weer terug om niet in de verleiding te komen. Blijft lastig dingen met jezelf afspreken
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
is ,in mijn optiek, een van de weinige coins met,
1) een goede usecase,
2) daadwerkelijke adoptie,
3) live platform, (website, app, mini-app in de binance app)
4) maakt meer dan een miljoen omzet per week temidden van de corona crisis,dit groeid exponentieel
5) backed by binance (binance is een grote aandeelhouder
6) deflationair tokenomics model
BINGO!jasper7878 schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:35:
[...]
is ,in mijn optiek, een van de weinige coins met,
1) een goede usecase,
2) daadwerkelijke adoptie,
3) live platform, (website, app, mini-app in de binance app)
4) maakt meer dan een miljoen omzet per week temidden van de corona crisis,dit groeid exponentieel
5) backed by binance (binance is een grote aandeelhouder
6) deflationair tokenomics model
Toxic maximalism is het nieuwe toxic masculinity.Luuk schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:28:
[...]
Helemaal mee eens. Denken echt dat ze cool zijn daarmee ofzo
Toxic maximalisme.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ja er komt binnen 2 weken nog een enorme tas met aandelen los van mijn werk. Ik weet wel waar die naar toe gaan mochten we sub 30k zitten. Man, wat een cheap coinz. HeerlijkKol Nedra schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:12:
[...]
10k zelfs?? ik denk 20-25k.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Mensen die een revolutie willen zijn vaak in de minderheid en die moeten elkaar vinden/herkennen. Zie bijvoorbeeld de gele hesjes. Dit is hoe het gaat...
[ Voor 33% gewijzigd door enomiss op 08-06-2021 10:45 ]
ja wat is de reden hier achter? Ik zie zelf volwassen mannen met dit soort foto's af en toe heb ik het gevoel dat ik al bejaard ben als ik dit soort dingen zie.Raaafie schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:25:
[...]
So what?Verwijderd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:33:
[...]
Dan wordt je voor 18:00 nog opgepikt door de FBI en krijg je een mooi plekje in Guantanamo Bay.
HODL!
90 % van de politieke discussies vind ik cringe worthy infantiel gedrag. Niks nieuws onder de zon.Raaafie schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:25:
[...]
Ahum..... gisterenavond...MicroWhale schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:02:
[...]
Haha, jammer dat we hem niet meer hebben wat dat betreft.

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/miuTkAJUPX11xDmmF7VzZTH6.jpg?f=user_large)
Trumpisaloser 2021. POTUS wachtwoorden zijn zo jaren 2000.enomiss schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:31:
[...]
Stel je voor je hackt nu Biden's Twitter en voegt laser eyes toe. Wat zou gebeuren?
Deze man heeft echt een gouden deal.
Hier een stukje tekst van de webpagina:
“ This is a mining platform or pool where you invest your money in Bitcoin and your Bitcoin investment undergoes a regular mining operation 24hrs/day making it possible for you to increase your financial capacity.
This platform helps you to stay financially relevant, it gives you a financial freedom and also, it helps you to secure a financial future.
The platform is stress-free and it gives you time to attend to your other needs.”
Nooit geweten dat het minen zo werkte xD
Er komt een tijd dat het ook op tellsell komt.elektriekert schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 11:00:
Ik werd op Reddit benaderd door een bitcoinminer/trader,
Deze man heeft echt een gouden deal.
Hier een stukje tekst van de webpagina:
“ This is a mining platform or pool where you invest your money in Bitcoin and your Bitcoin investment undergoes a regular mining operation 24hrs/day making it possible for you to increase your financial capacity.
This platform helps you to stay financially relevant, it gives you a financial freedom and also, it helps you to secure a financial future.
The platform is stress-free and it gives you time to attend to your other needs.”
BitconneeeeeeeeeeeeeeVerwijderd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 10:30:
[...]
Ik had al laserogen in 2018, voordat het een ding was.
Meelopers.

Stress-free... Time to attend to other needs...elektriekert schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 11:00:
...
Niet helemaal mijn eerste associaties met crypto, op basis van het afgelopen jaar...
Maktub
Het mist nog laser ogen
nothing stops this train
Ik wil zo'n trainingspak.
Verwijderd
'It's just amazing, Mike.
This is a mining platform or pool where you invest your money in Bitcoin and your Bitcoin investment undergoes a regular mining operation 24hrs/day making it possible for you to increase your financial capacity.
The platform is stress-free and it gives you time to attend to your other needs.
And while you're doing all of that, you lose weight at the same time!'
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!