[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 160 ... 245 Laatste
Acties:
  • 866.984 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:12:
[...]

Veel feestjes + geen lockdown = zomer
ja sowieso. Mij zal het persoonlijk allemaal niet raken. Maar weet wel dat stel je krijgt een inflatie van 8% en de rente gaat weer naar 3 a 4% er veel mensen volledig in de shit komen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

anti elppa schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:13:
[...]

ja sowieso. Mij zal het persoonlijk allemaal niet raken. Maar weet wel dat stel je krijgt een inflatie van 8% en de rente gaat weer naar 3 a 4% er veel mensen volledig in de shit komen
Denk dat de meeste mensen die rente onder 3% hebben dat wel vast hebben, zelfs onder de 4 wel al denk ik.

Want dat leek toen laagst mogelijke.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

anti elppa schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:13:
[...]

Ja die zullen er ongetwijfeld tussen zitten.

Ik zal er ook weinig last van ondervinden, tenzij ik werkeloos raak en binnen 2 jaar geen nieuw werk vind tegen minimumloon.

Maargoed, dan woon je ook in een betonnen schoenendooos. Lekker belangrijk, wel zonder stress.

Ik denk dat we de assets die niet gebaseerd zijn op schulden zoals edelmetalen en crypto wel eens kunnen gaan zien stijgen naar ongekende hoogtes.

De vraag is: ga je verkopen voor compleet waardeloos en uitgehold fiat?

Ik niet. Ze zoeken het maar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
JDx schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:17:
[...]

Denk dat de meeste mensen die rente onder 3% hebben dat wel vast hebben, zelfs onder de 4 wel al denk ik.

Want dat leek toen laagst mogelijke.
ja maar je hebt er ook zat die 10 jaar hebben.......en dan tot de max. Of je gaat tussendoor scheiden. En dan hebben we het nog niet over al die kredieten die mensen nog hebben tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

anti elppa schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:18:
[...]

ja maar je hebt er ook zat die 10 jaar hebben.......en dan tot de max. Of je gaat tussendoor scheiden. En dan hebben we het nog niet over al die kredieten die mensen nog hebben tegenwoordig.
True, geen last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

anti elppa schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:18:
[...]

Hier 20 jaar vast op 1.39% :+

Kan beter, kan minder. Prima zat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:20:
[...]

ja ik geloof 1,9% voor 20, nog 15 jaar over. Maargoed heb al zoveel afgelost dat stel ik zou hier blijven wonen (wat niet het geval is, nog max 2 jaar) dan zou ik over 5 jaar wel hypotheek vrij wonen. Kan ik ook nu al afbetalen, maar heb liever btc waar ik lekker mee hodl. Teveel aflossen is niet slim imo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14:55
0.95 vast op 20 jaar 8)
Als we dan toch vergelijken wie de grootste heeft :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

anti elppa schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:22:
[...]

ja ik geloof 1,9% voor 20, nog 15 jaar over. Maargoed heb al zoveel afgelost dat stel ik zou hier blijven wonen (wat niet het geval is, nog max 2 jaar) dan zou ik over 5 jaar wel hypotheek vrij wonen. Kan ik ook nu al afbetalen, maar heb liever btc waar ik lekker mee hodl. Teveel aflossen is niet slim imo.
Ik hou me er echt weinig mee bezig wat dat betreft, gewoon lage maandlasten, niet snel financiële problemen bij problemen, en elke week je boodschappenkar voldonderen zonder ergens op hoeven te letten en nog geld overhouden.

Dat vind ik fijn leven, eigenlijk wel een soort rijkdom. Heb je natuurlijk niet de max qua wonen, maar ach, dat hoeft van mij ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Verwijderd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:17:
[...]

Ja die zullen er ongetwijfeld tussen zitten.

Ik zal er ook weinig last van ondervinden, tenzij ik werkeloos raak en binnen 2 jaar geen nieuw werk vind tegen minimumloon.

Maargoed, dan woon je ook in een betonnen schoenendooos. Lekker belangrijk, wel zonder stress.

Ik denk dat we de assets die niet gebaseerd zijn op schulden zoals edelmetalen en crypto wel eens kunnen gaan zien stijgen naar ongekende hoogtes.

De vraag is: ga je verkopen voor compleet waardeloos en uitgehold fiat?

Ik niet. Ze zoeken het maar uit.
Thats the spirit Jaapio :Y

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:29
Verwijderd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:20:
[...]

Dat is toch top!

Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Bij ons ook niet op de max met de lasten, ik ken er genoeg die dat wel hebben.. Groot huis, maar amper rond kunnen komen en niks is af binnen. Tja.. ieder zijn ding zeg maar.

[ Voor 19% gewijzigd door Pelox op 07-06-2021 15:34 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:25:
[...]

Ik hou me er echt weinig mee bezig wat dat betreft, gewoon lage maandlasten, niet snel financiële problemen bij problemen, en elke week je boodschappenkar voldonderen zonder ergens op hoeven te letten en nog geld overhouden.

Dat vind ik fijn leven, eigenlijk wel een soort rijkdom. Heb je natuurlijk niet de max qua wonen, maar ach, dat hoeft van mij ook niet.
zo gaat dat hier ook :) . De hypotheek ook genomen op 1 salaris en dan nog niet eens tot de max. Stel 1 vd is het werk zat of word eruit gedonderd dat er dan niets aan de hand is. Heerlijk stressvrij. En idd verder alles kopen wat los en vast zit, of vakanties etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-10 20:11
freshprince schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:31:
Niet vergeten voten voor Nexo vandaag jongens.
Is slechts tot middernacht denk ik dat je kan voten...
zonet ook voor gestemd, gelukkig zal ik proportioneel zeker de doorslag geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
mathiasc schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:29:
[...]

zonet ook voor gestemd, gelukkig zal ik proportioneel zeker de doorslag geven :+
Ja ik weet het. Heb in totaal maar 100 NEXO tokens. Die blijven gewoon staan omdat ik een klein gedeelte van mijn fiat daar rente wil laten trekken. PF diversification :9
Maar alle beetjes helpen :). Die dividends waren toch nutteloos.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

dat einde ook echjt :9 :9 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 07-06-2021 15:42 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-10 20:11
freshprince schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:32:
[...]

Ja ik weet het. Heb in totaal maar 100 NEXO tokens. Die blijven gewoon staan omdat ik een klein gedeelte van mijn fiat daar rente wil laten trekken. PF diversification :9
Maar alle beetjes helpen :). Die dividends waren toch nutteloos.
idem ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

[ Voor 36% gewijzigd door A87 op 07-06-2021 15:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
anti elppa schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:59:
[...]

mwa ben ik het niet helemaal mee eens, de inflatie gaat nu al door het dak, wacht nog maar een jaartje, dan is het helemaal gigantisch. Waar moet je dan heen met al je kapitaal? ik zou het ook wel weten. Hij heeft sowieso al die andere coins zo goed ingekocht dat ie niet zomaar meer onderwater kan komen te staan. Prima dus
Ik zou er maar niet te hard van uit gaan dat de inflatie nog verder gaat stijgen. Het officiële getal in Nederland zit nu op 1.9%, waarbij het streefgetal 2% is. Hypotheekrentes zijn al hele kleine stapjes omhoog aan het gaan, echter door moordende concurrentie in die markt wilt geen enkele commerciële bank de rente teveel verhogen. Wil de ECB de inflatie onder controle houden (wat ze ook zeker gaan doen) zullen ze de rente nog verder moeten laten stijgen.

Wat we nu zien is dat prijzen van bepaalde grondstoffen en goederen in korte tijd flink verhoogd zijn doordat de ketens vorig jaar flink verstoord zijn. Zie bijvoorbeeld het chip tekort maar ook grondstoffen zoals hout die flink omhoog zijn gegaan. Daarnaast vergelijk je de inflatie met vorig jaar, toen zeg maar net de hele wereldeconomie was stil gezet. Dat is zeggen alsof je crypto gains goed gaan omdat je vandaag +5% hebt terwijl je gister -50% heb gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
PWSteal schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:46:
[...]

Ik zou er maar niet te hard van uit gaan dat de inflatie nog verder gaat stijgen. Het officiële getal in Nederland zit nu op 1.9%, waarbij het streefgetal 2% is. Hypotheekrentes zijn al hele kleine stapjes omhoog aan het gaan, echter door moordende concurrentie in die markt wilt geen enkele commerciële bank de rente teveel verhogen. Wil de ECB de inflatie onder controle houden (wat ze ook zeker gaan doen) zullen ze de rente nog verder moeten laten stijgen.

Wat we nu zien is dat prijzen van bepaalde grondstoffen en goederen in korte tijd flink verhoogd zijn doordat de ketens vorig jaar flink verstoord zijn. Zie bijvoorbeeld het chip tekort maar ook grondstoffen zoals hout die flink omhoog zijn gegaan. Daarnaast vergelijk je de inflatie met vorig jaar, toen zeg maar net de hele wereldeconomie was stil gezet. Dat is zeggen alsof je crypto gains goed gaan omdat je vandaag +5% hebt terwijl je gister -50% heb gedaan.
inflatie is veel meer dan 1.9%, dat weet iedereen. Maar als je nu ff op de website van het cpb kijkt zie je dat het mandje waarmee inflatie berekend word, heel slim gekozen is. Ze laten express veel zaken weg, en andere zaken stoppen ze erin. Dit alles om er voor te zorgen dat de burgers rustig blijven. Je merkt het zelf ook wel gok ik, huizen, benzine, voedsel, auto's alles is extreem veel duurder geworden.
maar idd wat je zegt, ze zullen er alles aan gaan doen om het niet verder te laten stijgen. Helaas hebben ze niet veel tools over dat mee voor elkaar te krijgen. Je kan niet ineens de rente enorm omhoog gooien. Dan krijg je enorme problemen in zuid europa oa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
Geen idee wat moet ik met mijn crypto fiat moet doen. Wacht nu al 2 weken maar ik mis een bull sentiment :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:18
freshprince schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:53:
Geen idee wat moet ik met mijn crypto fiat moet doen. Wacht nu al 2 weken maar ik mis een bull sentiment :'(
stake je stables op beefy matic (usdc-iron lp) voor een juicy 0,70% dagrente. nfa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07-10 01:26
Ik heb bij de Nexo verkiezing voor de rente gekozen.

Belangrijkste argument is dat hiermee de munt aantrekkelijker wordt voor nieuwkomers en dat dit hopelijk meer gebruikers zal aantrekken. 91% van de uitgebrachte stemmen heeft voor rente gekozen, dus het lijkt niet een spannende wedstrijd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
KcRp schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:57:
Ik heb bij de Nexo verkiezing voor de rente gekozen.

Belangrijkste argument is dat hiermee de munt aantrekkelijker wordt voor nieuwkomers en dat dit hopelijk meer gebruikers zal aantrekken. 91% van de uitgebrachte stemmen heeft voor rente gekozen, dus het lijkt niet een spannende wedstrijd te worden.
Vooral aantrekkelijker omdat ie dan op exchanges gelist kan worden door het security gedeelte af die token te halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
keepitfrosty schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:55:
[...]

stake je stables op beefy matic (usdc-iron lp) voor een juicy 0,70% dagrente. nfa.
Mja, ik doe die meuk niet :). Staan nu op Nexo wel hoor dus er gebeurd wel iets mee

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

McDonald's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
anti elppa schreef op maandag 7 juni 2021 @ 15:52:
[...]

inflatie is veel meer dan 1.9%, dat weet iedereen. Maar als je nu ff op de website van het cpb kijkt zie je dat het mandje waarmee inflatie berekend word, heel slim gekozen is. Ze laten express veel zaken weg, en andere zaken stoppen ze erin. Dit alles om er voor te zorgen dat de burgers rustig blijven. Je merkt het zelf ook wel gok ik, huizen, benzine, voedsel, auto's alles is extreem veel duurder geworden.
maar idd wat je zegt, ze zullen er alles aan gaan doen om het niet verder te laten stijgen. Helaas hebben ze niet veel tools over dat mee voor elkaar te krijgen. Je kan niet ineens de rente enorm omhoog gooien. Dan krijg je enorme problemen in zuid europa oa
In het mandje die gebruikt word voor de Consumenten Prijs Index zitten voornamelijk goederen die een gemiddeld gezin koopt. Ja, dat is wat arbitrair.

Een huis word niet meegerekend in de inflatie aangezien je een huis niet in je gemiddelde winkelwagentje stopt. Waar je wel naar zou kunnen kijken zijn je woonlasten van je hypotheek/huur, maar dat is niet echt praktisch om te meten. En sowieso, de kosten van een hypotheek zijn de afgelopen tijd niet gestegen vanwege de dalende rente.

-Olie is momenteel duur omdat de vraag aan het toenemen is, terwijl de productie vorig jaar geremd is. Dit stabiliseert zich wel weer naar een paar maanden.

-Chips is een tekort aan doordat autofabrikanten vorig jaar al hun orders hebben stopgezet en de vraag naar consumenten elektronica is geëxplodeerd. Tegelijkertijd heeft dit als effect dat veel autofabrikanten hun productie moeten terugschroeven terwijl de vraag toeneemt.

-Doordat levering van grondstoffen vorig jaar heeft stilgestaan hebben we nu tekorten. Lost vanzelf op, maar kost gewoon een paar maanden. En de Amerikanen kopen al het hout op waardoor er tekorten ontstaan.

Allemaal tijdelijke factoren doordat we de economie vorig jaar op pauze hebben gezet. Nu zie je dus een flinke stijging maar er is geen enkele indicatie dat deze stijging gaat versnellen en/of doorzetten. En tegelijkertijd zijn er zelfs producten goedkoper geworden, groente en fruit bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

What will it be what will it be. Up. Down. Sideways?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

@freshprince Ik heb een kortingscoupon voor een mckroket.

[ Voor 4% gewijzigd door Darrell op 07-06-2021 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 13:18
freshprince schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:03:
[...]

Mja, ik doe die meuk niet :). Staan nu op Nexo wel hoor dus er gebeurd wel iets mee
ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Currry schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:51:
Microstrategy gaat weer 400 miljoen aan btc aankopen. Tweet Michael Saylor net.

Tweet
Klinkt als goed nieuws, maar ze willen graag hun gemiddelde aankoop prijs bijstellen. Dus ook MicroStrategy en nu dus MacroStrategy doet gewoon aan DCA.

On June 7, 2021, MicroStrategy Incorporated (the “Company”) disclosed the following information: based on the fluctuations in market price of bitcoin during the second quarter of 2021 through the date of this Current Report on Form 8-K, the Company expects to incur an impairment loss of at least $284.5 million related to its bitcoin for the three months ending June 30, 2021.

https://www.sec.gov/Archi...12521183788/d47054d8k.htm

MicroStrategy’s existing approximately 92,079 bitcoins will be held by a newly formed subsidiary, MacroStrategy LLC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-10 17:32
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:04:
De Amerikanen. Nooit te beroerd om alles weer in de verkoop te gooien.
Kan deze wel dagelijks op repeat zetten geloof ik. Ze hebben duidelijk een andere agenda dan Europa.

[ Voor 9% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 07-06-2021 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Laatst online: 14:55
PWSteal schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:06:
[...]

In het mandje die gebruikt word voor de Consumenten Prijs Index zitten voornamelijk goederen die een gemiddeld gezin koopt. Ja, dat is wat arbitrair.

Een huis word niet meegerekend in de inflatie aangezien je een huis niet in je gemiddelde winkelwagentje stopt. Waar je wel naar zou kunnen kijken zijn je woonlasten van je hypotheek/huur, maar dat is niet echt praktisch om te meten. En sowieso, de kosten van een hypotheek zijn de afgelopen tijd niet gestegen vanwege de dalende rente.

-Olie is momenteel duur omdat de vraag aan het toenemen is, terwijl de productie vorig jaar geremd is. Dit stabiliseert zich wel weer naar een paar maanden.

-Chips is een tekort aan doordat autofabrikanten vorig jaar al hun orders hebben stopgezet en de vraag naar consumenten elektronica is geëxplodeerd. Tegelijkertijd heeft dit als effect dat veel autofabrikanten hun productie moeten terugschroeven terwijl de vraag toeneemt.

-Doordat levering van grondstoffen vorig jaar heeft stilgestaan hebben we nu tekorten. Lost vanzelf op, maar kost gewoon een paar maanden. En de Amerikanen kopen al het hout op waardoor er tekorten ontstaan.

Allemaal tijdelijke factoren doordat we de economie vorig jaar op pauze hebben gezet. Nu zie je dus een flinke stijging maar er is geen enkele indicatie dat deze stijging gaat versnellen en/of doorzetten. En tegelijkertijd zijn er zelfs producten goedkoper geworden, groente en fruit bijvoorbeeld.
Niet alleen de Amerikanen. Alle houtdistributeurs met een beetje naam, geld en opslagmogelijkheden zijn al zo'n 5 jaar hout aan het inslaan. Heeft ook veel te maken met reguleringen rond hout uit het regenwoud, niet dat ze zich daar iets van aantrekken. Ik zie dat niet in enkele luttele maanden stagneren, laat staan op z'n oud niveau staan.
De 'pauze' heeft wellicht voor de explosie gezorgd maar deze zat er altijd aan te komen. Aanbod was al kleiner aan het worden en de vraag is nu gewoon geëxplodeerd mede omwille van Corona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Darrell schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:10:
[...]

@freshprince Ik heb een kortingscoupon voor een mckroket.
BurgerKing smaakt velen malen beter en ook voordeliger, die doen wel aan echte korting!

Twisterfriet! *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 07-06-2021 16:27 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

fRiEtJeSaTe schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:22:
[...]

Kan deze wel dagelijks op repeat zetten geloof ik. Ze hebben duidelijk een andere agenda dan Europa.
Heeft dit keer met Trump te maken welke vandaag heeft gezegd: "Bitcoin just seems like a scam".

https://www.theblockcrypt...bitcoin-seems-like-a-scam

[ Voor 13% gewijzigd door Ngangatar op 07-06-2021 16:30 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Kol Nedra schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:26:
[...]

BurgerKing smaakt velen malen beter en ook voordeliger, die doen wel aan echte korting!

Twisterfriet! *O*
Ja ik ben ook meer van de burgerking. Vandaar mijn aanbod. Moet er vanaf :)

Trouwens ook wel opmerkelijk die toeslagen op de mcdonalds prijzen bij thuisbezorgd. Als je daar bestelt kan je best ok voor uit eten onder aan de streep.

[ Voor 20% gewijzigd door Darrell op 07-06-2021 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-10 03:27
Ngangatar schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:28:
[...]

Heeft dit keer met Trump te maken welke vandaag heeft gezegd: "Bitcoin just seems like a scam".

Ik vraag me af hoeveel mensen, die o.a. BTC gekocht hebben, luisteren naar een idioot als Trump :+

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 11:02
Ngangatar schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:28:
[...]

Trump hoort bij de buy high sell low club. Gezien hij het een goed idee vind om een muur tussen de USA en Mexico te bouwen op kosten van Mexico denk ik dat ik nog maar weer een extra buy order ga toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:02
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:22:
[...]

Want de rest van de wereld doet niet aan crypto wanneer noord amerika wakker wordt oid? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

dogtagz schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:34:
[...]

Ik vraag me af hoeveel mensen, die o.a. BTC gekocht hebben, luisteren naar een idioot als Trump :+
Ik verbaas mijzelf al jaren dat er überhaupt mensen naar hem luisteren. Mafklapper is het....

Maar of de bezitters van BTC hem nu wel of niet serieus nemen, elke handelaar weet dat er een percentage wereldwijd hierdoor zal gaan dumpen, dus dumpen ze mee om later weer goedkoper in te kunnen kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10:34
Ngangatar schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:36:
[...]

Ik verbaas mijzelf al jaren dat er überhaupt mensen naar hem luisteren. Mafklapper is het....

Maar of de bezitters van BTC hem nu wel of niet serieus nemen, elke handelaar weet dat er een percentage wereldwijd hierdoor zal gaan dumpen, dus dumpen ze mee om later weer goedkoper in te kunnen kopen.
Trump kan wel een idioot zijn ( I Totally agree) maar heb nou niet het idee dat Biden op dit moment beter presteert, ondanks z’n beschaafdere voorkomen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Deman23 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:41:
[...]

Trump kan wel een idioot zijn ( I Totally agree) maar heb nou niet het idee dat Biden op dit moment beter presteert, ondanks z’n beschaafdere voorkomen…
Dat is mogelijk, ik ben allang blij dat er weer iemand in dat kamertje zit die op een normale manier weet te communiceren en niet continue aan het shit stirren is.

De resultaten, of het gebrek daaraan, zullen we over 2-4 jaar weten. Best kans dat Harris er dan al zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Nopheros schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:35:
[...]

Want de rest van de wereld doet niet aan crypto wanneer noord amerika wakker wordt oid? :?
YouTube: Homeless encampment the real skid row Downtown Los Angeles california
YouTube: Update homeless encampment in Venice Beach new skid Row

Dit zou iedereen moeten weten dit staat NIET in de krant DIT is real life

[ Voor 37% gewijzigd door A87 op 07-06-2021 16:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[Vimeo: Much]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Telt BNB in de Vault mee voor de cashback met Binance Card?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
Lekker van het weer genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:02

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vm8ogA9SUymidE6SLhMcXfH3MXA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wxQt1NMX69Ogcdp8e8IAHuF1.jpg?f=fotoalbum_large

69k soon 🚀👀

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Nopheros schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:50:
[...]

Ik dacht dat dit het crypto forum was? Wat moet ik hiermee?
Amerika begon je over dus vandaar, dat is real life wat je nergens ziet

[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 07-06-2021 17:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bijkopen dan!

Je kent het gezegde: Een betere bullmarkt begint bij jezelf :P

Als iedereen afwacht, dan gebeurt er niets met de markt. Als mensen gaan kopen en het zien stijgen dan gaan ze bijkopen.

Dus. Kopen, kopen, kopen!

Let op. Dit is geen financieel advies. Geld lenen kost geld. Drank maakt meer kapot dan je lief is. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Melk is goed voor elk.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-10 19:29
[...]

Waarom beschaafder? Trump kwam een stuk vitaler over imo dan deze bejaarde.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Wel mooi;

Michael Saylor voor Bitcoin:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qTyEIdiGdPQOQO7aAwYbab-LvM0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kO4QQT80nLLNW1ySm6G7VVXa.png?f=fotoalbum_large

En Michael Saylor na Bitcoin:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QidhNc4xe7GDWFIfvByt9kmzyXs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iAanOB1pwCNbmxpaz59sbCmL.jpg?f=user_large

Haha. Buy your life away.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10-10 19:06
Verwijderd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:03:
Wel mooi;

Michael Saylor voor Bitcoin:
[Afbeelding]

En Michael Saylor na Bitcoin:
[Afbeelding]

Haha. Buy your life away.
Tsja, hij heeft zich wat laten gaan door het thuiswerken :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
enomiss schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:48:
Telt BNB in de Vault mee voor de cashback met Binance Card?
Ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Goedkoper dan op de camping in de Nederlanden en binnen een bereik van <1m van het centrum. Top ervaring. (Zoover)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Raaafie schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:06:
[...]

Tsja, hij heeft zich wat laten gaan door het thuiswerken :9
Stress van het hodlen _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-10 09:23
A87 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:51:
[...]

Dit gaat een beetje offtopic dus sorry daarvoor maar dit is toch onzin. Er wordt eindeloos over geschreven, zeker sinds het VN rapport uit 2017 waarin de American Dream de American Illusion wordt genoemd omdat 1/8 van de bevolking onder de armoedegrens leeft. Ook grote kranten als de NY Times hebben tracking poverty secties op hun site/krant en ook in Nederlandse media heb ik 't vaak voorbij zien komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Sluw op 07-06-2021 17:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
Ik hoop dat die gelijk krijgt 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Volgens mij staat hij 'maar' nr ~1300 ofzo op de worldwide billionaire lijst. Zal 'm zwaar vallen die bitcoins :D
Wij denken steeds een bubble mee te maken, maar die gap heeft dot-com overleefd :+

[ Voor 13% gewijzigd door graceful op 07-06-2021 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
Het Fantoom schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:57:
[...]

Waarom beschaafder? Trump kwam een stuk vitaler over imo dan deze bejaarde.
Dat is ook zeker waar. Zo ontevreden was ik niet eens over de prestaties van trump. Hij heeft alleen wat vreemde uitspraken soms en die muur sloeg ook nergens op. Maar economisch heeft die het prima gedaan tot de Corona crisis kwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:00
A87 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:51:
[...]

In mijn bubbel zie ik regelmatig voorbij komen wat een drama Amerika op sommige plaatsen is.

Daar dan ook een nuance, door de omvang qua inwoners en economie zijn er ook veel plaatsen waar men het zo slecht nog niet heeft.

Eigenlijk moet je de VS qua omvang vergelijken met de EU. Ook dit is europa:
YouTube: Rejected: Ukraine’s Unwanted Children (Child Documentary) | Real Sto...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
PWSteal schreef op maandag 7 juni 2021 @ 16:06:
[...]

De effecten van het bijsprinten van geld zijn nog redelijk onzichtbaar omdat veel geld vastzit zit in assets en het niet circuleert in de economie. We staan wel degelijk aan de rand van de afgrond. Dit kan van de een op de andere dag veranderen door bepaalde gebeurtenissen waardoor hyperinflatie ontstaat. Omdat men dit ziet aankomen, is men volop bezig met het ontwikkelen van digitale munten.

Uiteindelijk zorgt elke industriële revolutie voor deflatie. We staan aan het begin van de 4e, en men probeert deze deflatie hopeloos te corrigeren door geld bij te printen.

Het huidige monetaire system kan niet samen bestaan met de 4e industriële revolutie tenzij je bepaalde productielanden arm houdt. Dit is tot op heden ook de rede dat er derdewereldlanden zijn. De verschillen worden alleen maar groter.

[ Voor 8% gewijzigd door enomiss op 07-06-2021 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
** Offtopic **

[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 07-06-2021 18:53 ]

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

** Offtopic **

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 07-06-2021 18:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Gaat lekker als Twump zich ook al druk maakt over BTC.
Straks seniele Joe nog en dan is het feest kompleet!
Maarja, ze proberen de petrodollar nog te redden daarom ook mijn eventuele bedenkingen bij het Paraguay
en El Salvador crypto gebeuren, remember LIbie.
Naar volk die yanks met hun oorlogshitsers en wapenindustrie en hopelijk worden ze bang voor de crypto's.
Gogo BTC en andere crytpo's, f*ck Murica !!!! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-10 09:23
** Offtopic **

[ Voor 113% gewijzigd door Taro op 07-06-2021 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

graceful schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:13:
[...]

Volgens mij staat hij 'maar' nr ~1300 ofzo op de worldwide billionaire lijst. Zal 'm zwaar vallen die bitcoins :D
Wij denken steeds een bubble mee te maken, maar die gap heeft dot-com overleefd :+
Iemand die rijk en succesvol is kan nog steeds een wappie eerste klas zijn.

Hartstikke mooi hoor verder, dat Michael bullish als de neten is, ik zou voor geen goud Bitcoin met hem willen ruilen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
** Offtopic **
Verwijderd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:23:
[...]

Iemand die rijk en succesvol is kan nog steeds een wappie eerste klas zijn.

Hartstikke mooi hoor verder, dat Michael bullish als de neten is, ik zou voor geen goud Bitcoin met hem willen ruilen.
Tja :) Ieder z'n mening. Zou zeker niet in zijn positie willen zijn :D

[ Voor 71% gewijzigd door Taro op 07-06-2021 18:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enomiss
Sowieso is Tesla kansloos wenn DEUTSCHLAND!! (schreeuw) sich für Elektroautos engagiert!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:00
Sluw schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:21:
edit: Oh en de American Dream is dat iedereen door hard te werken een goed leven op kan bouwen.
Daarom ook de droom. "You have to be asleep te believe it"

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Dit gebeurd met iedereen die in Fiat blijft zitten

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

D_Jeff schreef op maandag 7 juni 2021 @ 13:33:
[...]

+/- 14.30 begin je de effecten te zien. Ff geduld nog ;)
Was weer exact 15:00 of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Gisteren om ~ 2100 voor het laatst op Binance gekeken en net opende ik weer Binance.

:| :| :|

Waar blijft mijn maandag pump?

Dat is vaak de enige dag dat ik denk… gewoon Hodl, komt goed, gewoon Hodl, je verlies wordt minder, kijk maar, gewoon Hodl…

Dat gevoel heb ik nu niet :(

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:33:
[...]

De miljardairs krijgen wel de grootste tent.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• enomiss
Kol Nedra schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:33:
[...]

Before O+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/twdma6xErkM-Hzv80gDhn_8IS3k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kAXlCK5zJiIon6idbDUlwthW.png?f=user_large

After
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L4vnjJuj-FP9C9aZn1PK0KvZGZ0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/N2gOak6ctTqTIchFmRCUitfK.png?f=user_large

[ Voor 22% gewijzigd door enomiss op 07-06-2021 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

streamnl schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:35:
Gisteren om ~ 2100 voor het laatst op Binance gekeken en net opende ik weer Binance.

:| :| :|

Waar blijft mijn maandag pump?

Dat is vaak de enige dag dat ik denk… gewoon Hodl, komt goed, gewoon Hodl, je verlies wordt minder, kijk maar, gewoon Hodl…

Dat gevoel heb ik nu niet :(
Dit komt ook niet meer naar mijn idee. Daarom wil ik zsm achteruit instappen :9

[ Voor 29% gewijzigd door JDx op 07-06-2021 17:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 17:27
Rode week ahead?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Nog een rode week kan ik niet aan.
De rust in huize Streamnl is net weer hersteld :X :X

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ik zie te veel mensen die denken dat 36K een goede inkoop is???

WAAROM?? Het heeft 4 maanden op zon 50-55K gezeten gemiddeld op een top.. 36K is niet eens zo ver weg.
Hoe greedy ben je dan als je ziet dat het een run van 3K rechtstreeks naar 64K was. En je hebt al 20x profits uit je luie stoel

Waarom zou iemand jou bitcoins op 100k of 200K zetten op korte termijn???

[ Voor 38% gewijzigd door A87 op 07-06-2021 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Tja tesla zal op 1 of andere manier wat winst moeten maken dit kwartaal... :+

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
Ronald.42 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:59:
[...]

Tja tesla zal op 1 of andere manier wat winst moeten maken dit kwartaal... :+
Zitten ze short dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Laten we zeggen dat ik inmiddels wel nieuwschierig ben naar de kwartaal cijfers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
Ronald.42 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 18:02:
[...]

Laten we zeggen dat ik inmiddels wel nieuwschierig ben naar de kwartaal cijfers..
Wanneer komen die?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Einde kwartaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Rond 20 juli verwacht ik...

Acties:
  • +24 Henk 'm!

Verwijderd

A87 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:56:
Ik zie te veel mensen die denken dat 36K een goede inkoop is???

WAAROM?? Het heeft 4 maanden op zon 50-55K gezeten gemiddeld op een top.. 36K is niet eens zo ver weg.
Hoe greedy ben je dan als je ziet dat het een run van 3K rechtstreeks naar 64K was. En je hebt al 20x profits uit je luie stoel

Waarom zou iemand jou bitcoins op 100k of 200K zetten op korte termijn???
Weet ik veel. Dit is Bitcoin, niet van die moeilijke vragen stellen.

Gewoon kopen en iets mompelen over inflatie en verder je bek houden a.u.b.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 7 juni 2021 @ 18:07:
[...]

_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

[...]
iets mompelen over inflatie
Ja en hoe meer het zich gaat gedragen als een betaalmiddel, hoe minder de waarde in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
[...]

precies, het maakt echt bijna niks uit wanneer je het koopt, of zijn er mensen die denken dat BTC in 2030 minder waard is als nu?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Ik bedenk me ineens...
Vorige week had ik een groen kratje en nu een rood kratje...
Zou het daardoor komen...
Mischien maar weer gewoon altijd hj kopen.... 🍻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar Morghulis
toch mooi die rode candles op de 1 min chart. popcorn erbij en lekker achter over hangen en genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
Valar Morghulis schreef op maandag 7 juni 2021 @ 18:26:
toch mooi die rode candles op de 1 min chart. popcorn erbij en lekker achter over hangen en genieten
20K incoming

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
dan moet je nu deze kopen hoor :+

Afbeeldingslocatie: https://untappd.akamaized.net/photos/2018_10_19/36a5aa5c7ce68da0c80d04ed10745e36_640x640.jpg

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar Morghulis
Wanneer je wat random coins bekijk op de 4H chart vs de bitcoin chart zie je ook meteen het probleem. BTC.D dalende.

Dus ruil je shitcoins in voor BTC of berust in je lot

[ Voor 20% gewijzigd door Valar Morghulis op 07-06-2021 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el frikandel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-10 09:52
** Offtopic **

[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 07-06-2021 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik heb nog nooit wat gestort op Binance, maar ik heb dit (iets van 0,0001 cent ofzo):

DOGE
Dogecoin
0.00830000

LIT
Litentry
0.00030000

Hoe kan dat, weet niet eens wat LIT is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 7 juni 2021 @ 18:27:
[...]

dan moet je nu deze kopen hoor :+

[Afbeelding]
En die van jouw mag wel.... :? :S

Wtf is categorie 6 nou weer dan?? Ik mag er niet in😭

Na jah zal het weer wel zijn...

[ Voor 13% gewijzigd door Ronald.42 op 07-06-2021 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
streamnl schreef op maandag 7 juni 2021 @ 17:52:
[...]

Nog een rode week kan ik niet aan.
De rust in huize Streamnl is net weer hersteld :X :X
Het voelt anders maar we hebben toch echt net 2 groene weken achter de rug ;)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ronald.42 schreef op maandag 7 juni 2021 @ 19:04:
[...]

Wtf is categorie 6 nou weer dan??
Enige verschil met 5e is de bandbreedte.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 7 juni 2021 @ 19:09:
[...]

Het voelt anders maar we hebben toch echt net 2 groene weken achter de rug ;)
Dat correspondeert dan weer met de foto uit mijn verwijderde post.
2 groene en een rood kratje 8)

Pagina: 1 ... 160 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!