Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Denk dat de meeste mensen die rente onder 3% hebben dat wel vast hebben, zelfs onder de 4 wel al denk ik.anti elppa schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:13:
[...]
ja sowieso. Mij zal het persoonlijk allemaal niet raken. Maar weet wel dat stel je krijgt een inflatie van 8% en de rente gaat weer naar 3 a 4% er veel mensen volledig in de shit komen
Want dat leek toen laagst mogelijke.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Verwijderd
Ja die zullen er ongetwijfeld tussen zitten.anti elppa schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:13:
[...]
ja sowieso. Mij zal het persoonlijk allemaal niet raken. Maar weet wel dat stel je krijgt een inflatie van 8% en de rente gaat weer naar 3 a 4% er veel mensen volledig in de shit komen
Ik zal er ook weinig last van ondervinden, tenzij ik werkeloos raak en binnen 2 jaar geen nieuw werk vind tegen minimumloon.
Maargoed, dan woon je ook in een betonnen schoenendooos. Lekker belangrijk, wel zonder stress.
Ik denk dat we de assets die niet gebaseerd zijn op schulden zoals edelmetalen en crypto wel eens kunnen gaan zien stijgen naar ongekende hoogtes.
De vraag is: ga je verkopen voor compleet waardeloos en uitgehold fiat?
Ik niet. Ze zoeken het maar uit.
ja maar je hebt er ook zat die 10 jaar hebben.......en dan tot de max. Of je gaat tussendoor scheiden. En dan hebben we het nog niet over al die kredieten die mensen nog hebben tegenwoordig.JDx schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:17:
[...]
Denk dat de meeste mensen die rente onder 3% hebben dat wel vast hebben, zelfs onder de 4 wel al denk ik.
Want dat leek toen laagst mogelijke.
True, geen last van.anti elppa schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:18:
[...]
ja maar je hebt er ook zat die 10 jaar hebben.......en dan tot de max. Of je gaat tussendoor scheiden. En dan hebben we het nog niet over al die kredieten die mensen nog hebben tegenwoordig.
Verwijderd
Hier 20 jaar vast op 1.39%anti elppa schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:18:
[...]
ja maar je hebt er ook zat die 10 jaar hebben.......en dan tot de max. Of je gaat tussendoor scheiden. En dan hebben we het nog niet over al die kredieten die mensen nog hebben tegenwoordig.
Kan beter, kan minder. Prima zat.
ja ik geloof 1,9% voor 20, nog 15 jaar over. Maargoed heb al zoveel afgelost dat stel ik zou hier blijven wonen (wat niet het geval is, nog max 2 jaar) dan zou ik over 5 jaar wel hypotheek vrij wonen. Kan ik ook nu al afbetalen, maar heb liever btc waar ik lekker mee hodl. Teveel aflossen is niet slim imo.Verwijderd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:20:
[...]
Hier 20 jaar vast op 1.39%![]()
Als we dan toch vergelijken wie de grootste heeft
Verwijderd
Ik hou me er echt weinig mee bezig wat dat betreft, gewoon lage maandlasten, niet snel financiële problemen bij problemen, en elke week je boodschappenkar voldonderen zonder ergens op hoeven te letten en nog geld overhouden.anti elppa schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:22:
[...]
ja ik geloof 1,9% voor 20, nog 15 jaar over. Maargoed heb al zoveel afgelost dat stel ik zou hier blijven wonen (wat niet het geval is, nog max 2 jaar) dan zou ik over 5 jaar wel hypotheek vrij wonen. Kan ik ook nu al afbetalen, maar heb liever btc waar ik lekker mee hodl. Teveel aflossen is niet slim imo.
Dat vind ik fijn leven, eigenlijk wel een soort rijkdom. Heb je natuurlijk niet de max qua wonen, maar ach, dat hoeft van mij ook niet.
Thats the spirit JaapioVerwijderd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:17:
[...]
Ja die zullen er ongetwijfeld tussen zitten.
Ik zal er ook weinig last van ondervinden, tenzij ik werkeloos raak en binnen 2 jaar geen nieuw werk vind tegen minimumloon.
Maargoed, dan woon je ook in een betonnen schoenendooos. Lekker belangrijk, wel zonder stress.
Ik denk dat we de assets die niet gebaseerd zijn op schulden zoals edelmetalen en crypto wel eens kunnen gaan zien stijgen naar ongekende hoogtes.
De vraag is: ga je verkopen voor compleet waardeloos en uitgehold fiat?
Ik niet. Ze zoeken het maar uit.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Dat is toch top!Verwijderd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:20:
[...]
Hier 20 jaar vast op 1.39%![]()
Bij ons ook niet op de max met de lasten, ik ken er genoeg die dat wel hebben.. Groot huis, maar amper rond kunnen komen en niks is af binnen. Tja.. ieder zijn ding zeg maar.
[ Voor 19% gewijzigd door Pelox op 07-06-2021 15:34 ]
Zero.
zo gaat dat hier ookVerwijderd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:25:
[...]
Ik hou me er echt weinig mee bezig wat dat betreft, gewoon lage maandlasten, niet snel financiële problemen bij problemen, en elke week je boodschappenkar voldonderen zonder ergens op hoeven te letten en nog geld overhouden.
Dat vind ik fijn leven, eigenlijk wel een soort rijkdom. Heb je natuurlijk niet de max qua wonen, maar ach, dat hoeft van mij ook niet.
zonet ook voor gestemd, gelukkig zal ik proportioneel zeker de doorslag gevenfreshprince schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:31:
Niet vergeten voten voor Nexo vandaag jongens.
Is slechts tot middernacht denk ik dat je kan voten...
Ja ik weet het. Heb in totaal maar 100 NEXO tokens. Die blijven gewoon staan omdat ik een klein gedeelte van mijn fiat daar rente wil laten trekken. PF diversificationmathiasc schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:29:
[...]
zonet ook voor gestemd, gelukkig zal ik proportioneel zeker de doorslag geven
Maar alle beetjes helpen
idemfreshprince schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:32:
[...]
Ja ik weet het. Heb in totaal maar 100 NEXO tokens. Die blijven gewoon staan omdat ik een klein gedeelte van mijn fiat daar rente wil laten trekken. PF diversification![]()
Maar alle beetjes helpen. Die dividends waren toch nutteloos.
Ik zou er maar niet te hard van uit gaan dat de inflatie nog verder gaat stijgen. Het officiële getal in Nederland zit nu op 1.9%, waarbij het streefgetal 2% is. Hypotheekrentes zijn al hele kleine stapjes omhoog aan het gaan, echter door moordende concurrentie in die markt wilt geen enkele commerciële bank de rente teveel verhogen. Wil de ECB de inflatie onder controle houden (wat ze ook zeker gaan doen) zullen ze de rente nog verder moeten laten stijgen.anti elppa schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:59:
[...]
mwa ben ik het niet helemaal mee eens, de inflatie gaat nu al door het dak, wacht nog maar een jaartje, dan is het helemaal gigantisch. Waar moet je dan heen met al je kapitaal? ik zou het ook wel weten. Hij heeft sowieso al die andere coins zo goed ingekocht dat ie niet zomaar meer onderwater kan komen te staan. Prima dus
Wat we nu zien is dat prijzen van bepaalde grondstoffen en goederen in korte tijd flink verhoogd zijn doordat de ketens vorig jaar flink verstoord zijn. Zie bijvoorbeeld het chip tekort maar ook grondstoffen zoals hout die flink omhoog zijn gegaan. Daarnaast vergelijk je de inflatie met vorig jaar, toen zeg maar net de hele wereldeconomie was stil gezet. Dat is zeggen alsof je crypto gains goed gaan omdat je vandaag +5% hebt terwijl je gister -50% heb gedaan.
inflatie is veel meer dan 1.9%, dat weet iedereen. Maar als je nu ff op de website van het cpb kijkt zie je dat het mandje waarmee inflatie berekend word, heel slim gekozen is. Ze laten express veel zaken weg, en andere zaken stoppen ze erin. Dit alles om er voor te zorgen dat de burgers rustig blijven. Je merkt het zelf ook wel gok ik, huizen, benzine, voedsel, auto's alles is extreem veel duurder geworden.PWSteal schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:46:
[...]
Ik zou er maar niet te hard van uit gaan dat de inflatie nog verder gaat stijgen. Het officiële getal in Nederland zit nu op 1.9%, waarbij het streefgetal 2% is. Hypotheekrentes zijn al hele kleine stapjes omhoog aan het gaan, echter door moordende concurrentie in die markt wilt geen enkele commerciële bank de rente teveel verhogen. Wil de ECB de inflatie onder controle houden (wat ze ook zeker gaan doen) zullen ze de rente nog verder moeten laten stijgen.
Wat we nu zien is dat prijzen van bepaalde grondstoffen en goederen in korte tijd flink verhoogd zijn doordat de ketens vorig jaar flink verstoord zijn. Zie bijvoorbeeld het chip tekort maar ook grondstoffen zoals hout die flink omhoog zijn gegaan. Daarnaast vergelijk je de inflatie met vorig jaar, toen zeg maar net de hele wereldeconomie was stil gezet. Dat is zeggen alsof je crypto gains goed gaan omdat je vandaag +5% hebt terwijl je gister -50% heb gedaan.
maar idd wat je zegt, ze zullen er alles aan gaan doen om het niet verder te laten stijgen. Helaas hebben ze niet veel tools over dat mee voor elkaar te krijgen. Je kan niet ineens de rente enorm omhoog gooien. Dan krijg je enorme problemen in zuid europa oa
stake je stables op beefy matic (usdc-iron lp) voor een juicy 0,70% dagrente. nfa.freshprince schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:53:
Geen idee wat moet ik met mijn crypto fiat moet doen. Wacht nu al 2 weken maar ik mis een bull sentiment
Belangrijkste argument is dat hiermee de munt aantrekkelijker wordt voor nieuwkomers en dat dit hopelijk meer gebruikers zal aantrekken. 91% van de uitgebrachte stemmen heeft voor rente gekozen, dus het lijkt niet een spannende wedstrijd te worden.
Vooral aantrekkelijker omdat ie dan op exchanges gelist kan worden door het security gedeelte af die token te halenKcRp schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:57:
Ik heb bij de Nexo verkiezing voor de rente gekozen.
Belangrijkste argument is dat hiermee de munt aantrekkelijker wordt voor nieuwkomers en dat dit hopelijk meer gebruikers zal aantrekken. 91% van de uitgebrachte stemmen heeft voor rente gekozen, dus het lijkt niet een spannende wedstrijd te worden.
Mja, ik doe die meuk nietkeepitfrosty schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:55:
[...]
stake je stables op beefy matic (usdc-iron lp) voor een juicy 0,70% dagrente. nfa.
Verwijderd
McDonald's.freshprince schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:53:
Geen idee wat moet ik met mijn crypto fiat moet doen. Wacht nu al 2 weken maar ik mis een bull sentiment
In het mandje die gebruikt word voor de Consumenten Prijs Index zitten voornamelijk goederen die een gemiddeld gezin koopt. Ja, dat is wat arbitrair.anti elppa schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:52:
[...]
inflatie is veel meer dan 1.9%, dat weet iedereen. Maar als je nu ff op de website van het cpb kijkt zie je dat het mandje waarmee inflatie berekend word, heel slim gekozen is. Ze laten express veel zaken weg, en andere zaken stoppen ze erin. Dit alles om er voor te zorgen dat de burgers rustig blijven. Je merkt het zelf ook wel gok ik, huizen, benzine, voedsel, auto's alles is extreem veel duurder geworden.
maar idd wat je zegt, ze zullen er alles aan gaan doen om het niet verder te laten stijgen. Helaas hebben ze niet veel tools over dat mee voor elkaar te krijgen. Je kan niet ineens de rente enorm omhoog gooien. Dan krijg je enorme problemen in zuid europa oa
Een huis word niet meegerekend in de inflatie aangezien je een huis niet in je gemiddelde winkelwagentje stopt. Waar je wel naar zou kunnen kijken zijn je woonlasten van je hypotheek/huur, maar dat is niet echt praktisch om te meten. En sowieso, de kosten van een hypotheek zijn de afgelopen tijd niet gestegen vanwege de dalende rente.
-Olie is momenteel duur omdat de vraag aan het toenemen is, terwijl de productie vorig jaar geremd is. Dit stabiliseert zich wel weer naar een paar maanden.
-Chips is een tekort aan doordat autofabrikanten vorig jaar al hun orders hebben stopgezet en de vraag naar consumenten elektronica is geëxplodeerd. Tegelijkertijd heeft dit als effect dat veel autofabrikanten hun productie moeten terugschroeven terwijl de vraag toeneemt.
-Doordat levering van grondstoffen vorig jaar heeft stilgestaan hebben we nu tekorten. Lost vanzelf op, maar kost gewoon een paar maanden. En de Amerikanen kopen al het hout op waardoor er tekorten ontstaan.
Allemaal tijdelijke factoren doordat we de economie vorig jaar op pauze hebben gezet. Nu zie je dus een flinke stijging maar er is geen enkele indicatie dat deze stijging gaat versnellen en/of doorzetten. En tegelijkertijd zijn er zelfs producten goedkoper geworden, groente en fruit bijvoorbeeld.
@freshprince Ik heb een kortingscoupon voor een mckroket.
[ Voor 4% gewijzigd door Darrell op 07-06-2021 16:11 ]
ok.freshprince schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:03:
[...]
Mja, ik doe die meuk niet. Staan nu op Nexo wel hoor dus er gebeurd wel iets mee
Klinkt als goed nieuws, maar ze willen graag hun gemiddelde aankoop prijs bijstellen. Dus ook MicroStrategy en nu dus MacroStrategy doet gewoon aan DCA.Currry schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:51:
Microstrategy gaat weer 400 miljoen aan btc aankopen. Tweet Michael Saylor net.
Tweet
On June 7, 2021, MicroStrategy Incorporated (the “Company”) disclosed the following information: based on the fluctuations in market price of bitcoin during the second quarter of 2021 through the date of this Current Report on Form 8-K, the Company expects to incur an impairment loss of at least $284.5 million related to its bitcoin for the three months ending June 30, 2021.
https://www.sec.gov/Archi...12521183788/d47054d8k.htm
MicroStrategy’s existing approximately 92,079 bitcoins will be held by a newly formed subsidiary, MacroStrategy LLC.
Kan deze wel dagelijks op repeat zetten geloof ik. Ze hebben duidelijk een andere agenda dan Europa.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:04:
De Amerikanen. Nooit te beroerd om alles weer in de verkoop te gooien.
[ Voor 9% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 07-06-2021 16:22 ]
Niet alleen de Amerikanen. Alle houtdistributeurs met een beetje naam, geld en opslagmogelijkheden zijn al zo'n 5 jaar hout aan het inslaan. Heeft ook veel te maken met reguleringen rond hout uit het regenwoud, niet dat ze zich daar iets van aantrekken. Ik zie dat niet in enkele luttele maanden stagneren, laat staan op z'n oud niveau staan.PWSteal schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:06:
[...]
In het mandje die gebruikt word voor de Consumenten Prijs Index zitten voornamelijk goederen die een gemiddeld gezin koopt. Ja, dat is wat arbitrair.
Een huis word niet meegerekend in de inflatie aangezien je een huis niet in je gemiddelde winkelwagentje stopt. Waar je wel naar zou kunnen kijken zijn je woonlasten van je hypotheek/huur, maar dat is niet echt praktisch om te meten. En sowieso, de kosten van een hypotheek zijn de afgelopen tijd niet gestegen vanwege de dalende rente.
-Olie is momenteel duur omdat de vraag aan het toenemen is, terwijl de productie vorig jaar geremd is. Dit stabiliseert zich wel weer naar een paar maanden.
-Chips is een tekort aan doordat autofabrikanten vorig jaar al hun orders hebben stopgezet en de vraag naar consumenten elektronica is geëxplodeerd. Tegelijkertijd heeft dit als effect dat veel autofabrikanten hun productie moeten terugschroeven terwijl de vraag toeneemt.
-Doordat levering van grondstoffen vorig jaar heeft stilgestaan hebben we nu tekorten. Lost vanzelf op, maar kost gewoon een paar maanden. En de Amerikanen kopen al het hout op waardoor er tekorten ontstaan.
Allemaal tijdelijke factoren doordat we de economie vorig jaar op pauze hebben gezet. Nu zie je dus een flinke stijging maar er is geen enkele indicatie dat deze stijging gaat versnellen en/of doorzetten. En tegelijkertijd zijn er zelfs producten goedkoper geworden, groente en fruit bijvoorbeeld.
De 'pauze' heeft wellicht voor de explosie gezorgd maar deze zat er altijd aan te komen. Aanbod was al kleiner aan het worden en de vraag is nu gewoon geëxplodeerd mede omwille van Corona.
BurgerKing smaakt velen malen beter en ook voordeliger, die doen wel aan echte korting!Darrell schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:10:
[...]
@freshprince Ik heb een kortingscoupon voor een mckroket.
Twisterfriet!

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 07-06-2021 16:27 ]
nothing stops this train
Heeft dit keer met Trump te maken welke vandaag heeft gezegd: "Bitcoin just seems like a scam".fRiEtJeSaTe schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:22:
[...]
Kan deze wel dagelijks op repeat zetten geloof ik. Ze hebben duidelijk een andere agenda dan Europa.
https://www.theblockcrypt...bitcoin-seems-like-a-scam
[ Voor 13% gewijzigd door Ngangatar op 07-06-2021 16:30 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ja ik ben ook meer van de burgerking. Vandaar mijn aanbod. Moet er vanafKol Nedra schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:26:
[...]
BurgerKing smaakt velen malen beter en ook voordeliger, die doen wel aan echte korting!
Twisterfriet!
Trouwens ook wel opmerkelijk die toeslagen op de mcdonalds prijzen bij thuisbezorgd. Als je daar bestelt kan je best ok voor uit eten onder aan de streep.
[ Voor 20% gewijzigd door Darrell op 07-06-2021 16:35 ]
Ik vraag me af hoeveel mensen, die o.a. BTC gekocht hebben, luisteren naar een idioot als TrumpNgangatar schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:28:
[...]
Heeft dit keer met Trump te maken welke vandaag heeft gezegd: "Bitcoin just seems like a scam".
$ alias cd='rm -rf'
Trump hoort bij de buy high sell low club. Gezien hij het een goed idee vind om een muur tussen de USA en Mexico te bouwen op kosten van Mexico denk ik dat ik nog maar weer een extra buy order ga toevoegen.Ngangatar schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:28:
[...]
Heeft dit keer met Trump te maken welke vandaag heeft gezegd: "Bitcoin just seems like a scam".
Want de rest van de wereld doet niet aan crypto wanneer noord amerika wakker wordt oid?fRiEtJeSaTe schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:22:
[...]
Kan deze wel dagelijks op repeat zetten geloof ik. Ze hebben duidelijk een andere agenda dan Europa.
Ik verbaas mijzelf al jaren dat er überhaupt mensen naar hem luisteren. Mafklapper is het....dogtagz schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:34:
[...]
Ik vraag me af hoeveel mensen, die o.a. BTC gekocht hebben, luisteren naar een idioot als Trump
Maar of de bezitters van BTC hem nu wel of niet serieus nemen, elke handelaar weet dat er een percentage wereldwijd hierdoor zal gaan dumpen, dus dumpen ze mee om later weer goedkoper in te kunnen kopen.
Trump kan wel een idioot zijn ( I Totally agree) maar heb nou niet het idee dat Biden op dit moment beter presteert, ondanks z’n beschaafdere voorkomen…Ngangatar schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:36:
[...]
Ik verbaas mijzelf al jaren dat er überhaupt mensen naar hem luisteren. Mafklapper is het....
Maar of de bezitters van BTC hem nu wel of niet serieus nemen, elke handelaar weet dat er een percentage wereldwijd hierdoor zal gaan dumpen, dus dumpen ze mee om later weer goedkoper in te kunnen kopen.
Dat is mogelijk, ik ben allang blij dat er weer iemand in dat kamertje zit die op een normale manier weet te communiceren en niet continue aan het shit stirren is.Deman23 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:41:
[...]
Trump kan wel een idioot zijn ( I Totally agree) maar heb nou niet het idee dat Biden op dit moment beter presteert, ondanks z’n beschaafdere voorkomen…
De resultaten, of het gebrek daaraan, zullen we over 2-4 jaar weten. Best kans dat Harris er dan al zit.
YouTube: Homeless encampment the real skid row Downtown Los Angeles californiaNopheros schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:35:
[...]
Want de rest van de wereld doet niet aan crypto wanneer noord amerika wakker wordt oid?
YouTube: Update homeless encampment in Venice Beach new skid Row
Dit zou iedereen moeten weten dit staat NIET in de krant DIT is real life
[ Voor 37% gewijzigd door A87 op 07-06-2021 16:50 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
[Vimeo: Much]Deman23 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:41:
[...]
Trump kan wel een idioot zijn ( I Totally agree) maar heb nou niet het idee dat Biden op dit moment beter presteert, ondanks z’n beschaafdere voorkomen…
https://opensea.io/seaart
Lekker van het weer genietenfreshprince schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:53:
Ik dacht dat dit het crypto forum was? Wat moet ik hiermee?
Amerika begon je over dus vandaar, dat is real life wat je nergens zietNopheros schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:50:
[...]
Ik dacht dat dit het crypto forum was? Wat moet ik hiermee?
[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 07-06-2021 17:04 ]
Bijkopen dan!freshprince schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:53:
Je kent het gezegde: Een betere bullmarkt begint bij jezelf
Als iedereen afwacht, dan gebeurt er niets met de markt. Als mensen gaan kopen en het zien stijgen dan gaan ze bijkopen.
Dus. Kopen, kopen, kopen!
Let op. Dit is geen financieel advies. Geld lenen kost geld. Drank maakt meer kapot dan je lief is. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Melk is goed voor elk.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Waarom beschaafder? Trump kwam een stuk vitaler over imo dan deze bejaarde.Deman23 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:41:
[...]
Tsja, hij heeft zich wat laten gaan door het thuiswerkenVerwijderd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:03:
Wel mooi;
Michael Saylor voor Bitcoin:
[Afbeelding]
En Michael Saylor na Bitcoin:
[Afbeelding]
Haha. Buy your life away.
Jaenomiss schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:48:
Telt BNB in de Vault mee voor de cashback met Binance Card?
Goedkoper dan op de camping in de Nederlanden en binnen een bereik van <1m van het centrum. Top ervaring. (Zoover)A87 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:46:
[...]
YouTube: Homeless encampment the real skid row Downtown Los Angeles california
Verwijderd
Stress van het hodlenRaaafie schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:06:
[...]
Tsja, hij heeft zich wat laten gaan door het thuiswerken

Dit gaat een beetje offtopic dus sorry daarvoor maar dit is toch onzin. Er wordt eindeloos over geschreven, zeker sinds het VN rapport uit 2017 waarin de American Dream de American Illusion wordt genoemd omdat 1/8 van de bevolking onder de armoedegrens leeft. Ook grote kranten als de NY Times hebben tracking poverty secties op hun site/krant en ook in Nederlandse media heb ik 't vaak voorbij zien komen.A87 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:51:
[...]
Amerika begon je over dus vandaar, dat is real life wat je nergens ziet
[ Voor 6% gewijzigd door Sluw op 07-06-2021 17:12 ]
Volgens mij staat hij 'maar' nr ~1300 ofzo op de worldwide billionaire lijst. Zal 'm zwaar vallen die bitcoins
Wij denken steeds een bubble mee te maken, maar die gap heeft dot-com overleefd
[ Voor 13% gewijzigd door graceful op 07-06-2021 17:15 ]
Dat is ook zeker waar. Zo ontevreden was ik niet eens over de prestaties van trump. Hij heeft alleen wat vreemde uitspraken soms en die muur sloeg ook nergens op. Maar economisch heeft die het prima gedaan tot de Corona crisis kwam.Het Fantoom schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:57:
[...]
Waarom beschaafder? Trump kwam een stuk vitaler over imo dan deze bejaarde.
In mijn bubbel zie ik regelmatig voorbij komen wat een drama Amerika op sommige plaatsen is.A87 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:51:
[...]
Amerika begon je over dus vandaar, dat is real life wat je nergens ziet
Daar dan ook een nuance, door de omvang qua inwoners en economie zijn er ook veel plaatsen waar men het zo slecht nog niet heeft.
Eigenlijk moet je de VS qua omvang vergelijken met de EU. Ook dit is europa:
YouTube: Rejected: Ukraine’s Unwanted Children (Child Documentary) | Real Sto...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
De effecten van het bijsprinten van geld zijn nog redelijk onzichtbaar omdat veel geld vastzit zit in assets en het niet circuleert in de economie. We staan wel degelijk aan de rand van de afgrond. Dit kan van de een op de andere dag veranderen door bepaalde gebeurtenissen waardoor hyperinflatie ontstaat. Omdat men dit ziet aankomen, is men volop bezig met het ontwikkelen van digitale munten.PWSteal schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:06:
[...]
In het mandje die gebruikt word voor de Consumenten Prijs Index zitten voornamelijk goederen die een gemiddeld gezin koopt. Ja, dat is wat arbitrair.
Uiteindelijk zorgt elke industriële revolutie voor deflatie. We staan aan het begin van de 4e, en men probeert deze deflatie hopeloos te corrigeren door geld bij te printen.
Het huidige monetaire system kan niet samen bestaan met de 4e industriële revolutie tenzij je bepaalde productielanden arm houdt. Dit is tot op heden ook de rede dat er derdewereldlanden zijn. De verschillen worden alleen maar groter.
[ Voor 8% gewijzigd door enomiss op 07-06-2021 17:22 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 07-06-2021 18:53 ]
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 07-06-2021 18:53 ]
Straks seniele Joe nog en dan is het feest kompleet!
Maarja, ze proberen de petrodollar nog te redden daarom ook mijn eventuele bedenkingen bij het Paraguay
en El Salvador crypto gebeuren, remember LIbie.
Naar volk die yanks met hun oorlogshitsers en wapenindustrie en hopelijk worden ze bang voor de crypto's.
Gogo BTC en andere crytpo's, f*ck Murica !!!!
[ Voor 113% gewijzigd door Taro op 07-06-2021 18:53 ]
Verwijderd
Iemand die rijk en succesvol is kan nog steeds een wappie eerste klas zijn.graceful schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:13:
[...]
Volgens mij staat hij 'maar' nr ~1300 ofzo op de worldwide billionaire lijst. Zal 'm zwaar vallen die bitcoins
Wij denken steeds een bubble mee te maken, maar die gap heeft dot-com overleefd
Hartstikke mooi hoor verder, dat Michael bullish als de neten is, ik zou voor geen goud Bitcoin met hem willen ruilen.
TjaVerwijderd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:23:
[...]
Iemand die rijk en succesvol is kan nog steeds een wappie eerste klas zijn.
Hartstikke mooi hoor verder, dat Michael bullish als de neten is, ik zou voor geen goud Bitcoin met hem willen ruilen.
[ Voor 71% gewijzigd door Taro op 07-06-2021 18:54 ]
Daarom ook de droom. "You have to be asleep te believe it"Sluw schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:21:
edit: Oh en de American Dream is dat iedereen door hard te werken een goed leven op kan bouwen.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dit gebeurd met iedereen die in Fiat blijft zittenA87 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:46:
[...]
YouTube: Homeless encampment the real skid row Downtown Los Angeles california
nothing stops this train
Was weer exact 15:00 of niet...D_Jeff schreef op maandag 7 juni 2021 @ 13:33:
[...]
+/- 14.30 begin je de effecten te zien. Ff geduld nog
Waar blijft mijn maandag pump?
Dat is vaak de enige dag dat ik denk… gewoon Hodl, komt goed, gewoon Hodl, je verlies wordt minder, kijk maar, gewoon Hodl…
Dat gevoel heb ik nu niet
Verwijderd
De miljardairs krijgen wel de grootste tent.Kol Nedra schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:33:
[...]
Dit gebeurd met iedereen die in Fiat blijft zitten
BeforeKol Nedra schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:33:
[...]
Dit gebeurd met iedereen die in Fiat blijft zitten
:fill(white):strip_exif()/f/image/kAXlCK5zJiIon6idbDUlwthW.png?f=user_large)
After
:strip_exif()/f/image/N2gOak6ctTqTIchFmRCUitfK.png?f=user_large)
[ Voor 22% gewijzigd door enomiss op 07-06-2021 17:42 ]
Dit komt ook niet meer naar mijn idee. Daarom wil ik zsm achteruit instappenstreamnl schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:35:
Gisteren om ~ 2100 voor het laatst op Binance gekeken en net opende ik weer Binance.
![]()
![]()
![]()
Waar blijft mijn maandag pump?
Dat is vaak de enige dag dat ik denk… gewoon Hodl, komt goed, gewoon Hodl, je verlies wordt minder, kijk maar, gewoon Hodl…
Dat gevoel heb ik nu niet
[ Voor 29% gewijzigd door JDx op 07-06-2021 17:41 ]
Nog een rode week kan ik niet aan.SlasZ schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:45:
Rode week ahead?
De rust in huize Streamnl is net weer hersteld

WAAROM?? Het heeft 4 maanden op zon 50-55K gezeten gemiddeld op een top.. 36K is niet eens zo ver weg.
Hoe greedy ben je dan als je ziet dat het een run van 3K rechtstreeks naar 64K was. En je hebt al 20x profits uit je luie stoel
Waarom zou iemand jou bitcoins op 100k of 200K zetten op korte termijn???
[ Voor 38% gewijzigd door A87 op 07-06-2021 17:59 ]
Tja tesla zal op 1 of andere manier wat winst moeten maken dit kwartaal...SlasZ schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:45:
Rode week ahead?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Zitten ze short dan?Ronald.42 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:59:
[...]
Tja tesla zal op 1 of andere manier wat winst moeten maken dit kwartaal...
Laten we zeggen dat ik inmiddels wel nieuwschierig ben naar de kwartaal cijfers..
Wanneer komen die?Ronald.42 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 18:02:
[...]
Laten we zeggen dat ik inmiddels wel nieuwschierig ben naar de kwartaal cijfers..
Einde kwartaal.
Rond 20 juli verwacht ik...
Verwijderd
Weet ik veel. Dit is Bitcoin, niet van die moeilijke vragen stellen.A87 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:56:
Ik zie te veel mensen die denken dat 36K een goede inkoop is???
WAAROM?? Het heeft 4 maanden op zon 50-55K gezeten gemiddeld op een top.. 36K is niet eens zo ver weg.
Hoe greedy ben je dan als je ziet dat het een run van 3K rechtstreeks naar 64K was. En je hebt al 20x profits uit je luie stoel
Waarom zou iemand jou bitcoins op 100k of 200K zetten op korte termijn???
Gewoon kopen en iets mompelen over inflatie en verder je bek houden a.u.b.
Verwijderd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 18:07:
[...]
Weet ik veel. Dit is Bitcoin, niet van die moeilijke vragen stellen.

Ja en hoe meer het zich gaat gedragen als een betaalmiddel, hoe minder de waarde in de toekomst.
precies, het maakt echt bijna niks uit wanneer je het koopt, of zijn er mensen die denken dat BTC in 2030 minder waard is als nu?Verwijderd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 18:07:
[...]
Weet ik veel. Dit is Bitcoin, niet van die moeilijke vragen stellen.
nothing stops this train
Vorige week had ik een groen kratje en nu een rood kratje...
Zou het daardoor komen...
Mischien maar weer gewoon altijd hj kopen.... 🍻
20K incomingValar Morghulis schreef op maandag 7 juni 2021 @ 18:26:
toch mooi die rode candles op de 1 min chart. popcorn erbij en lekker achter over hangen en genieten
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Dus ruil je shitcoins in voor BTC of berust in je lot
[ Voor 20% gewijzigd door Valar Morghulis op 07-06-2021 18:30 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 07-06-2021 18:52 ]
DOGE
Dogecoin
0.00830000
LIT
Litentry
0.00030000
Hoe kan dat, weet niet eens wat LIT is.
En die van jouw mag wel....
Wtf is categorie 6 nou weer dan?? Ik mag er niet in😭
Na jah zal het weer wel zijn...
[ Voor 13% gewijzigd door Ronald.42 op 07-06-2021 19:06 ]
Het voelt anders maar we hebben toch echt net 2 groene weken achter de rugstreamnl schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:52:
[...]
Nog een rode week kan ik niet aan.
De rust in huize Streamnl is net weer hersteld![]()
Zero.
Dat correspondeert dan weer met de foto uit mijn verwijderde post.Pelox schreef op maandag 7 juni 2021 @ 19:09:
[...]
Het voelt anders maar we hebben toch echt net 2 groene weken achter de rug
2 groene en een rood kratje
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!