[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 161 ... 245 Laatste
Acties:
  • 866.984 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Pelox schreef op maandag 7 juni 2021 @ 19:09:
[...]

Het voelt anders maar we hebben toch echt net 2 groene weken achter de rug ;)
Als de week nu zou eindigen, waren het 2 rode weken in BTC vergeleken met dit tijdstip?

Nu BTC 35,6
Exact 1 week geleden BTC 36,8
Exact 2 weken geleden BTC 37,4

:?

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:04

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o3wYmUFbsPjpC0Qje7d_9tdulMo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dcU5LfNaO0pU2qWFKkTBfy8C.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 7 juni 2021 @ 19:09:
[...]

Het voelt anders maar we hebben toch echt net 2 groene weken achter de rug ;)
Met de rode week van vorige week doelde ik absoluut niet op crypto… O-)

Met crypto zou ik minder moeite mee hebben ;)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
enomiss schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:16:
[...]

De effecten van het bijsprinten van geld zijn nog redelijk onzichtbaar omdat veel geld vastzit zit in assets en het niet circuleert in de economie. We staan wel degelijk aan de rand van de afgrond. Dit kan van de een op de andere dag veranderen door bepaalde gebeurtenissen waardoor hyperinflatie ontstaat. Omdat men dit ziet aankomen, is men volop bezig met het ontwikkelen van digitale munten.

Uiteindelijk zorgt elke industriële revolutie voor deflatie. We staan aan het begin van de 4e, en men probeert deze deflatie hopeloos te corrigeren door geld bij te printen.

Het huidige monetaire system kan niet samen bestaan met de 4e industriële revolutie tenzij je bepaalde productielanden arm houdt. Dit is tot op heden ook de rede dat er derdewereldlanden zijn. De verschillen worden alleen maar groter.
Denk je nou serieus dat de ECB ons in hyperinflatie gaat storten? Het is echt niet dat ik fan ben van 'money printer go brrr' beleid, maar dat is echt de reinste onzin die er is. Leuk dat een 'Madelon Vos' of 'Michael Saylor' dat soort onzin roepen, maar dat doen ze alleen maar zodat jij crypto muntjes blijft kopen.

De ECB is juist in het leven geroepen om een 'stabiel' prijs niveau te realiseren in Europa, en daaronder verstaan ze een inflatie van 2%. Zit het eronder zullen ze inderdaad de geldvoorraad gaan verruimen, maar andersom gebeurt dat ook.

Er zit nu inderdaad veel van dat geld in assets, maar zodra de inflatie begint te stijgen zullen ze quantitative tightening gaan toepassen, wat het tegenovergestelde is van quantitative easing. Dit heeft dan dus een remmend effect op de economie waardoor de inflatie weer naar beheersbare niveaus gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 24-12-2021
Zitten mensen hier nog in een liquidity pool? Zo ja hoe is de ervaring !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:52
trader1212 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 19:40:
Zitten mensen hier nog in een liquidity pool? Zo ja hoe is de ervaring !
Enkel in liquidation pools geloof ik.

Zero.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Hmmmm

1m rood
3m rood
5m rood
15m rood
30m rood
1h rood
2h rood
4h rood
6h rood
12h rood
1d rood
3d groen!!!
1w rood
1M rood

3d it is! d:)b

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

PWSteal schreef op maandag 7 juni 2021 @ 19:39:
[...]

Denk je nou serieus dat de ECB ons in hyperinflatie gaat storten? Het is echt niet dat ik fan ben van 'money printer go brrr' beleid, maar dat is echt de reinste onzin die er is. Leuk dat een 'Madelon Vos' of 'Michael Saylor' dat soort onzin roepen, maar dat doen ze alleen maar zodat jij crypto muntjes blijft kopen.

De ECB is juist in het leven geroepen om een 'stabiel' prijs niveau te realiseren in Europa, en daaronder verstaan ze een inflatie van 2%. Zit het eronder zullen ze inderdaad de geldvoorraad gaan verruimen, maar andersom gebeurt dat ook.

Er zit nu inderdaad veel van dat geld in assets, maar zodra de inflatie begint te stijgen zullen ze quantitative tightening gaan toepassen, wat het tegenovergestelde is van quantitative easing. Dit heeft dan dus een remmend effect op de economie waardoor de inflatie weer naar beheersbare niveaus gaat.
Leuke theorie, maar dan verhogen ze de rente en dan heb je ongeveer een jaartje tot de Eurocrisis weer helemaal terug is, want dan kunnen de zuidelijke landen de rente op hun staatsschuld niet meer betalen. Dat is ook weer niet helemaal de bedoeling, dus eigenlijk kan die rente niet substantieel omhoog.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:54
[...]

Hyperinflatie probeert men zo lang mogelijk uit te stellen maar het doel om 2% inflatie per jaar te hebben lukt allang niet meer. Vele goederen worden helemaal niet meegenomen in de werkelijke inflatie berekening. Neem nu een tube Elmex tandpasta: vorig jaar 4,29 nu 4,99.

En dat quantitative tightening is leuk voor de theorie boekjes maar is nog nooit in de praktijk toegepast. Het oneindig bijdrukken van geld in het huidige tempo eindigt hoe dan ook parabolisch in hyperinflatie of een grote reset.

En eens Madelon is leuk voor sommige feitjes maar neem haar nou ook weer niet te serieus want een gemiddelde MSc student kan echt beter nadenken. Die vrouw vertaald het Engelse billion regelmatig voor het gemak naar een Nederlands biljoen terwijl dat 'slechts' een miljard is. Sorry maar dan hoef je van mij geen macro economische uitspraken meer te doen.

[ Voor 10% gewijzigd door r0bb op 07-06-2021 20:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
streamnl schreef op maandag 7 juni 2021 @ 19:53:
Hmmmm

1m rood
3m rood
5m rood
15m rood
30m rood
1h rood
2h rood
4h rood
6h rood
12h rood
1d rood
3d groen!!!
1w rood
1M rood

3d it is! d:)b
8h ook rood. Ik dacht, ik meld het maar wat ik zie dat je het spaart :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

r0bb schreef op maandag 7 juni 2021 @ 19:58:
[...]

Hyperinflatie probeert men zo lang mogelijk uit te stellen maar het doel om 2% inflatie per jaar te hebben lukt allang niet meer. Vele goederen worden helemaal niet meegenomen in de werkelijke inflatie berekening. Neem nu een tube Elmex tandpasta: vorig jaar 4,29 nu 4,99.

En dat quantitative tightening is leuk voor de theorie boekjes maar is nog nooit in de praktijk toegepast. Het oneindig bijdrukken van geld in het huidige tempo eindigt hoe dan ook parabolisch in hyperinflatie of een grote reset.

En eens Madelon is leuk voor sommige feitjes maar neem haar nou ook weer niet te serieus want een gemiddelde MSc student kan echt beter nadenken.
Zag het toevallig net met Coolbest (koop ik niet zo vaak), 1,80 naar 2,10 ofzo.

Zag trouwens ook al 50% zonder mondkapje in de Jumbo bij de kassa.

[ Voor 3% gewijzigd door JDx op 07-06-2021 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:40

knakworst

Get more sats!

JDx schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:09:
[...]

Zag trouwens ook al 50% zonder mondkapje in de Jumbo bij de kassa.
Die kan je ook niet meer betalen na die woekerwinsten van Sywert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:31
r0bb schreef op maandag 7 juni 2021 @ 19:58:
[...]

En eens Madelon is leuk voor sommige feitjes maar neem haar nou ook weer niet te serieus want een gemiddelde MSc student kan echt beter nadenken. Die vrouw vertaald het Engelse billion regelmatig voor het gemak naar een Nederlands biljoen terwijl dat 'slechts' een miljard is. Sorry maar dan hoef je van mij geen macro economische uitspraken meer te doen.
Deze is ook mooi: https://www.trouw.nl/econ...n-verder-omhoog~b662f005/

Geen woord over 'we hebben 100 miljoen miljard euro's bijgedrukt, dus daalt de koopkracht en dus moeten de lonen omhoog'. Nee: de inflatie moet aangejaagd worden.. Wat een bullshit. Zo worden we allemaal (nou ja bijna allemaal) voor de gek gehouden..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Deman23 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:41:
[...]

Trump kan wel een idioot zijn ( I Totally agree) maar heb nou niet het idee dat Biden op dit moment beter presteert, ondanks z’n beschaafdere voorkomen…
Waarom heb je dat idee niet dan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Als het nou ff een leuk dumpie doet kan ik weer instappen. Wel erg saai zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Tominatie schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:33:
Als het nou ff een leuk dumpie doet kan ik weer instappen. Wel erg saai zo
Geduld, 20K soon.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:52
Normaal doen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:23
Het was toch 26k? Of 69k? Ik ben het even kwijt ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 12:14

Cis

Sideshowbobbie schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:39:
[...]

Niet zo somber.

26k in dollar.
20k in euro

Valt allemaal best mee ineens, he?

;)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Cis schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:42:
[...]

Niet zo somber.

26k in dollar.
20k in euro

Valt allemaal best mee ineens, he?

;)
Ho ho, je vergeet mijn 300 dollar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:08
Weet iemand hoelang het ongeveer duurt voordat je Binance VISA card binnen is?
dit stond al een tijdje op mijn lijstje, hiermee bespaar ik ook geld want bezit nu ANWB VISA card, maar dat kost jaarlijks €16 per jaar d:)b (edit en done, ANWB card opgezegd, is nog 1 maand actief) _/-\o_

over die cashback he, dat werkt echt? Stel ik zet gewoon euro's over van bankrekening naar binance, daar gebruik ik de Binance card en bij aankoop krijg ik 2% terug? (ben LVL2) bijvoorbeeld boodschappen doen (volgens mij kan je met VISA betalen bij Aldi)

[ Voor 42% gewijzigd door Kol Nedra op 07-06-2021 21:18 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brontosaurus99
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:03
Kol Nedra schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:43:
dit stond al een tijdje op mijn lijstje, hiermee bespaar ik ook geld want bezit nu ANWB VISA card, maar dat kost jaarlijks €16 per jaar d:)b
Hier was die er binnen een week. In de tussentijd kun je een online variant gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:04

Darrell

Fiat moonboy

Sideshowbobbie schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:39:
[...]

Ik keek net op mn telefoon en merkte dat ik nog 69% batterij over heb. Kan geen toeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08:24
Zoek een hobby, laat ons nou gewoon onze maanlanders oppoetsen in onze fantasie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
een geweldige droom wat helaas niet gaat gebeuren :/

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 24-12-2021
A slow death has his own reward ;w . maandag had beter gekund.

[ Voor 28% gewijzigd door trader1212 op 07-06-2021 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:26
trader1212 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:09:
A slow death has his own reward ;w . maandag had beter gekund.
dan nog maar een keer support driehoek testen......

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Toch de volgende leg down dan..?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Rare actie wel. Niet een echte blowofftop. S2fx wankelt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Gelukszoekr schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:15:
Rare actie wel. Niet een echte blowofftop. S2fx wankelt
ach zie niet in waarom s2f wankelt, zo precies is dat model niet. Als we over 2 maanden weer up zijn roept iedereen dat het exact klopt. En vergeet ook niet dat dat model pas 3 jaar bestaat. Ziet er leuk uit, maar moet zich echt nog bewijzen in het heden

je ziet nu iig een systematisch selloff. Er is een grote partij, of partijen die nu beheerst stukjes sellen. Misschien wat van die chinese miners.

zal je zien, stoppen ze binnen een uur weer....

[ Voor 18% gewijzigd door anti elppa op 07-06-2021 21:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 12-10 23:31

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Zou dit het aanzetje voor de dump geweest zijn?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2jMu6MFKCDWMSHXU3pQJ3V-bjh4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nMkgMDEbLegKVTPwt7afYjMB.jpg?f=fotoalbum_large

https://twitter.com/nayib.../1401972002492194820?s=21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:12
dit stond al een tijdje op mijn lijstje, hiermee bespaar ik ook geld want bezit nu ANWB VISA card, maar dat kost jaarlijks €16 per jaar d:)b (edit en done, ANWB card opgezegd, is nog 1 maand actief) _/-\o_

over die cashback he, dat werkt echt? Stel ik zet gewoon euro's over van bankrekening naar binance, daar gebruik ik de Binance card en bij aankoop krijg ik 2% terug? (ben LVL2) bijvoorbeeld boodschappen doen (volgens mij kan je met VISA betalen bij Aldi)
Yes het werkt echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
waarom? omdat tron daar een schuurtje gaat huren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
anti elppa schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:19:
[...]

ach zie niet in waarom s2f wankelt, zo precies is dat model niet. Als we over 2 maanden weer up zijn roept iedereen dat het exact klopt. En vergeet ook niet dat dat model pas 3 jaar bestaat. Ziet er leuk uit, maar moet zich echt nog bewijzen in het heden
Nouja, het model mag dan pas 3 jaar oud zijn. Het klopt ook aardig met de periode die ervoor heeft plaatsgevonden.

Een lange consolidatie, of een volgende beweging naar beneden pas niet helemaal in het plaatje. PlanB zelf was volgens mij ook van mening dat we niet te lang rond dit leven zouden moeten blijven hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 12-10 23:31

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

anti elppa schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:24:
[...]

waarom? omdat tron daar een schuurtje gaat huren?
Nee, omdat een hoopvolle ontwikkeling zo - wat mij betreft - een beetje teniet wordt gedaan door nieuws over een enorme sh*tcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online

Wat wel opmerkelijk is, er zijn voorbeelden waar bijvoorbeeld de CDC kaart wel werkt, en de Binance kaart niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
echt serieus? dat is toch best veel, boodschappen per jaar kost een vermogen! dat werkt ook met tanken dan? :o

2% korting voor deze 2 dingen op jaarbasis is huuuge!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Gelukszoekr schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:24:
[...]

Nouja, het model mag dan pas 3 jaar oud zijn. Het klopt ook aardig met de periode die ervoor heeft plaatsgevonden.

Een lange consolidatie, of een volgende beweging naar beneden pas niet helemaal in het plaatje. PlanB zelf was volgens mij ook van mening dat we niet te lang rond dit leven zouden moeten blijven hangen
ja wat is niet lang, ik vind nog 2 maanden niet lang. Ik zie het gerust gebeuren dat we nog tot zeker september blijven etteren voor het beter word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
WoodyWindoW schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:26:
[...]

Nee, omdat een hoopvolle ontwikkeling zo - wat mij betreft - een beetje teniet wordt gedaan door nieuws over een enorme sh*tcoin
nee, dit is on top of. dat bitcoin verhaal is er gewoon nog. Kijk als btc van tafel zou zijn daar en dit nieuws zou er voor in de plaats komen.....ja dan zou dat een monster deceptie zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Darrell schreef op maandag 7 juni 2021 @ 20:53:
[...]

Ik keek net op mn telefoon en merkte dat ik nog 69% batterij over heb. Kan geen toeval zijn.
23 lol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wu_P3Rej08NL65Gg5Lj13Z5Lj6c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gcXa9D9ZqDfgD3ASh2P4bAMg.png?f=fotoalbum_large

Dus….

On topic:

De vorige keer dat het zo gestructureerd naar beneden ging, kregen we op het einde een flinke schop na. Ik vind het veel weg hebben van 19 mei.

Ben benieuwd of dat weer gebeurd.

[ Voor 17% gewijzigd door streamnl op 07-06-2021 21:35 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
[...]

Ik denk niet dat je het begrijpt. Hun bestaansrecht garandeert geen eindeloos succes. ECB, FED en dergelijke zijn uitgespeeld. Inflatie opjagen lukt al 10 jaar niet. Rente verhogen maakt landen met torenhoge schulden kapot en is dus geen oplossing. Ze hebben geen trucjes meer. Uitgespeeld. Basta.

Waarom denk je zelf dat men massaal digitale munten aan het ontwikkelen is? Voor de lol? Nee. Voor een monetaire reset.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
enomiss schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:31:
[...]

Ik denk niet dat je het begrijpt. Hun bestaansrecht garandeert geen eindeloos succes. ECB, FED en dergelijke zijn uitgespeeld. Inflatie opjagen lukt al 10 jaar niet. Rente verhogen maakt landen met torenhoge schulden kapot en is dus geen oplossing. Ze hebben geen trucjes meer. Uitgespeeld. Basta.

Waarom denk je zelf dat men massaal digitale munten aan het ontwikkelen is? Voor de lol? Nee. Voor een monetaire reset.
exact. Dit zit er ook al heel lang aan te komen, en telkens werkten ze zich dieper in de shit. Ze zitten nu zo diep, er is niets maar dan ook niets meer over om de shitstorm te voorkomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Eens met bovengenoemde heren.

Maar dan nog. Stel dat we een monetaire reset krijgen. Het gaat serieus ellende geven. Tegelijkertijd kan ik niet wachten. Zeer interessante tijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Gelukszoekr schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:38:
Eens met bovengenoemde heren.

Maar dan nog. Stel dat we een monetaire reset krijgen. Het gaat serieus ellende geven. Tegelijkertijd kan ik niet wachten. Zeer interessante tijden
hahaha ik ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:12
Kol Nedra schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:26:
[...]

echt serieus? dat is toch best veel, boodschappen per jaar kost een vermogen! dat werkt ook met tanken dan? :o

2% korting voor deze 2 dingen op jaarbasis is huuuge!
Ja tot op heden maak ik daar bij de lidl en jumbo prima gebruik van. Cashback tot nu (enkele maanden) prima verwerkt. Tanken weet ik zo niet want ik tank met een pas van het werk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ouwe alsof je ook maar iets hebt aan digitale shitcoins als de wereld naar de shit gaat.
ik pleit voor communisme, tis tijd om het verschil tussen rijk en arm te verkleinen.
hehe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ja, dat werkt echt. Na een dag of 3 krijg je dat ineens als BNB in je kaart-wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Tominatie schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:47:
ouwe alsof je ook maar iets hebt aan digitale shitcoins als de wereld naar de shit gaat.
ik pleit voor communisme, tis tijd om het verschil tussen rijk en arm te verkleinen.
hehe
1929 al over again! :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r0bb
Met de zoveelste reset gaan ze de door jullie voorspelde shitzooi gewoon voorkomen hoor.

De mens is daar te kortzichtig voor. Iedereen weer hyped dat er iets nieuws is, lekker weer consumeren. Nieuwe frisse tijden. Het zijn cycles die ook al veel langer bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Binance kaart werkt niet bij onbemande tankstations, de cdc kaart wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ja dat waren mooie tijden, toen was ik nog een jonge knaap :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:23
Ach, hebben we ook overleefd. We landen wel weer op onze pootjes. Dan rest er alleen nog tal van andere zaken die ons als mensheid nekken, maar goed :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:24:
[...]

Ik ga het niet helemaal opzoeken, maar ik meende dat PlanB iets zei van 'S2F in tact, maar het is niet goed als we paar maanden rond de $32k blijven hangen'. En dat riep-ie een week of 3 geleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Sideshowbobbie schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:52:
[...]

Ach, hebben we ook overleefd. We landen wel weer op onze pootjes. Dan rest er alleen nog tal van andere zaken die ons als mensheid nekken, maar goed :+
Klimaatrampen soon, hongersnood en oorlog.
Gelukkig zitten wij in de crypto. We are safe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Laatst online: 11-10 19:23
Gelukszoekr schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:50:
Binance kaart werkt niet bij onbemande tankstations, de cdc kaart wel
Maar geen cashback :(
Oh, en soms gaat het reserveren mis (al denk ik dat dat meer aan het onbemande tankstation ligt dan aan de kaart). Ben je een paar dagen 150 euro kwijt. Komt wel weer terug, maar toch, vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Niet? Dan heeft dat dus geen zin meer helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 11:45

YES

Moderator General Chat
Tominatie schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:54:
[...]

Klimaatrampen soon, hongersnood en oorlog.
Gelukkig zitten wij in de crypto. We are safe.
When 69K?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Volgens de VPVR is de support rond 9K _/-\o_ _/-\o_

''volume profile ''

HEE HEE HEEEEEEEEEEEEEEEE BIT BIT COIN, terug in je mand!

[ Voor 47% gewijzigd door A87 op 07-06-2021 21:58 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik heb trouwens nooit gezegd dat alles slechter wordt met een reset. Het heeft een negatieve klank, maar het zomaar eens beter kunnen worden voor een groep mensen. Kan beide kanten op.

[ Voor 6% gewijzigd door enomiss op 07-06-2021 21:59 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Tominatie schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:52:
[...]

ja dat waren mooie tijden, toen was ik nog een jonge knaap :+
Ik weet het nog maar al te goed, in m'n vodje naar school. Wortels eten en op een houtje bijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Laatst online: 11-10 19:23
Gelukszoekr schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:57:
[...]

Niet? Dan heeft dat dus geen zin meer helaas.
Ik meen dat iemand dat hier laatst ook al zei, geen cashback bij de onbemande, maar wel bij de bemande pomp. Ik heb in ieder geval (met de CDC kaart) een keer of 3 bij een onbemande betaald, en geen van de keren cashback gehad.
Ook werkt de kaart niet bij de Appie, Mitra en Gall.
Wel bij Jumbo, Aldi, Lidl, bouwmarkten en zo'n beetje alles online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
AlterMann schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:59:
[...]

Ik meen dat iemand dat hier laatst ook al zei, geen cashback bij de onbemande, maar wel bij de bemande pomp. Ik heb in ieder geval (met de CDC kaart) een keer of 3 bij een onbemande betaald, en geen van de keren cashback gehad.
Ook niet bij de Appie, Mitra en Gall.
Het is onoverzichtelijk in de app. Maar bedankt voor de update. Dan "moeten" we weer gaan rekenen. Onbemand zonder cashback, of bemand met...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
enomiss schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:59:
Ik heb trouwens nooit gezegd dat alles slechter wordt met een reset. Het heeft een negatieve klank, maar het zomaar eens beter kunnen worden voor een groep mensen. Kan beide kanten op.
Tis te hopen maat. Ik denk dat het voor een student/starter in de huidige tijd niet veel slechter kan. Huizen die niet te betalen zijn, huurprijzen die belachelijk hoog zijn en alles wordt maar uitgemolken door de elite in dit veel te kapitalistische land onder de VVD.

Gelukkig heb ik met de crypto een enorm mooi startkapitaal bij elkaar gesprokkeld en kan ik over 2 jaar na het afronden van de opleiding in m'n eentje een huis kopen (hypotheek+gespaarde kapitaal). Dat zou zonder spaarcenten onmogelijk zijn, dan moet je wel met zijn tweeën (en ook dan is het heel moeilijk).
Met het huidige leenstelsel zijn sommige maatjes van mij keihard de sjaak: sparen zit er niet in en de duo lening wordt steeds groter. Ik vraag mij oprecht af hoe zij het later voor elkaar gaan krijgen?

Sowieso voorlopig lekker bij moeders in de kelder. Laat die reset maar komen want een huis op deze prijzen hoeft van mij niet. Gekkenwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik hoop nog ff een rekt dipje, dan koop ik weer in en gaan we naar de 69K -> dan cashen die hap en nooit meer omkijken naar de crypto's. :+

Dat is de endgame play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
Tominatie schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:05:
[...]

Tis te hopen maat. Ik denk dat het voor een student/starter in de huidige tijd niet veel slechter kan. Huizen die niet te betalen zijn, huurprijzen die belachelijk hoog zijn en alles wordt maar uitgemolken door de elite in dit veel te kapitalistische land onder de VVD.

Gelukkig heb ik met de crypto een enorm mooi startkapitaal bij elkaar gesprokkeld en kan ik over 2 jaar na het afronden van de opleiding in m'n eentje een huis kopen (hypotheek+gespaarde kapitaal). Dat zou zonder spaarcenten onmogelijk zijn, dan moet je wel met zijn tweeën (en ook dan is het heel moeilijk).
Met het huidige leenstelsel zijn sommige maatjes van mij keihard de sjaak: sparen zit er niet in en de duo lening wordt steeds groter. Ik vraag mij oprecht af hoe zij het later voor elkaar gaan krijgen?

Sowieso voorlopig lekker bij moeders in de kelder. Laat die reset maar komen want een huis op deze prijzen hoeft van mij niet. Gekkenwerk.
Ik denk helaas niet dat huizenprijzen goedkoper worden in een volgende reset. Al hoop ik het wel voor velen.

Tijdens een reset worden vooral op macro economisch niveau grote schulden weggemoffeld..

[ Voor 3% gewijzigd door r0bb op 07-06-2021 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

[...]

Curve card -> CDC card + simpele credit card
Dat is de oplossing :)

Daarbij heb ik echt geen enkele keer gehad dat ik geen cashback kreeg met de CDC card. Afschrijving is direct cashback. Gebruik dat ding al 18 maanden dagelijks.

[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 07-06-2021 22:11 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Nog ff en een stadswoning van 100m2 is 8ton :). Zit nu al op 4.
Zus woont zo

Alleen met sociaal huren heb je geluk als je dan een tuin er bij hebt 8) rond 500 600is wel rond 30-60m2

[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 07-06-2021 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Mooody schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:08:
[...]

Curve card -> CDC card + simpele credit card

Dat is de oplossing :)
Waarom nog een extra cc aanhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

En volgens mij is er maar 1 schuldige: de overheid.
Die had genoeg vergunningen moeten verlenen.
Dit speelt toch niet sinds gister?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Aarebe1 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:11:
Wat denk je dat rockefeller en dergelijke hebben aan vermogen... 500 triljard
Hier begint het probleem.

Die zitten overal in tot aan je studieboeken aan toe! NGO'tje hier en een NGO'tje daar, Vind je het gek dat je op school niets leert

[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 07-06-2021 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:10:
[...]

Waarom nog een extra cc aanhouden?
CDC card is debet card. Vergeet je 'm te funden, dan is een simpele (gratis) credit card als backup wel handig. Zeker als je voor een tolpoortje in Italië staat. Dat soort dingen.

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 07-06-2021 22:13 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:09:
[...]

Nog ff en een stadswoning van 100m2 is 8ton :). Zit nu al op 4
Jij woonde ook omgeving Alkmaar toch? Gekkenwerk is het ja. Onmogelijk om wat te krijgen voor een redelijke prijs. Tis jammer, vooral als ik dan de verhalen hoor van vroegah, toen huizen en appartementjes voor het oprapen waren. Tis jammer dat het voor mijn generatie en de komende generaties niet meer te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

A87 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:12:
[...]

Wat denk je dat rockefeller en dergelijke hebben aan vermogen... 500 triljard
Ik mis de link met de huizenmarkt even?
Investeerders blijf je nodig hebben.
Het is de overheid die gewoon mee moet werken en vooruit moet kijken.
Dit woning te kort speelt al zo lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Tominatie schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:12:
[...]

Jij woonde ook omgeving Alkmaar toch? Gekkenwerk is het ja. Onmogelijk om wat te krijgen voor een redelijke prijs. Tis jammer, vooral als ik dan de verhalen hoor van vroegah, toen huizen en appartementjes voor het oprapen waren. Tis jammer dat het voor mijn generatie en de komende generaties niet meer te doen is.
Vergeet niet dat toen de hypotheekrente rond de 11% lag, dus je kon wel kopen maar het was duur lenen.

XRP = trash

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Qunix
Aarebe1 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:11:
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/WvUx55bIGA8/maxresdefault.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Mooody schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:12:
[...]

CDC card is debet card. Vergeet je 'm te funden, dan is een simpele (gratis) credit card als backup wel handig. Zeker als je voor een tolpoortje in Italië staat. Dat soort dingen.
Hmja. Kwestie van gewenning. Ik heb er altijd funds op staan. En zoals je weet krijg ik elke dag rente uitgekeerd op cdc. Dus kleingeld zou geen probleem kunnen zijn :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

[...]

De generatie van toen kon tegen 12-15% een hypotheek nemen, nu is dat 1%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Aarebe1 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:13:
[...]

Ik mis de link met de huizenmarkt even?
Investeerders blijf je nodig hebben.
Het is de overheid die gewoon mee moet werken en vooruit moet kijken.
Dit woning te kort speelt al zo lang.
Het hele systeem werkt niet, merk je toch dat het bergafwaarts gaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 11:45

YES

Moderator General Chat
Tominatie schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:07:
[...]

Ik hoop nog ff een rekt dipje, dan koop ik weer in en gaan we naar de 69K -> dan cashen die hap en nooit meer omkijken naar de crypto's. :+

Dat is de endgame play.
Ja dat kopen van dipjes doe ik niet meer. Geen tijd voor. Baby en zo. Dingetje wel. Maar dan wacht ik zo wel gewoon op 69k :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

A87 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:15:
[...]

Hoef je mij niet te vertellen.
Ik staar niet naar candles.. ;) (en nee, ook geen netflix of ziggo ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
A87 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:15:
[...]

Het monetair systeem is wereldwijd schuldgebaseerd. Zoek maar eens op debt-based wat dat voor ellende meebrengt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Aarebe1 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:16:
[...]

Hoef je mij niet te vertellen.
Ik staar niet naar candles.. ;) (en nee, ook geen netflix of ziggo ;) )
;;geen woningbouw hoor;;, ''pas maar op voor stikstofproblemen'' zegt de overheid dan.

het is allemaal gewoon opgezet spel, ik vertrouw het voor geen meter iig. Wie zitten er allemaal achter. Kijk naar de NGO's die bepalen de wereld en hebben de overheid in de zak

Denk ook aan de VN punten
Afbeeldingslocatie: https://www.debezieling.nl/wp-content/uploads/2015/10/ggs_groot.png

Oh ja wie zat er allemaal achter, O.,a Rockefeller foundation

Afbeeldingslocatie: https://content.hwigroup.net/images/editorial/600/096474_tsr.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door A87 op 08-06-2021 00:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:15:
[...]

Hmja. Kwestie van gewenning. Ik heb er altijd funds op staan. En zoals je weet krijg ik elke dag rente uitgekeerd op cdc. Dus kleingeld zou geen probleem kunnen zijn :)
Als je eenmaal Curve gewend bent, is dat een ideale oplossing.

Stel je besluit om een Macbook te kopen bij de Mediamarkt. Betaal direct met Curve via je gratis credit card en verwijs de betaling enkele dagen later naar CDC. Zodoende kun je direct grote betalingen (€2000+) doen en toch later de cashback via CDC krijgen.

Betalen met CDC bij Appie kan ook nog niet. Met Curve betaal je met je credit card. Thuis zeg je in de app dat je deze betaling via CDC wilt laten verkopen. Hoppa...magische cashback.

[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 07-06-2021 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Mooody schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:18:
[...]

Als je eenmaal Curve gewend bent, is dat een ideale oplossing.

Stel je besluit om een Macbook te kopen bij de Mediamarkt. Betaal direct met Curve via je gratis credit card en verwijs de betaling enkele dagen later naar CDC. Zodoende kun je direct grote betalingen (€2000+) doen en toch later de cashback via CDC krijgen.

Betalen met CDC bij Appie kan ook nog niet. Met Curve betaal je met je credit card. Thuis zeg je in de app dat je deze betaling via CDC wilt laten verkopen. Hoppa...magische cashback.
Ik heb de Curve aan de vrouw gegeven. Ik heb niet eerder zo betalingen omgezet. Zou je op deze manier wel op alles cashback krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:52
[...]

Het is net als met crypto:
"Had ik maar ingestapt" @ 2012/2013

Verder nog even nagekeken: De vorige idiote correctie was in 1981/1982.
Dus daar zitten +/- 4 cycles aanvast (1 cycle = 7 jaar), voordat de huizenmarkt weer klapt. (Doet crypto in sneltreinvaart)

[ Voor 16% gewijzigd door D_Jeff op 07-06-2021 22:23 ]

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
D_Jeff schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:21:
[...]

Het is net als met crypto:
"Had ik maar ingestapt" @ 2012/2013
dit ga je ook zeggen in 2030: Had ik maar ingestapt op ~37k in 2021 :*)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:20:
[...]

Ik heb de Curve aan de vrouw gegeven. Ik heb niet eerder zo betalingen omgezet. Zou je op deze manier wel op alles cashback krijgen?
Voor dingen onder de €10 doe ik de moeite niet, alles daarboven is een klikje in de app waard.

Waarom denk je dat ik in Curve wilde investeren? :P The US gaat hier nu pas kennis mee maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 07-06-2021 22:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Kol Nedra schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:23:
[...]

dit ga je ook zeggen in 2030: Had Was ik maar inuitgestapt op ~37k in 2021 :9
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Mooody schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:24:
[...]

Voor dingen onder de €10 doe ik de moeite niet, alles daarboven is een klikje in de app waard.

Waarom denk je dat ik in Curve wilde investeren? :P The US gaat hier nu pas kennis mee maken.
Ja, als ze mij ook gemaild hadden...

Maar welke gratis CC heb je dan? En betaal je hier geen huge rente op uitgave?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Hoe kun je niet in winst staan bij Bitcoin vraag ik me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Mooody schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:28:
[...]

Hoe kun je niet in winst staan bij Bitcoin vraag ik me af.
Geen idee, ik heb nooit BTC gehad.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

JDx schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:29:
[...]

Geen idee, ik heb nooit BTC gehad.
Dat verklaart een hoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:27:
[...]

Ja, als ze mij ook gemaild hadden...

Maar welke gratis CC heb je dan? En betaal je hier geen huge rente op uitgave?
Er zijn 5000+ credit cards, zit vast een leuke voor je bij. Beste is wellicht om bij je eigen bank te blijven, dan krijg je vaak het grootste krediet. Rente boeit niet zo, dat betaal je direct af via je rekening en verdien je x-zoveel terug via de cashback.

Heb zelf al sinds mijn 18e een Rabo creditcard. Ik betaal er wel iets voor volgens mij, maar het is wel handig om dit soort dingen mee te doen.

Als het slim speelt, kun je bijv. jezelf je loon laten uitbetalen op de credit card rekening en daar maandelijks cashback op krijgen. Mijn broertje doet dat vanuit zijn eigen BV. Loon +5% cashback. Allerlei leuke dingen te verzinnen op deze manier.

[ Voor 29% gewijzigd door Mooody op 07-06-2021 22:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Mooody schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:31:
[...]

Er zijn 5000+ credit cards, zit vast een leuke voor je bij. Beste is wellicht om bij je eigen bank te blijven, dan krijg je vaak het grootste krediet. Rente boeit niet zo, dat betaal je direct af via je rekening en verdien je x-zoveel terug via de cashback.

Heb zelf al sinds mijn 18e een Rabo creditcard. Ik betaal er wel iets voor volgens mij, maar het is wel handig om dit soort dingen mee te doen.

Als het slim speelt, kun je bijv. jezelf je loon laten uitbetalen op de credit card rekening en daar maandelijks cashback op krijgen. Mijn broertje doet dat vanuit zijn eigen BV. Loon +5% cashback. Allerlei leuke dingen te verzinnen op deze manier.
Ik was juist met m'n Rabo cc gestopt. Geen zin om iets van €2 p/m te betalen naast de debit kaart. Maar op deze manier kan je er nog wel wat uithalen.

Dat cashback op loon volg ik niet helemaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
[...]

Ja klopt die iemand was ik :w

In het begin kon ik met de CDC card bij onbemande pompen tanken en kreeg ik ook cashback. Dat was een leuke periode. Dan zocht ik de pomp op waar het meeste op gereserveerd werd. ( bij mij in de buurt was dat dan €125 )

Daags erna kreeg ik dan 3% cashback op die €125 dus €3,75 per tank beurt. Zelfs als je maar voor €25 tankte. Dat konden ze in Hong Kong blijkbaar niet waarderen _O-

Nu kan ik wel bij een onbemande pomp betalen maar krijg de cashback niet meer.

Wat laatst ook niet lukte, was extra geld bij pinnen bij een bemande pomp.

Zal wel met een code te maken hebben.

Maar @Mooody begrijp ik goed dat jij zegt dat wanneer ik het betaal bij een onbemande pomp met de Curve card, deze later terug haal ( met terug in de tijd optie ), ik dan wel cashback krijg bij een onbemande pomp ?

Wat ook nog een tip is van mijn kant. Vattenvall kiezen als energie leverancier. Je termijn bedrag zo hoog zetten als wat je kan missen, hier krijg je dan 3% cashback op ( je kan daar namelijk met creditcard betalen ) en aan het einde van het jaar krijg je je teveel betaalde termijn bedrag terug op je lopende rekening ipv creditcard. Dus verlies je je cashback ook niet *O*

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:38:
[...]

Ik was juist met m'n Rabo cc gestopt. Geen zin om iets van €2 p/m te betalen naast de debit kaart. Maar op deze manier kan je er nog wel wat uithalen.

Dat cashback op loon volg ik niet helemaal
€24,- per jaar aan een credit card is natuurlijk niet zo spannend. De Donald Duck kost €170,- per jaar en gaat de papierbak in.

Wanneer je vaak reist, is een credit card een must en voor grote uitgaven buiten je banksaldo om (in dit geval via de Curve card) is het een leuke gimmick.

Details via PM doen als je het interessant vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• braek
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:48
Zijn er hier nog CumRocket holders? Benieuwd wat de prijs nog gaat doen komende dagen/weken... :-) En wat voor invloed Musk daarin zal hebben.

MacBook Pro 2021 - 16 inch - M1 Pro - 32 GB memory - 1 TB storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Skrunsies schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:42:
Wat ook nog een tip is van mijn kant. Vattenvall kiezen als energie leverancier. Je termijn bedrag zo hoog zetten als wat je kan missen, hier krijg je dan 3% cashback op ( je kan daar namelijk met creditcard betalen ) en aan het einde van het jaar krijg je je teveel betaalde termijn bedrag terug op je lopende rekening ipv creditcard. Dus verlies je je cashback ook niet *O*
Heb ik ook naar gekeken. Maar dat kost je wel een bak geld het hele jaar om dan eenmalig een leuke cash te maken. Je kan je afvragen of je in de tussentijd er niet meer van had kunnen maken op andere manieren

Pagina: 1 ... 161 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!