https://www.curve.com/Skrunsies schreef op maandag 7 juni 2021 @ 22:42:
[...]
Ja klopt die iemand was ik![]()
In het begin kon ik met de CDC card bij onbemande pompen tanken en kreeg ik ook cashback. Dat was een leuke periode. Dan zocht ik de pomp op waar het meeste op gereserveerd werd. ( bij mij in de buurt was dat dan €125 )
Daags erna kreeg ik dan 3% cashback op die €125 dus €3,75 per tank beurt. Zelfs als je maar voor €25 tankte. Dat konden ze in Hong Kong blijkbaar niet waarderen![]()
Nu kan ik wel bij een onbemande pomp betalen maar krijg de cashback niet meer.
Wat laatst ook niet lukte, was extra geld bij pinnen bij een bemande pomp.
Zal wel met een code te maken hebben.
Maar @Mooody begrijp ik goed dat jij zegt dat wanneer ik het betaal bij een onbemande pomp met de Curve card, deze later terug haal ( met terug in de tijd optie ), ik dan wel cashback krijg bij een onbemande pomp ?
Wat ook nog een tip is van mijn kant. Vattenvall kiezen als energie leverancier. Je termijn bedrag zo hoog zetten als wat je kan missen, hier krijg je dan 3% cashback op ( je kan daar namelijk met creditcard betalen ) en aan het einde van het jaar krijg je je teveel betaalde termijn bedrag terug op je lopende rekening ipv creditcard. Dus verlies je je cashback ook niet
Mijn investering moet groeien, dus dit topic moet ook aan de Curve
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.